V1 |
DDA studienummer |
V2 |
DDA løbenummer |
V3 |
Bundtnummer |
V4 |
Skematype |
V5 |
IP Nummer |
V6 |
Spm. 2: Hvornår er institutionen bygget? (sæt ét kryds) |
V7 |
Spm. 3: Hvornår er institutionen senest blevet ombygget (herunder også tilbygning og opstilling af barakker)? Skriv årstal ____ |
V8 |
Spm. 4: Hvilken type institution er det? (sæt ét kryds) |
V9 |
Spm. 4: Hvilken type institution er det? (sæt ét kryds) Hvis Anden, skriv venligst hvilken: ____ |
V10 |
Spm. 5: Hvor mange børn er der i institutionen? Skriv antal børn: ____ |
V11 |
Spm. 6: Hvilken aldersgruppe er der i institutionen? (Skriv alderen på yngste og ældste barn)Fra __ år |
V12 |
Spm. 6: Hvilken aldersgruppe er der i institutionen? (Skriv alderen på yngste og ældste barn)Til __ år |
V13 |
Spm. 7: Hvilke måltider i form af medbragt og/eller serveret mad har børnene mulighed for at spise i institutionen i løbet af en almindelig skoledag? (sæt gerne flere kryds) Medbragta. Morgenmad |
V14 |
Spm. 7: Hvilke måltider i form af medbragt og/eller serveret mad har børnene mulighed for at spise i institutionen i løbet af en almindelig skoledag? (sæt gerne flere kryds) Medbragtb. Mellemmåltid, formiddag |
V15 |
Spm. 7: Hvilke måltider i form af medbragt og/eller serveret mad har børnene mulighed for at spise i institutionen i løbet af en almindelig skoledag? (sæt gerne flere kryds) Medbragtc. Frokost |
V16 |
Spm. 7: Hvilke måltider i form af medbragt og/eller serveret mad har børnene mulighed for at spise i institutionen i løbet af en almindelig skoledag? (sæt gerne flere kryds) Medbragtd. Mellemmåltid, eftermiddag |
V17 |
Spm. 7: Hvilke måltider i form af medbragt og/eller serveret mad har børnene mulighed for at spise i institutionen i løbet af en almindelig skoledag? (sæt gerne flere kryds) Medbragte. Andre måltider |
V18 |
Spm. 7: Hvilke måltider i form af medbragt og/eller serveret mad har børnene mulighed for at spise i institutionen i løbet af en almindelig skoledag? (sæt gerne flere kryds) Medbragtf. Ingen måltider |
V19 |
Spm. 7: Hvilke måltider i form af medbragt og/eller serveret mad har børnene mulighed for at spise i institutionen i løbet af en almindelig skoledag? (sæt gerne flere kryds) Servereta. Morgenmad |
V20 |
Spm. 7: Hvilke måltider i form af medbragt og/eller serveret mad har børnene mulighed for at spise i institutionen i løbet af en almindelig skoledag? (sæt gerne flere kryds) Serveretb. Mellemmåltid, formiddag |
V21 |
Spm. 7: Hvilke måltider i form af medbragt og/eller serveret mad har børnene mulighed for at spise i institutionen i løbet af en almindelig skoledag? (sæt gerne flere kryds) Serveretc. Frokost |
V22 |
Spm. 7: Hvilke måltider i form af medbragt og/eller serveret mad har børnene mulighed for at spise i institutionen i løbet af en almindelig skoledag? (sæt gerne flere kryds) Serveretd. Mellemmåltid, eftermiddag |
V23 |
Spm. 7: Hvilke måltider i form af medbragt og/eller serveret mad har børnene mulighed for at spise i institutionen i løbet af en almindelig skoledag? (sæt gerne flere kryds) Serverete. Andre måltider |
V24 |
Spm. 7: Hvilke måltider i form af medbragt og/eller serveret mad har børnene mulighed for at spise i institutionen i løbet af en almindelig skoledag? (sæt gerne flere kryds) Serveretf. Ingen måltider |
V25 |
Spm. 8: Ved hvilke måltider tilbyder institutionen drikkevarer? (sæt gerne flere kryds)a. Morgenmad |
V26 |
Spm. 8: Ved hvilke måltider tilbyder institutionen drikkevarer? (sæt gerne flere kryds)b. Mellemmåltid, formiddag |
V27 |
Spm. 8: Ved hvilke måltider tilbyder institutionen drikkevarer? (sæt gerne flere kryds)c. Frokost |
V28 |
Spm. 8: Ved hvilke måltider tilbyder institutionen drikkevarer? (sæt gerne flere kryds)d. Mellemmåltid, eftermiddag |
V29 |
Spm. 8: Ved hvilke måltider tilbyder institutionen drikkevarer? (sæt gerne flere kryds)e. Andre måltider |
