NR1 |
ELEVENS KODENUMMER 1 |
KORT1 |
KORTNUMMER 1 |
LAESER |
I GANG MED AT LÆSE EN BOG |
GENRE1 |
LÆSER HOBBYBOG |
GENRE2 |
LÆSER POPULÆRVIDENSKAB |
GENRE3 |
LÆSER DIGTE |
GENRE4 |
LÆSER WESTERN-ROMAN |
GENRE5 |
LÆSER KRIMI-ROMAN |
GENRE6 |
LÆSER FINLITT. NOVELLER |
GENRE7 |
LÆSER TRIVI-NOVELLER |
GENRE8 |
LÆSER FINLITT. ROMAN |
GENRE9 |
LÆSER PORNOROMAN |
GENRE10 |
LÆSER DEBATLITTERATUR |
GENRE11 |
LÆSER KÆRLIGHEDSROMAN |
GENRE12 |
LÆSER SKUESPIL |
GENRE13 |
LÆSER ANDRE TYPER |
ANTAL |
ANTAL B_GER OM _RET |
PRAEF1 |
HOBBYB_GER SIDSTE _R |
PRAEF2 |
POPULÆRVIDENSKAB SIDSTE _R |
PRAEF3 |
DIGTE SIDSTE _R |
PRAEF4 |
WESTERN-ROMANER SIDSTE _R |
PRAEF5 |
KRIMI-ROMANER SIDSTE _R |
PRAEF6 |
FINLITT. NOVELLER SIDSTE _R |
PRAEF7 |
TRIVI-NOVELLER SIDSTE _R |
PRAEF8 |
FINLITT. ROMANER SIDSTE _R |
PRAEF9 |
PORNOROMANER SIDSTE _R |
PRAEF10 |
DEBATLITTERATUR SIDSTE _R |
PRAEF11 |
KÆRLIGHEDSROMANER SIDSTE _R |
PRAEF12 |
SKUESPIL SIDSTE _R |
PRAEF13 |
ANDRE TEKSTTYPER SIDSTE _R |
LAESGYM |
LÆSER MERE END KLASSEKAMMERATER |
LAESKAM |
LÆSER MERE END ANDRE KAMMERATER |
SKOENHJ |
SK_NLITTERATUR I HJEMMET |
FAGHJ |
FAGLITTERATUR I HJEMMET |
FORLAES |
LÆSER DINE FORÆLDRE EN BOG |
FORBOG |
HVOR MEGET LÆSER FORÆLDRENE OM _RET |
FRA1 |
FRA BIBLIOTEKET |
FRA2 |
GENNEM SKOLEN |
FRA3 |
GAVE |
FRA4 |
PRIVAT L_N |
FRA5 |
K_B I BOGHANDEL |
FRA6 |
K_B I KIOSK |
FRA7 |
K_B GENNEM BOGKLUB |
LAESETID |
FRITIDSLÆSNING OM DAGEN |
PAAV1 |
ANMELDELSER |
PAAV2 |
TV- OG RADIO-UDSENDELSER |
PAAV3 |
TILFÆLDIGT |
PAAV4 |
ANBEFALING AF BOGHANDLER |
PAAV5 |
ANBEFALING AF FAMILIE |
PAAV6 |
ANBEFALING AF KAMMERATER |
PAAV7 |
ANBEFALING AF LÆRER |
PAAV8 |
REKLAME |
PAAV9 |
FILMATISERING |
PAAV10 |
INTERESSE FOR EMNET |
UGEKOEB |
UGEBLADE PR. UGE |
DISANTAL |
ANTAL DISTRIKTSBLADE |
MORGKOEB |
ANTAL MORGENAVISER |
FROKOEB |
ANTAL FROKOSTAVISER |
NR5 |
ELEVENS KODENUMMER 5 |
KORT5 |
KORT NUMMER 5 |
AVISLAES |
LÆSER REGELMÆSSIGT AVIS |
DISLAES |
LÆSER REGELMÆSSIGT LOKALBLADE |
AVGEN1 |
OVERSKRIFTER |
AVGEN2 |
SPORTSSTOF |
AVGEN3 |
NYHEDSSTOF |
AVGEN4 |
KRONIKKER |
AVGEN5 |
ANNONCER |
AVGEN6 |
ANMELDELSER |
