Skabt af: Danmarks Evalueringsinstitut.
Systemet har været brugt til at journalisere Danmarks Evalueringsinstituts sagsarbejde.
Skabt af: Danmarks Evalueringsinstitut.
Oparbejdelse af baggrundsmateriale for akkrediteringsrapporter og journalisering af de fire årlige rapporter. Fungere samtidig som vidensbase til erfaringsudveksling.
Skabt af: Assens Kommune, Brøndby Kommune, Favrskov Kommune, Fredensborg Kommune, Fredericia Kommune, Faaborg-Midtfyn Kommune, Hillerød Kommune, Høje-Taastrup Kommune, Ikast-Brande Kommune, Jammerbugt Kommune, Kalundborg Kommune, Langeland Kommune, Middelfart Kommune, Morsø Kommune, Norddjurs Kommune, Nordfyns Kommune, Nyborg Kommune, Odder Kommune, Odsherred Kommune, Rødovre Kommune, Samsø Kommune, Skanderborg Kommune, Skive Kommune, Solrød Kommune, Sorø Kommune, Svendborg Kommune, Varde Kommune, Vesthimmerlands Kommune, Viborg Kommune, Vordingborg Kommune.
KMD Børn og Voksne anvendes til afregninger for foranstaltninger både over for børn og unge samt voksne og er dermed med til at understøtte kommuners håndtering af især det specialiserede socialområde
Skabt af: Assens Kommune.
KMD Børn og Voksne anvendes til afregninger for foranstaltninger både over for børn og unge samt voksne og er dermed med til at understøtte kommuners håndtering af især det specialiserede socialområde
Skabt af: Brøndby Kommune, Favrskov Kommune , Høje-Taastrup Kommune , Ikast-Brande Kommune, Jammerbugt Kommune , Kalundborg Kommune , Langeland Kommune , Morsø Kommune , Norddjurs Kommune, Nordfyns Kommune , Nyborg Kommune , Odder Kommune, Stevns Kommune , Rødovre Kommune, Samsø Kommune, Skanderborg Kommune, Skive Kommune, Solrød Kommune, Svendborg Kommune, Varde Kommune, Vesthimmerlands Kommune, Viborg Kommune, Vordingborg Kommune.
KMD Børn og Voksne anvendes til afregninger for foranstaltninger både over for børn og unge samt voksne og er dermed med til at understøtte kommuners håndtering af især det specialiserede socialområde
Skabt af: Assens Kommune, Brøndby Kommune, Favrskov Kommune , Fredericia Kommune , Faaborg-Midtfyn Kommune , Hillerød Kommune , Høje-Taastrup Kommune , Ikast-Brande Kommune, Jammerbugt Kommune , Kalundborg Kommune , Langeland Kommune , Morsø Kommune , Norddjurs Kommune, Nordfyns Kommune , Nyborg Kommune , Odder Kommune, Rødovre Kommune, Samsø Kommune, Skanderborg Kommune, Solrød Kommune, Svendborg Kommune, Varde Kommune, Vesthimmerlands Kommune, Viborg Kommune, Vordingborg Kommune, Stevns Kommune , Skive Kommune.
KMD Børn og Voksne anvendes til afregninger for foranstaltninger både over for børn og unge samt voksne og er dermed med til at understøtte kommuners håndtering af især det specialiserede socialområde
Skabt af: Assens Kommune, Brøndby Kommune, Favrskov Kommune , Fredericia Kommune , Faaborg-Midtfyn Kommune , Hillerød Kommune , Høje-Taastrup Kommune , Ikast-Brande Kommune, Jammerbugt Kommune , Kalundborg Kommune , Langeland Kommune , Morsø Kommune , Norddjurs Kommune, Nordfyns Kommune , Nyborg Kommune , Odder Kommune, Rødovre Kommune, Samsø Kommune, Skanderborg Kommune, Solrød Kommune, Svendborg Kommune, Varde Kommune, Vesthimmerlands Kommune, Viborg Kommune, Vordingborg Kommune, Stevns Kommune , Skive Kommune.
KMD Børn og Voksne anvendes til afregninger for foranstaltninger både over for børn og unge samt voksne og er dermed med til at understøtte kommuners håndtering af især det specialiserede socialområde
Skabt af: Assens Kommune, Brøndby Kommune, Favrskov Kommune , Fredericia Kommune , Faaborg-Midtfyn Kommune , Hillerød Kommune , Høje-Taastrup Kommune , Ikast-Brande Kommune, Jammerbugt Kommune , Kalundborg Kommune , Langeland Kommune , Morsø Kommune , Norddjurs Kommune, Nordfyns Kommune , Nyborg Kommune , Odder Kommune, Rødovre Kommune, Samsø Kommune, Skanderborg Kommune, Solrød Kommune, Svendborg Kommune, Varde Kommune, Vesthimmerlands Kommune, Viborg Kommune, Vordingborg Kommune, Stevns Kommune , Skive Kommune.
KMD Børn og Voksne anvendes til afregninger for foranstaltninger både over for børn og unge samt voksne og er dermed med til at understøtte kommuners håndtering af især det specialiserede socialområde
Skabt af: Assens Kommune, Brøndby Kommune, Favrskov Kommune , Fredericia Kommune , Faaborg-Midtfyn Kommune , Hillerød Kommune , Høje-Taastrup Kommune , Ikast-Brande Kommune, Jammerbugt Kommune , Kalundborg Kommune , Langeland Kommune , Morsø Kommune , Norddjurs Kommune, Nordfyns Kommune , Nyborg Kommune , Odder Kommune, Rødovre Kommune, Samsø Kommune, Skanderborg Kommune, Solrød Kommune, Svendborg Kommune, Varde Kommune, Vesthimmerlands Kommune, Viborg Kommune, Vordingborg Kommune, Stevns Kommune , Skive Kommune.
