Antal søgeresultater 621
Din søgning har givet 621 resultater.
Vi viser her de 100 mest relevante.
Du kan præcisere din søgning ved at bruge filtrene i venstre margin.
Skabt af: Arbejdstilsynet, Arbejdsmiljørinstituttet.
Registret har til formål at samle oplysninger om og vurderinger af stoffer, materialer og produkter, herunder om deres forekomst og brug. Registrets indhold danner grundlag for vurdering af og forebyggelse mod skadelige stoffer, materialer og produkter.
Match i 43 tabeller: AnmSamsSamme__F, AnvDiv__F, AnvBekaempOmr__F, AnvBranche__F, AnvForm__F, ...
Skabt af: Arbejdstilsynet, Arbejdsmiljøinstituttet.
Produktegistret er et fælles register mellem Arbejdstilsynet og Miljøstyrelsen, der har til formål at skabe et overblik over udbredelsen og brugen af farlige stoffer og materialer i Danmark.
Match i 43 tabeller: AnmSamsSamme__F, AnvDiv__F, AnvBekaempOmr__F, AnvBranche__F, AnvForm__F, ...
Skabt af: Danmarks Statistik.
Skabt af: Arbejdstilsynet.
Match i 7 tabeller: TAB00199, TAB00120, TAB00215, TAB00208, TAB00164, ...
Skabt af: Danmarks Statistik.
Registrets formål er at belyse Danmarks varehandel med andre lande. Registret er forordningsbelagt.
Data anvendes bla, af diverse offentlige myndigheder som led i det nødvendige beslutningsgrundlag. Derudover anvendes de af en lang række private organisationer, firmaer mm. De detaljerede data anvendes desuden til forskning mm.
Skabt af: Danmarks Statistik.
Registrets formål er at belyse Danmarks varehandel med andre lande. Registret er forordningsbelagt.
Data anvendes bla, af diverse offentlige myndigheder som led i det nødvendige beslutningsgrundlag. Derudover anvendes de af en lang række private organisationer, firmaer mm. De detaljerede data anvendes desuden til forskning mm.
Skabt af: Danmarks Statistik.
Registrets formål er at belyse Danmarks varehandel med andre lande. Registret er forordningsbelagt.
Data anvendes bla, af diverse offentlige myndigheder som led i det nødvendige beslutningsgrundlag. Derudover anvendes de af en lang række private organisationer, firmaer mm. De detaljerede data anvendes desuden til forskning mm.
Skabt af: Danmarks Statistik.
Registrets formål er at belyse Danmarks varehandel med andre lande. Registret er forordningsbelagt.
Data anvendes bla, af diverse offentlige myndigheder som led i det nødvendige beslutningsgrundlag. Derudover anvendes de af en lang række private organisationer, firmaer mm. De detaljerede data anvendes desuden til forskning mm.
Skabt af: Danmarks Statistik.
Registrets formål er at belyse Danmarks varehandel med andre lande. Registret er forordningsbelagt.
Data anvendes bla, af diverse offentlige myndigheder som led i det nødvendige beslutningsgrundlag. Derudover anvendes de af en lang række private organisationer, firmaer mm. De detaljerede data anvendes desuden til forskning mm.
Skabt af: Danmarks Statistik.
Registrets formål er at belyse Danmarks varehandel med andre lande. Registret er forordningsbelagt.
Data anvendes bla, af diverse offentlige myndigheder som led i det nødvendige beslutningsgrundlag. Derudover anvendes de af en lang række private organisationer, firmaer mm. De detaljerede data anvendes desuden til forskning mm.
Skabt af: Danmarks Statistik.
Registrets formål er at belyse Danmarks varehandel med andre lande. Registret er forordningsbelagt.
Data anvendes bla, af diverse offentlige myndigheder som led i det nødvendige beslutningsgrundlag. Derudover anvendes de af en lang række private organisationer, firmaer mm. De detaljerede data anvendes desuden til forskning mm.
Skabt af: Danmarks Statistik.
Formålet med statistikken er at belyse samhandel (import og eksport) med tjenesteydelser mv. med andre lande, både på ydelsens art, men også på det land/område, der handles med.
Statistikken blev oprettet i forbindelse med ophøret af Nationalbankens betalingsstatistik ved årsskiftet 2004/2005, jf. Betalingsbalance over for udlandet.
