Tabel

Datafil


Beskrivelse ?

Hovedtabel

Størrelse (Antal rækker) ?

1084

Indhold (Kolonner/variable) ?

Navn Indhold
V1 DDA studienummer
V2 DDA løbenummer
V3 Sagens nummer
V4 Dato
V5 Sagens vægtning
V6 Sagens kode
V7 Svar opnået fra skema 2
V8 Svar opnået fra skema 2A
V9 Svar opnået fra skema 3
V10 Svar opnået fra skema 4
V11 Skole
V12 Spm. 1.1: Er du
V13 Spm. 1.2: Bor du i
V14 Spm. 1.3: Bor du
V15 Spm. 1.4: Er/var din fader 1
V16 Spm. 1.4: Er/var din fader 2
V17 Spm. 1.5: Er/var din moder 1
V18 Spm. 1.5: Er/var din moder 2
V19 Spm. 1.6: Hvad er (eller var) dine forældres (plejeforældres) stilling? Angiv så konkret som muligt. I tilfælde af arbejdsløshed, angiv sidste stilling. Din moders stilling
V20 Spm. 1.6: Hvad er (eller var) dine forældres (plejeforældres) stilling? Angiv så konkret som muligt. I tilfælde af arbejdsløshed, angiv sidste stilling. Din moders stilling 2
V21 Spm. 1.6: Hvad er (eller var) dine forældres (plejeforældres) stilling? Angiv så konkret som muligt. I tilfælde af arbejdsløshed, angiv sidste stilling. Din faders stilling
V22 Spm. 1.6: Hvad er (eller var) dine forældres (plejeforældres) stilling? Angiv så konkret som muligt. I tilfælde af arbejdsløshed, angiv sidste stilling. Din faders stilling 2
V23 Spm. 1.7: Hvad er (eller var) dine forældres (plejeforældres) uddannelse? F.eks. faglig uddannelse, specialarbejderuddannelse, akademisk uddannelse eller andet. (angiv uddannelse, selvom det fremgår af erhvervet). Din faders uddannelse
V24 Spm. 1.7: Hvad er (eller var) dine forældres (plejeforældres) uddannelse? F.eks. faglig uddannelse, specialarbejderuddannelse, akademisk uddannelse eller andet. (angiv uddannelse, selvom det fremgår af erhvervet). Din moders uddannelse
V25 Spm. 1.8: Har/havde dine forældre nogen underordnede? Hvis ja, hvor mange har de da Din moder
V26 Spm. 1.8: Har/havde dine forældre nogen underordnede? Hvis ja, hvor mange har de da Din fader
V27 Spm. 1.9: Har du søskende, som
V28 Spm. 2.1: Hvor megen tid bruger du gennemsnitligt på erhvervsarbejde om ugen?
V29 Spm. 2.2: Hvor megen tid bruger du gennemsnitligt på lektier om ugen?
V30 Spm. 3.1: Har du gået i 10. klasse?
V31 Spm. 3.2: Hvilke(t) skolefag var du bedst til i folkeskolen?
V32 Spm. 3.2: Hvilke(t) skolefag var du bedst til i folkeskolen 2?
V33 Spm. 3.2: Hvilke(t) skolefag var du bedst til i folkeskolen 3?
V34 Spm. 3.2: Hvilke(t) skolefag var du bedst til i folkeskolen 4?
V35 Spm. 3.3: Hvordan lå du karaktermæssigt i folkeskolen? Omkring 6. klasse?
V36 Spm. 3.3: Hvordan lå du karaktermæssigt i folkeskolen? Omkring 9. klasse?
V37 Spm. 4.1: Hvorfor kom du i gymnasiet?
V38 Spm. 4.1: Hvorfor kom du i gymnasiet 2?
V39 Spm. 4.2: Selv om det er svært at spå - hvad forventer du så at få i gennemsnit ved studentereksamen/HF. Jeg forventer mindst at få?
V40 Spm. 4.2: Selv om det er svært at spå - hvad forventer du så at få i gennemsnit ved studentereksamen/HF. Jeg forventer højst at få?
V41 Spm. 4.3: Hvilke(t) gymnasiefag/HF-fag har interesseret dig særligt?
V42 Spm. 4.3: Hvilke(t) gymnasiefag/HF-fag har interesseret dig særligt 2?
V43 Spm. 4.3: Hvilke(t) gymnasiefag/HF-fag har interesseret dig særligt 3?
V44 Spm. 4.3: Hvilke(t) gymnasiefag/HF-fag har interesseret dig særligt 4?
V45 Spm. 4.4: Hvilke(t) gymnasiefag/HF-fag er du bedst til?
V46 Spm. 4.4: Hvilke(t) gymnasiefag/HF-fag er du bedst til 2?
V47 Spm. 4.4: Hvilke(t) gymnasiefag/HF-fag er du bedst til 3?
V48 Spm. 4.4: Hvilke(t) gymnasiefag/HF-fag er du bedst til 4?