V30 |
Spm. 8: Ved hvilke måltider tilbyder institutionen drikkevarer? (sæt gerne flere kryds)f. Ingen måltider |
V31 |
Spm. 9: Har børnene adgang til drikkevarer mellem de fælles måltider (f.eks. i automater og isvand i kander)? (sæt gerne flere kryds) Sommerhalvåreta. Kander med koldt vand til fri afbenyttelse |
V32 |
Spm. 9: Har børnene adgang til drikkevarer mellem de fælles måltider (f.eks. i automater og isvand i kander)? (sæt gerne flere kryds) Sommerhalvåretb. Kander med saftevand til fri afbenyttelse |
V33 |
Spm. 9: Har børnene adgang til drikkevarer mellem de fælles måltider (f.eks. i automater og isvand i kander)? (sæt gerne flere kryds) Sommerhalvåretc. Automat/beholder med isvand |
V34 |
Spm. 9: Har børnene adgang til drikkevarer mellem de fælles måltider (f.eks. i automater og isvand i kander)? (sæt gerne flere kryds) Sommerhalvåretd. Automat med sodavand |
V35 |
Spm. 9: Har børnene adgang til drikkevarer mellem de fælles måltider (f.eks. i automater og isvand i kander)? (sæt gerne flere kryds) Sommerhalvårete. Automat med varme drikke (te, kaffe, kakao) |
V36 |
Spm. 9: Har børnene adgang til drikkevarer mellem de fælles måltider (f.eks. i automater og isvand i kander)? (sæt gerne flere kryds) Sommerhalvåretf. Postevand fra vandhanen |
V37 |
Spm. 9: Har børnene adgang til drikkevarer mellem de fælles måltider (f.eks. i automater og isvand i kander)? (sæt gerne flere kryds) Sommerhalvåretg. Andet |
V38 |
Spm. 9: Har børnene adgang til drikkevarer mellem de fælles måltider (f.eks. i automater og isvand i kander)? (sæt gerne flere kryds) Sommerhalvåreth. Har ikke adgang til drikkevarer |
V39 |
Spm. 9: Har børnene adgang til drikkevarer mellem de fælles måltider (f.eks. i automater og isvand i kander)? (sæt gerne flere kryds) Sommerhalvåret. Hvis kryds i Andet, nævn venligst hvilke: ____ |
V40 |
Spm. 10: Hvor ofte spiser børnene udendørs i henholdsvis sommer- og vinterhalvåret (f.eks. frokost, eftermiddagsmad, snobrød over bål eller på en tur i skoven)? (sæt ét kryds i hver lodret kolonne)Sommerhalvåret |
V41 |
Spm. 10: Hvor ofte spiser børnene udendørs i henholdsvis sommer- og vinterhalvåret (f.eks. frokost, eftermiddagsmad, snobrød over bål eller på en tur i skoven)? (sæt ét kryds i hver lodret kolonne)Vinterhalvåret |
V42 |
Spm. 11: Hvilke af følgende slags mad- og drikkevarer tilbydes det enkelte barn og hvor ofte? (sæt ét kryds i hver vandret række)a. Varm mad (f.eks. suppe, pasta, pizza, risengrød, bagt kartoffel) |
V43 |
Spm. 11: Hvilke af følgende slags mad- og drikkevarer tilbydes det enkelte barn og hvor ofte? (sæt ét kryds i hver vandret række)b. Kold mad (fe.sk. rugbrød m. pålæg, pitabrød, sandwiches) |
V44 |
Spm. 11: Hvilke af følgende slags mad- og drikkevarer tilbydes det enkelte barn og hvor ofte? (sæt ét kryds i hver vandret række)c. Fisk |
V45 |
Spm. 11: Hvilke af følgende slags mad- og drikkevarer tilbydes det enkelte barn og hvor ofte? (sæt ét kryds i hver vandret række)d. Hjemmebagt brød/boller |
V46 |
Spm. 11: Hvilke af følgende slags mad- og drikkevarer tilbydes det enkelte barn og hvor ofte? (sæt ét kryds i hver vandret række)e. Morgenmadsprodukter (f.eks. havregryn, cornflakes, yoghurt) |
V47 |
Spm. 11: Hvilke af følgende slags mad- og drikkevarer tilbydes det enkelte barn og hvor ofte? (sæt ét kryds i hver vandret række)f. Ostestænger/ost |
V48 |
Spm. 11: Hvilke af følgende slags mad- og drikkevarer tilbydes det enkelte barn og hvor ofte? (sæt ét kryds i hver vandret række)g. Grøntsager/råkost |
V49 |
Spm. 11: Hvilke af følgende slags mad- og drikkevarer tilbydes det enkelte barn og hvor ofte? (sæt ét kryds i hver vandret række)h. Frisk frugt |
V50 |
Spm. 11: Hvilke af følgende slags mad- og drikkevarer tilbydes det enkelte barn og hvor ofte? (sæt ét kryds i hver vandret række)i. Rosiner/tørret frugt |
V51 |
