| NR1 |
ELEVENS KODENUMMER 1 |
| KORT1 |
KORTNUMMER 1 |
| LAESER |
I GANG MED AT LÆSE EN BOG |
| GENRE1 |
LÆSER HOBBYBOG |
| GENRE2 |
LÆSER POPULÆRVIDENSKAB |
| GENRE3 |
LÆSER DIGTE |
| GENRE4 |
LÆSER WESTERN-ROMAN |
| GENRE5 |
LÆSER KRIMI-ROMAN |
| GENRE6 |
LÆSER FINLITT. NOVELLER |
| GENRE7 |
LÆSER TRIVI-NOVELLER |
| GENRE8 |
LÆSER FINLITT. ROMAN |
| GENRE9 |
LÆSER PORNOROMAN |
| GENRE10 |
LÆSER DEBATLITTERATUR |
| GENRE11 |
LÆSER KÆRLIGHEDSROMAN |
| GENRE12 |
LÆSER SKUESPIL |
| GENRE13 |
LÆSER ANDRE TYPER |
| ANTAL |
ANTAL B_GER OM _RET |
| PRAEF1 |
HOBBYB_GER SIDSTE _R |
| PRAEF2 |
POPULÆRVIDENSKAB SIDSTE _R |
| PRAEF3 |
DIGTE SIDSTE _R |
| PRAEF4 |
WESTERN-ROMANER SIDSTE _R |
| PRAEF5 |
KRIMI-ROMANER SIDSTE _R |
| PRAEF6 |
FINLITT. NOVELLER SIDSTE _R |
| PRAEF7 |
TRIVI-NOVELLER SIDSTE _R |
| PRAEF8 |
FINLITT. ROMANER SIDSTE _R |
| PRAEF9 |
PORNOROMANER SIDSTE _R |
| PRAEF10 |
DEBATLITTERATUR SIDSTE _R |
| PRAEF11 |
KÆRLIGHEDSROMANER SIDSTE _R |
| PRAEF12 |
SKUESPIL SIDSTE _R |
| PRAEF13 |
ANDRE TEKSTTYPER SIDSTE _R |
| LAESGYM |
LÆSER MERE END KLASSEKAMMERATER |
| LAESKAM |
LÆSER MERE END ANDRE KAMMERATER |
| SKOENHJ |
SK_NLITTERATUR I HJEMMET |
| FAGHJ |
FAGLITTERATUR I HJEMMET |
| FORLAES |
LÆSER DINE FORÆLDRE EN BOG |
| FORBOG |
HVOR MEGET LÆSER FORÆLDRENE OM _RET |
| FRA1 |
FRA BIBLIOTEKET |
| FRA2 |
GENNEM SKOLEN |
| FRA3 |
GAVE |
| FRA4 |
PRIVAT L_N |
| FRA5 |
K_B I BOGHANDEL |
| FRA6 |
K_B I KIOSK |
| FRA7 |
K_B GENNEM BOGKLUB |
| LAESETID |
FRITIDSLÆSNING OM DAGEN |
| PAAV1 |
ANMELDELSER |
| PAAV2 |
TV- OG RADIO-UDSENDELSER |
| PAAV3 |
TILFÆLDIGT |
| PAAV4 |
ANBEFALING AF BOGHANDLER |
| PAAV5 |
ANBEFALING AF FAMILIE |
| PAAV6 |
ANBEFALING AF KAMMERATER |
| PAAV7 |
ANBEFALING AF LÆRER |
| PAAV8 |
REKLAME |
| PAAV9 |
FILMATISERING |
| PAAV10 |
INTERESSE FOR EMNET |
| UGEKOEB |
UGEBLADE PR. UGE |
| DISANTAL |
ANTAL DISTRIKTSBLADE |
| MORGKOEB |
ANTAL MORGENAVISER |
| FROKOEB |
ANTAL FROKOSTAVISER |
| NR5 |
ELEVENS KODENUMMER 5 |
| KORT5 |
KORT NUMMER 5 |
| AVISLAES |
LÆSER REGELMÆSSIGT AVIS |
| DISLAES |
LÆSER REGELMÆSSIGT LOKALBLADE |
| AVGEN1 |
OVERSKRIFTER |
| AVGEN2 |
SPORTSSTOF |
| AVGEN3 |
NYHEDSSTOF |
| AVGEN4 |
KRONIKKER |
| AVGEN5 |
ANNONCER |
| AVGEN6 |