KMD Børn og Voksne anvendes til afregninger for foranstaltninger både over for børn og unge samt voksne og er dermed med til at understøtte kommuners håndtering af især det specialiserede socialområde
Skabt af: Assens Kommune, Brøndby Kommune, Favrskov Kommune, Fredensborg Kommune, Fredericia Kommune, Faaborg-Midtfyn Kommune, Hillerød Kommune, Ikast-Brande Kommune, Kalundborg Kommune, Middelfart Kommune, Morsø Kommune, Norddjurs Kommune, Nordfyns Kommune, Nyborg Kommune, Odder Kommune, Odsherred Kommune, Rødovre Kommune, Samsø Kommune, Skanderborg Kommune, Skive Kommune, Solrød Kommune, Sorø Kommune, Svendborg Kommune, Varde Kommune, Vesthimmerlands Kommune, Viborg Kommune, Vordingborg Kommune.
KMD Børn og Voksne anvendes til afregninger for foranstaltninger både over for børn og unge samt voksne og er dermed med til at understøtte kommuners håndtering af især det specialiserede socialområde
Skabt af: Assens Kommune, Brøndby Kommune, Fredericia Kommune , Faaborg-Midtfyn Kommune , Hillerød Kommune , Høje-Taastrup Kommune , Ikast-Brande Kommune, Jammerbugt Kommune , Kalundborg Kommune , Langeland Kommune , Morsø Kommune , Norddjurs Kommune, Nordfyns Kommune , Nyborg Kommune , Odder Kommune, Rødovre Kommune, Samsø Kommune, Skanderborg Kommune, Solrød Kommune, Svendborg Kommune, Varde Kommune, Vesthimmerlands Kommune, Viborg Kommune, Vordingborg Kommune, Stevns Kommune , Skive Kommune.
KMD Børn og Voksne anvendes til afregninger for foranstaltninger både over for børn og unge samt voksne og er dermed med til at understøtte kommuners håndtering af især det specialiserede socialområde
Skabt af: Assens Kommune, Brøndby Kommune, Fredericia Kommune , Faaborg-Midtfyn Kommune , Hillerød Kommune , Høje-Taastrup Kommune , Ikast-Brande Kommune, Jammerbugt Kommune , Kalundborg Kommune , Langeland Kommune , Morsø Kommune , Norddjurs Kommune, Nordfyns Kommune , Nyborg Kommune , Odder Kommune, Rødovre Kommune, Samsø Kommune, Skanderborg Kommune, Solrød Kommune, Svendborg Kommune, Varde Kommune, Vesthimmerlands Kommune, Viborg Kommune, Vordingborg Kommune, Stevns Kommune , Skive Kommune.
KMD Børn og Voksne anvendes til afregninger for foranstaltninger både over for børn og unge samt voksne og er dermed med til at understøtte kommuners håndtering af især det specialiserede socialområde
Skabt af: Assens Kommune, Fredericia Kommune , Faaborg-Midtfyn Kommune , Hillerød Kommune , Ikast-Brande Kommune, Jammerbugt Kommune , Kalundborg Kommune , Langeland Kommune , Morsø Kommune , Norddjurs Kommune, Nyborg Kommune , Samsø Kommune, Skanderborg Kommune, Solrød Kommune, Svendborg Kommune, Varde Kommune, Vesthimmerlands Kommune, Viborg Kommune, Skive Kommune.
KMD Børn og Voksne anvendes til afregninger for foranstaltninger både over for børn og unge samt voksne og er dermed med til at understøtte kommuners håndtering af især det specialiserede socialområde
Skabt af: Assens Kommune, Fredericia Kommune , Faaborg-Midtfyn Kommune , Hillerød Kommune , Ikast-Brande Kommune, Jammerbugt Kommune , Kalundborg Kommune , Morsø Kommune , Norddjurs Kommune, Nyborg Kommune , Samsø Kommune, Skanderborg Kommune, Solrød Kommune, Svendborg Kommune, Varde Kommune, Vesthimmerlands Kommune, Viborg Kommune, Skive Kommune.
KMD Børn og Voksne anvendes til afregninger for foranstaltninger både over for børn og unge samt voksne og er dermed med til at understøtte kommuners håndtering af især det specialiserede socialområde
Skabt af: Assens kommune, Fredericia kommune, Faaborg-Midtfyn kommune, Kalundborg kommune, Morsø kommune, Norddjurs kommune, Nyborg kommune, Samsø kommune, Skanderborg kommune, Skive kommune, Solrød kommune, Varde kommune, Vesthimmerland kommune, Viborg kommune.
KMD Børn og Voksne anvendes til afregninger for foranstaltninger, både over for børn og unge samt voksne, og er dermed med til at understøtte kommuners håndtering af især det specialiserede socialområde.
Skabt af: Ringkøbing-Skjern Kommune.
Person- og sagsoverblik, samt advisering på sager eller folkeregister. Der er data fra 2003. Det er ikke kendt, hvor data stammer fra
Skabt af: Rebild Kommune, Skørping Kommune, Nørager Kommune, Støvring Kommune.
Formålet med KMD Sag har i Rebild Kommune været at kunne modtage adviser på sager der er arbejdet med i fagsystemerne. I familieafdelingen har man anvendt systemet til journalnotater på alle børnesagerne, som så er blevet printet og lagt i den fysiske sag ved sagsafslutning, da man overgik til SBSYS printede man journalerne og lagde dem ind i SBSYS.
Skabt af: Holstebro Gl. Kommune, Ulfborg-Vemb Kommune, Vinderup Kommune, Holstebro ny Kommune.
Person- og sagsoverblik, samt advisering på sager eller folkeregister. Der er data fra 2003. Det er ikke kendt, hvor data stammer fra.
Skabt af: Vesthimmerlands Kommune.
KMD Sag er et sagsstyringssystem, der anvendes til at skabe overblik over borgerens sager, føre journal og modtage advisering.
Skabt af: Jammerbugt Kommune.
Person- og sagsoverblik, samt advisering på sager eller folkeregister. Der er data fra 2003. Det er ikke kendt, hvor data stammer fra.
Skabt af: Herning Kommune.