Udenrigshandel med tjenester udarbejdes på baggrund af 1) Europa-parlamentets og Rådets forordning (EF) Nr. 184/2005 af 12. januar 2005 om Fællesskabets statistikker over betalingsbalance, international handel med tjenester og udenlandske direkte investeringer med tilhørende kommissionsforordninger og 2) Lov om Danmarks Statistik (§ 9a og § 10).
Statistikken udgør et selvstændigt statistikprodukt og indgår desuden i opstillingen af betalingsbalancen. Vigtige brugere er således offentlige myndigheder, private organisationer, firmaer og privatpersoner.
Skabt af: Danmarks Statistik.
Formålet med statistikken er at belyse samhandel (import og eksport) med tjenesteydelser mv. med andre lande, både på ydelsens art, men også på det land/område, der handles med.
Statistikken blev oprettet i forbindelse med ophøret af Nationalbankens betalingsstatistik ved årsskiftet 2004/2005, jf. Betalingsbalance over for udlandet.
Udenrigshandel med tjenester udarbejdes på baggrund af 1) Europa-parlamentets og Rådets forordning (EF) Nr. 184/2005 af 12. januar 2005 om Fællesskabets statistikker over betalingsbalance, international handel med tjenester og udenlandske direkte investeringer med tilhørende kommissionsforordninger og 2) Lov om Danmarks Statistik (§ 9a og § 10).
Statistikken udgør et selvstændigt statistikprodukt og indgår desuden i opstillingen af betalingsbalancen. Vigtige brugere er således offentlige myndigheder, private organisationer, firmaer og privatpersoner.
Skabt af: Danmarks Statistik.
Skabt af: Danmarks Statistik.
Registrets formål er at belyse Danmarks varehandel med andre lande. Registret er forordningsbelagt.
Data anvendes bla, af diverse offentlige myndigheder som led i det nødvendige beslutningsgrundlag. Derudover anvendes de af en lang række private organisationer, firmaer mm. De detaljerede data anvendes desuden til forskning mm.
Skabt af: Danmarks Statistik.
Registrets formål er at belyse Danmarks varehandel med andre lande. Registret er forordningsbelagt.
Data anvendes bla, af diverse offentlige myndigheder som led i det nødvendige beslutningsgrundlag. Derudover anvendes de af en lang række private organisationer, firmaer mm. De detaljerede data anvendes desuden til forskning mm.
Skabt af: Danmarks Statistik.
Formålet med statistikken er at belyse samhandel (import og eksport) med tjenesteydelser mv. med andre lande, både på ydelsens art, men også på det land/område, der handles med.
Statistikken blev oprettet i forbindelse med ophøret af Nationalbankens betalingsstatistik ved årsskiftet 2004/2005, jf. Betalingsbalance over for udlandet.
Udenrigshandel med tjenester udarbejdes på baggrund af 1) Europa-parlamentets og Rådets forordning (EF) Nr. 184/2005 af 12. januar 2005 om Fællesskabets statistikker over betalingsbalance, international handel med tjenester og udenlandske direkte investeringer med tilhørende kommissionsforordninger og 2) Lov om Danmarks Statistik (§ 9a og § 10).
Statistikken udgør et selvstændigt statistikprodukt og indgår desuden i opstillingen af betalingsbalancen. Vigtige brugere er således offentlige myndigheder, private organisationer, firmaer og privatpersoner.
Skabt af: Danmarks Statistik.
Registrets formål er at belyse Danmarks varehandel med andre lande. Registret er forordningsbelagt.
Data anvendes bla, af diverse offentlige myndigheder som led i det nødvendige beslutningsgrundlag. Derudover anvendes de af en lang række private organisationer, firmaer mm. De detaljerede data anvendes desuden til forskning mm.
Skabt af: Danmarks Statistik.
Registrets formål er at belyse Danmarks varehandel med andre lande. Registret er forordningsbelagt.
Data anvendes bla, af diverse offentlige myndigheder som led i det nødvendige beslutningsgrundlag. Derudover anvendes de af en lang række private organisationer, firmaer mm. De detaljerede data anvendes desuden til forskning mm.
Skabt af: Danmarks Statistik.
Registrets formål er at belyse Danmarks varehandel med andre lande. Registret er forordningsbelagt.
