| tvaerfaglig_samarbejde |
I hvilken grad har I klare samarbejdsaftaler og en fælles forståelse for det tværfaglige samarbejde på tværs af PPR og fx myndighed, dagtilbud, skoler, sundhedspleje? |
| faelles_retning |
I hvilken grad oplever du, at I i PPR arbejder efter en fælles faglig retning, der er kendt af alle PPR-medarbejdere? |
| ledelse_sparring |
I hvilken grad oplever du, at du har adgang til den faglige ledelsesmæssige sparring, du har behov for? |
| understoetter_indsatser |
I hvilken grad understøtter jeres nuværende organisering af PPR de forebyggende indsatser? |
| kommune_indsats |
Hvordan vil du samlet set vurdere kommunens indsats med at opspore børn og unge i mistrivsel og udsatte positioner? |
| andel_opsporing |
Hvor stor en andel vurderer du, at PPR på nuværende tidspunkt har i at opspore børn og unge i mistrivsel og udsatte positioner? |
| problem_udvikling |
I hvilken grad oplever du, at I i PPR generelt inddrages på det rette tidspunkt i problemudviklingen? |
| anvende_metode |
I hvilken grad anvender I metoder og/eller konkrete redskaber til at understøtte en tidlig opsporing af børn i udsatte positioner? |
| tydelig_retningslinje |
I hvilken grad oplever du, at der er tydelige retningslinjer for, hvordan du som PPR-medarbejder kan og skal bidrage til tidlig opsporing? |
| rollefordeling |
I hvilken grad oplever du, at der er en klar rollefordeling mellem PPR, sundhedsplejen, skoler og dagtilbud og sagsbehandlerne på myndighedsområdet i forhold til tidlig opsporing? |
| passende_indsats |
"Skala anvendt. Ikke alle koder har kodebeskrivelse." På en skala fra 1 til 5, hvor 5 svarer til fuldt dækkende og 1 svarer til slet ikke dækkende, i hvilken grad oplever du, at jeres indsatser/interventioner i PPR passer til de målgrupper, I arbejder med? |
| udvikling_indsats |
I hvilken grad oplever du, at I løbende udvikler jeres indsatser/interventioner, så de passer til målgruppens behov? |
| kompetenceudvikling |
I hvilken grad oplever du, at du som medarbejder tilbydes den rette kompetenceudvikling, der muliggør udviklingen og anvendelsen af nye indsatser? |
| angst |
Hvilke problemstillinger er der efter din opfattelse størst behov for, at der etableres indsatser til i PPR-regi? |
| stress |
Hvilke problemstillinger er der efter din opfattelse størst behov for, at der etableres indsatser til i PPR-regi? |
| adfaerd |
Hvilke problemstillinger er der efter din opfattelse størst behov for, at der etableres indsatser til i PPR-regi? |
| selvskade |
Hvilke problemstillinger er der efter din opfattelse størst behov for, at der etableres indsatser til i PPR-regi? |
| skolefravaer |
Hvilke problemstillinger er der efter din opfattelse størst behov for, at der etableres indsatser til i PPR-regi? |
| andet |
Hvilke problemstillinger er der efter din opfattelse størst behov for, at der etableres indsatser til i PPR-regi? |
| boern0_3 |
Hvilke målgrupper er der efter din opfattelse størst behov for, at der etableres indsatser til i PPR-regi i din kommune? |
| boern3_6 |
Hvilke målgrupper er der efter din opfattelse størst behov for, at der etableres indsatser til i PPR-regi i din kommune? |
| boern7_13 |
Hvilke målgrupper er der efter din opfattelse størst behov for, at der etableres indsatser til i PPR-regi i din kommune? |
| ung13_18 |
Hvilke målgrupper er der efter din opfattelse størst behov for, at der etableres indsatser til i PPR-regi i din kommune? |
| individuelle_indsatser |
Hvilke typer indsatser mangler I i PPR efter din opfattelse til målgruppen af børn fra 0-3 år? |
