tvaerfaglig_samarbejde |
I hvilken grad har I klare samarbejdsaftaler og en fælles forståelse for det tværfaglige samarbejde på tværs af PPR og fx myndighed, dagtilbud, skoler, sundhedspleje? |
faelles_retning |
I hvilken grad oplever du, at I i PPR arbejder efter en fælles faglig retning, der er kendt af alle PPR-medarbejdere? |
ledelse_sparring |
I hvilken grad oplever du, at du har adgang til den faglige ledelsesmæssige sparring, du har behov for? |
understoetter_indsatser |
I hvilken grad understøtter jeres nuværende organisering af PPR de forebyggende indsatser? |
kommune_indsats |
Hvordan vil du samlet set vurdere kommunens indsats med at opspore børn og unge i mistrivsel og udsatte positioner? |
andel_opsporing |
Hvor stor en andel vurderer du, at PPR på nuværende tidspunkt har i at opspore børn og unge i mistrivsel og udsatte positioner? |
problem_udvikling |
I hvilken grad oplever du, at I i PPR generelt inddrages på det rette tidspunkt i problemudviklingen? |
anvende_metode |
I hvilken grad anvender I metoder og/eller konkrete redskaber til at understøtte en tidlig opsporing af børn i udsatte positioner? |
tydelig_retningslinje |
I hvilken grad oplever du, at der er tydelige retningslinjer for, hvordan du som PPR-medarbejder kan og skal bidrage til tidlig opsporing? |
rollefordeling |
I hvilken grad oplever du, at der er en klar rollefordeling mellem PPR, sundhedsplejen, skoler og dagtilbud og sagsbehandlerne på myndighedsområdet i forhold til tidlig opsporing? |
passende_indsats |
"Skala anvendt. Ikke alle koder har kodebeskrivelse." På en skala fra 1 til 5, hvor 5 svarer til fuldt dækkende og 1 svarer til slet ikke dækkende, i hvilken grad oplever du, at jeres indsatser/interventioner i PPR passer til de målgrupper, I arbejder med? |
udvikling_indsats |
I hvilken grad oplever du, at I løbende udvikler jeres indsatser/interventioner, så de passer til målgruppens behov? |
kompetenceudvikling |
I hvilken grad oplever du, at du som medarbejder tilbydes den rette kompetenceudvikling, der muliggør udviklingen og anvendelsen af nye indsatser? |
angst |
Hvilke problemstillinger er der efter din opfattelse størst behov for, at der etableres indsatser til i PPR-regi? |
stress |
Hvilke problemstillinger er der efter din opfattelse størst behov for, at der etableres indsatser til i PPR-regi? |
adfaerd |
Hvilke problemstillinger er der efter din opfattelse størst behov for, at der etableres indsatser til i PPR-regi? |
selvskade |
Hvilke problemstillinger er der efter din opfattelse størst behov for, at der etableres indsatser til i PPR-regi? |
skolefravaer |
Hvilke problemstillinger er der efter din opfattelse størst behov for, at der etableres indsatser til i PPR-regi? |
andet |
Hvilke problemstillinger er der efter din opfattelse størst behov for, at der etableres indsatser til i PPR-regi? |
boern0_3 |
Hvilke målgrupper er der efter din opfattelse størst behov for, at der etableres indsatser til i PPR-regi i din kommune? |
boern3_6 |
Hvilke målgrupper er der efter din opfattelse størst behov for, at der etableres indsatser til i PPR-regi i din kommune? |
boern7_13 |
Hvilke målgrupper er der efter din opfattelse størst behov for, at der etableres indsatser til i PPR-regi i din kommune? |
ung13_18 |
Hvilke målgrupper er der efter din opfattelse størst behov for, at der etableres indsatser til i PPR-regi i din kommune? |
individuelle_indsatser |
Hvilke typer indsatser mangler I i PPR efter din opfattelse til målgruppen af børn fra 0-3 år? |
