Skabt af: Arbejdsdirektoratet, Arbejdsmarkedsstyrelsen, Styrelsen for Arbejdsmarked og Rekruttering.
Jf. lovbekendtgørelse nr. 225 af 20. marts 2018 indberetter a-kasser udbetalinger af feriedagpenge. RAM ("Register for Arbejdsmarkedet") er et fagsystem i Styrelsen for Arbejdsmarked og Rekruttering, der indeholder indberetninger fra arbejdsløshedskasserne vedr. udbetaling af dagpenge, feriedagpenge, efterløn og beskæftigelsesindsats mv. Formålet med RAM er at danne grundlag for udarbejdelse af statistikker, analyser mv. om arbejdsmarkedet og ændringer i forhold vedrørende arbejdsmarkedet.
Skabt af: Arbejdsmarkedsstyrelsen, Arbejdsdirektoratet.
Jf. lovbekendtgørelse nr. 574 af 27. maj 2010 indberetter a-kasserne hver færdigbehandlet feriedagpenge-begæring. Formålet med RAM er danne grundlag for udarbejdelse af statistikker, analyser m.v. om arbejdsmarkedet og ændringer i forhold vedrørende arbejdsmarkedet.
Match i 2 tabeller: RAMFD, SA_Kode_for_grundlaget_for_retten_til_feriedagpenge
Skabt af: Arbejdsdirektoratet.
Skabt af: Arbejdsdirektoratet.
Skabt af: Arbejdsmarkedsstyrelsen (AMS).
Jf. lovbekendtgørelse nr. 574 af 27. maj 2010 indberetter a-kasserne hver færdigbehandlet feriedagpenge-begæring. Formålet med RAM er danne grundlag for udarbejdelse af statistikker, analyser m.v. om arbejdsmarkedet og ændringer i forhold vedrørende arbejdsmarkedet.
Skabt af: Arbejdsmarkedsstyrelsen, Jobcentre, Kommuner, A-kasser, Andre aktører.
Arbejdsmarkedsportalen understøtter sagsbehandling og styring af beskæftigelsesindsatsen. Portalen er et fælles redskab for de professionelle aktører - på tværs af stat, kommuner, a-kasser og andre aktører.
Kernen i Arbejdsmarkedsportalen er data om forsørgelse og indsats på personniveau. Portalen gør det muligt at registrere sagsoplysninger, herunder til og afmeldinger i forbindelse med ledighed, planlagte og afholdte kontaktsamtalet, match, tilbud og jobplaner. Desuden er der udviklet et særligt modul til kommunikation mellem A-kasser og Jobcentrene.
Skabt af: Styrelsen for Arbejdsmarked og Rekruttering, Jobcentre, Kommuner, A-kasser, Anden aktør.
Det Fælles Datagrundlag (DFDG) understøtter sagsbehandling og styring af beskæftigelsesindsatsen for sagsbehandlingssystemer og borgere. DFDG er et fælles redskab der der udstiller centrale masterdata og forretningsregler for de professionelle aktører - på tværs af stat, kommuner, a-kasser og andre aktører. Udstillingen foregår via webservices.
Kernen i Det Fælles Data Grundlag er data om forsørgelse og indsats på personniveau. DFDG gør det muligt at registrere sagsoplysninger, herunder til- og afmeldinger i forbindelse med ledighed, planlagte og afholdte kontaktsamtaler, fravær og fritagelser, match, tilbud og planer.
Skabt af: Beskæftigelsesministeriet, Ankenævnet for ATP, Arbejdsmiljørådet, Beskæftigelsesministeriets HR-afdeling (personalesager), Beskæftigelsesministeriets HR-afdeling (generelle sager).
F2 er et fælles arkiv for alt sagsrelevant materiale. Det anvendes til dokumentation, videndeling og journalisering.
Skabt af: Danmarks Statistik.
Antallet af SU-modtagere er en del af statistikken over offentligt forsørgede. Statistikken indeholder oplysninger om personer over antallet af fuldtidsmodtagere af offentlige forsørgelsesydelser i de erhvervsaktive aldersgrupper, herunder deltagere i arbejdsmarkedspolitiske foranstaltninger. Hidtil har statistikken omfattet registrerede fuldtidsledige, fuldtidsdeltagere i forskellige aktiveringsforanstaltninger samt (passive) kontanthjælpsmodtagere, revalideringsydelse mv. Senere er også personer på efterløn, førtidspension, syge- og barselsdagpenge, samt fleksydelse inkluderet i statistikken. Som noget nyt er SU-modtagere også indeholdt i statistikken derfor denne særlige aflevering.
