V1 |
DDA studienummer |
V2 |
DDA løbenummer |
V3 |
IP Nummer |
V4 |
Spm. 2: Hvornår er skolen bygget: |
V5 |
Spm. 3: Hvornår er skolen sidst blevet ombygget (herunder også tilbygning og opstilling af barakker)? Skriv årstal: ____ |
V6 |
Spm. 4: Hvor mange elever er der på skolen? Skriv antal: ____ |
V7 |
Spm. 5: Hvor mange elever er der i bh.kl. - 3. klasse? Skriv antal: ___ |
V8 |
Spm. 6: Hvor mange skemalagte almindelige spisepauser og frugtfrikvarterer har de enkelte klassetrin pr. dag? (skriv antal) - Almindelige spisepausera. Børnehaveklasse |
V9 |
Spm. 6: Hvor mange skemalagte almindelige spisepauser og frugtfrikvarterer har de enkelte klassetrin pr. dag? (skriv antal) - Almindelige spisepauserb. 1. klasse |
V10 |
Spm. 6: Hvor mange skemalagte almindelige spisepauser og frugtfrikvarterer har de enkelte klassetrin pr. dag? (skriv antal) - Almindelige spisepauserc. 2. klasse |
V11 |
Spm. 6: Hvor mange skemalagte almindelige spisepauser og frugtfrikvarterer har de enkelte klassetrin pr. dag? (skriv antal) - Almindelige spisepauserd. 3. klasse |
V12 |
Spm. 6: Hvor mange skemalagte almindelige spisepauser og frugtfrikvarterer har de enkelte klassetrin pr. dag? (skriv antal) - Frugtfrikvarterer el. lign.a. Børnehaveklasse |
V13 |
Spm. 6: Hvor mange skemalagte almindelige spisepauser og frugtfrikvarterer har de enkelte klassetrin pr. dag? (skriv antal) - Frugtfrikvarterer el. lign.b. 1. klasse |
V14 |
Spm. 6: Hvor mange skemalagte almindelige spisepauser og frugtfrikvarterer har de enkelte klassetrin pr. dag? (skriv antal) - Frugtfrikvarterer el. lign.c. 2. klasse |
V15 |
Spm. 6: Hvor mange skemalagte almindelige spisepauser og frugtfrikvarterer har de enkelte klassetrin pr. dag? (skriv antal) - Frugtfrikvarterer el. lign.d. 3. klasse |
V16 |
Spm. 7: Hvor lang tid er der samlet afsat til spisepauser på de forskellige klassetrin pr. dag?a. Børnehaveklasse - skriv antal min. iflg. skema: __ |
V17 |
Spm. 7: Hvor lang tid er der samlet afsat til spisepauser på de forskellige klassetrin pr. dag?a. Børnehaveklasse - skriv antal min. reelt (f.eks. pga. udvidet pause for små klasser): __ |
V18 |
Spm. 7: Hvor lang tid er der samlet afsat til spisepauser på de forskellige klassetrin pr. dag?b. 1. klasse - skriv antal min. iflg. skema: __ |
V19 |
Spm. 7: Hvor lang tid er der samlet afsat til spisepauser på de forskellige klassetrin pr. dag?b. 1. klasse - skriv antal min. reelt (f.eks. pga. udvidet pause for små klasser): __ |
V20 |
Spm. 7: Hvor lang tid er der samlet afsat til spisepauser på de forskellige klassetrin pr. dag?c. 2. klasse - skriv antal min. iflg. skema: __ |
V21 |
Spm. 7: Hvor lang tid er der samlet afsat til spisepauser på de forskellige klassetrin pr. dag?c. 2. klasse - skriv antal min. reelt (f.eks. pga. udvidet pause for små klasser): __ |
V22 |
Spm. 7: Hvor lang tid er der samlet afsat til spisepauser på de forskellige klassetrin pr. dag?d. 3. klasse - skriv antal min. iflg. skema: __ |
V23 |
Spm. 7: Hvor lang tid er der samlet afsat til spisepauser på de forskellige klassetrin pr. dag?d. 3. klasse - skriv antal min. reelt (f.eks. pga. udvidet pause for små klasser): __ |
V24 |
Spm. 8: Er der en voksen til stede ved bh.kl.-3. klasses almindelige spisepauser? (sæt kryds i hver lodret kolonne)Bh.klasse |
V25 |
Spm. 8: Er der en voksen til stede ved bh.kl.-3. klasses almindelige spisepauser? (sæt kryds i hver lodret kolonne)1. klasse |
V26 |
Spm. 8: Er der en voksen til stede ved bh.kl.-3. klasses almindelige spisepauser? (sæt kryds i hver lodret kolonne)2. klasse |
V27 |
Spm. 8: Er der en voksen til stede ved bh.kl.-3. klasses almindelige spisepauser? (sæt kryds i hver lodret kolonne)3. klasse |
V28 |
Spm. 9: Hvor spiser bh.kl.-3. klasse deres mad? (sæt ét kryds i hver lodret kolonne) - Bh.klassea. I klasselokalet |
V29 |
Spm. 9: Hvor spiser bh.kl.-3. klasse deres mad? (sæt ét kryds i hver lodret kolonne) - Bh.klasseb. I kantine/café |
V30 |
Spm. 9: Hvor spiser bh.kl.-3. klasse deres mad? (sæt ét kryds i hver lodret kolonne) - Bh.klassec. I skolegården (når vejret tillader det) |
V31 |
Spm. 9: Hvor spiser bh.kl.-3. klasse deres mad? (sæt ét kryds i hver lodret kolonne) - Bh.klassed. På skolens udendørsarealer (andre steder end skolegården) |
V32 |
Spm. 9: Hvor spiser bh.kl.-3. klasse deres mad? (sæt ét kryds i hver lodret kolonne) - Bh.klassee. SFO/fritidshjem |
V33 |
Spm. 9: Hvor spiser bh.kl.-3. klasse deres mad? (sæt ét kryds i hver lodret kolonne) - Bh.klassef. Andre steder (f.eks. hjemme) |
V34 |
Spm. 9: Hvor spiser bh.kl.-3. klasse deres mad? (sæt ét kryds i hver lodret kolonne) - 1. klassea. I klasselokalet |
V35 |
Spm. 9: Hvor spiser bh.kl.-3. klasse deres mad? (sæt ét kryds i hver lodret kolonne) - 1. klasseb. I kantine/café |
V36 |
Spm. 9: Hvor spiser bh.kl.-3. klasse deres mad? (sæt ét kryds i hver lodret kolonne) - 1. klassec. I skolegården (når vejret tillader det) |
V37 |
Spm. 9: Hvor spiser bh.kl.-3. klasse deres mad? (sæt ét kryds i hver lodret kolonne) - 1. klassed. På skolens udendørsarealer (andre steder end skolegården) |
V38 |
Spm. 9: Hvor spiser bh.kl.-3. klasse deres mad? (sæt ét kryds i hver lodret kolonne) - 1. klassee. SFO/fritidshjem |
V39 |
Spm. 9: Hvor spiser bh.kl.-3. klasse deres mad? (sæt ét kryds i hver lodret kolonne) - 1. klassef. Andre steder (f.eks. hjemme) |
V40 |
Spm. 9: Hvor spiser bh.kl.-3. klasse deres mad? (sæt ét kryds i hver lodret kolonne) - 2. klassea. I klasselokalet |
V41 |
Spm. 9: Hvor spiser bh.kl.-3. klasse deres mad? (sæt ét kryds i hver lodret kolonne) - 2. klasseb. I kantine/café |
V42 |
Spm. 9: Hvor spiser bh.kl.-3. klasse deres mad? (sæt ét kryds i hver lodret kolonne) - 2. klassec. I skolegården (når vejret tillader det) |
V43 |
Spm. 9: Hvor spiser bh.kl.-3. klasse deres mad? (sæt ét kryds i hver lodret kolonne) - 2. klassed. På skolens udendørsarealer (andre steder end skolegården) |
V44 |
Spm. 9: Hvor spiser bh.kl.-3. klasse deres mad? (sæt ét kryds i hver lodret kolonne) - 2. klassee. SFO/fritidshjem |
V45 |
Spm. 9: Hvor spiser bh.kl.-3. klasse deres mad? (sæt ét kryds i hver lodret kolonne) - 2. klassef. Andre steder (f.eks. hjemme) |
V46 |
Spm. 9: Hvor spiser bh.kl.-3. klasse deres mad? (sæt ét kryds i hver lodret kolonne) - 3. klassea. I klasselokalet |
V47 |
Spm. 9: Hvor spiser bh.kl.-3. klasse deres mad? (sæt ét kryds i hver lodret kolonne) - 3. klasseb. I kantine/café |
