V1 |
DDA studienummer |
V2 |
DDA løbenummer |
V3 |
Sagens nummer |
V4 |
Dato |
V5 |
Sagens vægtning |
V6 |
Sagens kode |
V7 |
Svar opnået fra skema 2 |
V8 |
Svar opnået fra skema 2A |
V9 |
Svar opnået fra skema 3 |
V10 |
Svar opnået fra skema 4 |
V11 |
Skole |
V12 |
Spm. 1.1: Er du |
V13 |
Spm. 1.2: Bor du i |
V14 |
Spm. 1.3: Bor du |
V15 |
Spm. 1.4: Er/var din fader 1 |
V16 |
Spm. 1.4: Er/var din fader 2 |
V17 |
Spm. 1.5: Er/var din moder 1 |
V18 |
Spm. 1.5: Er/var din moder 2 |
V19 |
Spm. 1.6: Hvad er (eller var) dine forældres (plejeforældres) stilling? Angiv så konkret som muligt. I tilfælde af arbejdsløshed, angiv sidste stilling. Din moders stilling |
V20 |
Spm. 1.6: Hvad er (eller var) dine forældres (plejeforældres) stilling? Angiv så konkret som muligt. I tilfælde af arbejdsløshed, angiv sidste stilling. Din moders stilling 2 |
V21 |
Spm. 1.6: Hvad er (eller var) dine forældres (plejeforældres) stilling? Angiv så konkret som muligt. I tilfælde af arbejdsløshed, angiv sidste stilling. Din faders stilling |
V22 |
Spm. 1.6: Hvad er (eller var) dine forældres (plejeforældres) stilling? Angiv så konkret som muligt. I tilfælde af arbejdsløshed, angiv sidste stilling. Din faders stilling 2 |
V23 |
Spm. 1.7: Hvad er (eller var) dine forældres (plejeforældres) uddannelse? F.eks. faglig uddannelse, specialarbejderuddannelse, akademisk uddannelse eller andet. (angiv uddannelse, selvom det fremgår af erhvervet). Din faders uddannelse |
V24 |
Spm. 1.7: Hvad er (eller var) dine forældres (plejeforældres) uddannelse? F.eks. faglig uddannelse, specialarbejderuddannelse, akademisk uddannelse eller andet. (angiv uddannelse, selvom det fremgår af erhvervet). Din moders uddannelse |
V25 |
Spm. 1.8: Har/havde dine forældre nogen underordnede? Hvis ja, hvor mange har de da Din moder |
V26 |
Spm. 1.8: Har/havde dine forældre nogen underordnede? Hvis ja, hvor mange har de da Din fader |
V27 |
Spm. 1.9: Har du søskende, som |
V28 |
Spm. 2.1: Hvor megen tid bruger du gennemsnitligt på erhvervsarbejde om ugen? |
V29 |
Spm. 2.2: Hvor megen tid bruger du gennemsnitligt på lektier om ugen? |
V30 |
Spm. 3.1: Har du gået i 10. klasse? |
V31 |
Spm. 3.2: Hvilke(t) skolefag var du bedst til i folkeskolen? |
V32 |
Spm. 3.2: Hvilke(t) skolefag var du bedst til i folkeskolen 2? |
V33 |
Spm. 3.2: Hvilke(t) skolefag var du bedst til i folkeskolen 3? |
V34 |
Spm. 3.2: Hvilke(t) skolefag var du bedst til i folkeskolen 4? |
V35 |
Spm. 3.3: Hvordan lå du karaktermæssigt i folkeskolen? Omkring 6. klasse? |
V36 |
Spm. 3.3: Hvordan lå du karaktermæssigt i folkeskolen? Omkring 9. klasse? |
V37 |
Spm. 4.1: Hvorfor kom du i gymnasiet? |
V38 |
Spm. 4.1: Hvorfor kom du i gymnasiet 2? |
V39 |
Spm. 4.2: Selv om det er svært at spå - hvad forventer du så at få i gennemsnit ved studentereksamen/HF. Jeg forventer mindst at få? |
V40 |
Spm. 4.2: Selv om det er svært at spå - hvad forventer du så at få i gennemsnit ved studentereksamen/HF. Jeg forventer højst at få? |
V41 |
Spm. 4.3: Hvilke(t) gymnasiefag/HF-fag har interesseret dig særligt? |
V42 |
Spm. 4.3: Hvilke(t) gymnasiefag/HF-fag har interesseret dig særligt 2? |
V43 |
Spm. 4.3: Hvilke(t) gymnasiefag/HF-fag har interesseret dig særligt 3? |
V44 |
Spm. 4.3: Hvilke(t) gymnasiefag/HF-fag har interesseret dig særligt 4? |
V45 |
Spm. 4.4: Hvilke(t) gymnasiefag/HF-fag er du bedst til? |
V46 |
Spm. 4.4: Hvilke(t) gymnasiefag/HF-fag er du bedst til 2? |
V47 |
Spm. 4.4: Hvilke(t) gymnasiefag/HF-fag er du bedst til 3? |
V48 |
Spm. 4.4: Hvilke(t) gymnasiefag/HF-fag er du bedst til 4? |
V49 |
Spm. 5.1: Når du overvejer at vælge uddannelse, vælger du så: Udfra mit kendskab til det job uddannelsen giver adgang til? |
V50 |
Spm. 5.1: Når du overvejer at vælge uddannelse, vælger du så: Udfra min opfattelse af, hvordan det er at være studerende på pågældende uddannelse? |
V51 |
Spm. 5.1: Når du overvejer at vælge uddannelse, vælger du så: Udfra interesse for uddannelsens/fagets indhold? |
V52 |
Spm. 5.2: Hvilke(n) af følgende forhold betyder mest ved et fremtidigt erhverv: Lav arbejdsløshed? |
V53 |
Spm. 5.2: Hvilke(n) af følgende forhold betyder mest ved et fremtidigt erhverv: Høj løn? |