Data anvendes bla, af diverse offentlige myndigheder som led i det nødvendige beslutningsgrundlag. Derudover anvendes de af en lang række private organisationer, firmaer mm. De detaljerede data anvendes desuden til forskning mm.
Skabt af: Danmarks Statistik.
Registrets formål er at belyse Danmarks varehandel med andre lande. Registret er forordningsbelagt.
Data anvendes bla, af diverse offentlige myndigheder som led i det nødvendige beslutningsgrundlag. Derudover anvendes de af en lang række private organisationer, firmaer mm. De detaljerede data anvendes desuden til forskning mm.
Skabt af: Danmarks Statistik.
Registrets formål er at belyse Danmarks varehandel med andre lande. Registret er forordningsbelagt.
Data anvendes bla, af diverse offentlige myndigheder som led i det nødvendige beslutningsgrundlag. Derudover anvendes de af en lang række private organisationer, firmaer mm. De detaljerede data anvendes desuden til forskning mm.
Skabt af: Danmarks Statistik.
Registrets formål er at belyse Danmarks varehandel med andre lande. Registret er forordningsbelagt.
Data anvendes bla, af diverse offentlige myndigheder som led i det nødvendige beslutningsgrundlag. Derudover anvendes de af en lang række private organisationer, firmaer mm. De detaljerede data anvendes desuden til forskning mm.
Skabt af: Danmarks Statistik.
Skabt af: Hovedstadens Udviklingsråd.
Match i 1 tabel: InventTable
Skabt af: Hovedstadens Udviklingsråd.
Match i 1 tabel: InventTable
Skabt af: Hovedstadens Udviklingsråd.
Match i 1 tabel: InventTable
Skabt af: Hovedstadens Udviklingsråd.
Match i 1 tabel: InventTable
Skabt af: Hovedstadens Udviklingsråd.
Match i 1 tabel: InventTable
Skabt af: Hovedstadens Udviklingsråd.
Match i 1 tabel: InventTable
Skabt af: Hovedstadens Udviklingsråd.
Match i 1 tabel: InventTable
Skabt af: Danmarks Statistik.
Formålet med 'Industriens salg af varer' er at belyse danske virksomheders salg af egen-fremstillede varer (i værdi og mængde), samt deres øvrige omsætning. Dette er bl.a. vigtigt for Nationalregnskabet og for at kunne levere tal til EU's produktionsstatistik (PRODCOM).
Skabt af: Danmarks Statistik.
Formålet med 'Industriens salg af varer' er at belyse danske virksomheders salg af egen-fremstillede varer (i værdi og mængde), samt deres øvrige omsætning. Dette er bl.a. vigtigt for Nationalregnskabet og for at kunne levere tal til EU's produktionsstatistik (PRODCOM).
Skabt af: Danmarks Statistik.
Formålet med 'Industriens salg af varer' er at belyse danske virksomheders salg af egen-fremstillede varer (i værdi og mængde), samt deres øvrige omsætning. Dette er bl.a. vigtigt for Nationalregnskabet og for at kunne levere tal til EU's produktionsstatistik (PRODCOM).
Skabt af: Danmarks Statistik.
Formålet med 'Industriens salg af varer' er at belyse danske virksomheders salg af egen-fremstillede varer (i værdi og mængde), samt deres øvrige omsætning. Dette er bl.a. vigtigt for Nationalregnskabet og for at kunne levere tal til EU's produktionsstatistik (PRODCOM).
Skabt af: Danmarks Statistik.
Formålet med 'Industriens salg af varer' er at belyse danske virksomheders salg af egen-fremstillede varer (i værdi og mængde), samt deres øvrige omsætning. Dette er bl.a. vigtigt for Nationalregnskabet og for at kunne levere tal til EU's produktionsstatistik (PRODCOM).
Skabt af: Danmarks Statistik.
Formålet med 'Industriens salg af varer' er at belyse danske virksomheders salg af egen-fremstillede varer (i værdi og mængde), samt deres øvrige omsætning. Dette er bl.a. vigtigt for Nationalregnskabet og for at kunne levere tal til EU's produktionsstatistik (PRODCOM).
Skabt af: Danmarks Statistik.
Formålet med 'Industriens salg af varer' er at belyse danske virksomheders salg af egen-fremstillede varer (i værdi og mængde), samt deres øvrige omsætning. Dette er bl.a. vigtigt for Nationalregnskabet og for at kunne levere tal til EU's produktionsstatistik (PRODCOM).
