Tabel

Socialtilsyn_survey


Beskrivelse ?

Spørgeskemaundersøgelse for socialtilsyn, der indeholder data, som er indsamlet i perioden 01.06.2021 til 27.08.2021. Undersøgelsen baserer sig på en række nye lovændringer på plejefamilieområdet, der trådte i kraft d. 1. juli 2019 som en del af udmøntningen af satspuljeinitiativet fra 2018 ”Mere kvalitet i plejefamilier – en bedre opvækst for det anbragte barn”. Det blev politisk besluttet, at Socialstyrelsen skulle følge op på implementeringen af lovændringerne, og hvordan lovændringerne er udmøntet i praksis. Formålet med spørgeskemaet er at afdække socialtilsynenes erfaringer med initiativerne. Vi har blandt andet spurgt ind til erfaringer med de nye typer af plejefamilier og det nye ensartede godkendelsesforløb for plejefamilier.

Størrelse (Antal rækker) ?

5

Indhold (Kolonner/variable) ?

Navn Indhold
s_1 I hvilken grad er I enige i følgende udsagn vedr. matchning mellem plejefamilie og plejebarn? (I bedes basere jeres besvarelse på jeres generelle indtryk af de kommuner, I fører tilsyn med): - Ved iværksættelse af en anbringelse anvendes godkendelsestypologierne efter hensigten (fx at kommunen ikke anbringer et barn/ung med svære støttebehov i en familie, der er godkendt som almen plejefamilie).
s_2 I hvilken grad er I enige i følgende udsagn vedr. matchning mellem plejefamilie og plejebarn? (I bedes basere jeres besvarelse på jeres generelle indtryk af de kommuner, I fører tilsyn med): - Kommunerne anbringer børn og unge med lette eller moderate støttebehov hos familier, der er godkendt som almene plejefamilier.
s_3 I hvilken grad er I enige i følgende udsagn vedr. matchning mellem plejefamilie og plejebarn? (I bedes basere jeres besvarelse på jeres generelle indtryk af de kommuner, I fører tilsyn med): - Kommunerne anbringer børn og unge med moderate til svære støttebehov hos familier, der er godkendt som forstærkede plejefamilier.
s_4 I hvilken grad er I enige i følgende udsagn vedr. matchning mellem plejefamilie og plejebarn? (I bedes basere jeres besvarelse på jeres generelle indtryk af de kommuner, I fører tilsyn med): - Kommunerne anbringer børn/unge med svære støttebehov hos familier, der er godkendt som specialiserede plejefamilier.
s_5 I hvilken grad er I enige i følgende udsagn vedr. matchning mellem plejefamilie og plejebarn? (I bedes basere jeres besvarelse på jeres generelle indtryk af de kommuner, I fører tilsyn med): - I de fleste tilfælde er der et godt match imellem plejefamiliernes kompetencer og barnets/den unges støttebehov.
s_6 I hvilken grad er I enige i følgende udsagn: Godkendelsestypologierne understøtter kommunerne i at iværksætte passende og tilstrækkelig støtte til plejebarnet under opholdet i plejefamilien.
s_7 Hvordan har I organiseret jeres arbejde med at godkende plejefamilier?
s_8 Hvordan har I organiseret jeres arbejde med at godkende plejefamilier? - Vi har organiseret vores godkendelse af nye plejefamilier på anden vis, uddyb:
s_9 Hvor mange tilsynskonsulenter arbejder både med godkendelse og driftsorienterede tilsyn med plejefamilier i jeres socialtilsyn?
s_10 Hvor mange tilsynskonsulenter arbejder udelukkende eller primært med godkendelse af plejefamilier i jeres socialtilsyn?
s_11 Hvor mange plejefamilieansøgninger har I cirka behandlet i perioden 1. juli 2019 – 1. juli 2020 i jeres socialtilsyn?
