Id |
tabellens primær nøgle |
fk_ClientID |
reference til klienten i Client tabel |
fk_ActivityId |
reference til aktiviteten i Activity tabel |
fk_ClientActivityStatusTypeId |
reference til tilmeldingsstatus for klientens tilmelding til aktiviteten i tabel ClientActivityStatusType |
StartDate |
første dato hvor denne række er gyldig |
EndDate |
sidste dato hvor denne række er gyldig |
RecordingCaseWorker |
reference til bruger CaseWorker tabel: Den der sidst har oprettet/redigeret denne række i denne tabel |
LastModifiedDateTime |
dato+tid for hvornår denne række sidet er opdateret |
CreateDateTime |
dato+tid for hvornår denne række er oprettet |
CancellationDateTime |
dato+tid for hvornår rækkens gyldighed blev ændret |
fk_CancellationReasonId |
reference til afslutnings/frameldingsårsag i tabel CancellationReason (null hvis klienten stadig er tilmeldt, eller i stedet efterfølgende evalueret) |
fk_ClientActivityNeedsId |
reference til behov fra Behov microservice, hvis tilmelding er sket på baggrund af microservice behov |
PrioritySignup |
0: almindelig tilmelding, 1: prioriteret tilmelding, 2: automatisk (top)prioriteret tilmelding af misbrugsbehandling |
clientActivityNeedFk |
referenece til behov fra AfsoningsPlan i tabel ClientActivityNeeds, his tilmeldingen er sket på baggrund af behov fra AP |
fk_educationlevelTypeId |
reference til klientens individuelle niveau på blandet hold, i tabel EducationLevelType |
KeepWaiting |
indikation for om klienten skal beholdes på venteliste når denne aktivitetstilmelding træder i kraft |