V49 Spm. 5.1: Når du overvejer at vælge uddannelse, vælger du så: Udfra mit kendskab til det job uddannelsen giver adgang til?
V50 Spm. 5.1: Når du overvejer at vælge uddannelse, vælger du så: Udfra min opfattelse af, hvordan det er at være studerende på pågældende uddannelse?
V51 Spm. 5.1: Når du overvejer at vælge uddannelse, vælger du så: Udfra interesse for uddannelsens/fagets indhold?
V52 Spm. 5.2: Hvilke(n) af følgende forhold betyder mest ved et fremtidigt erhverv: Lav arbejdsløshed?
V53 Spm. 5.2: Hvilke(n) af følgende forhold betyder mest ved et fremtidigt erhverv: Høj løn?
V54 Spm. 5.2: Hvilke(n) af følgende forhold betyder mest ved et fremtidigt erhverv: Interessant arbejde?
V55 Spm. 5.3: Hvad vil du foretrække i et fremtidigt job 1:
V56 Spm. 5.3: Hvad vil du foretrække i et fremtidigt job 2:
V57 Spm. 5.4: Vil du foretrække at have ledelsesmæssigt arbejde?
V58 Spm. 5.5: Er dit eventuelle ønske om en bestemt uddannelse påvirket af et ønske om en kort uddannelsestid?
V59 Spm. 5.6: Er dit eventuelle ønske om en bestemt uddannelse påvirket af et ønske om at studere på en bestemt uddannelsesinstitution?
V60 Spm. 5.7: Hvorfor vil du helst have din uddannelse på en bestemt uddannelsesinstitution?
V61 Spm. 5.7: Hvorfor vil du helst have din uddannelse på en bestemt uddannelsesinstitution 2?
V62 Spm. 5.8: Hvad har i øvrigt haft mest indflydelse på dine planer? Studievejledning
V63 Spm. 5.8: Hvad har i øvrigt haft mest indflydelse på dine planer? Lærer
V64 Spm. 5.8: Hvad har i øvrigt haft mest indflydelse på dine planer? Forældre
V65 Spm. 5.8: Hvad har i øvrigt haft mest indflydelse på dine planer? Andre, der har pågældende uddannelse/job
V66 Spm. 5.8: Hvad har i øvrigt haft mest indflydelse på dine planer? Klassekammerater
V67 Spm. 5.8: Hvad har i øvrigt haft mest indflydelse på dine planer? Andet:
V68 Spm. 5.8: Hvad har i øvrigt haft mest indflydelse på dine planer? Andet 2:
V69 Spm. 5.9: Hvad er dine planer efter gymnasiet?
V70 Spm. 5.10: Ville du søge ind på en videregående uddannelse, hvis der ikke var adgangsbegrænsning?
V71 Spm. 5.11: Hvad har du planer om?
V72 Spm. 5.12: Hvorledes er dit kendskab til det, du har planer om?
V73 Spm. 5.13: Hvad skal du lave, indtil du begynder på en videregående uddannelse?
V74 Spm. 6.1: Hvilken uddannelse regner du med at søge ind på til sommer eller senere? 1. prioritet
V75 Spm. 6.1: Hvilken uddannelse regner du med at søge ind på til sommer eller senere? 2. prioritet
V76 Spm. 6.1: Hvilken uddannelse regner du med at søge ind på til sommer eller senere? 3. prioritet
V77 Spm. 6.1: Hvilken uddannelse regner du med at søge ind på til sommer eller senere? Ved ikke
V78 Spm. 6.1: Uddannelseslængden på 1. prioritet
V79 Spm. 6.1: Tilmelding på 1. prioritet
V80 Spm. 6.1: Hovedområde - 1. prioritet
V81 Spm. 6.2: Hvor længe har du haft planer om det? 1. prioritet
V82 Spm. 6.2: Hvor længe har du haft planer om det? 2. prioritet
V83 Spm. 6.2: Hvor længe har du haft planer om det? 3. prioritet
V84 Spm. 6.3: Hvad tror du, adgangskvotienten vil være ved disse uddannelser? 1. prioritet.
V85 Spm. 6.3: Hvad tror du, adgangskvotienten vil være ved disse uddannelser? 2. prioritet.
V86 Spm. 6.3: Hvad tror du, adgangskvotienten vil være ved disse uddannelser? 3. prioritet.
