s_1 |
I hvilken grad er I enige i følgende udsagn vedr. matchning mellem plejefamilie og plejebarn? (I bedes basere jeres besvarelse på jeres generelle indtryk af de kommuner, I fører tilsyn med): - Ved iværksættelse af en anbringelse anvendes godkendelsestypologierne efter hensigten (fx at kommunen ikke anbringer et barn/ung med svære støttebehov i en familie, der er godkendt som almen plejefamilie). |
s_2 |
I hvilken grad er I enige i følgende udsagn vedr. matchning mellem plejefamilie og plejebarn? (I bedes basere jeres besvarelse på jeres generelle indtryk af de kommuner, I fører tilsyn med): - Kommunerne anbringer børn og unge med lette eller moderate støttebehov hos familier, der er godkendt som almene plejefamilier. |
s_3 |
I hvilken grad er I enige i følgende udsagn vedr. matchning mellem plejefamilie og plejebarn? (I bedes basere jeres besvarelse på jeres generelle indtryk af de kommuner, I fører tilsyn med): - Kommunerne anbringer børn og unge med moderate til svære støttebehov hos familier, der er godkendt som forstærkede plejefamilier. |
s_4 |
I hvilken grad er I enige i følgende udsagn vedr. matchning mellem plejefamilie og plejebarn? (I bedes basere jeres besvarelse på jeres generelle indtryk af de kommuner, I fører tilsyn med): - Kommunerne anbringer børn/unge med svære støttebehov hos familier, der er godkendt som specialiserede plejefamilier. |
s_5 |
I hvilken grad er I enige i følgende udsagn vedr. matchning mellem plejefamilie og plejebarn? (I bedes basere jeres besvarelse på jeres generelle indtryk af de kommuner, I fører tilsyn med): - I de fleste tilfælde er der et godt match imellem plejefamiliernes kompetencer og barnets/den unges støttebehov. |
s_6 |
I hvilken grad er I enige i følgende udsagn: Godkendelsestypologierne understøtter kommunerne i at iværksætte passende og tilstrækkelig støtte til plejebarnet under opholdet i plejefamilien. |
s_7 |
Hvordan har I organiseret jeres arbejde med at godkende plejefamilier? |
s_8 |
Hvordan har I organiseret jeres arbejde med at godkende plejefamilier? - Vi har organiseret vores godkendelse af nye plejefamilier på anden vis, uddyb: |
s_9 |
Hvor mange tilsynskonsulenter arbejder både med godkendelse og driftsorienterede tilsyn med plejefamilier i jeres socialtilsyn? |
s_10 |
Hvor mange tilsynskonsulenter arbejder udelukkende eller primært med godkendelse af plejefamilier i jeres socialtilsyn? |
s_11 |
Hvor mange plejefamilieansøgninger har I cirka behandlet i perioden 1. juli 2019 – 1. juli 2020 i jeres socialtilsyn? |
s_12_1 |
Hvordan arbejder I med at forankre godkendelseskonceptet i jeres organisation? (sæt gerne flere krydser) - Vi arbejder med at oplære nye medarbejdere og kollegaer i sidemandsoplæring/mesterlære |
s_12_2 |
Hvordan arbejder I med at forankre godkendelseskonceptet i jeres organisation? (sæt gerne flere krydser) - Vi deltager i Socialstyrelses netværk for tilsynskonsulenter og andre nøglepersoner, der arbejder med godkendelse af plejefamilier |
s_12_3 |
Hvordan arbejder I med at forankre godkendelseskonceptet i jeres organisation? (sæt gerne flere krydser) - Vi deltager i formelle netværk med andre socialtilsyn om godkendelse af plejefamilier |
s_12_4 |
Hvordan arbejder I med at forankre godkendelseskonceptet i jeres organisation? (sæt gerne flere krydser) - Vi arbejder med faglig supervision (internt eller eksternt) med henblik på at understøtte opgaven med godkendelse af plejefamilier |
s_12_5 |
Hvordan arbejder I med at forankre godkendelseskonceptet i jeres organisation? (sæt gerne flere krydser) - Vi drøfter løbende opgaven med godkendelser på fx teammøder |
s_12_6 |