Systemet har haft til formål at samle information om sager og ydelser på tværs af en række fagområder. Systemet gav sagsbehandlere et person- og sagsoverblik på borgeren, med mulighed for oprettelse af journalnotateter samt få advisering på sager ifm. opdateringer i fagsystemer eller ved folkeregisterhændelser.
Skabt af: Norddjurs Kommune, Grenaa Kommune, Nørre Djurs Kommune, Rougsø Kommune, Sønderhald Kommune.
Systemet har haft til formål at samle information om sager og ydelser på tværs af en række fagområder. Systemet gav sagsbehandlere et person- og sagsoverblik på borgeren, med mulighed for oprettelse af journalnotateter samt få advisering på sager ifm. opdateringer i fagsystemer eller ved folkeregisterhændelser.
Skabt af: Horsens Kommune.
Person- og sagsoverblik, samt advisering på sager eller folkeregister. Der er data fra 2003. Det er ikke kendt, hvor data stammer fra.
Skabt af: Hvidovre Kommune.
Systemet har haft til formål at samle information om sager og ydelser på tværs af en række fagområder. Systemet gav sagsbehandlere et person- og sagsoverblik på borgeren, med mulighed for oprettelse af journalnotateter samt få advisering på sager ifm. opdateringer i fagsystemer eller ved folkeregisterhændelser.
Skabt af: Køge Kommune, Skovbo Kommune.
Systemet har haft til formål at samle information om sager og ydelser på tværs af en række fagområder. Systemet gav sagsbehandlere et person- og sagsoverblik på borgeren, med mulighed for oprettelse af journalnotateter samt få advisering på sager ifm. opdateringer i fagsystemer eller ved folkeregisterhændelser.
Skabt af: Ikast-Brande Kommune.
Systemet har haft til formål at samle information om sager og ydelser på tværs af en række fagområder. Systemet gav sagsbehandlere et person- og sagsoverblik på borgeren, med mulighed for oprettelse af journalnotateter samt få advisering på sager ifm. opdateringer i fagsystemer eller ved folkeregisterhændelser.
Skabt af: Socialstyrelsen, Ældreforum.
Systemets formål er at understøtte en effektiv og rationel sagsbehandling og sagsstyring, sikre dokumentation af sagsforløbene samt effektiv kommunikation.
Skabt af: Rødovre Kommune.
Formålet med at have KMD sag er skabe et overbliksbillede over en borgers tilknyt til kommunen på de områder, som KMD sag dækker. Endvidere Indeholder KMDsag journalnotater fra sagsbehandlere. Andre dokumenter opbevares i ESDH.
KMD Sag anvendes af Social- og Sundhedsforvaltningen samt Borgerservice/Fællesforvaltningen.
Skabt af: Socialstyrelsen.
Tilbudsportalen skal bidrage med et overblik over tilbud og udviklingen på det specialiserede socialområde.
Tilbudsportalen er et kommunalt, regionalt og nationalt, samt socialfagligt og økonomisk styringsværktøj, hvor formålet er:
· at styrke overblikket og forbedre planlægningsgrundlaget for tilbud,
· at styrke grundlaget for valg af konkrete tilbud til den enkelte borger,
· at skabe en generel åbenhed og gennemskuelighed i de tilbud, der er registreret i portalen,
· at skabe sammenlignelighed mellem tilbuddene, herunder mellem offentlige og private tilbud, og udgifterne til tilbuddene, og
· at sikre en lige konkurrence mellem private og offentlige leverandører.
Skabt af: Albertslund Kommune, Allerød Kommune, Augustenborg Kommune, Aulum-Haderup Kommune, Bjerringbro Kommune, Bogense Kommune, Bov Kommune, Bredebro Kommune, Broager Kommune, Broby Kommune, Brøndby Kommune, Brønderslev Kommune, Brønderslev-Dronninglund Kommune, Egebjerg Kommune, Egvad Kommune, Ejby Kommune, Fanø Kommune, Favrskov Kommune, Fjends Kommune, Fredericia Kommune, Faaborg Kommune, Faaborg-Midtfyn Kommune, Gedved Kommune, Glostrup Kommune, Gråsten Kommune, Gudme Kommune, Gørlev Kommune, Hadsten Kommune, Halsnæs Kommune, Hammel Kommune, Hanstholm Kommune, Herlev Kommune, Herning Kommune, Hillerød Kommune, Hinnerup Kommune, Holmsland Kommune, Horsens Kommune, Hundested Kommune, Hvidovre Kommune, Hvorslev Kommune, Højer Kommune, Høje-Tåstrup Kommune, Ikast-Brande Kommune, Jammerbugt Kommune, Karup Kommune, Kerteminde Kommune, Køge Kommune, Langeland Kommune, Langeskov Kommune, Lejre Kommune, Lemvig Kommune, Lundtoft Kommune, Løgumkloster Kommune, Middelfart Kommune, Morsø Kommune, Munkebo Kommune, Møldrup Kommune, Nordborg Kommune, Norddjurs Kommune, Nordfyns Kommune, Nyborg Kommune, Nørre Åby Kommune, Nørre-Rangstrup Kommune, Odsherred Kommune, Otterup Kommune, Rebild Kommune, Ringe Kommune, Ringkøbing Kommune, Ringkøbing-Skjern Kommune, Ringsted Kommune, Rudkøbing Kommune, Ryslinge Kommune, Rødekro Kommune, Rødovre Kommune, Skive Kommune, Skovbo Kommune, Skælskør Kommune, Skærbæk Kommune, Skævinge Kommune, Slagelse Kommune, Solrød Kommune, Sorø Kommune, Stenløse Kommune, Struer Kommune, Sundeved Kommune, Svendborg Kommune, Sydals Kommune, Sydlangeland Kommune, Sydthy Kommune, Søndersø Kommune, Thisted Kommune, Thyholm Kommune, Tinglev Kommune, Tjele Kommune, Tranekær Kommune, Trehøje Kommune, Tønder Kommune, Ullerslev Kommune, Vallensbæk Kommune, Vallø Kommune, Varde Kommune, Vejen Kommune, Vesthimmerlands Kommune, Viborg Kommune, Videbæk Kommune, Vissenbjerg Kommune, Ærø Kommune, Ørbæk Kommune, Aalestrup Kommune, Årslev Kommune, Aaskov Kommune.
