FAKE_LBNR |
Nyt løbenr |
CC_B_LOBENR |
løbenr |
FAKE_INST |
Nyt institutions løbenr |
CC_B_INST |
Institutions løbenr |
CC_B_KONT_INT |
Kontrol eller Intervention |
CC_B_L_DELTAG |
Deltagelse i baseline og follow-up |
CC_B_L_FULDFORT |
Fuldførelse af baseline og follow-up |
CC1_B_L_4_1 |
Er du? |
CC1_B_L_5_1 |
Hvornår er du født? (årstal) |
CC1_B_L_5_2 |
Hvornår er du født? (dag) |
CC1_B_L_5_3 |
Hvornår er du født? (dato) |
CC1_B_L_6_1 |
Hvilket land er du født i? |
CC1_B_L_7_1 |
Hvilket land er du født i? - Andet land - skriv hvilket |
CC1_B_L_8_1 |
Hvad er din højeste uddannelse? |
CC1_B_L_9_1 |
Har du en lederuddannelse? |
CC1_B_L_10_1 |
Antal år |
CC1_B_L_11_1 |
Antal måneder |
CC1_B_L_12_1 |
Har du selv arbejdet som pædagog i vuggestue eller børnehave? |
CC1_B_L_13_1 |
Er institutionen integreret? |
CC1_B_L_14_1 |
Hvor mange fastansatte pædagogiske medarbejdere er der i alt på institutionen? |
CC1_B_L_15_1 |
Hvor mange fastansatte pædagogiske medarbejdere er der i alt i børnehaven? (fra survey) |
CC1_B_L_16_1 |
Hvor mange fastansatte pædagogiske medarbejdere er der i alt i børnehaven? (verbalt adspurgt) |
CC1_B_L_17_1 |
Hvor mange ikke fastansatte er der i alt på institutionen. Fx vikarer, elever eller praktikanter? |
CC1_B_L_18_1 |
Hvor mange ikke fastansatte er der i alt i børnehaven. Fx vikarer, elever eller praktikanter? |
CC1_B_L_19_1 |
Hvor mange børn er der i alt på institutionen? |
CC1_B_L_20_1 |
Hvor mange børn er der i alt i børnehaven? (fra survey) |
CC1_B_L_21_1 |
Hvor mange børn er der i alt i børnehaven? (verbalt adspurgt) |
CC1_B_L_22_1 |
Hvor mange stuer er der i alt i børnehaven? |
CC1_B_L_23_1 |
Hvor mange børn er der på hver stue i børnehavn? - Stue 1 |
CC1_B_L_24_1 |
Hvor mange børn er der på hver stue i børnehavn? - Stue 2 |
CC1_B_L_25_1 |
Hvor mange børn er der på hver stue i børnehavn? - Stue 3 |
CC1_B_L_26_1 |
Hvor mange børn er der på hver stue i børnehavn? - Stue 4 |
CC1_B_L_27_1 |
Hvor mange børn er der på hver stue i børnehavn? - Stue 5 |
CC1_B_L_28_1 |
Hvor mange børn er der på hver stue i børnehavn? - Stue 6 |
CC1_B_L_29_1 |
Hvor mange børn er der på hver stue i børnehavn? - Stue 7 |
CC1_B_L_30_1 |
Hvor mange børn er der på hver stue i børnehavn? - Stue 8 |
CC1_B_L_31_1 |
Hvor mange børn er der på hver stue i børnehavn? - Stue 9 |
CC1_B_L_32_1 |
Hvor mange børn er der på hver stue i børnehavn? - Stue 10 |
CC1_B_L_33_1 |
Hvor mange børn er der på hver stue i børnehavn? - Stue 11 |
CC1_B_L_34_1 |
Hvor mange børn er der på hver stue i børnehavn? - Stue 12 |
CC1_B_L_35_1 |
Medarbejdere i institutionen er informeret om Guldlok-projektet og dets indhold og aktiviteter |
CC1_B_L_36_1 |
Jeg føler mig klædt på til at støtte medarbejderne gennem Guldlok-projektet |
CC1_B_L_37_1 |
Medarbejderne i institutionen virker motiverede til at deltage i projektet |
CC1_B_L_38_1 |
mener du, at det er vigtigt at man er i god fysisk form når man arbejder i en børnehave? |
CC1_B_L_39_1 |
vurderer du, at der er behov for, at medarbejderne i institutionen øger deres fysiske form? |
CC1_B_L_40_1 |
forventer du, at Guldlok-projektet kan være med til at øge medarbejdernes fysiske form? |
CC2_B_L_4_1 |
I hvor høj grad har I fundet Guldlok projektet relevant? |
CC2_B_L_5_1 |
I hvor høj grad har I fundet Guldlok projektet brugbart? |
CC2_B_L_6_1 |
