s_1 |
Hvilken uddannelsesbaggrund har du? |
s_2 |
Hvilken uddannelsesbaggrund har du? - Andet (Hvad): |
s_3 |
Hvilke funktioner varetager du evt. ? udover lærer/pædagog funktionen i skolen? |
s_4 |
Hvilke funktioner varetager du evt. ? udover lærer/pædagog funktionen i skolen? - Anden funktion, hvilken: |
s_5 |
Hvilket klassetrin arbejder du primært på (har flest lektioner)? |
s_6 |
Varetager du klasselærerfunktionen for en klasse på et af klassetrinene (evt. delt klasselærerfunktion)? |
s_7 |
Varetager du klasselærerfunktionen for en klasse på et af klassetrinene (evt. delt klasselærerfunktion)? - Ja, hvilket klassetrin: |
s_8 |
Hvilket fag underviser du især i (har flest timer)? |
s_81 |
Hvilket fag underviser du især i (har flest timer)? - Andre fag (hvilke): |
s_9 |
Deltog du i studiebesøg i Ontario? |
s_10 |
Har du deltaget i uddannelsesforløbet omkring PLF ved VIA, der startede i efteråret 2015? |
s_12 |
Er du medlem af skolens implementeringsgruppe? |
s_13 |
I hvilken grad føler du dig rustet til at arbejde med/samarbejde om at skabe professionelle læringsfælleskaber? |
s_14 |
I hvilken grad arbejder I på skolen med følgende, på 3.-6. klassetrin: - Målstyret læring |
s_20 |
I hvilken grad arbejder I på skolen med følgende, på 3.-6. klassetrin: - Differentiering i læringssituationen ud fra individuelle mål for eleverne |
s_19 |
I hvilken grad arbejder I på skolen med følgende, på 3.-6. klassetrin: - Progressionsvurdering i elevernes læringsproces og de opstillede mål for den enkelte elev |
s_18 |
I hvilken grad arbejder I på skolen med følgende, på 3.-6. klassetrin: - Evaluering af elevernes læring |
s_17 |
I hvilken grad arbejder I på skolen med følgende, på 3.-6. klassetrin: - Feedback processer i forhold til de enkelte elevers læring |
s_16 |
I hvilken grad arbejder I på skolen med følgende, på 3.-6. klassetrin: - Et læringsmiljø, hvor der tages højde for forskellige elevforudsætninger |
s_15 |
I hvilken grad arbejder I på skolen med følgende, på 3.-6. klassetrin: - Evaluering af tilrettelæggelsen af læringsmiljøet i klasserne |
s_21 |
I hvilken grad arbejder I på skolen med følgende, på 3.-6. klassetrin: - Lærernes/pædagogernes anvendelse af feedback fra eleverne |
s_22 |
I hvilken grad arbejder I på skolen med følgende, på 3.-6. klassetrin: - Lærernes/pædagogernes anvendelse af feedback fra ledernes side |
s_23 |
I hvilken grad arbejder I på skolen med følgende, på 3.-6. klassetrin: - Lærer og pædagog samarbejde i teams |
s_24 |
I hvilken grad har de forskellige dele af uddannelsesforløbet været en hjælp og støtte i jeres implementering af professionelle læringsfælleskaber? - Studiebesøg i Ontario |
s_25 |
I hvilken grad har de forskellige dele af uddannelsesforløbet været en hjælp og støtte i jeres implementering af professionelle læringsfælleskaber? - Oplæg fra de medarbejdere, der har været på studiebesøg i Ontario |
s_26 |
I hvilken grad har de forskellige dele af uddannelsesforløbet været en hjælp og støtte i jeres implementering af professionelle læringsfælleskaber? - 1 del af uddannelsen ved VIA (foredrag mm) |
s_27 |
I hvilken grad har de forskellige dele af uddannelsesforløbet været en hjælp og støtte i jeres implementering af professionelle læringsfælleskaber? - 2 del af uddannelsen ved VIA (gruppesparring mm) |
s_28 |
I hvilken grad tager I, i jeres diskussioner udgangspunkt i den teoretiske viden om professionelle læringsfællesskaber? - I klasseteamet |
s_29 |
I hvilken grad tager I, i jeres diskussioner udgangspunkt i den teoretiske viden om professionelle læringsfællesskaber? - I afdelingsteamet |
s_30 |
I hvilken grad tager I, i jeres diskussioner udgangspunkt i den teoretiske viden om professionelle læringsfællesskaber? - I fagteamet |
s_31 |
I hvilken grad tager I, i jeres diskussioner udgangspunkt i den teoretiske viden om professionelle læringsfællesskaber? - I andre sammenhænge |
s_32 |
I hvilke andre sammenhænge? |
s_33 |
I hvilken grad kan du gå til din skoleledelse, hvis du har spørgsmål i forbindelse med arbejdet med udviklingen af professionelle læringsfælleskaber? |
s_34 |