V48 |
Spm. 9: Hvor spiser bh.kl.-3. klasse deres mad? (sæt ét kryds i hver lodret kolonne) - 3. klassec. I skolegården (når vejret tillader det) |
V49 |
Spm. 9: Hvor spiser bh.kl.-3. klasse deres mad? (sæt ét kryds i hver lodret kolonne) - 3. klassed. På skolens udendørsarealer (andre steder end skolegården) |
V50 |
Spm. 9: Hvor spiser bh.kl.-3. klasse deres mad? (sæt ét kryds i hver lodret kolonne) - 3. klassee. SFO/fritidshjem |
V51 |
Spm. 9: Hvor spiser bh.kl.-3. klasse deres mad? (sæt ét kryds i hver lodret kolonne) - 3. klassef. Andre steder (f.eks. hjemme) |
V52 |
Spm. 10: Stiller skolen køleskab til rådighed for elevernes medbragte mad? (sæt ét kryds) |
V53 |
Spm. 10: Hvis ja, på hvilke klassetrin? (sæt gerne flere kryds)a. Børnehaveklasse |
V54 |
Spm. 10: Hvis ja, på hvilke klassetrin? (sæt gerne flere kryds)b. 1. klasse |
V55 |
Spm. 10: Hvis ja, på hvilke klassetrin? (sæt gerne flere kryds)c. 2. klasse |
V56 |
Spm. 10: Hvis ja, på hvilke klassetrin? (sæt gerne flere kryds)d. 3. klasse |
V57 |
Spm. 11: Hvilken type mad- og drikketilbud har eleverne på skolen? (sæt gerne flere kryds)a. Mælkeordning |
V58 |
Spm. 11: Hvilken type mad- og drikketilbud har eleverne på skolen? (sæt gerne flere kryds)b. Frugt- og grøntordning |
V59 |
Spm. 11: Hvilken type mad- og drikketilbud har eleverne på skolen? (sæt gerne flere kryds)c. Morgenmadsordning |
V60 |
Spm. 11: Hvilken type mad- og drikketilbud har eleverne på skolen? (sæt gerne flere kryds)d. Skolebod/kantine |
V61 |
Spm. 11: Hvilken type mad- og drikketilbud har eleverne på skolen? (sæt gerne flere kryds)e. Sodavandsautomat |
V62 |
Spm. 11: Hvilken type mad- og drikketilbud har eleverne på skolen? (sæt gerne flere kryds)f. Automat med varme drikke (te, kaffe, kakao) |
V63 |
Spm. 11: Hvilken type mad- og drikketilbud har eleverne på skolen? (sæt gerne flere kryds)g. Automat med isvand |
V64 |
Spm. 11: Hvilken type mad- og drikketilbud har eleverne på skolen? (sæt gerne flere kryds)h. Andet |
V65 |
Spm. 11: Hvilken type mad- og drikketilbud har eleverne på skolen? (sæt gerne flere kryds)i. Ingen -> gå til spm. 21 (V179) |
V66 |
Spm. 11: Hvis kryds i Andet, nævn venligst hvilke: ____ |
V67 |
Spm. 12: Hvilke typer af drikkevarer har bh.kl.-3. klasse adgang til på skolen (f.eks. i skolebod eller i form af abonnement)? (sæt gerne flere kryds)a. Skummetmælk |
V68 |
Spm. 12: Hvilke typer af drikkevarer har bh.kl.-3. klasse adgang til på skolen (f.eks. i skolebod eller i form af abonnement)? (sæt gerne flere kryds)b. Minimælk |
V69 |
Spm. 12: Hvilke typer af drikkevarer har bh.kl.-3. klasse adgang til på skolen (f.eks. i skolebod eller i form af abonnement)? (sæt gerne flere kryds)c. Letmælk |
V70 |
Spm. 12: Hvilke typer af drikkevarer har bh.kl.-3. klasse adgang til på skolen (f.eks. i skolebod eller i form af abonnement)? (sæt gerne flere kryds)d. Sødmælk |
V71 |
Spm. 12: Hvilke typer af drikkevarer har bh.kl.-3. klasse adgang til på skolen (f.eks. i skolebod eller i form af abonnement)? (sæt gerne flere kryds)e. Kærnemælk |
V72 |
Spm. 12: Hvilke typer af drikkevarer har bh.kl.-3. klasse adgang til på skolen (f.eks. i skolebod eller i form af abonnement)? (sæt gerne flere kryds)f. Økologisk mælk |
V73 |
Spm. 12: Hvilke typer af drikkevarer har bh.kl.-3. klasse adgang til på skolen (f.eks. i skolebod eller i form af abonnement)? (sæt gerne flere kryds)g. Kakaomælk |
V74 |
Spm. 12: Hvilke typer af drikkevarer har bh.kl.-3. klasse adgang til på skolen (f.eks. i skolebod eller i form af abonnement)? (sæt gerne flere kryds)h. Juice |
V75 |
Spm. 12: Hvilke typer af drikkevarer har bh.kl.-3. klasse adgang til på skolen (f.eks. i skolebod eller i form af abonnement)? (sæt gerne flere kryds)i. Sodavand |
V76 |
Spm. 12: Hvilke typer af drikkevarer har bh.kl.-3. klasse adgang til på skolen (f.eks. i skolebod eller i form af abonnement)? (sæt gerne flere kryds)j. Saftevand |
V77 |
Spm. 12: Hvilke typer af drikkevarer har bh.kl.-3. klasse adgang til på skolen (f.eks. i skolebod eller i form af abonnement)? (sæt gerne flere kryds)k. Varme drikke (f.eks. te/kaffe/kakao) |
V78 |
Spm. 12: Hvilke typer af drikkevarer har bh.kl.-3. klasse adgang til på skolen (f.eks. i skolebod eller i form af abonnement)? (sæt gerne flere kryds)j. Koldt vand (f.eks. i kander eller automat) |
V79 |
Spm. 12: Hvilke typer af drikkevarer har bh.kl.-3. klasse adgang til på skolen (f.eks. i skolebod eller i form af abonnement)? (sæt gerne flere kryds)m. Andet |
V80 |
Spm. 13: Hvilke typer af madvarer har bh.kl.-3. klasse adgang til på skolen og cirka hvor ofte? (sæt ét kryds i hver vandret række)a. Pitabrød, pizza, falafel o.lign. |
V81 |
Spm. 13: Hvilke typer af madvarer har bh.kl.-3. klasse adgang til på skolen og cirka hvor ofte? (sæt ét kryds i hver vandret række)b. Toast, pølse med brød o.lign. |
V82 |
Spm. 13: Hvilke typer af madvarer har bh.kl.-3. klasse adgang til på skolen og cirka hvor ofte? (sæt ét kryds i hver vandret række)c. Burgere |
V83 |
Spm. 13: Hvilke typer af madvarer har bh.kl.-3. klasse adgang til på skolen og cirka hvor ofte? (sæt ét kryds i hver vandret række)d. Pommes Frites |
V84 |
Spm. 13: Hvilke typer af madvarer har bh.kl.-3. klasse adgang til på skolen og cirka hvor ofte? (sæt ét kryds i hver vandret række)e. Rugbrød eller andet groft brød m. pålæg |
V85 |
Spm. 13: Hvilke typer af madvarer har bh.kl.-3. klasse adgang til på skolen og cirka hvor ofte? (sæt ét kryds i hver vandret række)f. Boller med/uden pålæg |
V86 |
Spm. 13: Hvilke typer af madvarer har bh.kl.-3. klasse adgang til på skolen og cirka hvor ofte? (sæt ét kryds i hver vandret række)g. Grøntsager/råkost |
V87 |
Spm. 13: Hvilke typer af madvarer har bh.kl.-3. klasse adgang til på skolen og cirka hvor ofte? (sæt ét kryds i hver vandret række)h. Pastasalat |
V88 |
Spm. 13: Hvilke typer af madvarer har bh.kl.-3. klasse adgang til på skolen og cirka hvor ofte? (sæt ét kryds i hver vandret række)i. Suppe |
V89 |
Spm. 13: Hvilke typer af madvarer har bh.kl.-3. klasse adgang til på skolen og cirka hvor ofte? (sæt ét kryds i hver vandret række)j. Andre varme middagsretter |
V90 |
Spm. 13: Hvilke typer af madvarer har bh.kl.-3. klasse adgang til på skolen og cirka hvor ofte? (sæt ét kryds i hver vandret række)k. Morgenmadsprodukter (f.eks. havregryn og cornflakes) |
V91 |
Spm. 13: Hvilke typer af madvarer har bh.kl.-3. klasse adgang til på skolen og cirka hvor ofte? (sæt ét kryds i hver vandret række)l. Yoghurt |
