Søgning » B 98 » effekt_0_2_efter
Tabel

effekt_0_2_efter


Beskrivelse ?

Effekt 0-2 årige. Barnets udvikling. Måling foretaget lige efter barnet har afsluttet indsatsen

Størrelse (Antal rækker) ?

143

Indhold (Kolonner/variable) ?

Navn Indhold
entityID entityID (Primærnøgle)
type Målings type
type_ Målings type_denormaliseret
fysiskaktiv Dit barn kan lide at bruge sin krop og begive sig ud i nye fysiske aktiviteter
fysiskaktiv_ Dit barn kan lide at bruge sin krop og begive sig ud i nye fysiske aktiviteter_denormaliseret
fysisksund Dit barn har en generel god fysisk sundhed
fysisksund_ Dit barn har en generel god fysisk sundhed_denormaliseret
fysiskurolig Dit barn virker ofte fysisk urolig
fysiskurolig_ Dit barn virker ofte fysisk urolig_denormaliseret
sove Dit barn har en aldersvarende sove- og vågenrytme
sove_ Dit barn har en aldersvarende sove- og vågenrytme_denormaliseret
spise Dit barn har et aldersvarende spisemønster
spise_ Dit barn har et aldersvarende spisemønster_denormaliseret
aktiv_hvile Dit barn har tydelige aldersvarende overgange mellem aktivitet og hvile
aktiv_hvile_ Dit barn har tydelige aldersvarende overgange mellem aktivitet og hvile_denormaliseret
kontinu_spis_sov_akti Der er en vis kontinuitet i jeres hverdag i forhold til spiseaktiviteter, soveaktiviteter, og øvrige aktiviteter
kontinu_spis_sov_akti_ Der er en vis kontinuitet i jeres hverdag i forhold til spiseaktiviteter, soveaktiviteter, og øvrige aktiviteter_denormaliseret
lyd Dit barn er i særlig grad lydfølsomt
lyd_ Dit barn er i særlig grad lydfølsomt_denormaliseret
lys Dit barn er i særlig grad lysfølsomt
lys_ Dit barn er i særlig grad lysfølsomt_denormaliseret
beroering Dit barn er i særlig grad følsomt overfor berøring
beroering_ Dit barn er i særlig grad følsomt overfor berøring_denormaliseret
bange Dit barn bliver i særlig grad skræmt/bange
bange_ Dit barn bliver i særlig grad skræmt/bange_denormaliseret
oejenkontakt Dit barn har aldersvarende øjenkontakt
oejenkontakt_ Dit barn har aldersvarende øjenkontakt_denormaliseret
forlade_rum Dit barn reagerer aldersvarende på, at du forlader rummet
forlade_rum_ Dit barn reagerer aldersvarende på, at du forlader rummet_denormaliseret
forskel_kendt_fremmed Dit barn reagerer forskelligt på kendte og fremmende
forskel_kendt_fremmed_ Dit barn reagerer forskelligt på kendte og fremmende_denormaliseret
tilknytning Dit barn viser på en særlig måde tilknytning til dig/jer
tilknytning_ Dit barn viser på en særlig måde tilknytning til dig/jer_denormaliseret
afvis_holdeaf Dit barn udtrykker aldersvarende holden af eller afvisning overfor andre
afvis_holdeaf_ Dit barn udtrykker aldersvarende holden af eller afvisning overfor andre_denormaliseret
tilpasse_situation Dit barn tilpasser sig forskellige situationer
tilpasse_situation_ Dit barn tilpasser sig forskellige situationer_denormaliseret
tilpasse_stemning Dit barn tilpasser sig forskellige stemninger
tilpasse_stemning_ Dit barn tilpasser sig forskellige stemninger_denormaliseret
opm_mental_fravaer Dit barn kan kræve din opmærksomhed, når du er mentalt fraværende
opm_mental_fravaer_ Dit barn kan kræve din opmærksomhed, når du er mentalt fraværende_denormaliseret
se_hoer Dit barn har en generel oplevelse af at blive set og hørt
se_hoer_ Dit barn har en generel oplevelse af at blive set og hørt_denormaliseret
glad_tilfreds Dit barn udviser positive følelsesudtryk f.eks glæde eller tilfredshed
glad_tilfreds_ Dit barn udviser positive følelsesudtryk f.eks glæde eller tilfredshed_denormaliseret
frustr_vrede Dit barn udviser negative følelsesudtryk f.eks frustration eller vrede
frustr_vrede_ Dit barn udviser negative følelsesudtryk f.eks frustration eller vrede_denormaliseret
betaenk_hensynsf Dit barn udviser begyndende betænksomhed og hensynsfulhed (fra 1 års alderen)
betaenk_hensynsf_ Dit barn udviser begyndende betænksomhed og hensynsfulhed (fra 1 års alderen)_denormaliseret
beskyt_overbelast Dit barn kan i et vist omfang beskytte sig mod overbelastning og regulere mængden af indtryk
beskyt_overbelast_ Dit barn kan i et vist omfang beskytte sig mod overbelastning og regulere mængden af indtryk_denormaliseret
troeste Dit barn kan være svær at trøste
troeste_ Dit barn kan være svær at trøste_denormaliseret
udavendt Dit barn er aldersvarende udadvendt og nysgerrigt
udavendt_ Dit barn er aldersvarende udadvendt og nysgerrigt_denormaliseret
lege Dit barn udviser lyst til at lege
lege_ Dit barn udviser lyst til at lege_denormaliseret
koncentration Dit barn kan koncentrere sig på et aldersvarende niveau
koncentration_ Dit barn kan koncentrere sig på et aldersvarende niveau_denormaliseret
voksen_styring Dit barn læner sig generelt sig op ad voksnes styring
voksen_styring_ Dit barn læner sig generelt sig op ad voksnes styring_denormaliseret
personlighed Dit barns forskellige personlighedstræk fornemmes tydeligt
personlighed_ Dit barns forskellige personlighedstræk fornemmes tydeligt_denormaliseret
kommentar_0_1 Kommentarer til barnets adfærd fra fødsel og frem til og med 2 år
famstruktur Vi har fået en bedre struktur i vores familie
famstruktur_ Vi har fået en bedre struktur i vores familie_denormaliseret
famkonflikt Jeg kan håndtere konflikter i familien bedre
famkonflikt_ Jeg kan håndtere konflikter i familien bedre_denormaliseret
fambehov Jeg kan bedre se hvert enkelt familiemedlems behov
fambehov_ Jeg kan bedre se hvert enkelt familiemedlems behov_denormaliseret
famtaleaabent Jeg kan tale åbent om det, mit barn finder svært
famtaleaabent_ Jeg kan tale åbent om det, mit barn finder svært_denormaliseret
famhaandter Jeg kan bedre håndtere når mit barn er/har det vanskeligt
famhaandter_ Jeg kan bedre håndtere når mit barn er/har det vanskeligt_denormaliseret
fampositivfokus Jeg oplever, at vi har fået et mere positivt fokus på vores familieliv
fampositivfokus_ Jeg oplever, at vi har fået et mere positivt fokus på vores familieliv_denormaliseret
indsatsID Fremmednøgle til indsats