Spm. 11: Hvilke af følgende slags mad- og drikkevarer tilbydes det enkelte barn og hvor ofte? (sæt ét kryds i hver vandret række)j. Kager |
V52 |
Spm. 11: Hvilke af følgende slags mad- og drikkevarer tilbydes det enkelte barn og hvor ofte? (sæt ét kryds i hver vandret række)k. Kiks |
V53 |
Spm. 11: Hvilke af følgende slags mad- og drikkevarer tilbydes det enkelte barn og hvor ofte? (sæt ét kryds i hver vandret række)l. Slik |
V54 |
Spm. 11: Hvilke af følgende slags mad- og drikkevarer tilbydes det enkelte barn og hvor ofte? (sæt ét kryds i hver vandret række)m. Is |
V55 |
Spm. 11: Hvilke af følgende slags mad- og drikkevarer tilbydes det enkelte barn og hvor ofte? (sæt ét kryds i hver vandret række)n. Mælk |
V56 |
Spm. 11: Hvilke af følgende slags mad- og drikkevarer tilbydes det enkelte barn og hvor ofte? (sæt ét kryds i hver vandret række)o. Saftevand |
V57 |
Spm. 11: Hvilke af følgende slags mad- og drikkevarer tilbydes det enkelte barn og hvor ofte? (sæt ét kryds i hver vandret række)p. Sodavand |
V58 |
Spm. 11: Hvilke af følgende slags mad- og drikkevarer tilbydes det enkelte barn og hvor ofte? (sæt ét kryds i hver vandret række)q. Kold vand/isvand |
V59 |
Spm. 11: Hvilke af følgende slags mad- og drikkevarer tilbydes det enkelte barn og hvor ofte? (sæt ét kryds i hver vandret række)r. Kakao (varm/kold) |
V60 |
Spm. 11: Hvilke af følgende slags mad- og drikkevarer tilbydes det enkelte barn og hvor ofte? (sæt ét kryds i hver vandret række)s. Te |
V61 |
Spm. 12: Hvem deltager i institutionens arbejde med mad og måltider? (sæt mindst ét kryds i hver vandret række)a. Planlægning - Børn |
V62 |
Spm. 12: Hvem deltager i institutionens arbejde med mad og måltider? (sæt mindst ét kryds i hver vandret række)a. Planlægning - Medarbejdere |
V63 |
Spm. 12: Hvem deltager i institutionens arbejde med mad og måltider? (sæt mindst ét kryds i hver vandret række)a. Planlægning - Forældre |
V64 |
Spm. 12: Hvem deltager i institutionens arbejde med mad og måltider? (sæt mindst ét kryds i hver vandret række)b. Fastsættelse af udbud - Børn |
V65 |
Spm. 12: Hvem deltager i institutionens arbejde med mad og måltider? (sæt mindst ét kryds i hver vandret række)b. Fastsættelse af udbud - Medarbejdere |
V66 |
Spm. 12: Hvem deltager i institutionens arbejde med mad og måltider? (sæt mindst ét kryds i hver vandret række)b. Fastsættelse af udbud - Forældre |
V67 |
Spm. 12: Hvem deltager i institutionens arbejde med mad og måltider? (sæt mindst ét kryds i hver vandret række)c. Indkøb - Børn |
V68 |
Spm. 12: Hvem deltager i institutionens arbejde med mad og måltider? (sæt mindst ét kryds i hver vandret række)c. Indkøb - Medarbejdere |
V69 |
Spm. 12: Hvem deltager i institutionens arbejde med mad og måltider? (sæt mindst ét kryds i hver vandret række)c. Indkøb - Forældre |
V70 |
Spm. 12: Hvem deltager i institutionens arbejde med mad og måltider? (sæt mindst ét kryds i hver vandret række)d. Tilberedning - Børn |
V71 |
Spm. 12: Hvem deltager i institutionens arbejde med mad og måltider? (sæt mindst ét kryds i hver vandret række)d. Tilberedning - Medarbejdere |
V72 |
Spm. 12: Hvem deltager i institutionens arbejde med mad og måltider? (sæt mindst ét kryds i hver vandret række)d. Tilberedning - Forældre |
V73 |
Spm. 12: Hvem deltager i institutionens arbejde med mad og måltider? (sæt mindst ét kryds i hver vandret række)e. Borddækning og indretning - Børn |
V74 |
Spm. 12: Hvem deltager i institutionens arbejde med mad og måltider? (sæt mindst ét kryds i hver vandret række)e. Borddækning og indretning - Medarbejdere |
V75 |
Spm. 12: Hvem deltager i institutionens arbejde med mad og måltider? (sæt mindst ét kryds i hver vandret række)e. Borddækning og indretning - Forældre |
V76 |
Spm. 12: Hvem deltager i institutionens arbejde med mad og måltider? (sæt mindst ét kryds i hver vandret række)f. Oprydning og opvask - Børn |
V77 |