V87 Spm. 6.4: Føler du dig sikker eller usikker på, om du kan leve op til de krav, uddannelsen stiller? (Altså ikke, om du opfylder adgangskravene, men om du føler dig sikker/usikker på at kunne følge med i studiet). Jeg føler mig sikker
V88 Spm. 6.4: Føler du dig sikker eller usikker på, om du kan leve op til de krav, uddannelsen stiller? (Altså ikke, om du opfylder adgangskravene, men om du føler dig sikker/usikker på at kunne følge med i studiet). Jeg føler mig ret sikker
V89 Spm. 6.4: Føler du dig sikker eller usikker på, om du kan leve op til de krav, uddannelsen stiller? (Altså ikke, om du opfylder adgangskravene, men om du føler dig sikker/usikker på at kunne følge med i studiet). Jeg føler mig usikker
V90 Spm. 6.4: Føler du dig sikker eller usikker på, om du kan leve op til de krav, uddannelsen stiller? (Altså ikke, om du opfylder adgangskravene, men om du føler dig sikker/usikker på at kunne følge med i studiet). Ved ikke
V91 Spm. 6.5: Hvorledes er dit kendskab til de uddannelser, du påtænker? Jeg har rimeligt kendskab hertil
V92 Spm. 6.5: Hvorledes er dit kendskab til de uddannelser, du påtænker? Jeg har noget kendskab hertil
V93 Spm. 6.5: Hvorledes er dit kendskab til de uddannelser, du påtænker? Jeg har for lidt kendskab hertil
V94 Spm. 6.6: Hvorledes er dit kendskab til de jobs, uddannelserne giver adgang til? Jeg har rimeligt kendskab hertil
V95 Spm. 6.6: Hvorledes er dit kendskab til de jobs, uddannelserne giver adgang til? Jeg har noget kendskab hertil
V96 Spm. 6.6: Hvorledes er dit kendskab til de jobs, uddannelserne giver adgang til? Jeg har for lidt kendskab hertil
V97 Spm. 6.7: Ville du vælge anderledes, hvis der ikke var adgangsbegrænsning?
V98 Spm. 6.8: Hvilken uddannelse ville du søge ind til, hvis der ikke var adgangsbegrænsning? 1. prioritet
V99 Spm. 6.8: Hvilken uddannelse ville du søge ind til, hvis der ikke var adgangsbegrænsning? 2. prioritet
V100 Spm. 6.8: Hvilken uddannelse ville du søge ind til, hvis der ikke var adgangsbegrænsning? 3. prioritet
V101 Spm. 6.9: Hvor længe har du ønsket uddannelsen/uddannelserne angivet i Spm. 6.8 (V98-V100)? 1. prioritet
V102 Spm. 6.9: Hvor længe har du ønsket uddannelsen/uddannelserne angivet i Spm. 6.8 (V98-V100)? 2. prioritet
V103 Spm. 6.9: Hvor længe har du ønsket uddannelsen/uddannelserne angivet i Spm. 6.8 (V98-V100)? 3. prioritet
V104 Faders socialegruppe
V105 Moders socialegruppe
V106 Families socialegruppe
V107 Spm. II.1: Hvor tog du eksamen?
V108 Spm. II.2.a: Hvilken gymnasielinie og -gren gik du på?
V109 Spm. II.2.b: Hvilke HF-tilvalg havde du?
V110 Spm. II.3: Hvad fik du i samlet karaktergennemsnit?
V111 Spm. II.4: Har du skiftet bolig, siden du gik ud af gymnasiet/HF?
V112 Spm. II.5: Har du efter gymnasiet/HF måttet supplere din viden om, hvilke uddannelsesmuligheder, der forelå for dig?
V113 Spm. II.6: Det forløb du er i:
V114 Spm. II.7.a: Du har i 1989 ansøgt om uddannelse/job
V115 Spm. II.7.b: Hvilken uddannelse søgte du og hvor? Uddannelse:
V116 Spm. II.7.b: Hvilken uddannelse søgte du og hvor? Uddannelsessted:
V117 Spm. II.8: Var denne uddannelsesansøgning:
V118 Spm. II.8.a: Hvis der var ændringer i forhold til dine planer, skyldes disse da:
V119 Spm. II.9: Søgte du den pågældende uddannelse med henblik på:
V120 Spm. II.10: Hvad resulterede din ansøgning i?
V121 Spm. II.10.a: Såfremt din ansøgning blev afvist regner du da med at:
V122 Spm. II.10.b: Såfremt du fik forhåndstilsagn, regner du da med at benytte dette tilsagn:
V123 Spm. II.10.c: Såfremt optagelse, startede du så på den tilbudte uddannelse?
V124 Spm. II.11: Du benyttede ikke tilbuddet eller regner ikke med at benytte forhåndstilsagnet. Skyldes dette:
V125 Spm. II.12: Du startede, men ophørte igen. Skyldes dette:
V126 Spm. II.13: Du er startet på en anden uddannelse. Hvilken:
V127 Spm. II.14.a: Igang med en uddannelse: Svarer de faglige krav, som uddannelsen stiller, stort set til dine forventninger?
V128 Spm. II.14.b: Igang med en uddannelse: Føler du, at du kan leve op til de faglige krav, uddannelsen stiller?
V129 Spm. II.15: Dine nuværende planer
V130 Spm. II.16.a: Du har planer om at søge en uddannelse til næste år eller senere Regner du med at søge:
V131 Spm. II.16.a: Du har planer om at søge en uddannelse til næste år eller senere Spm. II.16.b: Hvilken uddannelse regner du med at søge 1 prioritet?
V132 Spm. II.16.a: Du har planer om at søge en uddannelse til næste år eller senere Spm. II.16.b: Hvilken uddannelse regner du med at søge 2 prioritet?