Skabt af: Danmarks Statistik.
Formålet med 'Industriens salg af varer' er at belyse danske virksomheders salg af egen-fremstillede varer (i værdi og mængde), samt deres øvrige omsætning. Dette er bl.a. vigtigt for Nationalregnskabet og for at kunne levere tal til EU's produktionsstatistik (PRODCOM).
Skabt af: Danmarks Statistik.
Formålet med 'Industriens salg af varer' er at belyse danske virksomheders salg af egen-fremstillede varer (i værdi og mængde), samt deres øvrige omsætning. Dette er bl.a. vigtigt for Nationalregnskabet og for at kunne levere tal til EU's produktionsstatistik (PRODCOM).
Skabt af: Danmarks Statistik.
Formålet med 'Industriens salg af varer' er at belyse danske virksomheders salg af egen-fremstillede varer (i værdi og mængde), samt deres øvrige omsætning. Dette er bl.a. vigtigt for Nationalregnskabet og for at kunne levere tal til EU's produktionsstatistik (PRODCOM).
Skabt af: Danmarks Statistik.
Formålet med 'Industriens salg af varer' er at belyse danske virksomheders salg af egen-fremstillede varer (i værdi og mængde), samt deres øvrige omsætning. Dette er bl.a. vigtigt for Nationalregnskabet og for at kunne levere tal til EU's produktionsstatistik (PRODCOM).
Skabt af: Danmarks Statistik.
Formålet med statistikken er at belyse samhandel (import og eksport) med tjenesteydelser mv. med andre lande, både på ydelsens art, men også på det land/område, der handles med.
Statistikken blev oprettet i forbindelse med ophøret af Nationalbankens betalingsstatistik ved årsskiftet 2004/2005, jf. Betalingsbalance over for udlandet.
Udenrigshandel med tjenester udarbejdes på baggrund af 1) Europa-parlamentets og Rådets forordning (EF) Nr. 184/2005 af 12. januar 2005 om Fællesskabets statistikker over betalingsbalance, international handel med tjenester og udenlandske direkte investeringer med tilhørende kommissionsforordninger og 2) Lov om Danmarks Statistik (§ 9a og § 10).
Statistikken udgør et selvstændigt statistikprodukt og indgår desuden i opstillingen af betalingsbalancen. Vigtige brugere er således offentlige myndigheder, private organisationer, firmaer og privatpersoner.
Skabt af: Danmarks Statistik.
Formålet med statistikken er at belyse samhandel (import og eksport) med tjenesteydelser mv. med andre lande, både på ydelsens art, men også på det land/område, der handles med.
Statistikken blev oprettet i forbindelse med ophøret af Nationalbankens betalingsstatistik ved årsskiftet 2004/2005, jf. Betalingsbalance over for udlandet.
Udenrigshandel med tjenester udarbejdes på baggrund af 1) Europa-parlamentets og Rådets forordning (EF) Nr. 184/2005 af 12. januar 2005 om Fællesskabets statistikker over betalingsbalance, international handel med tjenester og udenlandske direkte investeringer med tilhørende kommissionsforordninger og 2) Lov om Danmarks Statistik (§ 9a og § 10).
Statistikken udgør et selvstændigt statistikprodukt og indgår desuden i opstillingen af betalingsbalancen. Vigtige brugere er således offentlige myndigheder, private organisationer, firmaer og privatpersoner.
Skabt af: Danmarks Statistik.
Formålet med statistikken er at belyse samhandel (import og eksport) med tjenesteydelser mv. med andre lande, både på ydelsens art, men også på det land/område, der handles med.
Statistikken blev oprettet i forbindelse med ophøret af Nationalbankens betalingsstatistik ved årsskiftet 2004/2005, jf. Betalingsbalance over for udlandet.
Udenrigshandel med tjenester udarbejdes på baggrund af 1) Europa-parlamentets og Rådets forordning (EF) Nr. 184/2005 af 12. januar 2005 om Fællesskabets statistikker over betalingsbalance, international handel med tjenester og udenlandske direkte investeringer med tilhørende kommissionsforordninger og 2) Lov om Danmarks Statistik (§ 9a og § 10).
Statistikken udgør et selvstændigt statistikprodukt og indgår desuden i opstillingen af betalingsbalancen. Vigtige brugere er således offentlige myndigheder, private organisationer, firmaer og privatpersoner.