Spm. 12: Hvem deltager i institutionens arbejde med mad og måltider? (sæt mindst ét kryds i hver vandret række)f. Oprydning og opvask - Medarbejdere |
V78 |
Spm. 12: Hvem deltager i institutionens arbejde med mad og måltider? (sæt mindst ét kryds i hver vandret række)f. Oprydning og opvask - Forældre |
V79 |
Spm. 13: Hvordan dækkes udgifterne til indkøb af madvarer? (sæt gerne flere kryds)a. Som en del af institutionens budget |
V80 |
Spm. 13: Hvordan dækkes udgifterne til indkøb af madvarer? (sæt gerne flere kryds)b. Elev-/forældrebetaling |
V81 |
Spm. 13: Hvordan dækkes udgifterne til indkøb af madvarer? (sæt gerne flere kryds)c. Andet |
V82 |
Spm. 14: Hvordan dækkes udgifterne til indkøb af drikkevarer? (sæt gerne flere kryds)a. Som en del af institutionens budget |
V83 |
Spm. 14: Hvordan dækkes udgifterne til indkøb af drikkevarer? (sæt gerne flere kryds)b. Elev-/forældrebetaling |
V84 |
Spm. 14: Hvordan dækkes udgifterne til indkøb af drikkevarer? (sæt gerne flere kryds)c. Andet |
V85 |
Spm. 15: Har institutionen retningslinier for de madvarer, der tilbydes (f.eks. vedr. ernæring, økologi eller kvalitet)? (sæt ét kryds) |
V86 |
Spm. 15: Har institutionen retningslinier for de madvarer, der tilbydes (f.eks. vedr. ernæring, økologi eller kvalitet)? (sæt ét kryds) Hvis Ja, beskriv venligst hvilke: ____ |
V87 |
Spm. 16: Har institutionen retningslinier for de drikkevarer, der tilbydes (f.eks. vedr. sundhed, økologi eller kvalitet)? (sæt ét kryds) |
V88 |
Spm. 16: Har institutionen retningslinier for de drikkevarer, der tilbydes (f.eks. vedr. sundhed, økologi eller kvalitet)? (sæt ét kryds) Hvis Ja, beskriv venligst hvilke: ____ |
V89 |
Spm. 17: Har institutionen retningslinier for de madvarer, som børnene må medbringe i børnehaven (f.eks. forbud mod slik eller chips)? (sæt ét kryds) |
V90 |
Spm. 17: Har institutionen retningslinier for de madvarer, som børnene må medbringe i børnehaven (f.eks. forbud mod slik eller chips)? (sæt ét kryds) Hvis Ja, beskriv venligst hvilke: ____ |
V91 |
Spm. 18: Har institutionen retningslinier for de drikkevarer, som børnene må medbringe i børnehaven (f.eks. forbud mod sodavand)? (sæt ét kryds) |
V92 |
Spm. 18: Har institutionen retningslinier for de drikkevarer, som børnene må medbringe i børnehaven (f.eks. forbud mod sodavand)? (sæt ét kryds) Hvis Ja, beskriv venligst hvilke: ____ |
V93 |
Spm. 19: Har institutionen retningslinier for rammerne omkring måltiderne (f.eks. bordskik eller tidsforbrug)? (sæt ét kryds) |
V94 |
Spm. 19: Har institutionen retningslinier for rammerne omkring måltiderne (f.eks. bordskik eller tidsforbrug)? (sæt ét kryds) Hvis Ja, beskriv venligst hvilke: ____ |
V95 |
Spm. 20: Har institutionen en nedskreven kostpolitik? (sæt ét kryds) Med en kostpolitik forstås formelle og erklærede beslutningen vedr. mad og måltider, som er vedtaget for institituionen (evt. i kommunalt regi). Politikken kan indeholde regler for den mad, der serveres (f.eks. ernæringsmæssig kvalitet) og regler for måltider (f.eks. fysiske rammer, tidsforbrug og samværsformer). |
V96 |
Spm. 21: Er den nedskrevne kostpolitik en del af institutionens virksomhedsplan? (sæt ét kryds) |
V97 |
Spm. 22: Har forældrebestyrelsen/forældrerådet i institutionen eller personalet i indeværende skoleår (august 2003 til juni 2004) diskuteret politik vedr. mad og måltider? (sæt ét kryds i hver vandret række)a. Forældrebestyrelsen/forældrerådet |
V98 |
Spm. 22: Har forældrebestyrelsen/forældrerådet i institutionen eller personalet i indeværende skoleår (august 2003 til juni 2004) diskuteret politik vedr. mad og måltider? (sæt ét kryds i hver vandret række)b. Personalet |
V99 |
Spm. 23: Er der ønsker om ændringer af rammerne for måltiderne (f.eks. tid, sted, atmosfære)? (sæt ét kryds i hver vandret række)a. Personale |
V100 |