ANMELDELSER |
| AVGEN7 |
POL. KOMMENTARER, LEDERE |
| AVGEN8 |
BILLEDER |
| AVGEN9 |
BAGSIDESTOF |
| AVGEN10 |
TEGNESERIER |
| AVGEN11 |
ANDET |
| DISGEN1 |
OVERSKRIFTER |
| DISGEN2 |
SPORTSSTOF |
| DISGEN3 |
NYHEDSSTOF |
| DISGEN4 |
KRONIKKER |
| DISGEN5 |
ANNONCER |
| DISGEN6 |
ANMELDELSER |
| DISGEN7 |
POL. KOMMENTARER, LEDERE |
| DISGEN8 |
BILLEDER |
| DISGEN9 |
BAGSIDESTOF |
| DISGEN10 |
TEGNESERIER |
| DISGEN11 |
ANDET |
| NR6 |
ELEVENS KODENUMMER 6 |
| KORT6 |
KORT NUMMER 6 |
| UGELAES |
LÆSER UGEBLADE |
| NR7 |
ELEVENS KODENUMMER 7 |
| KORT7 |
KORT NUMMER 7 |
| FAGSK1 |
ENGELSK GIVER LYST TIL SK_NLITT. |
| FAGSK2 |
TYSK GIVER LYST TIL SK_NLITT. |
| FAGSK3 |
FRANSK GIVER LYST TIL SK_NLITT. |
| FAGSK4 |
DANSK GIVER LYST TIL SK_NLITT. |
| FAGSK5 |
HISTORIE GIVER LYST TIL SK_NLITT. |
| FAGSK6 |
FORMNING, MUSIK GIVER LYST TIL SK_NLITT. |
| FAGSK7 |
SAMFUNDSFAG GIVER LYST TIL SK_NLITT. |
| FAGSK8 |
LATIN, GRÆSK, OLD GIVER LYST TIL SK_NLITT. |
| FAGF1 |
ENGELSK GIVER LYST TIL FAGLITT. |
| FAGF2 |
TYSK GIVER LYST TIL FAGLITT. |
| FAGF3 |
FRANSK GIVER LYST TIL FAGLITT. |
| FAGF4 |
DANSK GIVER LYST TIL FAGLITT. |
| FAGF5 |
HISTORIE GIVER LYST TIL FAGLITT. |
| FAGF6 |
FORMNING, MUSIK GIVER LYST TIL FAGLITT. |
| FAGF7 |
SAMFUNDSFAG GIVER LYST TIL FAGLITT. |
| FAGF8 |
LATIN, GRÆSK, OLD GIVER LYST TIL FAGLITT. |
| NR8 |
ELEVENS KODENUMMER 8 |
| KORT8 |
KORT NUMMER 8 |
| EGKRIT1 |
MANGETYDIGHED |
| EGKRIT2 |
FORFATTERSKAB |
| EGKRIT3 |
INDLEVELSE,SPÆNDING |
| EGKRIT4 |
ABSTRAKTION, KRITISK TÆNKNING |
| EGKRIT5 |
AFKOBLING |
| EGKRIT6 |
DETALJERET MILJ_- OG PERSONBEKSRIVELSE |
| EGKRIT7 |
VELKOMPONERET |
| EGKRIT8 |
IDEHISTORISK |
| EGKRIT9 |
KREATIVITET |
| EGKRIT10 |
STYRKER SELVOPFATTELSEN |
| EGKRIT11 |
LIGHED MED EGET MILJ_ |
| EGKRIT12 |
_KONOMISK OG SOCIAL BAGGRUND |
| EGKRIT13 |
SPROG-STIL-GENRE |
| EGKRIT14 |
SAMFUNDSMÆSSIGE MODSÆTNINGER |
| EGPRIO1 |
EGET VURDERINGSKRITERIUM 1 |
| EGPRIO2 |
EGET VURDERINGSKRITERIUM 2 |
| EGPRIO3 |
EGET VURDERINGSKRITERIUM 3 |
| EGPRIO4 |
EGET VURDERINGSKRITERIUM 4 |
| EGPRIO5 |
EGET VURDERINGSKRITERIUM 5 |
| EGPRIO6 |
EGET VURDERINGSKRITERIUM 6 |
| LAEKRIT1 |
LÆRERKRITERIUM 1 |
| LAEKRIT2 |
LÆRERKRITERIUM 2 |
| LAEKRIT3 |
LÆRERKRITERIUM 3 |
| LAEKRIT4 |