AVGEN7 |
POL. KOMMENTARER, LEDERE |
AVGEN8 |
BILLEDER |
AVGEN9 |
BAGSIDESTOF |
AVGEN10 |
TEGNESERIER |
AVGEN11 |
ANDET |
DISGEN1 |
OVERSKRIFTER |
DISGEN2 |
SPORTSSTOF |
DISGEN3 |
NYHEDSSTOF |
DISGEN4 |
KRONIKKER |
DISGEN5 |
ANNONCER |
DISGEN6 |
ANMELDELSER |
DISGEN7 |
POL. KOMMENTARER, LEDERE |
DISGEN8 |
BILLEDER |
DISGEN9 |
BAGSIDESTOF |
DISGEN10 |
TEGNESERIER |
DISGEN11 |
ANDET |
NR6 |
ELEVENS KODENUMMER 6 |
KORT6 |
KORT NUMMER 6 |
UGELAES |
LÆSER UGEBLADE |
NR7 |
ELEVENS KODENUMMER 7 |
KORT7 |
KORT NUMMER 7 |
FAGSK1 |
ENGELSK GIVER LYST TIL SK_NLITT. |
FAGSK2 |
TYSK GIVER LYST TIL SK_NLITT. |
FAGSK3 |
FRANSK GIVER LYST TIL SK_NLITT. |
FAGSK4 |
DANSK GIVER LYST TIL SK_NLITT. |
FAGSK5 |
HISTORIE GIVER LYST TIL SK_NLITT. |
FAGSK6 |
FORMNING, MUSIK GIVER LYST TIL SK_NLITT. |
FAGSK7 |
SAMFUNDSFAG GIVER LYST TIL SK_NLITT. |
FAGSK8 |
LATIN, GRÆSK, OLD GIVER LYST TIL SK_NLITT. |
FAGF1 |
ENGELSK GIVER LYST TIL FAGLITT. |
FAGF2 |
TYSK GIVER LYST TIL FAGLITT. |
FAGF3 |
FRANSK GIVER LYST TIL FAGLITT. |
FAGF4 |
DANSK GIVER LYST TIL FAGLITT. |
FAGF5 |
HISTORIE GIVER LYST TIL FAGLITT. |
FAGF6 |
FORMNING, MUSIK GIVER LYST TIL FAGLITT. |
FAGF7 |
SAMFUNDSFAG GIVER LYST TIL FAGLITT. |
FAGF8 |
LATIN, GRÆSK, OLD GIVER LYST TIL FAGLITT. |
NR8 |
ELEVENS KODENUMMER 8 |
KORT8 |
KORT NUMMER 8 |
EGKRIT1 |
MANGETYDIGHED |
EGKRIT2 |
FORFATTERSKAB |
EGKRIT3 |
INDLEVELSE,SPÆNDING |
EGKRIT4 |
ABSTRAKTION, KRITISK TÆNKNING |
EGKRIT5 |
AFKOBLING |
EGKRIT6 |
DETALJERET MILJ_- OG PERSONBEKSRIVELSE |
EGKRIT7 |
VELKOMPONERET |
EGKRIT8 |
IDEHISTORISK |
EGKRIT9 |
KREATIVITET |
EGKRIT10 |
STYRKER SELVOPFATTELSEN |
EGKRIT11 |
LIGHED MED EGET MILJ_ |
EGKRIT12 |
_KONOMISK OG SOCIAL BAGGRUND |
EGKRIT13 |
SPROG-STIL-GENRE |
EGKRIT14 |
SAMFUNDSMÆSSIGE MODSÆTNINGER |
EGPRIO1 |
EGET VURDERINGSKRITERIUM 1 |
EGPRIO2 |
EGET VURDERINGSKRITERIUM 2 |
EGPRIO3 |
EGET VURDERINGSKRITERIUM 3 |
EGPRIO4 |
EGET VURDERINGSKRITERIUM 4 |
EGPRIO5 |
EGET VURDERINGSKRITERIUM 5 |
EGPRIO6 |
EGET VURDERINGSKRITERIUM 6 |
LAEKRIT1 |
LÆRERKRITERIUM 1 |
LAEKRIT2 |
LÆRERKRITERIUM 2 |
LAEKRIT3 |
LÆRERKRITERIUM 3 |
LAEKRIT4 |