V54 |
Spm. 5.2: Hvilke(n) af følgende forhold betyder mest ved et fremtidigt erhverv: Interessant arbejde? |
V55 |
Spm. 5.3: Hvad vil du foretrække i et fremtidigt job 1: |
V56 |
Spm. 5.3: Hvad vil du foretrække i et fremtidigt job 2: |
V57 |
Spm. 5.4: Vil du foretrække at have ledelsesmæssigt arbejde? |
V58 |
Spm. 5.5: Er dit eventuelle ønske om en bestemt uddannelse påvirket af et ønske om en kort uddannelsestid? |
V59 |
Spm. 5.6: Er dit eventuelle ønske om en bestemt uddannelse påvirket af et ønske om at studere på en bestemt uddannelsesinstitution? |
V60 |
Spm. 5.7: Hvorfor vil du helst have din uddannelse på en bestemt uddannelsesinstitution? |
V61 |
Spm. 5.7: Hvorfor vil du helst have din uddannelse på en bestemt uddannelsesinstitution 2? |
V62 |
Spm. 5.8: Hvad har i øvrigt haft mest indflydelse på dine planer? Studievejledning |
V63 |
Spm. 5.8: Hvad har i øvrigt haft mest indflydelse på dine planer? Lærer |
V64 |
Spm. 5.8: Hvad har i øvrigt haft mest indflydelse på dine planer? Forældre |
V65 |
Spm. 5.8: Hvad har i øvrigt haft mest indflydelse på dine planer? Andre, der har pågældende uddannelse/job |
V66 |
Spm. 5.8: Hvad har i øvrigt haft mest indflydelse på dine planer? Klassekammerater |
V67 |
Spm. 5.8: Hvad har i øvrigt haft mest indflydelse på dine planer? Andet: |
V68 |
Spm. 5.8: Hvad har i øvrigt haft mest indflydelse på dine planer? Andet 2: |
V69 |
Spm. 5.9: Hvad er dine planer efter gymnasiet? |
V70 |
Spm. 5.10: Ville du søge ind på en videregående uddannelse, hvis der ikke var adgangsbegrænsning? |
V71 |
Spm. 5.11: Hvad har du planer om? |
V72 |
Spm. 5.12: Hvorledes er dit kendskab til det, du har planer om? |
V73 |
Spm. 5.13: Hvad skal du lave, indtil du begynder på en videregående uddannelse? |
V74 |
Spm. 6.1: Hvilken uddannelse regner du med at søge ind på til sommer eller senere? 1. prioritet |
V75 |
Spm. 6.1: Hvilken uddannelse regner du med at søge ind på til sommer eller senere? 2. prioritet |
V76 |
Spm. 6.1: Hvilken uddannelse regner du med at søge ind på til sommer eller senere? 3. prioritet |
V77 |
Spm. 6.1: Hvilken uddannelse regner du med at søge ind på til sommer eller senere? Ved ikke |
V78 |
Spm. 6.1: Uddannelseslængden på 1. prioritet |
V79 |
Spm. 6.1: Tilmelding på 1. prioritet |
V80 |
Spm. 6.1: Hovedområde - 1. prioritet |
V81 |
Spm. 6.2: Hvor længe har du haft planer om det? 1. prioritet |
V82 |
Spm. 6.2: Hvor længe har du haft planer om det? 2. prioritet |
V83 |
Spm. 6.2: Hvor længe har du haft planer om det? 3. prioritet |
V84 |
Spm. 6.3: Hvad tror du, adgangskvotienten vil være ved disse uddannelser? 1. prioritet. |
V85 |
Spm. 6.3: Hvad tror du, adgangskvotienten vil være ved disse uddannelser? 2. prioritet. |
V86 |
Spm. 6.3: Hvad tror du, adgangskvotienten vil være ved disse uddannelser? 3. prioritet. |
V87 |
Spm. 6.4: Føler du dig sikker eller usikker på, om du kan leve op til de krav, uddannelsen stiller? (Altså ikke, om du opfylder adgangskravene, men om du føler dig sikker/usikker på at kunne følge med i studiet). Jeg føler mig sikker |
V88 |
Spm. 6.4: Føler du dig sikker eller usikker på, om du kan leve op til de krav, uddannelsen stiller? (Altså ikke, om du opfylder adgangskravene, men om du føler dig sikker/usikker på at kunne følge med i studiet). Jeg føler mig ret sikker |
V89 |
Spm. 6.4: Føler du dig sikker eller usikker på, om du kan leve op til de krav, uddannelsen stiller? (Altså ikke, om du opfylder adgangskravene, men om du føler dig sikker/usikker på at kunne følge med i studiet). Jeg føler mig usikker |
V90 |
Spm. 6.4: Føler du dig sikker eller usikker på, om du kan leve op til de krav, uddannelsen stiller? (Altså ikke, om du opfylder adgangskravene, men om du føler dig sikker/usikker på at kunne følge med i studiet). Ved ikke |
V91 |
Spm. 6.5: Hvorledes er dit kendskab til de uddannelser, du påtænker? Jeg har rimeligt kendskab hertil |
V92 |
Spm. 6.5: Hvorledes er dit kendskab til de uddannelser, du påtænker? Jeg har noget kendskab hertil |
V93 |
Spm. 6.5: Hvorledes er dit kendskab til de uddannelser, du påtænker? Jeg har for lidt kendskab hertil |
V94 |