konsultativ_indsats |
Hvilke typer indsatser mangler I i PPR efter din opfattelse til målgruppen af børn fra 0-3 år? |
familie_indsats |
Hvilke typer indsatser mangler I i PPR efter din opfattelse til målgruppen af børn fra 0-3 år? |
sprogudvikling_indsats |
Hvilke typer indsatser mangler I i PPR efter din opfattelse til målgruppen af børn fra 0-3 år? |
sansemotorisk_indsats |
Hvilke typer indsatser mangler I i PPR efter din opfattelse til målgruppen af børn fra 0-3 år? |
andet_indsats |
Hvilke typer indsatser mangler I i PPR efter din opfattelse til målgruppen af børn fra 0-3 år? |
individuelle_indsatser1 |
Hvilke typer indsatser mangler I i PPR efter din opfattelse til målgruppen af børn fra 3-6 år? |
gruppe_indsats1 |
Hvilke typer indsatser mangler I i PPR efter din opfattelse til målgruppen af børn fra 3-6 år? |
konsultativ_indsats1 |
Hvilke typer indsatser mangler I i PPR efter din opfattelse til målgruppen af børn fra 3-6 år? |
familie_indsats1 |
Hvilke typer indsatser mangler I i PPR efter din opfattelse til målgruppen af børn fra 3-6 år? |
sprogudvikling_indsats1 |
Hvilke typer indsatser mangler I i PPR efter din opfattelse til målgruppen af børn fra 3-6 år? |
sansemotorisk_indsats1 |
Hvilke typer indsatser mangler I i PPR efter din opfattelse til målgruppen af børn fra 3-6 år? |
andet_indsats1 |
Hvilke typer indsatser mangler I i PPR efter din opfattelse til målgruppen af børn fra 3-6 år? |
individuelle_indsatser2 |
Hvilke typer indsatser mangler I i PPR efter din opfattelse til målgruppen af børn fra 7-13 år? |
gruppe_indsats2 |
Hvilke typer indsatser mangler I i PPR efter din opfattelse til målgruppen af børn fra 7-13 år? |
konsultativ_indsats2 |
Hvilke typer indsatser mangler I i PPR efter din opfattelse til målgruppen af børn fra 7-13 år? |
familie_indsats2 |
Hvilke typer indsatser mangler I i PPR efter din opfattelse til målgruppen af børn fra 7-13 år? |
laering_indsats2 |
Hvilke typer indsatser mangler I i PPR efter din opfattelse til målgruppen af børn fra 7-13 år? |
sansemotorisk_indsats2 |
Hvilke typer indsatser mangler I i PPR efter din opfattelse til målgruppen af børn fra 7-13 år? |
andet_indsats2 |
Hvilke typer indsatser mangler I i PPR efter din opfattelse til målgruppen af børn fra 7-13 år? |
individuelle_indsatser3 |
Hvilke typer indsatser mangler I i PPR efter din opfattelse til målgruppen af unge fra 13-18 år? |
gruppe_indsats3 |
Hvilke typer indsatser mangler I i PPR efter din opfattelse til målgruppen af unge fra 13-18 år? |
konsultativ_indsats3 |
Hvilke typer indsatser mangler I i PPR efter din opfattelse til målgruppen af unge fra 13-18 år? |
familie_indsats3 |
Hvilke typer indsatser mangler I i PPR efter din opfattelse til målgruppen af unge fra 13-18 år? |
laering_indsats3 |
Hvilke typer indsatser mangler I i PPR efter din opfattelse til målgruppen af unge fra 13-18 år? |
sansemotorisk_indsats3 |
Hvilke typer indsatser mangler I i PPR efter din opfattelse til målgruppen af unge fra 13-18 år? |
HvilketyperindsatsermanglerI |
Hvilke typer indsatser mangler I i PPR efter din opfattelse til målgruppen af un |
koordinering_indsats |
I hvilken grad oplever du, at der koordineres indsatser i almen- og specialområdet systematisk, så de samlet set støtter op omkring den situation, som barnet og dets familie befinder sig i? |
samarbejde_dagtilbud |
"Skala anvendt. Ikke alle koder har kodebeskrivelse." Vurdering af samarbejde med |
samarbejde_skolerne |
