Tabel

Data33023


Beskrivelse ?

Datafil

Størrelse (Antal rækker) ?

293

Indhold (Kolonner/variable) ?

Navn Indhold
V1 DDA studienummer
V2 DDA løbenummer
V3 IP Nummer
V4 Spm. 2: Hvornår er skolen bygget:
V5 Spm. 3: Hvornår er skolen sidst blevet ombygget (herunder også tilbygning og opstilling af barakker)? Skriv årstal: ____
V6 Spm. 4: Hvor mange elever er der på skolen? Skriv antal: ____
V7 Spm. 5: Hvor mange elever er der i bh.kl. - 3. klasse? Skriv antal: ___
V8 Spm. 6: Hvor mange skemalagte almindelige spisepauser og frugtfrikvarterer har de enkelte klassetrin pr. dag? (skriv antal) - Almindelige spisepausera. Børnehaveklasse
V9 Spm. 6: Hvor mange skemalagte almindelige spisepauser og frugtfrikvarterer har de enkelte klassetrin pr. dag? (skriv antal) - Almindelige spisepauserb. 1. klasse
V10 Spm. 6: Hvor mange skemalagte almindelige spisepauser og frugtfrikvarterer har de enkelte klassetrin pr. dag? (skriv antal) - Almindelige spisepauserc. 2. klasse
V11 Spm. 6: Hvor mange skemalagte almindelige spisepauser og frugtfrikvarterer har de enkelte klassetrin pr. dag? (skriv antal) - Almindelige spisepauserd. 3. klasse
V12 Spm. 6: Hvor mange skemalagte almindelige spisepauser og frugtfrikvarterer har de enkelte klassetrin pr. dag? (skriv antal) - Frugtfrikvarterer el. lign.a. Børnehaveklasse
V13 Spm. 6: Hvor mange skemalagte almindelige spisepauser og frugtfrikvarterer har de enkelte klassetrin pr. dag? (skriv antal) - Frugtfrikvarterer el. lign.b. 1. klasse
V14 Spm. 6: Hvor mange skemalagte almindelige spisepauser og frugtfrikvarterer har de enkelte klassetrin pr. dag? (skriv antal) - Frugtfrikvarterer el. lign.c. 2. klasse
V15 Spm. 6: Hvor mange skemalagte almindelige spisepauser og frugtfrikvarterer har de enkelte klassetrin pr. dag? (skriv antal) - Frugtfrikvarterer el. lign.d. 3. klasse
V16 Spm. 7: Hvor lang tid er der samlet afsat til spisepauser på de forskellige klassetrin pr. dag?a. Børnehaveklasse - skriv antal min. iflg. skema: __
V17 Spm. 7: Hvor lang tid er der samlet afsat til spisepauser på de forskellige klassetrin pr. dag?a. Børnehaveklasse - skriv antal min. reelt (f.eks. pga. udvidet pause for små klasser): __
V18 Spm. 7: Hvor lang tid er der samlet afsat til spisepauser på de forskellige klassetrin pr. dag?b. 1. klasse - skriv antal min. iflg. skema: __
V19 Spm. 7: Hvor lang tid er der samlet afsat til spisepauser på de forskellige klassetrin pr. dag?b. 1. klasse - skriv antal min. reelt (f.eks. pga. udvidet pause for små klasser): __
V20 Spm. 7: Hvor lang tid er der samlet afsat til spisepauser på de forskellige klassetrin pr. dag?c. 2. klasse - skriv antal min. iflg. skema: __
V21 Spm. 7: Hvor lang tid er der samlet afsat til spisepauser på de forskellige klassetrin pr. dag?c. 2. klasse - skriv antal min. reelt (f.eks. pga. udvidet pause for små klasser): __
V22 Spm. 7: Hvor lang tid er der samlet afsat til spisepauser på de forskellige klassetrin pr. dag?d. 3. klasse - skriv antal min. iflg. skema: __
V23 Spm. 7: Hvor lang tid er der samlet afsat til spisepauser på de forskellige klassetrin pr. dag?d. 3. klasse - skriv antal min. reelt (f.eks. pga. udvidet pause for små klasser): __
V24 Spm. 8: Er der en voksen til stede ved bh.kl.-3. klasses almindelige spisepauser? (sæt kryds i hver lodret kolonne)Bh.klasse
V25 Spm. 8: Er der en voksen til stede ved bh.kl.-3. klasses almindelige spisepauser? (sæt kryds i hver lodret kolonne)1. klasse
V26 Spm. 8: Er der en voksen til stede ved bh.kl.-3. klasses almindelige spisepauser? (sæt kryds i hver lodret kolonne)2. klasse
V27 Spm. 8: Er der en voksen til stede ved bh.kl.-3. klasses almindelige spisepauser? (sæt kryds i hver lodret kolonne)3. klasse
V28 Spm. 9: Hvor spiser bh.kl.-3. klasse deres mad? (sæt ét kryds i hver lodret kolonne) - Bh.klassea. I klasselokalet
V29 Spm. 9: Hvor spiser bh.kl.-3. klasse deres mad? (sæt ét kryds i hver lodret kolonne) - Bh.klasseb. I kantine/café
V30 Spm. 9: Hvor spiser bh.kl.-3. klasse deres mad? (sæt ét kryds i hver lodret kolonne) - Bh.klassec. I skolegården (når vejret tillader det)
V31 Spm. 9: Hvor spiser bh.kl.-3. klasse deres mad? (sæt ét kryds i hver lodret kolonne) - Bh.klassed. På skolens udendørsarealer (andre steder end skolegården)
V32 Spm. 9: Hvor spiser bh.kl.-3. klasse deres mad? (sæt ét kryds i hver lodret kolonne) - Bh.klassee. SFO/fritidshjem
V33 Spm. 9: Hvor spiser bh.kl.-3. klasse deres mad? (sæt ét kryds i hver lodret kolonne) - Bh.klassef. Andre steder (f.eks. hjemme)
V34 Spm. 9: Hvor spiser bh.kl.-3. klasse deres mad? (sæt ét kryds i hver lodret kolonne) - 1. klassea. I klasselokalet
V35 Spm. 9: Hvor spiser bh.kl.-3. klasse deres mad? (sæt ét kryds i hver lodret kolonne) - 1. klasseb. I kantine/café
V36 Spm. 9: Hvor spiser bh.kl.-3. klasse deres mad? (sæt ét kryds i hver lodret kolonne) - 1. klassec. I skolegården (når vejret tillader det)
V37 Spm. 9: Hvor spiser bh.kl.-3. klasse deres mad? (sæt ét kryds i hver lodret kolonne) - 1. klassed. På skolens udendørsarealer (andre steder end skolegården)
V38 Spm. 9: Hvor spiser bh.kl.-3. klasse deres mad? (sæt ét kryds i hver lodret kolonne) - 1. klassee. SFO/fritidshjem
V39 Spm. 9: Hvor spiser bh.kl.-3. klasse deres mad? (sæt ét kryds i hver lodret kolonne) - 1. klassef. Andre steder (f.eks. hjemme)
V40 Spm. 9: Hvor spiser bh.kl.-3. klasse deres mad? (sæt ét kryds i hver lodret kolonne) - 2. klassea. I klasselokalet
V41 Spm. 9: Hvor spiser bh.kl.-3. klasse deres mad? (sæt ét kryds i hver lodret kolonne) - 2. klasseb. I kantine/café
