s_2_1 |
Sæt kryds ved de aktiviteter du har deltaget i ifbm. 'Plads til forskellighed' (Sæt gerne flere krydser) - Kick off seminar |
s_2_2 |
Sæt kryds ved de aktiviteter du har deltaget i ifbm. 'Plads til forskellighed' (Sæt gerne flere krydser) - Opkvalificeringsdag 1 |
s_2_3 |
Sæt kryds ved de aktiviteter du har deltaget i ifbm. 'Plads til forskellighed' (Sæt gerne flere krydser) - Opkvalificeringsdag 2 |
s_2_4 |
Sæt kryds ved de aktiviteter du har deltaget i ifbm. 'Plads til forskellighed' (Sæt gerne flere krydser) - Opfølgningsdag |
s_2_5 |
Sæt kryds ved de aktiviteter du har deltaget i ifbm. 'Plads til forskellighed' (Sæt gerne flere krydser) - Løbende implementeringsstøtte |
s_3 |
Hvilken uddannelsesbaggrund har du? |
s_1 |
Hvilken uddannelsesbaggrund har du? - Andet |
s_8 |
Hvor mange timer underviser du i gennemsnit på de forskellige årgange i indskolingen om ugen? - 0. årgang |
s_9 |
Hvor mange timer underviser du i gennemsnit på de forskellige årgange i indskolingen om ugen? - 1. årgang |
s_10 |
Hvor mange timer underviser du i gennemsnit på de forskellige årgange i indskolingen om ugen? - 2. årgang |
s_11 |
Hvor mange timer underviser du i gennemsnit på de forskellige årgange i indskolingen om ugen? - 3. årgang |
s_13 |
I hvilken sammenhæng samarbejder du først og fremmest om 'Plads til forskellighed? |
s_4 |
I hvilken sammenhæng samarbejder du først og fremmest om 'Plads til forskellighed? - Andet team (angiv venligst) |
s_14 |
I hvilken grad har jeres indsats fokus på rammesætning? F.eks. Regler og rutiner, lektionens opbygning, reaktioner og konsekvens ift. uro og brud på regler, fysisk indretning af lokaler osv. |
s_18 |
I hvilken grad har jeres indsats fokus på didaktik? F.eks. syn på fag og faglighed, arbejdet med mål, arbejdet evaluering/feedback, arbejdet med undervisningsdifferentiering og holddannelse, arbejdet med undervisnings- og arbejdsformer, arbejdet med elevernes bevidsthed om deres læringsproces osv. |
s_24 |
I hvilken grad har jeres indsats fokus på relationer? F.eks. kommunikation til og om eleverne, konfliktforståelse og – håndtering, samarbejde mellem lærere, elever, forældre, ledelse m.fl., demokratiske klasse- og læringskultur, håndtering af fokus på både individ og fællesskab, lærernes bevidsthed om egen ledelsesstil? |
s_30 |
I hvilken grad har jeres indsats fokus på organisering? F.eks. Skolens kultur, strategi og praksis, ledelsens rammesætning i forhold til de fælles opgaver, ejerskab og fælles sprog, videndeling, kollegial sparring og supervision osv. |
s_7 |
Hvilket tema er jeres indsats primært indenfor? (Sæt ét kryds) |
s_35 |
I hvilken måned påbegyndte i indsatsen ude i klassen? Vælg den måned, hvor I startede. |
s_36 |
Hvornår arbejder I med indsatsen i klassen? |
s_37 |
Hvor mange timer arbejder I med indsatsen i klasserne om ugen i gennemsnit? |
s_5 |
I hvilken grad vurderer du, at jeres indsats er færdigudviklet? |
s_38 |
Hvilket udsagn passer bedst på jeres indsats? |
s_39 |
Har I uploaded implementeringsskabelonen? |
s_40 |
Er der gennemført en analyse af forudsætningerne for indsatsen (Forudsætningsanalysen)? |
s_41 |
Har følgende aktører bidraget til forudsætningsanalysen? - Mig selv |
s_133 |
Har følgende aktører bidraget til forudsætningsanalysen? - Andre personer, der er uddannet i 'Plads til forskellighed' |
s_132 |
Har følgende aktører bidraget til forudsætningsanalysen? - Klasseteamet |
s_131 |
Har følgende aktører bidraget til forudsætningsanalysen? - Årgangsteamet |
s_130 |
Har følgende aktører bidraget til forudsætningsanalysen? - Ledelsen |
s_129 |
Har følgende aktører bidraget til forudsætningsanalysen? - Eleverne |
s_128 |
Har følgende aktører bidraget til forudsætningsanalysen? - Forældrene |
s_127 |
Har følgende aktører bidraget til forudsætningsanalysen? - Andres_49 |
s_49 |
Er der gennemgørt en analyse af udforderingerne i klassen og den pædagogiske praksis (Problemforståelse og -analyse)? |