Fordelen ved statistikken over offentligt forsørgede er, at samtlige individbaserede datakilder bliver behandlet indbyrdes for tidsmæssige overlap. Det betyder, at den enkelte person samlet set højst kan optræde med 37 timer (svarende til en fuldtidsperson, altså en person med en deltagelsesgrad på 100 pct.), når man summerer personens ugentlige timer/deltagelsesgrader i de forskellige ydelsestyper/tilstande (ledighed, aktivering, kontanthjælp, syge/barselsdagpenge, efterløn og førtidspension mv.)
Match i 1 tabel: PUOB_SA_SU
Skabt af: Danmarks Statistik.
Statistikken indeholder oplysninger om personer over antallet af fuldtidsmodtagere af offentlige forsørgelsesydelser i de erhvervsaktive aldersgrupper, herunder deltagere i arbejdsmarkedspolitiske foranstaltninger. Hidtil har statistikken omfattet registrerede fuldtidsledige, fuldtidsdeltagere i forskellige aktiveringsforanstaltninger samt (passive) kontanthjælpsmodtagere, revalideringsydelse mv. Senere er også personer på efterløn, førtidspension, syge- og barselsdagpenge, fleksydelse, jobrotation samt SU-modtagere inkluderet i statistikken. Fordelen ved statistikken over offentligt forsørgede er, at samtlige individbaserede datakilder bliver behandlet indbyrdes for tidsmæssige overlap. Det betyder, at den enkelte person samlet set højst kan optræde med 37 timer (svarende til en fuldtidsperson, altså en person med en deltagelsesgrad på 100 pct.), når man summerer personens ugentlige timer/deltagelsesgrader i de forskellige ydelsestyper/tilstande (ledighed, aktivering, kontanthjælp, syge/barselsdagpenge, efterløn og førtidspension mv.)
Match i 1 tabel: PUOB_SA_2018
Skabt af: Danmarks Statistik.
Statistikken indeholder oplysninger om personer over antallet af fuldtidsmodtagere af offentlige forsørgelsesydelser i de erhvervsaktive aldersgrupper, herunder deltagere i arbejdsmarkedspolitiske foranstaltninger. Hidtil har statistikken omfattet registrerede fuldtidsledige, fuldtidsdeltagere i forskellige aktiveringsforanstaltninger samt (passive) kontanthjælpsmodtagere, revalideringsydelse mv. Senere er også personer på efterløn, førtidspension, syge- og barselsdagpenge, fleksydelse, jobrotation samt SU-modtagere inkluderet i statistikken. Fordelen ved statistikken over offentligt forsørgede er, at samtlige individbaserede datakilder bliver behandlet indbyrdes for tidsmæssige overlap. Det betyder, at den enkelte person samlet set højst kan optræde med 37 timer (svarende til en fuldtidsperson, altså en person med en deltagelsesgrad på 100 pct.), når man summerer personens ugentlige timer/deltagelsesgrader i de forskellige ydelsestyper/tilstande (ledighed, aktivering, kontanthjælp, syge/barselsdagpenge, efterløn og førtidspension mv.)
Match i 1 tabel: PUOB_SA_2019
Skabt af: Danmarks Statistik.
Statistikken indeholder oplysninger om personer over antallet af fuldtidsmodtagere af offentlige forsørgelsesydelser i de erhvervsaktive aldersgrupper, herunder deltagere i arbejdsmarkedspolitiske foranstaltninger. Hidtil har statistikken omfattet registrerede fuldtidsledige, fuldtidsdeltagere i forskellige aktiveringsforanstaltninger samt (passive) kontanthjælpsmodtagere, revalideringsydelse mv. Senere er også personer på efterløn, førtidspension, syge- og barselsdagpenge, samt fleksydelse inkluderet i statistikken.
