Id |
Respondent Id |
cpr |
CPR-nummer |
Sektor |
Sektor |
Stikproeve |
Stikprøve |
Survey |
Survey |
CPR_STATUS |
CPR status |
landekode |
Landekode |
statsborgerskab |
Statsborgerskab |
hinst |
Hovedinstitutionsnummer |
hinsttx |
Hovedinstitution |
uinst |
Udbudsinstitutionsnummer |
uinsttx |
Udbudsinstitution |
BEL_KOMMUNE |
Udbudskommunenummer |
BEL_KOMMUNETX |
Udbudskommune |
UDD4 |
Uddannelseskode |
UDD4_RUC_NY |
Ny uddannelseskode fra RUC |
UDD4TX |
Uddannelse |
ugrp |
Undergruppekode |
ugrptx |
Undergruppe |
mgrp |
Mellemgruppekode |
mgrptx |
Mellemgruppe |
hgrp |
Hovedgruppekode |
hgrptx |
Hovedgruppe |
homr |
Hovedområdekode |
homrtx |
Hovedområde |
RUC_UDD4 |
RUC uddannelseskode |
RUC_UDD4TX |
RUC uddannelse |
tilgang |
Tilgangstidspunkt |
Tilgang_efter_20072020 |
Tilgang efter d. 20/7 2020 |
TimeTracking |
Tid (sekunder) brugt af respondenten på de forskellige sektioner af spørgeskemaet. Formatet for variablen er sektion:tid|sektion:tid|sektion:tid| |
Survey_StartTime |
Starttidspunkt for besvarelse |
Survey_FinishTime |
Sluttidspunkt for besvarelse |
Aar |
Survey år |
sprog |
Vælg sprog / Select language |
F1 |
Hvilken beskrivelse passer bedst på dit uddannelsesforløb indtil nu i dette seme |
F1A |
Uddyb venligst dit nuværende uddannelsesforløb: |
F2 |
Har du på nuværende tidspunkt i semesteret kun været i praktik? |
F2A |
Uddyb venligst dit praktikforløb i det nuværende semester: |
F3 |
Har du tidligere været i praktik som led i din nuværende uddannelse? |
q1_1_resp |
Jeg er klar over, hvad jeg forventes at lære |
q1_2_resp |
Vi har i nogen grad indflydelse på, hvad underviserne lægger vægt på |
q1_3_resp |
Der er sammenhæng mellem det, vi undervises i, og det vi forventes at lære |
q1_4_resp |
Uddannelsen har givet mig en fornemmelse af, hvordan fagpersoner arbejder på omr |
q1_5_resp |
Undervisningen hjælper mig til at kunne forholde mig kritisk til ny viden eller |
q1_6_resp |
Uddannelsen hjælper mig til at sætte det, jeg har lært, ind i en større sammenhæ |
q1_7_resp |
Jeg synes at det meste af det, jeg har lært, er interessant |
q1_8_resp |
Jeg har været glad for at deltage i undervisningen indtil nu |
q1_9_resp |
Underviserne virker entusiastiske for det, de underviser i |
q1_10_resp |
Jeg forstår tingene bedre, når jeg har talt med mine medstuderende om dem |
q1_11_resp |
Underviserne bruger tid på at hjælpe os med at forstå det, der er vanskeligt |
q1_12_resp |
Underviserne hjælper os med at forstå, hvordan man tænker og drager konklusioner |
q1_13_resp |
Jeg har det generelt godt med at arbejde sammen med andre studerende |
q1_14_resp |
Der er gode muligheder for at drøfte vigtige faglige emner med underviserne |
q1_15_resp |
Jeg samarbejder ofte med andre studerende om at løse opgaver på studiet |
q1_16_resp |
Underviserne er gode til at inddrage de studerende i undervisningen |
q1_17_resp |
Underviserne lægger vægt på, at vi kan anvende det lærte i en ny kontekst eller |