s_12_1 Hvordan arbejder I med at forankre godkendelseskonceptet i jeres organisation? (sæt gerne flere krydser) - Vi arbejder med at oplære nye medarbejdere og kollegaer i sidemandsoplæring/mesterlære
s_12_2 Hvordan arbejder I med at forankre godkendelseskonceptet i jeres organisation? (sæt gerne flere krydser) - Vi deltager i Socialstyrelses netværk for tilsynskonsulenter og andre nøglepersoner, der arbejder med godkendelse af plejefamilier
s_12_3 Hvordan arbejder I med at forankre godkendelseskonceptet i jeres organisation? (sæt gerne flere krydser) - Vi deltager i formelle netværk med andre socialtilsyn om godkendelse af plejefamilier
s_12_4 Hvordan arbejder I med at forankre godkendelseskonceptet i jeres organisation? (sæt gerne flere krydser) - Vi arbejder med faglig supervision (internt eller eksternt) med henblik på at understøtte opgaven med godkendelse af plejefamilier
s_12_5 Hvordan arbejder I med at forankre godkendelseskonceptet i jeres organisation? (sæt gerne flere krydser) - Vi drøfter løbende opgaven med godkendelser på fx teammøder
s_12_6 Hvordan arbejder I med at forankre godkendelseskonceptet i jeres organisation? (sæt gerne flere krydser) - Vi tilbyder systematiske introduktionsforløb i godkendelse af plejefamilier til nye tilsynskonsulenter
s_12_7 Hvordan arbejder I med at forankre godkendelseskonceptet i jeres organisation? (sæt gerne flere krydser) - De konsulenter, der arbejder med godkendelse af plejefamilier, har deltaget i dele af eller hele Socialstyrelsens undervisning i godkendelseskonceptet, herunder undervisning i anvendelse af redskaberne
s_12_8 Hvordan arbejder I med at forankre godkendelseskonceptet i jeres organisation? (sæt gerne flere krydser) - Vi har selv tilrettelagt anden undervisning for vores personale. Beskriv hvilken:
s_12_9 Hvordan arbejder I med at forankre godkendelseskonceptet i jeres organisation? (sæt gerne flere krydser) - Andet, uddyb:
s_13 Hvordan arbejder I med at forankre godkendelseskonceptet i jeres organisation? (sæt gerne flere krydser) - Vi har selv tilrettelagt anden undervisning for vores personale. Beskriv hvilken:
s_14 Hvordan arbejder I med at forankre godkendelseskonceptet i jeres organisation? (sæt gerne flere krydser) - Andet, uddyb:
s_17_1 Sæt kryds ud for de dele af Socialstyrelens undervisning, som I har deltaget i. Angiv herefter hvor mange af jeres nuværende ansatte tilsynskonsulenter, der har deltaget i undervisningen: - Undervisning og afprøvning af ”Redskab til afdækning af ansøgers mentaliseringsressourcer” (Fase 1: 30.-31.01.2019) - Vi har deltaget i - 1
s_18 Sæt kryds ud for de dele af Socialstyrelens undervisning, som I har deltaget i. Angiv herefter hvor mange af jeres nuværende ansatte tilsynskonsulenter, der har deltaget i undervisningen: - Undervisning og afprøvning af ”Redskab til afdækning af ansøgers mentaliseringsressourcer” (Fase 1: 30.-31.01.2019) - Hvor mange konsulenter, som er ansat per dags dato, har deltaget i undervisningen?
s_20_1 Sæt kryds ud for de dele af Socialstyrelens undervisning, som I har deltaget i. Angiv herefter hvor mange af jeres nuværende ansatte tilsynskonsulenter, der har deltaget i undervisningen: - Introduktion til godkendelseskonceptet og to redskaber til hhv. observation af familiedynamik i ansøgerfamilier og afdækning af hjemmeboende børn perspektiver i ansøgerfamilier (Fase 1: 03-04.06.2019) - Vi har deltaget i - 1
s_21 Sæt kryds ud for de dele af Socialstyrelens undervisning, som I har deltaget i. Angiv herefter hvor mange af jeres nuværende ansatte tilsynskonsulenter, der har deltaget i undervisningen: - Introduktion til godkendelseskonceptet og to redskaber til hhv. observation af familiedynamik i ansøgerfamilier og afdækning af hjemmeboende børn perspektiver i ansøgerfamilier (Fase 1: 03-04.06.2019) - Hvor mange konsulenter, som er ansat per dags dato, har deltaget i undervisningen?
s_22_1 Sæt kryds ud for de dele af Socialstyrelens undervisning, som I har deltaget i. Angiv herefter hvor mange af jeres nuværende ansatte tilsynskonsulenter, der har deltaget i undervisningen: - Introduktion til grundkurset (Fase 1: 12-13.06.2019) - Vi har deltaget i - 1
s_23 Sæt kryds ud for de dele af Socialstyrelens undervisning, som I har deltaget i. Angiv herefter hvor mange af jeres nuværende ansatte tilsynskonsulenter, der har deltaget i undervisningen: - Introduktion til grundkurset (Fase 1: 12-13.06.2019) - Hvor mange konsulenter, som er ansat per dags dato, har deltaget i undervisningen?