Fordelen ved statistikken over offentligt forsørgede er, at samtlige individbaserede datakilder bliver behandlet indbyrdes for tidsmæssige overlap. Det betyder, at den enkelte person samlet set højst kan optræde med 37 timer (svarende til en fuldtidsperson, altså en person med en deltagelsesgrad på 100 pct.), når man summerer personens ugentlige timer/deltagelsesgrader i de forskellige ydelsestyper/tilstande (ledighed, aktivering, kontanthjælp, syge/barselsdagpenge, efterløn og førtidspension mv.)
Match i 1 tabel: PUOB_SA_2007
Skabt af: Danmarks Statistik.
Statistikken indeholder oplysninger om personer over antallet af fuldtidsmodtagere af offentlige forsørgelsesydelser i de erhvervsaktive aldersgrupper, herunder deltagere i arbejdsmarkedspolitiske foranstaltninger. Hidtil har statistikken omfattet registrerede fuldtidsledige, fuldtidsdeltagere i forskellige aktiveringsforanstaltninger samt (passive) kontanthjælpsmodtagere, revalideringsydelse mv. Senere er også personer på efterløn, førtidspension, syge- og barselsdagpenge, samt fleksydelse inkluderet i statistikken.
Fordelen ved statistikken over offentligt forsørgede er, at samtlige individbaserede datakilder bliver behandlet indbyrdes for tidsmæssige overlap. Det betyder, at den enkelte person samlet set højst kan optræde med 37 timer (svarende til en fuldtidsperson, altså en person med en deltagelsesgrad på 100 pct.), når man summerer personens ugentlige timer/deltagelsesgrader i de forskellige ydelsestyper/tilstande (ledighed, aktivering, kontanthjælp, syge/barselsdagpenge, efterløn og førtidspension mv.)
Match i 1 tabel: PUOB_SA_2008
Skabt af: Danmarks Statistik.
Statistikken indeholder oplysninger om personer over antallet af fuldtidsmodtagere af offentlige forsørgelsesydelser i de erhvervsaktive aldersgrupper, herunder deltagere i arbejdsmarkedspolitiske foranstaltninger. Hidtil har statistikken omfattet registrerede fuldtidsledige, fuldtidsdeltagere i forskellige aktiveringsforanstaltninger samt (passive) kontanthjælpsmodtagere, revalideringsydelse mv. Senere er også personer på efterløn, førtidspension, syge- og barselsdagpenge, samt fleksydelse inkluderet i statistikken.
Fordelen ved statistikken over offentligt forsørgede er, at samtlige individbaserede datakilder bliver behandlet indbyrdes for tidsmæssige overlap. Det betyder, at den enkelte person samlet set højst kan optræde med 37 timer (svarende til en fuldtidsperson, altså en person med en deltagelsesgrad på 100 pct.), når man summerer personens ugentlige timer/deltagelsesgrader i de forskellige ydelsestyper/tilstande (ledighed, aktivering, kontanthjælp, syge/barselsdagpenge, efterløn og førtidspension mv.)
Match i 1 tabel: PUOB_SA_2009
Skabt af: Danmarks Statistik.
Statistikken indeholder oplysninger om personer over antallet af fuldtidsmodtagere af offentlige forsørgelsesydelser i de erhvervsaktive aldersgrupper, herunder deltagere i arbejdsmarkedspolitiske foranstaltninger. Hidtil har statistikken omfattet registrerede fuldtidsledige, fuldtidsdeltagere i forskellige aktiveringsforanstaltninger samt (passive) kontanthjælpsmodtagere, revalideringsydelse mv. Senere er også personer på efterløn, førtidspension, syge- og barselsdagpenge, samt fleksydelse inkluderet i statistikken.
Fordelen ved statistikken over offentligt forsørgede er, at samtlige individbaserede datakilder bliver behandlet indbyrdes for tidsmæssige overlap. Det betyder, at den enkelte person samlet set højst kan optræde med 37 timer (svarende til en fuldtidsperson, altså en person med en deltagelsesgrad på 100 pct.), når man summerer personens ugentlige timer/deltagelsesgrader i de forskellige ydelsestyper/tilstande (ledighed, aktivering, kontanthjælp, syge/barselsdagpenge, efterløn og førtidspension mv.)