V133 Spm. II.16.a: Du har planer om at søge en uddannelse til næste år eller senere Spm. II.16.b: Hvilken uddannelse regner du med at søge 3 prioritet?
V134 Spm. II.16.a: Du har planer om at søge en uddannelse til næste år eller senere Spm. II.16.b: Hvilken uddannelsessted regner du med at søge ind på?
V135 Spm. II.17: Er denne planlagte uddannelsessøgning:
V136 Spm. II.17.a: Hvis der er ændringer skyldes disse da:
V137 Spm. II.18: Hvad laver du for tiden?
V138 Spm. II.19: Hvor meget af din tid går med erhvervsarbejde eller anden indtjening:
V139 Spm. II.20: Hvordan vil du kort selv karakterisere din nuværende situation?
V140 Spm. II-A.1: Er du tilfreds med din tidligere studie- og erhvervsvejledning inden for dit uddannelsesfelt?
V141 Spm. II-A.2: Hvordan vil du karakterisere introduktionen til den uddannelse du påbegyndte?
V142 Spm. II-A.3: I hvilken grad fik du, efter at du startede uddannelsen, kendskab til andre uddannelser, som du også havde kunnet finde på at vælge?
V143 Spm. II-A.5: Hvordan er den nuværende uddannelsessituation?
V144 Spm. II-A.5.a: Tænk nedenstående udsagn igennem og sæt kryds ved dem, der kan siges at uddybe eller supplere dit svar: Jeg er - 1
V145 Spm. II-A.5.a: Tænk nedenstående udsagn igennem og sæt kryds ved dem, der kan siges at uddybe eller supplere dit svar: Jeg er - 2
V146 Spm. II-A.5.a: Tænk nedenstående udsagn igennem og sæt kryds ved dem, der kan siges at uddybe eller supplere dit svar: Jeg er - 3
V147 Spm. II-A.5. a: Tænk nedenstående udsagn igennem og sæt kryds ved dem, der kan siges at uddybe eller supplere dit svar: Jeg er - 4
V148 Spm. II-A.5.a: Tænk nedenstående udsagn igennem og sæt kryds ved dem, der kan siges at uddybe eller supplere dit svar: Jeg er - 5
V149 Spm. II-A.5.a: Tænk nedenstående udsagn igennem og sæt kryds ved dem, der kan siges at uddybe eller supplere dit svar: Jeg er - 6
V150 Spm. II-A.5.a: Tænk nedenstående udsagn igennem og sæt kryds ved dem, der kan siges at uddybe eller supplere dit svar: Jeg er - 7
V151 Omvalg af uddannelse påbegyndt sommeren 1989 - omfang og bevæggrunde. DPI: 31. maj 1990. (33 sider).
V152 Valg og omvalg af videregående uddannelse. I Undervisningsministeriets tidsskrift Uddannelse, nr. 1 1991. (4 sider).
V153 Figur 1: I 1989 skete der følgende:
V154 Uddannelse i 1989
V155 Uddannelsestype i 1989
V156 Tilmelding i 1989
V157 Hovedområde i 1989
V158 Kommentar til 1989
V159 Figur 2: I 1990 skete der følgende:
V160 Uddannelse i 1990
V161 Uddannelsestype i 1990
V162 Tilmelding i 1990
V163 Hovedområde i 1990
V164 Kommentar til 1990
V165 Andre uddannelsesplaner i 1990
V166 Spm. III.A: Med en uddannelse vil jeg først og fremmest: Undgå økonomisk usikkerhed
V167 Spm. III.A: Med en uddannelse vil jeg først og fremmest: Undgå at blive kommanderet med
V168 Spm. III.A: Med en uddannelse vil jeg først og fremmest: Være sikker på at kunne udføre det, jeg bliver sat til (gøre et ordentligt arbejde)
V169 Spm. III.A: Med en uddannelse vil jeg først og fremmest: Opnå sikkerhed/tryghed, kende fremtiden
V170 Spm. III.A: Med en uddannelse vil jeg først og fremmest: Søge udfordringer/spænding
V171 Spm. III.A: Med en uddannelse vil jeg først og fremmest: Udrette noget betydningsfuldt
V172 Spm. III.A: Med en uddannelse vil jeg først og fremmest: Skabe mig en identitet eller et personligt ståsted
V173 Spm. III.A: Med en uddannelse vil jeg først og fremmest: Kunne hjælpe andre
V174 Spm. III.A: Med en uddannelse vil jeg først og fremmest: Kunne oplyse andre
V175 Spm. III.A: Med en uddannelse vil jeg først og fremmest: Være en god leder
V176 Spm. III.A: Med en uddannelse vil jeg først og fremmest: Organisere/forvalte
V177 Spm. III.A: Med en uddannelse vil jeg først og fremmest: Blive klogere på .....