V92 |
Spm. 13: Hvilke typer af madvarer har bh.kl.-3. klasse adgang til på skolen og cirka hvor ofte? (sæt ét kryds i hver vandret række)m. Ostestænger/ost |
V93 |
Spm. 13: Hvilke typer af madvarer har bh.kl.-3. klasse adgang til på skolen og cirka hvor ofte? (sæt ét kryds i hver vandret række)n. Frisk frugt |
V94 |
Spm. 13: Hvilke typer af madvarer har bh.kl.-3. klasse adgang til på skolen og cirka hvor ofte? (sæt ét kryds i hver vandret række)o. Rosiner/tørret frugt |
V95 |
Spm. 13: Hvilke typer af madvarer har bh.kl.-3. klasse adgang til på skolen og cirka hvor ofte? (sæt ét kryds i hver vandret række)p. Mælkesnitter o.lign. |
V96 |
Spm. 13: Hvilke typer af madvarer har bh.kl.-3. klasse adgang til på skolen og cirka hvor ofte? (sæt ét kryds i hver vandret række)q. Slik |
V97 |
Spm. 13: Hvilke typer af madvarer har bh.kl.-3. klasse adgang til på skolen og cirka hvor ofte? (sæt ét kryds i hver vandret række)r. Chips |
V98 |
Spm. 13: Hvilke typer af madvarer har bh.kl.-3. klasse adgang til på skolen og cirka hvor ofte? (sæt ét kryds i hver vandret række)s. Kager |
V99 |
Spm. 13: Hvilke typer af madvarer har bh.kl.-3. klasse adgang til på skolen og cirka hvor ofte? (sæt ét kryds i hver vandret række)t. Kiks |
V100 |
Spm. 14: Hvor permanent er mad- og/eller drikkeordningen på skolen? (sæt ét kryds i hver vandret række)a. Mælkeordning |
V101 |
Spm. 14: Hvor permanent er mad- og/eller drikkeordningen på skolen? (sæt ét kryds i hver vandret række)b. Frugt- og grøntordning |
V102 |
Spm. 14: Hvor permanent er mad- og/eller drikkeordningen på skolen? (sæt ét kryds i hver vandret række)c. Morgenmadsordning |
V103 |
Spm. 14: Hvor permanent er mad- og/eller drikkeordningen på skolen? (sæt ét kryds i hver vandret række)d. Automat med isvand |
V104 |
Spm. 14: Hvor permanent er mad- og/eller drikkeordningen på skolen? (sæt ét kryds i hver vandret række)e. Sodavandsautomat |
V105 |
Spm. 14: Hvor permanent er mad- og/eller drikkeordningen på skolen? (sæt ét kryds i hver vandret række)f. Automat med varme drikke |
V106 |
Spm. 14: Hvor permanent er mad- og/eller drikkeordningen på skolen? (sæt ét kryds i hver vandret række)g. Skolebod/kantine |
V107 |
Spm. 15: Hvem står for driften af skoleboden/kantinen? (sæt mindst ét kryds i hver lodret kolonne) - Overordnet ansvara. Skolebestyrelsen |
V108 |
Spm. 15: Hvem står for driften af skoleboden/kantinen? (sæt mindst ét kryds i hver lodret kolonne) - Overordnet ansvarb. Skoleledelsen |
V109 |
Spm. 15: Hvem står for driften af skoleboden/kantinen? (sæt mindst ét kryds i hver lodret kolonne) - Overordnet ansvarc. Kantineudvalget |
V110 |
Spm. 15: Hvem står for driften af skoleboden/kantinen? (sæt mindst ét kryds i hver lodret kolonne) - Overordnet ansvard. Andet personale (ufaglært) |
V111 |
Spm. 15: Hvem står for driften af skoleboden/kantinen? (sæt mindst ét kryds i hver lodret kolonne) - Overordnet ansvare. Faguddannet personale (f.eks. kantineleder, økonoma) |
V112 |
Spm. 15: Hvem står for driften af skoleboden/kantinen? (sæt mindst ét kryds i hver lodret kolonne) - Overordnet ansvarf. Tandplejen |
V113 |
Spm. 15: Hvem står for driften af skoleboden/kantinen? (sæt mindst ét kryds i hver lodret kolonne) - Overordnet ansvarg. Skolesundhedsplejersken |
V114 |
Spm. 15: Hvem står for driften af skoleboden/kantinen? (sæt mindst ét kryds i hver lodret kolonne) - Overordnet ansvarh. Lærere |
V115 |
Spm. 15: Hvem står for driften af skoleboden/kantinen? (sæt mindst ét kryds i hver lodret kolonne) - Overordnet ansvari. Hjemkundskabslærer |
V116 |
Spm. 15: Hvem står for driften af skoleboden/kantinen? (sæt mindst ét kryds i hver lodret kolonne) - Overordnet ansvarj. Forældre |
V117 |
Spm. 15: Hvem står for driften af skoleboden/kantinen? (sæt mindst ét kryds i hver lodret kolonne) - Overordnet ansvark. Elever |
V118 |
Spm. 15: Hvem står for driften af skoleboden/kantinen? (sæt mindst ét kryds i hver lodret kolonne) - Overordnet ansvarl. Leverandører uden for skolen |
V119 |
Spm. 15: Hvem står for driften af skoleboden/kantinen? (sæt mindst ét kryds i hver lodret kolonne) - Overordnet ansvarm. Andre |
V120 |
Spm. 15: Hvem står for driften af skoleboden/kantinen? (sæt mindst ét kryds i hver lodret kolonne) - Fastlæggelse af sortimenta. Skolebestyrelsen |
V121 |
Spm. 15: Hvem står for driften af skoleboden/kantinen? (sæt mindst ét kryds i hver lodret kolonne) - Fastlæggelse af sortimentb. Skoleledelsen |
V122 |
Spm. 15: Hvem står for driften af skoleboden/kantinen? (sæt mindst ét kryds i hver lodret kolonne) - Fastlæggelse af sortimentc. Kantineudvalget |
V123 |
Spm. 15: Hvem står for driften af skoleboden/kantinen? (sæt mindst ét kryds i hver lodret kolonne) - Fastlæggelse af sortimentd. Andet personale (ufaglært) |
V124 |
Spm. 15: Hvem står for driften af skoleboden/kantinen? (sæt mindst ét kryds i hver lodret kolonne) - Fastlæggelse af sortimente. Faguddannet personale (f.eks. kantineleder, økonoma) |
V125 |
Spm. 15: Hvem står for driften af skoleboden/kantinen? (sæt mindst ét kryds i hver lodret kolonne) - Fastlæggelse af sortimentf. Tandplejen |
V126 |
Spm. 15: Hvem står for driften af skoleboden/kantinen? (sæt mindst ét kryds i hver lodret kolonne) - Fastlæggelse af sortimentg. Skolesundhedsplejersken |
V127 |
Spm. 15: Hvem står for driften af skoleboden/kantinen? (sæt mindst ét kryds i hver lodret kolonne) - Fastlæggelse af sortimenth. Lærere |
V128 |
Spm. 15: Hvem står for driften af skoleboden/kantinen? (sæt mindst ét kryds i hver lodret kolonne) - Fastlæggelse af sortimenti. Hjemkundskabslærer |
V129 |
Spm. 15: Hvem står for driften af skoleboden/kantinen? (sæt mindst ét kryds i hver lodret kolonne) - Fastlæggelse af sortimentj. Forældre |
V130 |
Spm. 15: Hvem står for driften af skoleboden/kantinen? (sæt mindst ét kryds i hver lodret kolonne) - Fastlæggelse af sortimentk. Elever |
V131 |
Spm. 15: Hvem står for driften af skoleboden/kantinen? (sæt mindst ét kryds i hver lodret kolonne) - Fastlæggelse af sortimentl. Leverandører uden for skolen |
V132 |
Spm. 15: Hvem står for driften af skoleboden/kantinen? (sæt mindst ét kryds i hver lodret kolonne) - Fastlæggelse af sortimentm. Andre |
V133 |
Spm. 15: Hvem står for driften af skoleboden/kantinen? (sæt mindst ét kryds i hver lodret kolonne) - Indkøba. Skolebestyrelsen |
V134 |