Hvordan arbejder I med at forankre godkendelseskonceptet i jeres organisation? (sæt gerne flere krydser) - Vi tilbyder systematiske introduktionsforløb i godkendelse af plejefamilier til nye tilsynskonsulenter |
s_12_7 |
Hvordan arbejder I med at forankre godkendelseskonceptet i jeres organisation? (sæt gerne flere krydser) - De konsulenter, der arbejder med godkendelse af plejefamilier, har deltaget i dele af eller hele Socialstyrelsens undervisning i godkendelseskonceptet, herunder undervisning i anvendelse af redskaberne |
s_12_8 |
Hvordan arbejder I med at forankre godkendelseskonceptet i jeres organisation? (sæt gerne flere krydser) - Vi har selv tilrettelagt anden undervisning for vores personale. Beskriv hvilken: |
s_12_9 |
Hvordan arbejder I med at forankre godkendelseskonceptet i jeres organisation? (sæt gerne flere krydser) - Andet, uddyb: |
s_13 |
Hvordan arbejder I med at forankre godkendelseskonceptet i jeres organisation? (sæt gerne flere krydser) - Vi har selv tilrettelagt anden undervisning for vores personale. Beskriv hvilken: |
s_14 |
Hvordan arbejder I med at forankre godkendelseskonceptet i jeres organisation? (sæt gerne flere krydser) - Andet, uddyb: |
s_17_1 |
Sæt kryds ud for de dele af Socialstyrelens undervisning, som I har deltaget i. Angiv herefter hvor mange af jeres nuværende ansatte tilsynskonsulenter, der har deltaget i undervisningen: - Undervisning og afprøvning af ”Redskab til afdækning af ansøgers mentaliseringsressourcer” (Fase 1: 30.-31.01.2019) - Vi har deltaget i - 1 |
s_18 |
Sæt kryds ud for de dele af Socialstyrelens undervisning, som I har deltaget i. Angiv herefter hvor mange af jeres nuværende ansatte tilsynskonsulenter, der har deltaget i undervisningen: - Undervisning og afprøvning af ”Redskab til afdækning af ansøgers mentaliseringsressourcer” (Fase 1: 30.-31.01.2019) - Hvor mange konsulenter, som er ansat per dags dato, har deltaget i undervisningen? |
s_20_1 |
Sæt kryds ud for de dele af Socialstyrelens undervisning, som I har deltaget i. Angiv herefter hvor mange af jeres nuværende ansatte tilsynskonsulenter, der har deltaget i undervisningen: - Introduktion til godkendelseskonceptet og to redskaber til hhv. observation af familiedynamik i ansøgerfamilier og afdækning af hjemmeboende børn perspektiver i ansøgerfamilier (Fase 1: 03-04.06.2019) - Vi har deltaget i - 1 |
s_21 |
Sæt kryds ud for de dele af Socialstyrelens undervisning, som I har deltaget i. Angiv herefter hvor mange af jeres nuværende ansatte tilsynskonsulenter, der har deltaget i undervisningen: - Introduktion til godkendelseskonceptet og to redskaber til hhv. observation af familiedynamik i ansøgerfamilier og afdækning af hjemmeboende børn perspektiver i ansøgerfamilier (Fase 1: 03-04.06.2019) - Hvor mange konsulenter, som er ansat per dags dato, har deltaget i undervisningen? |
s_22_1 |
Sæt kryds ud for de dele af Socialstyrelens undervisning, som I har deltaget i. Angiv herefter hvor mange af jeres nuværende ansatte tilsynskonsulenter, der har deltaget i undervisningen: - Introduktion til grundkurset (Fase 1: 12-13.06.2019) - Vi har deltaget i - 1 |
s_23 |
Sæt kryds ud for de dele af Socialstyrelens undervisning, som I har deltaget i. Angiv herefter hvor mange af jeres nuværende ansatte tilsynskonsulenter, der har deltaget i undervisningen: - Introduktion til grundkurset (Fase 1: 12-13.06.2019) - Hvor mange konsulenter, som er ansat per dags dato, har deltaget i undervisningen? |
s_24_1 |
Sæt kryds ud for de dele af Socialstyrelens undervisning, som I har deltaget i. Angiv herefter hvor mange af jeres nuværende ansatte tilsynskonsulenter, der har deltaget i undervisningen: - Grundlæggende undervisning i godkendelseskonceptet (Fase 2: 10-12.09.2019) - Vi har deltaget i - 1 |
s_25 |