LÆRERKRITERIUM 4 |
| LAEKRIT5 |
LÆRERKRITERIUM 5 |
| LAEKRIT6 |
LÆRERKRITERIUM 6 |
| LAEPRIO1 |
LÆRERENS VURDERING 1 |
| LAEPRIO2 |
LÆRERENS VURDERING 2 |
| LAEPRIO3 |
LÆRERENS VURDERING 3 |
| LAEPRIO4 |
LÆRERENS VURDERING 4 |
| LAEPRIO5 |
LÆRERENS VURDERING 5 |
| LAEPRIO6 |
LÆRERENS VURDERING 6 |
| KAMKRIT1 |
KAMMERATERS KRITERIUM 1 |
| KAMKRIT2 |
KAMMERATERS KRITERIUM 2 |
| KAMKRIT3 |
KAMMERATERS KRITERIUM 3 |
| KAMKRIT4 |
KAMMERATERS KRITERIUM 4 |
| KAMKRIT5 |
KAMMERATERS KRITERIUM 5 |
| KAMKRIT6 |
KAMMERATERS KRITERIUM 6 |
| NR9 |
ELEVENS KODENUMMER 9 |
| KORT9 |
KORT NUMMER 9 |
| KAMPRIO1 |
KAMMERATERS VURDERING 1 |
| KAMPRIO2 |
KAMMERATERS VURDERING 2 |
| KAMPRIO3 |
KAMMERATERS VURDERING 3 |
| KAMPRIO4 |
KAMMERATERS VURDERING 4 |
| KAMPRIO5 |
KAMMERATERS VURDERING 5 |
| KAMPRIO6 |
KAMMERATERS VURDERING 6 |
| NR11 |
ELEVENS KODENUMMER 11 |
| KORT11 |
KORT NUMMER 11 |
| FORFRELA |
TEKST I FORHOLD TIL FORFATTERSKAB |
| SAMTRELA |
I RELATION TIL SAMTIDIGE TEKSTER |
| SAMFRELA |
I RELATION TIL SAMF.MÆSS. FORHOLD |
| INDLEV |
MULIGHEDER FOR INDLEVELSE |
| PERPROB |
I RELATION TIL PERSONLIGE PROBLEMER |
| SPRKOM |
SPROG OG KOMMUNIKATIONSPROBLEMER |
| OPLEV |
_GER TEKSTOPLEVELSEN |
| FRISAM |
TALER I FRIKVARTER OM DA.UV.-EMNER |
| FORSAM |
TALER MED FORÆLDRE OM DA.UV.-EMNER |
| LAERSTYR |
STYRER LÆREREN FOR MEGET |
| AKTIV |
GOD AKTIVITET I DANSK |
| SIGM |
SIGER MEGET I DANSK |
| NR12 |
ELEVENS KODENUMMER 12 |
| KORT12 |
KORT NUMMER 12 |
| SAMFKRIT |
DA.UV. FOR SAMFUNDSKRITISK |
| POLMOD |
POL. MODSÆTNINGER I DA.UV. |
| VENSTRE |
VENSTREORIENTEREDE KAMMERATER |
| POLPLAC |
POLITISK PLACERING |
| DRPI |
K_NSFORSKELLE I DA.UV. |
| NR13 |
ELEVENS KODENUMMER 13 |
| KORT13 |
KORT NUMMER 13 |
| SOCMOD |
SOC. MODSÆTNINGER I DA.UV. |
| NR14 |
ELEVENS KODENUMMER 14 |
| KORT14 |
KORT NUMMER 14 |
| FORBTID |
FORBEREDELSESTID |
| FORBNOED |
N_DVENDIGT AT FORBEREDE SIG |
| FORBMIND |
MINDRE FORBEREDELSE |
| FORBMER |
MERE FORBEREDELSE |
| NOEJES |
NØJES MED GENNEMLÆSNING |
| RETNING |
GIVER LÆREREN RETNINGSLINIER |
| HJAELP |
TIL HJÆLP VED FORBEREDELSEN |
| SAMFALD |
SAMMENFALD ML LÆRERS OG EGEN TILGANG |
| LEJLIG |
MULIG AT KOMME FREM MED SIT EGET |
| FORSTAA |
FORSTØR BEDRE EFTER TIMEN |