LÆRERKRITERIUM 4 |
LAEKRIT5 |
LÆRERKRITERIUM 5 |
LAEKRIT6 |
LÆRERKRITERIUM 6 |
LAEPRIO1 |
LÆRERENS VURDERING 1 |
LAEPRIO2 |
LÆRERENS VURDERING 2 |
LAEPRIO3 |
LÆRERENS VURDERING 3 |
LAEPRIO4 |
LÆRERENS VURDERING 4 |
LAEPRIO5 |
LÆRERENS VURDERING 5 |
LAEPRIO6 |
LÆRERENS VURDERING 6 |
KAMKRIT1 |
KAMMERATERS KRITERIUM 1 |
KAMKRIT2 |
KAMMERATERS KRITERIUM 2 |
KAMKRIT3 |
KAMMERATERS KRITERIUM 3 |
KAMKRIT4 |
KAMMERATERS KRITERIUM 4 |
KAMKRIT5 |
KAMMERATERS KRITERIUM 5 |
KAMKRIT6 |
KAMMERATERS KRITERIUM 6 |
NR9 |
ELEVENS KODENUMMER 9 |
KORT9 |
KORT NUMMER 9 |
KAMPRIO1 |
KAMMERATERS VURDERING 1 |
KAMPRIO2 |
KAMMERATERS VURDERING 2 |
KAMPRIO3 |
KAMMERATERS VURDERING 3 |
KAMPRIO4 |
KAMMERATERS VURDERING 4 |
KAMPRIO5 |
KAMMERATERS VURDERING 5 |
KAMPRIO6 |
KAMMERATERS VURDERING 6 |
NR11 |
ELEVENS KODENUMMER 11 |
KORT11 |
KORT NUMMER 11 |
FORFRELA |
TEKST I FORHOLD TIL FORFATTERSKAB |
SAMTRELA |
I RELATION TIL SAMTIDIGE TEKSTER |
SAMFRELA |
I RELATION TIL SAMF.MÆSS. FORHOLD |
INDLEV |
MULIGHEDER FOR INDLEVELSE |
PERPROB |
I RELATION TIL PERSONLIGE PROBLEMER |
SPRKOM |
SPROG OG KOMMUNIKATIONSPROBLEMER |
OPLEV |
_GER TEKSTOPLEVELSEN |
FRISAM |
TALER I FRIKVARTER OM DA.UV.-EMNER |
FORSAM |
TALER MED FORÆLDRE OM DA.UV.-EMNER |
LAERSTYR |
STYRER LÆREREN FOR MEGET |
AKTIV |
GOD AKTIVITET I DANSK |
SIGM |
SIGER MEGET I DANSK |
NR12 |
ELEVENS KODENUMMER 12 |
KORT12 |
KORT NUMMER 12 |
SAMFKRIT |
DA.UV. FOR SAMFUNDSKRITISK |
POLMOD |
POL. MODSÆTNINGER I DA.UV. |
VENSTRE |
VENSTREORIENTEREDE KAMMERATER |
POLPLAC |
POLITISK PLACERING |
DRPI |
K_NSFORSKELLE I DA.UV. |
NR13 |
ELEVENS KODENUMMER 13 |
KORT13 |
KORT NUMMER 13 |
SOCMOD |
SOC. MODSÆTNINGER I DA.UV. |
NR14 |
ELEVENS KODENUMMER 14 |
KORT14 |
KORT NUMMER 14 |
FORBTID |
FORBEREDELSESTID |
FORBNOED |
N_DVENDIGT AT FORBEREDE SIG |
FORBMIND |
MINDRE FORBEREDELSE |
FORBMER |
MERE FORBEREDELSE |
NOEJES |
NØJES MED GENNEMLÆSNING |
RETNING |
GIVER LÆREREN RETNINGSLINIER |
HJAELP |
TIL HJÆLP VED FORBEREDELSEN |
SAMFALD |
SAMMENFALD ML LÆRERS OG EGEN TILGANG |
LEJLIG |
MULIG AT KOMME FREM MED SIT EGET |
FORSTAA |