| konsultativ_indsats |
Hvilke typer indsatser mangler I i PPR efter din opfattelse til målgruppen af børn fra 0-3 år? |
| familie_indsats |
Hvilke typer indsatser mangler I i PPR efter din opfattelse til målgruppen af børn fra 0-3 år? |
| sprogudvikling_indsats |
Hvilke typer indsatser mangler I i PPR efter din opfattelse til målgruppen af børn fra 0-3 år? |
| sansemotorisk_indsats |
Hvilke typer indsatser mangler I i PPR efter din opfattelse til målgruppen af børn fra 0-3 år? |
| andet_indsats |
Hvilke typer indsatser mangler I i PPR efter din opfattelse til målgruppen af børn fra 0-3 år? |
| individuelle_indsatser1 |
Hvilke typer indsatser mangler I i PPR efter din opfattelse til målgruppen af børn fra 3-6 år? |
| gruppe_indsats1 |
Hvilke typer indsatser mangler I i PPR efter din opfattelse til målgruppen af børn fra 3-6 år? |
| konsultativ_indsats1 |
Hvilke typer indsatser mangler I i PPR efter din opfattelse til målgruppen af børn fra 3-6 år? |
| familie_indsats1 |
Hvilke typer indsatser mangler I i PPR efter din opfattelse til målgruppen af børn fra 3-6 år? |
| sprogudvikling_indsats1 |
Hvilke typer indsatser mangler I i PPR efter din opfattelse til målgruppen af børn fra 3-6 år? |
| sansemotorisk_indsats1 |
Hvilke typer indsatser mangler I i PPR efter din opfattelse til målgruppen af børn fra 3-6 år? |
| andet_indsats1 |
Hvilke typer indsatser mangler I i PPR efter din opfattelse til målgruppen af børn fra 3-6 år? |
| individuelle_indsatser2 |
Hvilke typer indsatser mangler I i PPR efter din opfattelse til målgruppen af børn fra 7-13 år? |
| gruppe_indsats2 |
Hvilke typer indsatser mangler I i PPR efter din opfattelse til målgruppen af børn fra 7-13 år? |
| konsultativ_indsats2 |
Hvilke typer indsatser mangler I i PPR efter din opfattelse til målgruppen af børn fra 7-13 år? |
| familie_indsats2 |
Hvilke typer indsatser mangler I i PPR efter din opfattelse til målgruppen af børn fra 7-13 år? |
| laering_indsats2 |
Hvilke typer indsatser mangler I i PPR efter din opfattelse til målgruppen af børn fra 7-13 år? |
| sansemotorisk_indsats2 |
Hvilke typer indsatser mangler I i PPR efter din opfattelse til målgruppen af børn fra 7-13 år? |
| andet_indsats2 |
Hvilke typer indsatser mangler I i PPR efter din opfattelse til målgruppen af børn fra 7-13 år? |
| individuelle_indsatser3 |
Hvilke typer indsatser mangler I i PPR efter din opfattelse til målgruppen af unge fra 13-18 år? |
| gruppe_indsats3 |
Hvilke typer indsatser mangler I i PPR efter din opfattelse til målgruppen af unge fra 13-18 år? |
| konsultativ_indsats3 |
Hvilke typer indsatser mangler I i PPR efter din opfattelse til målgruppen af unge fra 13-18 år? |
| familie_indsats3 |
Hvilke typer indsatser mangler I i PPR efter din opfattelse til målgruppen af unge fra 13-18 år? |
| laering_indsats3 |
Hvilke typer indsatser mangler I i PPR efter din opfattelse til målgruppen af unge fra 13-18 år? |
| sansemotorisk_indsats3 |
Hvilke typer indsatser mangler I i PPR efter din opfattelse til målgruppen af unge fra 13-18 år? |
| HvilketyperindsatsermanglerI |
Hvilke typer indsatser mangler I i PPR efter din opfattelse til målgruppen af un |
| koordinering_indsats |
I hvilken grad oplever du, at der koordineres indsatser i almen- og specialområdet systematisk, så de samlet set støtter op omkring den situation, som barnet og dets familie befinder sig i? |
| samarbejde_dagtilbud |
"Skala anvendt. Ikke alle koder har kodebeskrivelse." Vurdering af samarbejde med |
| samarbejde_skolerne |
"Skala anvendt. Ikke alle koder har kodebeskrivelse." Vurdering af samarbejde med |