s_24_1 Sæt kryds ud for de dele af Socialstyrelens undervisning, som I har deltaget i. Angiv herefter hvor mange af jeres nuværende ansatte tilsynskonsulenter, der har deltaget i undervisningen: - Grundlæggende undervisning i godkendelseskonceptet (Fase 2: 10-12.09.2019) - Vi har deltaget i - 1
s_25 Sæt kryds ud for de dele af Socialstyrelens undervisning, som I har deltaget i. Angiv herefter hvor mange af jeres nuværende ansatte tilsynskonsulenter, der har deltaget i undervisningen: - Grundlæggende undervisning i godkendelseskonceptet (Fase 2: 10-12.09.2019) - Hvor mange konsulenter, som er ansat per dags dato, har deltaget i undervisningen?
s_26_1 Sæt kryds ud for de dele af Socialstyrelens undervisning, som I har deltaget i. Angiv herefter hvor mange af jeres nuværende ansatte tilsynskonsulenter, der har deltaget i undervisningen: - Grundlæggende undervisning i to redskaber til hhv. observation af familiedynamik i ansøgerfamilier og afdækning af hjemmeboende børns perspektiver i ansøgerfamilier (Fase 2: 01-02.10.2019) - Vi har deltaget i - 1
s_27 Sæt kryds ud for de dele af Socialstyrelens undervisning, som I har deltaget i. Angiv herefter hvor mange af jeres nuværende ansatte tilsynskonsulenter, der har deltaget i undervisningen: - Grundlæggende undervisning i to redskaber til hhv. observation af familiedynamik i ansøgerfamilier og afdækning af hjemmeboende børns perspektiver i ansøgerfamilier (Fase 2: 01-02.10.2019) - Hvor mange konsulenter, som er ansat per dags dato, har deltaget i undervisningen?
s_28_1 Sæt kryds ud for de dele af Socialstyrelens undervisning, som I har deltaget i. Angiv herefter hvor mange af jeres nuværende ansatte tilsynskonsulenter, der har deltaget i undervisningen: - Undervisning på brugerniveau i ”Redskab til afdækning af ansøgers mentaliseringsressourcer” (Fase 2: 23.-24.09.2019 samt efterfølgende fire træningsdage) - Vi har deltaget i - 1
s_29 Sæt kryds ud for de dele af Socialstyrelens undervisning, som I har deltaget i. Angiv herefter hvor mange af jeres nuværende ansatte tilsynskonsulenter, der har deltaget i undervisningen: - Undervisning på brugerniveau i ”Redskab til afdækning af ansøgers mentaliseringsressourcer” (Fase 2: 23.-24.09.2019 samt efterfølgende fire træningsdage) - Hvor mange konsulenter, som er ansat per dags dato, har deltaget i undervisningen?
s_30_1 Sæt kryds ud for de dele af Socialstyrelens undervisning, som I har deltaget i. Angiv herefter hvor mange af jeres nuværende ansatte tilsynskonsulenter, der har deltaget i undervisningen: - Opkvalificering på specialistniveau i ”Redskab til afdækning af ansøgers mentaliseringsressourcer” samt efterfølgende fire træningsdage (Fase 3: 16.06.2020 blev afviklet virtuelt) - Vi har deltaget i - 1
s_31 Sæt kryds ud for de dele af Socialstyrelens undervisning, som I har deltaget i. Angiv herefter hvor mange af jeres nuværende ansatte tilsynskonsulenter, der har deltaget i undervisningen: - Opkvalificering på specialistniveau i ”Redskab til afdækning af ansøgers mentaliseringsressourcer” samt efterfølgende fire træningsdage (Fase 3: 16.06.2020 blev afviklet virtuelt) - Hvor mange konsulenter, som er ansat per dags dato, har deltaget i undervisningen?
s_15 I hvilken grad vurderer I, at det nye godkendelseskonceptet sikrer, at socialtilsynet foretager en grundig undersøgelse af ansøgerfamilierne, hvor kvaliteten i ansøgerfamilien afdækkes systematisk og målrettet?
s_63 Uddyb gerne ovenstående svar:
s_32 I hvilken grad anvender I Socialstyrelsens Undervisningsvejledning til grundkursus i at være plejefamilie?