Spm. 6.6: Hvorledes er dit kendskab til de jobs, uddannelserne giver adgang til? Jeg har rimeligt kendskab hertil |
V95 |
Spm. 6.6: Hvorledes er dit kendskab til de jobs, uddannelserne giver adgang til? Jeg har noget kendskab hertil |
V96 |
Spm. 6.6: Hvorledes er dit kendskab til de jobs, uddannelserne giver adgang til? Jeg har for lidt kendskab hertil |
V97 |
Spm. 6.7: Ville du vælge anderledes, hvis der ikke var adgangsbegrænsning? |
V98 |
Spm. 6.8: Hvilken uddannelse ville du søge ind til, hvis der ikke var adgangsbegrænsning? 1. prioritet |
V99 |
Spm. 6.8: Hvilken uddannelse ville du søge ind til, hvis der ikke var adgangsbegrænsning? 2. prioritet |
V100 |
Spm. 6.8: Hvilken uddannelse ville du søge ind til, hvis der ikke var adgangsbegrænsning? 3. prioritet |
V101 |
Spm. 6.9: Hvor længe har du ønsket uddannelsen/uddannelserne angivet i Spm. 6.8 (V98-V100)? 1. prioritet |
V102 |
Spm. 6.9: Hvor længe har du ønsket uddannelsen/uddannelserne angivet i Spm. 6.8 (V98-V100)? 2. prioritet |
V103 |
Spm. 6.9: Hvor længe har du ønsket uddannelsen/uddannelserne angivet i Spm. 6.8 (V98-V100)? 3. prioritet |
V104 |
Faders socialegruppe |
V105 |
Moders socialegruppe |
V106 |
Families socialegruppe |
V107 |
Spm. II.1: Hvor tog du eksamen? |
V108 |
Spm. II.2.a: Hvilken gymnasielinie og -gren gik du på? |
V109 |
Spm. II.2.b: Hvilke HF-tilvalg havde du? |
V110 |
Spm. II.3: Hvad fik du i samlet karaktergennemsnit? |
V111 |
Spm. II.4: Har du skiftet bolig, siden du gik ud af gymnasiet/HF? |
V112 |
Spm. II.5: Har du efter gymnasiet/HF måttet supplere din viden om, hvilke uddannelsesmuligheder, der forelå for dig? |
V113 |
Spm. II.6: Det forløb du er i: |
V114 |
Spm. II.7.a: Du har i 1989 ansøgt om uddannelse/job |
V115 |
Spm. II.7.b: Hvilken uddannelse søgte du og hvor? Uddannelse: |
V116 |
Spm. II.7.b: Hvilken uddannelse søgte du og hvor? Uddannelsessted: |
V117 |
Spm. II.8: Var denne uddannelsesansøgning: |
V118 |
Spm. II.8.a: Hvis der var ændringer i forhold til dine planer, skyldes disse da: |
V119 |
Spm. II.9: Søgte du den pågældende uddannelse med henblik på: |
V120 |
Spm. II.10: Hvad resulterede din ansøgning i? |
V121 |
Spm. II.10.a: Såfremt din ansøgning blev afvist regner du da med at: |
V122 |
Spm. II.10.b: Såfremt du fik forhåndstilsagn, regner du da med at benytte dette tilsagn: |
V123 |
Spm. II.10.c: Såfremt optagelse, startede du så på den tilbudte uddannelse? |
V124 |
Spm. II.11: Du benyttede ikke tilbuddet eller regner ikke med at benytte forhåndstilsagnet. Skyldes dette: |
V125 |
Spm. II.12: Du startede, men ophørte igen. Skyldes dette: |
V126 |
Spm. II.13: Du er startet på en anden uddannelse. Hvilken: |
V127 |
Spm. II.14.a: Igang med en uddannelse: Svarer de faglige krav, som uddannelsen stiller, stort set til dine forventninger? |
V128 |
Spm. II.14.b: Igang med en uddannelse: Føler du, at du kan leve op til de faglige krav, uddannelsen stiller? |
V129 |
Spm. II.15: Dine nuværende planer |
V130 |
Spm. II.16.a: Du har planer om at søge en uddannelse til næste år eller senere Regner du med at søge: |
V131 |
Spm. II.16.a: Du har planer om at søge en uddannelse til næste år eller senere Spm. II.16.b: Hvilken uddannelse regner du med at søge 1 prioritet? |
V132 |
Spm. II.16.a: Du har planer om at søge en uddannelse til næste år eller senere Spm. II.16.b: Hvilken uddannelse regner du med at søge 2 prioritet? |
V133 |
Spm. II.16.a: Du har planer om at søge en uddannelse til næste år eller senere Spm. II.16.b: Hvilken uddannelse regner du med at søge 3 prioritet? |
V134 |
Spm. II.16.a: Du har planer om at søge en uddannelse til næste år eller senere Spm. II.16.b: Hvilken uddannelsessted regner du med at søge ind på? |
V135 |
Spm. II.17: Er denne planlagte uddannelsessøgning: |
V136 |
Spm. II.17.a: Hvis der er ændringer skyldes disse da: |
V137 |
Spm. II.18: Hvad laver du for tiden? |
V138 |
Spm. II.19: Hvor meget af din tid går med erhvervsarbejde eller anden indtjening: |
V139 |
Spm. II.20: Hvordan vil du kort selv karakterisere din nuværende situation? |
V140 |
Spm. II-A.1: Er du tilfreds med din tidligere studie- og erhvervsvejledning inden for dit uddannelsesfelt? |
V141 |