V178 Spm. III.A: Blive klogere på: Beregning, bevis, sandhed
V179 Spm. III.A: Blive klogere på: Sprogbrug, modersmål, fremmedsprog
V180 Spm. III.A: Blive klogere på: Sproglære, grammatik
V181 Spm. III.A: Blive klogere på: Udtryksformer, kunst, litteratur, arkitektur m.m.
V182 Spm. III.A: Blive klogere på: Tænke-, handle- og forklaringsmåder
V183 Spm. III.A: Blive klogere på: Samfundsforhold, kulturer
V184 Spm. III.A: Blive klogere på: Naturen, opståen, tilblivelse
V185 Spm. III.A: Blive klogere på: Andet
V186 Svar spm. A
V187 Spm. III.B: Med de uddannelsesinteresser, jeg har angivet i spørgsmål A, er jeg først og fremmest orienteret mod: (1 i det vigtigste felt, evt. 2 i det næstvigtigste osv.) Konstruktion/funktion
V188 Spm. III.B: Med de uddannelsesinteresser, jeg har angivet i spørgsmål A, er jeg først og fremmest orienteret mod: (1 i det vigtigste felt, evt. 2 i det næstvigtigste osv.) Samfund, organisation
V189 Spm. III.B: Med de uddannelsesinteresser, jeg har angivet i spørgsmål A, er jeg først og fremmest orienteret mod: (1 i det vigtigste felt, evt. 2 i det næstvigtigste osv.) Levende natur
V190 Spm. III.B: Med de uddannelsesinteresser, jeg har angivet i spørgsmål A, er jeg først og fremmest orienteret mod: (1 i det vigtigste felt, evt. 2 i det næstvigtigste osv.) Mennesker
V191 Spm. III.B Kan du anføre en uddannelse eller en kombination af dele fra forskellige uddannelser, som vil passe ideelt til dine interesser?
V192 Spm. III.C: Har det, du først og fremmest vil med en uddannelse og den del af samfundslivet, du er orienteret mod, virket udvælgende, afgrænsende eller fravælgende på din faktiske uddannelsessituation? - forklaring følger. (Sæt en bolle omkring enten ja, nej eller ?). Uddannelsesinteressen har virket udvælgende, dvs.: Dine uddannelsesinteresser har ret entydigt fortalt dig, hvilken uddannelse, du skulle prioritere først blandt samfundets uddannelsestilbud. De særlige uddannelsesinteresser du måtte have, vil eller kan du realisere som specialer i forlængelse af din faktiske uddannelsessituation.
V193 Spm. III.C: Har det, du først og fremmest vil med en uddannelse og den del af samfundslivet, du er orienteret mod, virket udvælgende, afgrænsende eller fravælgende på din faktiske uddannelsessituation? - forklaring følger. (Sæt en bolle omkring enten ja, nej eller ?). Uddannelsesinteressen har virket afgrænsende, dvs.: En række af samfundets uddannelsestilbud kan siges at stå lige set ud fra din uddannelsesinteresse. Den uddannelsesprioritering, du faktisk har foretaget skyldes, at der også er taget hensyn til en række andre forhold som f.eks. adgangsbegrænsning, efterfølgende jobmuligheder, særlige forhold ved uddannelsesstedet m.m.
V194 Spm. III.C: Har det, du først og fremmest vil med en uddannelse og den del af samfundslivet, du er orienteret mod, virket udvælgende, afgrænsende eller fravælgende på din faktiske uddannelsessituation? - forklaring følger. (Sæt en bolle omkring enten ja, nej eller ?). Uddannelsesinteressen har virket fravælgende, dvs.: Dine uddannelsesinteresser har stillet dig ret frit i dit valg blandt samfundets uddannelsestilbud. Den uddannelsesprioritering, du faktisk har foretaget, har først og fremmest været præget af at udelukke uddannelser, du bestemt ikke kunne tænke dig.