FORSTØR BEDRE EFTER TIMEN |
AENDRE |
ÆNDRER HOLDNING TIL TEKSTEN |
TV1 |
1. TV-PROGRAM 27.5-2.6 |
TV2 |
2. TV-PROGRAM 27.5-2.6 |
TV3 |
3. TV-PROGRAM 27.5-2.6 |
TV4 |
4. TV-PROGRAM 27.5-2.6 |
TV5 |
5. TV-PROGRAM 27.5-2.6 |
TV6 |
6. TV-PROGRAM 27.5-2.6 |
TV7 |
7. TV-PROGRAM 27.5-2.6 |
TV8 |
8. TV-PROGRAM 27.5-2.6 |
TV9 |
9. TV-PROGRAM 27.5-2.6 |
TV10 |
10. TV-PROGRAM 27.5-2.6 |
TV11 |
1. TV-PROGRAM 15.7-21.7 |
TV12 |
2. TV-PROGRAM 15.7-21.7 |
TV13 |
3. TV-PROGRAM 15.7-21.7 |
TV14 |
4. TV-PROGRAM 15.7-21.7 |
TV15 |
5. TV-PROGRAM 15.7-21.7 |
TV16 |
6. TV-PROGRAM 15.7-21.7 |
TV17 |
7. TV-PROGRAM 15.7-21.7 |
TV18 |
8. TV-PROGRAM 15.7-21.7 |
TV19 |
9. TV-PROGRAM 15.7-21.7 |
TV20 |
10. TV-PROGRAM 15.7-21.7 |
NR15 |
ELEVENS KODENUMMER 15 |
KORT15 |
KORT NUMMER 15 |
KOEN |
KØN |
FOEDEAAR |
FØDSELSÅR |
FOEDSTED |
FØDESTED |
BOSTED |
BOSTED DET MESTE AF BARDOM |
BORNU |
BOSTED NU |
SKOLEVEJ |
AFSTAND TIL SKOLE |
HOSFORAE |
BOR HOS FORÆDRE |
BOLIG |
BOLIGFORM |
NR18 |
ELEVENS KODENUMMER 18 |
KORT18 |
KORT NUMMER 18 |
ERHVUDD |
ERHVERVSUDDANNELSE FØR GYMNASIUM |
GYMSTART |
GAV GYMNASIESTART PROBLEMER |
GYMPROB1 |
ARBEJDSPRES |
GYMPROB2 |
KRAV OG ARBEJDSFORMER ANDERLEDES |
GYMPROB3 |
HÅRDERE BEDØMMELSE |
GYMPROB4 |
FOR LIDT SAMMENHOLD |
GYMPROB5 |
SVÆRT AT FÅ ET GODT FH. TIL LÆRERNE |
GYMPROB6 |
FØLTE SIG FAGLIGT SVAG |
GYMPROB7 |
FOR MEGEN KONKURRENCE |
NR19 |
ELEVENS KODENUMMER 19 |
KORT19 |
KORT NUMMER 19 |
EKSBRUG |
VED HVAD EKS. SKAL BRUGES TIL |
STUDVALG |
VALG AF STUDIUM |
NR20 |
ELEVENS KODENUMMER 20 |
KORT20 |
KORT NUMMER 20 |
SEKTOR |
SAMFUNDSSEKTOR |
LIDE |
KAN LIDE AT GÅ I GYMNASIET |
NOKKAM |
NOK KAMMERATER I SKOLEN |
EJUV1 |
RELIGION |
EJUV2 |
DANSK |
EJUV3 |
ENGELSK |
EJUV4 |
TYSK |
EJUV5 |
FRANSK |
EJUV6 |
RUSSISK |
EJUV7 |
LATIN |
EJUV8 |
GRÆSK |
EJUV9 |
OLDTIDSKUNDSKAB |
EJUV10 |
HISTORIE |
EJUV11 |
SAMFUNDSFAG |
EJUV12 |
GEOGRAFI |
EJUV13 |
BIOLOGI |
EJUV14 |
KEMI |
EJUV15 |
FYSIK |
EJUV16 |
MATEMATIK |
EJUV17 |
LEGEMSØVELSER |
EJUV18 |
MUSIK |
EJUV19 |
FORMNING, KUNSTFORSTÅELSE |
FAGPREF1 |
BEDSTE FAG |
FAGPREF2 |
NÆSTBEDSTE FAG |
FAGPREF3 |
SYNES MINDST OM DETTE FAG |