Skabt af: Danmarks Statistik.
Skabt af: Danmarks Statistik.
Skabt af: Danmarks Statistik.
Skabt af: Danmarks Statistik.
Skabt af: Niels Qvist.
Formålet med dette studie er at undersøge, hvilke kirurgiske metoder som læger i Danmark, Norge, Sverige og Finland foretrækker i forbindelse med behandlingen af long gap oesofagus atresi. Ydermere ser studiet på komplikationer postoperativt. Herunder hospitalsindlæggelser, varighed af behandling samt varighed af parenteral ernæring.
Skabt af: Danmarks Statistik.
Skabt af: Thorsminde Havn.
Match i 1 tabel: VAREKART
Skabt af: Høje Taastrup Kommune.
KMD Sag har haft til formål at danne adviser på aktive sager samt at kunne skrive journalnotater på borgervendte sager.
Skabt af: Køge Kommune, Køge Kommune.
Kommunens journal- og arkivsystem. Kommunens digitaliserede byggesager
Skabt af: Vesthimmerlands Kommune, Løgstør Kommune.
Formålet med systemet er at danne grundlag for kommunens løbende sagsbehandling med tilhørende dokumenthåndtering og arkivering.
Skabt af: Lejre Kommune.
Journalisering og styring af sagsdata for nemmere genfinding og videndeling.
Skabt af: Region Midtjylland, Forberedelsesudvalget, Region Midtjylland, administrationen, Interreg Nordsø-programmet, Præhospitalet, administrationen, Psykiatri og Social, administrationen, Regionspsykiatrien, Region Midtjylland, Videnskabsetisk Komité, Region Midtjylland, Afdeling for Indkøb, Logistik og Medikoteknik, Regionshospitalet Horsens (Horsens, Bræstrup, Odder), Regionshospitalet Silkeborg (Silkeborg, Hammel Neurocenter, Skanderborg Sundhedshus) , Regionshospitalet Viborg (Viborg, Skive, Kjellerup), Hospitalsenhed Midt (Viborg, Skive, Silkeborg, Hammel Neurocenter), Regionshospitalet Randers (Randers, Grenå), Hospitalsenhed Vest (Herning, Holstebro, Lemvig, Tarm, Ringkøbing), Århus Universitetshospital, Skejby , Århus Universitetshospital, Århus Sygehus (Århus, Samsø), Aarhus Universitetshospital (Aarhus, Samsø), Socialområdet, Specialområde Autisme, Socialområdet, Specialområde Voksne, Socialområdet, Specialområde Børn og Unge, Socialområdet, Specialområde Udviklingshæmmede og ADHD, Socialområdet, Specialområde Kommunikation og Undervisning.
Elektronisk sags- og dokumenthåndteringssag til håndtering af regionens opgaver og anvendt både i regionshuset og i decentrale enheder
Skabt af: Roskilde Amts Sygehusvæsen, Sygehus Øst, Sygehus Nord, Sygehus Syd, Arbejdsmedicinsk Klinik, Slagelse, Anæstesi, Slagelse, Reumatologi/Rehabilitering, Slagelse, Akutafdelingen, Slagelse, Arbejdsmedicinsk Klinik, Slagelse.
Skabt af: Sygehus Vest, Sygehus Syd, Psykiatrisk Center, Region Sjælland, Forberedelsesudvalget.
Politiske møder, styring af emne-, personale- og klientsager
Skabt af: Retspsykiatrien, Psykiatrien.
Skabt af: Vallø Kommune, Stevns Kommune, Stevns (ny) Kommune.
Formålet med systemet er at danne grundlag for kommunens løbende sagsbehandling med tilhørende dokumenthåndtering og arkivering.
Skabt af: Viborg Kommune, Viborg Kommune, Bjerringbro Kommune, Karup Kommune, Fjends Kommune, Møldrup Kommune, Tjele Kommune, Aalestrup Kommune.
Formålet med KMD Sag Basis og Journal er at være en fælles platform for behandling af personsager.
Skabt af: Gørlev Kommune, Kalundborg gl. Kommune, Kalundborg Kommune.
Formålet med KMD Sag EDH er styring af kommunens sager og dokumener. Formålet med KMD Sag Basis og Journal er at være en fælles platform for behandling af personsager.