V195 Spm. III.D: Hvis din (seneste) interesse tidligere har gjort sig gældende på en anden måde, kan du så nogenlunde fastlægge en tidsrækkefølge for interessens virkemåde? Hvis kun en af virkemåderne har været gældende for dit vedkommende, bedes du blot om at sætte kryds ud for den periode, hvor interessen opstod. Du bedes anvende følgende skema: Før skolen
V196 Spm. III.D: Hvis din (seneste) interesse tidligere har gjort sig gældende på en anden måde, kan du så nogenlunde fastlægge en tidsrækkefølge for interessens virkemåde? Hvis kun en af virkemåderne har været gældende for dit vedkommende, bedes du blot om at sætte kryds ud for den periode, hvor interessen opstod. Du bedes anvende følgende skema: 1. - 3. klasse
V197 Spm. III.D: Hvis din (seneste) interesse tidligere har gjort sig gældende på en anden måde, kan du så nogenlunde fastlægge en tidsrækkefølge for interessens virkemåde? Hvis kun en af virkemåderne har været gældende for dit vedkommende, bedes du blot om at sætte kryds ud for den periode, hvor interessen opstod. Du bedes anvende følgende skema: 4. - 6. klasse
V198 Spm. III.D: Hvis din (seneste) interesse tidligere har gjort sig gældende på en anden måde, kan du så nogenlunde fastlægge en tidsrækkefølge for interessens virkemåde? Hvis kun en af virkemåderne har været gældende for dit vedkommende, bedes du blot om at sætte kryds ud for den periode, hvor interessen opstod. Du bedes anvende følgende skema: 7. - 10. klasse
V199 Spm. III.D: Hvis din (seneste) interesse tidligere har gjort sig gældende på en anden måde, kan du så nogenlunde fastlægge en tidsrækkefølge for interessens virkemåde? Hvis kun en af virkemåderne har været gældende for dit vedkommende, bedes du blot om at sætte kryds ud for den periode, hvor interessen opstod. Du bedes anvende følgende skema: Evt. erhvervsperiode
V200 Spm. III.D: Hvis din (seneste) interesse tidligere har gjort sig gældende på en anden måde, kan du så nogenlunde fastlægge en tidsrækkefølge for interessens virkemåde? Hvis kun en af virkemåderne har været gældende for dit vedkommende, bedes du blot om at sætte kryds ud for den periode, hvor interessen opstod. Du bedes anvende følgende skema: 1. halvdel af gymnasiet/HF
V201 Spm. III.D: Hvis din (seneste) interesse tidligere har gjort sig gældende på en anden måde, kan du så nogenlunde fastlægge en tidsrækkefølge for interessens virkemåde? Hvis kun en af virkemåderne har været gældende for dit vedkommende, bedes du blot om at sætte kryds ud for den periode, hvor interessen opstod. Du bedes anvende følgende skema: 2. halvdel af gymnasiet/HF
V202 Spm. III.D: Hvis din (seneste) interesse tidligere har gjort sig gældende på en anden måde, kan du så nogenlunde fastlægge en tidsrækkefølge for interessens virkemåde? Hvis kun en af virkemåderne har været gældende for dit vedkommende, bedes du blot om at sætte kryds ud for den periode, hvor interessen opstod. Du bedes anvende følgende skema: Lige efter eksamen
V203 Spm. III.D: Hvis din (seneste) interesse tidligere har gjort sig gældende på en anden måde, kan du så nogenlunde fastlægge en tidsrækkefølge for interessens virkemåde? Hvis kun en af virkemåderne har været gældende for dit vedkommende, bedes du blot om at sætte kryds ud for den periode, hvor interessen opstod. Du bedes anvende følgende skema: Evt. periode før uddannelsesstart
V204 Spm. III.D: Hvis din (seneste) interesse tidligere har gjort sig gældende på en anden måde, kan du så nogenlunde fastlægge en tidsrækkefølge for interessens virkemåde? Hvis kun en af virkemåderne har været gældende for dit vedkommende, bedes du blot om at sætte kryds ud for den periode, hvor interessen opstod. Du bedes anvende følgende skema: Efter 1. uddannelses påbegyndelse
V205 Spm. III.D: Hvis din (seneste) interesse tidligere har gjort sig gældende på en anden måde, kan du så nogenlunde fastlægge en tidsrækkefølge for interessens virkemåde? Hvis kun en af virkemåderne har været gældende for dit vedkommende, bedes du blot om at sætte kryds ud for den periode, hvor interessen opstod. Du bedes anvende følgende skema: Efter 2. uddannelses påbegyndelse
V206 Spm. III.D: Hvis din (seneste) interesse tidligere har gjort sig gældende på en anden måde, kan du så nogenlunde fastlægge en tidsrækkefølge for interessens virkemåde? Hvis kun en af virkemåderne har været gældende for dit vedkommende, bedes du blot om at sætte kryds ud for den periode, hvor interessen opstod. Du bedes anvende følgende skema: Evt. forudgående uddannelsesinteresser:
V207 Hvor meget af din tid går med erhvervsarbejde: Ca. timer pr. uge.
V208 Er dette arbejde relevant for dine uddannelsesplaner:
V209 Hvor meget af din tid går med børnepasning: Ca. timer pr. uge.
V210 Hvor meget af din evt. uddannelsestid er praktik Angiv i procent:
V211 Er din uddannelse helt eller delvist lønnet:
V212 Hvis du overvejer du at skifte uddannelse, i hvilken retning går da dine planer:
V213 Hvis du agter at gennemføre den uddannelse, du er i gang med, hvornår regner du så med at være færdig?