s_33 Da I har angivet, at I "i nogen grad", "i mindre grad" eller "slet ikke" anvender Socialstyrelsens undervisningsvejledning til grundkursus i at være plejefamilie, vil vi gerne bede jer uddybe følgende: Hvorfor anvender I kun delvist eller slet ikke Socialstyrelsens undervisningsvejledning, og hvad anvendes i stedet for?
s_34 I hvilken grad oplever I, at det obligatoriske grundkursus for plejefamilier sikrer socialtilsynet relevante oplysninger om ansøgernes kompetencer?
s_35_1 Hvilke oplysninger fra ansøgerens deltagelse i grundkurset indgår i vurderingen af ansøgerens kompetencer? (Sæt gerne flere krydser) - Oplysninger om engagement
s_35_2 Hvilke oplysninger fra ansøgerens deltagelse i grundkurset indgår i vurderingen af ansøgerens kompetencer? (Sæt gerne flere krydser) - Oplysninger om forståelsen for det underviste
s_35_3 Hvilke oplysninger fra ansøgerens deltagelse i grundkurset indgår i vurderingen af ansøgerens kompetencer? (Sæt gerne flere krydser) - Refleksioner på baggrund af undervisningen
s_35_4 Hvilke oplysninger fra ansøgerens deltagelse i grundkurset indgår i vurderingen af ansøgerens kompetencer? (Sæt gerne flere krydser) - Adfærd
s_35_5 Hvilke oplysninger fra ansøgerens deltagelse i grundkurset indgår i vurderingen af ansøgerens kompetencer? (Sæt gerne flere krydser) - Kommunikation
s_35_6 Hvilke oplysninger fra ansøgerens deltagelse i grundkurset indgår i vurderingen af ansøgerens kompetencer? (Sæt gerne flere krydser) - Kropssprog
s_35_7 Hvilke oplysninger fra ansøgerens deltagelse i grundkurset indgår i vurderingen af ansøgerens kompetencer? (Sæt gerne flere krydser) - Sociale kompetencer
s_35_8 Hvilke oplysninger fra ansøgerens deltagelse i grundkurset indgår i vurderingen af ansøgerens kompetencer? (Sæt gerne flere krydser) - Andet, notér venligst:
s_16 Hvilke oplysninger fra ansøgerens deltagelse i grundkurset indgår i vurderingen af ansøgerens kompetencer? (Sæt gerne flere krydser) - Andet, notér venligst:
s_37 I hvilken grad er I enige i følgende udsagn: Oplysninger fra ansøgerens deltagelse i det obligatoriske grundkursus indgår i socialtilsynets samlede vurdering af, hvorvidt ansøgeren skal godkendes som plejefamilie.
s_38 Redskab til afdækning af ansøgers mentaliseringsressourcer I hvilken grad vurderer I, at ”Redskab til afdækning af ansøgers mentaliseringsressourcer” bidrager til socialtilsynets vurdering af: - Ansøgers kompetencer i forhold til at etablere og fastholde tilknytning til plejebarnet?
s_39 Redskab til afdækning af ansøgers mentaliseringsressourcer I hvilken grad vurderer I, at ”Redskab til afdækning af ansøgers mentaliseringsressourcer” bidrager til socialtilsynets vurdering af: - Ansøgers kompetencer i forhold til at drage omsorg for barnets særlige behov, udvikling og opdragelse?
s_40_1 Hvilke dele af ”Redskab til afdækning af ansøgers mentaliseringsressourcer” bidrager til socialtilsynets vurdering af plejefamilieansøgere i godkendelsesprocessen? (sæt gerne flere krydser) - Mentaliseringsinterviewet
s_40_2 Hvilke dele af ”Redskab til afdækning af ansøgers mentaliseringsressourcer” bidrager til socialtilsynets vurdering af plejefamilieansøgere i godkendelsesprocessen? (sæt gerne flere krydser) - Mentaliseringsanalysen
s_40_3 Hvilke dele af ”Redskab til afdækning af ansøgers mentaliseringsressourcer” bidrager til socialtilsynets vurdering af plejefamilieansøgere i godkendelsesprocessen? (sæt gerne flere krydser) - Dilemmafilmene
s_40_4 Hvilke dele af ”Redskab til afdækning af ansøgers mentaliseringsressourcer” bidrager til socialtilsynets vurdering af plejefamilieansøgere i godkendelsesprocessen? (sæt gerne flere krydser) - Ingen af delene
s_40_5 Hvilke dele af ”Redskab til afdækning af ansøgers mentaliseringsressourcer” bidrager til socialtilsynets vurdering af plejefamilieansøgere i godkendelsesprocessen? (sæt gerne flere krydser) - Ved ikke
s_41 I hvilken grad oplever I, at I har modtaget tiltrækkelig undervisning til at kunne anvende ”Redskab til afdækning af ansøgers mentaliseringsressourcer”?