Spm. 23: Er der ønsker om ændringer af rammerne for måltiderne (f.eks. tid, sted, atmosfære)? (sæt ét kryds i hver vandret række)b. Børn |
V101 |
Spm. 23: Er der ønsker om ændringer af rammerne for måltiderne (f.eks. tid, sted, atmosfære)? (sæt ét kryds i hver vandret række)c. Forældre |
V102 |
Spm. 23: Er der ønsker om ændringer af rammerne for måltiderne (f.eks. tid, sted, atmosfære)? (sæt ét kryds i hver vandret række)d. Forældrebestyrelse/forældreråd |
V103 |
Spm. 23: Er der ønsker om ændringer af rammerne for måltiderne (f.eks. tid, sted, atmosfære)? (sæt ét kryds i hver vandret række) Hvis Ja, beskriv venligst hvilke: ____ |
V104 |
Spm. 24: Er der ønsker i institutionen om ændringer af udbuddet af mad- og drikkevarer? (sæt ét kryds i hver vandret række)a. Personale |
V105 |
Spm. 24: Er der ønsker i institutionen om ændringer af udbuddet af mad- og drikkevarer? (sæt ét kryds i hver vandret række)b. Børn |
V106 |
Spm. 24: Er der ønsker i institutionen om ændringer af udbuddet af mad- og drikkevarer? (sæt ét kryds i hver vandret række)c. Forældre |
V107 |
Spm. 24: Er der ønsker i institutionen om ændringer af udbuddet af mad- og drikkevarer? (sæt ét kryds i hver vandret række)d. Forældrebestyrelse/forældreråd |
V108 |
Spm. 24: Er der ønsker i institutionen om ændringer af udbuddet af mad- og drikkevarer? (sæt ét kryds i hver vandret række) Hvis Ja, beskriv venligst hvilke: ____ |
V109 |
Spm. 25: Planlægges der nye initiativer omkring mad og måltider i institutionen (f.eks. indførelse af økologiske produkter eller frugt- og grøntordninger)? (sæt ét kryds) |
V110 |
Spm. 25: Planlægges der nye initiativer omkring mad og måltider i institutionen (f.eks. indførelse af økologiske produkter eller frugt- og grøntordninger)? (sæt ét kryds) Hvis Ja, beskriv venligst hvilke: ____ |
V111 |
Spm. 26: Har institutionen inden for det sidste år samarbejdet med eksterne partnere (Kræftens Bekæmpelse, Hjerteforeningen, spejdere, skoler/SFO'er, eller andre daginstitutioner) om aktiviteter vedr. mad og måltider? (sæt ét kryds) |
V112 |
Spm. 26: Har institutionen inden for det sidste år samarbejdet med eksterne partnere (Kræftens Bekæmpelse, Hjerteforeningen, spejdere, skoler/SFO'er, eller andre daginstitutioner) om aktiviteter vedr. mad og måltider? (sæt ét kryds) Hvis Ja, nævn venligst hvilke partnere: ____ |
V113 |
Spm. 27: Hvilke typer udendørsmiljøer har børnene adgang til i institutionen og hvor ofte? (sæt ét kryds i hver vandret række)a. Legeplads |
V114 |
Spm. 27: Hvilke typer udendørsmiljøer har børnene adgang til i institutionen og hvor ofte? (sæt ét kryds i hver vandret række)b. Boldbane/fodboldbane |
V115 |
Spm. 27: Hvilke typer udendørsmiljøer har børnene adgang til i institutionen og hvor ofte? (sæt ét kryds i hver vandret række)c. Klatrestativ |
V116 |
Spm. 27: Hvilke typer udendørsmiljøer har børnene adgang til i institutionen og hvor ofte? (sæt ét kryds i hver vandret række)d. Græsareal |
V117 |
Spm. 27: Hvilke typer udendørsmiljøer har børnene adgang til i institutionen og hvor ofte? (sæt ét kryds i hver vandret række)e. Asfalteret areal |
V118 |
Spm. 27: Hvilke typer udendørsmiljøer har børnene adgang til i institutionen og hvor ofte? (sæt ét kryds i hver vandret række)f. Areal med fliser |
V119 |
Spm. 27: Hvilke typer udendørsmiljøer har børnene adgang til i institutionen og hvor ofte? (sæt ét kryds i hver vandret række)g. Skov |
V120 |
Spm. 27: Hvilke typer udendørsmiljøer har børnene adgang til i institutionen og hvor ofte? (sæt ét kryds i hver vandret række)h. Grønne områder |
V121 |
Spm. 27: Hvilke typer udendørsmiljøer har børnene adgang til i institutionen og hvor ofte? (sæt ét kryds i hver vandret række)i. Andre udendørsmiljøer |
V122 |
Spm. 28: Hvilke af følgende indendørsarealer med mulighed for bevægelse har børnene adgang til og hvor ofte? (sæt ét kryds i hver vandret række)a. Puderum |
V123 |
