s_1 |
Hvilken uddannelsesbaggrund har du? |
s_2 |
Hvilken uddannelsesbaggrund har du? - Andet (Hvad): |
s_3 |
Hvilke funktioner varetager du ud over lærer-/pædagogfunktionen i skolen? |
s_4 |
Hvilke funktioner varetager du ud over lærer-/pædagogfunktionen i skolen? - Anden funktion, hvilken: |
s_5 |
Hvilket klassetrin arbejder du primært på (har flest lektioner i)? |
s_6 |
Varetager du klasselærerfunktionen for en klasse på et af klassetrinene (evt. delt klasselærerfunktion)? |
s_7 |
Varetager du klasselærerfunktionen for en klasse på et af klassetrinene (evt. delt klasselærerfunktion)? - Ja, hvilket klassetrin: |
s_8 |
Hvilket fag underviser du især i (har flest lektioner i)? |
s_81 |
Hvilket fag underviser du især i (har flest lektioner i)? - Andre fag (hvilke): |
s_28 |
I hvilken grad tager I i jeres diskussioner udgangspunkt i den teoretiske viden om professionelle læringsfællesskaber? - I klasseteamet |
s_29 |
I hvilken grad tager I i jeres diskussioner udgangspunkt i den teoretiske viden om professionelle læringsfællesskaber? - I afdelingsteamet |
s_30 |
I hvilken grad tager I i jeres diskussioner udgangspunkt i den teoretiske viden om professionelle læringsfællesskaber? - I fagteamet |
s_31 |
I hvilken grad tager I i jeres diskussioner udgangspunkt i den teoretiske viden om professionelle læringsfællesskaber? - I andre sammenhænge |
s_32 |
I hvilke andre sammenhænge? |
s_33 |
I hvilken grad kan du gå til din skoleledelse, hvis du har spørgsmål i forbindelse med arbejdet med udviklingen af professionelle læringsfællesskaber? |
s_34 |
I hvilken grad er skolens implementeringsgruppe en god støtte i implementeringen af professionelle læringsfællesskaber? |
s_41 |
Arbejder I som lærere og pædagoger tæt sammen om planlægningen og afholdelsen af undervisningen? |
s_9 |
Arbejder I som lærere og pædagoger tæt sammen om planlægningen og afholdelsen af undervisningen? - Andet (hvad): |
s_43 |
Hvis ja, hvordan samarbejder I? |
s_44 |
Hvis ja, hvordan samarbejder I? - Andet (hvad): |
s_82 |
I hvilket team foregår det primære arbejde med 'Professionelle Læringsfællesskaber' for dig? |
s_83 |
I hvilket team foregår det primære arbejde med 'Professionelle Læringsfællesskaber' for dig? - Andet (hvad): |
s_46 |
I hvilken grad tager I i jeres teamsamarbejde på 3.-6. klasse udgangspunkt i de nye Fælles Mål i formuleringen af faglige læringsmål? - Teamet samarbejder om forberedelse af undervisningen i klassen |
s_47 |
I hvilken grad tager I i jeres teamsamarbejde på 3.-6. klasse udgangspunkt i de nye Fælles Mål i formuleringen af faglige læringsmål? - Teamet samarbejder omkring opstilling af læringsmål |
s_48 |
I hvilken grad tager I i jeres teamsamarbejde på 3.-6. klasse udgangspunkt i de nye Fælles Mål i formuleringen af faglige læringsmål? - Teamet samarbejder omkring opfølgning på elevernes læringsudbytte |
s_49 |
I hvilken grad tager I i jeres teamsamarbejde på 3.-6. klasse udgangspunkt i de nye Fælles Mål i formuleringen af faglige læringsmål? - Læreren/pædagogen anvender egne og kollegaers refleksioner over elevernes læring til løbende at justere egen praksis og tilrettelæggelsen af læringsmiljøet |
s_50 |
I hvilken grad mener du, at I i teamene på 3.-6. klassetrin i dag: - Sørger for en tydelig mål- og rammesætning for læringssituationen, som omfatter alle elever? |
s_51 |
I hvilken grad mener du, at I i teamene på 3.-6. klassetrin i dag: - Løbende tilpasser læringsmiljøet, således at alle elever trives og udvikler sig fagligt gennem individuelle mål? |
s_52 |
I hvilken grad mener du, at I i teamene på 3.-6. klassetrin i dag: - Sikrer, at dialogen i læringssituationen sker i et respektfuldt, anerkendende og værdsættende sprog mellem lærer og elev samt eleverne indbyrdes? |
s_53 |
I hvilken grad arbejdes der med faglige læringsmål for eleverne: - Eleverne inddrages i formuleringen af egne faglige læringsmål |
s_54 |
I hvilken grad arbejdes der med faglige læringsmål for eleverne: - Eleverne evaluerer selv deres arbejde |
s_55 |