V42 Spm. 9: Hvor spiser bh.kl.-3. klasse deres mad? (sæt ét kryds i hver lodret kolonne) - 2. klassec. I skolegården (når vejret tillader det)
V43 Spm. 9: Hvor spiser bh.kl.-3. klasse deres mad? (sæt ét kryds i hver lodret kolonne) - 2. klassed. På skolens udendørsarealer (andre steder end skolegården)
V44 Spm. 9: Hvor spiser bh.kl.-3. klasse deres mad? (sæt ét kryds i hver lodret kolonne) - 2. klassee. SFO/fritidshjem
V45 Spm. 9: Hvor spiser bh.kl.-3. klasse deres mad? (sæt ét kryds i hver lodret kolonne) - 2. klassef. Andre steder (f.eks. hjemme)
V46 Spm. 9: Hvor spiser bh.kl.-3. klasse deres mad? (sæt ét kryds i hver lodret kolonne) - 3. klassea. I klasselokalet
V47 Spm. 9: Hvor spiser bh.kl.-3. klasse deres mad? (sæt ét kryds i hver lodret kolonne) - 3. klasseb. I kantine/café
V48 Spm. 9: Hvor spiser bh.kl.-3. klasse deres mad? (sæt ét kryds i hver lodret kolonne) - 3. klassec. I skolegården (når vejret tillader det)
V49 Spm. 9: Hvor spiser bh.kl.-3. klasse deres mad? (sæt ét kryds i hver lodret kolonne) - 3. klassed. På skolens udendørsarealer (andre steder end skolegården)
V50 Spm. 9: Hvor spiser bh.kl.-3. klasse deres mad? (sæt ét kryds i hver lodret kolonne) - 3. klassee. SFO/fritidshjem
V51 Spm. 9: Hvor spiser bh.kl.-3. klasse deres mad? (sæt ét kryds i hver lodret kolonne) - 3. klassef. Andre steder (f.eks. hjemme)
V52 Spm. 10: Stiller skolen køleskab til rådighed for elevernes medbragte mad? (sæt ét kryds)
V53 Spm. 10: Hvis ja, på hvilke klassetrin? (sæt gerne flere kryds)a. Børnehaveklasse
V54 Spm. 10: Hvis ja, på hvilke klassetrin? (sæt gerne flere kryds)b. 1. klasse
V55 Spm. 10: Hvis ja, på hvilke klassetrin? (sæt gerne flere kryds)c. 2. klasse
V56 Spm. 10: Hvis ja, på hvilke klassetrin? (sæt gerne flere kryds)d. 3. klasse
V57 Spm. 11: Hvilken type mad- og drikketilbud har eleverne på skolen? (sæt gerne flere kryds)a. Mælkeordning
V58 Spm. 11: Hvilken type mad- og drikketilbud har eleverne på skolen? (sæt gerne flere kryds)b. Frugt- og grøntordning
V59 Spm. 11: Hvilken type mad- og drikketilbud har eleverne på skolen? (sæt gerne flere kryds)c. Morgenmadsordning
V60 Spm. 11: Hvilken type mad- og drikketilbud har eleverne på skolen? (sæt gerne flere kryds)d. Skolebod/kantine
V61 Spm. 11: Hvilken type mad- og drikketilbud har eleverne på skolen? (sæt gerne flere kryds)e. Sodavandsautomat
V62 Spm. 11: Hvilken type mad- og drikketilbud har eleverne på skolen? (sæt gerne flere kryds)f. Automat med varme drikke (te, kaffe, kakao)
V63 Spm. 11: Hvilken type mad- og drikketilbud har eleverne på skolen? (sæt gerne flere kryds)g. Automat med isvand
V64 Spm. 11: Hvilken type mad- og drikketilbud har eleverne på skolen? (sæt gerne flere kryds)h. Andet
V65 Spm. 11: Hvilken type mad- og drikketilbud har eleverne på skolen? (sæt gerne flere kryds)i. Ingen -> gå til spm. 21 (V179)
V66 Spm. 11: Hvis kryds i Andet, nævn venligst hvilke: ____
V67 Spm. 12: Hvilke typer af drikkevarer har bh.kl.-3. klasse adgang til på skolen (f.eks. i skolebod eller i form af abonnement)? (sæt gerne flere kryds)a. Skummetmælk
V68 Spm. 12: Hvilke typer af drikkevarer har bh.kl.-3. klasse adgang til på skolen (f.eks. i skolebod eller i form af abonnement)? (sæt gerne flere kryds)b. Minimælk
V69 Spm. 12: Hvilke typer af drikkevarer har bh.kl.-3. klasse adgang til på skolen (f.eks. i skolebod eller i form af abonnement)? (sæt gerne flere kryds)c. Letmælk
V70 Spm. 12: Hvilke typer af drikkevarer har bh.kl.-3. klasse adgang til på skolen (f.eks. i skolebod eller i form af abonnement)? (sæt gerne flere kryds)d. Sødmælk
V71 Spm. 12: Hvilke typer af drikkevarer har bh.kl.-3. klasse adgang til på skolen (f.eks. i skolebod eller i form af abonnement)? (sæt gerne flere kryds)e. Kærnemælk
V72 Spm. 12: Hvilke typer af drikkevarer har bh.kl.-3. klasse adgang til på skolen (f.eks. i skolebod eller i form af abonnement)? (sæt gerne flere kryds)f. Økologisk mælk
V73 Spm. 12: Hvilke typer af drikkevarer har bh.kl.-3. klasse adgang til på skolen (f.eks. i skolebod eller i form af abonnement)? (sæt gerne flere kryds)g. Kakaomælk
V74 Spm. 12: Hvilke typer af drikkevarer har bh.kl.-3. klasse adgang til på skolen (f.eks. i skolebod eller i form af abonnement)? (sæt gerne flere kryds)h. Juice
V75 Spm. 12: Hvilke typer af drikkevarer har bh.kl.-3. klasse adgang til på skolen (f.eks. i skolebod eller i form af abonnement)? (sæt gerne flere kryds)i. Sodavand
V76 Spm. 12: Hvilke typer af drikkevarer har bh.kl.-3. klasse adgang til på skolen (f.eks. i skolebod eller i form af abonnement)? (sæt gerne flere kryds)j. Saftevand
V77 Spm. 12: Hvilke typer af drikkevarer har bh.kl.-3. klasse adgang til på skolen (f.eks. i skolebod eller i form af abonnement)? (sæt gerne flere kryds)k. Varme drikke (f.eks. te/kaffe/kakao)
V78 Spm. 12: Hvilke typer af drikkevarer har bh.kl.-3. klasse adgang til på skolen (f.eks. i skolebod eller i form af abonnement)? (sæt gerne flere kryds)j. Koldt vand (f.eks. i kander eller automat)
V79 Spm. 12: Hvilke typer af drikkevarer har bh.kl.-3. klasse adgang til på skolen (f.eks. i skolebod eller i form af abonnement)? (sæt gerne flere kryds)m. Andet
V80 Spm. 13: Hvilke typer af madvarer har bh.kl.-3. klasse adgang til på skolen og cirka hvor ofte? (sæt ét kryds i hver vandret række)a. Pitabrød, pizza, falafel o.lign.
V81 Spm. 13: Hvilke typer af madvarer har bh.kl.-3. klasse adgang til på skolen og cirka hvor ofte? (sæt ét kryds i hver vandret række)b. Toast, pølse med brød o.lign.
