Søgning » Uddannelseszoom/Læringsbarometer (2020) » STUD_2020_UFM_rigsarkivet

Uddannelseszoom/Læringsbarometer (2020)

Tabeloversigt ?
STUD_2020_UFM_rigsarkivet
DIM_2020_UFM_rigsarkivet
Tabel

STUD_2020_UFM_rigsarkivet


Beskrivelse ?

Uddannelseszoom/Læringsbarometer 2020. Survey til studerende.

Størrelse (Antal rækker) ?

95578

Indhold (Kolonner/variable) ?

Navn Indhold
Id Respondent Id
cpr CPR-nummer
Sektor Sektor
Stikproeve Stikprøve
Survey Survey
CPR_STATUS CPR status
landekode Landekode
statsborgerskab Statsborgerskab
hinst Hovedinstitutionsnummer
hinsttx Hovedinstitution
uinst Udbudsinstitutionsnummer
uinsttx Udbudsinstitution
BEL_KOMMUNE Udbudskommunenummer
BEL_KOMMUNETX Udbudskommune
UDD4 Uddannelseskode
UDD4_RUC_NY Ny uddannelseskode fra RUC
UDD4TX Uddannelse
ugrp Undergruppekode
ugrptx Undergruppe
mgrp Mellemgruppekode
mgrptx Mellemgruppe
hgrp Hovedgruppekode
hgrptx Hovedgruppe
homr Hovedområdekode
homrtx Hovedområde
RUC_UDD4 RUC uddannelseskode
RUC_UDD4TX RUC uddannelse
tilgang Tilgangstidspunkt
Tilgang_efter_20072020 Tilgang efter d. 20/7 2020
TimeTracking Tid (sekunder) brugt af respondenten på de forskellige sektioner af spørgeskemaet. Formatet for variablen er sektion:tid|sektion:tid|sektion:tid|
Survey_StartTime Starttidspunkt for besvarelse
Survey_FinishTime Sluttidspunkt for besvarelse
Aar Survey år
sprog Vælg sprog / Select language
F1 Hvilken beskrivelse passer bedst på dit uddannelsesforløb indtil nu i dette seme
F1A Uddyb venligst dit nuværende uddannelsesforløb:
F2 Har du på nuværende tidspunkt i semesteret kun været i praktik?
F2A Uddyb venligst dit praktikforløb i det nuværende semester:
F3 Har du tidligere været i praktik som led i din nuværende uddannelse?
q1_1_resp Jeg er klar over, hvad jeg forventes at lære
q1_2_resp Vi har i nogen grad indflydelse på, hvad underviserne lægger vægt på
q1_3_resp Der er sammenhæng mellem det, vi undervises i, og det vi forventes at lære
q1_4_resp Uddannelsen har givet mig en fornemmelse af, hvordan fagpersoner arbejder på omr
q1_5_resp Undervisningen hjælper mig til at kunne forholde mig kritisk til ny viden eller
q1_6_resp Uddannelsen hjælper mig til at sætte det, jeg har lært, ind i en større sammenhæ
q1_7_resp Jeg synes at det meste af det, jeg har lært, er interessant
q1_8_resp Jeg har været glad for at deltage i undervisningen indtil nu
q1_9_resp Underviserne virker entusiastiske for det, de underviser i
q1_10_resp Jeg forstår tingene bedre, når jeg har talt med mine medstuderende om dem
q1_11_resp Underviserne bruger tid på at hjælpe os med at forstå det, der er vanskeligt
q1_12_resp Underviserne hjælper os med at forstå, hvordan man tænker og drager konklusioner
q1_13_resp Jeg har det generelt godt med at arbejde sammen med andre studerende
q1_14_resp Der er gode muligheder for at drøfte vigtige faglige emner med underviserne
q1_15_resp Jeg samarbejder ofte med andre studerende om at løse opgaver på studiet
q1_16_resp Underviserne er gode til at inddrage de studerende i undervisningen
q1_17_resp Underviserne lægger vægt på, at vi kan anvende det lærte i en ny kontekst eller
q3_1_resp Jeg synes, jeg får nok feedback på det, jeg laver på uddannelsen (f.eks. individ
q3_2_resp Det er tydeligt, hvad der forventes af det arbejde, der skal bedømmes (dvs. opga
q3_3_resp Jeg kan se en sammenhæng mellem det, vi skal lære og det, vi forventes at arbejd
q3_4_resp Den feedback, jeg får, hjælper mig til at arbejde videre med det, jeg skal lære