q3_1_resp |
Jeg synes, jeg får nok feedback på det, jeg laver på uddannelsen (f.eks. individ |
q3_2_resp |
Det er tydeligt, hvad der forventes af det arbejde, der skal bedømmes (dvs. opga |
q3_3_resp |
Jeg kan se en sammenhæng mellem det, vi skal lære og det, vi forventes at arbejd |
q3_4_resp |
Den feedback, jeg får, hjælper mig til at arbejde videre med det, jeg skal lære |
q3_5_resp |
På min uddannelse får jeg løbende feedback på det, jeg laver |
q3_6_resp |
Det, jeg ikke helt har forstået, bliver gjort mere tydeligt af den feedback, jeg |
q3_7_resp |
Jeg tror, at jeg kommer til at bruge det, jeg lærer, når jeg har færdiggjort min |
q4_1_resp |
Jeg har tit svært ved at huske det, jeg skal lære |
q4_2_resp |
Jeg yder en stor indsats på min uddannelse |
q4_3_resp |
Mange af de ting, jeg lærer, kan jeg ikke få til at passe ind i en større sammen |
q4_4_resp |
Generelt arbejder jeg systematisk og velorganiseret med mit studie |
q4_5_resp |
Jeg bliver tit grebet af det, der præsenteres på uddannelsen, og tænker videre o |
q4_6_resp |
Jeg sætter mig grundigt ind i emnerne, så jeg kan forholde mig kritisk til det, |
q5_1_resp |
Jeg har tit svært ved at forstå det, jeg skal lære, fordi det er for kompliceret |
q5_2_resp |
Jeg planlægger min studiehverdag for at kunne udnytte tiden bedst muligt |
q5_3_resp |
Jeg oplever ofte, at ting ikke giver mening, selvom jeg prøver at lære det igen |
q5_4_resp |
Jeg prioriterer min indsats, så jeg når det meste af det, jeg skal i løbet af ud |
q5_5_resp |
Jeg gør mit bedste for at koble ny viden med det, jeg allerede ved om emnet |
q5_6_resp |
Jeg gør mit bedste for at forbinde og skabe overblik over det, jeg lærer på fors |
q6_1_resp |
På uddannelsen præsenteres vi ofte for ny viden eller forskning |
q6_2_resp |
Uddannelsen giver mig en god forståelse for teori og metode |
q6_3_resp |
Jeg kender til nogle af de forsknings- eller udviklingsprojekter, der foregår på |
q6_4_resp |
Der er mulighed for at blive inddraget i forsknings- eller udviklingsprojekter p |
q6_5_resp |
Vi møder ofte forskere i undervisningen |
q6_6_resp |
Nogle af de ting, vi laver, minder om forskning |
q6_7_resp |
I undervisningen inddrages viden fra praksis i et relevant omfang (f.eks. fra gæ |
q6_8_resp |
Undervisningen er tilrettelagt, så jeg har mulighed for at øve mine kompetencer |
q6_9_resp |
Mit praktikophold, klinikophold el.lign. har givet mig en bedre forståelse af sa |
q7_1_resp |
Der er et godt socialt miljø |
q7_2_resp |
Der er et godt fagligt miljø |
q7_3_resp |
Det sociale miljø øger min motivation for at studere |
q7_4_resp |
Det faglige miljø øger min motivation for at studere |
q8_1_resp |
Mine undervisere er engagerede i undervisningen |
q8_2_resp |
Mine undervisere er fagligt dygtige |
q8_3_resp |
Mine undervisere er gode til at formidle i undervisningen |
q8_4_resp |
Mine undervisere er gode til at give brugbar feedback |
q8_5_resp |
Mine undervisere er nemme at komme i kontakt med |