V82 Spm. 13: Hvilke typer af madvarer har bh.kl.-3. klasse adgang til på skolen og cirka hvor ofte? (sæt ét kryds i hver vandret række)c. Burgere
V83 Spm. 13: Hvilke typer af madvarer har bh.kl.-3. klasse adgang til på skolen og cirka hvor ofte? (sæt ét kryds i hver vandret række)d. Pommes Frites
V84 Spm. 13: Hvilke typer af madvarer har bh.kl.-3. klasse adgang til på skolen og cirka hvor ofte? (sæt ét kryds i hver vandret række)e. Rugbrød eller andet groft brød m. pålæg
V85 Spm. 13: Hvilke typer af madvarer har bh.kl.-3. klasse adgang til på skolen og cirka hvor ofte? (sæt ét kryds i hver vandret række)f. Boller med/uden pålæg
V86 Spm. 13: Hvilke typer af madvarer har bh.kl.-3. klasse adgang til på skolen og cirka hvor ofte? (sæt ét kryds i hver vandret række)g. Grøntsager/råkost
V87 Spm. 13: Hvilke typer af madvarer har bh.kl.-3. klasse adgang til på skolen og cirka hvor ofte? (sæt ét kryds i hver vandret række)h. Pastasalat
V88 Spm. 13: Hvilke typer af madvarer har bh.kl.-3. klasse adgang til på skolen og cirka hvor ofte? (sæt ét kryds i hver vandret række)i. Suppe
V89 Spm. 13: Hvilke typer af madvarer har bh.kl.-3. klasse adgang til på skolen og cirka hvor ofte? (sæt ét kryds i hver vandret række)j. Andre varme middagsretter
V90 Spm. 13: Hvilke typer af madvarer har bh.kl.-3. klasse adgang til på skolen og cirka hvor ofte? (sæt ét kryds i hver vandret række)k. Morgenmadsprodukter (f.eks. havregryn og cornflakes)
V91 Spm. 13: Hvilke typer af madvarer har bh.kl.-3. klasse adgang til på skolen og cirka hvor ofte? (sæt ét kryds i hver vandret række)l. Yoghurt
V92 Spm. 13: Hvilke typer af madvarer har bh.kl.-3. klasse adgang til på skolen og cirka hvor ofte? (sæt ét kryds i hver vandret række)m. Ostestænger/ost
V93 Spm. 13: Hvilke typer af madvarer har bh.kl.-3. klasse adgang til på skolen og cirka hvor ofte? (sæt ét kryds i hver vandret række)n. Frisk frugt
V94 Spm. 13: Hvilke typer af madvarer har bh.kl.-3. klasse adgang til på skolen og cirka hvor ofte? (sæt ét kryds i hver vandret række)o. Rosiner/tørret frugt
V95 Spm. 13: Hvilke typer af madvarer har bh.kl.-3. klasse adgang til på skolen og cirka hvor ofte? (sæt ét kryds i hver vandret række)p. Mælkesnitter o.lign.
V96 Spm. 13: Hvilke typer af madvarer har bh.kl.-3. klasse adgang til på skolen og cirka hvor ofte? (sæt ét kryds i hver vandret række)q. Slik
V97 Spm. 13: Hvilke typer af madvarer har bh.kl.-3. klasse adgang til på skolen og cirka hvor ofte? (sæt ét kryds i hver vandret række)r. Chips
V98 Spm. 13: Hvilke typer af madvarer har bh.kl.-3. klasse adgang til på skolen og cirka hvor ofte? (sæt ét kryds i hver vandret række)s. Kager
V99 Spm. 13: Hvilke typer af madvarer har bh.kl.-3. klasse adgang til på skolen og cirka hvor ofte? (sæt ét kryds i hver vandret række)t. Kiks
V100 Spm. 14: Hvor permanent er mad- og/eller drikkeordningen på skolen? (sæt ét kryds i hver vandret række)a. Mælkeordning
V101 Spm. 14: Hvor permanent er mad- og/eller drikkeordningen på skolen? (sæt ét kryds i hver vandret række)b. Frugt- og grøntordning
V102 Spm. 14: Hvor permanent er mad- og/eller drikkeordningen på skolen? (sæt ét kryds i hver vandret række)c. Morgenmadsordning
V103 Spm. 14: Hvor permanent er mad- og/eller drikkeordningen på skolen? (sæt ét kryds i hver vandret række)d. Automat med isvand
V104 Spm. 14: Hvor permanent er mad- og/eller drikkeordningen på skolen? (sæt ét kryds i hver vandret række)e. Sodavandsautomat
V105 Spm. 14: Hvor permanent er mad- og/eller drikkeordningen på skolen? (sæt ét kryds i hver vandret række)f. Automat med varme drikke
V106 Spm. 14: Hvor permanent er mad- og/eller drikkeordningen på skolen? (sæt ét kryds i hver vandret række)g. Skolebod/kantine
V107 Spm. 15: Hvem står for driften af skoleboden/kantinen? (sæt mindst ét kryds i hver lodret kolonne) - Overordnet ansvara. Skolebestyrelsen
V108 Spm. 15: Hvem står for driften af skoleboden/kantinen? (sæt mindst ét kryds i hver lodret kolonne) - Overordnet ansvarb. Skoleledelsen
V109 Spm. 15: Hvem står for driften af skoleboden/kantinen? (sæt mindst ét kryds i hver lodret kolonne) - Overordnet ansvarc. Kantineudvalget
V110 Spm. 15: Hvem står for driften af skoleboden/kantinen? (sæt mindst ét kryds i hver lodret kolonne) - Overordnet ansvard. Andet personale (ufaglært)
V111 Spm. 15: Hvem står for driften af skoleboden/kantinen? (sæt mindst ét kryds i hver lodret kolonne) - Overordnet ansvare. Faguddannet personale (f.eks. kantineleder, økonoma)
V112 Spm. 15: Hvem står for driften af skoleboden/kantinen? (sæt mindst ét kryds i hver lodret kolonne) - Overordnet ansvarf. Tandplejen
V113 Spm. 15: Hvem står for driften af skoleboden/kantinen? (sæt mindst ét kryds i hver lodret kolonne) - Overordnet ansvarg. Skolesundhedsplejersken
V114 Spm. 15: Hvem står for driften af skoleboden/kantinen? (sæt mindst ét kryds i hver lodret kolonne) - Overordnet ansvarh. Lærere
V115 Spm. 15: Hvem står for driften af skoleboden/kantinen? (sæt mindst ét kryds i hver lodret kolonne) - Overordnet ansvari. Hjemkundskabslærer
V116 Spm. 15: Hvem står for driften af skoleboden/kantinen? (sæt mindst ét kryds i hver lodret kolonne) - Overordnet ansvarj. Forældre
V117 Spm. 15: Hvem står for driften af skoleboden/kantinen? (sæt mindst ét kryds i hver lodret kolonne) - Overordnet ansvark. Elever
V118 Spm. 15: Hvem står for driften af skoleboden/kantinen? (sæt mindst ét kryds i hver lodret kolonne) - Overordnet ansvarl. Leverandører uden for skolen
V119 Spm. 15: Hvem står for driften af skoleboden/kantinen? (sæt mindst ét kryds i hver lodret kolonne) - Overordnet ansvarm. Andre
V120 Spm. 15: Hvem står for driften af skoleboden/kantinen? (sæt mindst ét kryds i hver lodret kolonne) - Fastlæggelse af sortimenta. Skolebestyrelsen
V121 Spm. 15: Hvem står for driften af skoleboden/kantinen? (sæt mindst ét kryds i hver lodret kolonne) - Fastlæggelse af sortimentb. Skoleledelsen
V122 Spm. 15: Hvem står for driften af skoleboden/kantinen? (sæt mindst ét kryds i hver lodret kolonne) - Fastlæggelse af sortimentc. Kantineudvalget
V123 Spm. 15: Hvem står for driften af skoleboden/kantinen? (sæt mindst ét kryds i hver lodret kolonne) - Fastlæggelse af sortimentd. Andet personale (ufaglært)
V124 Spm. 15: Hvem står for driften af skoleboden/kantinen? (sæt mindst ét kryds i hver lodret kolonne) - Fastlæggelse af sortimente. Faguddannet personale (f.eks. kantineleder, økonoma)
V125 Spm. 15: Hvem står for driften af skoleboden/kantinen? (sæt mindst ét kryds i hver lodret kolonne) - Fastlæggelse af sortimentf. Tandplejen