Match i 1 tabel: PUOB_SA_2010
Skabt af: Danmarks Statistik.
Statistikken indeholder oplysninger om personer over antallet af fuldtidsmodtagere af offentlige forsørgelsesydelser i de erhvervsaktive aldersgrupper, herunder deltagere i arbejdsmarkedspolitiske foranstaltninger. Hidtil har statistikken omfattet registrerede fuldtidsledige, fuldtidsdeltagere i forskellige aktiveringsforanstaltninger samt (passive) kontanthjælpsmodtagere, revalideringsydelse mv. Senere er også personer på efterløn, førtidspension, syge- og barselsdagpenge, samt fleksydelse inkluderet i statistikken.
Fordelen ved statistikken over offentligt forsørgede er, at samtlige individbaserede datakilder bliver behandlet indbyrdes for tidsmæssige overlap. Det betyder, at den enkelte person samlet set højst kan optræde med 37 timer (svarende til en fuldtidsperson, altså en person med en deltagelsesgrad på 100 pct.), når man summerer personens ugentlige timer/deltagelsesgrader i de forskellige ydelsestyper/tilstande (ledighed, aktivering, kontanthjælp, syge/barselsdagpenge, efterløn og førtidspension mv.)
Match i 1 tabel: PUOB_SA_2011
Skabt af: Danmarks Statistik.
Statistikken indeholder oplysninger om personer over antallet af fuldtidsmodtagere af offentlige forsørgelsesydelser i de erhvervsaktive aldersgrupper, herunder deltagere i arbejdsmarkedspolitiske foranstaltninger. Hidtil har statistikken omfattet registrerede fuldtidsledige, fuldtidsdeltagere i forskellige aktiveringsforanstaltninger samt (passive) kontanthjælpsmodtagere, revalideringsydelse mv. Senere er også personer på efterløn, førtidspension, syge- og barselsdagpenge, fleksydelse, jobrotation samt SU-modtagere inkluderet i statistikken. Fordelen ved statistikken over offentligt forsørgede er, at samtlige individbaserede datakilder bliver behandlet indbyrdes for tidsmæssige overlap. Det betyder, at den enkelte person samlet set højst kan optræde med 37 timer (svarende til en fuldtidsperson, altså en person med en deltagelsesgrad på 100 pct.), når man summerer personens ugentlige timer/deltagelsesgrader i de forskellige ydelsestyper/tilstande (ledighed, aktivering, kontanthjælp, syge/barselsdagpenge, efterløn og førtidspension mv.)
Match i 1 tabel: PUOB_SA_2012
Skabt af: Danmarks Statistik.
Statistikken indeholder oplysninger om personer over antallet af fuldtidsmodtagere af offentlige forsørgelsesydelser i de erhvervsaktive aldersgrupper, herunder deltagere i arbejdsmarkedspolitiske foranstaltninger. Hidtil har statistikken omfattet registrerede fuldtidsledige, fuldtidsdeltagere i forskellige aktiveringsforanstaltninger samt (passive) kontanthjælpsmodtagere, revalideringsydelse mv. Senere er også personer på efterløn, førtidspension, syge- og barselsdagpenge, fleksydelse, jobrotation samt SU-modtagere inkluderet i statistikken. Fordelen ved statistikken over offentligt forsørgede er, at samtlige individbaserede datakilder bliver behandlet indbyrdes for tidsmæssige overlap. Det betyder, at den enkelte person samlet set højst kan optræde med 37 timer (svarende til en fuldtidsperson, altså en person med en deltagelsesgrad på 100 pct.), når man summerer personens ugentlige timer/deltagelsesgrader i de forskellige ydelsestyper/tilstande (ledighed, aktivering, kontanthjælp, syge/barselsdagpenge, efterløn og førtidspension mv.)
Match i 1 tabel: PUOB_SA_2015
Skabt af: Danmarks Statistik.