q8_6_resp |
Mine medstuderende er engagerede i undervisningen |
q8_7_resp |
Mit udbytte af undervisningen er højt |
q9_1_resp |
Kvaliteten af min uddannelse er samlet set høj |
TRIV1_1_resp |
Jeg kan altid klare det, jeg sætter mig for på min uddannelse |
TRIV1_2_resp |
Jeg er sikker på, at jeg kan klare det, der forventes af mig på min uddannelse |
TRIV1_3_resp |
Jeg er god til at bruge den faglige modgang og frustration, jeg møder på min udd |
TRIV1_4_resp |
Når noget ikke går som planlagt på min uddannelse, tager det tit modet fra mig |
TRIV1_5_resp |
Jeg kan komme i tvivl om, hvorvidt jeg hører til på min uddannelse |
TRIV1_6_resp |
Jeg har en gruppe af medstuderende, som jeg føler mig tryg ved |
TRIV1_7_resp |
Jeg fokuserer min indsats på det, jeg skal kunne til eksamen |
TRIV1_8_resp |
Jeg holder mig tilbage fra at stille spørgsmål og deltage aktivt for ikke at ris |
TRIV2_1_resp |
Jeg syntes, at det meste af det vi lærer er relevant for mig |
TRIV2_2_resp |
Jeg kan få hjælp og støtte fra mine medstuderende, når jeg har brug for det |
q10_1_resp |
Har du oplevet at føle dig ensom på studiet? |
q10_2_resp |
Har du oplevet stærke stress-symptomer i forbindelse med dit studie i dagligdage |
q10_3_resp |
Har du oplevet stærke stress-symptomer i forbindelse med dit studie op til eksam |
TRIV3_1_resp |
har jeg været glad og i godt humør |
TRIV3_2_resp |
har jeg følt mig rolig og afslappet |
TRIV3_3_resp |
har jeg følt mig aktiv og energisk |
TRIV3_4_resp |
er jeg vågnet frisk og udhvilet |
TRIV3_5_resp |
har min dagligdag været fyldt med ting, der interesserer mig |
TRIV4_1 |
Tanker om, hvorvidt jeg kan klare det, jeg skal på min uddannelse |
TRIV4_2 |
Tanker om, hvad jeg skal lave efter min uddannelse |
TRIV4_3 |
Mine egne forventninger til mine præstationer på uddannelsen |
TRIV4_4 |
Andres forventninger til mine præstationer på uddannelsen |
TRIV4_5 |
Praktisk forhold på uddannelsen (regler, skema, fleksibilitet, manglende informa |
TRIV4_6 |
Mit sociale liv, familieliv og andre personlige forhold |
TRIV4_7 |
Praktiske forhold uden for uddannelsen (job, økonomi, bolig mv.) |
TRIV4_8 |
Generelt af have flere ting om ørene, end jeg kan overskue |
TRIV4_9 |
Ingen af ovenstående |
q11_1_resp |
Jeg føler mig generelt rigtig godt tilpas på min uddannelse |
q12_1 |
Klasseundervisning (holdundervisning) |
q12_2 |
Forelæsninger |
q12_3 |
Øvelsestimer (herunder værksteds- og laboratoriearbejde) |
q12_4 |
Praktik (herunder klinik eller projektorienteret forløb hos en offentlig eller p |
q12_5 |
Projektarbejde (både individuelt og i grupper) |
q12_6 |
E-læring (eksempelvis fjernundervisning) |
q12_7 |
Gruppearbejde (læsegruppe, studiegruppe) |
q12_8 |
Selvstudie (forberedelse, læsning, hjemmeopgaver) |
q12_9 |
Faglig vejledning fra din underviser |
q13_rank_1_resp |
Klasseundervisning (holdundervisning) |
q13_rank_2_resp |
Forelæsninger |
q13_rank_3_resp |
Øvelsestimer (herunder værksteds- og laboratoriearbejde) |