Journal- og notatark har til formål at gøre udsøgning af journal- og notatark samt ajourføring af informationer om sager i journal- eller notatark nemmere.
Målgruppen er medarbejdere i kommunernes socialforvaltning og skatteforvaltning, såvel specialister som kvikskrankemedarbejdere.
Systemet består af to integrerede dele:
Søgedel
Journaldel
Søgedel:
Oversigter over journalark og notatark
Mulighed for at tilknytte knap til at starte andre Windows®-programmer
Mulighed for at tilknytte knap til at starte CICS-transaktionskode på det centrale system.
Journaldel:
Oprettelse og tilføjelse i og sletning af journaler
Oprettelse, rettelse, tilføjelse i og sletning af notater
Udskrivning af dokumenter.
Skabt af: Høje-Taastrup Kommune.
At sikre ensartet registrering af Høje-Taastrup Kommunes ind- og udgående dokumenter samt interne notater, for der igennem at skabe et korrekt og opdateret beslutningsgrundlag for organisationen.
Skabt af: Ikast Brande Kommune.
ESDH_system til dokumentation af kommunens sagsbehandling vedrørende borgersager
Skabt af: Albertslund Kommune, Albertslund Kommune (gl), Allerød Kommune, Allerød Kommune (gl), Assens Kommune, Brøndby Kommune, Brøndby Kommune (gl), Brønderslev-Dronninglund Kommune, Fanø Kommune, Fanø Kommune (gl), Favrskov Kommune, Fredensborg Kommune, Fredericia Kommune, Fredericia Kommune (gl), Faaborg-Midtfyn Kommune, Glostrup Kommune, Glostrup Kommune (gl), Halsnæs Kommune, Herlev Kommune, Herlev Kommune (gl), Herning Kommune, Herning Kommune (gl), Hillerød Kommune, Hillerød Kommune (gl), Holstebro Kommune, Holstebro Kommune (gl), Horsens Kommune, Horsens Kommune (gl), Høje-Tåstrup Kommune, Høje-Tåstrup Kommune (gl), Ikast-Brande Kommune, Jammerbugt Kommune, Kalundborg Kommune, Kerteminde Kommune, Langeland Kommune, Lejre Kommune, Lemvig Kommune, Lemvig Kommune (gl), Middelfart Kommune, Morsø Kommune, Morsø Kommune (gl), Norddjurs Kommune, Nordfyns Kommune, Nyborg Kommune, Odder Kommune, Odder Kommune (gl), Odsherred Kommune, Rebild Kommune, Ringkøbing-Skjern Kommune, Ringsted Kommune, Ringsted Kommune (gl), Rødovre Kommune, Rødovre Kommune (gl), Skanderborg Kommune, Skive Kommune, Skive Kommune (gl), Solrød Kommune, Solrød Kommune (gl), Sorø Kommune, Stevns Kommune, Struer Kommune, Struer Kommune (gl), Svendborg Kommune, Svendborg Kommune (gl), Vallensbæk Kommune, Vallensbæk Kommune (gl), Varde Kommune, Varde Kommune (gl), Vesthimmerlands Kommune, Viborg Kommune, Viborg Kommune (gl), Vordingborg Kommune, Ærø kommune.
KMD Institution muliggør den kommunale forvaltning af institutionsområdet for børn (Dagpleje, Vuggestuer, Børnehaver og Fritidshjem).
Skabt af: Glostrup Kommune, Herlev Kommune, Albertslund Kommune, Høje-Taastrup Kommune, Rødovre Kommune, Vallensbæk Kommune, Allerød Kommune, Fredensborg Kommune, Hillerød Kommune, Halsnæs Kommune, Solrød Kommune, Odsherred Kommune, Kalundborg Kommune, Ringsted Kommune, Stevns Kommune, Sorø Kommune, Lejre Kommune, Vordingborg Kommune, Faaborg-Midtfyn Kommune, Kerteminde Kommune, Nyborg Kommune, Svendborg Kommune, Nordfyns Kommune, Langeland Kommune, Ærø Kommune, Fanø Kommune, Varde Kommune, Fredericia Kommune, Holstebro Kommune, Lemvig Kommune, Norddjurs Kommune, Favrskov Kommune, Odder Kommune, Samsø Kommune, Skanderborg Kommune, Ikast-Brande Kommune, Ringkøbing-Skjern Kommune, Morsø Kommune, Viborg Kommune, Brønderslev Kommune, Vesthimmerlands Kommune, Rebild Kommune, Jammerbugt Kommune.
KMD Institution muliggør den kommunale forvaltning af institutionsområdet for børn (Dagpleje, Vuggestuer, Børnehaver og Fritidshjem).
Skabt af: Glostrup Kommune, Herlev Kommune, Albertslund Kommune, Høje-Taastrup Kommune, Rødovre Kommune, Vallensbæk Kommune, Allerød Kommune, Fredensborg Kommune, Hillerød Kommune, Halsnæs Kommune, Solrød Kommune, Odsherred Kommune, Kalundborg Kommune, Ringsted Kommune, Stevns Kommune, Sorø Kommune, Lejre Kommune, Vordingborg Kommune, Faaborg-Midtfyn Kommune, Kerteminde Kommune, Nyborg Kommune, Svendborg Kommune, Nordfyns Kommune, Langeland Kommune, Ærø Kommune, Fanø Kommune, Varde Kommune, Fredericia Kommune, Holstebro Kommune, Lemvig Kommune, Norddjurs Kommune, Favrskov Kommune, Odder Kommune, Samsø Kommune, Skanderborg Kommune, Ikast-Brande Kommune, Ringkøbing-Skjern Kommune, Morsø Kommune, Viborg Kommune, Brønderslev Kommune, Vesthimmerlands Kommune, Rebild Kommune, Jammerbugt Kommune.