Spm. II-A.2: Hvordan vil du karakterisere introduktionen til den uddannelse du påbegyndte? |
V142 |
Spm. II-A.3: I hvilken grad fik du, efter at du startede uddannelsen, kendskab til andre uddannelser, som du også havde kunnet finde på at vælge? |
V143 |
Spm. II-A.5: Hvordan er den nuværende uddannelsessituation? |
V144 |
Spm. II-A.5.a: Tænk nedenstående udsagn igennem og sæt kryds ved dem, der kan siges at uddybe eller supplere dit svar: Jeg er - 1 |
V145 |
Spm. II-A.5.a: Tænk nedenstående udsagn igennem og sæt kryds ved dem, der kan siges at uddybe eller supplere dit svar: Jeg er - 2 |
V146 |
Spm. II-A.5.a: Tænk nedenstående udsagn igennem og sæt kryds ved dem, der kan siges at uddybe eller supplere dit svar: Jeg er - 3 |
V147 |
Spm. II-A.5. a: Tænk nedenstående udsagn igennem og sæt kryds ved dem, der kan siges at uddybe eller supplere dit svar: Jeg er - 4 |
V148 |
Spm. II-A.5.a: Tænk nedenstående udsagn igennem og sæt kryds ved dem, der kan siges at uddybe eller supplere dit svar: Jeg er - 5 |
V149 |
Spm. II-A.5.a: Tænk nedenstående udsagn igennem og sæt kryds ved dem, der kan siges at uddybe eller supplere dit svar: Jeg er - 6 |
V150 |
Spm. II-A.5.a: Tænk nedenstående udsagn igennem og sæt kryds ved dem, der kan siges at uddybe eller supplere dit svar: Jeg er - 7 |
V151 |
Omvalg af uddannelse påbegyndt sommeren 1989 - omfang og bevæggrunde. DPI: 31. maj 1990. (33 sider). |
V152 |
Valg og omvalg af videregående uddannelse. I Undervisningsministeriets tidsskrift Uddannelse, nr. 1 1991. (4 sider). |
V153 |
Figur 1: I 1989 skete der følgende: |
V154 |
Uddannelse i 1989 |
V155 |
Uddannelsestype i 1989 |
V156 |
Tilmelding i 1989 |
V157 |
Hovedområde i 1989 |
V158 |
Kommentar til 1989 |
V159 |
Figur 2: I 1990 skete der følgende: |
V160 |
Uddannelse i 1990 |
V161 |
Uddannelsestype i 1990 |
V162 |
Tilmelding i 1990 |
V163 |
Hovedområde i 1990 |
V164 |
Kommentar til 1990 |
V165 |
Andre uddannelsesplaner i 1990 |
V166 |
Spm. III.A: Med en uddannelse vil jeg først og fremmest: Undgå økonomisk usikkerhed |
V167 |
Spm. III.A: Med en uddannelse vil jeg først og fremmest: Undgå at blive kommanderet med |
V168 |
Spm. III.A: Med en uddannelse vil jeg først og fremmest: Være sikker på at kunne udføre det, jeg bliver sat til (gøre et ordentligt arbejde) |
V169 |
Spm. III.A: Med en uddannelse vil jeg først og fremmest: Opnå sikkerhed/tryghed, kende fremtiden |
V170 |
Spm. III.A: Med en uddannelse vil jeg først og fremmest: Søge udfordringer/spænding |
V171 |
Spm. III.A: Med en uddannelse vil jeg først og fremmest: Udrette noget betydningsfuldt |
V172 |
Spm. III.A: Med en uddannelse vil jeg først og fremmest: Skabe mig en identitet eller et personligt ståsted |
V173 |
Spm. III.A: Med en uddannelse vil jeg først og fremmest: Kunne hjælpe andre |
V174 |
Spm. III.A: Med en uddannelse vil jeg først og fremmest: Kunne oplyse andre |
V175 |
Spm. III.A: Med en uddannelse vil jeg først og fremmest: Være en god leder |
V176 |
Spm. III.A: Med en uddannelse vil jeg først og fremmest: Organisere/forvalte |
V177 |
Spm. III.A: Med en uddannelse vil jeg først og fremmest: Blive klogere på ..... |
V178 |
Spm. III.A: Blive klogere på: Beregning, bevis, sandhed |
V179 |
Spm. III.A: Blive klogere på: Sprogbrug, modersmål, fremmedsprog |
V180 |
Spm. III.A: Blive klogere på: Sproglære, grammatik |
V181 |
Spm. III.A: Blive klogere på: Udtryksformer, kunst, litteratur, arkitektur m.m. |
V182 |
Spm. III.A: Blive klogere på: Tænke-, handle- og forklaringsmåder |
V183 |
Spm. III.A: Blive klogere på: Samfundsforhold, kulturer |
V184 |
Spm. III.A: Blive klogere på: Naturen, opståen, tilblivelse |
V185 |
Spm. III.A: Blive klogere på: Andet |
V186 |
Svar spm. A |
V187 |
Spm. III.B: Med de uddannelsesinteresser, jeg har angivet i spørgsmål A, er jeg først og fremmest orienteret mod: (1 i det vigtigste felt, evt. 2 i det næstvigtigste osv.) Konstruktion/funktion |
V188 |
Spm. III.B: Med de uddannelsesinteresser, jeg har angivet i spørgsmål A, er jeg først og fremmest orienteret mod: (1 i det vigtigste felt, evt. 2 i det næstvigtigste osv.) Samfund, organisation |
V189 |