Spm. 15: Hvem står for driften af skoleboden/kantinen? (sæt mindst ét kryds i hver lodret kolonne) - Indkøbb. Skoleledelsen |
V135 |
Spm. 15: Hvem står for driften af skoleboden/kantinen? (sæt mindst ét kryds i hver lodret kolonne) - Indkøbc. Kantineudvalget |
V136 |
Spm. 15: Hvem står for driften af skoleboden/kantinen? (sæt mindst ét kryds i hver lodret kolonne) - Indkøbd. Andet personale (ufaglært) |
V137 |
Spm. 15: Hvem står for driften af skoleboden/kantinen? (sæt mindst ét kryds i hver lodret kolonne) - Indkøbe. Faguddannet personale (f.eks. kantineleder, økonoma) |
V138 |
Spm. 15: Hvem står for driften af skoleboden/kantinen? (sæt mindst ét kryds i hver lodret kolonne) - Indkøbf. Tandplejen |
V139 |
Spm. 15: Hvem står for driften af skoleboden/kantinen? (sæt mindst ét kryds i hver lodret kolonne) - Indkøbg. Skolesundhedsplejersken |
V140 |
Spm. 15: Hvem står for driften af skoleboden/kantinen? (sæt mindst ét kryds i hver lodret kolonne) - Indkøbh. Lærere |
V141 |
Spm. 15: Hvem står for driften af skoleboden/kantinen? (sæt mindst ét kryds i hver lodret kolonne) - Indkøbi. Hjemkundskabslærer |
V142 |
Spm. 15: Hvem står for driften af skoleboden/kantinen? (sæt mindst ét kryds i hver lodret kolonne) - Indkøbj. Forældre |
V143 |
Spm. 15: Hvem står for driften af skoleboden/kantinen? (sæt mindst ét kryds i hver lodret kolonne) - Indkøbk. Elever |
V144 |
Spm. 15: Hvem står for driften af skoleboden/kantinen? (sæt mindst ét kryds i hver lodret kolonne) - Indkøbl. Leverandører uden for skolen |
V145 |
Spm. 15: Hvem står for driften af skoleboden/kantinen? (sæt mindst ét kryds i hver lodret kolonne) - Indkøbm. Andre |
V146 |
Spm. 15: Hvem står for driften af skoleboden/kantinen? (sæt mindst ét kryds i hver lodret kolonne) - Tilberedninga. Skolebestyrelsen |
V147 |
Spm. 15: Hvem står for driften af skoleboden/kantinen? (sæt mindst ét kryds i hver lodret kolonne) - Tilberedningb. Skoleledelsen |
V148 |
Spm. 15: Hvem står for driften af skoleboden/kantinen? (sæt mindst ét kryds i hver lodret kolonne) - Tilberedningc. Kantineudvalget |
V149 |
Spm. 15: Hvem står for driften af skoleboden/kantinen? (sæt mindst ét kryds i hver lodret kolonne) - Tilberedningd. Andet personale (ufaglært) |
V150 |
Spm. 15: Hvem står for driften af skoleboden/kantinen? (sæt mindst ét kryds i hver lodret kolonne) - Tilberedninge. Faguddannet personale (f.eks. kantineleder, økonoma) |
V151 |
Spm. 15: Hvem står for driften af skoleboden/kantinen? (sæt mindst ét kryds i hver lodret kolonne) - Tilberedningf. Tandplejen |
V152 |
Spm. 15: Hvem står for driften af skoleboden/kantinen? (sæt mindst ét kryds i hver lodret kolonne) - Tilberedningg. Skolesundhedsplejersken |
V153 |
Spm. 15: Hvem står for driften af skoleboden/kantinen? (sæt mindst ét kryds i hver lodret kolonne) - Tilberedningh. Lærere |
V154 |
Spm. 15: Hvem står for driften af skoleboden/kantinen? (sæt mindst ét kryds i hver lodret kolonne) - Tilberedningi. Hjemkundskabslærer |
V155 |
Spm. 15: Hvem står for driften af skoleboden/kantinen? (sæt mindst ét kryds i hver lodret kolonne) - Tilberedningj. Forældre |
V156 |
Spm. 15: Hvem står for driften af skoleboden/kantinen? (sæt mindst ét kryds i hver lodret kolonne) - Tilberedningk. Elever |
V157 |
Spm. 15: Hvem står for driften af skoleboden/kantinen? (sæt mindst ét kryds i hver lodret kolonne) - Tilberedningl. Leverandører uden for skolen |
V158 |
Spm. 15: Hvem står for driften af skoleboden/kantinen? (sæt mindst ét kryds i hver lodret kolonne) - Tilberedningm. Andre |
V159 |
Spm. 15: Hvem står for driften af skoleboden/kantinen? (sæt mindst ét kryds i hver lodret kolonne) - Salga. Skolebestyrelsen |
V160 |
Spm. 15: Hvem står for driften af skoleboden/kantinen? (sæt mindst ét kryds i hver lodret kolonne) - Salgb. Skoleledelsen |
V161 |
Spm. 15: Hvem står for driften af skoleboden/kantinen? (sæt mindst ét kryds i hver lodret kolonne) - Salgc. Kantineudvalget |
V162 |
Spm. 15: Hvem står for driften af skoleboden/kantinen? (sæt mindst ét kryds i hver lodret kolonne) - Salgd. Andet personale (ufaglært) |
V163 |
Spm. 15: Hvem står for driften af skoleboden/kantinen? (sæt mindst ét kryds i hver lodret kolonne) - Salge. Faguddannet personale (f.eks. kantineleder, økonoma) |
V164 |
Spm. 15: Hvem står for driften af skoleboden/kantinen? (sæt mindst ét kryds i hver lodret kolonne) - Salgf. Tandplejen |
V165 |
Spm. 15: Hvem står for driften af skoleboden/kantinen? (sæt mindst ét kryds i hver lodret kolonne) - Salgg. Skolesundhedsplejersken |
V166 |
Spm. 15: Hvem står for driften af skoleboden/kantinen? (sæt mindst ét kryds i hver lodret kolonne) - Salgh. Lærere |
V167 |
Spm. 15: Hvem står for driften af skoleboden/kantinen? (sæt mindst ét kryds i hver lodret kolonne) - Salgi. Hjemkundskabslærer |
V168 |
Spm. 15: Hvem står for driften af skoleboden/kantinen? (sæt mindst ét kryds i hver lodret kolonne) - Salgj. Forældre |
V169 |
Spm. 15: Hvem står for driften af skoleboden/kantinen? (sæt mindst ét kryds i hver lodret kolonne) - Salgk. Elever |
V170 |
Spm. 15: Hvem står for driften af skoleboden/kantinen? (sæt mindst ét kryds i hver lodret kolonne) - Salgl. Leverandører uden for skolen |
V171 |
Spm. 15: Hvem står for driften af skoleboden/kantinen? (sæt mindst ét kryds i hver lodret kolonne) - Salgm. Andre |
V172 |
Spm. 16: Hvilken pris sælges maden i kantine/skolebod til? (sæt ét kryds) |
V173 |
Spm. 17: Hvis skolen serverer varme måltider - hvad er udsalgsprisen typisk for ét varmt måltid?Skolen serverer ikke varme måltider |
V174 |
Spm. 17: Hvis skolen serverer varme måltider - hvad er udsalgsprisen typisk for ét varmt måltid?Skriv beløb __ kr. |
V175 |
Spm. 18: Er der mulighed for at købe mad- og/eller drikkevarer i skoleboden/kantinen i andre frikvarterer end spisefrikvarteret? (sæt ét kryds) |
V176 |
Spm. 19: Er der retningslinier for udbuddet i kantinen/skoleboden (f.eks. forbud mod salg af slik og sodavand eller påbud om frugt og grønt)? (sæt ét kryds) |
V177 |
Spm. 19: Er der retningslinier for udbuddet i kantinen/skoleboden (f.eks. forbud mod salg af slik og sodavand eller påbud om frugt og grønt)? (sæt ét kryds) Hvis Ja, nævn venligst hvilke: ____ |
V178 |
Spm. 20: Er der en nedskreven politik med målsætninger for kantinen/skoleboden? (sæt ét kryds) Med politik forstås formelle og erklærede beslutninger vedtaget for kantinen/skoleboden (evt. kommunalt regi). Politikken kan indeholde regler for udbud o |