Skabt af: Nyborg Gl. Kommune, Nyborg Kommune.
Elektronisk sagsstyring- og dokumenthåndtering. Effektiv og konsistent sagsbehandling i kommunen baseret på digital forvaltning og videndeling. Indsamling, registrering, opbevaring, systematisering, overgivelse og sletning. Indscanning af indgående papirpost. Elektronisk fremsøgning af sager og dokumenter til støtte for sagsbehandlingen - elektronisk vedligeholdelse af firma- og personoplysninger med henblik på korrekt adressering af korrespondence - lagring af elektronisk korrespondence med private personer/firmaer og offentlige myndigheder - videndeling på tværs af kommunen i det omfang dette er lovligt i henhold til forvaltningsloven.
Skabt af: Ulfborg-Vemb Kommune, Holstebro Kommune, Vinderup Kommune, Holstebro Kommune.
Formålet med systemet er at danne grundlag for kommunens løbende sagsbehandling med tilhørende dokumenthåndtering og -arkivering.
Skabt af: Svendborg Kommune, Egebjerg Kommune, Svendborg Kommune.
Systemet har skullet dokumentere kommunens sagsbehandling.
Skabt af: Fredericia Kommune.
At skabe et fælles sag- og arkivsystem for Fredericia Kommune, med henblik på effektiv sagsbehandling, videndeling og genfinding af sager.
Skabt af: Norddjurs Kommune.
Kommunens generelle elektroniske sags- og dokumenthåndteringssystem til brug for sagsbehandling.
Skabt af: Viborg Kommune.
Systemet har skullet dokumentere kommunens sagsbehandling.
Skabt af: Brøndby Kommune.
Formålet med KMD Sag EDH er styring af kommunens sager og dokumener. Formålet med KMD Sag Basis og Journal er at være en fælles platform for behandling af personsager.
Skabt af: Vissenbjerg Kommune, Assens gl. Kommune, Assens Kommune.
Systemet har skullet dokumentere kommunens sagsbehandling.
Skabt af: Odder gl. Kommune, Odder ny Kommune.
KMD Sag er et sagsstyringssystem, der anvendes til at skabe overblik over borgerens sagere, føre journal og modtage advisering
Skabt af: Solrød Kommune.
Solrød Kommunes overordnede mål for indførelsen af ESDH er, at ESDH skal bidrage til at levere en endnu bedre kvalitet overfor borgere m.fl. udkrystalliseret i disse 4 mål:
1. Sikkerhed for at sagerne og sagernes dokumenter til enhver tid er til at finde, er journaliserede og overskuelige
§ For andre end den, som lige har sagen liggende
§ For at forskellige teams/afdelinger/institutioner kan dele fælles sager uden at skulle sende mails/kopier frem og tilbage og hver vedligeholde samme sag.
2. Bedre muligheder for at koordinere sager og udøve helhedsorienteret sagsbehandling, da vi vil kunne søge efter og eventuelt sammenkoble beslægtede sager.
3. Bedre muligheder for at effektivisere og leane vores arbejdsgange og opgaveløsning både i den enkelte afdeling/institution og i de koordinerende og tværgående arbejdsgange. Acadre skal derfor udnyttes til at give os nye teknologiske muligheder til at indføre smartere og lettere arbejdsgange og opgaveløsning.
4. Gøre det lettere at opfylde lovgivning og god sagsbehandlingspraksis.
Skabt af: Hvidovre Kommune.
Systemet har skullet dokumentere kommunens sagsbehandling.
Skabt af: Vordingborg Kommune.
ESDH system med det formål at håndtere sager og dokumenter elektronisk i forbindelse med kommunens sagsbehandling.
Skabt af: Morsø Kommune.
Elektronisk sagsstyring- og dokumenthåndtering. Effektiv og konsistent sagsbehandling i kommunen baseret på digital forvaltning og videndeling. Indsamling, registrering, opbevaring, systematisering, overgivelse og sletning. Indscanning af indgående papirpost. Elektronisk fremsøgning af sager og dokumenter til støtte for sagsbehandlingen - elektronisk vedligeholdelse af firma- og personoplysninger med henblik på korrekt adressering af korrespondence - lagring af elektronisk korrespondence med private personer/firmaer og offentlige myndigheder - videndeling på tværs af kommunen i det omfang dette er lovligt i henhold til forvaltningsloven.