q3_5_resp På min uddannelse får jeg løbende feedback på det, jeg laver
q3_6_resp Det, jeg ikke helt har forstået, bliver gjort mere tydeligt af den feedback, jeg
q3_7_resp Jeg tror, at jeg kommer til at bruge det, jeg lærer, når jeg har færdiggjort min
q4_1_resp Jeg har tit svært ved at huske det, jeg skal lære
q4_2_resp Jeg yder en stor indsats på min uddannelse
q4_3_resp Mange af de ting, jeg lærer, kan jeg ikke få til at passe ind i en større sammen
q4_4_resp Generelt arbejder jeg systematisk og velorganiseret med mit studie
q4_5_resp Jeg bliver tit grebet af det, der præsenteres på uddannelsen, og tænker videre o
q4_6_resp Jeg sætter mig grundigt ind i emnerne, så jeg kan forholde mig kritisk til det,
q5_1_resp Jeg har tit svært ved at forstå det, jeg skal lære, fordi det er for kompliceret
q5_2_resp Jeg planlægger min studiehverdag for at kunne udnytte tiden bedst muligt
q5_3_resp Jeg oplever ofte, at ting ikke giver mening, selvom jeg prøver at lære det igen
q5_4_resp Jeg prioriterer min indsats, så jeg når det meste af det, jeg skal i løbet af ud
q5_5_resp Jeg gør mit bedste for at koble ny viden med det, jeg allerede ved om emnet
q5_6_resp Jeg gør mit bedste for at forbinde og skabe overblik over det, jeg lærer på fors
q6_1_resp På uddannelsen præsenteres vi ofte for ny viden eller forskning
q6_2_resp Uddannelsen giver mig en god forståelse for teori og metode
q6_3_resp Jeg kender til nogle af de forsknings- eller udviklingsprojekter, der foregår på
q6_4_resp Der er mulighed for at blive inddraget i forsknings- eller udviklingsprojekter p
q6_5_resp Vi møder ofte forskere i undervisningen
q6_6_resp Nogle af de ting, vi laver, minder om forskning
q6_7_resp I undervisningen inddrages viden fra praksis i et relevant omfang (f.eks. fra gæ
q6_8_resp Undervisningen er tilrettelagt, så jeg har mulighed for at øve mine kompetencer
q6_9_resp Mit praktikophold, klinikophold el.lign. har givet mig en bedre forståelse af sa
q7_1_resp Der er et godt socialt miljø
q7_2_resp Der er et godt fagligt miljø
q7_3_resp Det sociale miljø øger min motivation for at studere
q7_4_resp Det faglige miljø øger min motivation for at studere
q8_1_resp Mine undervisere er engagerede i undervisningen
q8_2_resp Mine undervisere er fagligt dygtige
q8_3_resp Mine undervisere er gode til at formidle i undervisningen
q8_4_resp Mine undervisere er gode til at give brugbar feedback
q8_5_resp Mine undervisere er nemme at komme i kontakt med
q8_6_resp Mine medstuderende er engagerede i undervisningen
q8_7_resp Mit udbytte af undervisningen er højt
q9_1_resp Kvaliteten af min uddannelse er samlet set høj
TRIV1_1_resp Jeg kan altid klare det, jeg sætter mig for på min uddannelse
TRIV1_2_resp Jeg er sikker på, at jeg kan klare det, der forventes af mig på min uddannelse
TRIV1_3_resp Jeg er god til at bruge den faglige modgang og frustration, jeg møder på min udd
TRIV1_4_resp Når noget ikke går som planlagt på min uddannelse, tager det tit modet fra mig
TRIV1_5_resp Jeg kan komme i tvivl om, hvorvidt jeg hører til på min uddannelse
TRIV1_6_resp Jeg har en gruppe af medstuderende, som jeg føler mig tryg ved
TRIV1_7_resp Jeg fokuserer min indsats på det, jeg skal kunne til eksamen
TRIV1_8_resp Jeg holder mig tilbage fra at stille spørgsmål og deltage aktivt for ikke at ris
TRIV2_1_resp Jeg syntes, at det meste af det vi lærer er relevant for mig
TRIV2_2_resp Jeg kan få hjælp og støtte fra mine medstuderende, når jeg har brug for det
q10_1_resp Har du oplevet at føle dig ensom på studiet?