I hvilken grad er skolens implementeringsgruppe en god støtte i implementeringen af professionelle læringsfælleskaber? |
s_35 |
Arbejder i som lærere og pædagoger tæt sammen om planlægningen og afholdelsen af undervisningen på: - 3. klassetrin |
s_82 |
Arbejder i som lærere og pædagoger tæt sammen om planlægningen og afholdelsen af undervisningen på: - 3. klassetrin - Andet (hvis andet, hvad) |
s_37 |
Arbejder i som lærere og pædagoger tæt sammen om planlægningen og afholdelsen af undervisningen på: - 4. klassetrin |
s_83 |
Arbejder i som lærere og pædagoger tæt sammen om planlægningen og afholdelsen af undervisningen på: - 4. klassetrin - Andet (hvis andet, hvad) |
s_39 |
Arbejder i som lærere og pædagoger tæt sammen om planlægningen og afholdelsen af undervisningen på: - 5. klassetrin |
s_84 |
Arbejder i som lærere og pædagoger tæt sammen om planlægningen og afholdelsen af undervisningen på: - 5. klassetrin - Andet (hvis andet, hvad) |
s_41 |
Arbejder i som lærere og pædagoger tæt sammen om planlægningen og afholdelsen af undervisningen på: - 6. klassetrin |
s_85 |
Arbejder i som lærere og pædagoger tæt sammen om planlægningen og afholdelsen af undervisningen på: - 6. klassetrin - Andet (hvis andet, hvad) |
s_43 |
Hvis ja, hvordan samarbejder I? |
s_44 |
Hvis ja, hvordan samarbejder I? - Andet, hvad: |
s_45 |
I hvilken grad tager skolens klasseteam i 3.-6. klasse udgangspunkt i de nye Fælles Mål i formuleringen af faglige læringsmål? - Skolens klasseteam samarbejder om opstilling af faglige læringsmål og opfølgning på elevernes læringsudbytte |
s_46 |
I hvilken grad tager skolens klasseteam i 3.-6. klasse udgangspunkt i de nye Fælles Mål i formuleringen af faglige læringsmål? - Skolens klasseklasseteam samarbejder om forberedelse af undervisningen i klassen |
s_47 |
I hvilken grad tager skolens klasseteam i 3.-6. klasse udgangspunkt i de nye Fælles Mål i formuleringen af faglige læringsmål? - Skolernes klasseteam samarbejder omkring opstilling af læringsmål |
s_48 |
I hvilken grad tager skolens klasseteam i 3.-6. klasse udgangspunkt i de nye Fælles Mål i formuleringen af faglige læringsmål? - Skolernes klasseteam samarbejder omkring opfølgning på elevernes læringsudbytte |
s_49 |
I hvilken grad tager skolens klasseteam i 3.-6. klasse udgangspunkt i de nye Fælles Mål i formuleringen af faglige læringsmål? - Læreren/pædagogen anvender egne og kollegaers refleksioner over elevernes læring til løbende at justere egen praksis og tilrettelæggelsen af læringsmiljøet |
s_50 |
I hvilken grad mener du, at I på 3.-6. klassetrin i dag: - Sørger for en tydelig mål- og rammesætning for læringssituationen, som omfatter alle elever |
s_51 |
I hvilken grad mener du, at I på 3.-6. klassetrin i dag: - Løbende tilpasser læringsmiljøet, således at alle elever trives og udvikler sig fagligt gennem individuelle mål |
s_52 |
I hvilken grad mener du, at I på 3.-6. klassetrin i dag: - Sikrer, at dialogen i læringssituationen sker i et respektfuldt, anerkendende og værdsættende sprog mellem lærer og elev samt eleverne indbyrdes |
s_53 |
I hvilken grad arbejdes der med faglige læringsmål for eleverne: - Eleverne inddrages i formuleringen af egne faglige læringsmål? |
s_54 |
I hvilken grad arbejdes der med faglige læringsmål for eleverne: - Eleverne evaluerer selv deres arbejde? |
s_55 |
I hvilken grad arbejdes der med faglige læringsmål for eleverne: - Eleverne får løbende individuel feedback på deres faglige progression |
s_56 |
I hvilken grad arbejdes der med faglige læringsmål for eleverne: - Eleverne inddrages i opstillingen af fremtidige læringsmål |
s_57 |
I hvilken høj grad får du feedback fra ledelsen på din undervisning? |
s_58 |
I hvilken grad anvender skoleledelsen data i sin feedback til dig og dine kollegaer? |
s_59 |
I hvilken grad anvender I data i jeres feedback eleverne? |
s_60_1 |
Hvilke data anvender ledelsen i forbindelse med databaseret evaluering og feedback til dig og dine kollegaer (sæt gerne flere kryds): - Observationer af læreres/pædagogers arbejde |
s_60_2 |
Hvilke data anvender ledelsen i forbindelse med databaseret evaluering og feedback til dig og dine kollegaer (sæt gerne flere kryds): - Prøver i undervisningen |
