teacher_sdqID |
teacher_sdqID |
T_Sdq_consid |
Er hensynsfuld og betænksom overfor andre |
T_Sdq_restles |
Er rastløs, overaktiv, har svært ved at holde sig i ro i længere tid |
T_Sdq_somatic |
Klager ofte over hovedpine, ondt i maven eller kvalme |
T_Sdq_shares |
Deler gerne med andre børn (slik, legetøj, spil og lign.) |
T_Sdq_tantrum |
Har ofte raserianfald eller bliver let hidsig |
T_Sdq_loner |
Er lidt af en enspænder, holder sig mest for sig selv |
T_Sdq_obeys |
Gør for det meste hvad der bliver sagt |
T_Sdq_worries |
Bekymrer sig om mange ting eller virker ofte bekymret |
T_Sdq_caring |
Prøver at hjælpe hvis nogen slår sig, er kede af det eller skidt tilpas |
T_Sdq_fidgety |
Kan ikke sidde stille på stolen, har svært ved at holde hænder og fødder i ro |
T_Sdq_friend |
Har mindst én god ven |
T_Sdq_fights |
Slås ofte eller mobber andre børn |
T_Sdq_unhappy |
Er ofte ked af det, trist eller har let til gråd |
T_Sdq_popular |
Er generelt vellidt af andre børn |
T_Sdq_distrac |
Bliver nemt distraheret, mister let koncentrationen |
T_Sdq_clingy |
Er utryg eller klæbende i nye situationer, bliver nemt usikker |
T_Sdq_kind |
Er god mod yngre børn |
T_Sdq_lies |
Lyver eller snyder ofte |
T_Sdq_bullied |
Bliver mobbet eller drillet af andre børn |
T_Sdq_helpout |
Tilbyder ofte at hjælpe andre (forældre, lærere, andre børn) |
T_Sdq_reflect |
Tænker sig om før han/hun handler |
T_Sdq_steals |
Stjæler fra hjemmet, i skolen eller andre steder |
T_Sdq_oldbest |
Kommer bedre ud af det med voksne end med andre børn |
T_Sdq_afraid |
Er bange for mange ting, bliver nemt skræmt |
T_Sdq_attends |
Færdiggør opgaver (f.eks. lektier), er god til at fastholde opmærksomheden |
T_Sdq_bekymring |
Har du andre bemærkninger eller bekymringer, kan du skrive dem her: |
T_Sdq_status |
Status på udfyldelse af Lærer-sdq |
T_sdq_score_identification |
T_sdq_score_identification |
T_sdq_score_emotions |
T_sdq_score_emotions |
T_sdq_score_emotions_text |
T_sdq_score_emotions_text |
T_sdq_score_conduct |
T_sdq_score_conduct |
T_sdq_score_conduct_text |
T_sdq_score_conduct_text |
T_sdq_score_hyper |
T_sdq_score_hyper |
T_sdq_score_hyper_text |
T_sdq_score_hyper_text |
T_sdq_score_peer |
T_sdq_score_peer |
T_sdq_score_peer_text |
T_sdq_score_peer_text |
T_sdq_score_prosoc |
T_sdq_score_prosoc |
T_sdq_score_prosoc_text |
T_sdq_score_prosoc_text |
T_sdq_score_impact |
T_sdq_score_impact |
T_sdq_score_impact_text |
T_sdq_score_impact_text |
T_sdq_score_total |
T_sdq_score_total |
T_sdq_score_total_text |
T_sdq_score_total_text |
T_ebddiff |
Samlet, mener du barnet har vanskeligheder på et eller flere af følgende områder: det følelsesmæssige område, koncentration, adfærd, samspil med andre mennesker |
T_ebddiff_tid |
Hvor længe har disse vanskeligheder stået på? |
T_impfrie |
Påvirker disse vanskeligheder barnets dagligdag i barnets forhold til venner? |
T_impclas |
Påvirker disse vanskeligheder barnets dagligdag med hensyn til indlæring i skolen? |