q10_2_resp Har du oplevet stærke stress-symptomer i forbindelse med dit studie i dagligdage
q10_3_resp Har du oplevet stærke stress-symptomer i forbindelse med dit studie op til eksam
TRIV3_1_resp har jeg været glad og i godt humør
TRIV3_2_resp har jeg følt mig rolig og afslappet
TRIV3_3_resp har jeg følt mig aktiv og energisk
TRIV3_4_resp er jeg vågnet frisk og udhvilet
TRIV3_5_resp har min dagligdag været fyldt med ting, der interesserer mig
TRIV4_1 Tanker om, hvorvidt jeg kan klare det, jeg skal på min uddannelse
TRIV4_2 Tanker om, hvad jeg skal lave efter min uddannelse
TRIV4_3 Mine egne forventninger til mine præstationer på uddannelsen
TRIV4_4 Andres forventninger til mine præstationer på uddannelsen
TRIV4_5 Praktisk forhold på uddannelsen (regler, skema, fleksibilitet, manglende informa
TRIV4_6 Mit sociale liv, familieliv og andre personlige forhold
TRIV4_7 Praktiske forhold uden for uddannelsen (job, økonomi, bolig mv.)
TRIV4_8 Generelt af have flere ting om ørene, end jeg kan overskue
TRIV4_9 Ingen af ovenstående
q11_1_resp Jeg føler mig generelt rigtig godt tilpas på min uddannelse
q12_1 Klasseundervisning (holdundervisning)
q12_2 Forelæsninger
q12_3 Øvelsestimer (herunder værksteds- og laboratoriearbejde)
q12_4 Praktik (herunder klinik eller projektorienteret forløb hos en offentlig eller p
q12_5 Projektarbejde (både individuelt og i grupper)
q12_6 E-læring (eksempelvis fjernundervisning)
q12_7 Gruppearbejde (læsegruppe, studiegruppe)
q12_8 Selvstudie (forberedelse, læsning, hjemmeopgaver)
q12_9 Faglig vejledning fra din underviser
q13_rank_1_resp Klasseundervisning (holdundervisning)
q13_rank_2_resp Forelæsninger
q13_rank_3_resp Øvelsestimer (herunder værksteds- og laboratoriearbejde)
q13_rank_4_resp Praktik (herunder klinik eller projektorienteret forløb hos en offentlig eller p
q13_rank_5_resp Projektarbejde (både individuelt og i grupper)
q13_rank_6_resp E-læring (eksempelvis fjernundervisning)
q13_rank_7_resp Gruppearbejde (læsegruppe, studiegruppe)
q13_rank_8_resp Selvstudie (forberedelse, læsning, hjemmeopgaver)
q13_rank_9_resp Faglig vejledning fra din underviser
q13_order Rangering af q13
q14A_1_resp_d1 Mandag - Undervisning
q14A_2_resp_d1 Mandag - Forberedelse/selvstudier
q14A_3_resp_d1 Mandag - Praktik
q14A_1_resp_d2 Tirsdag - Undervisning
q14A_2_resp_d2 Tirsdag - Forberedelse/selvstudier
q14A_3_resp_d2 Tirsdag - Praktik
q14A_1_resp_d3 Onsdag - Undervisning
q14A_2_resp_d3 Onsdag - Forberedelse/selvstudier
q14A_3_resp_d3 Onsdag - Praktik
q14A_1_resp_d4 Torsdag - Undervisning
q14A_2_resp_d4 Torsdag - Forberedelse/selvstudier
q14A_3_resp_d4 Torsdag - Praktik
q14A_1_resp_d5 Fredag - Undervisning
q14A_2_resp_d5 Fredag - Forberedelse/selvstudier
q14A_3_resp_d5 Fredag - Praktik
q14A_1_resp_d6 Lørdag - Undervisning
q14A_2_resp_d6 Lørdag - Forberedelse/selvstudier
q14A_3_resp_d6 Lørdag - Praktik
q14A_1_resp_d7 Søndag - Undervisning
q14A_2_resp_d7 Søndag - Forberedelse/selvstudier
q14A_3_resp_d7 Søndag - Praktik
q14B_1_resp_d1 Mandag - Undervisning
q14B_2_resp_d1 Mandag - Forberedelse/selvstudier
q14B_1_resp_d2 Tirsdag - Undervisning
q14B_2_resp_d2 Tirsdag - Forberedelse/selvstudier
q14B_1_resp_d3 Onsdag - Undervisning
q14B_2_resp_d3 Onsdag - Forberedelse/selvstudier
q14B_1_resp_d4 Torsdag - Undervisning
q14B_2_resp_d4 Torsdag - Forberedelse/selvstudier
q14B_1_resp_d5 Fredag - Undervisning
q14B_2_resp_d5 Fredag - Forberedelse/selvstudier
q14B_1_resp_d6 Lørdag - Undervisning
q14B_2_resp_d6 Lørdag - Forberedelse/selvstudier
q14B_1_resp_d7 Søndag - Undervisning
q14B_2_resp_d7 Søndag - Forberedelse/selvstudier
q15 Hvor mange timer bruger du på praktik på en typisk uge i dette semester?