Skabt af: Sydtrafik.
Systemet har skullet dokumentere organisationens sagsbehandling.
Skabt af: Rødovre Kommune.
eDoc var Rødovre Kommunes generelle ESDH-system, hvor sager, der ikke hørte hjemme i andre fagsystemer, blev journaliseret. Dette for at sikre opbevaring, genfinding og videndeling.
Skabt af: Horsens Kommune, Horsens gl. Kommune, Gedved Kommune.
ESDH-system med det formål at håndtere sager og dokumenter elektronisk i forbindelse med kommunens sagsbehandling.
Skabt af: Skævinge Kommune, Hillerød Kommune.
Systemet har skullet dokumentere kommunens sagsbehandling.
Skabt af: Fanø Kommune.
Digital sagsstyring- og dokumenthåndtering. Kommunens sagsbehandling baseret på digital forvaltning og videndeling. Indsamling, registrering, opbevaring, systematisering, overgivelse og sletning. Indscanning af indgående papirpost. Digital fremsøgning af sager og dokumenter til støtte for sagsbehandlingen - digital vedligeholdelse af firma- og personoplysninger med henblik på korrekt adressering af korrespondance - lagring af digitial korrespondance med private personer/firmaer og offentlige myndigheder - videndeling på tværs af kommunen i det omfang dette er lovlit i henhold til forvaltningslovgivningen.
Skabt af: Skive Kommune, Skive Kommune, Spøttrup Kommune.
KMD Sag er kommunens centrale ESDH-system, som anvendes til dokumentation af borgersager, emnesager og politiske sager. Systemet indeholder data og dokumenter fra gl. Skive Kommunes ESDH-løsning 2003-2006 og PPR-system 1007-2004 og gl. Spøttrup Kommunes socialsystem 1999-2004
Skabt af: Faaborg Kommune, Ringe Kommune, Faaborg-Midtfyn Kommune.
KMD Sag Basis og Journal er et sagshenvisnings- og advissystem. KMD Sag indeholder Identifikationsoplysninger på borgere, der modtager ydelser fra kommunen, dvs. arbejdsløshedsdagpenge, kontanthjælp og revalidering, aktivering, orlovsydelser, sygedagpenge, folke- og førtidspension. Ligeledes oplysninger eller adviser vedr. inkasso, SU, ventelister, hjælpemidler, omsorgsjournaler, hjemmehjælp, familiepleje, efterløn, boligsikring, boligstøtte, daginstitution, boliglån, flygtninge, forældremøder, handicap, haveservice, helbred, sundhedspleje, barsel, Akasse, ungdomsvejledning mv.
Skabt af: Hoje-Taastrup Kommune.
Sags- og dokumentaandteringssystem for at kunne gemme og fremsøge sager og dokumenter. Samtidig at kunne opfylde logningskrav.
Skabt af: Gl. Varde Kommune, Ny Varde Kommune.
Varde Kommune anvender KMD Sag EDH til registrering og styring hovedsagelig af borgersager. I KMD Sag EDH har brugerne adgang til at se/læse eller sagsbehandle sager, journalnotater, adviser (erindringer) inden for deres arbejdsområde.
Derudover modtager brugerne også ’dagens post’. Brugerne har forskellige rolleprofiler og derved har de forskellige adgange til at se/læse, registrere og sagsbehandle ind i systemet.
Skabt af: Fredericia Kommune.
At skabe et fælles sag- og arkivsystem for Fredericia Kommune, med henblik på effektiv sagsbehandling, videndeling og genfinding af sager.
Der er digitale metadata for hele perioden og digitale dokumenter fra 1.1.2014 - 31.12.2019
Skabt af: Halsnæs Kommune.
SBSYS er et journalsystem, som bruges af alle forvaltninger i Halsnæs kommune til digital sagsstyring og dokumenthåndtering. Kommunens sagsbehandling baseret på digital forvaltning og videndeling. Indscanning af indgående papirpost. Digital fremsøgning af sager og dokumenter til støtte for sagsbehandlingen. Videndeling på tværs af kommunen
Skabt af: Struer gl. Kommune, Struer Kommune.
KMD Sag er kommunens centrale ESDH-system, som anvendes til dokumentation af borgersager, emnesager og politiske sager. Systemet indeholder data fra Struer Kommune.