Statistikken indeholder oplysninger om personer over antallet af fuldtidsmodtagere af offentlige forsørgelsesydelser i de erhvervsaktive aldersgrupper, herunder deltagere i arbejdsmarkedspolitiske foranstaltninger. Hidtil har statistikken omfattet registrerede fuldtidsledige, fuldtidsdeltagere i forskellige aktiveringsforanstaltninger samt (passive) kontanthjælpsmodtagere, revalideringsydelse mv. Senere er også personer på efterløn, førtidspension, syge- og barselsdagpenge, fleksydelse, jobrotation samt SU-modtagere inkluderet i statistikken. Fordelen ved statistikken over offentligt forsørgede er, at samtlige individbaserede datakilder bliver behandlet indbyrdes for tidsmæssige overlap. Det betyder, at den enkelte person samlet set højst kan optræde med 37 timer (svarende til en fuldtidsperson, altså en person med en deltagelsesgrad på 100 pct.), når man summerer personens ugentlige timer/deltagelsesgrader i de forskellige ydelsestyper/tilstande (ledighed, aktivering, kontanthjælp, syge/barselsdagpenge, efterløn og førtidspension mv.)
Match i 1 tabel: PUOB_SA_2016
Skabt af: Danmarks Statistik.
Statistikken indeholder oplysninger om personer over antallet af fuldtidsmodtagere af offentlige forsørgelsesydelser i de erhvervsaktive aldersgrupper, herunder deltagere i arbejdsmarkedspolitiske foranstaltninger. Hidtil har statistikken omfattet registrerede fuldtidsledige, fuldtidsdeltagere i forskellige aktiveringsforanstaltninger samt (passive) kontanthjælpsmodtagere, revalideringsydelse mv. Senere er også personer på efterløn, førtidspension, syge- og barselsdagpenge, fleksydelse, jobrotation samt SU-modtagere inkluderet i statistikken. Fordelen ved statistikken over offentligt forsørgede er, at samtlige individbaserede datakilder bliver behandlet indbyrdes for tidsmæssige overlap. Det betyder, at den enkelte person samlet set højst kan optræde med 37 timer (svarende til en fuldtidsperson, altså en person med en deltagelsesgrad på 100 pct.), når man summerer personens ugentlige timer/deltagelsesgrader i de forskellige ydelsestyper/tilstande (ledighed, aktivering, kontanthjælp, syge/barselsdagpenge, efterløn og førtidspension mv.)
Match i 1 tabel: PUOB_SA_2013
Skabt af: Danmarks Statistik.
Statistikken indeholder oplysninger om personer over antallet af fuldtidsmodtagere af offentlige forsørgelsesydelser i de erhvervsaktive aldersgrupper, herunder deltagere i arbejdsmarkedspolitiske foranstaltninger. Hidtil har statistikken omfattet registrerede fuldtidsledige, fuldtidsdeltagere i forskellige aktiveringsforanstaltninger samt (passive) kontanthjælpsmodtagere, revalideringsydelse mv. Senere er også personer på efterløn, førtidspension, syge- og barselsdagpenge, fleksydelse, jobrotation samt SU-modtagere inkluderet i statistikken. Fordelen ved statistikken over offentligt forsørgede er, at samtlige individbaserede datakilder bliver behandlet indbyrdes for tidsmæssige overlap. Det betyder, at den enkelte person samlet set højst kan optræde med 37 timer (svarende til en fuldtidsperson, altså en person med en deltagelsesgrad på 100 pct.), når man summerer personens ugentlige timer/deltagelsesgrader i de forskellige ydelsestyper/tilstande (ledighed, aktivering, kontanthjælp, syge/barselsdagpenge, efterløn og førtidspension mv.)
Match i 1 tabel: PUOB_SA_2014
Skabt af: Danmarks Statistik.
Hovedformålet med statistikken er at belyse størrelse, sammensætning og fordeling af indkomster for familier med bopæl i Danmark. Statistikken søger at inddrage så mange væsentlige indkomstarter som muligt uden hensyn til, hvordan indkomsterne behandles skattemæssigt.
Match i 1 tabel: SA_E_FAMILIE_INDKOMST_2017
Skabt af: Danmarks Statistik.
Hovedformålet med statistikken er at belyse størrelse, sammensætning og fordeling af indkomster for familier med bopæl i Danmark. Statistikken søger at inddrage så mange væsentlige indkomstarter som muligt uden hensyn til, hvordan indkomsterne behandles skattemæssigt.
Match i 1 tabel: SA_E_FAMILIE_INDKOMST_2018
Skabt af: Danmarks Statistik.