q15_n1 Antal ugentlige timer i praktik
q16 Hvor mange timer bruger du på lønnet arbejde på en typisk uge i dette semester?
q16_n1 Antal ugentlige timer på lønnet arbejde
q17 Hvor mange timer bruger du på frivilligt arbejde på en typisk uge i dette semest
q17_n1 Antal ugentlige timer på frivilligt arbejde
DCUM1_1_resp Ignoreret eller udelukket fra studiefællesskabet
DCUM1_2_resp Fået stødende, grove eller nedladende kommentarer
DCUM1_3_resp Udsat for uønsket seksuel opmærksomhed (f.eks. kommentarer, uønskede fysiske ber
DCUM1_4_resp Forskelsbehandlet (f.eks. på grund af seksuel orientering, religion, køn, etnici
DCUM1_5_resp Truet med vold eller oplevet truende adfærd
DCUM1_6_resp Slået, skubbet, sparket etc.
DCUM1_7_resp Dit udseende eller køn er blevet kommenteret på en måde, du fandt ubehagelig ell
DCUM1_8_resp Blevet rørt ved, omfavnet eller kysset på en måde, du ikke ønskede
DCUM2_1_resp_1 På uddannelsesstedet
DCUM2_1_resp_2 I andre studierelevante sammenhænge
DCUM2_1_resp_3 Digitalt
DCUM2_2_resp_1 På uddannelsesstedet
DCUM2_2_resp_2 I andre studierelevante sammenhænge
DCUM2_2_resp_3 Digitalt
DCUM2_3_resp_1 På uddannelsesstedet
DCUM2_3_resp_2 I andre studierelevante sammenhænge
DCUM2_3_resp_3 Digitalt
DCUM2_4_resp_1 På uddannelsesstedet
DCUM2_4_resp_2 I andre studierelevante sammenhænge
DCUM2_4_resp_3 Digitalt
DCUM2_5_resp_1 På uddannelsesstedet
DCUM2_5_resp_2 I andre studierelevante sammenhænge
DCUM2_5_resp_3 Digitalt
DCUM2_6_resp_1 På uddannelsesstedet
DCUM2_6_resp_2 I andre studierelevante sammenhænge
DCUM2_6_resp_3 Digitalt
DCUM2_7_resp_1 På uddannelsesstedet
DCUM2_7_resp_2 I andre studierelevante sammenhænge
DCUM2_7_resp_3 Digitalt
DCUM2_8_resp_1 På uddannelsesstedet
DCUM2_8_resp_2 I andre studierelevante sammenhænge
DCUM2_8_resp_3 Digitalt
DCUM3_1_resp_1 Medstuderende
DCUM3_1_resp_2 Undervisere
DCUM3_1_resp_3 Administrative ansatte
DCUM3_1_resp_4 Person(er) på mit praktiksted
DCUM3_1_resp_5 Andre
DCUM3_2_resp_1 Medstuderende
DCUM3_2_resp_2 Undervisere
DCUM3_2_resp_3 Administrative ansatte
DCUM3_2_resp_4 Person(er) på mit praktiksted
DCUM3_2_resp_5 Andre
DCUM3_3_resp_1 Medstuderende
DCUM3_3_resp_2 Undervisere
DCUM3_3_resp_3 Administrative ansatte
DCUM3_3_resp_4 Person(er) på mit praktiksted
DCUM3_3_resp_5 Andre
DCUM3_4_resp_1 Medstuderende
DCUM3_4_resp_2 Undervisere
DCUM3_4_resp_3 Administrative ansatte