KMD Institution muliggør den kommunale forvaltning af institutionsområdet for børn (Dagpleje, Vuggestuer, Børnehaver og Fritidshjem).
Skabt af: Assens Kommune.
KMD Institution muliggør den kommunale forvaltning af institutionsområdet for børn (Dagpleje, Vuggestuer, Børnehaver og Fritidshjem).
Skabt af: Assens Kommune.
KMD Institution muliggør den kommunale forvaltning af institutionsområdet for børn (Dagpleje, Vuggestuer, Børnehaver og Fritidshjem).
Skabt af: Glostrup Kommune, Herlev Kommune, Albertslund Kommune, Høje-Taastrup Kommune, Rødovre Kommune, Vallensbæk Kommune, Allerød Kommune, Fredensborg Kommune, Hillerød Kommune, Halsnæs Kommune, Solrød Kommune, Odsherred Kommune, Kalundborg Kommune, Ringsted Kommune, Stevns Kommune, Sorø Kommune, Lejre Kommune, Vordingborg Kommune, Assens Kommune, Faaborg-Midtfyn Kommune, Kerteminde Kommune, Nyborg Kommune, Svendborg Kommune, Nordfyns Kommune, Langeland Kommune, Ærø Kommune, Fanø Kommune, Varde Kommune, Fredericia Kommune, Holstebro Kommune, Lemvig Kommune, Norddjurs Kommune, Favrskov Kommune, Odder Kommune, Samsø Kommune, Skanderborg Kommune, Ikast-Brande Kommune, Ringkøbing-Skjern Kommune, Morsø Kommune, Viborg Kommune, Brønderslev Kommune, Vesthimmerlands Kommune, Rebild Kommune, Jammerbugt Kommune.
KMD Institution muliggør den kommunale forvaltning af institutionsområdet for børn (Dagpleje, Vuggestuer, Børnehaver og Fritidshjem).
Skabt af: Brøndby Kommune, Glostrup Kommune, Herlev Kommune, Albertslund Kommune, Høje-Taastrup Kommune, Rødovre Kommune, Vallensbæk Kommune, Allerød Kommune, Hillerød Kommune, Halsnæs Kommune, Køge Kommune, Solrød Kommune, Kalundborg Kommune, Stevns Kommune, Lejre Kommune, Vordingborg Kommune, Assens Kommune, Faaborg-Midtfyn Kommune, Kerteminde Kommune, Nyborg Kommune, Svendborg Kommune, Bogense Kommune, Langeland Kommune, Ærø Kommune, Fanø Kommune, Varde Kommune, Fredericia Kommune, Holstebro Kommune, Lemvig Kommune, Struer Kommune, Norddjurs Kommune, Favrskov Kommune, Odder Kommune, Samsø Kommune, Skanderborg Kommune, Ikast-Brande Kommune, Ringkøbing-Skjern Kommune, Skive Kommune, Morsø Kommune, Viborg Kommune, Brønderslev Kommune, Vesthimmerlands Kommune, Rebild Kommune, Jammerbugt Kommune.
KMD Institution muliggør den kommunale forvaltning af institutionsområdet for børn (Dagpleje, Vuggestuer, Børnehaver og Fritidshjem).
Skabt af: Brøndby Kommune, Glostrup Kommune, Herlev Kommune, Albertslund Kommune, Høje-Taastrup Kommune, Rødovre Kommune, Vallensbæk Kommune, Allerød Kommune, Hillerød Kommune, Halsnæs Kommune, Køge Kommune, Solrød Kommune, Kalundborg Kommune, Stevns Kommune, Lejre Kommune, Vordingborg Kommune, Assens Kommune, Faaborg-Midtfyn Kommune, Kerteminde Kommune, Nyborg Kommune, Svendborg Kommune, Bogense Kommune, Langeland Kommune, Ærø Kommune, Fanø Kommune, Varde Kommune, Fredericia Kommune, Holstebro Kommune, Lemvig Kommune, Struer Kommune, Norddjurs Kommune, Favrskov Kommune, Odder Kommune, Samsø Kommune, Skanderborg Kommune, Ikast-Brande Kommune, Ringkøbing-Skjern Kommune, Skive Kommune, Morsø Kommune, Viborg Kommune, Brønderslev Kommune, Vesthimmerlands Kommune, Rebild Kommune, Jammerbugt Kommune.
KMD Institution muliggør den kommunale forvaltning af institutionsområdet for børn (Dagpleje, Vuggestuer, Børnehaver og Fritidshjem).
Skabt af: Albertslund, Allerød, Assens, Brøndby, Brønderslev, Fanø, Fredericia, Faaborg-Midtfyn, Glostrup, Halsnæs, Herlev, Herning, Hillerød, Holstebro, Horsens, Hvidovre, Høje-Taastrup, Ikast-Brande, Jammerbugt, Kalundborg, Kerteminde, Køge, Langeland, Lejre, Lemvig, Morsø, Norddjurs, Nordfyn, Nyborg, Odder, Rebild, Ringkøbing-Skjern, Rødovre, Samsø, Skanderborg, Skive, Solrød, Stevns, Struer, Svendborg, Vallensbæk, Varde, Vesthimmerland, Viborg, Vordingborg, Ærø.
KMD Institution muliggør den kommunale forvaltning af institutionsområdet for børn (Dagpleje, Vuggestuer, Børnehaver og Fritidshjem).
Skabt af: Albertslund, Allerød, Assens, Brøndby, Brønderslev, Fanø, Fredericia, Faaborg-Midtfyn, Glostrup, Halsnæs, Herlev, Herning, Hillerød, Holstebro, Horsens, Hvidovre, Høje-Taastrup, Ikast-Brande, Jammerbugt, Kalundborg, Kerteminde, Køge, Langeland, Lejre, Lemvig, Morsø, Norddjurs, Nordfyn, Nyborg, Odder, Rebild, Ringkøbing-Skjern, Rødovre, Samsø, Skanderborg, Skive, Solrød, Stevns, Struer, Svendborg, Vallensbæk, Varde, Vesthimmerland, Viborg, Ærø.