s_60_3 |
Hvilke data anvender ledelsen i forbindelse med databaseret evaluering og feedback til dig og dine kollegaer (sæt gerne flere kryds): - Elevernes resultater i faglige tests |
s_60_4 |
Hvilke data anvender ledelsen i forbindelse med databaseret evaluering og feedback til dig og dine kollegaer (sæt gerne flere kryds): - Spørgeskemaundersøgelse blandt lærere og pædagoger |
s_60_5 |
Hvilke data anvender ledelsen i forbindelse med databaseret evaluering og feedback til dig og dine kollegaer (sæt gerne flere kryds): - Samtaler med den enkelte lærer/pædagog |
s_60_6 |
Hvilke data anvender ledelsen i forbindelse med databaseret evaluering og feedback til dig og dine kollegaer (sæt gerne flere kryds): - Andet, hvad: |
s_61 |
Hvilke data anvender ledelsen i forbindelse med databaseret evaluering og feedback til dig og dine kollegaer (sæt gerne flere kryds): - Andet, hvad: |
s_62_1 |
Hvilke data anvender I i forbindelse med databaseret evaluering og feedback til eleverne (sæt gerne flere kryds): - Portefolie |
s_62_2 |
Hvilke data anvender I i forbindelse med databaseret evaluering og feedback til eleverne (sæt gerne flere kryds): - Observationer af elevernes arbejde |
s_62_3 |
Hvilke data anvender I i forbindelse med databaseret evaluering og feedback til eleverne (sæt gerne flere kryds): - Prøver i undervisningen |
s_62_4 |
Hvilke data anvender I i forbindelse med databaseret evaluering og feedback til eleverne (sæt gerne flere kryds): - Spørgeskemaundersøgelse blandt eleverne |
s_62_5 |
Hvilke data anvender I i forbindelse med databaseret evaluering og feedback til eleverne (sæt gerne flere kryds): - Samtaler med den enkelte elev |
s_62_6 |
Hvilke data anvender I i forbindelse med databaseret evaluering og feedback til eleverne (sæt gerne flere kryds): - Andet, hvad: |
s_63 |
Hvilke data anvender I i forbindelse med databaseret evaluering og feedback til eleverne (sæt gerne flere kryds): - Andet, hvad: |
s_64 |
Observerer i hinandens undervisning inden for klasseteamet/ eller inden for afdelingsteamet? |
s_65 |
I hvilken grad yder skolens ledelse faglig sparring på undervisningen i klasserne? |
s_66 |
I hvilken grad yder I hinanden faglig sparring på jeres undervisning indbyrdes i klasseteamet? |
s_67 |
I hvilken grad yder I hinanden faglig sparring på jeres undervisning indbyrdes i afdelingsteamet? |
s_68 |
I hvilken grad er de faglige team styrket, som følge af arbejdet med professionelle læringsfællesskaber? |
s_69 |
I hvilken grad mener du, at følgende gælder i forhold til udbyttet af dit kompetenceudviklingsforløb i forhold til forskellige elevgrupper: - Eleverne udfordres mere |
s_70 |
I hvilken grad mener du, at følgende gælder i forhold til udbyttet af dit kompetenceudviklingsforløb i forhold til forskellige elevgrupper: - Eleverne får et øget fagligt løft |
s_71 |
I hvilken grad mener du, at følgende gælder i forhold til udbyttet af dit kompetenceudviklingsforløb i forhold til forskellige elevgrupper: - Elevernes trivsel øges |
s_72 |
I hvilken grad mener du, at følgende gælder i forhold til udbyttet af dit kompetenceudviklingsforløb i forhold til forskellige elevgrupper: - Andet |
s_73 |
Hvis andet, hvad: |
s_74 |
I hvilken grad opstiller klasseteamet i fællesskab læringsmål for undervisningsforløbene? |
s_75 |
I hvilken grad opstiller klasseteamet i fællesskab tegn på læring på flere niveauer i et undervisnings-/læringsforløb (Jf. taksonomi-modellen)? |
s_76 |
I hvilken grad synes du, at læringsmålene formuleres så de er forståelige for alle elever? |
s_77 |
I hvilken grad deltager eleverne i vurderingen og evalueringen af, om deres læringsmål er nået? |
s_78 |
I hvilken grad vægter I at sikre et godt socialt miljø i klassen? |
s_79 |
I hvilken grad vægter i at sikre et godt fagligt miljø i klassen? |
s_80 |
Kommentarer i øvrigt: |
stato_1 |
Samlet status - Ny |
stato_2 |
Samlet status - Distribueret |
stato_3 |
Samlet status - Nogen svar |
stato_4 |
Samlet status - Gennemført |
stato_5 |
Samlet status - Frafaldet |
Løbenummer |
Ikke betydningsbærende unikt løbenummer skabt under aflevering til arkiv |