V179 |
Spm. 21: Hvis der ikke findes kantine/skolebod på skolen, hvad er årsagen? (sæt gerne flere kryds)a. Økonomiske begrænsninger |
V180 |
Spm. 21: Hvis der ikke findes kantine/skolebod på skolen, hvad er årsagen? (sæt gerne flere kryds)b. Bygningsmæssige begrænsninger |
V181 |
Spm. 21: Hvis der ikke findes kantine/skolebod på skolen, hvad er årsagen? (sæt gerne flere kryds)c. Manglende politisk interesse i kommunen |
V182 |
Spm. 21: Hvis der ikke findes kantine/skolebod på skolen, hvad er årsagen? (sæt gerne flere kryds)d. Manglende interesse fra skolebestyrelsen |
V183 |
Spm. 21: Hvis der ikke findes kantine/skolebod på skolen, hvad er årsagen? (sæt gerne flere kryds)e. Manglende interesse fra skoleledelsen |
V184 |
Spm. 21: Hvis der ikke findes kantine/skolebod på skolen, hvad er årsagen? (sæt gerne flere kryds)f. Manglende interesse fra forældrene |
V185 |
Spm. 21: Hvis der ikke findes kantine/skolebod på skolen, hvad er årsagen? (sæt gerne flere kryds)g. Manglende interesse fra lærene |
V186 |
Spm. 21: Hvis der ikke findes kantine/skolebod på skolen, hvad er årsagen? (sæt gerne flere kryds)h. Manglende interesse fra eleverne |
V187 |
Spm. 21: Hvis der ikke findes kantine/skolebod på skolen, hvad er årsagen? (sæt gerne flere kryds)i. Andre årsager |
V188 |
Spm. 21: Hvis der ikke findes kantine/skolebod på skolen, hvad er årsagen? (sæt gerne flere kryds)j. Ved ikke |
V189 |
Spm. 21: Hvis der ikke findes kantine/skolebod på skolen, hvad er årsagen? (sæt gerne flere kryds) Hvis kryds i Andre årsager, nævn venligst hvilke: ____ |
V190 |
Spm. 22: Er der nedskrevet en kostpolitik for skolen generelt? (sæt ét kryds) Med en kostpolitik forstås formelle og erklærede beslutninger vedr. mad og måltider, som er vedtaget for skolen (evt. i kommunalt regi). Politikken kan indeholde regler for |
V191 |
Spm. 23: Er den nedskrevne politik en del af skolens virksomhedsplan? (sæt ét kryds) |
V192 |
Spm. 24: Er der ønsker om ændringer af skolens rammer for måltiderne (f.eks. tid, sted, atmosfære)? (sæt ét kryds i hver vandret række)a. Lærene |
V193 |
Spm. 24: Er der ønsker om ændringer af skolens rammer for måltiderne (f.eks. tid, sted, atmosfære)? (sæt ét kryds i hver vandret række)b. Elever |
V194 |
Spm. 24: Er der ønsker om ændringer af skolens rammer for måltiderne (f.eks. tid, sted, atmosfære)? (sæt ét kryds i hver vandret række)c. Forældre |
V195 |
Spm. 24: Er der ønsker om ændringer af skolens rammer for måltiderne (f.eks. tid, sted, atmosfære)? (sæt ét kryds i hver vandret række)d. Skolebestyrelse |
V196 |
Spm. 24: Er der ønsker om ændringer af skolens rammer for måltiderne (f.eks. tid, sted, atmosfære)? (sæt ét kryds i hver vandret række) Hvis Ja, beskriv venligst hvilke: ____ |
V197 |
Spm. 25: Er der ønsker om ændringer af udbuddet af madvarer på skolen? (sæt ét kryds i hver vandret række)a. Lærene |
V198 |
Spm. 25: Er der ønsker om ændringer af udbuddet af madvarer på skolen? (sæt ét kryds i hver vandret række)b. Elever |
V199 |
Spm. 25: Er der ønsker om ændringer af udbuddet af madvarer på skolen? (sæt ét kryds i hver vandret række)c. Forældre |
V200 |
Spm. 25: Er der ønsker om ændringer af udbuddet af madvarer på skolen? (sæt ét kryds i hver vandret række)d. Skolebestyrelse |
V201 |
Spm. 25: Er der ønsker om ændringer af udbuddet af madvarer på skolen? (sæt ét kryds i hver vandret række) Hvis Ja, beskriv venligst hvilke: ____ |
V202 |
Spm. 26. Er der ønsker om ændringer af udbuddet af drikkevarer på skolen? (sæt ét kryds i hver vandret række)a. Lærene |
V203 |
Spm. 26. Er der ønsker om ændringer af udbuddet af drikkevarer på skolen? (sæt ét kryds i hver vandret række)b. Elever |
V204 |
Spm. 26. Er der ønsker om ændringer af udbuddet af drikkevarer på skolen? (sæt ét kryds i hver vandret række)c. Forældre |
V205 |
Spm. 26. Er der ønsker om ændringer af udbuddet af drikkevarer på skolen? (sæt ét kryds i hver vandret række)d. Skolebestyrelse |
V206 |
Spm. 26. Er der ønsker om ændringer af udbuddet af drikkevarer på skolen? (sæt ét kryds i hver vandret række) Hvis Ja, beskriv venligst hvilke: ____ |
V207 |
Spm. 27: Har skolebestyrelsen og/eller lærerne/pædagogisk råd i indeværende skoleår (august 2005 - juni 2004) diskuteret politik vedr. mad og måltider for skolen, kantine eller skolebod? (sæt ét kryds i hver vandret række)a. Skolebestyrelsen |
V208 |
Spm. 27: Har skolebestyrelsen og/eller lærerne/pædagogisk råd i indeværende skoleår (august 2005 - juni 2004) diskuteret politik vedr. mad og måltider for skolen, kantine eller skolebod? (sæt ét kryds i hver vandret række)b. Lærerne |
V209 |
Spm. 28: Planlægges der nye initiativer om mad og måltider på skolen (f.eks. kantine, frugt- og grøntordninger, madværksted eller morgenmadsprojekter)? (sæt ét kryds) |
V210 |
Spm. 28: Hvis ja, hvilke initiativer planlægges? (sæt gerne flere kryds)a. Kantine |
V211 |
Spm. 28: Hvis ja, hvilke initiativer planlægges? (sæt gerne flere kryds)b. Skolebod |
V212 |
Spm. 28: Hvis ja, hvilke initiativer planlægges? (sæt gerne flere kryds)c. Frugt- og grøntordning |
V213 |
Spm. 28: Hvis ja, hvilke initiativer planlægges? (sæt gerne flere kryds)d. Madværksted |
V214 |
Spm. 28: Hvis ja, hvilke initiativer planlægges? (sæt gerne flere kryds)e. Morgenmadsprojekt |
V215 |
Spm. 28: Hvis ja, hvilke initiativer planlægges? (sæt gerne flere kryds)f. Andet |
V216 |
Spm. 28: Hvis kryds i Andet, skriv venligst hvilke: ____ |
V217 |
Spm. 29: Har skolen i indeværende skoleår samarbejdet med eksterne partnere (f.eks. Kræftens Bekæmpelse, Hjerteforeningen, andre skoler/SFO'er el. lign.) om aktiviteter vedr. mad og måltider? (sæt kun ét kryds) |
V218 |
Spm. 29: Hvis Ja, nævn venligst hvilke partnere: ____ |
V219 |
Spm. 30: Hvor mange frikvarterer har de enkelte klassetrin på en almindelig skoledag? (skriv antal skemalagte)a. Børnehaveklasse |
V220 |
Spm. 30: Hvor mange frikvarterer har de enkelte klassetrin på en almindelig skoledag? (skriv antal skemalagte)b. 1. klasse |
V221 |
Spm. 30: Hvor mange frikvarterer har de enkelte klassetrin på en almindelig skoledag? (skriv antal skemalagte)c. 2. klasse |
V222 |
Spm. 30: Hvor mange frikvarterer har de enkelte klassetrin på en almindelig skoledag? (skriv antal skemalagte)d. 3. klasse |
V223 |
Spm. 30: Hvor mange frikvarterer har de enkelte klassetrin på en almindelig skoledag? (skriv antal reelle)a. Børnehaveklasse |
V224 |