Sæt kryds ud for de dele af Socialstyrelens undervisning, som I har deltaget i. Angiv herefter hvor mange af jeres nuværende ansatte tilsynskonsulenter, der har deltaget i undervisningen: - Grundlæggende undervisning i godkendelseskonceptet (Fase 2: 10-12.09.2019) - Hvor mange konsulenter, som er ansat per dags dato, har deltaget i undervisningen? |
s_26_1 |
Sæt kryds ud for de dele af Socialstyrelens undervisning, som I har deltaget i. Angiv herefter hvor mange af jeres nuværende ansatte tilsynskonsulenter, der har deltaget i undervisningen: - Grundlæggende undervisning i to redskaber til hhv. observation af familiedynamik i ansøgerfamilier og afdækning af hjemmeboende børns perspektiver i ansøgerfamilier (Fase 2: 01-02.10.2019) - Vi har deltaget i - 1 |
s_27 |
Sæt kryds ud for de dele af Socialstyrelens undervisning, som I har deltaget i. Angiv herefter hvor mange af jeres nuværende ansatte tilsynskonsulenter, der har deltaget i undervisningen: - Grundlæggende undervisning i to redskaber til hhv. observation af familiedynamik i ansøgerfamilier og afdækning af hjemmeboende børns perspektiver i ansøgerfamilier (Fase 2: 01-02.10.2019) - Hvor mange konsulenter, som er ansat per dags dato, har deltaget i undervisningen? |
s_28_1 |
Sæt kryds ud for de dele af Socialstyrelens undervisning, som I har deltaget i. Angiv herefter hvor mange af jeres nuværende ansatte tilsynskonsulenter, der har deltaget i undervisningen: - Undervisning på brugerniveau i ”Redskab til afdækning af ansøgers mentaliseringsressourcer” (Fase 2: 23.-24.09.2019 samt efterfølgende fire træningsdage) - Vi har deltaget i - 1 |
s_29 |
Sæt kryds ud for de dele af Socialstyrelens undervisning, som I har deltaget i. Angiv herefter hvor mange af jeres nuværende ansatte tilsynskonsulenter, der har deltaget i undervisningen: - Undervisning på brugerniveau i ”Redskab til afdækning af ansøgers mentaliseringsressourcer” (Fase 2: 23.-24.09.2019 samt efterfølgende fire træningsdage) - Hvor mange konsulenter, som er ansat per dags dato, har deltaget i undervisningen? |
s_30_1 |
Sæt kryds ud for de dele af Socialstyrelens undervisning, som I har deltaget i. Angiv herefter hvor mange af jeres nuværende ansatte tilsynskonsulenter, der har deltaget i undervisningen: - Opkvalificering på specialistniveau i ”Redskab til afdækning af ansøgers mentaliseringsressourcer” samt efterfølgende fire træningsdage (Fase 3: 16.06.2020 blev afviklet virtuelt) - Vi har deltaget i - 1 |
s_31 |
Sæt kryds ud for de dele af Socialstyrelens undervisning, som I har deltaget i. Angiv herefter hvor mange af jeres nuværende ansatte tilsynskonsulenter, der har deltaget i undervisningen: - Opkvalificering på specialistniveau i ”Redskab til afdækning af ansøgers mentaliseringsressourcer” samt efterfølgende fire træningsdage (Fase 3: 16.06.2020 blev afviklet virtuelt) - Hvor mange konsulenter, som er ansat per dags dato, har deltaget i undervisningen? |
s_15 |
I hvilken grad vurderer I, at det nye godkendelseskonceptet sikrer, at socialtilsynet foretager en grundig undersøgelse af ansøgerfamilierne, hvor kvaliteten i ansøgerfamilien afdækkes systematisk og målrettet? |
s_63 |
Uddyb gerne ovenstående svar: |
s_32 |
I hvilken grad anvender I Socialstyrelsens Undervisningsvejledning til grundkursus i at være plejefamilie? |
s_33 |
Da I har angivet, at I "i nogen grad", "i mindre grad" eller "slet ikke" anvender Socialstyrelsens undervisningsvejledning til grundkursus i at være plejefamilie, vil vi gerne bede jer uddybe følgende: Hvorfor anvender I kun delvist eller slet ikke Socialstyrelsens undervisningsvejledning, og hvad anvendes i stedet for? |
s_34 |
I hvilken grad oplever I, at det obligatoriske grundkursus for plejefamilier sikrer socialtilsynet relevante oplysninger om ansøgernes kompetencer? |