DCUM3_4_resp_4 Person(er) på mit praktiksted
DCUM3_4_resp_5 Andre
DCUM3_5_resp_1 Medstuderende
DCUM3_5_resp_2 Undervisere
DCUM3_5_resp_3 Administrative ansatte
DCUM3_5_resp_4 Person(er) på mit praktiksted
DCUM3_5_resp_5 Andre
DCUM3_6_resp_1 Medstuderende
DCUM3_6_resp_2 Undervisere
DCUM3_6_resp_3 Administrative ansatte
DCUM3_6_resp_4 Person(er) på mit praktiksted
DCUM3_6_resp_5 Andre
DCUM3_7_resp_1 Medstuderende
DCUM3_7_resp_2 Undervisere
DCUM3_7_resp_3 Administrative ansatte
DCUM3_7_resp_4 Person(er) på mit praktiksted
DCUM3_7_resp_5 Andre
DCUM3_8_resp_1 Medstuderende
DCUM3_8_resp_2 Undervisere
DCUM3_8_resp_3 Administrative ansatte
DCUM3_8_resp_4 Person(er) på mit praktiksted
DCUM3_8_resp_5 Andre
DCUM4 Jeg ved, hvor jeg kan få støtte og vejledning på min uddannelse, hvis jeg ikke t
DCUM5 Hvor tilfreds er du med indeklimaet i de lokaler, hvor du oftest har undervisnin
DCUM5_Open Angiv gerne de lokaler på uddannelsesinstitutionen, hvor du er utilfreds med ind
DCUM6 Hvor tilfreds er du med toiletforholdene på din uddannelsesinstitution? Her skal
DCUM6_Open Angiv gerne hvorfor du er utilfreds med toiletforholdene på uddannelsesinstituti
DCUM7 Hvor tilfreds er du med rengøringen i undervisningslokalerne, grupperummene og f
DCUM7_Open Angiv gerne de steder på uddannelsesinstitutionen, hvor du oplever, at rengøring
DCUM8 Hvor enig eller uenig er du i, at: Undervisningslokalerne på min uddannelsesinst
DCUM8_Open Angiv gerne de lokaler på uddannelsesinstitutionen, som du ikke finder velegnede
DCUM11 Hvor enig eller uenig er du i, at: Grupperum, studiepladser og læsesale på min u
DCUM11_Open Angiv gerne de lokaler på uddannelsesinstitutionen, som du ikke finder velegnede
DCUM9 Hvor enig eller uenig er du i, at: De fysiske rammer på min uddannelsesinstituti
DCUM10 Hvor enig eller uenig er du i, at: Jeg oplever, at de fysiske rammer på min udda
DCUM10_Open Angiv gerne, hvor og hvilke sikkerhedsrisici du oplever på uddannelsesinstitutio
COVID1_1_resp Jeg havde det svært under forårets corona-nedlukning
COVID1_2_resp Nedlukningen har ikke forsinket mig i mit uddannelsesforløb
COVID1_3_resp I dag fungerer min hverdag på uddannelsen godt på trods af corona-situationen
COVID1_4_resp Corona-situationen fjerner noget af glæden ved at uddanne sig
PADAGOG1 Hvilken specialiseringsretning har du fået tildelt?