V126 Spm. 15: Hvem står for driften af skoleboden/kantinen? (sæt mindst ét kryds i hver lodret kolonne) - Fastlæggelse af sortimentg. Skolesundhedsplejersken
V127 Spm. 15: Hvem står for driften af skoleboden/kantinen? (sæt mindst ét kryds i hver lodret kolonne) - Fastlæggelse af sortimenth. Lærere
V128 Spm. 15: Hvem står for driften af skoleboden/kantinen? (sæt mindst ét kryds i hver lodret kolonne) - Fastlæggelse af sortimenti. Hjemkundskabslærer
V129 Spm. 15: Hvem står for driften af skoleboden/kantinen? (sæt mindst ét kryds i hver lodret kolonne) - Fastlæggelse af sortimentj. Forældre
V130 Spm. 15: Hvem står for driften af skoleboden/kantinen? (sæt mindst ét kryds i hver lodret kolonne) - Fastlæggelse af sortimentk. Elever
V131 Spm. 15: Hvem står for driften af skoleboden/kantinen? (sæt mindst ét kryds i hver lodret kolonne) - Fastlæggelse af sortimentl. Leverandører uden for skolen
V132 Spm. 15: Hvem står for driften af skoleboden/kantinen? (sæt mindst ét kryds i hver lodret kolonne) - Fastlæggelse af sortimentm. Andre
V133 Spm. 15: Hvem står for driften af skoleboden/kantinen? (sæt mindst ét kryds i hver lodret kolonne) - Indkøba. Skolebestyrelsen
V134 Spm. 15: Hvem står for driften af skoleboden/kantinen? (sæt mindst ét kryds i hver lodret kolonne) - Indkøbb. Skoleledelsen
V135 Spm. 15: Hvem står for driften af skoleboden/kantinen? (sæt mindst ét kryds i hver lodret kolonne) - Indkøbc. Kantineudvalget
V136 Spm. 15: Hvem står for driften af skoleboden/kantinen? (sæt mindst ét kryds i hver lodret kolonne) - Indkøbd. Andet personale (ufaglært)
V137 Spm. 15: Hvem står for driften af skoleboden/kantinen? (sæt mindst ét kryds i hver lodret kolonne) - Indkøbe. Faguddannet personale (f.eks. kantineleder, økonoma)
V138 Spm. 15: Hvem står for driften af skoleboden/kantinen? (sæt mindst ét kryds i hver lodret kolonne) - Indkøbf. Tandplejen
V139 Spm. 15: Hvem står for driften af skoleboden/kantinen? (sæt mindst ét kryds i hver lodret kolonne) - Indkøbg. Skolesundhedsplejersken
V140 Spm. 15: Hvem står for driften af skoleboden/kantinen? (sæt mindst ét kryds i hver lodret kolonne) - Indkøbh. Lærere
V141 Spm. 15: Hvem står for driften af skoleboden/kantinen? (sæt mindst ét kryds i hver lodret kolonne) - Indkøbi. Hjemkundskabslærer
V142 Spm. 15: Hvem står for driften af skoleboden/kantinen? (sæt mindst ét kryds i hver lodret kolonne) - Indkøbj. Forældre
V143 Spm. 15: Hvem står for driften af skoleboden/kantinen? (sæt mindst ét kryds i hver lodret kolonne) - Indkøbk. Elever
V144 Spm. 15: Hvem står for driften af skoleboden/kantinen? (sæt mindst ét kryds i hver lodret kolonne) - Indkøbl. Leverandører uden for skolen
V145 Spm. 15: Hvem står for driften af skoleboden/kantinen? (sæt mindst ét kryds i hver lodret kolonne) - Indkøbm. Andre
V146 Spm. 15: Hvem står for driften af skoleboden/kantinen? (sæt mindst ét kryds i hver lodret kolonne) - Tilberedninga. Skolebestyrelsen
V147 Spm. 15: Hvem står for driften af skoleboden/kantinen? (sæt mindst ét kryds i hver lodret kolonne) - Tilberedningb. Skoleledelsen
V148 Spm. 15: Hvem står for driften af skoleboden/kantinen? (sæt mindst ét kryds i hver lodret kolonne) - Tilberedningc. Kantineudvalget
V149 Spm. 15: Hvem står for driften af skoleboden/kantinen? (sæt mindst ét kryds i hver lodret kolonne) - Tilberedningd. Andet personale (ufaglært)
V150 Spm. 15: Hvem står for driften af skoleboden/kantinen? (sæt mindst ét kryds i hver lodret kolonne) - Tilberedninge. Faguddannet personale (f.eks. kantineleder, økonoma)
V151 Spm. 15: Hvem står for driften af skoleboden/kantinen? (sæt mindst ét kryds i hver lodret kolonne) - Tilberedningf. Tandplejen
V152 Spm. 15: Hvem står for driften af skoleboden/kantinen? (sæt mindst ét kryds i hver lodret kolonne) - Tilberedningg. Skolesundhedsplejersken
V153 Spm. 15: Hvem står for driften af skoleboden/kantinen? (sæt mindst ét kryds i hver lodret kolonne) - Tilberedningh. Lærere
V154 Spm. 15: Hvem står for driften af skoleboden/kantinen? (sæt mindst ét kryds i hver lodret kolonne) - Tilberedningi. Hjemkundskabslærer
V155 Spm. 15: Hvem står for driften af skoleboden/kantinen? (sæt mindst ét kryds i hver lodret kolonne) - Tilberedningj. Forældre
V156 Spm. 15: Hvem står for driften af skoleboden/kantinen? (sæt mindst ét kryds i hver lodret kolonne) - Tilberedningk. Elever
V157 Spm. 15: Hvem står for driften af skoleboden/kantinen? (sæt mindst ét kryds i hver lodret kolonne) - Tilberedningl. Leverandører uden for skolen
V158 Spm. 15: Hvem står for driften af skoleboden/kantinen? (sæt mindst ét kryds i hver lodret kolonne) - Tilberedningm. Andre
V159 Spm. 15: Hvem står for driften af skoleboden/kantinen? (sæt mindst ét kryds i hver lodret kolonne) - Salga. Skolebestyrelsen
V160 Spm. 15: Hvem står for driften af skoleboden/kantinen? (sæt mindst ét kryds i hver lodret kolonne) - Salgb. Skoleledelsen
V161 Spm. 15: Hvem står for driften af skoleboden/kantinen? (sæt mindst ét kryds i hver lodret kolonne) - Salgc. Kantineudvalget
V162 Spm. 15: Hvem står for driften af skoleboden/kantinen? (sæt mindst ét kryds i hver lodret kolonne) - Salgd. Andet personale (ufaglært)
V163 Spm. 15: Hvem står for driften af skoleboden/kantinen? (sæt mindst ét kryds i hver lodret kolonne) - Salge. Faguddannet personale (f.eks. kantineleder, økonoma)
V164 Spm. 15: Hvem står for driften af skoleboden/kantinen? (sæt mindst ét kryds i hver lodret kolonne) - Salgf. Tandplejen
V165 Spm. 15: Hvem står for driften af skoleboden/kantinen? (sæt mindst ét kryds i hver lodret kolonne) - Salgg. Skolesundhedsplejersken
V166 Spm. 15: Hvem står for driften af skoleboden/kantinen? (sæt mindst ét kryds i hver lodret kolonne) - Salgh. Lærere
V167 Spm. 15: Hvem står for driften af skoleboden/kantinen? (sæt mindst ét kryds i hver lodret kolonne) - Salgi. Hjemkundskabslærer
V168 Spm. 15: Hvem står for driften af skoleboden/kantinen? (sæt mindst ét kryds i hver lodret kolonne) - Salgj. Forældre
V169 Spm. 15: Hvem står for driften af skoleboden/kantinen? (sæt mindst ét kryds i hver lodret kolonne) - Salgk. Elever
V170 Spm. 15: Hvem står for driften af skoleboden/kantinen? (sæt mindst ét kryds i hver lodret kolonne) - Salgl. Leverandører uden for skolen
V171 Spm. 15: Hvem står for driften af skoleboden/kantinen? (sæt mindst ét kryds i hver lodret kolonne) - Salgm. Andre
V172 Spm. 16: Hvilken pris sælges maden i kantine/skolebod til? (sæt ét kryds)
V173 Spm. 17: Hvis skolen serverer varme måltider - hvad er udsalgsprisen typisk for ét varmt måltid?Skolen serverer ikke varme måltider
V174 Spm. 17: Hvis skolen serverer varme måltider - hvad er udsalgsprisen typisk for ét varmt måltid?Skriv beløb __ kr.