Spm. 30: Hvor mange frikvarterer har de enkelte klassetrin på en almindelig skoledag? (skriv antal reelle)b. 1. klasse |
V225 |
Spm. 30: Hvor mange frikvarterer har de enkelte klassetrin på en almindelig skoledag? (skriv antal reelle)c. 2. klasse |
V226 |
Spm. 30: Hvor mange frikvarterer har de enkelte klassetrin på en almindelig skoledag? (skriv antal reelle)d. 3. klasse |
V227 |
Spm. 31: Hvor mange skemalagte frikvarterer har en varighed af mindst 10 minutter? (skriv antal)a. Børnehaveklasse |
V228 |
Spm. 31: Hvor mange skemalagte frikvarterer har en varighed af mindst 10 minutter? (skriv antal)b. 1. klasse |
V229 |
Spm. 31: Hvor mange skemalagte frikvarterer har en varighed af mindst 10 minutter? (skriv antal)c. 2. klasse |
V230 |
Spm. 31: Hvor mange skemalagte frikvarterer har en varighed af mindst 10 minutter? (skriv antal)d. 3. klasse |
V231 |
Spm. 32: Hvor opholder bh.kl - 3.klasse sig oftest i frikvartererne? (sæt mindst ét kryds i hver lodret kolonne) - BH.klassea. I klasselokalet |
V232 |
Spm. 32: Hvor opholder bh.kl - 3.klasse sig oftest i frikvartererne? (sæt mindst ét kryds i hver lodret kolonne) - BH.klasseb. I skolegården/udendørsarealer |
V233 |
Spm. 32: Hvor opholder bh.kl - 3.klasse sig oftest i frikvartererne? (sæt mindst ét kryds i hver lodret kolonne) - BH.klassec. Indendørs fællesarealer (f.eks. puderum eller opholdsstue) |
V234 |
Spm. 32: Hvor opholder bh.kl - 3.klasse sig oftest i frikvartererne? (sæt mindst ét kryds i hver lodret kolonne) - BH.klassed. Andet |
V235 |
Spm. 32: Hvor opholder bh.kl - 3.klasse sig oftest i frikvartererne? (sæt mindst ét kryds i hver lodret kolonne) - BH.klassee. Ved ikke |
V236 |
Hvis kryds i Andet, nævn venligst hvor: ____ |
V237 |
Spm. 32: Hvor opholder bh.kl - 3. klasse sig oftest i frikvartererne? (sæt mindst ét kryds i hver lodret kolonne) - 1. klassea. I klasselokalet |
V238 |
Spm. 32: Hvor opholder bh.kl - 3. klasse sig oftest i frikvartererne? (sæt mindst ét kryds i hver lodret kolonne) - 1. klasseb. I skolegården/udendørsarealer |
V239 |
Spm. 32: Hvor opholder bh.kl - 3. klasse sig oftest i frikvartererne? (sæt mindst ét kryds i hver lodret kolonne) - 1. klassec. Indendørs fællesarealer (f.eks. puderum eller opholdsstue) |
V240 |
Spm. 32: Hvor opholder bh.kl - 3. klasse sig oftest i frikvartererne? (sæt mindst ét kryds i hver lodret kolonne) - 1. klassed. Andet |
V241 |
Spm. 32: Hvor opholder bh.kl - 3. klasse sig oftest i frikvartererne? (sæt mindst ét kryds i hver lodret kolonne) - 1. klassee. Ved ikke |
V242 |
Hvis kryds i Andet, nævn venligst hvor: ____ |
V243 |
Spm. 32: Hvor opholder bh.kl - 3. klasse sig oftest i frikvartererne? (sæt mindst ét kryds i hver lodret kolonne) - 2. klassea. I klasselokalet |
V244 |
Spm. 32: Hvor opholder bh.kl - 3. klasse sig oftest i frikvartererne? (sæt mindst ét kryds i hver lodret kolonne) - 2. klasseb. I skolegården/udendørsarealer |
V245 |
Spm. 32: Hvor opholder bh.kl - 3. klasse sig oftest i frikvartererne? (sæt mindst ét kryds i hver lodret kolonne) - 2. klassec. Indendørs fællesarealer (f.eks. puderum eller opholdsstue) |
V246 |
Spm. 32: Hvor opholder bh.kl - 3. klasse sig oftest i frikvartererne? (sæt mindst ét kryds i hver lodret kolonne) - 2. klassed. Andet |
V247 |
Spm. 32: Hvor opholder bh.kl - 3. klasse sig oftest i frikvartererne? (sæt mindst ét kryds i hver lodret kolonne) - 2. klassee. Ved ikke |
V248 |
Hvis kryds i Andet, nævn venligst hvor: ____ |
V249 |
Spm. 32: Hvor opholder bh.kl - 3. klasse sig oftest i frikvartererne? (sæt mindst ét kryds i hver lodret kolonne) - 3. klassea. I klasselokalet |
V250 |
Spm. 32: Hvor opholder bh.kl - 3. klasse sig oftest i frikvartererne? (sæt mindst ét kryds i hver lodret kolonne) - 3. klasseb. I skolegården/udendørsarealer |
V251 |
Spm. 32: Hvor opholder bh.kl - 3. klasse sig oftest i frikvartererne? (sæt mindst ét kryds i hver lodret kolonne) - 3. klassec. Indendørs fællesarealer (f.eks. puderum eller opholdsstue) |
V252 |
Spm. 32: Hvor opholder bh.kl - 3. klasse sig oftest i frikvartererne? (sæt mindst ét kryds i hver lodret kolonne) - 3. klassed. Andet |
V253 |
Spm. 32: Hvor opholder bh.kl - 3. klasse sig oftest i frikvartererne? (sæt mindst ét kryds i hver lodret kolonne) - 3. klassee. Ved ikke |
V254 |
Hvis kryds i Andet, nævn venligst hvor: ____ |
V255 |
Spm. 33: Hvilke indendørsmiljøer har bh.kl. - 3. klasse adgang til i frikvartererne og hvor ofte? (sæt ét kryds i hver vandret række)a. Idrætshal/gymnastiksal |
V256 |
Spm. 33: Hvilke indendørsmiljøer har bh.kl. - 3. klasse adgang til i frikvartererne og hvor ofte? (sæt ét kryds i hver vandret række)b. Andre indendørs fællesarealer med mulighed for bevægelse og fysisk aktivitet |
V257 |
Spm. 33: Hvilke indendørsmiljøer har bh.kl. - 3. klasse adgang til i frikvartererne og hvor ofte? (sæt ét kryds i hver vandret række)c. Klasselokalet |
V258 |
Spm. 33: Hvilke indendørsmiljøer har bh.kl. - 3. klasse adgang til i frikvartererne og hvor ofte? (sæt ét kryds i hver vandret række)d. Andre indendørsmiljøer |
V259 |
Spm. 34: Hvilke typer udendørsmiljøer har bh.kl. - 3. klasse adgang til i frikvartererne og hvor ofte? (sæt gerne flere kryds)a. Legeplads |
V260 |
Spm. 34: Hvilke typer udendørsmiljøer har bh.kl. - 3. klasse adgang til i frikvartererne og hvor ofte? (sæt gerne flere kryds)b. Asfalteret areaĺ |
V261 |
Spm. 34: Hvilke typer udendørsmiljøer har bh.kl. - 3. klasse adgang til i frikvartererne og hvor ofte? (sæt gerne flere kryds)c. Areal med fliser |
V262 |
Spm. 34: Hvilke typer udendørsmiljøer har bh.kl. - 3. klasse adgang til i frikvartererne og hvor ofte? (sæt gerne flere kryds)d. Græsareal |
V263 |
Spm. 34: Hvilke typer udendørsmiljøer har bh.kl. - 3. klasse adgang til i frikvartererne og hvor ofte? (sæt gerne flere kryds)e. Grønne områder |
V264 |
Spm. 34: Hvilke typer udendørsmiljøer har bh.kl. - 3. klasse adgang til i frikvartererne og hvor ofte? (sæt gerne flere kryds)f. Skov |
V265 |
Spm. 34: Hvilke typer udendørsmiljøer har bh.kl. - 3. klasse adgang til i frikvartererne og hvor ofte? (sæt gerne flere kryds)g. Andre udendørsmiljøer |
V266 |
Spm. 34: Hvilke typer udendørsmiljøer har bh.kl. - 3. klasse adgang til i frikvartererne og hvor ofte? (sæt gerne flere kryds)h. Ingen |
V267 |
Spm. 35: Hvor ofte er følgende aktiviteter mulige i frikvartererne for bh.kl.-3. klasse evt. under forudsætning af, at børnene selv medbringer redskaber? (sæt ét kryds i hver vandret række)a. Fodbold og/eller håndbold |