"Skala anvendt. Ikke alle koder har kodebeskrivelse." Vurdering af samarbejde med |
samarbejde_sundhedsplejen |
"Skala anvendt. Ikke alle koder har kodebeskrivelse." Vurdering af samarbejde med |
samarbejde_myndighed |
"Skala anvendt. Ikke alle koder har kodebeskrivelse." Vurdering af samarbejde med |
dagtilbud_organisering |
Hvad skyldes det gode samarbejde med dagtilbuddene? |
dagtilbud_relationer |
Hvad skyldes det gode samarbejde med dagtilbuddene? |
dagtilbud_ledelse |
Hvad skyldes det gode samarbejde med dagtilbuddene? |
dagtilbud_sprog |
Hvad skyldes det gode samarbejde med dagtilbuddene? |
dagtilbud_arbejdsgange |
Hvad skyldes det gode samarbejde med dagtilbuddene? |
dagtilbud_moedeforum |
Hvad skyldes det gode samarbejde med dagtilbuddene? |
dagtilbud_opfoelgning |
Hvad skyldes det gode samarbejde med dagtilbuddene? |
dagtilbud_andet |
Hvad skyldes det gode samarbejde med dagtilbuddene? |
dagtilbud_organisering1 |
Hvad skyldes det mindre gode samarbejde med dagtilbuddene? |
dagtilbud_relationer1 |
Hvad skyldes det mindre gode samarbejde med dagtilbuddene? |
dagtilbud_Ledelse1 |
Hvad skyldes det mindre gode samarbejde med dagtilbuddene? |
dagtilbud_sprog1 |
Hvad skyldes det mindre gode samarbejde med dagtilbuddene? |
dagtilbud_arbejdsgange1 |
Hvad skyldes det mindre gode samarbejde med dagtilbuddene? |
dagtilbud_moedeforum1 |
Hvad skyldes det mindre gode samarbejde med dagtilbuddene? |
dagtilbud_opfoelgning1 |
Hvad skyldes det mindre gode samarbejde med dagtilbuddene? |
dagtilbud_andet1 |
Hvad skyldes det mindre gode samarbejde med dagtilbuddene? |
skolerne_organisering |
Hvad skyldes det gode samarbejde med skolerne? |
skolerne_reationer |
Hvad skyldes det gode samarbejde med skolerne? |
skolerne_ledelse |
Hvad skyldes det gode samarbejde med skolerne? |
skolerne_sprog |
Hvad skyldes det gode samarbejde med skolerne? |
skolerne_arbejdsgange |
Hvad skyldes det gode samarbejde med skolerne? |
skolerne_moedeforum |
Hvad skyldes det gode samarbejde med skolerne? |
skolerne_opfoelgning |
Hvad skyldes det gode samarbejde med skolerne? |
skolerne_andet |
Hvad skyldes det gode samarbejde med skolerne? |
skolerne_organisering1 |
Hvad skyldes det mindre gode samarbejde med skolerne? |
skolerne_relationer1 |
Hvad skyldes det mindre gode samarbejde med skolerne? |
skolerne_ledelse1 |
Hvad skyldes det mindre gode samarbejde med skolerne? |
skolerne_sprog1 |
Hvad skyldes det mindre gode samarbejde med skolerne? |
skolerne_arbejdsgange1 |
Hvad skyldes det mindre gode samarbejde med skolerne? |
skolerne_moedeforum1 |
Hvad skyldes det mindre gode samarbejde med skolerne? |
skolerne_opfoelgning1 |
Hvad skyldes det mindre gode samarbejde med skolerne? |
skolerne_andet1 |
Hvad skyldes det mindre gode samarbejde med skolerne? |
sundhedsplejen_organisering |
Hvad skyldes det gode samarbejde med sundhedsplejen? |
sundhedsplejen_relationer |
Hvad skyldes det gode samarbejde med sundhedsplejen? |
sundhedsplejen_ledelse |
Hvad skyldes det gode samarbejde med sundhedsplejen? |
sundhedsplejen_sprog |
Hvad skyldes det gode samarbejde med sundhedsplejen? |
sundhedsplejen_arbejdsgange |
Hvad skyldes det gode samarbejde med sundhedsplejen? |
sundhedsplejen_moedeforum |
Hvad skyldes det gode samarbejde med sundhedsplejen? |
sundhedsplejen_opfoelgning |
Hvad skyldes det gode samarbejde med sundhedsplejen? |
sundhedsplejen_andet |
Hvad skyldes det gode samarbejde med sundhedsplejen? |
sundhedsplejen_organisering1 |
Hvad skyldes det mindre gode samarbejde med sundhedsplejen? |