Skabt af: Gl. Horsens Kommune, Bræstrup Kommune, Gedved Kommune, Horsens Ny Kommune.
KMD Sag Basis og Journal er et sagshenvisnings- og advissystem. KMD Sag indeholder Identifikationsoplysninger på borgere, der modtager ydelser fra kommunen, dvs. arbejdsløshedsdagpenge, kontanthjælp og revalidering, aktivering, orlovsydelser, sygedagpenge, folke- og førtidspension. Ligeledes oplysninger eller adviser vedr. inkasso, SU, ventelister, hjælpemidler, omsorgsjournaler, hjemmehjælp, familiepleje, efterløn, boligsikring, boligstøtte, daginstitution, boliglån, flygtninge, forældremøder, handicap, haveservice, helbred, sundhedspleje, barsel, Akasse, ungdomsvejledning mv.
Skabt af: Aalestrup Kommune, Farsø Kommune, Løgstør Kommune, Aars Kommune, Vesthimmerlands Kommune.
KMD Sag er kommunens centrale ESDH-system, som anvendes til dokumentation af borgersager, emnesager og politiske sager. Systemet indeholder data og dokumenter fra Vesthimmerland Kommune.
Skabt af: Allerød Kommune.
Systemet har skullet dokumentere kommunens sagsbehandling.
Skabt af: Lejre Kommune.
At skabe et fælles sag- og arkivsystem for Lejre Kommune, med henblik på effektiv sagsbehandling, videndeling og genfinding af sager.
Der er digitale metadata for hele perioden og digitale dokumenter fra 1.1.2014 - 31.12.2019
Skabt af: Rudkøbing Kommune, Tranekær Kommune, Sydlangeland Kommune, Langeland Sammenlægningskommune Kommune, Langeland Kommune.
Systemet har skullet dokumentere kommunens sagsbehandling
Skabt af: Svendborg Kommune.
ESDH-system med det formål at håndtere sager og dokumenter elektronisk i forbindelse med kommunens sagsbehandling
Skabt af: Ikast Brande Kommune.
ESDH-system til dokumentation af kommunens sagsbehandling vedrørende sager, der ikke er en Ejendomssag eller en Personsag. Der er separate ESDH-systemer til ejendomssager og personsager
Skabt af: Kerteminde Gl. Kommune, Langeskov Kommune, Munkebo Kommune, Kerteminde Ny Kommune.
Kerteminde Kommune anvender KMD Sag EDH til registrering og styring hovedsagelig af borgersager. I KMD Sag EDH har brugerne adgang til at se/læse eller sagsbehandle sager, journalnotater, adviser (erindringer) inden for deres arbejdsområde.
Derudover modtager brugerne også ’dagens post’. Brugerne har forskellige rolleprofiler og derved har de forskellige adgange til at se/læse, registrere og sagsbehandle ind i systemet.
Skabt af: Herning Kommune.
E-journal til registrering af papirsager i Herning Kommune
Skabt af: Svendborg Kommune, Egebjerg Kommune, Gudme Kommune, Svendborg Kommune.
Formålet med KMD Sag Basis og Journal er at være en fælles platform for behandling af personsager. KMD Sag er derfor et sagsstyringssystem, der anvendes til at skabe overblik over borgerens sager, føre journal og modtage advisering
Skabt af: Lemvig Gl. Kommune, Thyborøn-Harboøre Kommune, Lemvig Ny Kommune.
Elektronisk sagsstyring- og dokumenthåndtering. Effektiv og konsistent sagsbehandling i kommunen baseret på digital forvaltning og videndeling. Indsamling, registrering, opbevaring, systematisering, overgivelse og sletning. Indscanning af indgående papirpost. Elektronisk fremsøgning af sager og dokumenter til støtte for sagsbehandlingen - elektronisk vedligeholdelse af firma- og personoplysninger med henblik på korrekt adressering af korrespondence - lagring af elektronisk korrespondence med private personer/firmaer og offentlige myndigheder - videndeling på tværs af kommunen i det omfang dette er lovligt i henhold til forvaltningsloven.
Skabt af: Viborg Kommune.
Formålet med KMD Sag Basis og Journal er at være en fælles platform for behandling af personsager. KMD Sag er derfor et sagsstyringssystem, der anvendes til at skabe overblik over borgerens sager, føre journal og modtage advisering