Antal søgeresultater 1655
Din søgning har givet 1655 resultater.
Vi viser her de 100 mest relevante.
Du kan præcisere din søgning ved at bruge filtrene i venstre margin.
Skabt af: Socialstyrelsen.
F2 er Socialstyrelsens journaliseringssystem. Socialstyrelsen benytter derudover systemet til sags- og dokumenthåndtering.
Skabt af: Miljøministeriets Vildtforvaltning.
Skabt af: Forsvarsministeriets Fæstnings- og Natursekretariat.
Skabt af: Stukturdirektoratet, FødevareErhverv.
Skabt af: Glostrup Kommune.
Formålet med brug af CSC VITAE er: At skabe gennemsigtighed i visitation og levering, at skabe tydelighed i sagsbehandling, afgørelser og levering af indsatser, at skabe tydelighed i den faglige dokumentation, at skabe mulighed for kommunikation, at skabe grundlag for ledelsesinformation.
Skabt af: Økonomi- og Indenrigsministeriet, Social- og Indenrigsministeriet, Indenrigs- og Boligministeriet, Indenrigs- og Sundhedsministeriet, Benchmarkingenheden, Rådet for Socialt udsatte.
Systemet anvendes til intern sagsadministration, varetagelse af ressortområde (ESDH)
Skabt af: Forbruger Europa, ForbrugerForum, ForbrugerTaskforcen, Forbrugerklagenævnet, Forbrugerombudsmanden, Forbrugerstyrelsen.
Skabt af: Socialstyrelsen.
Statistik om centrale oplysninger vedr. børn unge, der gennemgår forløb i de danske børnehuse.
Skabt af: Sundhedsdatastyrelsen.
Alle forældre, der bor i Danmark, bliver tilbudt forebyggende helbreds- og funktionsundersøgelser af deres børn. Undersøgelserne foretages af praktiserende læger, kommunalt ansatte læger og sundhedsplejersker. Informationerne fra disse helbreds- og funktionsundersøgelser indberettes til Sundhedsdatastyrelsen og samles centralt i Den Nationale Børnedatabase. Formålet med Den Nationale Børnedatabase er at samle oplysninger om børns helbred i en national database, som gør det muligt for kommuner, regioner og staten at følge danske børns sundhedstilstand og prioritere forebyggelsesindsatser. Derudover kan de enkelte kommuner sammenligne sig med landets øvrige kommuner og måle effekten af indsatser i forhold til f.eks. overvægt eller amning.
Skabt af: Socialstyrelsen.
Formålet med Fritvalgsdatabasen er, at:
- Give borgere, kommunale myndigheder, leverandører og andre interessenter let adgang til de offentliggjorte pris- og kvalitetskrav.
- Registrere leverandører, der er godkendt til levering af personlig pleje og praktisk hjælp i de enkelte kommuner.
- Lette adgangen til løbende at følge implementeringen af lovgivningen.
Databasen består af to dele. En indberetningsdel og en søgedel.
Skabt af: Herning Politi.
Skabt af: Statens Kunstfond/Udsmykningssager, Statens Kunstfond/Øvrige sager.
Skabt af: Frederiksberg Politi.
Skabt af: Gentofte Politi.
Skabt af: Hvidovre Politi.
Skabt af: Glostrup Politi.
Skabt af: Helsingør Politi.
Skabt af: Hillerød Politi.
Skabt af: Frederikssund Politi.
Skabt af: Roskilde Politi.
Skabt af: Slagelse Politi.
Skabt af: Kalundborg Politi.
Skabt af: Ringsted Politi.
Skabt af: Næstved Politi.
Skabt af: Vordingborg Politi.
Skabt af: Nykøbing Falster Politi.
Skabt af: Nakskov Politi.
Skabt af: Bornholms Politi.
Skabt af: Svendborg Politi.
Skabt af: Gråsten Politi.
Skabt af: Middelfart Politi.
Skabt af: Sønderborg Politi.
Skabt af: Haderslev Politi.
Skabt af: Esbjerg Politi.
