parent_sdqID |
parent_sdqID |
P_Sdq_status |
Forældre SDQ udfyldelsesstatus |
P_Sdq_relation |
Hvad er din relation til barnet? |
P_Sdq_relation_anden |
Anden relation: |
P_Sdq_consid |
Er hensynsfuld og betænksom overfor andre |
P_Sdq_restles |
Er rastløs, overaktiv, har svært ved at holde sig i ro i længere tid |
P_Sdq_somatic |
Klager ofte over hovedpine, ondt i maven eller kvalme |
P_Sdq_shares |
Deler gerne med andre børn (slik, legetøj, spil og lign.) |
P_Sdq_tantrum |
Har ofte raserianfald eller bliver let hidsig |
P_Sdq_loner |
Er lidt af en enspænder, holder sig mest for sig selv |
P_Sdq_obeys |
Gør for det meste hvad der bliver sagt |
P_Sdq_worries |
Bekymrer sig om mange ting eller virker ofte bekymret |
P_Sdq_caring |
Prøver at hjælpe hvis nogen slår sig, er kede af det eller skidt tilpas |
P_Sdq_fidgety |
Kan ikke sidde stille på stolen, har svært ved at holde hænder og fødder i ro |
P_Sdq_friend |
Har mindst én god ven |
P_Sdq_fights |
Slås ofte eller mobber andre børn |
P_Sdq_unhappy |
Er ofte ked af det, trist eller har let til gråd |
P_Sdq_popular |
Er generelt vellidt af andre børn |
P_Sdq_distrac |
Bliver nemt distraheret, mister let koncentrationen |
P_Sdq_clingy |
Er utryg eller klæbende i nye situationer, bliver nemt usikker |
P_Sdq_kind |
Er god mod yngre børn |
P_Sdq_lies |
Lyver eller snyder ofte |
P_Sdq_bullied |
Bliver mobbet eller drillet af andre børn |
P_Sdq_helpout |
Tilbyder ofte at hjælpe andre (forældre, lærere, andre børn) |
P_Sdq_reflect |
Tænker sig om før han/hun handler |
P_Sdq_steals |
Stjæler fra hjemmet, i skolen eller andre steder |
P_Sdq_oldbest |
Kommer bedre ud af det med voksne end med andre børn |
P_Sdq_afraid |
Er bange for mange ting, bliver nemt skræmt |
P_Sdq_attends |
Færdiggør opgaver (f.eks. lektier), er god til at fastholde opmærksomheden |
P_Sdq_bekymring |
P_Sdq_bekymring |
P_sdq_score_identification |
P_sdq_score_identification |
P_sdq_score_emotions |
P_sdq_score_emotions |
P_sdq_score_emotions_text |
P_sdq_score_emotions_text |
P_sdq_score_conduct |
P_sdq_score_conduct |
P_sdq_score_conduct_text |
P_sdq_score_conduct_text |
P_sdq_score_hyper |
P_sdq_score_hyper |
P_sdq_score_hyper_text |
P_sdq_score_hyper_text |
P_sdq_score_peer |
P_sdq_score_peer |
P_sdq_score_peer_text |
P_sdq_score_peer_text |
P_sdq_score_prosoc |
P_sdq_score_prosoc |
P_sdq_score_prosoc_text |
P_sdq_score_prosoc_text |
P_sdq_score_impact |
P_sdq_score_impact |
P_sdq_score_impact_text |
P_sdq_score_impact_text |
P_sdq_score_total |
P_sdq_score_total |
P_sdq_score_total_text |
P_sdq_score_total_text |
P_ebddiff |
Samlet, mener du barnet har vanskeligheder på et eller flere af følgende områder: det følelsesmæssige område, koncentration, adfærd, samspil med andre mennesker |
P_ebddiff_tid |
Hvor længe har disse vanskeligheder stået på? |
P_distres |
Er barnet ulykkelig eller ked af disse vanskeligheder? |
P_imphome |
Påvirker disse vanskeligheder barnets dagligdag derhjemme? |
P_impfrie |
Påvirker disse vanskeligheder barnets dagligdag i barnets forhold til venner? |
P_impclass |
Påvirker disse vanskeligheder barnets dagligdag med hensyn til indlæring i skolen? |
P_impleis |
Påvirker disse vanskeligheder barnets dagligdag i forbindelse med fritidsaktiviteter? |
P_sdq_spsm_belastning |
Er disse vanskeligheder en belastning for dig eller familien som helhed? |