Tabel

Data_PPR


Beskrivelse ?

Spørgeskemabesvarelser omhanlende initiativet PPR i forhold til strategi, ledelse, opsoring, tværfagligt samarbejde og indsatser

Størrelse (Antal rækker) ?

285

Indhold (Kolonner/variable) ?

Navn Indhold
tvaerfaglig_samarbejde I hvilken grad har I klare samarbejdsaftaler og en fælles forståelse for det tværfaglige samarbejde på tværs af PPR og fx myndighed, dagtilbud, skoler, sundhedspleje?
faelles_retning I hvilken grad oplever du, at I i PPR arbejder efter en fælles faglig retning, der er kendt af alle PPR-medarbejdere?
ledelse_sparring I hvilken grad oplever du, at du har adgang til den faglige ledelsesmæssige sparring, du har behov for?
understoetter_indsatser I hvilken grad understøtter jeres nuværende organisering af PPR de forebyggende indsatser?
kommune_indsats Hvordan vil du samlet set vurdere kommunens indsats med at opspore børn og unge i mistrivsel og udsatte positioner?
andel_opsporing Hvor stor en andel vurderer du, at PPR på nuværende tidspunkt har i at opspore børn og unge i mistrivsel og udsatte positioner?
problem_udvikling I hvilken grad oplever du, at I i PPR generelt inddrages på det rette tidspunkt i problemudviklingen?
anvende_metode I hvilken grad anvender I metoder og/eller konkrete redskaber til at understøtte en tidlig opsporing af børn i udsatte positioner?
tydelig_retningslinje I hvilken grad oplever du, at der er tydelige retningslinjer for, hvordan du som PPR-medarbejder kan og skal bidrage til tidlig opsporing?
rollefordeling I hvilken grad oplever du, at der er en klar rollefordeling mellem PPR, sundhedsplejen, skoler og dagtilbud og sagsbehandlerne på myndighedsområdet i forhold til tidlig opsporing?
passende_indsats "Skala anvendt. Ikke alle koder har kodebeskrivelse." På en skala fra 1 til 5, hvor 5 svarer til fuldt dækkende og 1 svarer til slet ikke dækkende, i hvilken grad oplever du, at jeres indsatser/interventioner i PPR passer til de målgrupper, I arbejder med?
udvikling_indsats I hvilken grad oplever du, at I løbende udvikler jeres indsatser/interventioner, så de passer til målgruppens behov?
kompetenceudvikling I hvilken grad oplever du, at du som medarbejder tilbydes den rette kompetenceudvikling, der muliggør udviklingen og anvendelsen af nye indsatser?
angst Hvilke problemstillinger er der efter din opfattelse størst behov for, at der etableres indsatser til i PPR-regi?
stress Hvilke problemstillinger er der efter din opfattelse størst behov for, at der etableres indsatser til i PPR-regi?
adfaerd Hvilke problemstillinger er der efter din opfattelse størst behov for, at der etableres indsatser til i PPR-regi?
selvskade Hvilke problemstillinger er der efter din opfattelse størst behov for, at der etableres indsatser til i PPR-regi?
skolefravaer Hvilke problemstillinger er der efter din opfattelse størst behov for, at der etableres indsatser til i PPR-regi?
andet Hvilke problemstillinger er der efter din opfattelse størst behov for, at der etableres indsatser til i PPR-regi?
boern0_3 Hvilke målgrupper er der efter din opfattelse størst behov for, at der etableres indsatser til i PPR-regi i din kommune?
boern3_6 Hvilke målgrupper er der efter din opfattelse størst behov for, at der etableres indsatser til i PPR-regi i din kommune?
boern7_13 Hvilke målgrupper er der efter din opfattelse størst behov for, at der etableres indsatser til i PPR-regi i din kommune?