V175 Spm. 18: Er der mulighed for at købe mad- og/eller drikkevarer i skoleboden/kantinen i andre frikvarterer end spisefrikvarteret? (sæt ét kryds)
V176 Spm. 19: Er der retningslinier for udbuddet i kantinen/skoleboden (f.eks. forbud mod salg af slik og sodavand eller påbud om frugt og grønt)? (sæt ét kryds)
V177 Spm. 19: Er der retningslinier for udbuddet i kantinen/skoleboden (f.eks. forbud mod salg af slik og sodavand eller påbud om frugt og grønt)? (sæt ét kryds) Hvis Ja, nævn venligst hvilke: ____
V178 Spm. 20: Er der en nedskreven politik med målsætninger for kantinen/skoleboden? (sæt ét kryds) Med politik forstås formelle og erklærede beslutninger vedtaget for kantinen/skoleboden (evt. kommunalt regi). Politikken kan indeholde regler for udbud o
V179 Spm. 21: Hvis der ikke findes kantine/skolebod på skolen, hvad er årsagen? (sæt gerne flere kryds)a. Økonomiske begrænsninger
V180 Spm. 21: Hvis der ikke findes kantine/skolebod på skolen, hvad er årsagen? (sæt gerne flere kryds)b. Bygningsmæssige begrænsninger
V181 Spm. 21: Hvis der ikke findes kantine/skolebod på skolen, hvad er årsagen? (sæt gerne flere kryds)c. Manglende politisk interesse i kommunen
V182 Spm. 21: Hvis der ikke findes kantine/skolebod på skolen, hvad er årsagen? (sæt gerne flere kryds)d. Manglende interesse fra skolebestyrelsen
V183 Spm. 21: Hvis der ikke findes kantine/skolebod på skolen, hvad er årsagen? (sæt gerne flere kryds)e. Manglende interesse fra skoleledelsen
V184 Spm. 21: Hvis der ikke findes kantine/skolebod på skolen, hvad er årsagen? (sæt gerne flere kryds)f. Manglende interesse fra forældrene
V185 Spm. 21: Hvis der ikke findes kantine/skolebod på skolen, hvad er årsagen? (sæt gerne flere kryds)g. Manglende interesse fra lærene
V186 Spm. 21: Hvis der ikke findes kantine/skolebod på skolen, hvad er årsagen? (sæt gerne flere kryds)h. Manglende interesse fra eleverne
V187 Spm. 21: Hvis der ikke findes kantine/skolebod på skolen, hvad er årsagen? (sæt gerne flere kryds)i. Andre årsager
V188 Spm. 21: Hvis der ikke findes kantine/skolebod på skolen, hvad er årsagen? (sæt gerne flere kryds)j. Ved ikke
V189 Spm. 21: Hvis der ikke findes kantine/skolebod på skolen, hvad er årsagen? (sæt gerne flere kryds) Hvis kryds i Andre årsager, nævn venligst hvilke: ____
V190 Spm. 22: Er der nedskrevet en kostpolitik for skolen generelt? (sæt ét kryds) Med en kostpolitik forstås formelle og erklærede beslutninger vedr. mad og måltider, som er vedtaget for skolen (evt. i kommunalt regi). Politikken kan indeholde regler for
V191 Spm. 23: Er den nedskrevne politik en del af skolens virksomhedsplan? (sæt ét kryds)
V192 Spm. 24: Er der ønsker om ændringer af skolens rammer for måltiderne (f.eks. tid, sted, atmosfære)? (sæt ét kryds i hver vandret række)a. Lærene
V193 Spm. 24: Er der ønsker om ændringer af skolens rammer for måltiderne (f.eks. tid, sted, atmosfære)? (sæt ét kryds i hver vandret række)b. Elever
V194 Spm. 24: Er der ønsker om ændringer af skolens rammer for måltiderne (f.eks. tid, sted, atmosfære)? (sæt ét kryds i hver vandret række)c. Forældre
V195 Spm. 24: Er der ønsker om ændringer af skolens rammer for måltiderne (f.eks. tid, sted, atmosfære)? (sæt ét kryds i hver vandret række)d. Skolebestyrelse
V196 Spm. 24: Er der ønsker om ændringer af skolens rammer for måltiderne (f.eks. tid, sted, atmosfære)? (sæt ét kryds i hver vandret række) Hvis Ja, beskriv venligst hvilke: ____
V197 Spm. 25: Er der ønsker om ændringer af udbuddet af madvarer på skolen? (sæt ét kryds i hver vandret række)a. Lærene
V198 Spm. 25: Er der ønsker om ændringer af udbuddet af madvarer på skolen? (sæt ét kryds i hver vandret række)b. Elever
V199 Spm. 25: Er der ønsker om ændringer af udbuddet af madvarer på skolen? (sæt ét kryds i hver vandret række)c. Forældre
V200 Spm. 25: Er der ønsker om ændringer af udbuddet af madvarer på skolen? (sæt ét kryds i hver vandret række)d. Skolebestyrelse
V201 Spm. 25: Er der ønsker om ændringer af udbuddet af madvarer på skolen? (sæt ét kryds i hver vandret række) Hvis Ja, beskriv venligst hvilke: ____
V202 Spm. 26. Er der ønsker om ændringer af udbuddet af drikkevarer på skolen? (sæt ét kryds i hver vandret række)a. Lærene
V203 Spm. 26. Er der ønsker om ændringer af udbuddet af drikkevarer på skolen? (sæt ét kryds i hver vandret række)b. Elever
V204 Spm. 26. Er der ønsker om ændringer af udbuddet af drikkevarer på skolen? (sæt ét kryds i hver vandret række)c. Forældre
V205 Spm. 26. Er der ønsker om ændringer af udbuddet af drikkevarer på skolen? (sæt ét kryds i hver vandret række)d. Skolebestyrelse
V206 Spm. 26. Er der ønsker om ændringer af udbuddet af drikkevarer på skolen? (sæt ét kryds i hver vandret række) Hvis Ja, beskriv venligst hvilke: ____
V207 Spm. 27: Har skolebestyrelsen og/eller lærerne/pædagogisk råd i indeværende skoleår (august 2005 - juni 2004) diskuteret politik vedr. mad og måltider for skolen, kantine eller skolebod? (sæt ét kryds i hver vandret række)a. Skolebestyrelsen
V208 Spm. 27: Har skolebestyrelsen og/eller lærerne/pædagogisk råd i indeværende skoleår (august 2005 - juni 2004) diskuteret politik vedr. mad og måltider for skolen, kantine eller skolebod? (sæt ét kryds i hver vandret række)b. Lærerne
V209 Spm. 28: Planlægges der nye initiativer om mad og måltider på skolen (f.eks. kantine, frugt- og grøntordninger, madværksted eller morgenmadsprojekter)? (sæt ét kryds)
V210 Spm. 28: Hvis ja, hvilke initiativer planlægges? (sæt gerne flere kryds)a. Kantine
V211 Spm. 28: Hvis ja, hvilke initiativer planlægges? (sæt gerne flere kryds)b. Skolebod
V212 Spm. 28: Hvis ja, hvilke initiativer planlægges? (sæt gerne flere kryds)c. Frugt- og grøntordning
V213 Spm. 28: Hvis ja, hvilke initiativer planlægges? (sæt gerne flere kryds)d. Madværksted
V214 Spm. 28: Hvis ja, hvilke initiativer planlægges? (sæt gerne flere kryds)e. Morgenmadsprojekt
V215 Spm. 28: Hvis ja, hvilke initiativer planlægges? (sæt gerne flere kryds)f. Andet
V216 Spm. 28: Hvis kryds i Andet, skriv venligst hvilke: ____
V217 Spm. 29: Har skolen i indeværende skoleår samarbejdet med eksterne partnere (f.eks. Kræftens Bekæmpelse, Hjerteforeningen, andre skoler/SFO'er el. lign.) om aktiviteter vedr. mad og måltider? (sæt kun ét kryds)
V218 Spm. 29: Hvis Ja, nævn venligst hvilke partnere: ____
V219 Spm. 30: Hvor mange frikvarterer har de enkelte klassetrin på en almindelig skoledag? (skriv antal skemalagte)a. Børnehaveklasse