sundhedsplejen_relationer1 |
Hvad skyldes det mindre gode samarbejde med sundhedsplejen? |
sundhedsplejen_ledelse1 |
Hvad skyldes det mindre gode samarbejde med sundhedsplejen? |
sundhedsplejen_sprog1 |
Hvad skyldes det mindre gode samarbejde med sundhedsplejen? |
sundhedsplejen_arbejdsgange1 |
Hvad skyldes det mindre gode samarbejde med sundhedsplejen? |
sundhedsplejen_moedeforum1 |
Hvad skyldes det mindre gode samarbejde med sundhedsplejen? |
sundhedsplejen_opfoelgning1 |
Hvad skyldes det mindre gode samarbejde med sundhedsplejen? |
sundhedsplejen_andet1 |
Hvad skyldes det mindre gode samarbejde med sundhedsplejen? |
myndighed_organisering |
Hvad skyldes det gode samarbejde med myndighedssagsbehandlerne? |
myndighed_relationer |
Hvad skyldes det gode samarbejde med myndighedssagsbehandlerne? |
myndighed_ledelse |
Hvad skyldes det gode samarbejde med myndighedssagsbehandlerne? |
myndighed_sprog |
Hvad skyldes det gode samarbejde med myndighedssagsbehandlerne? |
myndighed_arbejdsgange |
Hvad skyldes det gode samarbejde med myndighedssagsbehandlerne? |
myndighed_moedeforum |
Hvad skyldes det gode samarbejde med myndighedssagsbehandlerne? |
myndighed_opfoelgning |
Hvad skyldes det gode samarbejde med myndighedssagsbehandlerne? |
myndighed_andet |
Hvad skyldes det gode samarbejde med myndighedssagsbehandlerne? |
myndighed_organisering1 |
Hvad skyldes det mindre gode samarbejde med myndighedssagsbehandlerne? |
myndighed_relationer1 |
Hvad skyldes det mindre gode samarbejde med myndighedssagsbehandlerne? |
myndighed_ledelse1 |
Hvad skyldes det mindre gode samarbejde med myndighedssagsbehandlerne? |
myndighed_sprog1 |
Hvad skyldes det mindre gode samarbejde med myndighedssagsbehandlerne? |
myndighed_arbejdsgange1 |
Hvad skyldes det mindre gode samarbejde med myndighedssagsbehandlerne? |
myndighed_moedeforum1 |
Hvad skyldes det mindre gode samarbejde med myndighedssagsbehandlerne? |
myndighed_opfoelgning1 |
Hvad skyldes det mindre gode samarbejde med myndighedssagsbehandlerne? |
myndighed_andet1 |
Hvad skyldes det mindre gode samarbejde med myndighedssagsbehandlerne? |
samarbejde_dagtilbud1 |
Fælles opfattelse af udfordringer og løsninger for det enkelte barn, når I samarbejder med… |
samarbejde_skolerne1 |
Fælles opfattelse af udfordringer og løsninger for det enkelte barn, når I samarbejder med… |
samarbejde_sundhedsplejen1 |
Fælles opfattelse af udfordringer og løsninger for det enkelte barn, når I samarbejder med… |
samarbejde_myndighed1 |
Fælles opfattelse af udfordringer og løsninger for det enkelte barn, når I samarbejder med… |
forbedring_PPR |
Efter din mening på hvilket af følgende udviklingsområder er der størst potentiale for forbedring i PPR? |
udfordring_PPR |
Hvad er med dine ord PPRs største nuværende udfordring? |
fungerer_PPR |
Hvad fungerer efter din mening bedst på nuværende tidspunkt i PPR? |
tid_konsultativ |
Tidsforbrug på konsultativt arbejde i skoler og dagtilbud (angivet i timer pr. forløb) |
tid_udredning |
Tidsforbrug på udredning med henblik på visitation til et specialtilbud (angivet i timer pr. forløb) |
tid_indsats |
Tidsforbrug på indsatser/intervention for børn og unge, fx samtaleforløb, gruppeforløb, angstbehandling mv. (angivet i timer pr. forløb) |
baggrund |
Hvad er din uddannelsesmæssige baggrund? |
aarstal |
Hvilket år blev du ansat i PPR i den kommune, hvor du arbejder nu? |
kommune |
Hvilken kommune arbejder du i? |
Løbenummer |
Ikke betydningsbærende unikt løbenummer skabt under aflevering til arkiv |