Skabt af: Fredericia Politi.
Skabt af: Kolding Politi.
Skabt af: Horsens Politi.
Skabt af: Silkeborg Politi.
Skabt af: Holstebro Politi.
Skabt af: Ringkøbing Politi.
Skabt af: Thisted Politi.
Skabt af: Løgstør Politi.
Skabt af: Frederikshavn Politi.
Skabt af: Hjørring Politi.
Skabt af: Randers Politi.
Skabt af: København Politi.
Skabt af: København Politi.
Skabt af: Socialstyrelsen.
Tilbudsportalen skal bidrage med et overblik over tilbud og udviklingen på det specialiserede socialområde.
Tilbudsportalen er et kommunalt, regionalt og nationalt, samt socialfagligt og økonomisk styringsværktøj, hvor formålet er:
· at styrke overblikket og forbedre planlægningsgrundlaget for tilbud,
· at styrke grundlaget for valg af konkrete tilbud til den enkelte borger,
· at skabe en generel åbenhed og gennemskuelighed i de tilbud, der er registreret i portalen,
· at skabe sammenlignelighed mellem tilbuddene, herunder mellem offentlige og private tilbud, og udgifterne til tilbuddene, og
· at sikre en lige konkurrence mellem private og offentlige leverandører.
Skabt af: Socialstyrelsen.
Intern sagsadministration. ESDH-system til håndtering af Socialstyrelsens kommunikation og dokumentproduktion.
Håndterer dokumenter for Fagsystemet VIAS.
Håndtering af sekretariatsarbejde for Ældre Forum.
Skabt af: Social- og Indenrigsministeriet (I), Børne- og Socialministeriet, Social- og Indenrigsministeriet (II), Rådet for Socialt udsatte.
Systemet har 2 overordnede formål. Det skal dels sikre en effektiv sagsbehandling og skal dels gøre relevante dele af departementets sager tilgængelige for fremtidig forskning.
Skabt af: HIllerød Kommune.
Journalisering og sagsbehandling af personsager i det sociale område, herunder også ydelser, beskæftigelse, dagpenge, pensioner, boligstøtte, pladsanvisning, forebyggende sundhedsforanstaltninger, samt opkrævninger.
Skabt af: Hillerød Kommune.
Journalisering og sagsbehandling af personsager i det sociale område, herunder også ydelser, beskæftigelse, dagpenge, pensioner, boligstøtte, pladsanvisning, forebyggende sundhedsforanstaltninger, samt opkrævninger.
Skabt af: Hadsten Kommune, Randers Kommune, Århus Amtskommune, Århus Kommune.
Skabt af: Videncenter for Allergi, Martin Havmose.
At studere udviklingen (debut, prognose, risikofaktorer) i arbejdsbetinget håndeksem hos frisører (uddannet fra 1985-2007) fra uddannelsesdato frem til 2020.
Skabt af: Danmarks Statistik.
Skabt af: Danmarks Statistik.
Skabt af: Danmarks Statistik.
Skabt af: Danmarks Statistik.
Skabt af: Danmarks Statistik.
Skabt af: Svendborg Kommune, Gudme Kommune, Egebjerg kommune.
Planlægning, kørelister og dokumentation af Svendborg Kommunes omsorgsindsatser på ældre og handicapområdet samt hjælpemidler.
Skabt af: Videncenter for Allergi, Martin Havmose.
At evaluere effekten af et evidensbaseret uddannelsesprogram, som skal lære frisører at undgå at få håndeksem. Programmet blev indført i Danmark i 2011.
Skabt af: Danmarks Statistik.
Formålet med statistikken er at give oplysninger til statistiske opgørelser vedrørende befolkningens indkomst- skatte og fradragsforhold.
Skabt af: Danmarks Statistik.
Formålet med statistikken er at give oplysninger til statistiske opgørelser vedrørende befolkningens indkomst- skatte og fradragsforhold.
Skabt af: Danmarks Statistik.