KMD Institution muliggør den kommunale forvaltning af institutionsområdet for børn (Dagpleje, Vuggestuer, Børnehaver og Fritidshjem).
Skabt af: Albertslund, Assens, Brøndby, Brønderslev, Fanø, Fredericia, Faaborg-Midtfyn, Herlev, Herning, Hillerød, Holstebro, Horsens, Hvidovre, Høje-Taastrup, Ikast-Brande, Jammerbugt, Kalundborg, Kerteminde, Langeland, Lejre, Morsø, Norddjurs, Nyborg, Odder, Rebild, Ringkøbing-Skjern, Rødovre, Skanderborg, Skive, Solrød, Stevns, Struer, Svendborg, Vallensbæk, Vesthimmerland, Ærø.
KMD Institution muliggør den kommunale forvaltning af institutionsområdet for børn (Dagpleje, Vuggestuer, Børnehaver og Fritidshjem).
Skabt af: Albertslund, Assens, Brøndby, Brønderslev, Fanø, Fredericia, Faaborg-Midtfyn, Herlev, Herning, Hillerød, Holstebro, Horsens, Hvidovre, Høje-Taastrup, Ikast-Brande, Jammerbugt, Kalundborg, Kerteminde, Langeland, Lejre, Morsø, Norddjurs, Nyborg, Odder, Rebild, Ringkøbing-Skjern, Skive, Solrød, Stevns, Struer, Vallensbæk, Vesthimmerland, Ærø.
KMD Institution muliggør den kommunale forvaltning af institutionsområdet for børn (Dagpleje, Vuggestuer, Børnehaver og Fritidshjem).
Skabt af: Assens, Fredericia, Faaborg-Midtfyn, Herlev, Hvidovre, Ikast-Brande, Kalundborg, Langeland, Morsø, Norddjurs, Rebild, Solrød, Vallensbæk, Vesthimmerland, Ærø.
KMD Institution muliggør den kommunale forvaltning af institutionsområdet for børn (Dagpleje, Vuggestuer, Børnehaver og Fritidshjem).
Skabt af: Albertslund, Assens, Brønderslev, Fanø, Fredericia, Faaborg-Midtfyn, Herlev, Hillerød, Hvidovre, Høje-Taastrup, Ikast-Brande, Jammerbugt, Kalundborg, Kerteminde, Langeland, Morsø, Norddjurs, Nyborg, Odder, Rebild, Solrød, Stevns, Struer, Vallensbæk, Vesthimmerland, Ærø.
KMD Institution muliggør den kommunale forvaltning af institutionsområdet for børn (Dagpleje, Vuggestuer, Børnehaver og Fritidshjem).
Skabt af: Fredericia, Faaborg-Midtfyn, Herlev, Kalundborg, Vesthimmerland.
KMD Institution muliggør den kommunale forvaltning af institutionsområdet for børn (Dagpleje, Vuggestuer, Børnehaver og Fritidshjem).
Skabt af: Ringkøbing-Skjern Kommune.
Formålet med anskaffelse af et elektronisk dokumenthåndteringssystem er at skabe et overblik over kommunens journalpligtige sager, der ikke kan føres i dedikeret fagsystem. Systemet sikre at journalisering, journalnotater, samlet overblik og ensartethed i behandling af sager.
Skabt af: Albertslund Kommune.
KMD Sag er et sagsstyringssystem, der anvendes til at skabe overblik over borgerens sagere, føre journal og modtage advisering
Skabt af: Rougsø Kommune.
Generel håndtering af sager og dokumenter samt udvalgsbehandling af informationer og dokumenter registreret i systemet.
Skabt af: Vesthimmerlands Kommune, Løgstør Kommune.
Formålet med systemet er at danne grundlag for kommunens løbende sagsbehandling med tilhørende dokumenthåndtering og arkivering.
Skabt af: Vallø Kommune, Stevns Kommune, Stevns (ny) Kommune.
Formålet med systemet er at danne grundlag for kommunens løbende sagsbehandling med tilhørende dokumenthåndtering og arkivering.
Skabt af: Nyborg Gl. Kommune, Nyborg Kommune.
Elektronisk sagsstyring- og dokumenthåndtering. Effektiv og konsistent sagsbehandling i kommunen baseret på digital forvaltning og videndeling. Indsamling, registrering, opbevaring, systematisering, overgivelse og sletning. Indscanning af indgående papirpost. Elektronisk fremsøgning af sager og dokumenter til støtte for sagsbehandlingen - elektronisk vedligeholdelse af firma- og personoplysninger med henblik på korrekt adressering af korrespondence - lagring af elektronisk korrespondence med private personer/firmaer og offentlige myndigheder - videndeling på tværs af kommunen i det omfang dette er lovligt i henhold til forvaltningsloven.
Skabt af: Ulfborg-Vemb Kommune, Holstebro Kommune, Vinderup Kommune, Holstebro Kommune.
Formålet med systemet er at danne grundlag for kommunens løbende sagsbehandling med tilhørende dokumenthåndtering og -arkivering.
Skabt af: Norddjurs Kommune.
Kommunens generelle elektroniske sags- og dokumenthåndteringssystem til brug for sagsbehandling.
Skabt af: Morsø Kommune.
Elektronisk sagsstyring- og dokumenthåndtering. Effektiv og konsistent sagsbehandling i kommunen baseret på digital forvaltning og videndeling. Indsamling, registrering, opbevaring, systematisering, overgivelse og sletning. Indscanning af indgående papirpost. Elektronisk fremsøgning af sager og dokumenter til støtte for sagsbehandlingen - elektronisk vedligeholdelse af firma- og personoplysninger med henblik på korrekt adressering af korrespondence - lagring af elektronisk korrespondence med private personer/firmaer og offentlige myndigheder - videndeling på tværs af kommunen i det omfang dette er lovligt i henhold til forvaltningsloven.
Skabt af: Odder gl. Kommune, Odder ny Kommune.
