Tabel

Tredje_måling_Medarbejdere


Beskrivelse ?

Tredje måling af Medarbejderne

Størrelse (Antal rækker) ?

569

Indhold (Kolonner/variable) ?

Navn Indhold
s_1 Hvilken uddannelsesbaggrund har du?
s_2 Hvilken uddannelsesbaggrund har du? - Andet (Hvad):
s_3 Hvilke funktioner varetager du ud over lærer-/pædagogfunktionen i skolen?
s_4 Hvilke funktioner varetager du ud over lærer-/pædagogfunktionen i skolen? - Anden funktion, hvilken:
s_5 Hvilket klassetrin arbejder du primært på (har flest lektioner i)?
s_6 Varetager du klasselærerfunktionen for en klasse på et af klassetrinene (evt. delt klasselærerfunktion)?
s_7 Varetager du klasselærerfunktionen for en klasse på et af klassetrinene (evt. delt klasselærerfunktion)? - Ja, hvilket klassetrin:
s_8 Hvilket fag underviser du især i (har flest lektioner i)?
s_81 Hvilket fag underviser du især i (har flest lektioner i)? - Andre fag (hvilke):
s_28 I hvilken grad tager I i jeres diskussioner udgangspunkt i den teoretiske viden om professionelle læringsfællesskaber? - I klasseteamet
s_29 I hvilken grad tager I i jeres diskussioner udgangspunkt i den teoretiske viden om professionelle læringsfællesskaber? - I afdelingsteamet
s_30 I hvilken grad tager I i jeres diskussioner udgangspunkt i den teoretiske viden om professionelle læringsfællesskaber? - I fagteamet
s_31 I hvilken grad tager I i jeres diskussioner udgangspunkt i den teoretiske viden om professionelle læringsfællesskaber? - I andre sammenhænge
s_32 I hvilke andre sammenhænge?
s_33 I hvilken grad kan du gå til din skoleledelse, hvis du har spørgsmål i forbindelse med arbejdet med udviklingen af professionelle læringsfællesskaber?
s_34 I hvilken grad er skolens implementeringsgruppe en god støtte i implementeringen af professionelle læringsfællesskaber?
s_41 Arbejder I som lærere og pædagoger tæt sammen om planlægningen og afholdelsen af undervisningen?
s_9 Arbejder I som lærere og pædagoger tæt sammen om planlægningen og afholdelsen af undervisningen? - Andet (hvad):
s_43 Hvis ja, hvordan samarbejder I?
s_44 Hvis ja, hvordan samarbejder I? - Andet (hvad):
s_82 I hvilket team foregår det primære arbejde med 'Professionelle Læringsfællesskaber' for dig?
s_83 I hvilket team foregår det primære arbejde med 'Professionelle Læringsfællesskaber' for dig? - Andet (hvad):
s_46 I hvilken grad tager I i jeres teamsamarbejde på 3.-6. klasse udgangspunkt i de nye Fælles Mål i formuleringen af faglige læringsmål? - Teamet samarbejder om forberedelse af undervisningen i klassen
s_47 I hvilken grad tager I i jeres teamsamarbejde på 3.-6. klasse udgangspunkt i de nye Fælles Mål i formuleringen af faglige læringsmål? - Teamet samarbejder omkring opstilling af læringsmål
s_48 I hvilken grad tager I i jeres teamsamarbejde på 3.-6. klasse udgangspunkt i de nye Fælles Mål i formuleringen af faglige læringsmål? - Teamet samarbejder omkring opfølgning på elevernes læringsudbytte
s_49 I hvilken grad tager I i jeres teamsamarbejde på 3.-6. klasse udgangspunkt i de nye Fælles Mål i formuleringen af faglige læringsmål? - Læreren/pædagogen anvender egne og kollegaers refleksioner over elevernes læring til løbende at justere egen praksis og tilrettelæggelsen af læringsmiljøet
s_50 I hvilken grad mener du, at I i teamene på 3.-6. klassetrin i dag: - Sørger for en tydelig mål- og rammesætning for læringssituationen, som omfatter alle elever?
s_51 I hvilken grad mener du, at I i teamene på 3.-6. klassetrin i dag: - Løbende tilpasser læringsmiljøet, således at alle elever trives og udvikler sig fagligt gennem individuelle mål?
s_52 I hvilken grad mener du, at I i teamene på 3.-6. klassetrin i dag: - Sikrer, at dialogen i læringssituationen sker i et respektfuldt, anerkendende og værdsættende sprog mellem lærer og elev samt eleverne indbyrdes?
s_53 I hvilken grad arbejdes der med faglige læringsmål for eleverne: - Eleverne inddrages i formuleringen af egne faglige læringsmål
s_54 I hvilken grad arbejdes der med faglige læringsmål for eleverne: - Eleverne evaluerer selv deres arbejde