Spm. III.B: Med de uddannelsesinteresser, jeg har angivet i spørgsmål A, er jeg først og fremmest orienteret mod: (1 i det vigtigste felt, evt. 2 i det næstvigtigste osv.) Levende natur |
V190 |
Spm. III.B: Med de uddannelsesinteresser, jeg har angivet i spørgsmål A, er jeg først og fremmest orienteret mod: (1 i det vigtigste felt, evt. 2 i det næstvigtigste osv.) Mennesker |
V191 |
Spm. III.B Kan du anføre en uddannelse eller en kombination af dele fra forskellige uddannelser, som vil passe ideelt til dine interesser? |
V192 |
Spm. III.C: Har det, du først og fremmest vil med en uddannelse og den del af samfundslivet, du er orienteret mod, virket udvælgende, afgrænsende eller fravælgende på din faktiske uddannelsessituation? - forklaring følger. (Sæt en bolle omkring enten ja, nej eller ?). Uddannelsesinteressen har virket udvælgende, dvs.: Dine uddannelsesinteresser har ret entydigt fortalt dig, hvilken uddannelse, du skulle prioritere først blandt samfundets uddannelsestilbud. De særlige uddannelsesinteresser du måtte have, vil eller kan du realisere som specialer i forlængelse af din faktiske uddannelsessituation. |
V193 |
Spm. III.C: Har det, du først og fremmest vil med en uddannelse og den del af samfundslivet, du er orienteret mod, virket udvælgende, afgrænsende eller fravælgende på din faktiske uddannelsessituation? - forklaring følger. (Sæt en bolle omkring enten ja, nej eller ?). Uddannelsesinteressen har virket afgrænsende, dvs.: En række af samfundets uddannelsestilbud kan siges at stå lige set ud fra din uddannelsesinteresse. Den uddannelsesprioritering, du faktisk har foretaget skyldes, at der også er taget hensyn til en række andre forhold som f.eks. adgangsbegrænsning, efterfølgende jobmuligheder, særlige forhold ved uddannelsesstedet m.m. |
V194 |
Spm. III.C: Har det, du først og fremmest vil med en uddannelse og den del af samfundslivet, du er orienteret mod, virket udvælgende, afgrænsende eller fravælgende på din faktiske uddannelsessituation? - forklaring følger. (Sæt en bolle omkring enten ja, nej eller ?). Uddannelsesinteressen har virket fravælgende, dvs.: Dine uddannelsesinteresser har stillet dig ret frit i dit valg blandt samfundets uddannelsestilbud. Den uddannelsesprioritering, du faktisk har foretaget, har først og fremmest været præget af at udelukke uddannelser, du bestemt ikke kunne tænke dig. |
V195 |
Spm. III.D: Hvis din (seneste) interesse tidligere har gjort sig gældende på en anden måde, kan du så nogenlunde fastlægge en tidsrækkefølge for interessens virkemåde? Hvis kun en af virkemåderne har været gældende for dit vedkommende, bedes du blot om at sætte kryds ud for den periode, hvor interessen opstod. Du bedes anvende følgende skema: Før skolen |
V196 |
Spm. III.D: Hvis din (seneste) interesse tidligere har gjort sig gældende på en anden måde, kan du så nogenlunde fastlægge en tidsrækkefølge for interessens virkemåde? Hvis kun en af virkemåderne har været gældende for dit vedkommende, bedes du blot om at sætte kryds ud for den periode, hvor interessen opstod. Du bedes anvende følgende skema: 1. - 3. klasse |
V197 |
Spm. III.D: Hvis din (seneste) interesse tidligere har gjort sig gældende på en anden måde, kan du så nogenlunde fastlægge en tidsrækkefølge for interessens virkemåde? Hvis kun en af virkemåderne har været gældende for dit vedkommende, bedes du blot om at sætte kryds ud for den periode, hvor interessen opstod. Du bedes anvende følgende skema: 4. - 6. klasse |
V198 |
Spm. III.D: Hvis din (seneste) interesse tidligere har gjort sig gældende på en anden måde, kan du så nogenlunde fastlægge en tidsrækkefølge for interessens virkemåde? Hvis kun en af virkemåderne har været gældende for dit vedkommende, bedes du blot om at sætte kryds ud for den periode, hvor interessen opstod. Du bedes anvende følgende skema: 7. - 10. klasse |
V199 |
Spm. III.D: Hvis din (seneste) interesse tidligere har gjort sig gældende på en anden måde, kan du så nogenlunde fastlægge en tidsrækkefølge for interessens virkemåde? Hvis kun en af virkemåderne har været gældende for dit vedkommende, bedes du blot om at sætte kryds ud for den periode, hvor interessen opstod. Du bedes anvende følgende skema: Evt. erhvervsperiode |