ung13_18 Hvilke målgrupper er der efter din opfattelse størst behov for, at der etableres indsatser til i PPR-regi i din kommune?
individuelle_indsatser Hvilke typer indsatser mangler I i PPR efter din opfattelse til målgruppen af børn fra 0-3 år?
konsultativ_indsats Hvilke typer indsatser mangler I i PPR efter din opfattelse til målgruppen af børn fra 0-3 år?
familie_indsats Hvilke typer indsatser mangler I i PPR efter din opfattelse til målgruppen af børn fra 0-3 år?
sprogudvikling_indsats Hvilke typer indsatser mangler I i PPR efter din opfattelse til målgruppen af børn fra 0-3 år?
sansemotorisk_indsats Hvilke typer indsatser mangler I i PPR efter din opfattelse til målgruppen af børn fra 0-3 år?
andet_indsats Hvilke typer indsatser mangler I i PPR efter din opfattelse til målgruppen af børn fra 0-3 år?
individuelle_indsatser1 Hvilke typer indsatser mangler I i PPR efter din opfattelse til målgruppen af børn fra 3-6 år?
gruppe_indsats1 Hvilke typer indsatser mangler I i PPR efter din opfattelse til målgruppen af børn fra 3-6 år?
konsultativ_indsats1 Hvilke typer indsatser mangler I i PPR efter din opfattelse til målgruppen af børn fra 3-6 år?
familie_indsats1 Hvilke typer indsatser mangler I i PPR efter din opfattelse til målgruppen af børn fra 3-6 år?
sprogudvikling_indsats1 Hvilke typer indsatser mangler I i PPR efter din opfattelse til målgruppen af børn fra 3-6 år?
sansemotorisk_indsats1 Hvilke typer indsatser mangler I i PPR efter din opfattelse til målgruppen af børn fra 3-6 år?
andet_indsats1 Hvilke typer indsatser mangler I i PPR efter din opfattelse til målgruppen af børn fra 3-6 år?
individuelle_indsatser2 Hvilke typer indsatser mangler I i PPR efter din opfattelse til målgruppen af børn fra 7-13 år?
gruppe_indsats2 Hvilke typer indsatser mangler I i PPR efter din opfattelse til målgruppen af børn fra 7-13 år?
konsultativ_indsats2 Hvilke typer indsatser mangler I i PPR efter din opfattelse til målgruppen af børn fra 7-13 år?
familie_indsats2 Hvilke typer indsatser mangler I i PPR efter din opfattelse til målgruppen af børn fra 7-13 år?
laering_indsats2 Hvilke typer indsatser mangler I i PPR efter din opfattelse til målgruppen af børn fra 7-13 år?
sansemotorisk_indsats2 Hvilke typer indsatser mangler I i PPR efter din opfattelse til målgruppen af børn fra 7-13 år?
andet_indsats2 Hvilke typer indsatser mangler I i PPR efter din opfattelse til målgruppen af børn fra 7-13 år?
individuelle_indsatser3 Hvilke typer indsatser mangler I i PPR efter din opfattelse til målgruppen af unge fra 13-18 år?
gruppe_indsats3 Hvilke typer indsatser mangler I i PPR efter din opfattelse til målgruppen af unge fra 13-18 år?
konsultativ_indsats3 Hvilke typer indsatser mangler I i PPR efter din opfattelse til målgruppen af unge fra 13-18 år?
familie_indsats3 Hvilke typer indsatser mangler I i PPR efter din opfattelse til målgruppen af unge fra 13-18 år?
laering_indsats3 Hvilke typer indsatser mangler I i PPR efter din opfattelse til målgruppen af unge fra 13-18 år?
sansemotorisk_indsats3 Hvilke typer indsatser mangler I i PPR efter din opfattelse til målgruppen af unge fra 13-18 år?
HvilketyperindsatsermanglerI Hvilke typer indsatser mangler I i PPR efter din opfattelse til målgruppen af un
koordinering_indsats I hvilken grad oplever du, at der koordineres indsatser i almen- og specialområdet systematisk, så de samlet set støtter op omkring den situation, som barnet og dets familie befinder sig i?