| AENDRE |
ÆNDRER HOLDNING TIL TEKSTEN |
| TV1 |
1. TV-PROGRAM 27.5-2.6 |
| TV2 |
2. TV-PROGRAM 27.5-2.6 |
| TV3 |
3. TV-PROGRAM 27.5-2.6 |
| TV4 |
4. TV-PROGRAM 27.5-2.6 |
| TV5 |
5. TV-PROGRAM 27.5-2.6 |
| TV6 |
6. TV-PROGRAM 27.5-2.6 |
| TV7 |
7. TV-PROGRAM 27.5-2.6 |
| TV8 |
8. TV-PROGRAM 27.5-2.6 |
| TV9 |
9. TV-PROGRAM 27.5-2.6 |
| TV10 |
10. TV-PROGRAM 27.5-2.6 |
| TV11 |
1. TV-PROGRAM 15.7-21.7 |
| TV12 |
2. TV-PROGRAM 15.7-21.7 |
| TV13 |
3. TV-PROGRAM 15.7-21.7 |
| TV14 |
4. TV-PROGRAM 15.7-21.7 |
| TV15 |
5. TV-PROGRAM 15.7-21.7 |
| TV16 |
6. TV-PROGRAM 15.7-21.7 |
| TV17 |
7. TV-PROGRAM 15.7-21.7 |
| TV18 |
8. TV-PROGRAM 15.7-21.7 |
| TV19 |
9. TV-PROGRAM 15.7-21.7 |
| TV20 |
10. TV-PROGRAM 15.7-21.7 |
| NR15 |
ELEVENS KODENUMMER 15 |
| KORT15 |
KORT NUMMER 15 |
| KOEN |
KØN |
| FOEDEAAR |
FØDSELSÅR |
| FOEDSTED |
FØDESTED |
| BOSTED |
BOSTED DET MESTE AF BARDOM |
| BORNU |
BOSTED NU |
| SKOLEVEJ |
AFSTAND TIL SKOLE |
| HOSFORAE |
BOR HOS FORÆDRE |
| BOLIG |
BOLIGFORM |
| NR18 |
ELEVENS KODENUMMER 18 |
| KORT18 |
KORT NUMMER 18 |
| ERHVUDD |
ERHVERVSUDDANNELSE FØR GYMNASIUM |
| GYMSTART |
GAV GYMNASIESTART PROBLEMER |
| GYMPROB1 |
ARBEJDSPRES |
| GYMPROB2 |
KRAV OG ARBEJDSFORMER ANDERLEDES |
| GYMPROB3 |
HÅRDERE BEDØMMELSE |
| GYMPROB4 |
FOR LIDT SAMMENHOLD |
| GYMPROB5 |
SVÆRT AT FÅ ET GODT FH. TIL LÆRERNE |
| GYMPROB6 |
FØLTE SIG FAGLIGT SVAG |
| GYMPROB7 |
FOR MEGEN KONKURRENCE |
| NR19 |
ELEVENS KODENUMMER 19 |
| KORT19 |
KORT NUMMER 19 |
| EKSBRUG |
VED HVAD EKS. SKAL BRUGES TIL |
| STUDVALG |
VALG AF STUDIUM |
| NR20 |
ELEVENS KODENUMMER 20 |
| KORT20 |
KORT NUMMER 20 |
| SEKTOR |
SAMFUNDSSEKTOR |
| LIDE |
KAN LIDE AT GÅ I GYMNASIET |
| NOKKAM |
NOK KAMMERATER I SKOLEN |
| EJUV1 |
RELIGION |
| EJUV2 |
DANSK |
| EJUV3 |
ENGELSK |
| EJUV4 |
TYSK |
| EJUV5 |
FRANSK |
| EJUV6 |
RUSSISK |
| EJUV7 |
LATIN |
| EJUV8 |
GRÆSK |
| EJUV9 |
OLDTIDSKUNDSKAB |
| EJUV10 |
HISTORIE |
| EJUV11 |
SAMFUNDSFAG |
| EJUV12 |
GEOGRAFI |
| EJUV13 |
BIOLOGI |
| EJUV14 |
KEMI |
| EJUV15 |
FYSIK |
| EJUV16 |
MATEMATIK |
| EJUV17 |
LEGEMSØVELSER |
| EJUV18 |
MUSIK |
| EJUV19 |
FORMNING, KUNSTFORSTÅELSE |
| FAGPREF1 |
BEDSTE FAG |
| FAGPREF2 |
NÆSTBEDSTE FAG |
| FAGPREF3 |
SYNES MINDST OM DETTE FAG |