q13_rank_4_resp |
Praktik (herunder klinik eller projektorienteret forløb hos en offentlig eller p |
q13_rank_5_resp |
Projektarbejde (både individuelt og i grupper) |
q13_rank_6_resp |
E-læring (eksempelvis fjernundervisning) |
q13_rank_7_resp |
Gruppearbejde (læsegruppe, studiegruppe) |
q13_rank_8_resp |
Selvstudie (forberedelse, læsning, hjemmeopgaver) |
q13_rank_9_resp |
Faglig vejledning fra din underviser |
q13_order |
Rangering af q13 |
q14A_1_resp_d1 |
Mandag - Undervisning |
q14A_2_resp_d1 |
Mandag - Forberedelse/selvstudier |
q14A_3_resp_d1 |
Mandag - Praktik |
q14A_1_resp_d2 |
Tirsdag - Undervisning |
q14A_2_resp_d2 |
Tirsdag - Forberedelse/selvstudier |
q14A_3_resp_d2 |
Tirsdag - Praktik |
q14A_1_resp_d3 |
Onsdag - Undervisning |
q14A_2_resp_d3 |
Onsdag - Forberedelse/selvstudier |
q14A_3_resp_d3 |
Onsdag - Praktik |
q14A_1_resp_d4 |
Torsdag - Undervisning |
q14A_2_resp_d4 |
Torsdag - Forberedelse/selvstudier |
q14A_3_resp_d4 |
Torsdag - Praktik |
q14A_1_resp_d5 |
Fredag - Undervisning |
q14A_2_resp_d5 |
Fredag - Forberedelse/selvstudier |
q14A_3_resp_d5 |
Fredag - Praktik |
q14A_1_resp_d6 |
Lørdag - Undervisning |
q14A_2_resp_d6 |
Lørdag - Forberedelse/selvstudier |
q14A_3_resp_d6 |
Lørdag - Praktik |
q14A_1_resp_d7 |
Søndag - Undervisning |
q14A_2_resp_d7 |
Søndag - Forberedelse/selvstudier |
q14A_3_resp_d7 |
Søndag - Praktik |
q14B_1_resp_d1 |
Mandag - Undervisning |
q14B_2_resp_d1 |
Mandag - Forberedelse/selvstudier |
q14B_1_resp_d2 |
Tirsdag - Undervisning |
q14B_2_resp_d2 |
Tirsdag - Forberedelse/selvstudier |
q14B_1_resp_d3 |
Onsdag - Undervisning |
q14B_2_resp_d3 |
Onsdag - Forberedelse/selvstudier |
q14B_1_resp_d4 |
Torsdag - Undervisning |
q14B_2_resp_d4 |
Torsdag - Forberedelse/selvstudier |
q14B_1_resp_d5 |
Fredag - Undervisning |
q14B_2_resp_d5 |
Fredag - Forberedelse/selvstudier |
q14B_1_resp_d6 |
Lørdag - Undervisning |
q14B_2_resp_d6 |
Lørdag - Forberedelse/selvstudier |
q14B_1_resp_d7 |
Søndag - Undervisning |
q14B_2_resp_d7 |
Søndag - Forberedelse/selvstudier |
q15 |
Hvor mange timer bruger du på praktik på en typisk uge i dette semester? |
q15_n1 |
Antal ugentlige timer i praktik |
q16 |
Hvor mange timer bruger du på lønnet arbejde på en typisk uge i dette semester? |
q16_n1 |
Antal ugentlige timer på lønnet arbejde |
q17 |
Hvor mange timer bruger du på frivilligt arbejde på en typisk uge i dette semest |
q17_n1 |
Antal ugentlige timer på frivilligt arbejde |
DCUM1_1_resp |
Ignoreret eller udelukket fra studiefællesskabet |
DCUM1_2_resp |
Fået stødende, grove eller nedladende kommentarer |
DCUM1_3_resp |
Udsat for uønsket seksuel opmærksomhed (f.eks. kommentarer, uønskede fysiske ber |
DCUM1_4_resp |
Forskelsbehandlet (f.eks. på grund af seksuel orientering, religion, køn, etnici |
DCUM1_5_resp |
Truet med vold eller oplevet truende adfærd |
DCUM1_6_resp |
Slået, skubbet, sparket etc. |
DCUM1_7_resp |
