FAKE_INST |
Nyt institutions løbenr |
CC_B_INST |
Institution: |
FAKE_KONSU_1 |
Nyt legekonuslent løbenr |
FAKE_KONSU_2 |
Nyt legekonuslent løbenr |
FAKE_KONSU_3 |
Nyt legekonuslent løbenr |
CC_B_ELK_DELTAG |
Deltagelse i besøgsrunder |
CC1_B_ELK_3_1 |
Har faciliteterne været i orden i dag? |
CC1_B_ELK_4_1 |
Har organiseringen fra den pædagogiske leder været i orden i forhold til at sikre deltagelse fra det pædagogiske personale? |
CC1_B_ELK_5_1 |
I hvor høj grad har du i dag afveget fra manualen grundet Corona-restriktioner? |
CC1_B_ELK_6_1 |
I hvor høj grad har du i dag bidraget til at? - engagere og motivere det pædagogiske personale? |
CC1_B_ELK_7_1 |
I hvor høj grad har du i dag bidraget til at? - sikre, at det pædagogiske personale deltager i projektet? |
CC1_B_ELK_8_1 |
I hvor høj grad har du i dag bidraget til at? - tilpasse til det pædagogiske personales behov? |
CC1_B_ELK_9_1 |
I hvor høj grad har du i dag bidraget til at? - fastholde det pædagogiske personales opmærksomhed? |
CC1_B_ELK_10_1 |
I hvor høj grad har det pædagogiske personale været engagerede og motiverede i dag? |
CC1_B_ELK_11_1 |
Forestil dig, at din præstation er 10 point værd, når den er bedst. Hvor mange point vil du give din præstation i dag? |
CC1_B_ELK_12_1 |
Sikret aktiv deltagelse i afprøvningen af Guldlok-legene? |
CC1_B_ELK_13_1 |
Gennemgået ugeskemaet? |
CC1_B_ELK_14_1 |
Forklaret det videre forløb og formålet med 2. legekonsulent besøg? |
CC1_B_ELK_15_1 |
Hvor meget tid har du brugt på forberedelse til dette lege-konsulentbesøg? - Timer: |
CC1_B_ELK_15_2 |
Hvor meget tid har du brugt på forberedelse til dette lege-konsulentbesøg? - Minutter: |
CC2_B_ELK_3_1 |
Har faciliteterne været i orden i dag? |
CC2_B_ELK_4_1 |
Har organiseringen fra den pædagogiske leder været i orden i forhold til at sikre deltagelse fra det pædagogiske personale? |
CC2_B_ELK_5_1 |
I hvor høj grad har du i dag afveget fra manualen grundet Corona-restriktioner? |
CC2_B_ELK_6_1 |
I hvor høj grad har du i dag bidraget til at? - engagere og motivere det pædagogiske personale? |
CC2_B_ELK_7_1 |
I hvor høj grad har du i dag bidraget til at? - sikre, at det pædagogiske personale deltager i projektet? |
CC2_B_ELK_8_1 |
I hvor høj grad har du i dag bidraget til at? - tilpasse til det pædagogiske personales behov? |
CC2_B_ELK_9_1 |
I hvor høj grad har du i dag bidraget til at? - fastholde det pædagogiske personales opmærksomhed? |
CC2_B_ELK_10_1 |
I hvor høj grad har det pædagogiske personale været engagerede og motiverede i dag? |
CC2_B_ELK_11_1 |
Forestil dig, at din præstation er 10 point værd, når den er bedst. Hvor mange point vil du give din præstation i dag? |
CC2_B_ELK_12_1 |
Sikret aktiv deltagelse i afprøvning af Guldlok-legene? |
CC2_B_ELK_13_1 |
Forklaret det videre forløb og formålet med 3. legekonsulent besøg? |
CC2_B_ELK_14_1 |
Hvor meget tid har du brugt på forberedelse til dette lege-konsulentbesøg? - Timer: |
CC2_B_ELK_14_2 |
Hvor meget tid har du brugt på forberedelse til dette lege-konsulentbesøg? - Minutter: |
CC3_B_ELK_3_1 |
Har faciliteterne været i orden i dag? |
CC3_B_ELK_4_1 |
Har organiseringen fra den pædagogiske leder været i orden i forhold til at sikre deltagelse fra det pædagogiske personale? |
CC3_B_ELK_5_1 |
I hvor høj grad har du i dag afveget fra manualen grundet Corona-restriktioner? |
CC3_B_ELK_6_1 |
I hvor høj grad har du i dag bidraget til at? - engagere og motivere det pædagogiske personale? |
CC3_B_ELK_7_1 |
I hvor høj grad har du i dag bidraget til at? - sikre, at det pædagogiske personale deltager i projektet? |
CC3_B_ELK_8_1 |
I hvor høj grad har du i dag bidraget til at? - tilpasse til det pædagogiske personales behov? |
CC3_B_ELK_9_1 |
I hvor høj grad har du i dag bidraget til at? - fastholde det pædagogiske personales opmærksomhed? |
CC3_B_ELK_10_1 |
I hvor høj grad har det pædagogiske personale været engagerede og motiverede i dag? |
CC3_B_ELK_11_1 |
Forestil dig, at din præstation er 10 point værd, når den er bedst. Hvor mange point vil du give din præstation i dag? |
CC3_B_ELK_12_1 |
Sikret aktiv deltagelse i afprøvning af Guldlok-legene? |
CC3_B_ELK_13_1 |
Hvor meget tid har du brugt på forberedelse til dette lege-konsulentbesøg? - Timer: |
CC3_B_ELK_13_2 |
Hvor meget tid har du brugt på forberedelse til dette lege-konsulentbesøg? - Minutter: |
Løbenummer |
Ikke betydningsbærende unikt løbenummer skabt under aflevering til arkiv |