DUKH-systemet (2002-2008)
Formål
?
Systemet er udviklet specielt til støtte for DUKHs særlige opgaver og er tæt sammenvævet med de arbejdsgange og faglige rutiner DUKH benytter sig af. Systemets formål er flere. 1) Hjælpeværktøj i intern visitering af henvendelser. 2) Registrering af henvendelser, DUKHs rådgivning og statistiske data i forhold til retssikkerhed. 3) Registrering af sager og dokumenter i rådgivningssager. 4) Registrering af sager og dokumenter i administrative sager. 5) Statistisk udtræk Tidsregistering af medarbejdernes tidsanvendelse
Indhold
?
Der findes ingen beskrivelse.
Tabeller
?
Der er ingen tilgængelig information om tabeller.
Du kan søge om adgang til tabeloplysninger ved at klikke på 'Søg om adgang'.
Dokumentation
?
- Statens Arkivers afleveringsbestemmelse af 21. maj 2008
- Generel beskrivelse af DUKH-systemets formål
- ER-diagrammer
- Illustration af DUKH-systemet ud fra skærmbilleder
- Journalplan for DUKH pr 31. december 2007
- Tabel- og feltbeskrivelser
- Teknisk beskrivelse af DUKH-systemet
- Supplerende beskrivelse af arkiveringsversionen
Emneord
?
Der er ingen emneord.
Dækker perioden
?
Fra 01-02-2002 til 29-02-2008.