PADAGOG2_1_resp Jeg kan se en klar sammenhæng mellem det, jeg lærer i de forskellige moduler
PADAGOG2_2_resp Undervisningen i modulerne forudsætter ofte viden og færdigheder fra andre modul
PADAGOG2_3_resp Til min seneste prøve oplevede jeg, at prøveformen gjorde det muligt at vise, de
PADAGOG2_4_resp Generelt er det let at bestå prøverne (her skal du se bort fra praktikprøverne)
PADAGOG3_1_resp På min uddannelse er jeg blevet præsenteret for, hvordan jeg træffer etisk begru
PADAGOG3_2_resp På min uddannelse har jeg udviklet en faglig holdning til, hvordan jeg som pædag
PADAGOG4_1_resp På mit seneste praktiksted oplevede jeg, at der var tid og plads til, at jeg kun
PADAGOG4_2_resp I min seneste praktik oplevede jeg et trygt læringsmiljø, hvor der var mulighed
PADAGOG4_3_resp Jeg har i min seneste praktikperiode haft mulighed for at øve mig i at reflekter
PADAGOG4_4_resp Det var tydeligt for mig, hvor jeg skulle henvende mig, i tilfælde af at der ops
PADAGOG4_5_resp Jeg oplevede, at der var god tid til den planlagte vejledning og løbende feedbac
PADAGOG4_6_resp På mit seneste praktiksted blev det prioriteret at inddrage mig i faglige drøfte
PADAGOG5_1_resp Jeg følte mig godt klædt på til at starte i min seneste praktik (f.eks. gennem v
PADAGOG5_2_resp Jeg oplevede, at studiedagene under min seneste praktikperiode, understøttede de
PADAGOG5_3_resp I min seneste praktik oplevede jeg, at 2/3-samtalen (statussamtalen) understøtte
PADAGOG5_4_resp Det var tydeligt for mig, hvor jeg skulle henvende mig, i tilfælde af at der ops
PADAGOG5_5_resp Til min seneste praktikprøve fik jeg mulighed for at vise de kompetencer, som je
PADAGOG5_6_resp Det var let at bestå min seneste praktikprøve
PADAGOG5_7_resp Jeg har generelt opnået et højt læringsudbytte i min seneste praktik
Teaching_MON Mandag - Timeforbrug på undervisning
Study_MON Mandag - Timeforbrug på forberedelse/selvstudier
Internship_MON Mandag - Timeforbrug på praktik
Teaching_TUE Tirsdag - Timeforbrug på undervisning
Study_TUE Tirsdag - Timeforbrug på forberedelse/selvstudier
Internship_TUE Tirsdag - Timeforbrug på praktik
Teaching_WED Onsdag - Timeforbrug på undervisning
Study_WED Onsdag - Timeforbrug på forberedelse/selvstudier
Internship_WED Onsdag - Timeforbrug på praktik
Teaching_THU Torsdag - Timeforbrug på undervisning
Study_THU Torsdag - Timeforbrug på forberedelse/selvstudier
Internship_THU Torsdag - Timeforbrug på praktik
Teaching_FRI Fredag - Timeforbrug på undervisning
Study_FRI Fredag - Timeforbrug på forberedelse/selvstudier
Internship_FRI Fredag - Timeforbrug på praktik
Teaching_SAT Lørdag - Timeforbrug på undervisning
Study_SAT Lørdag - Timeforbrug på forberedelse/selvstudier
Internship_SAT Lørdag - Timeforbrug på praktik
Teaching_SUN Søndag - Timeforbrug på undervisning
Study_SUN Søndag - Timeforbrug på forberedelse/selvstudier
Internship_SUN Søndag - Timeforbrug på praktik
Teaching_Week Ugentligt timeforbrug på undervisning
Study_Week Ugentligt timeforbrug på forberedelse/selvstudier
Internship_Week Ugentligt timeforbrug på praktik
Work_Week Ugentligt timeforbrug på arbejde (lønnet og frivilligt)
Total_Week Ugentligt timeforbrug på undervisning, forberedelse/selvstudier, praktik og arbe
skala1_1 Skala1_1: Jeg er klar over, hvad jeg forventes at lære
skala1_2 Skala1_2: Der er sammenhæng mellem det, vi undervises i, og det vi forventes at
skala1_3 Skala1_3: Det er tydeligt, hvad der forventes af det arbejde, der skal bedømmes
skala1_4 Skala1_4: Jeg kan se en sammenhæng mellem det, vi skal lære og det, vi forventes
overensstemmelse Skala 1: Overensstemmelse