s_42 Redskab til observation af familiedynamik i ansøgerfamilier I hvilken grad vurderer I, at viden fra anvendelsen af ”Redskab til observation af familiedynamik i ansøgerfamilier” bidrager til socialtilsynets vurdering af: - Hvorvidt ansøger vurderes at kunne tilbyde et plejebarn trygge og stabile rammer?
s_43 Redskab til observation af familiedynamik i ansøgerfamilier I hvilken grad vurderer I, at viden fra anvendelsen af ”Redskab til observation af familiedynamik i ansøgerfamilier” bidrager til socialtilsynets vurdering af: - Hvorvidt familiedynamikken er hensigtsmæssig i forhold til at give et plejebarn trygge og stabile rammer?
s_44_1 Hvilke dele af ”Redskab til observation af familiedynamik i ansøgerfamilier” vurderer I, er anvendelige for vurderingen af plejefamilieansøgere i godkendelsesprocessen? (sæt gerne flere krydser) - Observation i familien af pejlemærke: samspil
s_44_2 Hvilke dele af ”Redskab til observation af familiedynamik i ansøgerfamilier” vurderer I, er anvendelige for vurderingen af plejefamilieansøgere i godkendelsesprocessen? (sæt gerne flere krydser) - Observation i familien af pejlemærke: relationer
s_44_3 Hvilke dele af ”Redskab til observation af familiedynamik i ansøgerfamilier” vurderer I, er anvendelige for vurderingen af plejefamilieansøgere i godkendelsesprocessen? (sæt gerne flere krydser) - Observation i familien af pejlemærke: kommunikation
s_44_4 Hvilke dele af ”Redskab til observation af familiedynamik i ansøgerfamilier” vurderer I, er anvendelige for vurderingen af plejefamilieansøgere i godkendelsesprocessen? (sæt gerne flere krydser) - Observation i familien af pejlemærke: ansøgers refleksioner over egen dagligdag
s_44_5 Hvilke dele af ”Redskab til observation af familiedynamik i ansøgerfamilier” vurderer I, er anvendelige for vurderingen af plejefamilieansøgere i godkendelsesprocessen? (sæt gerne flere krydser) - Observationsskemaet
s_44_6 Hvilke dele af ”Redskab til observation af familiedynamik i ansøgerfamilier” vurderer I, er anvendelige for vurderingen af plejefamilieansøgere i godkendelsesprocessen? (sæt gerne flere krydser) - Ingen af delene
s_44_7 Hvilke dele af ”Redskab til observation af familiedynamik i ansøgerfamilier” vurderer I, er anvendelige for vurderingen af plejefamilieansøgere i godkendelsesprocessen? (sæt gerne flere krydser) - Ved ikke
s_45 I hvilken grad oplever I, at I har modtaget tiltrækkelig undervisning til at kunne anvende ”Redskab til observation af familiedynamik i ansøgerfamilier”?
s_46 Redskab til afdækning af hjemmeboende børns perspektiver i ansøgerfamilier I hvilken grad vurderer I, at ”Redskab til afdækning af hjemmeboende børns perspektiver i ansøgerfamilier” bidrager til socialtilsynets vurdering af hjemmeboende børns perspektiver på, hvordan det er at være barn i ansøgerfamilien?