Formålet med statistikken er at give oplysninger til statistiske opgørelser vedrørende befolkningens indkomst- skatte og fradragsforhold.
Skabt af: Danmarks Statistik.
Formålet med statistikken er at give oplysninger til statistiske opgørelser vedrørende befolkningens indkomst- skatte og fradragsforhold.
Skabt af: Kildeskattedirektoratet, Statsskattedirektoratet.
Skabt af: Vesthimmerlands Kommune.
Formålet med it-systemet er at samle dokumentation vedr. sagsbehandling, ydelser, intern kommunikation m.v. i forhold til borgere, der modtager ydelser inden for serviceloven og sundhedsloven. Derudover kunne kommunikere elektronisk med sygehuse, læger, apoteker, andre kommuner i forhold til de gældende sundhedsaftaler. Kunne levere elektronisk data til Danmarks Statistik om borgernes ydelser m.m. samt danne grundlag for styring af økonomi og ressourcer. Kunne opfylde den nationale it-strategi om digitalisering.
Skabt af: Skanderborg kommune.
Formålet med it-systemet er at samle dokumentation vedr. sagsbehandling, ydelser, intern kommunikation m.v. i forhold til borgere, der modtager ydelser inden for serviceloven og sundhedsloven. Derudover kunne kommunikere elektronisk med sygehuse, læger, apoteker, andre kommuner i forhold til de gældende sundhedsaftaler. Kunne levere elektronisk data til Danmarks Statistik om borgernes ydelser m.m. samt danne grundlag for styring af økonomi og ressourcer. Kunne opfyl-de den nationale it-strategi om digitalisering.
Skabt af: Viborg kommune.
Formålet med it-systemet er at samle dokumentation vedr. sagsbehandling, ydelser, intern kommunikation m.v. i forhold til borgere, der modtager ydelser inden for serviceloven og sundhedsloven. Derudover kunne kommunikere elektronisk med sygehuse, læger, apoteker, andre kommuner i forhold til de gældende sundhedsaftaler. Kunne levere elektronisk data til Danmarks Statistik om borgernes ydelser m.m. samt danne grundlag for styring af økonomi og ressourcer. Kunne opfyl-de den nationale it-strategi om digitalisering.
Skabt af: Hvidovre Kommune.
Formålet med it-systemet er at samle dokumentation vedr. sagsbehandling, ydelser, intern kommunikation m.v. i forhold til borgere, der modtager ydelser inden for serviceloven og sundhedsloven. Derudover kunne kommunikere elektronisk med sygehuse, læger, apoteker, andre kommuner i forhold til de gældende sundhedsaftaler. Kunne levere elektronisk data til Danmarks Statistik om borgernes ydelser m.m. samt danne grundlag for styring af økonomi og ressourcer. Kunne opfylde den nationale it-strategi om digitalisering.
Skabt af: Kalundborg Kommune.
Formålet med it-systemet er at samle dokumentation vedr. sagsbehandling, ydelser, intern kommunikation m.v. i forhold til borgere, der modtager ydelser inden for serviceloven og sundhedsloven. Derudover kunne kommunikere elektronisk med sygehuse, læger, apoteker, andre kommuner i forhold til de gældende sundhedsaftaler. Kunne levere elektronisk data til Danmarks Statistik om borgernes ydelser m.m. samt danne grundlag for styring af økonomi og ressourcer. Kunne opfylde den nationale it-strategi om digitalisering.
Skabt af: Stevns Kommune.
Formålet med it-systemet er at samle dokumentation vedr. sagsbehandling, ydelser, intern kommunikation m.v. i forhold til borgere, der modtager ydelser inden for serviceloven og sundhedsloven. Derudover kunne kommunikere elektronisk med sygehuse, læger, apoteker, andre kommuner i forhold til de gældende sundhedsaftaler. Kunne levere elektronisk data til Danmarks Statistik om borgernes ydelser m.m. samt danne grundlag for styring af økonomi og ressourcer. Kunne opfylde den nationale it-strategi om digitalisering.
Skabt af: Herlev Kommune.