V214 Er der en eller flere af nedenstående vurderinger, som stemmer overens med dit syn på den uddannelse, du er igang med eller påtænker at vælge (prioriter eventuelt): Uddannelsen er for lang med overflødige stofområder og dicipliner
V215 Er der en eller flere af nedenstående vurderinger, som stemmer overens med dit syn på den uddannelse, du er igang med eller påtænker at vælge (prioriter eventuelt): Uddannelsen kunne være mere målrettet og koncentreret
V216 Er der en eller flere af nedenstående vurderinger, som stemmer overens med dit syn på den uddannelse, du er igang med eller påtænker at vælge (prioriter eventuelt): Der er ikke tid nok til fordybelse og eftertanke
V217 Er der en eller flere af nedenstående vurderinger, som stemmer overens med dit syn på den uddannelse, du er igang med eller påtænker at vælge (prioriter eventuelt): Uddannelsen giver ikke de kvalifikationer, den burde
V218 Eventuelle kommentarer:
V219 Prioritet 1989
V220 Udfald 1989
V221 Uddannelseslængde 1989
V222 Uddannelse 1989
V223 Prioritet 1990
V224 Udfald 1990
V225 Uddannelseslængde 1990
V226 Uddannelse 1990
V227 Prioritet 1991
V228 Udfald 1991
V229 Uddannelseslængde 1991
V230 Uddannelse 1991
V231 Jeg ønsker følgende publikationer tilsendt: Hvorfor søger de igen? Artikel i Undervisningsministeriets tidsskrift Uddannelse, nr, 5 1992 (6 sider).
V232 Jeg ønsker følgende publikationer tilsendt: Ansøgere og genansøgere i første og anden ansøgningsrunde efter gymnasiet/HF 1989 og 1990. I tryk - udkommer sommeren 1992 (50 sider).
V233 Jeg ønsker følgende publikationer tilsendt: Hvad skete der med årgang 1989? Forventes færdig i starten af 1993.
V234 Hvordan har dit søgemønster været til de uddannelser, der kan søges gennem Den Koordinerede Tilmelding (KOT), dvs. ved hjælp af ansøgningshæfte? (Sæt et kryds for hvert af årene 1989. 1990 og 1991:) Ansøgt KOT 1989
V235 Hvordan har dit søgemønster været til de uddannelser, der kan søges gennem Den Koordinerede Tilmelding (KOT), dvs. ved hjælp af ansøgningshæfte? (Sæt et kryds for hvert af årene 1989. 1990 og 1991:) Ansøgt KOT 1990
V236 Hvordan har dit søgemønster været til de uddannelser, der kan søges gennem Den Koordinerede Tilmelding (KOT), dvs. ved hjælp af ansøgningshæfte? (Sæt et kryds for hvert af årene 1989. 1990 og 1991:) Ansøgt KOT 1991
V237 Hvordan har dit søgemønster været til andre uddannelser, dvs. de uddannelser, der ikke søges gennem Den Koordinerede Tilmelding og uddannelser i forbindelse med et ansættelsesforhold? (Sæt et kryds for hvert af årene 1989. 1990 og 1991:) Ansøgt udenfor KOT 1989
V238 Hvordan har dit søgemønster været til andre uddannelser, dvs. de uddannelser, der ikke søges gennem Den Koordinerede Tilmelding og uddannelser i forbindelse med et ansættelsesforhold? (Sæt et kryds for hvert af årene 1989. 1990 og 1991:) Ansøgt udenfor KOT 1990
V239 Hvordan har dit søgemønster været til andre uddannelser, dvs. de uddannelser, der ikke søges gennem Den Koordinerede Tilmelding og uddannelser i forbindelse med et ansættelsesforhold? (Sæt et kryds for hvert af årene 1989. 1990 og 1991:) Ansøgt udenfor KOT 1991
V240 Hvis du det samme år blev optaget både inden for og uden for Den Koordinerede Tilmelding, hvilken uddannelse valgte du så at følge det pågældende år? Uddannelsesprioritet 1989
V241 Hvis du det samme år blev optaget både inden for og uden for Den Koordinerede Tilmelding, hvilken uddannelse valgte du så at følge det pågældende år? Uddannelsesprioritet 1990
V242 Hvis du det samme år blev optaget både inden for og uden for Den Koordinerede Tilmelding, hvilken uddannelse valgte du så at følge det pågældende år? Uddannelsesprioritet 1991
V243 Situationen i dag (forsommeren 1992) er for dig den, at du: Har afsluttet din uddannelse som?
V244 Situationen i dag (forsommeren 1992) er for dig den, at du: Er i gang med uddannelse til?