Spm. 28: Hvilke af følgende indendørsarealer med mulighed for bevægelse har børnene adgang til og hvor ofte? (sæt ét kryds i hver vandret række)b. Gymnastiksal/idrætshal |
V124 |
Spm. 28: Hvilke af følgende indendørsarealer med mulighed for bevægelse har børnene adgang til og hvor ofte? (sæt ét kryds i hver vandret række)c. Danserum/diskotek |
V125 |
Spm. 28: Hvilke af følgende indendørsarealer med mulighed for bevægelse har børnene adgang til og hvor ofte? (sæt ét kryds i hver vandret række)d. Andre indendørsarealer |
V126 |
Spm. 28: Hvilke af følgende indendørsarealer med mulighed for bevægelse har børnene adgang til og hvor ofte? (sæt ét kryds i hver vandret række) Hvis kryds i Andre indendørsarealer, nævn venligst hvilke: ____ |
V127 |
Spm. 29: Hvilke af følgende redskaber stiller institutionen til rådighed og hvor ofte? (sæt ét kryds i hver vandret række)a. Bolde |
V128 |
Spm. 29: Hvilke af følgende redskaber stiller institutionen til rådighed og hvor ofte? (sæt ét kryds i hver vandret række)b. Hockeystave |
V129 |
Spm. 29: Hvilke af følgende redskaber stiller institutionen til rådighed og hvor ofte? (sæt ét kryds i hver vandret række)c. Bordtennisbat |
V130 |
Spm. 29: Hvilke af følgende redskaber stiller institutionen til rådighed og hvor ofte? (sæt ét kryds i hver vandret række)d. Køre- og cykelredskaber |
V131 |
Spm. 29: Hvilke af følgende redskaber stiller institutionen til rådighed og hvor ofte? (sæt ét kryds i hver vandret række)e. Balanceredskaber (vippebræt, stylter) |
V132 |
Spm. 29: Hvilke af følgende redskaber stiller institutionen til rådighed og hvor ofte? (sæt ét kryds i hver vandret række)f. Sjippetorv/hulahopringe |
V133 |
Spm. 29: Hvilke af følgende redskaber stiller institutionen til rådighed og hvor ofte? (sæt ét kryds i hver vandret række)g. Andre redskaber |
V134 |
Spm. 29: Hvilke af følgende redskaber stiller institutionen til rådighed og hvor ofte? (sæt ét kryds i hver vandret række) Hvis kryds i Andre redskaber, nævn venligst hvilke: ____ |
V135 |
Spm. 30: Hvor ofte foregår der voksenstyrede, organiserede aktiviteter i institutionen, der indeholder aktiv leg og bevægelse? (sæt ét kryds) |
V136 |
Spm. 31: Hvilken varighed har disse organiserede aktiviteter oftest? (sæt ét kryds) |
V137 |
Spm. 32: Hvor ofte har det enkelte barn mulighed for at deltage i disse aktiviteter? (sæt ét kryds) |
V138 |
Spm. 33: Hvilke aktiviteter kan børnene deltage i, når de opholder sig i institutionen og hvor ofte? (sæt ét kryds i hver vandret række)a. Fodbold |
V139 |
Spm. 33: Hvilke aktiviteter kan børnene deltage i, når de opholder sig i institutionen og hvor ofte? (sæt ét kryds i hver vandret række)b. Håndbold |
V140 |
Spm. 33: Hvilke aktiviteter kan børnene deltage i, når de opholder sig i institutionen og hvor ofte? (sæt ét kryds i hver vandret række)c. Basketball |
V141 |
Spm. 33: Hvilke aktiviteter kan børnene deltage i, når de opholder sig i institutionen og hvor ofte? (sæt ét kryds i hver vandret række)d. Hockey |
V142 |
Spm. 33: Hvilke aktiviteter kan børnene deltage i, når de opholder sig i institutionen og hvor ofte? (sæt ét kryds i hver vandret række)e. Boldlege (f.eks. rundbold og stikbold) |
V143 |
Spm. 33: Hvilke aktiviteter kan børnene deltage i, når de opholder sig i institutionen og hvor ofte? (sæt ét kryds i hver vandret række)f. Bordtennis |
V144 |
Spm. 33: Hvilke aktiviteter kan børnene deltage i, når de opholder sig i institutionen og hvor ofte? (sæt ét kryds i hver vandret række)g. Gymnastik / dans |
V145 |
Spm. 33: Hvilke aktiviteter kan børnene deltage i, når de opholder sig i institutionen og hvor ofte? (sæt ét kryds i hver vandret række)h. Rulleskøjter / skateboard |
V146 |
Spm. 33: Hvilke aktiviteter kan børnene deltage i, når de opholder sig i institutionen og hvor ofte? (sæt ét kryds i hver vandret række)i. Mooncars el.lign. |
V147 |