Formålet med it-systemet er at samle dokumentation vedr. sagsbehandling, ydelser, intern kommunikation m.v. i forhold til borgere, der modtager ydelser inden for serviceloven og sundhedsloven. Derudover kunne kommunikere elektronisk med sygehuse, læger, apoteker, andre kommuner i forhold til de gældende sundhedsaftaler. Kunne levere elektronisk data til Danmarks Statistik om borgernes ydelser m.m. samt danne grundlag for styring af økonomi og ressourcer. Kunne opfylde den nationale it-strategi om digitalisering.
Skabt af: Herning Kommune.
Formålet med it-systemet er at samle dokumentation vedr. sagsbehandling, ydelser, intern kommunikation m.v. i forhold til borgere, der modtager ydelser inden for ser-viceloven og sundhedsloven. Derudover kunne kommu-nikere elektronisk med sygehuse, læger, apoteker, andre kommuner i forhold til de gældende sundhedsaftaler. Kunne levere elektronisk data til Danmarks Statistik om borgernes ydelser m.m. samt danne grundlag for styring af økonomi og ressourcer. Kunne opfylde den nationale it-strategi om digitalisering.
Skabt af: Trafikstyrelsen, Trafik- og Byggestyrelsen, Trafik-, Bygge- og Boligstyrelsen, Statens Luftfartsvæsen.
Indsamle utilsigtede hændelser i luftfart og deling med øvrige medlemslande i EU.
Skabt af: Solrød Kommune.
Formålet med it-systemet er at samle dokumentation vedr. sagsbehandling, ydelser, intern kommunikation m.v. i forhold til borgere, der modtager ydelser inden for serviceloven og sundhedsloven. Derudover kunne kommunikere elektronisk med sygehuse, læger, apoteker, andre kommuner i forhold til de gældende sundhedsaftaler. Kunne levere elektronisk data til Danmarks Statistik om borgernes ydelser m.m. samt danne grundlag for styring af økonomi og ressourcer. Kunne opfylde den nationale it-strategi om digitalisering.
Skabt af: Matrikeldirektoratet, Kort- og Matrikelstyrelsen, Udstykningskontoret.
Skabt af: Odder kommune.
Formålet med it-systemet er at samle dokumentation vedr. sagsbehandling, ydelser, intern kommunikation m.v. i forhold til borgere, der modtager ydelser inden for serviceloven og sundhedsloven. Derudover kunne kommunikere elektronisk med sygehuse, læger, apoteker, andre kommuner i forhold til de gældende sundhedsaftaler. Kunne levere elektronisk data til Danmarks Statistik om borgernes ydelser m.m. samt danne grundlag for styring af økonomi og ressourcer. Kunne opfylde den nationale it-strategi om digitalisering..
Skabt af: Nordfyn Kommune.
Formålet med it-systemet er at samle dokumentation vedr. sagsbehandling, ydelser, intern kommunikation m.v. i forhold til borgere, der modtager ydelser inden for serviceloven og sundhedsloven. Derudover kunne kommunikere elektronisk med sygehuse, læger, apoteker, andre kommuner i forhold til de gældende sundhedsaftaler. Kunne levere elektronisk data til Danmarks Statistik om borgernes ydelser m.m. samt danne grundlag for styring af økonomi og ressourcer. Kunne opfylde den nationale it-strategi om digitalisering.
Skabt af: Vallensbæk Kommune.
Formålet med it-systemet er at samle dokumentation vedr. sagsbehandling, ydelser, intern kommunikation m.v. i forhold til borgere, der modtager ydelser inden for serviceloven og sundhedsloven. Derudover kunne kommunikere elektronisk med sygehuse, læger, apoteker, andre kommuner i forhold til de gældende sundhedsaftaler. Kunne levere elektronisk data til Danmarks Statistik om borgernes ydelser m.m. samt danne grundlag for styring af økonomi og ressourcer. Kunne opfylde den nationale it-strategi om digitalisering.
Skabt af: Matrikeldirektoratet, Kort & Matrikelstyrelsen.