Tabel

dataset_ressourcepersoner_anonymiseret


Beskrivelse ?

Surveydata for ressourcepersoner

Størrelse (Antal rækker) ?

161

Indhold (Kolonner/variable) ?

Navn Indhold
s_2_1 Sæt kryds ved de aktiviteter du har deltaget i ifbm. 'Plads til forskellighed' (Sæt gerne flere krydser) - Kick off seminar
s_2_2 Sæt kryds ved de aktiviteter du har deltaget i ifbm. 'Plads til forskellighed' (Sæt gerne flere krydser) - Opkvalificeringsdag 1
s_2_3 Sæt kryds ved de aktiviteter du har deltaget i ifbm. 'Plads til forskellighed' (Sæt gerne flere krydser) - Opkvalificeringsdag 2
s_2_4 Sæt kryds ved de aktiviteter du har deltaget i ifbm. 'Plads til forskellighed' (Sæt gerne flere krydser) - Opfølgningsdag
s_2_5 Sæt kryds ved de aktiviteter du har deltaget i ifbm. 'Plads til forskellighed' (Sæt gerne flere krydser) - Løbende implementeringsstøtte
s_3 Hvilken uddannelsesbaggrund har du?
s_1 Hvilken uddannelsesbaggrund har du? - Andet
s_8 Hvor mange timer underviser du i gennemsnit på de forskellige årgange i indskolingen om ugen? - 0. årgang
s_9 Hvor mange timer underviser du i gennemsnit på de forskellige årgange i indskolingen om ugen? - 1. årgang
s_10 Hvor mange timer underviser du i gennemsnit på de forskellige årgange i indskolingen om ugen? - 2. årgang
s_11 Hvor mange timer underviser du i gennemsnit på de forskellige årgange i indskolingen om ugen? - 3. årgang
s_13 I hvilken sammenhæng samarbejder du først og fremmest om 'Plads til forskellighed?
s_4 I hvilken sammenhæng samarbejder du først og fremmest om 'Plads til forskellighed? - Andet team (angiv venligst)
s_14 I hvilken grad har jeres indsats fokus på rammesætning? F.eks. Regler og rutiner, lektionens opbygning, reaktioner og konsekvens ift. uro og brud på regler, fysisk indretning af lokaler osv.
s_18 I hvilken grad har jeres indsats fokus på didaktik? F.eks. syn på fag og faglighed, arbejdet med mål, arbejdet evaluering/feedback, arbejdet med undervisningsdifferentiering og holddannelse, arbejdet med undervisnings- og arbejdsformer, arbejdet med elevernes bevidsthed om deres læringsproces osv.
s_24 I hvilken grad har jeres indsats fokus på relationer? F.eks. kommunikation til og om eleverne, konfliktforståelse og – håndtering, samarbejde mellem lærere, elever, forældre, ledelse m.fl., demokratiske klasse- og læringskultur, håndtering af fokus på både individ og fællesskab, lærernes bevidsthed om egen ledelsesstil?
s_30 I hvilken grad har jeres indsats fokus på organisering? F.eks. Skolens kultur, strategi og praksis, ledelsens rammesætning i forhold til de fælles opgaver, ejerskab og fælles sprog, videndeling, kollegial sparring og supervision osv.
s_7 Hvilket tema er jeres indsats primært indenfor? (Sæt ét kryds)
s_35 I hvilken måned påbegyndte i indsatsen ude i klassen? Vælg den måned, hvor I startede.
s_36 Hvornår arbejder I med indsatsen i klassen?
s_37 Hvor mange timer arbejder I med indsatsen i klasserne om ugen i gennemsnit?
s_5 I hvilken grad vurderer du, at jeres indsats er færdigudviklet?
s_38 Hvilket udsagn passer bedst på jeres indsats?
s_39 Har I uploaded implementeringsskabelonen?
s_40 Er der gennemført en analyse af forudsætningerne for indsatsen (Forudsætningsanalysen)?
s_41 Har følgende aktører bidraget til forudsætningsanalysen? - Mig selv
s_133 Har følgende aktører bidraget til forudsætningsanalysen? - Andre personer, der er uddannet i 'Plads til forskellighed'
s_132 Har følgende aktører bidraget til forudsætningsanalysen? - Klasseteamet
s_131 Har følgende aktører bidraget til forudsætningsanalysen? - Årgangsteamet
s_130 Har følgende aktører bidraget til forudsætningsanalysen? - Ledelsen
s_129 Har følgende aktører bidraget til forudsætningsanalysen? - Eleverne
s_128 Har følgende aktører bidraget til forudsætningsanalysen? - Forældrene
s_127 Har følgende aktører bidraget til forudsætningsanalysen? - Andres_49