Spm. 33: Hvilke aktiviteter kan børnene deltage i, når de opholder sig i institutionen og hvor ofte? (sæt ét kryds i hver vandret række)j. Hulahopringe, sjippetov |
V148 |
Spm. 33: Hvilke aktiviteter kan børnene deltage i, når de opholder sig i institutionen og hvor ofte? (sæt ét kryds i hver vandret række)k. Stylter |
V149 |
Spm. 33: Hvilke aktiviteter kan børnene deltage i, når de opholder sig i institutionen og hvor ofte? (sæt ét kryds i hver vandret række)l. Svømning |
V150 |
Spm. 33: Hvilke aktiviteter kan børnene deltage i, når de opholder sig i institutionen og hvor ofte? (sæt ét kryds i hver vandret række)m. Andre aktiviteter |
V151 |
Spm. 33: Hvilke aktiviteter kan børnene deltage i, når de opholder sig i institutionen og hvor ofte? (sæt ét kryds i hver vandret række) Hvis kryds i Andre aktiviter, nævn venligst hvilke: ____ |
V152 |
Spm. 34: Hvor ofte arrangeres der aktiviteter uden for institutionen, som indbefatter bevægelse og fysisk aktivitet (f.eks. tur i skoven eller i svømmehallen)? (sæt ét kryds) |
V153 |
Spm. 35: Hvilken varighed har disse aktiviteter oftest? (sæt ét kryds) |
V154 |
Spm. 36: Hvor ofte har det enkelte barn mulighed for at deltage i disse aktiviteter? (sæt ét kryds) |
V155 |
Spm. 37: Har en af de ansatte i institutionen en bevægelsesmæssig eller idrætsrelateret uddannelse/efteruddannelse? (sæt ét kryds) |
V156 |
Spm. 37: Har en af de ansatte i institutionen en bevægelsesmæssig eller idrætsrelateret uddannelse/efteruddannelse? (sæt ét kryds) Hvis Ja, nævn venligst hvilken uddannelse: ____ |
V157 |
Spm. 38: Er der retningslinier for, hvor meget børnene bør opholder sig udendørs i institutionen? (sæt ét kryds) |
V158 |
Spm. 38: Er der retningslinier for, hvor meget børnene bør opholder sig udendørs i institutionen? (sæt ét kryds) Hvis Ja, nævn venligst hvilke: ____ |
V159 |
Spm. 39: Har institutionen en nedskreven generel politik vedr. bevægelse og fysisk aktivitet? (sæt ét kryds) |
V160 |
Spm. 40: Er den nedskrevne politik en del af institutionens virksomhedsplan? (sæt ét kryds) |
V161 |
Spm. 41: Har forældrebestyrelsen/forældrerådet eller personalet i institutionen i indeværende skoleår (august 2003 - juni 2004) diskuteret politik vedr. bevægelse og fysisk aktivitet? (sæt ét kryds i hver vandret række)a. Forældrebestyrelsen/forældrerådet |
V162 |
Spm. 41: Har forældrebestyrelsen/forældrerådet eller personalet i institutionen i indeværende skoleår (august 2003 - juni 2004) diskuteret politik vedr. bevægelse og fysisk aktivitet? (sæt ét kryds i hver vandret række)b. Personalet |
V163 |
Spm. 42: Er der ønsker om ændringer i udbuddet af aktiviteter, som børnene kan deltage i, når de opholder sig i institutionen? (sæt ét kryds i hver vandret række)a. Personale |
V164 |
Spm. 42: Er der ønsker om ændringer i udbuddet af aktiviteter, som børnene kan deltage i, når de opholder sig i institutionen? (sæt ét kryds i hver vandret række)b. Børn |
V165 |
Spm. 42: Er der ønsker om ændringer i udbuddet af aktiviteter, som børnene kan deltage i, når de opholder sig i institutionen? (sæt ét kryds i hver vandret række)c. Forældre |
V166 |
Spm. 42: Er der ønsker om ændringer i udbuddet af aktiviteter, som børnene kan deltage i, når de opholder sig i institutionen? (sæt ét kryds i hver vandret række)d. Forældrebestyrelse/forældreråd |
V167 |
Spm. 43: Er der ønsker om ændringer i tid afsat til organiserede aktiviteter i institutionen, som indeholder bevægelse og fysisk aktivitet? (sæt ét kryds i hver vandret række)a. Personale |
V168 |
Spm. 43: Er der ønsker om ændringer i tid afsat til organiserede aktiviteter i institutionen, som indeholder bevægelse og fysisk aktivitet? (sæt ét kryds i hver vandret række)b. Børn |
V169 |
Spm. 43: Er der ønsker om ændringer i tid afsat til organiserede aktiviteter i institutionen, som indeholder bevægelse og fysisk aktivitet? (sæt ét kryds i hver vandret række)c. Forældre |
