s_1 |
Sæt kryds ved de aktiviteter du har deltaget i i fbm. ’Plads til forskellighed’ (Sæt gerne flere krydser) |
s_2 |
Hvor længe har du været leder? |
s_3 |
I hvilken grad har... - du løbende fulgt ressourcepersonernes arbejde med 'Plads til forskellighed'? |
s_4 |
I hvilken grad har... - I forud for arbejdet med ‘Plads til forskellighed’ drøftet rammerne for ressourcepersonernes arbejde med ‘Plads til forskellighed’? (frigørelse af tid til ressourcepersonernes arbejde med ‘Plads til forskellighed’, koordineret tid i teamet f.eks. indlagt faste møder etc.) |
s_5 |
I hvilken grad har... - drøfter du løbende udfordringer og barrierer for ressourcepersonernes arbejde med ‘Plads til forskellighed’? |
s_6 |
I hvilken grad har... - du kendskab til den indsats ressourcepersonerne har valgt at arbejde med i indsatsklasserne? |
s_7 |
I hvilken grad vurderer du, at de ressourcepersoner, der er uddannet i ‘Plads til forskellighed’, har de nødvendige kompetencer, til at arbejde med indsatsen? |
s_8 |
I hvilken grad er de ressourcepersoner, der er uddannet i ‘Plads til forskellighed’ motiverede for at arbejde med indsatsen? |
s_10 |
I hvilken grad er de øvrige medarbejdere i klasseteamet motiverede for at arbejde med indsatsen? |
s_12 |
Hvem har taget initiativet til, at jeres skole er med i ‘Plads til forskellighed’? |
s_13 |
Hvem har taget initiativet til, at jeres skole er med i ‘Plads til forskellighed’? - Andet |
s_11 |
I hvilken grad finder du ‘Plads til forskellighed’ som indsats relevant for følgende: - For de konkrete klasser, der er med i forsøget |
s_14 |
I hvilken grad finder du ‘Plads til forskellighed’ som indsats relevant for følgende: - For din skole |
s_15 |
I hvilken grad finder du ‘Plads til forskellighed’ som indsats relevant for følgende: - For skoleklasserne generelt |
s_9 |
Har du tildelt øremærket tid, til de medarbejdere, der arbejder med ‘Plads til forskellighed’? |
s_16 |
Hvor mange timer pr. måned i gennemsnit? |
s_17 |
Hvor mange ressourcepersoner er uddannet i 'Plads til forskellighed' på jeres skole? |
s_18 |
I hvilken grad har ressourcepersonerne været i stand til at drive udviklingen af indsatsen i klasserne? |
s_19 |
I hvilken grad har ressourcepersonerne været i stand til at drive implementeringen af indsatsen i klasserne? |
s_20 |
Hvor enig eller uenig er du i følgende udsagn: - Min organisation er et meget dynamisk og innovativt sted |
s_21 |
Hvor enig eller uenig er du i følgende udsagn: - Folk i min organisation er generelt villige til at afprøve nye og risikable tiltag |
s_22 |
Hvor enig eller uenig er du i følgende udsagn: - Det, der binder os sammen i min organisation, er vores fokus på innovation og udvikling |
s_23 |
Hvor enig eller uenig er du i følgende udsagn: - I min organisation er der stort fokus på at være de bedste |
s_24 |
Hvor enig eller uenig er du i følgende udsagn: - Vilje til at imødekomme nye udfordringer anses for at være vigtig i min organisation |
skole |
skole |
organiza |
Organisation |
stato_1 |
Samlet status - Ny |
stato_2 |
Samlet status - Distribueret |
stato_3 |
Samlet status - Nogen svar |
stato_4 |
Samlet status - Gennemført |
stato_5 |
Samlet status - Frafaldet |
Løbenummer |
Ikke betydningsbærende unikt løbenummer skabt under aflevering til arkiv |