s_49 Er der gennemgørt en analyse af udforderingerne i klassen og den pædagogiske praksis (Problemforståelse og -analyse)?
s_51 Har følgende aktører bidraget til analysen af udfordringer i klassen og den pædagogiske praksis? - Mig selv
s_140 Har følgende aktører bidraget til analysen af udfordringer i klassen og den pædagogiske praksis? - Andre personer, der er uddannet i 'Plads til forskellighed'
s_139 Har følgende aktører bidraget til analysen af udfordringer i klassen og den pædagogiske praksis? - Klasseteamet
s_138 Har følgende aktører bidraget til analysen af udfordringer i klassen og den pædagogiske praksis? - Årgangsteamet
s_137 Har følgende aktører bidraget til analysen af udfordringer i klassen og den pædagogiske praksis? - Ledelsen
s_136 Har følgende aktører bidraget til analysen af udfordringer i klassen og den pædagogiske praksis? - Eleverne
s_135 Har følgende aktører bidraget til analysen af udfordringer i klassen og den pædagogiske praksis? - Forældrene
s_134 Har følgende aktører bidraget til analysen af udfordringer i klassen og den pædagogiske praksis? - Andres_59
s_59 Har I udarbejdet en handleplan for den pædagogiske indsats?
s_61 Har følgende aktører bidraget til handleplanen for den pædagogiske indsats? - Mig selv
s_147 Har følgende aktører bidraget til handleplanen for den pædagogiske indsats? - Andre personer, der er uddannet i 'Plads til forskellighed'
s_146 Har følgende aktører bidraget til handleplanen for den pædagogiske indsats? - Klasseteamet
s_145 Har følgende aktører bidraget til handleplanen for den pædagogiske indsats? - Årgangsteamet
s_144 Har følgende aktører bidraget til handleplanen for den pædagogiske indsats? - Ledelsen
s_143 Har følgende aktører bidraget til handleplanen for den pædagogiske indsats? - Eleverne
s_142 Har følgende aktører bidraget til handleplanen for den pædagogiske indsats? - Forældrene
s_141 Har følgende aktører bidraget til handleplanen for den pædagogiske indsats? - Andre
s_69 Har I udarbejdet en handleplan for kapacitetsopbygning? (F.eks. om kompetenceudvikling, ændring af fysiske forhold, mødeformer, kultur eller hvordan forskellige aktører kan understøtte jeres indsats)?
s_148 Har følgende aktører bidraget til handleplanen for kapacitetsopbygning? - Mig selv
s_149 Har følgende aktører bidraget til handleplanen for kapacitetsopbygning? - Andre personer, der er uddannet i "Plads til forskellighed"
s_150 Har følgende aktører bidraget til handleplanen for kapacitetsopbygning? - Klasseteamet
s_151 Har følgende aktører bidraget til handleplanen for kapacitetsopbygning? - Årgangsteamet
s_152 Har følgende aktører bidraget til handleplanen for kapacitetsopbygning? - Ledelsen
s_153 Har følgende aktører bidraget til handleplanen for kapacitetsopbygning? - Eleverne
s_154 Har følgende aktører bidraget til handleplanen for kapacitetsopbygning? - Forældrene
s_155 Har følgende aktører bidraget til handleplanen for kapacitetsopbygning? - Andre
s_19 Hvilket udsagn passer bedst på, hvordan I får viden om elevernes perspektiv ift. indsatsen?
s_79 I hvilken grad inddrages elevernes viden og ønsker i planlægningen af indsatsen?
s_80 I hvilken grad inddrages elevernes perspektiv i planlægningen af indsatsen?
s_81 Hvilket udsagn passer bedst på jeres indsats?
s_82 Hvilket udsagn passer bedst på, hvordan I får viden om forældrenes perspektiv i fht. indsatsen?
s_83 I hvilken grad inddrages forældrenes viden og ønsker i planlægningen af indsatsen?
s_85 Nu skal du tænke på det team, hvor I samarbejder om ’Plads til forskellighed’. Hvor ofte følger I i teamet op på, hvordan det går med indsatsen i jeres klasse?
s_124 I hvilken grad gælder følgende om samarbejdet med indsatsen? - De fælles drøftelser er med til at udvikle og kvalificere indsatsen