s_55 I hvilken grad arbejdes der med faglige læringsmål for eleverne: - Eleverne får løbende individuel feedback på deres faglige progression
s_56 I hvilken grad arbejdes der med faglige læringsmål for eleverne: - Eleverne inddrages i opstillingen af fremtidige læringsmål
s_57 I hvilken grad får du feedback fra ledelsen på din undervisning?
s_58 I hvilken grad anvender skoleledelsen data i sin feedback til dig og dine kollegaer?
s_59 I hvilken grad anvender I data i jeres feedback til eleverne?
s_60_1 Hvilke data anvender ledelsen i forbindelse med databaseret evaluering og feedback til dig og dine kollegaer (sæt gerne flere kryds): - Observationer af læreres/pædagogers arbejde
s_60_2 Hvilke data anvender ledelsen i forbindelse med databaseret evaluering og feedback til dig og dine kollegaer (sæt gerne flere kryds): - Prøver i undervisningen
s_60_3 Hvilke data anvender ledelsen i forbindelse med databaseret evaluering og feedback til dig og dine kollegaer (sæt gerne flere kryds): - Elevernes resultater i faglige tests
s_60_4 Hvilke data anvender ledelsen i forbindelse med databaseret evaluering og feedback til dig og dine kollegaer (sæt gerne flere kryds): - Spørgeskemaundersøgelse blandt lærere og pædagoger
s_60_5 Hvilke data anvender ledelsen i forbindelse med databaseret evaluering og feedback til dig og dine kollegaer (sæt gerne flere kryds): - Samtaler med den enkelte lærer/pædagog
s_60_6 Hvilke data anvender ledelsen i forbindelse med databaseret evaluering og feedback til dig og dine kollegaer (sæt gerne flere kryds): - Andet (hvad):
s_61 Hvilke data anvender ledelsen i forbindelse med databaseret evaluering og feedback til dig og dine kollegaer (sæt gerne flere kryds): - Andet (hvad):
s_62_1 Hvilke data anvender I i forbindelse med databaseret evaluering og feedback til eleverne (sæt gerne flere kryds): - Portfolio
s_62_2 Hvilke data anvender I i forbindelse med databaseret evaluering og feedback til eleverne (sæt gerne flere kryds): - Observationer af elevernes arbejde
s_62_3 Hvilke data anvender I i forbindelse med databaseret evaluering og feedback til eleverne (sæt gerne flere kryds): - Prøver i undervisningen
s_62_4 Hvilke data anvender I i forbindelse med databaseret evaluering og feedback til eleverne (sæt gerne flere kryds): - Spørgeskemaundersøgelse blandt eleverne
s_62_5 Hvilke data anvender I i forbindelse med databaseret evaluering og feedback til eleverne (sæt gerne flere kryds): - Samtaler med den enkelte elev
s_62_6 Hvilke data anvender I i forbindelse med databaseret evaluering og feedback til eleverne (sæt gerne flere kryds): - Andet (hvad):
s_63 Hvilke data anvender I i forbindelse med databaseret evaluering og feedback til eleverne (sæt gerne flere kryds): - Andet (hvad):
s_64 Observerer I hinandens undervisning i jeres teams?
s_66 I hvilken grad yder I hinanden faglig sparring på jeres undervisning indbyrdes i jeres teams?
s_68 I hvilken grad er teamsamarbejdet styrket som følge af arbejdet med professionelle læringsfællesskaber?
s_74 I hvilken grad opstiller I i jeres teams i fællesskab læringsmål for undervisningsforløbene?
s_75 I hvilken grad opstiller I i jeres teams i fællesskab tegn på læring på flere niveauer i et undervisnings-/læringsforløb (jf. taksonomi-modellen)?
s_76 I hvilken grad synes du, at læringsmålene formuleres, så de er forståelige for alle elever?
s_77 I hvilken grad deltager eleverne i evalueringen af, om deres læringsmål er nået?
s_78 I hvilken grad vægter I at sikre et godt socialt miljø i klassen?
s_79 I hvilken grad vægter I at sikre et godt fagligt miljø i klassen?
s_80 Kommentarer i øvrigt:
b_1 Kommune
b_2 Skole
b_3 Funktion
b_5 Klassetrin
b_4 Navn
stato_1 Samlet status - Ny
stato_2 Samlet status - Distribueret
stato_3 Samlet status - Nogen svar
stato_4 Samlet status - Gennemført
stato_5 Samlet status - Frafaldet
Løbenummer Ikke betydningsbærende unikt løbenummer skabt under aflevering til arkiv