skala2_1 Skala2_1: Jeg synes, jeg får nok feedback på det, jeg laver på uddannelsen (f.ek
skala2_2 Skala2_2: Den feedback, jeg får, hjælper mig til at arbejde videre med det, jeg
skala2_3 Skala2_3: Det, jeg ikke helt har forstået, bliver gjort mere tydeligt af den fee
skala2_4 Skala2_4: På min uddannelse får jeg løbende feedback på det, jeg laver
konstrutiv_feedback Skala 2: Konstruktiv feedback
skala3_1 Skala3_1: Jeg synes, at det meste af det vi lærer, er relevant for mig
skala3_2 Skala3_2; Jeg synes at det meste af det, jeg har lært, er interessant
skala3_3 Skala3_3: Jeg har været glad for at deltage i undervisningen indtil nu
skala3_4 Skala3_4: Jeg tror, at jeg kommer til at bruge det, jeg lærer, når jeg har færdi
interesse_motivation Skala 3: Interesse og motivation
skala4_1 Skala4_1: Jeg kan få hjælp og støtte fra mine medstuderende, når jeg har brug fo
skala4_2 Skala4_2: Jeg forstår tingene bedre, når jeg har talt med mine medstuderende om
skala4_3 Skala4_3: Jeg har det generelt godt med at arbejde sammen med andre studerende
skala4_4 Skala4_4: Jeg samarbejder ofte med andre studerende om at løse opgaver på studie
stoette_medstuderende Skala 4: Støtte fra medstuderende
skala5_1 Skala5_1: Underviserne virker entusiastiske for det, de underviser i
skala5_2 Skala5_2: Vi har i nogen grad indflydelse på, hvad underviserne lægger vægt på
skala5_3 Skala5_3: Underviserne bruger tid på at hjælpe os med at forstå det, der er vans
skala5_4 Skala5_4: Der er gode muligheder for at drøfte vigtige faglige emner med undervi
skala5_5 Skala5_5: Underviserne er gode til at inddrage de studerende i undervisningen
underviserinteraktion Skala 5: Underviserinteraktion
skala6_1 Skala6_1: Undervisningen hjælper mig til at kunne forholde mig kritisk til ny vi
skala6_2 Skala6_2: Uddannelsen har givet mig en fornemmelse af, hvordan fagpersoner arbej
skala6_3 Skala6_3: Uddannelsen hjælper mig til at sætte det, jeg har lært, ind i en størr
skala6_4 Skala6_4: Underviserne lægger vægt på, at vi kan anvende det lærte i en ny konte
skala6_5 Skala6_5: Underviserne hjælper os med at forstå, hvordan man tænker og drager ko
laering_forstaaelse Skala 6: Læring for forståelse
skala7_1 Skala7_1: Jeg yder en stor indsats på min uddannelse
skala7_2 Skala7_2: Generelt arbejder jeg systematisk og velorganiseret med mit studie
skala7_3 Skala7_3: Jeg planlægger min studiehverdag for at kunne udnytte tiden bedst muli
skala7_4 Skala7_4: Jeg prioriterer min indsats, så jeg når det meste af det, jeg skal i l
organiseret_laering Skala 7: Organiseret Læringstilgang
skala8_1 Skala8_1: Jeg har tit svært ved at huske det, jeg skal lære
skala8_2 Skala8_2: Mange af de ting, jeg lærer, kan jeg ikke få til at passe ind i en stø
skala8_3 Skala8_3: Jeg har tit svært ved at forstå det, jeg skal lære, fordi det er for k
skala8_4 Skala8_4: Jeg oplever ofte, at ting ikke giver mening, selvom jeg prøver at lære
overfladelaering Skala 8: Overfladelæring
skala9_1 Skala9_1: Jeg bliver tit grebet af det, der præsenteres på uddannelsen, og tænke
skala9_2 Skala9_2: Jeg sætter mig grundigt ind i emnerne, så jeg kan forholde mig kritisk
skala9_3 Skala9_3: Jeg gør mit bedste for at koble ny viden med det, jeg allerede ved om
skala9_4 Skala9_4: Jeg gør mit bedste for at forbinde og skabe overblik over det, jeg lær
dybdelaering Skala 9: Dybdelæring
wgt_stikproeve_pop Raked Weight
wgt_laerbar_pop Raked Weight
wgt_stikproeve_inst Vægt for stikprøven
wgt_laerbar_inst Vægt for læringsbarometer
Løbenummer Ikke betydningsbærende unikt løbenummer skabt under aflevering til arkiv