I hvor høj grad har I haft fokus på Guldlok projektet? |
CC2_B_L_7_1 |
Gennemførelsen af lege-konsulentbesøgene? |
CC2_B_L_8_1 |
Gennemførelsen af Guldlok-legene? |
CC2_B_L_9_1 |
Udfyldelsen af ugeskemaerne? |
CC2_B_L_10_1 |
hvor mange dage pr. uge har I, i gennemsnit, skemalagt Guldlok-lege? |
CC2_B_L_11_1 |
hvor mange dage pr. uge har I, i gennemsnit, gennemført Guldlok-legene? |
CC2_B_L_12_1 |
Planlægning af lege-konsulentbesøgene: - Timer: |
CC2_B_L_13_1 |
Planlægning af lege-konsulentbesøgene: - Minutter: |
CC2_B_L_14_1 |
Bistået stuerne i planlægningen af Guldlok-legene: - Timer: |
CC2_B_L_15_1 |
Bistået stuerne i planlægningen af Guldlok-legene: - Minutter: |
CC2_B_L_16_1 |
I hvilken grad, tror du, at andre børnehaver kan have nytte af at deltage i projektet? |
CC2_B_L_17_1 |
medarbejderne vil blive ved med at gennemføre Guldlok-lege ugentlig? |
CC2_B_L_18_1 |
institutionen vil vedholde fokus på øget fysisk aktivitet i det pædagogiske arbejde? |
CC2_B_L_19_1 |
Guldlok-projektet har bidraget positivt til det pædagogiske arbejde med at fremme fysisk aktivitet og bevægelse blandt børnene |
CC2_B_L_20_1 |
Guldlok-projektet har bidraget til øget fysisk aktivitet blandt medarbejderne |
CC2_B_L_21_1 |
Indført træning i arbejdstiden |
CC2_B_L_22_1 |
Indført små motionsaktiviteter i løbet af arbejdsdagen (f.eks. elastiktræning) |
CC2_B_L_23_1 |
Tiltag som gennemføres fast en eller flere gange om ugen |
CC2_B_L_24_1 |
Talt om/planlagt tiltag, men ikke fået det gjort. |
CC2_B_L_25_1 |
Ingen tiltag for at fremme fysisk aktivitet blandt børnene. |
CC3_B_L_4_1 |
I hvor høj grad har I inden for de seneste 8 uger haft fokus på Guldlok-projektet? |
CC3_B_L_5_1 |
Inden for de seneste 8 uger? - hvor mange dage pr. uge har I, i gennemsnit, skemalagt Guldlok-lege? |
CC3_B_L_6_1 |
Inden for de seneste 8 uger? - hvor mange dage pr. uge har I, i gennemsnit, gennemført Guldlok-legene? |
CC3_B_L_7_1 |
I hvilken grad har I planlagt at arbejde videre med Guldlok-legene? |
CC3_B_L_8_1 |
I hvor høj grad har I fundet Guldlok projektet relevant? |
CC3_B_L_9_1 |
I hvor høj grad har I fundet Guldlok projektet brugbart? |
CC3_B_L_10_1 |
I hvor høj grad har I haft fokus på Guldlok projektet? |
CC3_B_L_11_1 |
Gennemførelsen af lege-konsulentbesøgene? |
CC3_B_L_12_1 |
Gennemførelsen af Guldlok-legene? |
CC3_B_L_13_1 |
Udfyldelsen af ugeskemaerne? |
CC3_B_L_14_1 |
hvor mange dage pr. uge har I, i gennemsnit, skemalagt Guldlok-lege? |
CC3_B_L_15_1 |
hvor mange dage pr. uge har I, i gennemsnit, gennemført Guldlok-legene? |
CC3_B_L_16_1 |
Planlægning af lege-konsulentbesøgene: - Timer: |
CC3_B_L_17_1 |
Planlægning af lege-konsulentbesøgene: - Minutter: |
CC3_B_L_18_1 |
Bistået stuerne i planlægningen af Guldlok-legene: - Timer: |
CC3_B_L_19_1 |
Bistået stuerne i planlægningen af Guldlok-legene: - Minutter: |
CC3_B_L_20_1 |
I hvilken grad, tror du, at andre børnehaver kan have nytte af at deltage i projektet? |
CC3_B_L_21_1 |
medarbejderne vil blive ved med at gennemføre Guldlok-lege ugentlig? |
CC3_B_L_22_1 |
institutionen vil vedholde fokus på øget fysisk aktivitet i det pædagogiske arbejde? |
CC3_B_L_23_1 |
Guldlok-projektet har bidraget positivt til det pædagogiske arbejde med at fremme fysisk aktivitet og bevægelse blandt børnene |
CC3_B_L_24_1 |
Guldlok-projektet har bidraget til øget fysisk aktivitet blandt medarbejderne |