Dit udseende eller køn er blevet kommenteret på en måde, du fandt ubehagelig ell |
DCUM1_8_resp |
Blevet rørt ved, omfavnet eller kysset på en måde, du ikke ønskede |
DCUM2_1_resp_1 |
På uddannelsesstedet |
DCUM2_1_resp_2 |
I andre studierelevante sammenhænge |
DCUM2_1_resp_3 |
Digitalt |
DCUM2_2_resp_1 |
På uddannelsesstedet |
DCUM2_2_resp_2 |
I andre studierelevante sammenhænge |
DCUM2_2_resp_3 |
Digitalt |
DCUM2_3_resp_1 |
På uddannelsesstedet |
DCUM2_3_resp_2 |
I andre studierelevante sammenhænge |
DCUM2_3_resp_3 |
Digitalt |
DCUM2_4_resp_1 |
På uddannelsesstedet |
DCUM2_4_resp_2 |
I andre studierelevante sammenhænge |
DCUM2_4_resp_3 |
Digitalt |
DCUM2_5_resp_1 |
På uddannelsesstedet |
DCUM2_5_resp_2 |
I andre studierelevante sammenhænge |
DCUM2_5_resp_3 |
Digitalt |
DCUM2_6_resp_1 |
På uddannelsesstedet |
DCUM2_6_resp_2 |
I andre studierelevante sammenhænge |
DCUM2_6_resp_3 |
Digitalt |
DCUM2_7_resp_1 |
På uddannelsesstedet |
DCUM2_7_resp_2 |
I andre studierelevante sammenhænge |
DCUM2_7_resp_3 |
Digitalt |
DCUM2_8_resp_1 |
På uddannelsesstedet |
DCUM2_8_resp_2 |
I andre studierelevante sammenhænge |
DCUM2_8_resp_3 |
Digitalt |
DCUM3_1_resp_1 |
Medstuderende |
DCUM3_1_resp_2 |
Undervisere |
DCUM3_1_resp_3 |
Administrative ansatte |
DCUM3_1_resp_4 |
Person(er) på mit praktiksted |
DCUM3_1_resp_5 |
Andre |
DCUM3_2_resp_1 |
Medstuderende |
DCUM3_2_resp_2 |
Undervisere |
DCUM3_2_resp_3 |
Administrative ansatte |
DCUM3_2_resp_4 |
Person(er) på mit praktiksted |
DCUM3_2_resp_5 |
Andre |
DCUM3_3_resp_1 |
Medstuderende |
DCUM3_3_resp_2 |
Undervisere |
DCUM3_3_resp_3 |
Administrative ansatte |
DCUM3_3_resp_4 |
Person(er) på mit praktiksted |
DCUM3_3_resp_5 |
Andre |
DCUM3_4_resp_1 |
Medstuderende |
DCUM3_4_resp_2 |
Undervisere |
DCUM3_4_resp_3 |
Administrative ansatte |
DCUM3_4_resp_4 |
Person(er) på mit praktiksted |
DCUM3_4_resp_5 |
Andre |
DCUM3_5_resp_1 |
Medstuderende |
DCUM3_5_resp_2 |
Undervisere |
DCUM3_5_resp_3 |
Administrative ansatte |
DCUM3_5_resp_4 |
Person(er) på mit praktiksted |
DCUM3_5_resp_5 |
Andre |
DCUM3_6_resp_1 |
Medstuderende |
DCUM3_6_resp_2 |
Undervisere |
DCUM3_6_resp_3 |
Administrative ansatte |
DCUM3_6_resp_4 |
Person(er) på mit praktiksted |
DCUM3_6_resp_5 |
Andre |
DCUM3_7_resp_1 |
Medstuderende |
DCUM3_7_resp_2 |
Undervisere |
DCUM3_7_resp_3 |
Administrative ansatte |
DCUM3_7_resp_4 |
Person(er) på mit praktiksted |
DCUM3_7_resp_5 |
Andre |
DCUM3_8_resp_1 |
Medstuderende |
DCUM3_8_resp_2 |
Undervisere |
DCUM3_8_resp_3 |
Administrative ansatte |
DCUM3_8_resp_4 |
Person(er) på mit praktiksted |
DCUM3_8_resp_5 |
Andre |
DCUM4 |
Jeg ved, hvor jeg kan få støtte og vejledning på min uddannelse, hvis jeg ikke t |
DCUM5 |
Hvor tilfreds er du med indeklimaet i de lokaler, hvor du oftest har undervisnin |
DCUM5_Open |
Angiv gerne de lokaler på uddannelsesinstitutionen, hvor du er utilfreds med ind |
DCUM6 |
Hvor tilfreds er du med toiletforholdene på din uddannelsesinstitution? Her skal |
DCUM6_Open |