V220 Spm. 30: Hvor mange frikvarterer har de enkelte klassetrin på en almindelig skoledag? (skriv antal skemalagte)b. 1. klasse
V221 Spm. 30: Hvor mange frikvarterer har de enkelte klassetrin på en almindelig skoledag? (skriv antal skemalagte)c. 2. klasse
V222 Spm. 30: Hvor mange frikvarterer har de enkelte klassetrin på en almindelig skoledag? (skriv antal skemalagte)d. 3. klasse
V223 Spm. 30: Hvor mange frikvarterer har de enkelte klassetrin på en almindelig skoledag? (skriv antal reelle)a. Børnehaveklasse
V224 Spm. 30: Hvor mange frikvarterer har de enkelte klassetrin på en almindelig skoledag? (skriv antal reelle)b. 1. klasse
V225 Spm. 30: Hvor mange frikvarterer har de enkelte klassetrin på en almindelig skoledag? (skriv antal reelle)c. 2. klasse
V226 Spm. 30: Hvor mange frikvarterer har de enkelte klassetrin på en almindelig skoledag? (skriv antal reelle)d. 3. klasse
V227 Spm. 31: Hvor mange skemalagte frikvarterer har en varighed af mindst 10 minutter? (skriv antal)a. Børnehaveklasse
V228 Spm. 31: Hvor mange skemalagte frikvarterer har en varighed af mindst 10 minutter? (skriv antal)b. 1. klasse
V229 Spm. 31: Hvor mange skemalagte frikvarterer har en varighed af mindst 10 minutter? (skriv antal)c. 2. klasse
V230 Spm. 31: Hvor mange skemalagte frikvarterer har en varighed af mindst 10 minutter? (skriv antal)d. 3. klasse
V231 Spm. 32: Hvor opholder bh.kl - 3.klasse sig oftest i frikvartererne? (sæt mindst ét kryds i hver lodret kolonne) - BH.klassea. I klasselokalet
V232 Spm. 32: Hvor opholder bh.kl - 3.klasse sig oftest i frikvartererne? (sæt mindst ét kryds i hver lodret kolonne) - BH.klasseb. I skolegården/udendørsarealer
V233 Spm. 32: Hvor opholder bh.kl - 3.klasse sig oftest i frikvartererne? (sæt mindst ét kryds i hver lodret kolonne) - BH.klassec. Indendørs fællesarealer (f.eks. puderum eller opholdsstue)
V234 Spm. 32: Hvor opholder bh.kl - 3.klasse sig oftest i frikvartererne? (sæt mindst ét kryds i hver lodret kolonne) - BH.klassed. Andet
V235 Spm. 32: Hvor opholder bh.kl - 3.klasse sig oftest i frikvartererne? (sæt mindst ét kryds i hver lodret kolonne) - BH.klassee. Ved ikke
V236 Hvis kryds i Andet, nævn venligst hvor: ____
V237 Spm. 32: Hvor opholder bh.kl - 3. klasse sig oftest i frikvartererne? (sæt mindst ét kryds i hver lodret kolonne) - 1. klassea. I klasselokalet
V238 Spm. 32: Hvor opholder bh.kl - 3. klasse sig oftest i frikvartererne? (sæt mindst ét kryds i hver lodret kolonne) - 1. klasseb. I skolegården/udendørsarealer
V239 Spm. 32: Hvor opholder bh.kl - 3. klasse sig oftest i frikvartererne? (sæt mindst ét kryds i hver lodret kolonne) - 1. klassec. Indendørs fællesarealer (f.eks. puderum eller opholdsstue)
V240 Spm. 32: Hvor opholder bh.kl - 3. klasse sig oftest i frikvartererne? (sæt mindst ét kryds i hver lodret kolonne) - 1. klassed. Andet
V241 Spm. 32: Hvor opholder bh.kl - 3. klasse sig oftest i frikvartererne? (sæt mindst ét kryds i hver lodret kolonne) - 1. klassee. Ved ikke
V242 Hvis kryds i Andet, nævn venligst hvor: ____
V243 Spm. 32: Hvor opholder bh.kl - 3. klasse sig oftest i frikvartererne? (sæt mindst ét kryds i hver lodret kolonne) - 2. klassea. I klasselokalet
V244 Spm. 32: Hvor opholder bh.kl - 3. klasse sig oftest i frikvartererne? (sæt mindst ét kryds i hver lodret kolonne) - 2. klasseb. I skolegården/udendørsarealer
V245 Spm. 32: Hvor opholder bh.kl - 3. klasse sig oftest i frikvartererne? (sæt mindst ét kryds i hver lodret kolonne) - 2. klassec. Indendørs fællesarealer (f.eks. puderum eller opholdsstue)
V246 Spm. 32: Hvor opholder bh.kl - 3. klasse sig oftest i frikvartererne? (sæt mindst ét kryds i hver lodret kolonne) - 2. klassed. Andet
V247 Spm. 32: Hvor opholder bh.kl - 3. klasse sig oftest i frikvartererne? (sæt mindst ét kryds i hver lodret kolonne) - 2. klassee. Ved ikke
V248 Hvis kryds i Andet, nævn venligst hvor: ____
V249 Spm. 32: Hvor opholder bh.kl - 3. klasse sig oftest i frikvartererne? (sæt mindst ét kryds i hver lodret kolonne) - 3. klassea. I klasselokalet
V250 Spm. 32: Hvor opholder bh.kl - 3. klasse sig oftest i frikvartererne? (sæt mindst ét kryds i hver lodret kolonne) - 3. klasseb. I skolegården/udendørsarealer
V251 Spm. 32: Hvor opholder bh.kl - 3. klasse sig oftest i frikvartererne? (sæt mindst ét kryds i hver lodret kolonne) - 3. klassec. Indendørs fællesarealer (f.eks. puderum eller opholdsstue)
V252 Spm. 32: Hvor opholder bh.kl - 3. klasse sig oftest i frikvartererne? (sæt mindst ét kryds i hver lodret kolonne) - 3. klassed. Andet
V253 Spm. 32: Hvor opholder bh.kl - 3. klasse sig oftest i frikvartererne? (sæt mindst ét kryds i hver lodret kolonne) - 3. klassee. Ved ikke
V254 Hvis kryds i Andet, nævn venligst hvor: ____
V255 Spm. 33: Hvilke indendørsmiljøer har bh.kl. - 3. klasse adgang til i frikvartererne og hvor ofte? (sæt ét kryds i hver vandret række)a. Idrætshal/gymnastiksal
V256 Spm. 33: Hvilke indendørsmiljøer har bh.kl. - 3. klasse adgang til i frikvartererne og hvor ofte? (sæt ét kryds i hver vandret række)b. Andre indendørs fællesarealer med mulighed for bevægelse og fysisk aktivitet
V257 Spm. 33: Hvilke indendørsmiljøer har bh.kl. - 3. klasse adgang til i frikvartererne og hvor ofte? (sæt ét kryds i hver vandret række)c. Klasselokalet
V258 Spm. 33: Hvilke indendørsmiljøer har bh.kl. - 3. klasse adgang til i frikvartererne og hvor ofte? (sæt ét kryds i hver vandret række)d. Andre indendørsmiljøer
V259 Spm. 34: Hvilke typer udendørsmiljøer har bh.kl. - 3. klasse adgang til i frikvartererne og hvor ofte? (sæt gerne flere kryds)a. Legeplads
V260 Spm. 34: Hvilke typer udendørsmiljøer har bh.kl. - 3. klasse adgang til i frikvartererne og hvor ofte? (sæt gerne flere kryds)b. Asfalteret areaĺ
V261 Spm. 34: Hvilke typer udendørsmiljøer har bh.kl. - 3. klasse adgang til i frikvartererne og hvor ofte? (sæt gerne flere kryds)c. Areal med fliser
V262 Spm. 34: Hvilke typer udendørsmiljøer har bh.kl. - 3. klasse adgang til i frikvartererne og hvor ofte? (sæt gerne flere kryds)d. Græsareal
V263 Spm. 34: Hvilke typer udendørsmiljøer har bh.kl. - 3. klasse adgang til i frikvartererne og hvor ofte? (sæt gerne flere kryds)e. Grønne områder
V264 Spm. 34: Hvilke typer udendørsmiljøer har bh.kl. - 3. klasse adgang til i frikvartererne og hvor ofte? (sæt gerne flere kryds)f. Skov