| TVAERFAG |
HAFT TVÆRFAGLIG UNDERVISNING |
| NR21 |
ELEVENS KODENUMMER 21 |
| KORT21 |
KORT NUMMER 21 |
| LIDTVAER |
KAN LIDE AT ARBEJDE TVÆRFAGLIGT |
| FAGUDD1 |
STØRST BETYDNING IFT UDDANNELSE |
| FAGUDD2 |
NÆSTSTØRST BETYDNING IFT UDDANNELSE |
| FAGUDD3 |
MINDST BETYDNING IFT UDDANNELSE |
| PERBET1 |
STØRST PERSONLIG BETYDNING |
| PERBET2 |
NÆSTSTØRST PERSONLIG BETYDNING |
| PERBET3 |
MINDST PERSONLIG BETYDNING |
| POLINT1 |
ØGER DEN POL. INTERESSE MEST |
| POLINT2 |
ØGER DEN POL. INTERESSE NÆSTMEST |
| POLINT3 |
ØGER DEN POL. INTERESSE MINDST |
| LERSAMF1 |
DET MEST SAMF. KRITISKE FAG |
| LERSAMF2 |
DET NÆSTMEST SAMF. KRITISKE FAG |
| LERSAMF3 |
DET MINDST SAMF. KRITISKE FAG |
| FORBFAG1 |
MEST FORBEREDELSE |
| FORBFAG2 |
NÆSTMEST FORBEREDELSE |
| FORBFAG3 |
MINDST FORBEREDELSE |
| SIDE |
SIDE AF DANSKFAGET |
| TYPPREF1 |
SYNES BEDST OM AT ARBEJDE MED |
| TYPPREF2 |
SYNES NÆSTBEDST OM AT ARBEJDE MED |
| TYPPREF3 |
SYNES MINDST OM AT ARBEJDE MED |
| NR22 |
ELEVENS KODENUMMER 22 |
| KORT22 |
KORT NUMMER 22 |
| EJLIDE1 |
UNDERVISNINGSFORMEN |
| EJLIDE2 |
TEKSTERNE |
| EJLIDE3 |
LÆREREN |
| EJLIDE4 |
PROBLEMERNE UVEDKOMMENDE |
| EJLIDE5 |
INGEN UMIDDELBAR TEKSTOPLEVELSE |
| EJLIDE6 |
FAGET ER KEDELIGT |
| EJLIDE7 |
AFSLAPNINGSFAG |
| EJLIDE8 |
FOR SAMFUNDSKRITISK |
| EJLIDE9 |
FOR LIDT SAMFUNDSKRITISK |
| EJLIDE10 |
INGEN BETYDNING FOR STUDIER - ARBEJDE |
| NR23 |
ELEVENS KODENUMMER 23 |
| KORT23 |
KORT NUMMER 23 |
| KALIDE1 |
UNDERVISNINGSFORMEN |
| KALIDE2 |
TEKSTERNE |
| KALIDE3 |
LÆREREN |
| KALIDE4 |
PROBLEMERNE VEDKOMMENDE |
| KALIDE5 |
UMIDDELBAR TEKSTOPLEVELSE |
| KALIDE6 |
SPÆNDENDE |
| KALIDE7 |
AFSLAPNINGSFAG |
| KALIDE8 |
MULIGT AT DISKUTERE PERS. PROBL. |
| KALIDE9 |
SAMFUNDSKRITISK FAG |
| KALIDE10 |
IKKE SAMFUNDSKRITISK FAG |
| KALIDE11 |
BETYDNING FOR STUDIER - ARBEJDE |
| KALIDE12 |
PERSONLIG BETYDNING |
| KALIDE13 |
ØGER POLITISK INTERESSE |
| NR24 |
ELEVENS KODENUMMER 24 |
| KORT24 |
KORT NUMMER 24 |
| LIGNER1 |
LIGNER MEST 1 |
| LIGNER2 |
LIGNER MEST 2 |
| LIGNER3 |
LIGNER MEST 3 |
| BOER1 |
DANSK BURDE LIGNE 1 |
| BOER2 |
DANSK BURDE LIGNE 2 |
| BOER3 |
DANSK BURDE LIGNE 3 |
| INDFLYD |
NOK INDFLYDELSE |
| ELEVDEM |
FUNGERER ELEVDEMOKRATIET |