KMD Sag er et sagsstyringssystem, der anvendes til at skabe overblik over borgerens sagere, føre journal og modtage advisering
Skabt af: Vordingborg Kommune.
ESDH system med det formål at håndtere sager og dokumenter elektronisk i forbindelse med kommunens sagsbehandling.
Skabt af: Horsens Kommune, Horsens gl. Kommune, Gedved Kommune.
ESDH-system med det formål at håndtere sager og dokumenter elektronisk i forbindelse med kommunens sagsbehandling.
Skabt af: Struer Kommune, Thyholm Kommune.
SBSYS er et sags- og dokumenthåndteringssystem (ESDH). SBSYS indeholder moduler, som er afpasset brugerens behov.
Skabt af: Lejre Kommune.
Journalisering og styring af sagsdata for nemmere genfinding og videndeling.
Skabt af: Gørlev Kommune, Kalundborg gl. Kommune, Kalundborg Kommune.
Formålet med KMD Sag EDH er styring af kommunens sager og dokumener. Formålet med KMD Sag Basis og Journal er at være en fælles platform for behandling af personsager.
Skabt af: Viborg Kommune, Viborg Kommune, Bjerringbro Kommune, Karup Kommune, Fjends Kommune, Møldrup Kommune, Tjele Kommune, Aalestrup Kommune.
Formålet med KMD Sag Basis og Journal er at være en fælles platform for behandling af personsager.
Skabt af: Svendborg Kommune, Egebjerg Kommune, Svendborg Kommune.
Systemet har skullet dokumentere kommunens sagsbehandling.
Skabt af: Viborg Kommune.
Systemet har skullet dokumentere kommunens sagsbehandling.
Skabt af: Fredericia Kommune.
At skabe et fælles sag- og arkivsystem for Fredericia Kommune, med henblik på effektiv sagsbehandling, videndeling og genfinding af sager.
Skabt af: Vissenbjerg Kommune, Assens gl. Kommune, Assens Kommune.
Systemet har skullet dokumentere kommunens sagsbehandling.
Skabt af: Fanø Kommune.
Digital sagsstyring- og dokumenthåndtering. Kommunens sagsbehandling baseret på digital forvaltning og videndeling. Indsamling, registrering, opbevaring, systematisering, overgivelse og sletning. Indscanning af indgående papirpost. Digital fremsøgning af sager og dokumenter til støtte for sagsbehandlingen - digital vedligeholdelse af firma- og personoplysninger med henblik på korrekt adressering af korrespondance - lagring af digitial korrespondance med private personer/firmaer og offentlige myndigheder - videndeling på tværs af kommunen i det omfang dette er lovlit i henhold til forvaltningslovgivningen.
Skabt af: Skive Kommune, Skive Kommune, Spøttrup Kommune.
KMD Sag er kommunens centrale ESDH-system, som anvendes til dokumentation af borgersager, emnesager og politiske sager. Systemet indeholder data og dokumenter fra gl. Skive Kommunes ESDH-løsning 2003-2006 og PPR-system 1007-2004 og gl. Spøttrup Kommunes socialsystem 1999-2004
Skabt af: Faaborg Kommune, Ringe Kommune, Faaborg-Midtfyn Kommune.
KMD Sag Basis og Journal er et sagshenvisnings- og advissystem. KMD Sag indeholder Identifikationsoplysninger på borgere, der modtager ydelser fra kommunen, dvs. arbejdsløshedsdagpenge, kontanthjælp og revalidering, aktivering, orlovsydelser, sygedagpenge, folke- og førtidspension. Ligeledes oplysninger eller adviser vedr. inkasso, SU, ventelister, hjælpemidler, omsorgsjournaler, hjemmehjælp, familiepleje, efterløn, boligsikring, boligstøtte, daginstitution, boliglån, flygtninge, forældremøder, handicap, haveservice, helbred, sundhedspleje, barsel, Akasse, ungdomsvejledning mv.
Skabt af: Rødovre Kommune.
eDoc var Rødovre Kommunes generelle ESDH-system, hvor sager, der ikke hørte hjemme i andre fagsystemer, blev journaliseret. Dette for at sikre opbevaring, genfinding og videndeling.
Skabt af: Skævinge Kommune, Hillerød Kommune.
Systemet har skullet dokumentere kommunens sagsbehandling.
Skabt af: Halsnæs Kommune.
SBSYS er et journalsystem, som bruges af alle forvaltninger i Halsnæs kommune til digital sagsstyring og dokumenthåndtering. Kommunens sagsbehandling baseret på digital forvaltning og videndeling. Indscanning af indgående papirpost. Digital fremsøgning af sager og dokumenter til støtte for sagsbehandlingen. Videndeling på tværs af kommunen
Skabt af: Hoje-Taastrup Kommune.
Sags- og dokumentaandteringssystem for at kunne gemme og fremsøge sager og dokumenter. Samtidig at kunne opfylde logningskrav.
Skabt af: Gl. Varde Kommune, Ny Varde Kommune.
Varde Kommune anvender KMD Sag EDH til registrering og styring hovedsagelig af borgersager. I KMD Sag EDH har brugerne adgang til at se/læse eller sagsbehandle sager, journalnotater, adviser (erindringer) inden for deres arbejdsområde.
Derudover modtager brugerne også ’dagens post’. Brugerne har forskellige rolleprofiler og derved har de forskellige adgange til at se/læse, registrere og sagsbehandle ind i systemet.
Skabt af: Jammerbugt Kommune.
ESDH-system med det formål at håndtere sager og dokumenter elektronisk i forbindelse med kommunens sagsbehandling.
Skabt af: Fredericia Kommune.
At skabe et fælles sag- og arkivsystem for Fredericia Kommune, med henblik på effektiv sagsbehandling, videndeling og genfinding af sager.
Der er digitale metadata for hele perioden og digitale dokumenter fra 1.1.2014 - 31.12.2019
Skabt af: Brøndby Kommune.
Formålet med KMD Sag EDH er styring af kommunens sager og dokumener. Formålet med KMD Sag Basis og Journal er at være en fælles platform for behandling af personsager.