V268 |
Spm. 35: Hvor ofte er følgende aktiviteter mulige i frikvartererne for bh.kl.-3. klasse evt. under forudsætning af, at børnene selv medbringer redskaber? (sæt ét kryds i hver vandret række)b. Basketball |
V269 |
Spm. 35: Hvor ofte er følgende aktiviteter mulige i frikvartererne for bh.kl.-3. klasse evt. under forudsætning af, at børnene selv medbringer redskaber? (sæt ét kryds i hver vandret række)c. Boldlege (f.eks. rundbold eller stikbold) |
V270 |
Spm. 35: Hvor ofte er følgende aktiviteter mulige i frikvartererne for bh.kl.-3. klasse evt. under forudsætning af, at børnene selv medbringer redskaber? (sæt ét kryds i hver vandret række)d. Bordtennis |
V271 |
Spm. 35: Hvor ofte er følgende aktiviteter mulige i frikvartererne for bh.kl.-3. klasse evt. under forudsætning af, at børnene selv medbringer redskaber? (sæt ét kryds i hver vandret række)e. Løb på rulleskøjter/skateboard |
V272 |
Spm. 35: Hvor ofte er følgende aktiviteter mulige i frikvartererne for bh.kl.-3. klasse evt. under forudsætning af, at børnene selv medbringer redskaber? (sæt ét kryds i hver vandret række)f. Kaltre (klatrebane/-væg) |
V273 |
Spm. 35: Hvor ofte er følgende aktiviteter mulige i frikvartererne for bh.kl.-3. klasse evt. under forudsætning af, at børnene selv medbringer redskaber? (sæt ét kryds i hver vandret række)g. Andre aktiviteter |
V274 |
Spm. 36: Hvor ofte har bh.kl.-3. klasse mulighed for at låne følgende redskaber i frikvartererne? (sæt ét kryds i hver vandret række)a. Bolde |
V275 |
Spm. 36: Hvor ofte har bh.kl.-3. klasse mulighed for at låne følgende redskaber i frikvartererne? (sæt ét kryds i hver vandret række)b. Hockeystave |
V276 |
Spm. 36: Hvor ofte har bh.kl.-3. klasse mulighed for at låne følgende redskaber i frikvartererne? (sæt ét kryds i hver vandret række)c. Bordtennisbat |
V277 |
Spm. 36: Hvor ofte har bh.kl.-3. klasse mulighed for at låne følgende redskaber i frikvartererne? (sæt ét kryds i hver vandret række)d. Køre- og cykelredskaber |
V278 |
Spm. 36: Hvor ofte har bh.kl.-3. klasse mulighed for at låne følgende redskaber i frikvartererne? (sæt ét kryds i hver vandret række)e. Stylter |
V279 |
Spm. 36: Hvor ofte har bh.kl.-3. klasse mulighed for at låne følgende redskaber i frikvartererne? (sæt ét kryds i hver vandret række)f. Sjippetov/hulahopringe |
V280 |
Spm. 36: Hvor ofte har bh.kl.-3. klasse mulighed for at låne følgende redskaber i frikvartererne? (sæt ét kryds i hver vandret række)g. Andre redskaber |
V281 |
Spm. 37: Medvirker voksne (f.eks. lærere eller andet personale) aktivt til at igangsætte aktiviteter i frikvartererne? (sæt ét kryds) |
V282 |
Spm. 38: Hvor mange undervisningslektioner har de enkelte klassetrin ugentligt i faget idræt? (skriv antal)a. Børnehaveklasse |
V283 |
Spm. 38: Hvor mange undervisningslektioner har de enkelte klassetrin ugentligt i faget idræt? (skriv antal)b. 1. klasse |
V284 |
Spm. 38: Hvor mange undervisningslektioner har de enkelte klassetrin ugentligt i faget idræt? (skriv antal)c. 2. klasse |
V285 |
Spm. 38: Hvor mange undervisningslektioner har de enkelte klassetrin ugentligt i faget idræt? (skriv antal)d. 3. klasse |
V286 |
Spm. 39: Hvor mange procent af den obligatoriske undervisning i idræt (bh.kl-3. klasse) varetages af lærere, der har idræt som liniefag (eller personer med tilsvarende kvalifikationer, eller uddannede børnehaveklasselærere)? (sæt ét kryds) |
V287 |
Spm. 40: Foregår idrætsundervisningen i bh.kl.-3. klasse i egen idrætshal eller gymnastiksal? (sæt ét kryds) |
V288 |
Spm. 41: Er idrætshallen/gymnastiksalen tidssvarende med hensyn til indretning og udstyr (hvis flere: Udfyld besvarelsen for den bedste)? (sæt ét kryds i hver vandret række)a. Indretning |
V289 |
Spm. 41: Er idrætshallen/gymnastiksalen tidssvarende med hensyn til indretning og udstyr (hvis flere: Udfyld besvarelsen for den bedste)? (sæt ét kryds i hver vandret række)b. Udstyr |
V290 |
Spm. 42: Hvor ofte benytter bh.kl.-3. klasse svømmehal? (sæt ét kryds i hver vandret række)a. Børnehaveklasse |
V291 |
Spm. 42: Hvor ofte benytter bh.kl.-3. klasse svømmehal? (sæt ét kryds i hver vandret række)b. 1. klasse |
V292 |
Spm. 42: Hvor ofte benytter bh.kl.-3. klasse svømmehal? (sæt ét kryds i hver vandret række)c. 2. klasse |
V293 |
Spm. 42: Hvor ofte benytter bh.kl.-3. klasse svømmehal? (sæt ét kryds i hver vandret række)d. 3. klasse |
V294 |
Spm. 43: Tilbydes der målrettet motorisk træning for grupper af elever med særlige behov i bh.kl.-3. klasse? (sæt ét kryds) |
V295 |
Spm. 44: Tilbydes der målrettet motorisk træning for elever i bh.kl.-3. klasse generelt? (sæt ét kryds) |
V296 |
Spm. 45: Er der retningslinier for, hvor meget bh.kl.-3. klasse bør opholde sig udendørs i frikvartererne? (sæt ét kryds) |
V297 |
Spm. 45: Hvis ja, nævn venligst hvilke: ____ |
V298 |
Spm. 46: Er det tilladt for elever (bh.kl.-3. klasse) at benytte computere/computerlokale i frikvartererne? (sæt ét kryds i hver vandret række)a. Børnehaveklasse |
V299 |
Spm. 46: Er det tilladt for elever (bh.kl.-3. klasse) at benytte computere/computerlokale i frikvartererne? (sæt ét kryds i hver vandret række)b. 1. klasse |
V300 |
Spm. 46: Er det tilladt for elever (bh.kl.-3. klasse) at benytte computere/computerlokale i frikvartererne? (sæt ét kryds i hver vandret række)c. 2. klasse |
V301 |
Spm. 46: Er det tilladt for elever (bh.kl.-3. klasse) at benytte computere/computerlokale i frikvartererne? (sæt ét kryds i hver vandret række)d. 3. klasse |
V302 |
Spm. 47: Eksisterer der retningslinier for, hvor ofte bh.kl-3. klasse må benytte computere i frikvarterne? (sæt ét kryds) |
V303 |
Spm. 47: Hvis Ja, nævn venligst hvilke: ____ |
V304 |
Spm. 48: Er der nedskrevet en politik vedr. bevægelse og fysisk aktivitet for skolen generelt? (sæt ét kryds) Med en politik forstås formelle og erklærede beslutninger vedrørende bevægelse og fysisk aktivitet, som er vedtaget for skolen (evt. i kommunalt regi). Politikken kan indeholde målsætninger for elevernes bevægelse og fysisk aktivitet på skolen samt regler for bevægelse og fysisk aktivitet. |
V305 |
Spm. 49: Er den nedskrevne politik en del af skolens virksomhedsplan? (sæt ét kryds) |
V306 |
Spm. 50: Har skolebestyrelsen og/eller lærerne/pædagogisk råd i indeværende skoleår (august 2005 - juni 2004) diskuteret politik vedr. bevægelse og fysisk aktivitet på skolen? (sæt ét kryds i hver vandret række)a. Skolebestyrelsen |