s_35_1 |
Hvilke oplysninger fra ansøgerens deltagelse i grundkurset indgår i vurderingen af ansøgerens kompetencer? (Sæt gerne flere krydser) - Oplysninger om engagement |
s_35_2 |
Hvilke oplysninger fra ansøgerens deltagelse i grundkurset indgår i vurderingen af ansøgerens kompetencer? (Sæt gerne flere krydser) - Oplysninger om forståelsen for det underviste |
s_35_3 |
Hvilke oplysninger fra ansøgerens deltagelse i grundkurset indgår i vurderingen af ansøgerens kompetencer? (Sæt gerne flere krydser) - Refleksioner på baggrund af undervisningen |
s_35_4 |
Hvilke oplysninger fra ansøgerens deltagelse i grundkurset indgår i vurderingen af ansøgerens kompetencer? (Sæt gerne flere krydser) - Adfærd |
s_35_5 |
Hvilke oplysninger fra ansøgerens deltagelse i grundkurset indgår i vurderingen af ansøgerens kompetencer? (Sæt gerne flere krydser) - Kommunikation |
s_35_6 |
Hvilke oplysninger fra ansøgerens deltagelse i grundkurset indgår i vurderingen af ansøgerens kompetencer? (Sæt gerne flere krydser) - Kropssprog |
s_35_7 |
Hvilke oplysninger fra ansøgerens deltagelse i grundkurset indgår i vurderingen af ansøgerens kompetencer? (Sæt gerne flere krydser) - Sociale kompetencer |
s_35_8 |
Hvilke oplysninger fra ansøgerens deltagelse i grundkurset indgår i vurderingen af ansøgerens kompetencer? (Sæt gerne flere krydser) - Andet, notér venligst: |
s_16 |
Hvilke oplysninger fra ansøgerens deltagelse i grundkurset indgår i vurderingen af ansøgerens kompetencer? (Sæt gerne flere krydser) - Andet, notér venligst: |
s_37 |
I hvilken grad er I enige i følgende udsagn: Oplysninger fra ansøgerens deltagelse i det obligatoriske grundkursus indgår i socialtilsynets samlede vurdering af, hvorvidt ansøgeren skal godkendes som plejefamilie. |
s_38 |
Redskab til afdækning af ansøgers mentaliseringsressourcer I hvilken grad vurderer I, at ”Redskab til afdækning af ansøgers mentaliseringsressourcer” bidrager til socialtilsynets vurdering af: - Ansøgers kompetencer i forhold til at etablere og fastholde tilknytning til plejebarnet? |
s_39 |
Redskab til afdækning af ansøgers mentaliseringsressourcer I hvilken grad vurderer I, at ”Redskab til afdækning af ansøgers mentaliseringsressourcer” bidrager til socialtilsynets vurdering af: - Ansøgers kompetencer i forhold til at drage omsorg for barnets særlige behov, udvikling og opdragelse? |
s_40_1 |
Hvilke dele af ”Redskab til afdækning af ansøgers mentaliseringsressourcer” bidrager til socialtilsynets vurdering af plejefamilieansøgere i godkendelsesprocessen? (sæt gerne flere krydser) - Mentaliseringsinterviewet |
s_40_2 |
Hvilke dele af ”Redskab til afdækning af ansøgers mentaliseringsressourcer” bidrager til socialtilsynets vurdering af plejefamilieansøgere i godkendelsesprocessen? (sæt gerne flere krydser) - Mentaliseringsanalysen |
s_40_3 |
Hvilke dele af ”Redskab til afdækning af ansøgers mentaliseringsressourcer” bidrager til socialtilsynets vurdering af plejefamilieansøgere i godkendelsesprocessen? (sæt gerne flere krydser) - Dilemmafilmene |
s_40_4 |
Hvilke dele af ”Redskab til afdækning af ansøgers mentaliseringsressourcer” bidrager til socialtilsynets vurdering af plejefamilieansøgere i godkendelsesprocessen? (sæt gerne flere krydser) - Ingen af delene |
s_40_5 |
Hvilke dele af ”Redskab til afdækning af ansøgers mentaliseringsressourcer” bidrager til socialtilsynets vurdering af plejefamilieansøgere i godkendelsesprocessen? (sæt gerne flere krydser) - Ved ikke |
s_41 |
I hvilken grad oplever I, at I har modtaget tiltrækkelig undervisning til at kunne anvende ”Redskab til afdækning af ansøgers mentaliseringsressourcer”? |
s_42 |