Hovedformålet med statistikken er at belyse størrelse, sammensætning og fordeling af indkomster for familier med bopæl i Danmark. Statistikken søger at inddrage så mange væsentlige indkomstarter som muligt uden hensyn til, hvordan indkomsterne behandles skattemæssigt.
Match i 1 tabel: SA_E_FAMILIE_INDKOMST_2015
Skabt af: Danmarks Statistik.
Hovedformålet med statistikken er at belyse størrelse, sammensætning og fordeling af indkomster for familier med bopæl i Danmark. Statistikken søger at inddrage så mange væsentlige indkomstarter som muligt uden hensyn til, hvordan indkomsterne behandles skattemæssigt.
Match i 1 tabel: SA_E_FAMILIE_INDKOMST_2016
Skabt af: Danmarks Statistik.
Hovedformålet med statistikken er at belyse størrelse, sammensætning og fordeling af indkomster for familier med bopæl i Danmark. Statistikken søger at inddrage så mange væsentlige indkomstarter som muligt uden hensyn til, hvordan indkomsterne behandles skattemæssigt.
Match i 1 tabel: SA_E_FAMILIE_INDKOMST_2019
Skabt af: Danmarks Statistik.
Hovedformålet med statistikken er at belyse størrelse, sammensætning og fordeling af indkomster for familier med bopæl i Danmark. Statistikken søger at inddrage så mange væsentlige indkomstarter som muligt uden hensyn til, hvordan indkomsterne behandles skattemæssigt.
Match i 1 tabel: SA_E_FAMILIE_INDKOMST_2020
Skabt af: Arbejdsmarkedsstyrelsen, Kommuner, A-kasser, Anden Aktør.
Match i 3 tabeller: BONUS, AKTOP26, MINIMUMK
Skabt af: Danmarks Statistik.
Hovedformålet med statistikken er at belyse størrelse, sammensætning og fordeling af indkomster for familier med bopæl i Danmark. Statistikken søger at inddrage så mange væsentlige indkomstarter som muligt uden hensyn til, hvordan indkomsterne behandles skattemæssigt.
Match i 1 tabel: SA_E_FAMILIE_INDKOMST_2011
Skabt af: Danmarks Statistik.
Hovedformålet med statistikken er at belyse størrelse, sammensætning og fordeling af indkomster for familier med bopæl i Danmark. Statistikken søger at inddrage så mange væsentlige indkomstarter som muligt uden hensyn til, hvordan indkomsterne behandles skattemæssigt.
Match i 1 tabel: SA_E_FAMILIE_INDKOMST_2005
Skabt af: Danmarks Statistik.
Hovedformålet med statistikken er at belyse størrelse, sammensætning og fordeling af indkomster for familier med bopæl i Danmark. Statistikken søger at inddrage så mange væsentlige indkomstarter som muligt uden hensyn til, hvordan indkomsterne behandles skattemæssigt.
Match i 1 tabel: SA_E_FAMILIE_INDKOMST_2006
Skabt af: Danmarks Statistik.
Hovedformålet med statistikken er at belyse størrelse, sammensætning og fordeling af indkomster for familier med bopæl i Danmark. Statistikken søger at inddrage så mange væsentlige indkomstarter som muligt uden hensyn til, hvordan indkomsterne behandles skattemæssigt.
Match i 1 tabel: SA_E_FAMILIE_INDKOMST_2007
Skabt af: Danmarks Statistik.
Hovedformålet med statistikken er at belyse størrelse, sammensætning og fordeling af indkomster for familier med bopæl i Danmark. Statistikken søger at inddrage så mange væsentlige indkomstarter som muligt uden hensyn til, hvordan indkomsterne behandles skattemæssigt.
Match i 1 tabel: SA_E_FAMILIE_INDKOMST_2008
Skabt af: Danmarks Statistik.
Hovedformålet med statistikken er at belyse størrelse, sammensætning og fordeling af indkomster for familier med bopæl i Danmark. Statistikken søger at inddrage så mange væsentlige indkomstarter som muligt uden hensyn til, hvordan indkomsterne behandles skattemæssigt.
Match i 1 tabel: SA_E_FAMILIE_INDKOMST_2009
Skabt af: Danmarks Statistik.
