Formål
?
Elektronisk sagsstyring- og dokumenthåndtering. Effektiv og konsistent sagsbehandling i kommunen baseret på digital forvaltning og videndeling. Indsamling, registrering, opbevaring, systematisering, overgivelse og sletning. Indscanning af indgående papirpost. Elektronisk fremsøgning af sager og dokumenter til støtte for sagsbehandlingen - elektronisk vedligeholdelse af firma- og personoplysninger med henblik på korrekt adressering af korrespondence - lagring af elektronisk korrespondence med private personer/firmaer og offentlige myndigheder - videndeling på tværs af kommunen i det omfang dette er lovligt i henhold til forvaltningsloven.
Indhold
?
Personer, hvis personlige forhold - herunder sociale, økonomiske, ejerskabsmæssige, familemæssige, helbredsmæssige, strafferetlige, fagforeningsmæssige, og/eller religiøse - indgår i en sagsbehandling - herunder byggesagsbehandling - i en eller flere af kommunens administrative enheder. Personer, der klager til/over kommunen over sagsbehandling el. lign. Personer, der søger aktindsigt og/eller adgang til kommunens data, sager og informationer og lignende. Personer, der på anden vis indgår som parter i kommunens sager. Andre oplysninger som behandles: Navne, adresser, numre fra Det Centrale Personregister.