TVAERFAG |
HAFT TVÆRFAGLIG UNDERVISNING |
NR21 |
ELEVENS KODENUMMER 21 |
KORT21 |
KORT NUMMER 21 |
LIDTVAER |
KAN LIDE AT ARBEJDE TVÆRFAGLIGT |
FAGUDD1 |
STØRST BETYDNING IFT UDDANNELSE |
FAGUDD2 |
NÆSTSTØRST BETYDNING IFT UDDANNELSE |
FAGUDD3 |
MINDST BETYDNING IFT UDDANNELSE |
PERBET1 |
STØRST PERSONLIG BETYDNING |
PERBET2 |
NÆSTSTØRST PERSONLIG BETYDNING |
PERBET3 |
MINDST PERSONLIG BETYDNING |
POLINT1 |
ØGER DEN POL. INTERESSE MEST |
POLINT2 |
ØGER DEN POL. INTERESSE NÆSTMEST |
POLINT3 |
ØGER DEN POL. INTERESSE MINDST |
LERSAMF1 |
DET MEST SAMF. KRITISKE FAG |
LERSAMF2 |
DET NÆSTMEST SAMF. KRITISKE FAG |
LERSAMF3 |
DET MINDST SAMF. KRITISKE FAG |
FORBFAG1 |
MEST FORBEREDELSE |
FORBFAG2 |
NÆSTMEST FORBEREDELSE |
FORBFAG3 |
MINDST FORBEREDELSE |
SIDE |
SIDE AF DANSKFAGET |
TYPPREF1 |
SYNES BEDST OM AT ARBEJDE MED |
TYPPREF2 |
SYNES NÆSTBEDST OM AT ARBEJDE MED |
TYPPREF3 |
SYNES MINDST OM AT ARBEJDE MED |
NR22 |
ELEVENS KODENUMMER 22 |
KORT22 |
KORT NUMMER 22 |
EJLIDE1 |
UNDERVISNINGSFORMEN |
EJLIDE2 |
TEKSTERNE |
EJLIDE3 |
LÆREREN |
EJLIDE4 |
PROBLEMERNE UVEDKOMMENDE |
EJLIDE5 |
INGEN UMIDDELBAR TEKSTOPLEVELSE |
EJLIDE6 |
FAGET ER KEDELIGT |
EJLIDE7 |
AFSLAPNINGSFAG |
EJLIDE8 |
FOR SAMFUNDSKRITISK |
EJLIDE9 |
FOR LIDT SAMFUNDSKRITISK |
EJLIDE10 |
INGEN BETYDNING FOR STUDIER - ARBEJDE |
NR23 |
ELEVENS KODENUMMER 23 |
KORT23 |
KORT NUMMER 23 |
KALIDE1 |
UNDERVISNINGSFORMEN |
KALIDE2 |
TEKSTERNE |
KALIDE3 |
LÆREREN |
KALIDE4 |
PROBLEMERNE VEDKOMMENDE |
KALIDE5 |
UMIDDELBAR TEKSTOPLEVELSE |
KALIDE6 |
SPÆNDENDE |
KALIDE7 |
AFSLAPNINGSFAG |
KALIDE8 |
MULIGT AT DISKUTERE PERS. PROBL. |
KALIDE9 |
SAMFUNDSKRITISK FAG |
KALIDE10 |
IKKE SAMFUNDSKRITISK FAG |
KALIDE11 |
BETYDNING FOR STUDIER - ARBEJDE |
KALIDE12 |
PERSONLIG BETYDNING |
KALIDE13 |
ØGER POLITISK INTERESSE |
NR24 |
ELEVENS KODENUMMER 24 |
KORT24 |
KORT NUMMER 24 |
LIGNER1 |
LIGNER MEST 1 |
LIGNER2 |
LIGNER MEST 2 |
LIGNER3 |
LIGNER MEST 3 |
BOER1 |
DANSK BURDE LIGNE 1 |
BOER2 |
DANSK BURDE LIGNE 2 |
BOER3 |
DANSK BURDE LIGNE 3 |
INDFLYD |
NOK INDFLYDELSE |
ELEVDEM |
FUNGERER ELEVDEMOKRATIET |