V200 |
Spm. III.D: Hvis din (seneste) interesse tidligere har gjort sig gældende på en anden måde, kan du så nogenlunde fastlægge en tidsrækkefølge for interessens virkemåde? Hvis kun en af virkemåderne har været gældende for dit vedkommende, bedes du blot om at sætte kryds ud for den periode, hvor interessen opstod. Du bedes anvende følgende skema: 1. halvdel af gymnasiet/HF |
V201 |
Spm. III.D: Hvis din (seneste) interesse tidligere har gjort sig gældende på en anden måde, kan du så nogenlunde fastlægge en tidsrækkefølge for interessens virkemåde? Hvis kun en af virkemåderne har været gældende for dit vedkommende, bedes du blot om at sætte kryds ud for den periode, hvor interessen opstod. Du bedes anvende følgende skema: 2. halvdel af gymnasiet/HF |
V202 |
Spm. III.D: Hvis din (seneste) interesse tidligere har gjort sig gældende på en anden måde, kan du så nogenlunde fastlægge en tidsrækkefølge for interessens virkemåde? Hvis kun en af virkemåderne har været gældende for dit vedkommende, bedes du blot om at sætte kryds ud for den periode, hvor interessen opstod. Du bedes anvende følgende skema: Lige efter eksamen |
V203 |
Spm. III.D: Hvis din (seneste) interesse tidligere har gjort sig gældende på en anden måde, kan du så nogenlunde fastlægge en tidsrækkefølge for interessens virkemåde? Hvis kun en af virkemåderne har været gældende for dit vedkommende, bedes du blot om at sætte kryds ud for den periode, hvor interessen opstod. Du bedes anvende følgende skema: Evt. periode før uddannelsesstart |
V204 |
Spm. III.D: Hvis din (seneste) interesse tidligere har gjort sig gældende på en anden måde, kan du så nogenlunde fastlægge en tidsrækkefølge for interessens virkemåde? Hvis kun en af virkemåderne har været gældende for dit vedkommende, bedes du blot om at sætte kryds ud for den periode, hvor interessen opstod. Du bedes anvende følgende skema: Efter 1. uddannelses påbegyndelse |
V205 |
Spm. III.D: Hvis din (seneste) interesse tidligere har gjort sig gældende på en anden måde, kan du så nogenlunde fastlægge en tidsrækkefølge for interessens virkemåde? Hvis kun en af virkemåderne har været gældende for dit vedkommende, bedes du blot om at sætte kryds ud for den periode, hvor interessen opstod. Du bedes anvende følgende skema: Efter 2. uddannelses påbegyndelse |
V206 |
Spm. III.D: Hvis din (seneste) interesse tidligere har gjort sig gældende på en anden måde, kan du så nogenlunde fastlægge en tidsrækkefølge for interessens virkemåde? Hvis kun en af virkemåderne har været gældende for dit vedkommende, bedes du blot om at sætte kryds ud for den periode, hvor interessen opstod. Du bedes anvende følgende skema: Evt. forudgående uddannelsesinteresser: |
V207 |
Hvor meget af din tid går med erhvervsarbejde: Ca. timer pr. uge. |
V208 |
Er dette arbejde relevant for dine uddannelsesplaner: |
V209 |
Hvor meget af din tid går med børnepasning: Ca. timer pr. uge. |
V210 |
Hvor meget af din evt. uddannelsestid er praktik Angiv i procent: |
V211 |
Er din uddannelse helt eller delvist lønnet: |
V212 |
Hvis du overvejer du at skifte uddannelse, i hvilken retning går da dine planer: |
V213 |
Hvis du agter at gennemføre den uddannelse, du er i gang med, hvornår regner du så med at være færdig? |
V214 |
Er der en eller flere af nedenstående vurderinger, som stemmer overens med dit syn på den uddannelse, du er igang med eller påtænker at vælge (prioriter eventuelt): Uddannelsen er for lang med overflødige stofområder og dicipliner |
V215 |
Er der en eller flere af nedenstående vurderinger, som stemmer overens med dit syn på den uddannelse, du er igang med eller påtænker at vælge (prioriter eventuelt): Uddannelsen kunne være mere målrettet og koncentreret |
V216 |
Er der en eller flere af nedenstående vurderinger, som stemmer overens med dit syn på den uddannelse, du er igang med eller påtænker at vælge (prioriter eventuelt): Der er ikke tid nok til fordybelse og eftertanke |
V217 |
Er der en eller flere af nedenstående vurderinger, som stemmer overens med dit syn på den uddannelse, du er igang med eller påtænker at vælge (prioriter eventuelt): Uddannelsen giver ikke de kvalifikationer, den burde |