V265 Spm. 34: Hvilke typer udendørsmiljøer har bh.kl. - 3. klasse adgang til i frikvartererne og hvor ofte? (sæt gerne flere kryds)g. Andre udendørsmiljøer
V266 Spm. 34: Hvilke typer udendørsmiljøer har bh.kl. - 3. klasse adgang til i frikvartererne og hvor ofte? (sæt gerne flere kryds)h. Ingen
V267 Spm. 35: Hvor ofte er følgende aktiviteter mulige i frikvartererne for bh.kl.-3. klasse evt. under forudsætning af, at børnene selv medbringer redskaber? (sæt ét kryds i hver vandret række)a. Fodbold og/eller håndbold
V268 Spm. 35: Hvor ofte er følgende aktiviteter mulige i frikvartererne for bh.kl.-3. klasse evt. under forudsætning af, at børnene selv medbringer redskaber? (sæt ét kryds i hver vandret række)b. Basketball
V269 Spm. 35: Hvor ofte er følgende aktiviteter mulige i frikvartererne for bh.kl.-3. klasse evt. under forudsætning af, at børnene selv medbringer redskaber? (sæt ét kryds i hver vandret række)c. Boldlege (f.eks. rundbold eller stikbold)
V270 Spm. 35: Hvor ofte er følgende aktiviteter mulige i frikvartererne for bh.kl.-3. klasse evt. under forudsætning af, at børnene selv medbringer redskaber? (sæt ét kryds i hver vandret række)d. Bordtennis
V271 Spm. 35: Hvor ofte er følgende aktiviteter mulige i frikvartererne for bh.kl.-3. klasse evt. under forudsætning af, at børnene selv medbringer redskaber? (sæt ét kryds i hver vandret række)e. Løb på rulleskøjter/skateboard
V272 Spm. 35: Hvor ofte er følgende aktiviteter mulige i frikvartererne for bh.kl.-3. klasse evt. under forudsætning af, at børnene selv medbringer redskaber? (sæt ét kryds i hver vandret række)f. Kaltre (klatrebane/-væg)
V273 Spm. 35: Hvor ofte er følgende aktiviteter mulige i frikvartererne for bh.kl.-3. klasse evt. under forudsætning af, at børnene selv medbringer redskaber? (sæt ét kryds i hver vandret række)g. Andre aktiviteter
V274 Spm. 36: Hvor ofte har bh.kl.-3. klasse mulighed for at låne følgende redskaber i frikvartererne? (sæt ét kryds i hver vandret række)a. Bolde
V275 Spm. 36: Hvor ofte har bh.kl.-3. klasse mulighed for at låne følgende redskaber i frikvartererne? (sæt ét kryds i hver vandret række)b. Hockeystave
V276 Spm. 36: Hvor ofte har bh.kl.-3. klasse mulighed for at låne følgende redskaber i frikvartererne? (sæt ét kryds i hver vandret række)c. Bordtennisbat
V277 Spm. 36: Hvor ofte har bh.kl.-3. klasse mulighed for at låne følgende redskaber i frikvartererne? (sæt ét kryds i hver vandret række)d. Køre- og cykelredskaber
V278 Spm. 36: Hvor ofte har bh.kl.-3. klasse mulighed for at låne følgende redskaber i frikvartererne? (sæt ét kryds i hver vandret række)e. Stylter
V279 Spm. 36: Hvor ofte har bh.kl.-3. klasse mulighed for at låne følgende redskaber i frikvartererne? (sæt ét kryds i hver vandret række)f. Sjippetov/hulahopringe
V280 Spm. 36: Hvor ofte har bh.kl.-3. klasse mulighed for at låne følgende redskaber i frikvartererne? (sæt ét kryds i hver vandret række)g. Andre redskaber
V281 Spm. 37: Medvirker voksne (f.eks. lærere eller andet personale) aktivt til at igangsætte aktiviteter i frikvartererne? (sæt ét kryds)
V282 Spm. 38: Hvor mange undervisningslektioner har de enkelte klassetrin ugentligt i faget idræt? (skriv antal)a. Børnehaveklasse
V283 Spm. 38: Hvor mange undervisningslektioner har de enkelte klassetrin ugentligt i faget idræt? (skriv antal)b. 1. klasse
V284 Spm. 38: Hvor mange undervisningslektioner har de enkelte klassetrin ugentligt i faget idræt? (skriv antal)c. 2. klasse
V285 Spm. 38: Hvor mange undervisningslektioner har de enkelte klassetrin ugentligt i faget idræt? (skriv antal)d. 3. klasse
V286 Spm. 39: Hvor mange procent af den obligatoriske undervisning i idræt (bh.kl-3. klasse) varetages af lærere, der har idræt som liniefag (eller personer med tilsvarende kvalifikationer, eller uddannede børnehaveklasselærere)? (sæt ét kryds)
V287 Spm. 40: Foregår idrætsundervisningen i bh.kl.-3. klasse i egen idrætshal eller gymnastiksal? (sæt ét kryds)
V288 Spm. 41: Er idrætshallen/gymnastiksalen tidssvarende med hensyn til indretning og udstyr (hvis flere: Udfyld besvarelsen for den bedste)? (sæt ét kryds i hver vandret række)a. Indretning
V289 Spm. 41: Er idrætshallen/gymnastiksalen tidssvarende med hensyn til indretning og udstyr (hvis flere: Udfyld besvarelsen for den bedste)? (sæt ét kryds i hver vandret række)b. Udstyr
V290 Spm. 42: Hvor ofte benytter bh.kl.-3. klasse svømmehal? (sæt ét kryds i hver vandret række)a. Børnehaveklasse
V291 Spm. 42: Hvor ofte benytter bh.kl.-3. klasse svømmehal? (sæt ét kryds i hver vandret række)b. 1. klasse
V292 Spm. 42: Hvor ofte benytter bh.kl.-3. klasse svømmehal? (sæt ét kryds i hver vandret række)c. 2. klasse
V293 Spm. 42: Hvor ofte benytter bh.kl.-3. klasse svømmehal? (sæt ét kryds i hver vandret række)d. 3. klasse
V294 Spm. 43: Tilbydes der målrettet motorisk træning for grupper af elever med særlige behov i bh.kl.-3. klasse? (sæt ét kryds)
V295 Spm. 44: Tilbydes der målrettet motorisk træning for elever i bh.kl.-3. klasse generelt? (sæt ét kryds)
V296 Spm. 45: Er der retningslinier for, hvor meget bh.kl.-3. klasse bør opholde sig udendørs i frikvartererne? (sæt ét kryds)
V297 Spm. 45: Hvis ja, nævn venligst hvilke: ____
V298 Spm. 46: Er det tilladt for elever (bh.kl.-3. klasse) at benytte computere/computerlokale i frikvartererne? (sæt ét kryds i hver vandret række)a. Børnehaveklasse
V299 Spm. 46: Er det tilladt for elever (bh.kl.-3. klasse) at benytte computere/computerlokale i frikvartererne? (sæt ét kryds i hver vandret række)b. 1. klasse
V300 Spm. 46: Er det tilladt for elever (bh.kl.-3. klasse) at benytte computere/computerlokale i frikvartererne? (sæt ét kryds i hver vandret række)c. 2. klasse
V301 Spm. 46: Er det tilladt for elever (bh.kl.-3. klasse) at benytte computere/computerlokale i frikvartererne? (sæt ét kryds i hver vandret række)d. 3. klasse
V302 Spm. 47: Eksisterer der retningslinier for, hvor ofte bh.kl-3. klasse må benytte computere i frikvarterne? (sæt ét kryds)
V303 Spm. 47: Hvis Ja, nævn venligst hvilke: ____
V304 Spm. 48: Er der nedskrevet en politik vedr. bevægelse og fysisk aktivitet for skolen generelt? (sæt ét kryds) Med en politik forstås formelle og erklærede beslutninger vedrørende bevægelse og fysisk aktivitet, som er vedtaget for skolen (evt. i kommunalt regi). Politikken kan indeholde målsætninger for elevernes bevægelse og fysisk aktivitet på skolen samt regler for bevægelse og fysisk aktivitet.