DGSGLO |
ORGANISERET I DGS, GLO |
ORGBETYD |
HAR ELEVORG. BETYDNING |
DAINDFLY |
NOK INDFLYDELSE PÅ DA.UV. |
NR25 |
ELEVENS KODENUMMER 25 |
KORT25 |
KORT NUMMER 25 |
FARSKOLE |
FARS SKOLEUDDANNELSE |
MORSKOLE |
MORS SKOLEUDDANNELSE |
FARVID |
ER FAR VIDEREUDDANNET |
MORVID |
ER MOR VIDEREUDDANNET |
FARERH |
FARS ERHVERSUDDANNELSE |
MORERH |
MORS ERHVERSUDDANNELSE |
FARUORD |
HAR FAR UNDERORDNEDE |
MORUORD |
HAR MOR UNDERORDNEDE |
NR26 |
ELEVENS KODENUMMER 26 |
KORT26 |
KORT NUMMER 26 |
FARANSAT |
FARS ANSÆTTELSESFORHOLD |
MORANSAT |
MORS ANSÆTTELSESFORHOLD |
FARAEGT |
FARS ÆGTESKABELIGE STILLING |
MORAEGT |
MORS ÆGTESKABELIGE STILLING |
SKOLTAL1 |
ANTAL SKOLER 1-7. KLASSE |
SKOLTAL2 |
ANTAL SKOLER 8-10. KLASSE |
SKOLTAL3 |
ANTAL GYMNASIER |
KLAS10 |
GÅET I 10. KLASSE |
NR27 |
ELEVENS KODENUMMER 27 |
KORT27 |
KORT NUMMER 27 |
ERHVARB |
ERHVERVSARBEJDE |
NR28 |
ELEVENS KODENUMMER 28 |
KORT28 |
KORT NUMMER 28 |
SU |
UNGDOMSYDELSE - SU |
TVHVER |
TV HVERDAG |
TVWEEK |
TV WEEKEND |
MUSHVER |
MUSIK HVERDAG |
MUSWEEK |
MUSIK WEEKEND |
AFTKAM |
AFTENER SAMMEN MED KAMMERATER |
KAMBESK1 |
LÆRLINGE |
KAMBESK2 |
UFAGLÆRTE |
KAMBESK3 |
FAGLÆRTE |
KAMBESK4 |
ARBEJDSLØSE |
KAMBESK5 |
GÅR ISKOLE |
ORGTYP1 |
MED I KLUB EL. ORGANISATION |
ORGTYP2 |
UNGDOMSKLUB |
ORGTYP3 |
AFTENSKOLE |
ORGTYP4 |
SPEJDER |
ORGTYP5 |
POLITISK PARTI |
ORGTYP6 |
SPORTSKLUB |
ORGTYP7 |
GRÆSRODSBEVÆGELSE |
ORGTYP8 |
ANDEN KLUB, ORGANISATION |
NR29 |
ELEVENS KODENUMMER 29 |
KORT29 |
KORT NR. 29 |
TILLID |
TILLIDSPOST |
FREDAKT1 |
SER FJERNSYN |
FREDAKT2 |
I BIOGRAFEN |
FREDAKT3 |
PÅ DISKOTEK |
FREDAKT4 |
SAMMEN MED VENNER |
FREDAKT5 |
TIL FEST |
FREDAKT6 |
LÆSER |
FREDAKT7 |
LAVER LEKTIER |
FREDAKT8 |
ANDEN AKTIVITET |
FREDPER1 |
FORÆLDRE |
FREDPER2 |
SØSKENDE |
FREDPER3 |
VENNER FRA SKOLEN |
FREDPER4 |
VENNER UDENFOR |
FREDPER5 |
ANDRE |
FREDSTD1 |
HJEMME |
FREDSTD2 |
DISKOTEK |
FREDSTD3 |
UNGDOMSKLUB |
FREDSTD4 |
VÆRTSHUS |
FREDSTD5 |
BIOGRAF |
FREDSTD6 |
HJEMME HOS VENNER |
FREDSTD7 |
ANDETSTEDS |
Løbenummer |
Ikke betydningsbærende unikt løbenummer skabt under aflevering til arkiv |