V218 |
Eventuelle kommentarer: |
V219 |
Prioritet 1989 |
V220 |
Udfald 1989 |
V221 |
Uddannelseslængde 1989 |
V222 |
Uddannelse 1989 |
V223 |
Prioritet 1990 |
V224 |
Udfald 1990 |
V225 |
Uddannelseslængde 1990 |
V226 |
Uddannelse 1990 |
V227 |
Prioritet 1991 |
V228 |
Udfald 1991 |
V229 |
Uddannelseslængde 1991 |
V230 |
Uddannelse 1991 |
V231 |
Jeg ønsker følgende publikationer tilsendt: Hvorfor søger de igen? Artikel i Undervisningsministeriets tidsskrift Uddannelse, nr, 5 1992 (6 sider). |
V232 |
Jeg ønsker følgende publikationer tilsendt: Ansøgere og genansøgere i første og anden ansøgningsrunde efter gymnasiet/HF 1989 og 1990. I tryk - udkommer sommeren 1992 (50 sider). |
V233 |
Jeg ønsker følgende publikationer tilsendt: Hvad skete der med årgang 1989? Forventes færdig i starten af 1993. |
V234 |
Hvordan har dit søgemønster været til de uddannelser, der kan søges gennem Den Koordinerede Tilmelding (KOT), dvs. ved hjælp af ansøgningshæfte? (Sæt et kryds for hvert af årene 1989. 1990 og 1991:) Ansøgt KOT 1989 |
V235 |
Hvordan har dit søgemønster været til de uddannelser, der kan søges gennem Den Koordinerede Tilmelding (KOT), dvs. ved hjælp af ansøgningshæfte? (Sæt et kryds for hvert af årene 1989. 1990 og 1991:) Ansøgt KOT 1990 |
V236 |
Hvordan har dit søgemønster været til de uddannelser, der kan søges gennem Den Koordinerede Tilmelding (KOT), dvs. ved hjælp af ansøgningshæfte? (Sæt et kryds for hvert af årene 1989. 1990 og 1991:) Ansøgt KOT 1991 |
V237 |
Hvordan har dit søgemønster været til andre uddannelser, dvs. de uddannelser, der ikke søges gennem Den Koordinerede Tilmelding og uddannelser i forbindelse med et ansættelsesforhold? (Sæt et kryds for hvert af årene 1989. 1990 og 1991:) Ansøgt udenfor KOT 1989 |
V238 |
Hvordan har dit søgemønster været til andre uddannelser, dvs. de uddannelser, der ikke søges gennem Den Koordinerede Tilmelding og uddannelser i forbindelse med et ansættelsesforhold? (Sæt et kryds for hvert af årene 1989. 1990 og 1991:) Ansøgt udenfor KOT 1990 |
V239 |
Hvordan har dit søgemønster været til andre uddannelser, dvs. de uddannelser, der ikke søges gennem Den Koordinerede Tilmelding og uddannelser i forbindelse med et ansættelsesforhold? (Sæt et kryds for hvert af årene 1989. 1990 og 1991:) Ansøgt udenfor KOT 1991 |
V240 |
Hvis du det samme år blev optaget både inden for og uden for Den Koordinerede Tilmelding, hvilken uddannelse valgte du så at følge det pågældende år? Uddannelsesprioritet 1989 |
V241 |
Hvis du det samme år blev optaget både inden for og uden for Den Koordinerede Tilmelding, hvilken uddannelse valgte du så at følge det pågældende år? Uddannelsesprioritet 1990 |
V242 |
Hvis du det samme år blev optaget både inden for og uden for Den Koordinerede Tilmelding, hvilken uddannelse valgte du så at følge det pågældende år? Uddannelsesprioritet 1991 |
V243 |
Situationen i dag (forsommeren 1992) er for dig den, at du: Har afsluttet din uddannelse som? |
V244 |
Situationen i dag (forsommeren 1992) er for dig den, at du: Er i gang med uddannelse til? |
V245 |
Situationen i dag (forsommeren 1992) er for dig den, at du: For tiden ikke er i gang med en uddannelse på grund af: (Afbrydelse/orlov/erhvervsarbejde/andet:) |
V246 |
Situationen i dag (forsommeren 1992) er for dig den, at du: Med følgende planer for den kommende tid: At fortsætte den igangværende uddannelse |
V247 |
Situationen i dag (forsommeren 1992) er for dig den, at du: Med følgende planer for den kommende tid: At søge følgende uddannelse |
V248 |
Situationen i dag (forsommeren 1992) er for dig den, at du: Med følgende planer for den kommende tid: At gøre noget andet end at søge uddannelse: |
V249 |
Hvis du har afbrudt en uddannelse og evt. skiftet til en anden uddannelse, så angiv venligst hvilken uddannelse, det drejer sig om: De(n) afbrudte uddannelse - 1: |
V250 |
Spm. Hvis du har afbrudt en uddannelse og evt. skiftet til en anden uddannelse, så angiv venligst hvilken uddannelse, det drejer sig om: Afbrudt Omkring - 1: (Måned og år) |
V251 |
Spm. Hvis du har afbrudt en uddannelse og evt. skiftet til en anden uddannelse, så angiv venligst hvilken uddannelse, det drejer sig om: Skift til - 1: |