Hovedformålet med statistikken er at belyse størrelse, sammensætning og fordeling af indkomster for familier med bopæl i Danmark. Statistikken søger at inddrage så mange væsentlige indkomstarter som muligt uden hensyn til, hvordan indkomsterne behandles skattemæssigt.
Match i 1 tabel: SA_E_FAMILIE_INDKOMST_2004
Skabt af: Danmarks Statistik.
Hovedformålet med statistikken er at belyse størrelse, sammensætning og fordeling af indkomster for familier med bopæl i Danmark. Statistikken søger at inddrage så mange væsentlige indkomstarter som muligt uden hensyn til, hvordan indkomsterne behandles skattemæssigt.
Match i 1 tabel: SA_E_FAMILIE_INDKOMST_2010
Skabt af: Danmarks Statistik.
Hovedformålet med statistikken er at belyse størrelse, sammensætning og fordeling af indkomster for familier med bopæl i Danmark. Statistikken søger at inddrage så mange væsentlige indkomstarter som muligt uden hensyn til, hvordan indkomsterne behandles skattemæssigt.
Match i 1 tabel: SA_E_FAMILIE_INDKOMST_2013
Skabt af: Arbejdsdirektoratet, Arbejdsmarkedsstyrelsen, Styrelsen for Arbejdsmarked og Rekruttering.
Jf. lovbekendtgørelse nr. 225 af 20. marts 2018 indberetter a-kasser udbetalinger af arbejdsløshedsdagpenge. RAM ("Register for Arbejdsmarkedet") er et fagsystem i Styrelsen for Arbejdsmarked og Rekruttering, der indeholder indberetninger fra arbejdsløshedskasserne vedr. udbetaling af dagpenge, feriedagpenge, efterløn og beskæftigelsesindsats mv. Formålet med RAM er at danne grundlag for udarbejdelse af statistikker, analyser mv. om arbejdsmarkedet og ændringer i forhold vedrørende arbejdsmarkedet.
Skabt af: Arbejdsdirektoratet, Arbejdsmarkedsstyrelsen, Styrelsen for Arbejdsmarked og Rekruttering.
Jf. lovbekendtgørelse nr. 225 af 20. marts 2018 indberetter a-kasser udstedelser af efterlønsbeviser. RAM ("Register for Arbejdsmarkedet") er et fagsystem i Styrelsen for Arbejdsmarked og Rekruttering, der indeholder indberetninger fra arbejdsløshedskasserne vedr. udbetaling af dagpenge, feriedagpenge, efterløn og beskæftigelsesindsats mv. Formålet med RAM er at danne grundlag for udarbejdelse af statistikker, analyser mv. om arbejdsmarkedet og ændringer i forhold vedrørende arbejdsmarkedet.
Skabt af: Arbejdsdirektoratet, Arbejdsmarkedsstyrelsen, Styrelsen for Arbejdsmarked og Rekruttering.
Jf. lovbekendtgørelse nr. 225 af 20. marts 2018 indberetter a-kasser overgange til efterløn. RAM ("Register for Arbejdsmarkedet") er et fagsystem i Styrelsen for Arbejdsmarked og Rekruttering, der indeholder indberetninger fra arbejdsløshedskasserne vedr. udbetaling af dagpenge, feriedagpenge, efterløn og beskæftigelsesindsats mv. Formålet med RAM er at danne grundlag for udarbejdelse af statistikker, analyser mv. om arbejdsmarkedet og ændringer i forhold vedrørende arbejdsmarkedet.
Skabt af: Arbejdsdirektoratet, Arbejdsmarkedsstyrelsen, Styrelsen for Arbejdsmarked og Rekruttering.
Jf. lovbekendtgørelse nr. 225 af 20. marts 2018 indberetter a-kasser udbetalinger af efterløn. RAM ("Register for Arbejdsmarkedet") er et fagsystem i Styrelsen for Arbejdsmarked og Rekruttering, der indeholder indberetninger fra arbejdsløshedskasserne vedr. udbetaling af dagpenge, feriedagpenge, efterløn og beskæftigelsesindsats mv. Formålet med RAM er at danne grundlag for udarbejdelse af statistikker, analyser mv. om arbejdsmarkedet og ændringer i forhold vedrørende arbejdsmarkedet.