Redskab til observation af familiedynamik i ansøgerfamilier I hvilken grad vurderer I, at viden fra anvendelsen af ”Redskab til observation af familiedynamik i ansøgerfamilier” bidrager til socialtilsynets vurdering af: - Hvorvidt ansøger vurderes at kunne tilbyde et plejebarn trygge og stabile rammer? |
s_43 |
Redskab til observation af familiedynamik i ansøgerfamilier I hvilken grad vurderer I, at viden fra anvendelsen af ”Redskab til observation af familiedynamik i ansøgerfamilier” bidrager til socialtilsynets vurdering af: - Hvorvidt familiedynamikken er hensigtsmæssig i forhold til at give et plejebarn trygge og stabile rammer? |
s_44_1 |
Hvilke dele af ”Redskab til observation af familiedynamik i ansøgerfamilier” vurderer I, er anvendelige for vurderingen af plejefamilieansøgere i godkendelsesprocessen? (sæt gerne flere krydser) - Observation i familien af pejlemærke: samspil |
s_44_2 |
Hvilke dele af ”Redskab til observation af familiedynamik i ansøgerfamilier” vurderer I, er anvendelige for vurderingen af plejefamilieansøgere i godkendelsesprocessen? (sæt gerne flere krydser) - Observation i familien af pejlemærke: relationer |
s_44_3 |
Hvilke dele af ”Redskab til observation af familiedynamik i ansøgerfamilier” vurderer I, er anvendelige for vurderingen af plejefamilieansøgere i godkendelsesprocessen? (sæt gerne flere krydser) - Observation i familien af pejlemærke: kommunikation |
s_44_4 |
Hvilke dele af ”Redskab til observation af familiedynamik i ansøgerfamilier” vurderer I, er anvendelige for vurderingen af plejefamilieansøgere i godkendelsesprocessen? (sæt gerne flere krydser) - Observation i familien af pejlemærke: ansøgers refleksioner over egen dagligdag |
s_44_5 |
Hvilke dele af ”Redskab til observation af familiedynamik i ansøgerfamilier” vurderer I, er anvendelige for vurderingen af plejefamilieansøgere i godkendelsesprocessen? (sæt gerne flere krydser) - Observationsskemaet |
s_44_6 |
Hvilke dele af ”Redskab til observation af familiedynamik i ansøgerfamilier” vurderer I, er anvendelige for vurderingen af plejefamilieansøgere i godkendelsesprocessen? (sæt gerne flere krydser) - Ingen af delene |
s_44_7 |
Hvilke dele af ”Redskab til observation af familiedynamik i ansøgerfamilier” vurderer I, er anvendelige for vurderingen af plejefamilieansøgere i godkendelsesprocessen? (sæt gerne flere krydser) - Ved ikke |
s_45 |
I hvilken grad oplever I, at I har modtaget tiltrækkelig undervisning til at kunne anvende ”Redskab til observation af familiedynamik i ansøgerfamilier”? |
s_46 |
Redskab til afdækning af hjemmeboende børns perspektiver i ansøgerfamilier I hvilken grad vurderer I, at ”Redskab til afdækning af hjemmeboende børns perspektiver i ansøgerfamilier” bidrager til socialtilsynets vurdering af hjemmeboende børns perspektiver på, hvordan det er at være barn i ansøgerfamilien? |
s_47_1 |
Hvilke temaer i ”Redskab til afdækning af hjemmeboende børns perspektiver i ansøgerfamilier” vurderer I, er anvendelige for vurderingen af plejefamilieansøgers forudsætninger og forventede evne som plejefamilie? (sæt gerne flere krydser) - Hverdagen i familien |
s_47_2 |
Hvilke temaer i ”Redskab til afdækning af hjemmeboende børns perspektiver i ansøgerfamilier” vurderer I, er anvendelige for vurderingen af plejefamilieansøgers forudsætninger og forventede evne som plejefamilie? (sæt gerne flere krydser) - Relationer til forældre, søskende og øvrige familie |
s_47_3 |
Hvilke temaer i ”Redskab til afdækning af hjemmeboende børns perspektiver i ansøgerfamilier” vurderer I, er anvendelige for vurderingen af plejefamilieansøgers forudsætninger og forventede evne som plejefamilie? (sæt gerne flere krydser) - Kommunikation i familien |
s_47_4 |