Angiv gerne hvorfor du er utilfreds med toiletforholdene på uddannelsesinstituti |
DCUM7 |
Hvor tilfreds er du med rengøringen i undervisningslokalerne, grupperummene og f |
DCUM7_Open |
Angiv gerne de steder på uddannelsesinstitutionen, hvor du oplever, at rengøring |
DCUM8 |
Hvor enig eller uenig er du i, at: Undervisningslokalerne på min uddannelsesinst |
DCUM8_Open |
Angiv gerne de lokaler på uddannelsesinstitutionen, som du ikke finder velegnede |
DCUM11 |
Hvor enig eller uenig er du i, at: Grupperum, studiepladser og læsesale på min u |
DCUM11_Open |
Angiv gerne de lokaler på uddannelsesinstitutionen, som du ikke finder velegnede |
DCUM9 |
Hvor enig eller uenig er du i, at: De fysiske rammer på min uddannelsesinstituti |
DCUM10 |
Hvor enig eller uenig er du i, at: Jeg oplever, at de fysiske rammer på min udda |
DCUM10_Open |
Angiv gerne, hvor og hvilke sikkerhedsrisici du oplever på uddannelsesinstitutio |
COVID1_1_resp |
Jeg havde det svært under forårets corona-nedlukning |
COVID1_2_resp |
Nedlukningen har ikke forsinket mig i mit uddannelsesforløb |
COVID1_3_resp |
I dag fungerer min hverdag på uddannelsen godt på trods af corona-situationen |
COVID1_4_resp |
Corona-situationen fjerner noget af glæden ved at uddanne sig |
PADAGOG1 |
Hvilken specialiseringsretning har du fået tildelt? |
PADAGOG2_1_resp |
Jeg kan se en klar sammenhæng mellem det, jeg lærer i de forskellige moduler |
PADAGOG2_2_resp |
Undervisningen i modulerne forudsætter ofte viden og færdigheder fra andre modul |
PADAGOG2_3_resp |
Til min seneste prøve oplevede jeg, at prøveformen gjorde det muligt at vise, de |
PADAGOG2_4_resp |
Generelt er det let at bestå prøverne (her skal du se bort fra praktikprøverne) |
PADAGOG3_1_resp |
På min uddannelse er jeg blevet præsenteret for, hvordan jeg træffer etisk begru |
PADAGOG3_2_resp |
På min uddannelse har jeg udviklet en faglig holdning til, hvordan jeg som pædag |
PADAGOG4_1_resp |
På mit seneste praktiksted oplevede jeg, at der var tid og plads til, at jeg kun |
PADAGOG4_2_resp |
I min seneste praktik oplevede jeg et trygt læringsmiljø, hvor der var mulighed |
PADAGOG4_3_resp |
Jeg har i min seneste praktikperiode haft mulighed for at øve mig i at reflekter |
PADAGOG4_4_resp |
Det var tydeligt for mig, hvor jeg skulle henvende mig, i tilfælde af at der ops |
PADAGOG4_5_resp |
Jeg oplevede, at der var god tid til den planlagte vejledning og løbende feedbac |
PADAGOG4_6_resp |
På mit seneste praktiksted blev det prioriteret at inddrage mig i faglige drøfte |
PADAGOG5_1_resp |
Jeg følte mig godt klædt på til at starte i min seneste praktik (f.eks. gennem v |
PADAGOG5_2_resp |
Jeg oplevede, at studiedagene under min seneste praktikperiode, understøttede de |
PADAGOG5_3_resp |
I min seneste praktik oplevede jeg, at 2/3-samtalen (statussamtalen) understøtte |
PADAGOG5_4_resp |
Det var tydeligt for mig, hvor jeg skulle henvende mig, i tilfælde af at der ops |
PADAGOG5_5_resp |