samarbejde_dagtilbud "Skala anvendt. Ikke alle koder har kodebeskrivelse." Vurdering af samarbejde med
samarbejde_skolerne "Skala anvendt. Ikke alle koder har kodebeskrivelse." Vurdering af samarbejde med
samarbejde_sundhedsplejen "Skala anvendt. Ikke alle koder har kodebeskrivelse." Vurdering af samarbejde med
samarbejde_myndighed "Skala anvendt. Ikke alle koder har kodebeskrivelse." Vurdering af samarbejde med
dagtilbud_organisering Hvad skyldes det gode samarbejde med dagtilbuddene?
dagtilbud_relationer Hvad skyldes det gode samarbejde med dagtilbuddene?
dagtilbud_ledelse Hvad skyldes det gode samarbejde med dagtilbuddene?
dagtilbud_sprog Hvad skyldes det gode samarbejde med dagtilbuddene?
dagtilbud_arbejdsgange Hvad skyldes det gode samarbejde med dagtilbuddene?
dagtilbud_moedeforum Hvad skyldes det gode samarbejde med dagtilbuddene?
dagtilbud_opfoelgning Hvad skyldes det gode samarbejde med dagtilbuddene?
dagtilbud_andet Hvad skyldes det gode samarbejde med dagtilbuddene?
dagtilbud_organisering1 Hvad skyldes det mindre gode samarbejde med dagtilbuddene?
dagtilbud_relationer1 Hvad skyldes det mindre gode samarbejde med dagtilbuddene?
dagtilbud_Ledelse1 Hvad skyldes det mindre gode samarbejde med dagtilbuddene?
dagtilbud_sprog1 Hvad skyldes det mindre gode samarbejde med dagtilbuddene?
dagtilbud_arbejdsgange1 Hvad skyldes det mindre gode samarbejde med dagtilbuddene?
dagtilbud_moedeforum1 Hvad skyldes det mindre gode samarbejde med dagtilbuddene?
dagtilbud_opfoelgning1 Hvad skyldes det mindre gode samarbejde med dagtilbuddene?
dagtilbud_andet1 Hvad skyldes det mindre gode samarbejde med dagtilbuddene?
skolerne_organisering Hvad skyldes det gode samarbejde med skolerne?
skolerne_reationer Hvad skyldes det gode samarbejde med skolerne?
skolerne_ledelse Hvad skyldes det gode samarbejde med skolerne?
skolerne_sprog Hvad skyldes det gode samarbejde med skolerne?
skolerne_arbejdsgange Hvad skyldes det gode samarbejde med skolerne?
skolerne_moedeforum Hvad skyldes det gode samarbejde med skolerne?
skolerne_opfoelgning Hvad skyldes det gode samarbejde med skolerne?
skolerne_andet Hvad skyldes det gode samarbejde med skolerne?
skolerne_organisering1 Hvad skyldes det mindre gode samarbejde med skolerne?
skolerne_relationer1 Hvad skyldes det mindre gode samarbejde med skolerne?
skolerne_ledelse1 Hvad skyldes det mindre gode samarbejde med skolerne?
skolerne_sprog1 Hvad skyldes det mindre gode samarbejde med skolerne?
skolerne_arbejdsgange1 Hvad skyldes det mindre gode samarbejde med skolerne?
skolerne_moedeforum1 Hvad skyldes det mindre gode samarbejde med skolerne?
skolerne_opfoelgning1 Hvad skyldes det mindre gode samarbejde med skolerne?
skolerne_andet1 Hvad skyldes det mindre gode samarbejde med skolerne?
sundhedsplejen_organisering Hvad skyldes det gode samarbejde med sundhedsplejen?
sundhedsplejen_relationer Hvad skyldes det gode samarbejde med sundhedsplejen?
sundhedsplejen_ledelse Hvad skyldes det gode samarbejde med sundhedsplejen?
sundhedsplejen_sprog Hvad skyldes det gode samarbejde med sundhedsplejen?
sundhedsplejen_arbejdsgange Hvad skyldes det gode samarbejde med sundhedsplejen?
sundhedsplejen_moedeforum Hvad skyldes det gode samarbejde med sundhedsplejen?
sundhedsplejen_opfoelgning Hvad skyldes det gode samarbejde med sundhedsplejen?
sundhedsplejen_andet Hvad skyldes det gode samarbejde med sundhedsplejen?