Skabt af: Hvidovre Kommune.
Systemet har skullet dokumentere kommunens sagsbehandling.
Skabt af: Solrød Kommune.
Solrød Kommunes overordnede mål for indførelsen af ESDH er, at ESDH skal bidrage til at levere en endnu bedre kvalitet overfor borgere m.fl. udkrystalliseret i disse 4 mål:
1. Sikkerhed for at sagerne og sagernes dokumenter til enhver tid er til at finde, er journaliserede og overskuelige
§ For andre end den, som lige har sagen liggende
§ For at forskellige teams/afdelinger/institutioner kan dele fælles sager uden at skulle sende mails/kopier frem og tilbage og hver vedligeholde samme sag.
2. Bedre muligheder for at koordinere sager og udøve helhedsorienteret sagsbehandling, da vi vil kunne søge efter og eventuelt sammenkoble beslægtede sager.
3. Bedre muligheder for at effektivisere og leane vores arbejdsgange og opgaveløsning både i den enkelte afdeling/institution og i de koordinerende og tværgående arbejdsgange. Acadre skal derfor udnyttes til at give os nye teknologiske muligheder til at indføre smartere og lettere arbejdsgange og opgaveløsning.
4. Gøre det lettere at opfylde lovgivning og god sagsbehandlingspraksis.
Skabt af: Gl. Horsens Kommune, Bræstrup Kommune, Gedved Kommune, Horsens Ny Kommune.
KMD Sag Basis og Journal er et sagshenvisnings- og advissystem. KMD Sag indeholder Identifikationsoplysninger på borgere, der modtager ydelser fra kommunen, dvs. arbejdsløshedsdagpenge, kontanthjælp og revalidering, aktivering, orlovsydelser, sygedagpenge, folke- og førtidspension. Ligeledes oplysninger eller adviser vedr. inkasso, SU, ventelister, hjælpemidler, omsorgsjournaler, hjemmehjælp, familiepleje, efterløn, boligsikring, boligstøtte, daginstitution, boliglån, flygtninge, forældremøder, handicap, haveservice, helbred, sundhedspleje, barsel, Akasse, ungdomsvejledning mv.
Skabt af: Aalestrup Kommune, Farsø Kommune, Løgstør Kommune, Aars Kommune, Vesthimmerlands Kommune.
KMD Sag er kommunens centrale ESDH-system, som anvendes til dokumentation af borgersager, emnesager og politiske sager. Systemet indeholder data og dokumenter fra Vesthimmerland Kommune.
Skabt af: Fredericia gl. kommune, Fredericia.
I KMD Sag EDH har brugerne adgang til at se/læse eller sagsbehandle sager, journalnotater, adviser (erindringer) inden for deres arbejdsområde. Derudover modtager brugerne også ’dagens post’. Brugerne har forskellige rolleprofiler og derved har de forskellige adgange til at se/læse, registrere og sagsbehandle ind i systemet.
Skabt af: Struer gl. Kommune, Struer Kommune.
KMD Sag er kommunens centrale ESDH-system, som anvendes til dokumentation af borgersager, emnesager og politiske sager. Systemet indeholder data fra Struer Kommune.
Skabt af: Allerød Kommune.
Systemet har skullet dokumentere kommunens sagsbehandling.
Skabt af: Lejre Kommune.
At skabe et fælles sag- og arkivsystem for Lejre Kommune, med henblik på effektiv sagsbehandling, videndeling og genfinding af sager.
Der er digitale metadata for hele perioden og digitale dokumenter fra 1.1.2014 - 31.12.2019
Skabt af: Rudkøbing Kommune, Tranekær Kommune, Sydlangeland Kommune, Langeland Sammenlægningskommune Kommune, Langeland Kommune.
Systemet har skullet dokumentere kommunens sagsbehandling
Skabt af: Svendborg Kommune.
ESDH-system med det formål at håndtere sager og dokumenter elektronisk i forbindelse med kommunens sagsbehandling
Skabt af: Kerteminde Gl. Kommune, Langeskov Kommune, Munkebo Kommune, Kerteminde Ny Kommune.
Kerteminde Kommune anvender KMD Sag EDH til registrering og styring hovedsagelig af borgersager. I KMD Sag EDH har brugerne adgang til at se/læse eller sagsbehandle sager, journalnotater, adviser (erindringer) inden for deres arbejdsområde.
Derudover modtager brugerne også ’dagens post’. Brugerne har forskellige rolleprofiler og derved har de forskellige adgange til at se/læse, registrere og sagsbehandle ind i systemet.
Skabt af: Lemvig Gl. Kommune, Thyborøn-Harboøre Kommune, Lemvig Ny Kommune.
Elektronisk sagsstyring- og dokumenthåndtering. Effektiv og konsistent sagsbehandling i kommunen baseret på digital forvaltning og videndeling. Indsamling, registrering, opbevaring, systematisering, overgivelse og sletning. Indscanning af indgående papirpost. Elektronisk fremsøgning af sager og dokumenter til støtte for sagsbehandlingen - elektronisk vedligeholdelse af firma- og personoplysninger med henblik på korrekt adressering af korrespondence - lagring af elektronisk korrespondence med private personer/firmaer og offentlige myndigheder - videndeling på tværs af kommunen i det omfang dette er lovligt i henhold til forvaltningsloven.
Skabt af: Stevns Kommune, Stevns Kommune.
Registrering af sager og dokumenter i Stevns Kommune.
Skabt af: Køge Kommune, Køge Kommune.
Kommunens journal- og arkivsystem. Kommunens digitaliserede byggesager
Skabt af: Skævinge Kommune.
Journalsystem uden digitale dokumenter med det formål at håndtere sager og dokumenter i forbindelse med kommunens sagsbehandling
Skabt af: Struer gl. Kommune, Struer Kommune.
KMD Sag er kommunens centrale ESDH-system, som anvendes til dokumentation af borgersager, emnesager og politiske sager.
Skabt af: Herning Kommune.
E-journal til registrering af papirsager i Herning Kommune