Til min seneste praktikprøve fik jeg mulighed for at vise de kompetencer, som je |
PADAGOG5_6_resp |
Det var let at bestå min seneste praktikprøve |
PADAGOG5_7_resp |
Jeg har generelt opnået et højt læringsudbytte i min seneste praktik |
Teaching_MON |
Mandag - Timeforbrug på undervisning |
Study_MON |
Mandag - Timeforbrug på forberedelse/selvstudier |
Internship_MON |
Mandag - Timeforbrug på praktik |
Teaching_TUE |
Tirsdag - Timeforbrug på undervisning |
Study_TUE |
Tirsdag - Timeforbrug på forberedelse/selvstudier |
Internship_TUE |
Tirsdag - Timeforbrug på praktik |
Teaching_WED |
Onsdag - Timeforbrug på undervisning |
Study_WED |
Onsdag - Timeforbrug på forberedelse/selvstudier |
Internship_WED |
Onsdag - Timeforbrug på praktik |
Teaching_THU |
Torsdag - Timeforbrug på undervisning |
Study_THU |
Torsdag - Timeforbrug på forberedelse/selvstudier |
Internship_THU |
Torsdag - Timeforbrug på praktik |
Teaching_FRI |
Fredag - Timeforbrug på undervisning |
Study_FRI |
Fredag - Timeforbrug på forberedelse/selvstudier |
Internship_FRI |
Fredag - Timeforbrug på praktik |
Teaching_SAT |
Lørdag - Timeforbrug på undervisning |
Study_SAT |
Lørdag - Timeforbrug på forberedelse/selvstudier |
Internship_SAT |
Lørdag - Timeforbrug på praktik |
Teaching_SUN |
Søndag - Timeforbrug på undervisning |
Study_SUN |
Søndag - Timeforbrug på forberedelse/selvstudier |
Internship_SUN |
Søndag - Timeforbrug på praktik |
Teaching_Week |
Ugentligt timeforbrug på undervisning |
Study_Week |
Ugentligt timeforbrug på forberedelse/selvstudier |
Internship_Week |
Ugentligt timeforbrug på praktik |
Work_Week |
Ugentligt timeforbrug på arbejde (lønnet og frivilligt) |
Total_Week |
Ugentligt timeforbrug på undervisning, forberedelse/selvstudier, praktik og arbe |
skala1_1 |
Skala1_1: Jeg er klar over, hvad jeg forventes at lære |
skala1_2 |
Skala1_2: Der er sammenhæng mellem det, vi undervises i, og det vi forventes at |
skala1_3 |
Skala1_3: Det er tydeligt, hvad der forventes af det arbejde, der skal bedømmes |
skala1_4 |
Skala1_4: Jeg kan se en sammenhæng mellem det, vi skal lære og det, vi forventes |
overensstemmelse |
Skala 1: Overensstemmelse |
skala2_1 |
Skala2_1: Jeg synes, jeg får nok feedback på det, jeg laver på uddannelsen (f.ek |
skala2_2 |
Skala2_2: Den feedback, jeg får, hjælper mig til at arbejde videre med det, jeg |
skala2_3 |
Skala2_3: Det, jeg ikke helt har forstået, bliver gjort mere tydeligt af den fee |
skala2_4 |
Skala2_4: På min uddannelse får jeg løbende feedback på det, jeg laver |
konstrutiv_feedback |
Skala 2: Konstruktiv feedback |
skala3_1 |
Skala3_1: Jeg synes, at det meste af det vi lærer, er relevant for mig |
skala3_2 |
Skala3_2; Jeg synes at det meste af det, jeg har lært, er interessant |
skala3_3 |
Skala3_3: Jeg har været glad for at deltage i undervisningen indtil nu |
skala3_4 |
Skala3_4: Jeg tror, at jeg kommer til at bruge det, jeg lærer, når jeg har færdi |
interesse_motivation |
Skala 3: Interesse og motivation |