V305 Spm. 49: Er den nedskrevne politik en del af skolens virksomhedsplan? (sæt ét kryds)
V306 Spm. 50: Har skolebestyrelsen og/eller lærerne/pædagogisk råd i indeværende skoleår (august 2005 - juni 2004) diskuteret politik vedr. bevægelse og fysisk aktivitet på skolen? (sæt ét kryds i hver vandret række)a. Skolebestyrelsen
V307 Spm. 50: Har skolebestyrelsen og/eller lærerne/pædagogisk råd i indeværende skoleår (august 2005 - juni 2004) diskuteret politik vedr. bevægelse og fysisk aktivitet på skolen? (sæt ét kryds i hver vandret række)b. Lærerne/pædagogisk råd
V308 Spm. 51: Er der ønsker om ændringer i udbuddet af aktiviteter i idrætundervisningen for bh.kl.-3. klasse? (sæt ét kryds i hver vandret række)a. Lærere
V309 Spm. 51: Er der ønsker om ændringer i udbuddet af aktiviteter i idrætundervisningen for bh.kl.-3. klasse? (sæt ét kryds i hver vandret række)b. Elever
V310 Spm. 51: Er der ønsker om ændringer i udbuddet af aktiviteter i idrætundervisningen for bh.kl.-3. klasse? (sæt ét kryds i hver vandret række)c. Forældre
V311 Spm. 51: Er der ønsker om ændringer i udbuddet af aktiviteter i idrætundervisningen for bh.kl.-3. klasse? (sæt ét kryds i hver vandret række)d. Skolebestyrelse
V312 Spm. 51: Hvis Ja, nævn venligst hvilke ønsker: ____
V313 Spm. 52: Er der ønsker om ændringer af tid afsat til idrætsundervisningen for elever i bh.kl.-3. klasse? (sæt ét kryds i hver vandret række)a. Lærere
V314 Spm. 52: Er der ønsker om ændringer af tid afsat til idrætsundervisningen for elever i bh.kl.-3. klasse? (sæt ét kryds i hver vandret række)b. Elever
V315 Spm. 52: Er der ønsker om ændringer af tid afsat til idrætsundervisningen for elever i bh.kl.-3. klasse? (sæt ét kryds i hver vandret række)c. Forældre
V316 Spm. 52: Er der ønsker om ændringer af tid afsat til idrætsundervisningen for elever i bh.kl.-3. klasse? (sæt ét kryds i hver vandret række)d. Skolebestyrelse
V317 Spm. 52: Hvis Ja, nævn venligst hvilke ønsker: ____
V318 Spm. 53: Er der ønsker om ændringer i udbuddet af aktiviteter i frikvartererne for bh.kl.-3. klasse? (sæt ét kryds i hver vandret række)a. Lærere
V319 Spm. 53: Er der ønsker om ændringer i udbuddet af aktiviteter i frikvartererne for bh.kl.-3. klasse? (sæt ét kryds i hver vandret række)b. Elever
V320 Spm. 53: Er der ønsker om ændringer i udbuddet af aktiviteter i frikvartererne for bh.kl.-3. klasse? (sæt ét kryds i hver vandret række)c. Forældre
V321 Spm. 53: Er der ønsker om ændringer i udbuddet af aktiviteter i frikvartererne for bh.kl.-3. klasse? (sæt ét kryds i hver vandret række)d. Skolebestyrelse
V322 Spm. 53: Hvis Ja, nævn venligst hvilke ønsker: ____
V323 Spm. 54: Er der ønsker om ændringer af tid afsat til afsat til frikvarterer for bh.kl.-3. klasse? (sæt ét kryds i hver vandret række)a. Lærere
V324 Spm. 54: Er der ønsker om ændringer af tid afsat til afsat til frikvarterer for bh.kl.-3. klasse? (sæt ét kryds i hver vandret række)b. Elever
V325 Spm. 54: Er der ønsker om ændringer af tid afsat til afsat til frikvarterer for bh.kl.-3. klasse? (sæt ét kryds i hver vandret række)c. Forældre
V326 Spm. 54: Er der ønsker om ændringer af tid afsat til afsat til frikvarterer for bh.kl.-3. klasse? (sæt ét kryds i hver vandret række)d. Skolebestyrelse
V327 Spm. 54: Hvis Ja, nævn venligst hvilke ønsker: ____
V328 Spm. 55: Planlægges der nye initiativer vedrørende bevægelse og fysisk aktivitet på skolen (f.eks. indkøb af redskaber eller anlæg af nye indendørs- og/eller udendørsfaciliteter)? (sæt ét kryds)
V329 Spm. 55: Hvis Ja, nævn venligst hvilke: ____
V330 Spm. 56: Har skolen i indeværende skoleår samarbejdet med eksterne partnere (f.eks. Kræftens Bekæmpelse, Hjerteforeningen, idrætsklub/forening, andre skoler, SFO'er el. lign.) om arrangementer vedr. bevægelse og fysisk aktivitet? (sæt ét kryds)
V331 Spm. 56: Hvis Ja, nævn venligst hvilke partnere: ____
V332 Spm. 57: Har institutionen inden for de sidste tre år deltaget i forsøgs- og udviklingsprojekter, der er støttet af eksterne midler fra f.eks. Indenrigs- og Sundhedsministeriet, Sundhedsstyrelsen, Undervisningsministeriet, Socialministeriet, amtet eller andre større institutioner/puljer? (sæt gerne flere kryds) a. Ja, vedr. bevægelse og fysisk aktivitet
V333 Spm. 57: Har institutionen inden for de sidste tre år deltaget i forsøgs- og udviklingsprojekter, der er støttet af eksterne midler fra f.eks. Indenrigs- og Sundhedsministeriet, Sundhedsstyrelsen, Undervisningsministeriet, Socialministeriet, amtet eller andre større institutioner/puljer? (sæt gerne flere kryds) b. Ja, vedr. mad og måltider
V334 Spm. 57: Har institutionen inden for de sidste tre år deltaget i forsøgs- og udviklingsprojekter, der er støttet af eksterne midler fra f.eks. Indenrigs- og Sundhedsministeriet, Sundhedsstyrelsen, Undervisningsministeriet, Socialministeriet, amtet eller andre større institutioner/puljer? (sæt gerne flere kryds) c. Ja, andre aktiviteter/temaer
V335 Spm. 57: Har institutionen inden for de sidste tre år deltaget i forsøgs- og udviklingsprojekter, der er støttet af eksterne midler fra f.eks. Indenrigs- og Sundhedsministeriet, Sundhedsstyrelsen, Undervisningsministeriet, Socialministeriet, amtet eller andre større institutioner/puljer? (sæt gerne flere kryds) d. Nej
V336 Spm. 57: Har institutionen inden for de sidste tre år deltaget i forsøgs- og udviklingsprojekter, der er støttet af eksterne midler fra f.eks. Indenrigs- og Sundhedsministeriet, Sundhedsstyrelsen, Undervisningsministeriet, Socialministeriet, amtet eller andre større institutioner/puljer? (sæt gerne flere kryds) e. Ved ikke
V337 Spm. 57: Hvis kryds i Ja, nævn venligst hvilke: ____
V338 Spm. 58: Hvem har medvirket ved besvarelsen af dette spørgeskema? (sæt gerne flere kryds)a. Skoleinspektør/viceskoleinspektør
V339 Spm. 58: Hvem har medvirket ved besvarelsen af dette spørgeskema? (sæt gerne flere kryds)b. Skolesekretær
V340 Spm. 58: Hvem har medvirket ved besvarelsen af dette spørgeskema? (sæt gerne flere kryds)c. Idrætslærer
V341 Spm. 58: Hvem har medvirket ved besvarelsen af dette spørgeskema? (sæt gerne flere kryds)d. Hjemkundskabslærer
V342 Spm. 58: Hvem har medvirket ved besvarelsen af dette spørgeskema? (sæt gerne flere kryds)e. Anden person
V343 Spm. 58: Hvem har medvirket ved besvarelsen af dette spørgeskema? (sæt gerne flere kryds)Spm. 58: Hvis Anden person, skriv venligst hvem: ____
V344 Spm. 58: Hvem har medvirket ved besvarelsen af dette spørgeskema? (sæt gerne flere kryds)Yderligere kommentarer kan skrives her: ____