Hvilke temaer i ”Redskab til afdækning af hjemmeboende børns perspektiver i ansøgerfamilier” vurderer I, er anvendelige for vurderingen af plejefamilieansøgers forudsætninger og forventede evne som plejefamilie? (sæt gerne flere krydser) - Overvejelser ift. at være plejefamilie |
s_47_5 |
Hvilke temaer i ”Redskab til afdækning af hjemmeboende børns perspektiver i ansøgerfamilier” vurderer I, er anvendelige for vurderingen af plejefamilieansøgers forudsætninger og forventede evne som plejefamilie? (sæt gerne flere krydser) - Ingen af delene |
s_47_6 |
Hvilke temaer i ”Redskab til afdækning af hjemmeboende børns perspektiver i ansøgerfamilier” vurderer I, er anvendelige for vurderingen af plejefamilieansøgers forudsætninger og forventede evne som plejefamilie? (sæt gerne flere krydser) - Ved ikke |
s_48 |
I hvilken grad oplever I, at I har modtaget tiltrækkelig undervisning til at kunne anvende ”Redskab til afdækning af hjemmeboende børns perspektiver i ansøgerfamilier”? |
s_49 |
I hvilken grad oplever I, at de forskellige elementer i godkendelseskonceptet, som er listet nedenfor, bidrager til at ruste ansøgerne i at være plejefamilie? - Grundkurset |
s_50 |
I hvilken grad oplever I, at de forskellige elementer i godkendelseskonceptet, som er listet nedenfor, bidrager til at ruste ansøgerne i at være plejefamilie? - Redskab til afdækning af ansøgers mentaliseringsressourcer |
s_51 |
I hvilken grad oplever I, at de forskellige elementer i godkendelseskonceptet, som er listet nedenfor, bidrager til at ruste ansøgerne i at være plejefamilie? - Redskab til observation af familiedynamik i ansøgerfamilier |
s_52 |
I hvilken grad oplever I, at de forskellige elementer i godkendelseskonceptet, som er listet nedenfor, bidrager til at ruste ansøgerne i at være plejefamilie? - Redskab til afdækning af hjemmeboende børns perspektiver i ansøgerfamilier |
s_53 |
I hvilken grad oplever I, at de forskellige elementer i godkendelseskonceptet, som er listet nedenfor, bidrager til at ruste ansøgerne i at være plejefamilie? - Refleksionsperioderne imellem grundkursus og besøg af socialtilsynet |
s_54 |
I hvilken grad er I enig i følgende udsagn: Den afsluttende samtale bidrager til, at der mellem plejefamilien og tilsynet skabes en fælles forståelse for, hvilken plejefamilietype at plejefamilien godkendes til |
s_55 |
Beskriv de tre mest centrale udfordringer i forhold til socialtilsynets anvendelse af redskaberne: |
s_56 |
Beskriv de tre mest centrale fordele i forbindelse med socialtilsynets anvendelse af redskaberne: |
s_57 |
Uddyb gerne nedenfor, hvis I har nogle forbedringsforslag, som kan gøre anvendelsen af redskaberne bedre: |
s_58 |
Har kommuner, som tilkøbsydelse, mulighed for at sende deres netværksplejefamilier på grundkursus hos jeres socialtilsyn? |
s_59 |
Hvilket af følgende to udsagn afspejler det grundkursus, som I på vegne af kommunerne tilbyder netværksplejefamilier i jeres socialtilsyn: |
s_19 |
Hvilket af følgende to udsagn afspejler det grundkursus, som I på vegne af kommunerne tilbyder netværksplejefamilier i jeres socialtilsyn: - Andet, uddyb: |
s_61 |
Har de øvrige socialtilsyn mulighed for at købe grundkurser til netværksplejefamilier hos jeres socialtilsyn? |
s_62 |
Hvis I har kommentarer til spørgeskeamet eller ønsker at bidrage med andre perspektiver til undersøgelsen, så er I meget velkommen til at gøre dette nedenfor: |
navn |
navn |
socialtilsyn |
Hvilket socialtilsyn er besvarelsen udfyldt af? |
email |
email |
statoverall_1 |
Samlet status - Ny |
statoverall_2 |
Samlet status - Distribueret |
statoverall_3 |
Samlet status - Nogen svar |
statoverall_4 |
Samlet status - Gennemført |
statoverall_5 |
Samlet status - Frafaldet |