| samarbejde_sundhedsplejen |
"Skala anvendt. Ikke alle koder har kodebeskrivelse." Vurdering af samarbejde med |
| samarbejde_myndighed |
"Skala anvendt. Ikke alle koder har kodebeskrivelse." Vurdering af samarbejde med |
| dagtilbud_organisering |
Hvad skyldes det gode samarbejde med dagtilbuddene? |
| dagtilbud_relationer |
Hvad skyldes det gode samarbejde med dagtilbuddene? |
| dagtilbud_ledelse |
Hvad skyldes det gode samarbejde med dagtilbuddene? |
| dagtilbud_sprog |
Hvad skyldes det gode samarbejde med dagtilbuddene? |
| dagtilbud_arbejdsgange |
Hvad skyldes det gode samarbejde med dagtilbuddene? |
| dagtilbud_moedeforum |
Hvad skyldes det gode samarbejde med dagtilbuddene? |
| dagtilbud_opfoelgning |
Hvad skyldes det gode samarbejde med dagtilbuddene? |
| dagtilbud_andet |
Hvad skyldes det gode samarbejde med dagtilbuddene? |
| dagtilbud_organisering1 |
Hvad skyldes det mindre gode samarbejde med dagtilbuddene? |
| dagtilbud_relationer1 |
Hvad skyldes det mindre gode samarbejde med dagtilbuddene? |
| dagtilbud_Ledelse1 |
Hvad skyldes det mindre gode samarbejde med dagtilbuddene? |
| dagtilbud_sprog1 |
Hvad skyldes det mindre gode samarbejde med dagtilbuddene? |
| dagtilbud_arbejdsgange1 |
Hvad skyldes det mindre gode samarbejde med dagtilbuddene? |
| dagtilbud_moedeforum1 |
Hvad skyldes det mindre gode samarbejde med dagtilbuddene? |
| dagtilbud_opfoelgning1 |
Hvad skyldes det mindre gode samarbejde med dagtilbuddene? |
| dagtilbud_andet1 |
Hvad skyldes det mindre gode samarbejde med dagtilbuddene? |
| skolerne_organisering |
Hvad skyldes det gode samarbejde med skolerne? |
| skolerne_reationer |
Hvad skyldes det gode samarbejde med skolerne? |
| skolerne_ledelse |
Hvad skyldes det gode samarbejde med skolerne? |
| skolerne_sprog |
Hvad skyldes det gode samarbejde med skolerne? |
| skolerne_arbejdsgange |
Hvad skyldes det gode samarbejde med skolerne? |
| skolerne_moedeforum |
Hvad skyldes det gode samarbejde med skolerne? |
| skolerne_opfoelgning |
Hvad skyldes det gode samarbejde med skolerne? |
| skolerne_andet |
Hvad skyldes det gode samarbejde med skolerne? |
| skolerne_organisering1 |
Hvad skyldes det mindre gode samarbejde med skolerne? |
| skolerne_relationer1 |
Hvad skyldes det mindre gode samarbejde med skolerne? |
| skolerne_ledelse1 |
Hvad skyldes det mindre gode samarbejde med skolerne? |
| skolerne_sprog1 |
Hvad skyldes det mindre gode samarbejde med skolerne? |
| skolerne_arbejdsgange1 |
Hvad skyldes det mindre gode samarbejde med skolerne? |
| skolerne_moedeforum1 |
Hvad skyldes det mindre gode samarbejde med skolerne? |
| skolerne_opfoelgning1 |
Hvad skyldes det mindre gode samarbejde med skolerne? |
| skolerne_andet1 |
Hvad skyldes det mindre gode samarbejde med skolerne? |
| sundhedsplejen_organisering |
Hvad skyldes det gode samarbejde med sundhedsplejen? |
| sundhedsplejen_relationer |
Hvad skyldes det gode samarbejde med sundhedsplejen? |
| sundhedsplejen_ledelse |
Hvad skyldes det gode samarbejde med sundhedsplejen? |
| sundhedsplejen_sprog |
Hvad skyldes det gode samarbejde med sundhedsplejen? |
| sundhedsplejen_arbejdsgange |
Hvad skyldes det gode samarbejde med sundhedsplejen? |
| sundhedsplejen_moedeforum |
Hvad skyldes det gode samarbejde med sundhedsplejen? |
| sundhedsplejen_opfoelgning |
Hvad skyldes det gode samarbejde med sundhedsplejen? |
| sundhedsplejen_andet |
Hvad skyldes det gode samarbejde med sundhedsplejen? |
| sundhedsplejen_organisering1 |
Hvad skyldes det mindre gode samarbejde med sundhedsplejen? |
| sundhedsplejen_relationer1 |