V252 |
Spm. Hvis du har afbrudt en uddannelse og evt. skiftet til en anden uddannelse, så angiv venligst hvilken uddannelse, det drejer sig om: De(n) afbrudte uddannelse - 2: |
V253 |
Spm. Hvis du har afbrudt en uddannelse og evt. skiftet til en anden uddannelse, så angiv venligst hvilken uddannelse, det drejer sig om: Afbrudt omkring - 2: (Måned og år) |
V254 |
Spm. Hvis du har afbrudt en uddannelse og evt. skiftet til en anden uddannelse, så angiv venligst hvilken uddannelse, det drejer sig om: Skift til - 2: |
V255 |
Spm. Hvis du har afbrudt en uddannelse og evt. skiftet til en anden uddannelse, så angiv venligst hvilken uddannelse, det drejer sig om: Faglige grunde til afbrydelse: Uddannelsen interesserede dig alligevel ikke |
V256 |
Spm. Hvis du har afbrudt en uddannelse og evt. skiftet til en anden uddannelse, så angiv venligst hvilken uddannelse, det drejer sig om: Faglige grunde til afbrydelse: Der blev stillet krav, du ikke kunne acceptere |
V257 |
Spm. Hvis du har afbrudt en uddannelse og evt. skiftet til en anden uddannelse, så angiv venligst hvilken uddannelse, det drejer sig om: Faglige grunde til afbrydelse: Der blev stillet krav, du ikke kunne indfri |
V258 |
Spm. Hvis du har afbrudt en uddannelse og evt. skiftet til en anden uddannelse, så angiv venligst hvilken uddannelse, det drejer sig om: Faglige grunde til afbrydelse: Du fik indsigt i andre uddannelsesveje |
V259 |
Spm. Hvis du har afbrudt en uddannelse og evt. skiftet til en anden uddannelse, så angiv venligst hvilken uddannelse, det drejer sig om: Faglige grunde til afbrydelse: Du foretrak mere erhvervsindhold i uddannelsen |
V260 |
Spm. Hvis du har afbrudt en uddannelse og evt. skiftet til en anden uddannelse, så angiv venligst hvilken uddannelse, det drejer sig om: Faglige grunde til afbrydelse: Du foretrak mere teoriindhold i uddannelsen |
V261 |
Spm. Hvis du har afbrudt en uddannelse og evt. skiftet til en anden uddannelse, så angiv venligst hvilken uddannelse, det drejer sig om: Evt. andre grunde til afbrydelse: Du brød dig ikke om miljøet/atmosfæren på uddannelsesstedet |
V262 |
Spm. Hvis du har afbrudt en uddannelse og evt. skiftet til en anden uddannelse, så angiv venligst hvilken uddannelse, det drejer sig om: Evt. andre grunde til afbrydelse: Undervisningsforholdene |
V263 |
Spm. Hvis du har afbrudt en uddannelse og evt. skiftet til en anden uddannelse, så angiv venligst hvilken uddannelse, det drejer sig om: Evt. andre grunde til afbrydelse: Økonomiske problemer (f.eks. nødvendigt erhvervsarbejde) |
V264 |
Spm. Hvis du har afbrudt en uddannelse og evt. skiftet til en anden uddannelse, så angiv venligst hvilken uddannelse, det drejer sig om: Evt. andre grunde til afbrydelse: Erhvervsarbejde med gode fremtidsudsigter |
V265 |
Spm. Hvis du har afbrudt en uddannelse og evt. skiftet til en anden uddannelse, så angiv venligst hvilken uddannelse, det drejer sig om: Evt. andre grunde til afbrydelse: Andet |
V266 |
Spm. Hvis du har afbrudt en uddannelse og evt. skiftet til en anden uddannelse, så angiv venligst hvilken uddannelse, det drejer sig om: Har du senere kunnet drage nytte af dine erfaringer fra den uddannelse, du afbrød Ja, på den måde, at noget merit kunne overføres |
V267 |
Spm. Hvis du har afbrudt en uddannelse og evt. skiftet til en anden uddannelse, så angiv venligst hvilken uddannelse, det drejer sig om: Har du senere kunnet drage nytte af dine erfaringer fra den uddannelse, du afbrød Ja, personligt, men uden formel meritoverførsel |
V268 |
Spm. Hvis du har afbrudt en uddannelse og evt. skiftet til en anden uddannelse, så angiv venligst hvilken uddannelse, det drejer sig om: Har du senere kunnet drage nytte af dine erfaringer fra den uddannelse, du afbrød Ja, i erhvervsøjemed |
V269 |
Spm. Hvis du har afbrudt en uddannelse og evt. skiftet til en anden uddannelse, så angiv venligst hvilken uddannelse, det drejer sig om: Har du senere kunnet drage nytte af dine erfaringer fra den uddannelse, du afbrød Nej, der var tale om ren spildtid |
Løbenummer |
Ikke betydningsbærende unikt løbenummer skabt under aflevering til arkiv |