s_51 |
Har følgende aktører bidraget til analysen af udfordringer i klassen og den pædagogiske praksis? - Mig selv |
s_140 |
Har følgende aktører bidraget til analysen af udfordringer i klassen og den pædagogiske praksis? - Andre personer, der er uddannet i 'Plads til forskellighed' |
s_139 |
Har følgende aktører bidraget til analysen af udfordringer i klassen og den pædagogiske praksis? - Klasseteamet |
s_138 |
Har følgende aktører bidraget til analysen af udfordringer i klassen og den pædagogiske praksis? - Årgangsteamet |
s_137 |
Har følgende aktører bidraget til analysen af udfordringer i klassen og den pædagogiske praksis? - Ledelsen |
s_136 |
Har følgende aktører bidraget til analysen af udfordringer i klassen og den pædagogiske praksis? - Eleverne |
s_135 |
Har følgende aktører bidraget til analysen af udfordringer i klassen og den pædagogiske praksis? - Forældrene |
s_134 |
Har følgende aktører bidraget til analysen af udfordringer i klassen og den pædagogiske praksis? - Andres_59 |
s_59 |
Har I udarbejdet en handleplan for den pædagogiske indsats? |
s_61 |
Har følgende aktører bidraget til handleplanen for den pædagogiske indsats? - Mig selv |
s_147 |
Har følgende aktører bidraget til handleplanen for den pædagogiske indsats? - Andre personer, der er uddannet i 'Plads til forskellighed' |
s_146 |
Har følgende aktører bidraget til handleplanen for den pædagogiske indsats? - Klasseteamet |
s_145 |
Har følgende aktører bidraget til handleplanen for den pædagogiske indsats? - Årgangsteamet |
s_144 |
Har følgende aktører bidraget til handleplanen for den pædagogiske indsats? - Ledelsen |
s_143 |
Har følgende aktører bidraget til handleplanen for den pædagogiske indsats? - Eleverne |
s_142 |
Har følgende aktører bidraget til handleplanen for den pædagogiske indsats? - Forældrene |
s_141 |
Har følgende aktører bidraget til handleplanen for den pædagogiske indsats? - Andre |
s_69 |
Har I udarbejdet en handleplan for kapacitetsopbygning? (F.eks. om kompetenceudvikling, ændring af fysiske forhold, mødeformer, kultur eller hvordan forskellige aktører kan understøtte jeres indsats)? |
s_148 |
Har følgende aktører bidraget til handleplanen for kapacitetsopbygning? - Mig selv |
s_149 |
Har følgende aktører bidraget til handleplanen for kapacitetsopbygning? - Andre personer, der er uddannet i "Plads til forskellighed" |
s_150 |
Har følgende aktører bidraget til handleplanen for kapacitetsopbygning? - Klasseteamet |
s_151 |
Har følgende aktører bidraget til handleplanen for kapacitetsopbygning? - Årgangsteamet |
s_152 |
Har følgende aktører bidraget til handleplanen for kapacitetsopbygning? - Ledelsen |
s_153 |
Har følgende aktører bidraget til handleplanen for kapacitetsopbygning? - Eleverne |
s_154 |
Har følgende aktører bidraget til handleplanen for kapacitetsopbygning? - Forældrene |
s_155 |
Har følgende aktører bidraget til handleplanen for kapacitetsopbygning? - Andre |
s_19 |
Hvilket udsagn passer bedst på, hvordan I får viden om elevernes perspektiv ift. indsatsen? |
s_79 |
I hvilken grad inddrages elevernes viden og ønsker i planlægningen af indsatsen? |
s_80 |
I hvilken grad inddrages elevernes perspektiv i planlægningen af indsatsen? |
s_81 |
Hvilket udsagn passer bedst på jeres indsats? |
s_82 |
Hvilket udsagn passer bedst på, hvordan I får viden om forældrenes perspektiv i fht. indsatsen? |
s_83 |
I hvilken grad inddrages forældrenes viden og ønsker i planlægningen af indsatsen? |
s_85 |
Nu skal du tænke på det team, hvor I samarbejder om ’Plads til forskellighed’. Hvor ofte følger I i teamet op på, hvordan det går med indsatsen i jeres klasse? |
s_124 |
I hvilken grad gælder følgende om samarbejdet med indsatsen? - De fælles drøftelser er med til at udvikle og kvalificere indsatsen |
s_125 |
I hvilken grad gælder følgende om samarbejdet med indsatsen? - Teamet har drøftet, hvordan I hver især konkret omsætter jeres indsats i klassen |