V307 |
Spm. 50: Har skolebestyrelsen og/eller lærerne/pædagogisk råd i indeværende skoleår (august 2005 - juni 2004) diskuteret politik vedr. bevægelse og fysisk aktivitet på skolen? (sæt ét kryds i hver vandret række)b. Lærerne/pædagogisk råd |
V308 |
Spm. 51: Er der ønsker om ændringer i udbuddet af aktiviteter i idrætundervisningen for bh.kl.-3. klasse? (sæt ét kryds i hver vandret række)a. Lærere |
V309 |
Spm. 51: Er der ønsker om ændringer i udbuddet af aktiviteter i idrætundervisningen for bh.kl.-3. klasse? (sæt ét kryds i hver vandret række)b. Elever |
V310 |
Spm. 51: Er der ønsker om ændringer i udbuddet af aktiviteter i idrætundervisningen for bh.kl.-3. klasse? (sæt ét kryds i hver vandret række)c. Forældre |
V311 |
Spm. 51: Er der ønsker om ændringer i udbuddet af aktiviteter i idrætundervisningen for bh.kl.-3. klasse? (sæt ét kryds i hver vandret række)d. Skolebestyrelse |
V312 |
Spm. 51: Hvis Ja, nævn venligst hvilke ønsker: ____ |
V313 |
Spm. 52: Er der ønsker om ændringer af tid afsat til idrætsundervisningen for elever i bh.kl.-3. klasse? (sæt ét kryds i hver vandret række)a. Lærere |
V314 |
Spm. 52: Er der ønsker om ændringer af tid afsat til idrætsundervisningen for elever i bh.kl.-3. klasse? (sæt ét kryds i hver vandret række)b. Elever |
V315 |
Spm. 52: Er der ønsker om ændringer af tid afsat til idrætsundervisningen for elever i bh.kl.-3. klasse? (sæt ét kryds i hver vandret række)c. Forældre |
V316 |
Spm. 52: Er der ønsker om ændringer af tid afsat til idrætsundervisningen for elever i bh.kl.-3. klasse? (sæt ét kryds i hver vandret række)d. Skolebestyrelse |
V317 |
Spm. 52: Hvis Ja, nævn venligst hvilke ønsker: ____ |
V318 |
Spm. 53: Er der ønsker om ændringer i udbuddet af aktiviteter i frikvartererne for bh.kl.-3. klasse? (sæt ét kryds i hver vandret række)a. Lærere |
V319 |
Spm. 53: Er der ønsker om ændringer i udbuddet af aktiviteter i frikvartererne for bh.kl.-3. klasse? (sæt ét kryds i hver vandret række)b. Elever |
V320 |
Spm. 53: Er der ønsker om ændringer i udbuddet af aktiviteter i frikvartererne for bh.kl.-3. klasse? (sæt ét kryds i hver vandret række)c. Forældre |
V321 |
Spm. 53: Er der ønsker om ændringer i udbuddet af aktiviteter i frikvartererne for bh.kl.-3. klasse? (sæt ét kryds i hver vandret række)d. Skolebestyrelse |
V322 |
Spm. 53: Hvis Ja, nævn venligst hvilke ønsker: ____ |
V323 |
Spm. 54: Er der ønsker om ændringer af tid afsat til afsat til frikvarterer for bh.kl.-3. klasse? (sæt ét kryds i hver vandret række)a. Lærere |
V324 |
Spm. 54: Er der ønsker om ændringer af tid afsat til afsat til frikvarterer for bh.kl.-3. klasse? (sæt ét kryds i hver vandret række)b. Elever |
V325 |
Spm. 54: Er der ønsker om ændringer af tid afsat til afsat til frikvarterer for bh.kl.-3. klasse? (sæt ét kryds i hver vandret række)c. Forældre |
V326 |
Spm. 54: Er der ønsker om ændringer af tid afsat til afsat til frikvarterer for bh.kl.-3. klasse? (sæt ét kryds i hver vandret række)d. Skolebestyrelse |
V327 |
Spm. 54: Hvis Ja, nævn venligst hvilke ønsker: ____ |
V328 |
Spm. 55: Planlægges der nye initiativer vedrørende bevægelse og fysisk aktivitet på skolen (f.eks. indkøb af redskaber eller anlæg af nye indendørs- og/eller udendørsfaciliteter)? (sæt ét kryds) |
V329 |
Spm. 55: Hvis Ja, nævn venligst hvilke: ____ |
V330 |
Spm. 56: Har skolen i indeværende skoleår samarbejdet med eksterne partnere (f.eks. Kræftens Bekæmpelse, Hjerteforeningen, idrætsklub/forening, andre skoler, SFO'er el. lign.) om arrangementer vedr. bevægelse og fysisk aktivitet? (sæt ét kryds) |
V331 |
Spm. 56: Hvis Ja, nævn venligst hvilke partnere: ____ |
V332 |
Spm. 57: Har institutionen inden for de sidste tre år deltaget i forsøgs- og udviklingsprojekter, der er støttet af eksterne midler fra f.eks. Indenrigs- og Sundhedsministeriet, Sundhedsstyrelsen, Undervisningsministeriet, Socialministeriet, amtet eller andre større institutioner/puljer? (sæt gerne flere kryds)
a. Ja, vedr. bevægelse og fysisk aktivitet |
V333 |
Spm. 57: Har institutionen inden for de sidste tre år deltaget i forsøgs- og udviklingsprojekter, der er støttet af eksterne midler fra f.eks. Indenrigs- og Sundhedsministeriet, Sundhedsstyrelsen, Undervisningsministeriet, Socialministeriet, amtet eller andre større institutioner/puljer? (sæt gerne flere kryds)
b. Ja, vedr. mad og måltider |
V334 |
Spm. 57: Har institutionen inden for de sidste tre år deltaget i forsøgs- og udviklingsprojekter, der er støttet af eksterne midler fra f.eks. Indenrigs- og Sundhedsministeriet, Sundhedsstyrelsen, Undervisningsministeriet, Socialministeriet, amtet eller andre større institutioner/puljer? (sæt gerne flere kryds)
c. Ja, andre aktiviteter/temaer |
V335 |
Spm. 57: Har institutionen inden for de sidste tre år deltaget i forsøgs- og udviklingsprojekter, der er støttet af eksterne midler fra f.eks. Indenrigs- og Sundhedsministeriet, Sundhedsstyrelsen, Undervisningsministeriet, Socialministeriet, amtet eller andre større institutioner/puljer? (sæt gerne flere kryds)
d. Nej |
V336 |
Spm. 57: Har institutionen inden for de sidste tre år deltaget i forsøgs- og udviklingsprojekter, der er støttet af eksterne midler fra f.eks. Indenrigs- og Sundhedsministeriet, Sundhedsstyrelsen, Undervisningsministeriet, Socialministeriet, amtet eller andre større institutioner/puljer? (sæt gerne flere kryds)
e. Ved ikke |
V337 |
Spm. 57: Hvis kryds i Ja, nævn venligst hvilke: ____ |
V338 |
Spm. 58: Hvem har medvirket ved besvarelsen af dette spørgeskema? (sæt gerne flere kryds)a. Skoleinspektør/viceskoleinspektør |
V339 |
Spm. 58: Hvem har medvirket ved besvarelsen af dette spørgeskema? (sæt gerne flere kryds)b. Skolesekretær |
V340 |
Spm. 58: Hvem har medvirket ved besvarelsen af dette spørgeskema? (sæt gerne flere kryds)c. Idrætslærer |
V341 |
Spm. 58: Hvem har medvirket ved besvarelsen af dette spørgeskema? (sæt gerne flere kryds)d. Hjemkundskabslærer |
V342 |
Spm. 58: Hvem har medvirket ved besvarelsen af dette spørgeskema? (sæt gerne flere kryds)e. Anden person |
V343 |
Spm. 58: Hvem har medvirket ved besvarelsen af dette spørgeskema? (sæt gerne flere kryds)Spm. 58: Hvis Anden person, skriv venligst hvem: ____ |
V344 |
Spm. 58: Hvem har medvirket ved besvarelsen af dette spørgeskema? (sæt gerne flere kryds)Yderligere kommentarer kan skrives her: ____ |