| overlap |
hvordan har aktivitetsperioden ligget i forhold til resten af tilmeldingen: START/MID/END/ALL (med startdato, uden start/slutdato, med slutdato, hele tilmeldingen |
| fk_ClientActivityId |
reference til klient aktiviteten i ClientActivity tabel |
| fk_ClientStatusId |
reference til statushændelse i tabel ClientStatus, hvis frameldingen skyldes en statushændelse |
| fk_NewClientActivityId |
reference til ny aktivitetstilmelding i tabel ClientActivity, hvis frameldingen kræver en ny tilmelding, efter frameldingsperioden |
| OriginalStartDate |
original startdato for aktivitetstilemding før denne framelding |
| OriginalEndDate |
original slutdato for aktivitetstilemding før denne framelding |
| fk_ClientActivityNeedsId |
originalværdi fra ClientActivity for den tilmelding der (delvis) frameldes |
| fk_ClientId |
reference til klienten i Client tabel |
| fk_ActivityId |
reference til aktiviteten i Activity tabel |
| PrioritySignup |
originalværdi fra ClientActivity for den tilmelding der (delvis) frameldes |
| fk_clientActivityStatusTypeid |
originalværdi fra ClientActivity for den tilmelding der (delvis) frameldes |
| CancellationdateTime |
dato+tid for hvornår rækkens gyldighed blev ændret |
| fk_CancellationReasonId |
originalværdi fra ClientActivity for den tilmelding der (delvis) frameldes |
| RecordingCaseWorker |
reference til bruger CaseWorker tabel: Den der sidst har oprettet/redigeret denne række i denne tabel |
| clientActivityNeedFk |
originalværdi fra ClientActivity for den tilmelding der (delvis) frameldes |
| fk_educationlevelTypeId |
originalværdi fra ClientActivity for den tilmelding der (delvis) frameldes |
| fk_SplitEventId |
reference til hændelsen der forårsagende framelding i tabel ClientActivitySplitEvent |
| id |
Primær nøgle |