s_126 |
I hvilken grad gælder følgende om samarbejdet med indsatsen? - Indsatsen bidrager positivt til, at du opbygger og fastholder gode relationer til alle elever i klassen |
s_89 |
I hvilken grad har skoleledelsen løbende fulgt jeres arbejde med ’Plads til forskellighed’? |
s_90 |
I hvilken grad har du forud for igangsættelsen af indsatsen på skolen, drøftet rammerne af dit arbejde med ‘Plads til forskellighed' med skoleledelsen? (frigørelse af tid til ressourcepersonernes arbejde med ‘Plads til forskellighed, koordineret tid i teamet f.eks. indlagt faste møder etc.) |
s_91 |
I hvilken grad har du drøftet den indsats I har valgt at arbejde med i din klasse med lederen/den relevante leder? |
s_92 |
I hvilken grad mener du at skoleledelsen har været en støtte for dig i arbejdet med ‘Plads til forskellighed'? |
s_93 |
I hvilken grad har du de nødvendige kompetencer til at arbejde med jeres indsats i ’Plads til forskellighed’? |
s_94 |
I hvilken grad er du motiveret for at arbejde med jeres indsats i ’Plads til forskellighed’? |
s_95 |
I hvilken grad er dine kollegaer i klasseteamet motiverede for at arbejde med indsatsen? |
s_96 |
Hvordan er du blevet udvalgt til at være ressourceperson i ‘Plads til forskellighed’? |
s_20 |
Hvordan er du blevet udvalgt til at være ressourceperson i ‘Plads til forskellighed’? - Andet |
s_97 |
I hvilken grad finder du ‘Plads til forskellighed’ som indsats relevant for følgende? - For din klasse |
s_98 |
I hvilken grad finder du ‘Plads til forskellighed’ som indsats relevant for følgende? - For din skole |
s_99 |
I hvilken grad finder du ‘Plads til forskellighed’ som indsats relevant for følgende? - For skoleklasser mere generelt |
s_100 |
Har du fået tildelt øremærket tid, til at arbejde med ‘Plads til forskellighed’? |
s_102 |
Hvor mange timer pr. uge i gennemsnit? |
s_101 |
Hvor hyppigt har du modtaget implementeringsstøtte fra VIA/Københavns Professionshøjskole? |
s_103 |
I hvilken grad vurderer du, at den løbende implementeringsstøtte har understøttet jeres indsats? |
s_104 |
Har du en vejlederfunktion på skolen – f.eks. læsevejleder, matematikvejleder? |
s_115 |
Hvor enig eller uenig er du i følgende udsagn? - Mine kollegaer i mit team er med til at sikre en god kommunikation og et højt gensidigt informationsniveau om arbejdet med ’Plads til forskellighed’ |
s_116 |
Hvor enig eller uenig er du i følgende udsagn? - Mit kendskab til det arbejde mine kollegaer i mit team udfører omkring ’Plads til forskellighed’ er stort. |
s_117 |
Hvor enig eller uenig er du i følgende udsagn? - Mine kollegaer i mit team deler mine mål for arbejdet med ’Plads til forskellighed’ |
s_118 |
Hvor enig eller uenig er du i følgende udsagn? - Mine kollegaer i teamet respekterer mit arbejde med ’Plads til forskellighed’ |
s_119 |
Hvor enig eller uenig er du i følgende udsagn? - Min organisation er et meget dynamisk og innovativt sted |
s_120 |
Hvor enig eller uenig er du i følgende udsagn? - Folk i min organisation er generelt villige til at afprøve nye og risikable tiltag |
s_121 |
Hvor enig eller uenig er du i følgende udsagn? - Det, der binder os sammen i min organisation, er vores fokus på innovation og udvikling |
s_122 |
Hvor enig eller uenig er du i følgende udsagn? - I min organisation er der stort fokus på at være de bedste |
s_123 |
Hvor enig eller uenig er du i følgende udsagn? - Vilje til at imødekomme nye udfordringer anses for at være vigtig i min organisation |
s_114 |
I hvilken grad vurderer du, at jeres indsats gør en positiv forskel for elever med ADHD, ASF eller lignende udfordringer? |
stato_1 |
Samlet status - Ny |
stato_2 |
Samlet status - Distribueret |
stato_3 |
Samlet status - Nogen svar |
stato_4 |
Samlet status - Gennemført |
stato_5 |
Samlet status - Frafaldet |
Løbenummer |
Ikke betydningsbærende unikt løbenummer skabt under aflevering til arkiv |