| Kommune |
Kommune |
| inddrager_loesninger |
I hvilken grad inddrages boern, familie og netvaerk i udviklingen af loesninger? |
| bidrager_PPR_opmaerksomhed |
I hvilken grad bidrager PPR til, at der er systematisk opmaerksomhed på alle boerns trivsel og udvikling? |
| bidrager_PPR_bekymringer |
I hvilken grad bidrager PPR til, at der reageres tidligt på en bekymring for et barn? |
| tilbyder_PPR_interventioner |
I hvilken grad tilbyder PPR interventioner, der virker? En virksom intervention matcher barnets behov, afhjælper barnets udfordringer og øger barnets trivsel |
| samarbejder_dagtilbud |
På en skala fra 1 til 5, hvor 5 svarer til meget godt og 1 svarer til meget dårligt, hvordan vil du vurdere jeres samarbejde med |
| samarbejder_skoler |
På en skala fra 1 til 5, hvor 5 svarer til meget godt og 1 svarer til meget dårligt, hvordan vil du vurdere jeres samarbejde med |
| samarbejder_sundhedsplejen |
På en skala fra 1 til 5, hvor 5 svarer til meget godt og 1 svarer til meget dårligt, hvordan vil du vurdere jeres samarbejde med |
| samarbejder_sagsbehandler |
På en skala fra 1 til 5, hvor 5 svarer til meget godt og 1 svarer til meget dårligt, hvordan vil du vurdere jeres samarbejde med |
| begrund_dagtilbud1 |
Hvad skyldes det gode samarbejde med dagtilbuddene? |
| begrund_dagtilbud2 |
Hvad skyldes det dårlige samarbejde med dagtilbuddene? |
| begrund_skoler1 |
Hvad skyldes det gode samarbejde med skolerne? |
| begrund_skoler2 |
Hvad skyldes det dårlige samarbejde med skolerne? |
| begrund_sundhedsplejen1 |
Hvad skyldes det gode samarbejde med sundhedsplejen? |
| begrund_sundhedsplejen2 |
Hvad skyldes det dårlige samarbejde med sundhedsplejen? |
| begrund_sagsbehandler1 |
Hvad skyldes det gode samarbejde med myndighedssagsbehandlerne? |
| begrund_sagsbehandler2 |
Hvad skyldes det dårlige samarbejde med myndighedssagsbehandlerne? |
| opdattelse_dagtilbud |
I hvilken grad vurderer du, at I har en fælles opfattelse af udfordringer og løsninger for det enkelte barn/den unge, når I samarbejder med |
| opfattelse_skoler |
I hvilken grad vurderer du, at I har en fælles opfattelse af udfordringer og løsninger for det enkelte barn/den unge, når I samarbejder med |
| opfattelse_sundhedsplejen |
I hvilken grad vurderer du, at I har en fælles opfattelse af udfordringer og løsninger for det enkelte barn/den unge, når I samarbejder med |
| opfattelse_sagsbehandler |
I hvilken grad vurderer du, at I har en fælles opfattelse af udfordringer og løsninger for det enkelte barn/den unge, når I samarbejder med |
| koordinering |
I hvilken grad oplever du, at der koordineres indsatser i almen- og specialområdet systematisk, så de samlet set støtter op omkring den situation, som barnet og dets familie befinder sig i? |
| retning |
I hvilken grad oplever du, at I i PPR arbejder efter en fælles faglig retning, der er kendt af alle PPR-medarbejdere? |
| sparring |
I hvilken grad oplever du, at du har adgang til den faglige ledelsesmæssige sparring, du har behov for? |
| kompetenceudvikling |
I hvilken grad oplever du, at du som medarbejder tilbydes den rette kompetenceudvikling, der muliggør udviklingen og anvendelsen af nye indsatser/interventioner? |
| understoettelse |
I hvilken grad understøtter jeres nuværende organisering af PPR de forebyggende indsatser? |
| Løbenummer |
Ikke betydningsbærende unikt løbenummer skabt under aflevering til arkiv |