Hvad skyldes det mindre gode samarbejde med sundhedsplejen? |
| sundhedsplejen_ledelse1 |
Hvad skyldes det mindre gode samarbejde med sundhedsplejen? |
| sundhedsplejen_sprog1 |
Hvad skyldes det mindre gode samarbejde med sundhedsplejen? |
| sundhedsplejen_arbejdsgange1 |
Hvad skyldes det mindre gode samarbejde med sundhedsplejen? |
| sundhedsplejen_moedeforum1 |
Hvad skyldes det mindre gode samarbejde med sundhedsplejen? |
| sundhedsplejen_opfoelgning1 |
Hvad skyldes det mindre gode samarbejde med sundhedsplejen? |
| sundhedsplejen_andet1 |
Hvad skyldes det mindre gode samarbejde med sundhedsplejen? |
| myndighed_organisering |
Hvad skyldes det gode samarbejde med myndighedssagsbehandlerne? |
| myndighed_relationer |
Hvad skyldes det gode samarbejde med myndighedssagsbehandlerne? |
| myndighed_ledelse |
Hvad skyldes det gode samarbejde med myndighedssagsbehandlerne? |
| myndighed_sprog |
Hvad skyldes det gode samarbejde med myndighedssagsbehandlerne? |
| myndighed_arbejdsgange |
Hvad skyldes det gode samarbejde med myndighedssagsbehandlerne? |
| myndighed_moedeforum |
Hvad skyldes det gode samarbejde med myndighedssagsbehandlerne? |
| myndighed_opfoelgning |
Hvad skyldes det gode samarbejde med myndighedssagsbehandlerne? |
| myndighed_andet |
Hvad skyldes det gode samarbejde med myndighedssagsbehandlerne? |
| myndighed_organisering1 |
Hvad skyldes det mindre gode samarbejde med myndighedssagsbehandlerne? |
| myndighed_relationer1 |
Hvad skyldes det mindre gode samarbejde med myndighedssagsbehandlerne? |
| myndighed_ledelse1 |
Hvad skyldes det mindre gode samarbejde med myndighedssagsbehandlerne? |
| myndighed_sprog1 |
Hvad skyldes det mindre gode samarbejde med myndighedssagsbehandlerne? |
| myndighed_arbejdsgange1 |
Hvad skyldes det mindre gode samarbejde med myndighedssagsbehandlerne? |
| myndighed_moedeforum1 |
Hvad skyldes det mindre gode samarbejde med myndighedssagsbehandlerne? |
| myndighed_opfoelgning1 |
Hvad skyldes det mindre gode samarbejde med myndighedssagsbehandlerne? |
| myndighed_andet1 |
Hvad skyldes det mindre gode samarbejde med myndighedssagsbehandlerne? |
| samarbejde_dagtilbud1 |
Fælles opfattelse af udfordringer og løsninger for det enkelte barn, når I samarbejder med… |
| samarbejde_skolerne1 |
Fælles opfattelse af udfordringer og løsninger for det enkelte barn, når I samarbejder med… |
| samarbejde_sundhedsplejen1 |
Fælles opfattelse af udfordringer og løsninger for det enkelte barn, når I samarbejder med… |
| samarbejde_myndighed1 |
Fælles opfattelse af udfordringer og løsninger for det enkelte barn, når I samarbejder med… |
| forbedring_PPR |
Efter din mening på hvilket af følgende udviklingsområder er der størst potentiale for forbedring i PPR? |
| udfordring_PPR |
Hvad er med dine ord PPRs største nuværende udfordring? |
| fungerer_PPR |
Hvad fungerer efter din mening bedst på nuværende tidspunkt i PPR? |
| tid_konsultativ |
Tidsforbrug på konsultativt arbejde i skoler og dagtilbud (angivet i timer pr. forløb) |
| tid_udredning |
Tidsforbrug på udredning med henblik på visitation til et specialtilbud (angivet i timer pr. forløb) |
| tid_indsats |
Tidsforbrug på indsatser/intervention for børn og unge, fx samtaleforløb, gruppeforløb, angstbehandling mv. (angivet i timer pr. forløb) |
| baggrund |
Hvad er din uddannelsesmæssige baggrund? |
| aarstal |
Hvilket år blev du ansat i PPR i den kommune, hvor du arbejder nu? |
| kommune |
Hvilken kommune arbejder du i? |
| Løbenummer |
Ikke betydningsbærende unikt løbenummer skabt under aflevering til arkiv |