V170 |
Spm. 43: Er der ønsker om ændringer i tid afsat til organiserede aktiviteter i institutionen, som indeholder bevægelse og fysisk aktivitet? (sæt ét kryds i hver vandret række)d. Forældrebestyrelse/forældreråd |
V171 |
Spm. 44: Planlægges der nye initiativer vedr. bevægelse og fysisk aktivitet i institutionen (f.eks. indkøb af nye redskaber eller anlæg af nye udendørsfaciliteter)? (sæt ét kryds) |
V172 |
Spm. 44: Planlægges der nye initiativer vedr. bevægelse og fysisk aktivitet i institutionen (f.eks. indkøb af nye redskaber eller anlæg af nye udendørsfaciliteter)? (sæt ét kryds) Hvis Ja, beskriv venligst hvilke: ____ |
V173 |
Spm. 45: Har institutionen inden for det sidste år samarbejdet med eksterne partnere (Kræftens Bekæmpelse, Hjerteforeningen, idrætsklub/forening, andre skoler/SFO'er el.lign.) om aktiviteter vedr. bevægelse og fysisk aktivitet? (sæt ét kryds) |
V174 |
Spm. 45: Har institutionen inden for det sidste år samarbejdet med eksterne partnere (Kræftens Bekæmpelse, Hjerteforeningen, idrætsklub/forening, andre skoler/SFO'er el.lign.) om aktiviteter vedr. bevægelse og fysisk aktivitet? (sæt ét kryds) Hvis Ja, nævn venligst hvilke partnere: ____ |
V175 |
Spm. 46: Har institutionen inden for de sidste tre år deltaget i forsøgs- og udviklingsprojekter, der er støttet af eksterne midler fra f.eks. Indenrigs- og Sundhedsministeriet, Sundhedsstyrelsen, Socialministeriet, amtet eller andre større institutioner/puljer? (sæt gerne flere kryds)a. Ja, vedr. bevægelse og fysisk aktivitet |
V176 |
Spm. 46: Har institutionen inden for de sidste tre år deltaget i forsøgs- og udviklingsprojekter, der er støttet af eksterne midler fra f.eks. Indenrigs- og Sundhedsministeriet, Sundhedsstyrelsen, Socialministeriet, amtet eller andre større institutioner/puljer? (sæt gerne flere kryds)b. Ja, vedr. mad og måltider |
V177 |
Spm. 46: Har institutionen inden for de sidste tre år deltaget i forsøgs- og udviklingsprojekter, der er støttet af eksterne midler fra f.eks. Indenrigs- og Sundhedsministeriet, Sundhedsstyrelsen, Socialministeriet, amtet eller andre større institutioner/puljer? (sæt gerne flere kryds)c. Ja, andre aktiviteter/temaer |
V178 |
Spm. 46: Har institutionen inden for de sidste tre år deltaget i forsøgs- og udviklingsprojekter, der er støttet af eksterne midler fra f.eks. Indenrigs- og Sundhedsministeriet, Sundhedsstyrelsen, Socialministeriet, amtet eller andre større institutioner/puljer? (sæt gerne flere kryds)d. Nej |
V179 |
Spm. 46: Har institutionen inden for de sidste tre år deltaget i forsøgs- og udviklingsprojekter, der er støttet af eksterne midler fra f.eks. Indenrigs- og Sundhedsministeriet, Sundhedsstyrelsen, Socialministeriet, amtet eller andre større institutioner/puljer? (sæt gerne flere kryds)e. Ved ikke |
V180 |
Spm. 46: Har institutionen inden for de sidste tre år deltaget i forsøgs- og udviklingsprojekter, der er støttet af eksterne midler fra f.eks. Indenrigs- og Sundhedsministeriet, Sundhedsstyrelsen, Socialministeriet, amtet eller andre større institutioner/puljer? (sæt gerne flere kryds) Hvis kryds i Ja, nævn venligst hvilke: ____ |
V181 |
Spm. 47: Hvem har medvirket ved besvarelsen af dette spørgeskema? (sæt gerne flere kryds)a. Institutionsleder/souschef |
V182 |
Spm. 47: Hvem har medvirket ved besvarelsen af dette spørgeskema? (sæt gerne flere kryds)b. Uddannet pædagog |
V183 |
Spm. 47: Hvem har medvirket ved besvarelsen af dette spørgeskema? (sæt gerne flere kryds)c. Pædagogmedhjælper |
V184 |
Spm. 47: Hvem har medvirket ved besvarelsen af dette spørgeskema? (sæt gerne flere kryds)d. Anden person |
V185 |
Spm. 47: Hvem har medvirket ved besvarelsen af dette spørgeskema? (sæt gerne flere kryds) Hvis Anden person, skriv venligst hvem: ____ |
V186 |
Yderligere kommentarer kan skrives her: ____ |