I hvilken grad arbejdes der med faglige læringsmål for eleverne: - Eleverne får løbende individuel feedback på deres faglige progression |
s_56 |
I hvilken grad arbejdes der med faglige læringsmål for eleverne: - Eleverne inddrages i opstillingen af fremtidige læringsmål |
s_57 |
I hvilken grad får du feedback fra ledelsen på din undervisning? |
s_58 |
I hvilken grad anvender skoleledelsen data i sin feedback til dig og dine kollegaer? |
s_59 |
I hvilken grad anvender I data i jeres feedback til eleverne? |
s_60_1 |
Hvilke data anvender ledelsen i forbindelse med databaseret evaluering og feedback til dig og dine kollegaer (sæt gerne flere kryds): - Observationer af læreres/pædagogers arbejde |
s_60_2 |
Hvilke data anvender ledelsen i forbindelse med databaseret evaluering og feedback til dig og dine kollegaer (sæt gerne flere kryds): - Prøver i undervisningen |
s_60_3 |
Hvilke data anvender ledelsen i forbindelse med databaseret evaluering og feedback til dig og dine kollegaer (sæt gerne flere kryds): - Elevernes resultater i faglige tests |
s_60_4 |
Hvilke data anvender ledelsen i forbindelse med databaseret evaluering og feedback til dig og dine kollegaer (sæt gerne flere kryds): - Spørgeskemaundersøgelse blandt lærere og pædagoger |
s_60_5 |
Hvilke data anvender ledelsen i forbindelse med databaseret evaluering og feedback til dig og dine kollegaer (sæt gerne flere kryds): - Samtaler med den enkelte lærer/pædagog |
s_60_6 |
Hvilke data anvender ledelsen i forbindelse med databaseret evaluering og feedback til dig og dine kollegaer (sæt gerne flere kryds): - Andet (hvad): |
s_61 |
Hvilke data anvender ledelsen i forbindelse med databaseret evaluering og feedback til dig og dine kollegaer (sæt gerne flere kryds): - Andet (hvad): |
s_62_1 |
Hvilke data anvender I i forbindelse med databaseret evaluering og feedback til eleverne (sæt gerne flere kryds): - Portfolio |
s_62_2 |
Hvilke data anvender I i forbindelse med databaseret evaluering og feedback til eleverne (sæt gerne flere kryds): - Observationer af elevernes arbejde |
s_62_3 |
Hvilke data anvender I i forbindelse med databaseret evaluering og feedback til eleverne (sæt gerne flere kryds): - Prøver i undervisningen |
s_62_4 |
Hvilke data anvender I i forbindelse med databaseret evaluering og feedback til eleverne (sæt gerne flere kryds): - Spørgeskemaundersøgelse blandt eleverne |
s_62_5 |
Hvilke data anvender I i forbindelse med databaseret evaluering og feedback til eleverne (sæt gerne flere kryds): - Samtaler med den enkelte elev |
s_62_6 |
Hvilke data anvender I i forbindelse med databaseret evaluering og feedback til eleverne (sæt gerne flere kryds): - Andet (hvad): |
s_63 |
Hvilke data anvender I i forbindelse med databaseret evaluering og feedback til eleverne (sæt gerne flere kryds): - Andet (hvad): |
s_64 |
Observerer I hinandens undervisning i jeres teams? |
s_66 |
I hvilken grad yder I hinanden faglig sparring på jeres undervisning indbyrdes i jeres teams? |
s_68 |
I hvilken grad er teamsamarbejdet styrket som følge af arbejdet med professionelle læringsfællesskaber? |
s_74 |
I hvilken grad opstiller I i jeres teams i fællesskab læringsmål for undervisningsforløbene? |
s_75 |
I hvilken grad opstiller I i jeres teams i fællesskab tegn på læring på flere niveauer i et undervisnings-/læringsforløb (jf. taksonomi-modellen)? |
s_76 |
I hvilken grad synes du, at læringsmålene formuleres, så de er forståelige for alle elever? |
s_77 |
I hvilken grad deltager eleverne i evalueringen af, om deres læringsmål er nået? |
s_78 |
I hvilken grad vægter I at sikre et godt socialt miljø i klassen? |
s_79 |
I hvilken grad vægter I at sikre et godt fagligt miljø i klassen? |
s_80 |
Kommentarer i øvrigt: |
b_1 |
Kommune |
b_2 |
Skole |
b_3 |
Funktion |
b_5 |
Klassetrin |
b_4 |
Navn |
stato_1 |
Samlet status - Ny |
stato_2 |
Samlet status - Distribueret |
stato_3 |
Samlet status - Nogen svar |
stato_4 |
Samlet status - Gennemført |
stato_5 |
Samlet status - Frafaldet |
Løbenummer |
Ikke betydningsbærende unikt løbenummer skabt under aflevering til arkiv |