s_125 I hvilken grad gælder følgende om samarbejdet med indsatsen? - Teamet har drøftet, hvordan I hver især konkret omsætter jeres indsats i klassen
s_126 I hvilken grad gælder følgende om samarbejdet med indsatsen? - Indsatsen bidrager positivt til, at du opbygger og fastholder gode relationer til alle elever i klassen
s_89 I hvilken grad har skoleledelsen løbende fulgt jeres arbejde med ’Plads til forskellighed’?
s_90 I hvilken grad har du forud for igangsættelsen af indsatsen på skolen, drøftet rammerne af dit arbejde med ‘Plads til forskellighed' med skoleledelsen? (frigørelse af tid til ressourcepersonernes arbejde med ‘Plads til forskellighed, koordineret tid i teamet f.eks. indlagt faste møder etc.)
s_91 I hvilken grad har du drøftet den indsats I har valgt at arbejde med i din klasse med lederen/den relevante leder?
s_92 I hvilken grad mener du at skoleledelsen har været en støtte for dig i arbejdet med ‘Plads til forskellighed'?
s_93 I hvilken grad har du de nødvendige kompetencer til at arbejde med jeres indsats i ’Plads til forskellighed’?
s_94 I hvilken grad er du motiveret for at arbejde med jeres indsats i ’Plads til forskellighed’?
s_95 I hvilken grad er dine kollegaer i klasseteamet motiverede for at arbejde med indsatsen?
s_96 Hvordan er du blevet udvalgt til at være ressourceperson i ‘Plads til forskellighed’?
s_20 Hvordan er du blevet udvalgt til at være ressourceperson i ‘Plads til forskellighed’? - Andet
s_97 I hvilken grad finder du ‘Plads til forskellighed’ som indsats relevant for følgende? - For din klasse
s_98 I hvilken grad finder du ‘Plads til forskellighed’ som indsats relevant for følgende? - For din skole
s_99 I hvilken grad finder du ‘Plads til forskellighed’ som indsats relevant for følgende? - For skoleklasser mere generelt
s_100 Har du fået tildelt øremærket tid, til at arbejde med ‘Plads til forskellighed’?
s_102 Hvor mange timer pr. uge i gennemsnit?
s_101 Hvor hyppigt har du modtaget implementeringsstøtte fra VIA/Københavns Professionshøjskole?
s_103 I hvilken grad vurderer du, at den løbende implementeringsstøtte har understøttet jeres indsats?
s_104 Har du en vejlederfunktion på skolen – f.eks. læsevejleder, matematikvejleder?
s_115 Hvor enig eller uenig er du i følgende udsagn? - Mine kollegaer i mit team er med til at sikre en god kommunikation og et højt gensidigt informationsniveau om arbejdet med ’Plads til forskellighed’
s_116 Hvor enig eller uenig er du i følgende udsagn? - Mit kendskab til det arbejde mine kollegaer i mit team udfører omkring ’Plads til forskellighed’ er stort.
s_117 Hvor enig eller uenig er du i følgende udsagn? - Mine kollegaer i mit team deler mine mål for arbejdet med ’Plads til forskellighed’
s_118 Hvor enig eller uenig er du i følgende udsagn? - Mine kollegaer i teamet respekterer mit arbejde med ’Plads til forskellighed’
s_119 Hvor enig eller uenig er du i følgende udsagn? - Min organisation er et meget dynamisk og innovativt sted
s_120 Hvor enig eller uenig er du i følgende udsagn? - Folk i min organisation er generelt villige til at afprøve nye og risikable tiltag
s_121 Hvor enig eller uenig er du i følgende udsagn? - Det, der binder os sammen i min organisation, er vores fokus på innovation og udvikling
s_122 Hvor enig eller uenig er du i følgende udsagn? - I min organisation er der stort fokus på at være de bedste
s_123 Hvor enig eller uenig er du i følgende udsagn? - Vilje til at imødekomme nye udfordringer anses for at være vigtig i min organisation
s_114 I hvilken grad vurderer du, at jeres indsats gør en positiv forskel for elever med ADHD, ASF eller lignende udfordringer?
stato_1 Samlet status - Ny
stato_2 Samlet status - Distribueret
stato_3 Samlet status - Nogen svar
stato_4 Samlet status - Gennemført
stato_5 Samlet status - Frafaldet
Løbenummer Ikke betydningsbærende unikt løbenummer skabt under aflevering til arkiv