s_47_1 Hvilke temaer i ”Redskab til afdækning af hjemmeboende børns perspektiver i ansøgerfamilier” vurderer I, er anvendelige for vurderingen af plejefamilieansøgers forudsætninger og forventede evne som plejefamilie? (sæt gerne flere krydser) - Hverdagen i familien
s_47_2 Hvilke temaer i ”Redskab til afdækning af hjemmeboende børns perspektiver i ansøgerfamilier” vurderer I, er anvendelige for vurderingen af plejefamilieansøgers forudsætninger og forventede evne som plejefamilie? (sæt gerne flere krydser) - Relationer til forældre, søskende og øvrige familie
s_47_3 Hvilke temaer i ”Redskab til afdækning af hjemmeboende børns perspektiver i ansøgerfamilier” vurderer I, er anvendelige for vurderingen af plejefamilieansøgers forudsætninger og forventede evne som plejefamilie? (sæt gerne flere krydser) - Kommunikation i familien
s_47_4 Hvilke temaer i ”Redskab til afdækning af hjemmeboende børns perspektiver i ansøgerfamilier” vurderer I, er anvendelige for vurderingen af plejefamilieansøgers forudsætninger og forventede evne som plejefamilie? (sæt gerne flere krydser) - Overvejelser ift. at være plejefamilie
s_47_5 Hvilke temaer i ”Redskab til afdækning af hjemmeboende børns perspektiver i ansøgerfamilier” vurderer I, er anvendelige for vurderingen af plejefamilieansøgers forudsætninger og forventede evne som plejefamilie? (sæt gerne flere krydser) - Ingen af delene
s_47_6 Hvilke temaer i ”Redskab til afdækning af hjemmeboende børns perspektiver i ansøgerfamilier” vurderer I, er anvendelige for vurderingen af plejefamilieansøgers forudsætninger og forventede evne som plejefamilie? (sæt gerne flere krydser) - Ved ikke
s_48 I hvilken grad oplever I, at I har modtaget tiltrækkelig undervisning til at kunne anvende ”Redskab til afdækning af hjemmeboende børns perspektiver i ansøgerfamilier”?
s_49 I hvilken grad oplever I, at de forskellige elementer i godkendelseskonceptet, som er listet nedenfor, bidrager til at ruste ansøgerne i at være plejefamilie? - Grundkurset
s_50 I hvilken grad oplever I, at de forskellige elementer i godkendelseskonceptet, som er listet nedenfor, bidrager til at ruste ansøgerne i at være plejefamilie? - Redskab til afdækning af ansøgers mentaliseringsressourcer
s_51 I hvilken grad oplever I, at de forskellige elementer i godkendelseskonceptet, som er listet nedenfor, bidrager til at ruste ansøgerne i at være plejefamilie? - Redskab til observation af familiedynamik i ansøgerfamilier
s_52 I hvilken grad oplever I, at de forskellige elementer i godkendelseskonceptet, som er listet nedenfor, bidrager til at ruste ansøgerne i at være plejefamilie? - Redskab til afdækning af hjemmeboende børns perspektiver i ansøgerfamilier
s_53 I hvilken grad oplever I, at de forskellige elementer i godkendelseskonceptet, som er listet nedenfor, bidrager til at ruste ansøgerne i at være plejefamilie? - Refleksionsperioderne imellem grundkursus og besøg af socialtilsynet
s_54 I hvilken grad er I enig i følgende udsagn: Den afsluttende samtale bidrager til, at der mellem plejefamilien og tilsynet skabes en fælles forståelse for, hvilken plejefamilietype at plejefamilien godkendes til
s_55 Beskriv de tre mest centrale udfordringer i forhold til socialtilsynets anvendelse af redskaberne:
s_56 Beskriv de tre mest centrale fordele i forbindelse med socialtilsynets anvendelse af redskaberne:
s_57 Uddyb gerne nedenfor, hvis I har nogle forbedringsforslag, som kan gøre anvendelsen af redskaberne bedre:
s_58 Har kommuner, som tilkøbsydelse, mulighed for at sende deres netværksplejefamilier på grundkursus hos jeres socialtilsyn?
s_59 Hvilket af følgende to udsagn afspejler det grundkursus, som I på vegne af kommunerne tilbyder netværksplejefamilier i jeres socialtilsyn:
s_19 Hvilket af følgende to udsagn afspejler det grundkursus, som I på vegne af kommunerne tilbyder netværksplejefamilier i jeres socialtilsyn: - Andet, uddyb:
s_61 Har de øvrige socialtilsyn mulighed for at købe grundkurser til netværksplejefamilier hos jeres socialtilsyn?
s_62 Hvis I har kommentarer til spørgeskeamet eller ønsker at bidrage med andre perspektiver til undersøgelsen, så er I meget velkommen til at gøre dette nedenfor:
navn navn
socialtilsyn Hvilket socialtilsyn er besvarelsen udfyldt af?
email email
statoverall_1 Samlet status - Ny
statoverall_2 Samlet status - Distribueret
statoverall_3 Samlet status - Nogen svar
statoverall_4 Samlet status - Gennemført
statoverall_5 Samlet status - Frafaldet