Filtrér søgeresultater ?

Datatyper ?
3
0

Årstal ? (2001 - 2019)
Fra
Til 

Skabt af ?
Antal søgeresultater 3

It-system uden dok.
Aflevering 20125
Skabt af: Hovedstadens Sygehusfællesskab, Region Hovedstaden, Amager Hospital, Hvidovre Hopspital, Amager og Hvidovre Hospital, Bispebjerg Hospital, Frederiksberg Hospital, Bispebjerg og Frederiksberg Hospital, Gentofte Hospital, Herlev Hospital, Herlev Gentofte Hospital, Glostrup Hospital, Centralsygehuset i Holbæk, Centralsygehuset i Slagelse, Korsør Sygehus, Køge Sygehus, Nykøbing Falster Sygehus, Næstved Sygehus, Roskilde Sygehus, Fredericia og Kolding Sygehus, Sygehus Lillebælt, Odense Universitetshospital, Svendborg Sygehus, Sygehus Sønderjylland, Sønderborg Sygehus, Haderslev Sygehus, Horsens Sygehus, Hospitalsenhed Midt, Hospitalsenhed Vest, Odder Sygehus, Randers Centralsygehus, Sygehus Vendsyssel, Århus Universitetshospital.

Den Landsdækkende Database for Geriatri har til formål at forbedre kvaliteten i behandlingen af geriatriske patienter i Danmark


Uoplyst
Aflevering 20355
Skabt af: Hvidovre Hospital, Amager og Hvidovre Hospital.

Formålet med GoPro har været sikre sagsstyring, vidensdeling og overholdelse af lovgivningen i forhold til arkivering. Systemet har været anvendt af medarbejderne i Direktionssekretariat mhp. at sikre effektive arbejdsgange.


ESDH-system
Aflevering 21116
Skabt af: Region Hovedstaden, Nordsjællands Hospital, Den Sociale Virksomhed, Region Hovedstaden Psykiatri, Rigshospitalet, Herlev og Gentofte Hospital, Bispebjerg og Frederiksberg Hospital, Amager og Hvidovre Hospital, Region Hovedstadens Akutberedskab, Steno Diabetes Center Copenhagen, Region Hovedstadens Apotek, Bornholms Hospital.

Det forretningsmæssige formål er en fælles ESDH løsning for koncernstabene i Region Hovedstaden. De operationelle formål omfatter en journalisering der kan: - Dokumentere og skabe overblik over sagsbehandlingen og øvrige aktiviteter, der er nødvendige for at følge lovgivningen og god forvaltningsskik. - Sikre at sager og dokumenter nemt kan genfindes. - Gøre viden og erfaringer tilgængelige i den forstand, at den enkelte medarbejder skal have mulighed for at finde relevante sager og dokumenter indenfor et bestemt område eller om et givent emne på tværs af koncernen. - Støtte sagsbehandling og sagsstyring og øget kvalitet og effektivitet i sagsbehandlingen. - Trække statistik om præcist afgrænsede sagsområder, afgørelser, sagsbehandlingstider m.m. på udvalgte sagsområder samt anden ledelsesinformation. Endelig lægger journaliseringen også op til et mere langsigtet formål om at synliggøre en historik i koncernens sager og hermed skabe mere langsigte tinformation.