V245 Situationen i dag (forsommeren 1992) er for dig den, at du: For tiden ikke er i gang med en uddannelse på grund af: (Afbrydelse/orlov/erhvervsarbejde/andet:)
V246 Situationen i dag (forsommeren 1992) er for dig den, at du: Med følgende planer for den kommende tid: At fortsætte den igangværende uddannelse
V247 Situationen i dag (forsommeren 1992) er for dig den, at du: Med følgende planer for den kommende tid: At søge følgende uddannelse
V248 Situationen i dag (forsommeren 1992) er for dig den, at du: Med følgende planer for den kommende tid: At gøre noget andet end at søge uddannelse:
V249 Hvis du har afbrudt en uddannelse og evt. skiftet til en anden uddannelse, så angiv venligst hvilken uddannelse, det drejer sig om: De(n) afbrudte uddannelse - 1:
V250 Spm. Hvis du har afbrudt en uddannelse og evt. skiftet til en anden uddannelse, så angiv venligst hvilken uddannelse, det drejer sig om: Afbrudt Omkring - 1: (Måned og år)
V251 Spm. Hvis du har afbrudt en uddannelse og evt. skiftet til en anden uddannelse, så angiv venligst hvilken uddannelse, det drejer sig om: Skift til - 1:
V252 Spm. Hvis du har afbrudt en uddannelse og evt. skiftet til en anden uddannelse, så angiv venligst hvilken uddannelse, det drejer sig om: De(n) afbrudte uddannelse - 2:
V253 Spm. Hvis du har afbrudt en uddannelse og evt. skiftet til en anden uddannelse, så angiv venligst hvilken uddannelse, det drejer sig om: Afbrudt omkring - 2: (Måned og år)
V254 Spm. Hvis du har afbrudt en uddannelse og evt. skiftet til en anden uddannelse, så angiv venligst hvilken uddannelse, det drejer sig om: Skift til - 2:
V255 Spm. Hvis du har afbrudt en uddannelse og evt. skiftet til en anden uddannelse, så angiv venligst hvilken uddannelse, det drejer sig om: Faglige grunde til afbrydelse: Uddannelsen interesserede dig alligevel ikke
V256 Spm. Hvis du har afbrudt en uddannelse og evt. skiftet til en anden uddannelse, så angiv venligst hvilken uddannelse, det drejer sig om: Faglige grunde til afbrydelse: Der blev stillet krav, du ikke kunne acceptere
V257 Spm. Hvis du har afbrudt en uddannelse og evt. skiftet til en anden uddannelse, så angiv venligst hvilken uddannelse, det drejer sig om: Faglige grunde til afbrydelse: Der blev stillet krav, du ikke kunne indfri
V258 Spm. Hvis du har afbrudt en uddannelse og evt. skiftet til en anden uddannelse, så angiv venligst hvilken uddannelse, det drejer sig om: Faglige grunde til afbrydelse: Du fik indsigt i andre uddannelsesveje
V259 Spm. Hvis du har afbrudt en uddannelse og evt. skiftet til en anden uddannelse, så angiv venligst hvilken uddannelse, det drejer sig om: Faglige grunde til afbrydelse: Du foretrak mere erhvervsindhold i uddannelsen
V260 Spm. Hvis du har afbrudt en uddannelse og evt. skiftet til en anden uddannelse, så angiv venligst hvilken uddannelse, det drejer sig om: Faglige grunde til afbrydelse: Du foretrak mere teoriindhold i uddannelsen
V261 Spm. Hvis du har afbrudt en uddannelse og evt. skiftet til en anden uddannelse, så angiv venligst hvilken uddannelse, det drejer sig om: Evt. andre grunde til afbrydelse: Du brød dig ikke om miljøet/atmosfæren på uddannelsesstedet
V262 Spm. Hvis du har afbrudt en uddannelse og evt. skiftet til en anden uddannelse, så angiv venligst hvilken uddannelse, det drejer sig om: Evt. andre grunde til afbrydelse: Undervisningsforholdene
V263 Spm. Hvis du har afbrudt en uddannelse og evt. skiftet til en anden uddannelse, så angiv venligst hvilken uddannelse, det drejer sig om: Evt. andre grunde til afbrydelse: Økonomiske problemer (f.eks. nødvendigt erhvervsarbejde)
V264 Spm. Hvis du har afbrudt en uddannelse og evt. skiftet til en anden uddannelse, så angiv venligst hvilken uddannelse, det drejer sig om: Evt. andre grunde til afbrydelse: Erhvervsarbejde med gode fremtidsudsigter
V265 Spm. Hvis du har afbrudt en uddannelse og evt. skiftet til en anden uddannelse, så angiv venligst hvilken uddannelse, det drejer sig om: Evt. andre grunde til afbrydelse: Andet
V266 Spm. Hvis du har afbrudt en uddannelse og evt. skiftet til en anden uddannelse, så angiv venligst hvilken uddannelse, det drejer sig om: Har du senere kunnet drage nytte af dine erfaringer fra den uddannelse, du afbrød Ja, på den måde, at noget merit kunne overføres
V267 Spm. Hvis du har afbrudt en uddannelse og evt. skiftet til en anden uddannelse, så angiv venligst hvilken uddannelse, det drejer sig om: Har du senere kunnet drage nytte af dine erfaringer fra den uddannelse, du afbrød Ja, personligt, men uden formel meritoverførsel
V268 Spm. Hvis du har afbrudt en uddannelse og evt. skiftet til en anden uddannelse, så angiv venligst hvilken uddannelse, det drejer sig om: Har du senere kunnet drage nytte af dine erfaringer fra den uddannelse, du afbrød Ja, i erhvervsøjemed
V269 Spm. Hvis du har afbrudt en uddannelse og evt. skiftet til en anden uddannelse, så angiv venligst hvilken uddannelse, det drejer sig om: Har du senere kunnet drage nytte af dine erfaringer fra den uddannelse, du afbrød Nej, der var tale om ren spildtid
Løbenummer Ikke betydningsbærende unikt løbenummer skabt under aflevering til arkiv