sundhedsplejen_organisering1 Hvad skyldes det mindre gode samarbejde med sundhedsplejen?
sundhedsplejen_relationer1 Hvad skyldes det mindre gode samarbejde med sundhedsplejen?
sundhedsplejen_ledelse1 Hvad skyldes det mindre gode samarbejde med sundhedsplejen?
sundhedsplejen_sprog1 Hvad skyldes det mindre gode samarbejde med sundhedsplejen?
sundhedsplejen_arbejdsgange1 Hvad skyldes det mindre gode samarbejde med sundhedsplejen?
sundhedsplejen_moedeforum1 Hvad skyldes det mindre gode samarbejde med sundhedsplejen?
sundhedsplejen_opfoelgning1 Hvad skyldes det mindre gode samarbejde med sundhedsplejen?
sundhedsplejen_andet1 Hvad skyldes det mindre gode samarbejde med sundhedsplejen?
myndighed_organisering Hvad skyldes det gode samarbejde med myndighedssagsbehandlerne?
myndighed_relationer Hvad skyldes det gode samarbejde med myndighedssagsbehandlerne?
myndighed_ledelse Hvad skyldes det gode samarbejde med myndighedssagsbehandlerne?
myndighed_sprog Hvad skyldes det gode samarbejde med myndighedssagsbehandlerne?
myndighed_arbejdsgange Hvad skyldes det gode samarbejde med myndighedssagsbehandlerne?
myndighed_moedeforum Hvad skyldes det gode samarbejde med myndighedssagsbehandlerne?
myndighed_opfoelgning Hvad skyldes det gode samarbejde med myndighedssagsbehandlerne?
myndighed_andet Hvad skyldes det gode samarbejde med myndighedssagsbehandlerne?
myndighed_organisering1 Hvad skyldes det mindre gode samarbejde med myndighedssagsbehandlerne?
myndighed_relationer1 Hvad skyldes det mindre gode samarbejde med myndighedssagsbehandlerne?
myndighed_ledelse1 Hvad skyldes det mindre gode samarbejde med myndighedssagsbehandlerne?
myndighed_sprog1 Hvad skyldes det mindre gode samarbejde med myndighedssagsbehandlerne?
myndighed_arbejdsgange1 Hvad skyldes det mindre gode samarbejde med myndighedssagsbehandlerne?
myndighed_moedeforum1 Hvad skyldes det mindre gode samarbejde med myndighedssagsbehandlerne?
myndighed_opfoelgning1 Hvad skyldes det mindre gode samarbejde med myndighedssagsbehandlerne?
myndighed_andet1 Hvad skyldes det mindre gode samarbejde med myndighedssagsbehandlerne?
samarbejde_dagtilbud1 Fælles opfattelse af udfordringer og løsninger for det enkelte barn, når I samarbejder med…
samarbejde_skolerne1 Fælles opfattelse af udfordringer og løsninger for det enkelte barn, når I samarbejder med…
samarbejde_sundhedsplejen1 Fælles opfattelse af udfordringer og løsninger for det enkelte barn, når I samarbejder med…
samarbejde_myndighed1 Fælles opfattelse af udfordringer og løsninger for det enkelte barn, når I samarbejder med…
forbedring_PPR Efter din mening på hvilket af følgende udviklingsområder er der størst potentiale for forbedring i PPR?
udfordring_PPR Hvad er med dine ord PPRs største nuværende udfordring?
fungerer_PPR Hvad fungerer efter din mening bedst på nuværende tidspunkt i PPR?
tid_konsultativ Tidsforbrug på konsultativt arbejde i skoler og dagtilbud (angivet i timer pr. forløb)
tid_udredning Tidsforbrug på udredning med henblik på visitation til et specialtilbud (angivet i timer pr. forløb)
tid_indsats Tidsforbrug på indsatser/intervention for børn og unge, fx samtaleforløb, gruppeforløb, angstbehandling mv. (angivet i timer pr. forløb)
baggrund Hvad er din uddannelsesmæssige baggrund?
aarstal Hvilket år blev du ansat i PPR i den kommune, hvor du arbejder nu?
kommune Hvilken kommune arbejder du i?
Løbenummer Ikke betydningsbærende unikt løbenummer skabt under aflevering til arkiv