skala4_1 |
Skala4_1: Jeg kan få hjælp og støtte fra mine medstuderende, når jeg har brug fo |
skala4_2 |
Skala4_2: Jeg forstår tingene bedre, når jeg har talt med mine medstuderende om |
skala4_3 |
Skala4_3: Jeg har det generelt godt med at arbejde sammen med andre studerende |
skala4_4 |
Skala4_4: Jeg samarbejder ofte med andre studerende om at løse opgaver på studie |
stoette_medstuderende |
Skala 4: Støtte fra medstuderende |
skala5_1 |
Skala5_1: Underviserne virker entusiastiske for det, de underviser i |
skala5_2 |
Skala5_2: Vi har i nogen grad indflydelse på, hvad underviserne lægger vægt på |
skala5_3 |
Skala5_3: Underviserne bruger tid på at hjælpe os med at forstå det, der er vans |
skala5_4 |
Skala5_4: Der er gode muligheder for at drøfte vigtige faglige emner med undervi |
skala5_5 |
Skala5_5: Underviserne er gode til at inddrage de studerende i undervisningen |
underviserinteraktion |
Skala 5: Underviserinteraktion |
skala6_1 |
Skala6_1: Undervisningen hjælper mig til at kunne forholde mig kritisk til ny vi |
skala6_2 |
Skala6_2: Uddannelsen har givet mig en fornemmelse af, hvordan fagpersoner arbej |
skala6_3 |
Skala6_3: Uddannelsen hjælper mig til at sætte det, jeg har lært, ind i en størr |
skala6_4 |
Skala6_4: Underviserne lægger vægt på, at vi kan anvende det lærte i en ny konte |
skala6_5 |
Skala6_5: Underviserne hjælper os med at forstå, hvordan man tænker og drager ko |
laering_forstaaelse |
Skala 6: Læring for forståelse |
skala7_1 |
Skala7_1: Jeg yder en stor indsats på min uddannelse |
skala7_2 |
Skala7_2: Generelt arbejder jeg systematisk og velorganiseret med mit studie |
skala7_3 |
Skala7_3: Jeg planlægger min studiehverdag for at kunne udnytte tiden bedst muli |
skala7_4 |
Skala7_4: Jeg prioriterer min indsats, så jeg når det meste af det, jeg skal i l |
organiseret_laering |
Skala 7: Organiseret Læringstilgang |
skala8_1 |
Skala8_1: Jeg har tit svært ved at huske det, jeg skal lære |
skala8_2 |
Skala8_2: Mange af de ting, jeg lærer, kan jeg ikke få til at passe ind i en stø |
skala8_3 |
Skala8_3: Jeg har tit svært ved at forstå det, jeg skal lære, fordi det er for k |
skala8_4 |
Skala8_4: Jeg oplever ofte, at ting ikke giver mening, selvom jeg prøver at lære |
overfladelaering |
Skala 8: Overfladelæring |
skala9_1 |
Skala9_1: Jeg bliver tit grebet af det, der præsenteres på uddannelsen, og tænke |
skala9_2 |
Skala9_2: Jeg sætter mig grundigt ind i emnerne, så jeg kan forholde mig kritisk |
skala9_3 |
Skala9_3: Jeg gør mit bedste for at koble ny viden med det, jeg allerede ved om |
skala9_4 |
Skala9_4: Jeg gør mit bedste for at forbinde og skabe overblik over det, jeg lær |
dybdelaering |
Skala 9: Dybdelæring |
wgt_stikproeve_pop |
Raked Weight |
wgt_laerbar_pop |
Raked Weight |
wgt_stikproeve_inst |
Vægt for stikprøven |
wgt_laerbar_inst |
Vægt for læringsbarometer |
Løbenummer |
Ikke betydningsbærende unikt løbenummer skabt under aflevering til arkiv |