overlap |
hvordan har aktivitetsperioden ligget i forhold til resten af tilmeldingen: START/MID/END/ALL (med startdato, uden start/slutdato, med slutdato, hele tilmeldingen |
fk_ClientActivityId |
reference til klient aktiviteten i ClientActivity tabel |
fk_ClientStatusId |
reference til statushændelse i tabel ClientStatus, hvis frameldingen skyldes en statushændelse |
fk_NewClientActivityId |
reference til ny aktivitetstilmelding i tabel ClientActivity, hvis frameldingen kræver en ny tilmelding, efter frameldingsperioden |
OriginalStartDate |
original startdato for aktivitetstilemding før denne framelding |
OriginalEndDate |
original slutdato for aktivitetstilemding før denne framelding |
fk_ClientActivityNeedsId |
originalværdi fra ClientActivity for den tilmelding der (delvis) frameldes |
fk_ClientId |
reference til klienten i Client tabel |
fk_ActivityId |
reference til aktiviteten i Activity tabel |
PrioritySignup |
originalværdi fra ClientActivity for den tilmelding der (delvis) frameldes |
fk_clientActivityStatusTypeid |
originalværdi fra ClientActivity for den tilmelding der (delvis) frameldes |
CancellationdateTime |
dato+tid for hvornår rækkens gyldighed blev ændret |
fk_CancellationReasonId |
originalværdi fra ClientActivity for den tilmelding der (delvis) frameldes |
RecordingCaseWorker |
reference til bruger CaseWorker tabel: Den der sidst har oprettet/redigeret denne række i denne tabel |
clientActivityNeedFk |
originalværdi fra ClientActivity for den tilmelding der (delvis) frameldes |
fk_educationlevelTypeId |
originalværdi fra ClientActivity for den tilmelding der (delvis) frameldes |
fk_SplitEventId |
reference til hændelsen der forårsagende framelding i tabel ClientActivitySplitEvent |
id |
Primær nøgle |