| entityID |
entityID (Primærnøgle) |
| type |
Målings type |
| type_ |
Målings type_denormaliseret |
| fysiskaktiv |
Dit barn kan lide at bruge sin krop og begive sig ud i nye fysiske aktiviteter |
| fysiskaktiv_ |
Dit barn kan lide at bruge sin krop og begive sig ud i nye fysiske aktiviteter_denormaliseret |
| fysisksund |
Dit barn har en generel god fysisk sundhed |
| fysisksund_ |
Dit barn har en generel god fysisk sundhed_denormaliseret |
| fysiskurolig |
Dit barn virker ofte fysisk urolig |
| fysiskurolig_ |
Dit barn virker ofte fysisk urolig_denormaliseret |
| sove |
Dit barn har en aldersvarende sove- og vågenrytme |
| sove_ |
Dit barn har en aldersvarende sove- og vågenrytme_denormaliseret |
| spise |
Dit barn har et aldersvarende spisemønster |
| spise_ |
Dit barn har et aldersvarende spisemønster_denormaliseret |
| aktiv_hvile |
Dit barn har tydelige aldersvarende overgange mellem aktivitet og hvile |
| aktiv_hvile_ |
Dit barn har tydelige aldersvarende overgange mellem aktivitet og hvile_denormaliseret |
| kontinu_spis_sov_akti |
Der er en vis kontinuitet i jeres hverdag i forhold til spiseaktiviteter, soveaktiviteter, og øvrige aktiviteter |
| kontinu_spis_sov_akti_ |
Der er en vis kontinuitet i jeres hverdag i forhold til spiseaktiviteter, soveaktiviteter, og øvrige aktiviteter_denormaliseret |
| lyd |
Dit barn er i særlig grad lydfølsomt |
| lyd_ |
Dit barn er i særlig grad lydfølsomt_denormaliseret |
| lys |
Dit barn er i særlig grad lysfølsomt |
| lys_ |
Dit barn er i særlig grad lysfølsomt_denormaliseret |
| beroering |
Dit barn er i særlig grad følsomt overfor berøring |
| beroering_ |
Dit barn er i særlig grad følsomt overfor berøring_denormaliseret |
| bange |
Dit barn bliver i særlig grad skræmt/bange |
| bange_ |
Dit barn bliver i særlig grad skræmt/bange_denormaliseret |
| oejenkontakt |
Dit barn har aldersvarende øjenkontakt |
| oejenkontakt_ |
Dit barn har aldersvarende øjenkontakt_denormaliseret |
| forlade_rum |
Dit barn reagerer aldersvarende på, at du forlader rummet |
| forlade_rum_ |
Dit barn reagerer aldersvarende på, at du forlader rummet_denormaliseret |
| forskel_kendt_fremmed |
Dit barn reagerer forskelligt på kendte og fremmende |
| forskel_kendt_fremmed_ |
Dit barn reagerer forskelligt på kendte og fremmende_denormaliseret |
| tilknytning |
Dit barn viser på en særlig måde tilknytning til dig/jer |
| tilknytning_ |
Dit barn viser på en særlig måde tilknytning til dig/jer_denormaliseret |
| afvis_holdeaf |
Dit barn udtrykker aldersvarende holden af eller afvisning overfor andre |
| afvis_holdeaf_ |
Dit barn udtrykker aldersvarende holden af eller afvisning overfor andre_denormaliseret |
| tilpasse_situation |
Dit barn tilpasser sig forskellige situationer |
| tilpasse_situation_ |
Dit barn tilpasser sig forskellige situationer_denormaliseret |
| tilpasse_stemning |
Dit barn tilpasser sig forskellige stemninger |
| tilpasse_stemning_ |
Dit barn tilpasser sig forskellige stemninger_denormaliseret |
| opm_mental_fravaer |
Dit barn kan kræve din opmærksomhed, når du er mentalt fraværende |
| opm_mental_fravaer_ |
Dit barn kan kræve din opmærksomhed, når du er mentalt fraværende_denormaliseret |
| se_hoer |
Dit barn har en generel oplevelse af at blive set og hørt |
| se_hoer_ |
Dit barn har en generel oplevelse af at blive set og hørt_denormaliseret |
| glad_tilfreds |
Dit barn udviser positive følelsesudtryk f.eks glæde eller tilfredshed |
| glad_tilfreds_ |
Dit barn udviser positive følelsesudtryk f.eks glæde eller tilfredshed_denormaliseret |
| frustr_vrede |
Dit barn udviser negative følelsesudtryk f.eks frustration eller vrede |
| frustr_vrede_ |
Dit barn udviser negative følelsesudtryk f.eks frustration eller vrede_denormaliseret |
| betaenk_hensynsf |
Dit barn udviser begyndende betænksomhed og hensynsfulhed (fra 1 års alderen) |
| betaenk_hensynsf_ |
Dit barn udviser begyndende betænksomhed og hensynsfulhed (fra 1 års alderen)_denormaliseret |
| beskyt_overbelast |
Dit barn kan i et vist omfang beskytte sig mod overbelastning og regulere mængden af indtryk |
| beskyt_overbelast_ |
Dit barn kan i et vist omfang beskytte sig mod overbelastning og regulere mængden af indtryk_denormaliseret |
| troeste |
Dit barn kan være svær at trøste |
| troeste_ |
Dit barn kan være svær at trøste_denormaliseret |
| udavendt |
Dit barn er aldersvarende udadvendt og nysgerrigt |
| udavendt_ |
Dit barn er aldersvarende udadvendt og nysgerrigt_denormaliseret |
| lege |
Dit barn udviser lyst til at lege |
| lege_ |
Dit barn udviser lyst til at lege_denormaliseret |
| koncentration |
Dit barn kan koncentrere sig på et aldersvarende niveau |
| koncentration_ |
Dit barn kan koncentrere sig på et aldersvarende niveau_denormaliseret |
| voksen_styring |
Dit barn læner sig generelt sig op ad voksnes styring |
| voksen_styring_ |
Dit barn læner sig generelt sig op ad voksnes styring_denormaliseret |
| personlighed |
Dit barns forskellige personlighedstræk fornemmes tydeligt |
| personlighed_ |
Dit barns forskellige personlighedstræk fornemmes tydeligt_denormaliseret |
| kommentar_0_1 |
Kommentarer til barnets adfærd fra fødsel og frem til og med 2 år |
| famstruktur |
Vi har fået en bedre struktur i vores familie |
| famstruktur_ |
Vi har fået en bedre struktur i vores familie_denormaliseret |
| famkonflikt |
Jeg kan håndtere konflikter i familien bedre |
| famkonflikt_ |
Jeg kan håndtere konflikter i familien bedre_denormaliseret |
| fambehov |
Jeg kan bedre se hvert enkelt familiemedlems behov |
| fambehov_ |
Jeg kan bedre se hvert enkelt familiemedlems behov_denormaliseret |
| famtaleaabent |
Jeg kan tale åbent om det, mit barn finder svært |
| famtaleaabent_ |
Jeg kan tale åbent om det, mit barn finder svært_denormaliseret |
| famhaandter |
Jeg kan bedre håndtere når mit barn er/har det vanskeligt |
| famhaandter_ |
Jeg kan bedre håndtere når mit barn er/har det vanskeligt_denormaliseret |
| fampositivfokus |
Jeg oplever, at vi har fået et mere positivt fokus på vores familieliv |
| fampositivfokus_ |
Jeg oplever, at vi har fået et mere positivt fokus på vores familieliv_denormaliseret |
| indsatsID |
Fremmednøgle til indsats |