Søgeresultater » PMTO » teacher_sdq
Tabel

teacher_sdq


Beskrivelse ?

Lærerens udfyldese af SDQ-måling, og den beregnede SDQ score for barnet.

Størrelse (Antal rækker) ?

920

Indhold (Kolonner/variable) ?

Navn Indhold
teacher_sdqID teacher_sdqID
T_Sdq_consid Er hensynsfuld og betænksom overfor andre
T_Sdq_restles Er rastløs, overaktiv, har svært ved at holde sig i ro i længere tid
T_Sdq_somatic Klager ofte over hovedpine, ondt i maven eller kvalme
T_Sdq_shares Deler gerne med andre børn (slik, legetøj, spil og lign.)
T_Sdq_tantrum Har ofte raserianfald eller bliver let hidsig
T_Sdq_loner Er lidt af en enspænder, holder sig mest for sig selv
T_Sdq_obeys Gør for det meste hvad der bliver sagt
T_Sdq_worries Bekymrer sig om mange ting eller virker ofte bekymret
T_Sdq_caring Prøver at hjælpe hvis nogen slår sig, er kede af det eller skidt tilpas
T_Sdq_fidgety Kan ikke sidde stille på stolen, har svært ved at holde hænder og fødder i ro
T_Sdq_friend Har mindst én god ven
T_Sdq_fights Slås ofte eller mobber andre børn
T_Sdq_unhappy Er ofte ked af det, trist eller har let til gråd
T_Sdq_popular Er generelt vellidt af andre børn
T_Sdq_distrac Bliver nemt distraheret, mister let koncentrationen
T_Sdq_clingy Er utryg eller klæbende i nye situationer, bliver nemt usikker
T_Sdq_kind Er god mod yngre børn
T_Sdq_lies Lyver eller snyder ofte
T_Sdq_bullied Bliver mobbet eller drillet af andre børn
T_Sdq_helpout Tilbyder ofte at hjælpe andre (forældre, lærere, andre børn)
T_Sdq_reflect Tænker sig om før han/hun handler
T_Sdq_steals Stjæler fra hjemmet, i skolen eller andre steder
T_Sdq_oldbest Kommer bedre ud af det med voksne end med andre børn
T_Sdq_afraid Er bange for mange ting, bliver nemt skræmt
T_Sdq_attends Færdiggør opgaver (f.eks. lektier), er god til at fastholde opmærksomheden
T_Sdq_bekymring Har du andre bemærkninger eller bekymringer, kan du skrive dem her:
T_Sdq_status Status på udfyldelse af Lærer-sdq
T_sdq_score_identification T_sdq_score_identification
T_sdq_score_emotions T_sdq_score_emotions
T_sdq_score_emotions_text T_sdq_score_emotions_text
T_sdq_score_conduct T_sdq_score_conduct
T_sdq_score_conduct_text T_sdq_score_conduct_text
T_sdq_score_hyper T_sdq_score_hyper
T_sdq_score_hyper_text T_sdq_score_hyper_text
T_sdq_score_peer T_sdq_score_peer
T_sdq_score_peer_text T_sdq_score_peer_text
T_sdq_score_prosoc T_sdq_score_prosoc
T_sdq_score_prosoc_text T_sdq_score_prosoc_text
T_sdq_score_impact T_sdq_score_impact
T_sdq_score_impact_text T_sdq_score_impact_text
T_sdq_score_total T_sdq_score_total
T_sdq_score_total_text T_sdq_score_total_text
T_ebddiff Samlet, mener du barnet har vanskeligheder på et eller flere af følgende områder: det følelsesmæssige område, koncentration, adfærd, samspil med andre mennesker
T_ebddiff_tid Hvor længe har disse vanskeligheder stået på?
T_impfrie Påvirker disse vanskeligheder barnets dagligdag i barnets forhold til venner?
T_impclas Påvirker disse vanskeligheder barnets dagligdag med hensyn til indlæring i skolen?