| DGSGLO |
ORGANISERET I DGS, GLO |
| ORGBETYD |
HAR ELEVORG. BETYDNING |
| DAINDFLY |
NOK INDFLYDELSE PÅ DA.UV. |
| NR25 |
ELEVENS KODENUMMER 25 |
| KORT25 |
KORT NUMMER 25 |
| FARSKOLE |
FARS SKOLEUDDANNELSE |
| MORSKOLE |
MORS SKOLEUDDANNELSE |
| FARVID |
ER FAR VIDEREUDDANNET |
| MORVID |
ER MOR VIDEREUDDANNET |
| FARERH |
FARS ERHVERSUDDANNELSE |
| MORERH |
MORS ERHVERSUDDANNELSE |
| FARUORD |
HAR FAR UNDERORDNEDE |
| MORUORD |
HAR MOR UNDERORDNEDE |
| NR26 |
ELEVENS KODENUMMER 26 |
| KORT26 |
KORT NUMMER 26 |
| FARANSAT |
FARS ANSÆTTELSESFORHOLD |
| MORANSAT |
MORS ANSÆTTELSESFORHOLD |
| FARAEGT |
FARS ÆGTESKABELIGE STILLING |
| MORAEGT |
MORS ÆGTESKABELIGE STILLING |
| SKOLTAL1 |
ANTAL SKOLER 1-7. KLASSE |
| SKOLTAL2 |
ANTAL SKOLER 8-10. KLASSE |
| SKOLTAL3 |
ANTAL GYMNASIER |
| KLAS10 |
GÅET I 10. KLASSE |
| NR27 |
ELEVENS KODENUMMER 27 |
| KORT27 |
KORT NUMMER 27 |
| ERHVARB |
ERHVERVSARBEJDE |
| NR28 |
ELEVENS KODENUMMER 28 |
| KORT28 |
KORT NUMMER 28 |
| SU |
UNGDOMSYDELSE - SU |
| TVHVER |
TV HVERDAG |
| TVWEEK |
TV WEEKEND |
| MUSHVER |
MUSIK HVERDAG |
| MUSWEEK |
MUSIK WEEKEND |
| AFTKAM |
AFTENER SAMMEN MED KAMMERATER |
| KAMBESK1 |
LÆRLINGE |
| KAMBESK2 |
UFAGLÆRTE |
| KAMBESK3 |
FAGLÆRTE |
| KAMBESK4 |
ARBEJDSLØSE |
| KAMBESK5 |
GÅR ISKOLE |
| ORGTYP1 |
MED I KLUB EL. ORGANISATION |
| ORGTYP2 |
UNGDOMSKLUB |
| ORGTYP3 |
AFTENSKOLE |
| ORGTYP4 |
SPEJDER |
| ORGTYP5 |
POLITISK PARTI |
| ORGTYP6 |
SPORTSKLUB |
| ORGTYP7 |
GRÆSRODSBEVÆGELSE |
| ORGTYP8 |
ANDEN KLUB, ORGANISATION |
| NR29 |
ELEVENS KODENUMMER 29 |
| KORT29 |
KORT NR. 29 |
| TILLID |
TILLIDSPOST |
| FREDAKT1 |
SER FJERNSYN |
| FREDAKT2 |
I BIOGRAFEN |
| FREDAKT3 |
PÅ DISKOTEK |
| FREDAKT4 |
SAMMEN MED VENNER |
| FREDAKT5 |
TIL FEST |
| FREDAKT6 |
LÆSER |
| FREDAKT7 |
LAVER LEKTIER |
| FREDAKT8 |
ANDEN AKTIVITET |
| FREDPER1 |
FORÆLDRE |
| FREDPER2 |
SØSKENDE |
| FREDPER3 |
VENNER FRA SKOLEN |
| FREDPER4 |
VENNER UDENFOR |
| FREDPER5 |
ANDRE |
| FREDSTD1 |
HJEMME |
| FREDSTD2 |
DISKOTEK |
| FREDSTD3 |
UNGDOMSKLUB |
| FREDSTD4 |
VÆRTSHUS |
| FREDSTD5 |
BIOGRAF |
| FREDSTD6 |
HJEMME HOS VENNER |
| FREDSTD7 |
ANDETSTEDS |
| Løbenummer |
Ikke betydningsbærende unikt løbenummer skabt under aflevering til arkiv |