Skabt af: Moderniseringsstyrelsen.
De statslige forbrugstal har til formål at dokumentere den faktiske sammensætning og størrelse af staten til beregning af forslag til finanslov og opkrævning til den statslige fleksjobordning samt støtte for rapportering i Statens Koncernsystem (SKS).
Skabt af: Moderniseringsstyrelsen.
De statslige forbrugstal har til formål at dokumentere den faktiske sammensætning og størrelse af staten til beregning af forslag til finanslov og opkrævning til den statslige fleksjobordning samt støtte for rapportering i Statens Koncernsystem (SKS).
Skabt af: Moderniseringsstyrelsen.
De statslige forbrugstal har til formål at dokumentere den faktiske sammensætning og størrelse af staten til beregning af forslag til finanslov og opkrævning til den statslige fleksjobordning samt støtte for rapportering i Statens Koncernsystem (SKS).
Skabt af: Moderniseringsstyrelsen.
De statslige forbrugstal har til formål at dokumentere den faktiske sammensætning og størrelse af staten til beregning af forslag til finanslov og opkrævning til den statslige fleksjobordning samt støtte for rapportering i Statens Koncernsystem (SKS).
Skabt af: Økonomistyrelsen.
De statslige forbrugstal har til formål at dokumentere den faktiske sammensætning og størrelse af staten til beregning af forslag til finanslov og opkrævning til den statslige fleksjobordning samt støtte for rapportering i Statens Koncernsystem (SKS).
Skabt af: Økonomistyrelsen.
ISOLA har til formål at dokumentere den faktiske sammensætning og størrelse af staten til beregning af forslag til finanslov og opkrævning til den statslige fleksjobordning samt støtte for rapportering i Statens Koncernsystem (SKS).
Skabt af: Økonomistyrelsen.
ISOLA har til formål at dokumentere den faktiske sammensætning og størrelse af staten til beregning af forslag til finanslov og opkrævning til den statslige fleksjobordning samt støtte for rapportering i Statens Koncernsystem (SKS).
Skabt af: Økonomistyrelsen.
ISOLA har til formål at dokumentere den faktiske sammensætning og størrelse af staten til beregning af forslag til finanslov og opkrævning til den statslige fleksjobordning samt støtte for rapportering i Statens Koncernsystem (SKS).
Skabt af: Moderniseringsstyrelsen.
Formålet med at oprette og drive it-systemet (LIF) er at opsamle faktisk lønsumsforbrug og årsværksforbrug for centrale dele af staten til brug for bla. Finanslovsberegning, opkrævning af fleksjob mv.
Skabt af: Personalestyrelsen.
Registrering af faktisk lønsums- og årsværksforbrug i de centrale statslige ministerier og styrelser til brug for myndighedsopgaver ifm. opfølgning på udvikling i lønsum og
årsværk i staten, samt talgrundlag for udarbejdelse af Forslag til Finanslov, opkrævning til Fleksjobordningen med mere.
Skabt af: Personalestyrelsen.
Formålet med at oprette og drive it-systemet (LIF) er at opsamle faktisk lønsumsforbrug og årsværksforbrug for centrale dele af staten til brug for bla. Finanslovsberegning, opkrævning af fleksjob mv.
Skabt af: Moderniseringsstyrelsen.
Formålet med at oprette og drive it-systemet (LIF) er at opsamle faktisk lønsumsforbrug og årsværksforbrug for centrale dele af staten til brug for bla. Finanslovsberegning, opkrævning af fleksjob mv.
Skabt af: Økonomistyrelsen, Statens Administration, Moderniseringsstyrelsen.
Formålet med systemet har været at registrere, journalisere og understøtte sagsbehandlingen i Økonomistyrelsen, Statens Administration og Moderniseringsstyrelsen
Skabt af: Moderniseringsstyrelsen.
Formålet med at oprette og drive it-systemet (LIF) er at opsamle faktisk lønsumsforbrug og årsværksforbrug for centrale dele af staten til brug for bla. Finanslovsberegning, opkrævning af fleksjob mv.
Skabt af: Moderniseringsstyrelsen.
Formålet med at oprette og drive it-systemet (LIF) er at opsamle faktisk lønsumsforbrug og årsværksforbrug for centrale dele af staten til brug for bla. Finanslovsberegning, opkrævning af fleksjob mv.
Skabt af: Gudenåkollegiet.
Formålet med at indføre SBSYS er at SBSYS anvendes som grundlag for den daglige sagsbehandling herunder:
at understøtte god forvaltningspraksis og overholde lovgivning
at effektivisere arbejdsgange og videndeling
at registrere og eventuelt scanne alle relevante dokumenter
at alle relevante dokumenter er tilknyttet en sag
at alle som udgangspunkt før adgang til alt, kun begrænses af absolut nødvendige sikkerhedsrestriktioner
at sikre mulighed for sags- og dokumentflow i organisationen
at give mulighed for adgang til sager og dokumenter fra hjemmearbejdspladser m.m.
Gudenåkollegiet hørte i perioden 4.11.2005-31.12.2006 under Vejle Amt. I perioden 1.1.2007 til 30.6.2012 hørte Gudenåkollegiet under Region Midtjylland.
Skabt af: Midtdjurs Kommune, Rønde Kommune, Ebeltoft Kommune, Rosenholm Kommune, Syddjurs Kommune.
Kommunens generelle elektroniske sags og dokumenthåndteringssystem til brug for sagsbehandling