Filtrér søgeresultater ?

Datatyper ?
3
0

Årstal ? (2007 - 2016)
Fra
Til 

Skabt af ?
Antal søgeresultater 3

It-system med dok.
Aflevering 20283
Skabt af: Styrelsen for Fastholdelse og Rekruttering, Pensionsstyrelsen.

PENST-AIDA er et elektronisk sags- og dokumenthåndteringssystem (ESDH-system), der skal sikre en hurtig, effektiv og korrekt sagsbehandling og bidrage til at sikre, at alt materiale, der er relevant for en sag, registreres og lagres elektronisk på den aktuelle sag, finde verserende sager, finde afsluttede sager, som skal genoptages, finde sager, som kan benyttes som fortilfælde, finde breve, som kan benyttes som paradigme, besvare forespørgsler, kontrollere, at sagsbehandlingsfrister overholdes (restancekontrol), kontrollere, at modtagne henvendelser besvares inden for fastsatte frister (restancekontrol), godtgøre, at post er modtaget og afsendt, lave lister og statistikker til brug ved sags styring, dokumentation og informationsformidling på en enkel måde, give aktindsigt, at foretage søgning på tværs af journalplanens sags grupper, udskille sager, der skal bevares, og danne grundlag for en senere rationel kassation af de arkivalier, der ikke har varig administrativ, retlig, videnskabelig og kulturel værdi.


ESDH-system
Aflevering 19847
Skabt af: Arbejdsmarkedsstyrelsen(AMS), Arbejdsmiljørådet(AMR), Arbejdsskadestyrelsen(ASK), Beskæftigelsesministeriets IT(BIT), Beskæftigelsesregion Hovedstad og Sjælland(AMS-BRHS), Beskæftigelsesregion Midtjylland(AMS-BRMD), Beskæftigelsesregion Nordjylland(AMS-BRNR), Beskæftigelsesregion Syddanmark(AMS-BRSY), Center for HR og Personale(CHRP), Departementet(DEP), Pensionsstyrelsen(PENST), Styrelsen for Fastholdelse og Rekruttering(SFR), Workindenmark East(AMS-WIDE), Workindenmark South(AMS-WIDS), Workindenmark West(AMS-WIDW), Det Nationale Forskningscenter for Arbejdsmiljø(NFA).

Et sags- og dokumenthåndteringssystem til dokumentation af sagsbehandling i Beskæftigelsesministeriets område


It-system med dok.
Aflevering 20071
Skabt af: Beskæftigelsesministeriet, Ankenævnet for ATP, Arbejdsmiljørådet, Beskæftigelsesministeriets HR-afdeling (personalesager), Beskæftigelsesministeriets HR-afdeling (generelle sager).

F2 er et fælles arkiv for alt sagsrelevant materiale. Det anvendes til dokumentation, videndeling og journalisering.