Skabt af: Arbejdsdirektoratet, Arbejdsmarkedsstyrelsen, Styrelsen for Arbejdsmarked og Rekruttering.
Jf. lovbekendtgørelse nr. 225 af 20. marts 2018 indberetter a-kasser udtrædelser af efterlønsordningen. RAM ("Register for Arbejdsmarkedet") er et fagsystem i Styrelsen for Arbejdsmarked og Rekruttering, der indeholder indberetninger fra arbejdsløshedskasserne vedr. udbetaling af dagpenge, feriedagpenge, efterløn og beskæftigelsesindsats mv. Formålet med RAM er at danne grundlag for udarbejdelse af statistikker, analyser mv. om arbejdsmarkedet og ændringer i forhold vedrørende arbejdsmarkedet.
Skabt af: Arbejdsdirektoratet, Arbejdsmarkedsstyrelsen, Styrelsen for Arbejdsmarked og Rekruttering.
Jf. lovbekendtgørelse nr. 225 af 20. marts 2018 indberetter a-kasser udbetalinger af skattefri præmie. RAM ("Register for Arbejdsmarkedet") er et fagsystem i Styrelsen for Arbejdsmarked og Rekruttering, der indeholder indberetninger fra arbejdsløshedskasserne vedr. udbetaling af dagpenge, feriedagpenge, efterløn og beskæftigelsesindsats mv. Formålet med RAM er at danne grundlag for udarbejdelse af statistikker, analyser mv. om arbejdsmarkedet og ændringer i forhold vedrørende arbejdsmarkedet.
Skabt af: Arbejdsdirektoratet, Arbejdsmarkedsstyrelsen, Styrelsen for Arbejdsmarked og Rekruttering.
Jf. lovbekendtgørelse nr. 225 af 20. marts 2018 indberetter a-kasser gennemførte beskæftigelsesindsatser. RAM ("Register for Arbejdsmarkedet") er et fagsystem i Styrelsen for Arbejdsmarked og Rekruttering, der indeholder indberetninger fra arbejdsløshedskasserne vedr. udbetaling af dagpenge, feriedagpenge, efterløn og beskæftigelsesindsats mv. Formålet med RAM er at danne grundlag for udarbejdelse af statistikker, analyser mv. om arbejdsmarkedet og ændringer i forhold vedrørende arbejdsmarkedet.
Skabt af: Arbejdsmarkedsstyrelsen, Styrelsen for Arbejdsmarked og Rekruttering.
Jf. lovbekendtgørelse nr. 225 af 20. marts 2018 indberetter a-kasser udbetalinger af arbejdsmarkedsydelse. RAM ("Register for Arbejdsmarkedet") er et fagsystem i Styrelsen for Arbejdsmarked og Rekruttering, der indeholder indberetninger fra arbejdsløshedskasserne vedr. udbetaling af dagpenge, feriedagpenge, efterløn og beskæftigelsesindsats mv. Formålet med RAM er at danne grundlag for udarbejdelse af statistikker, analyser mv. om arbejdsmarkedet og ændringer i forhold vedrørende arbejdsmarkedet.
Skabt af: Danmarks Statistik.
Formålet med statistikken er at give oplysninger til statistiske opgørelser vedrørende befolkningens indkomst- skatte og fradragsforhold.
Match i 1 tabel: PERSON_INDK_SA_2014
Skabt af: Danmarks Statistik.
Formålet med statistikken er at give oplysninger til statistiske opgørelser vedrørende befolkningens indkomst- skatte og fradragsforhold.
Match i 1 tabel: PERSON_INDK_SA_2016
Skabt af: Danmarks Statistik.
Formålet med statistikken er at give oplysninger til statistiske opgørelser vedrørende befolkningens indkomst- skatte og fradragsforhold.
Match i 1 tabel: PERSON_INDK_SA_2015
Skabt af: Danmarks Statistik.
Formålet med statistikken er at give oplysninger til statistiske opgørelser vedrørende befolkningens indkomst- skatte og fradragsforhold.
Match i 1 tabel: PERSON_INDK_SA_1980
Skabt af: Danmarks Statistik.
Formålet med statistikken er at give oplysninger til statistiske opgørelser vedrørende befolkningens indkomst- skatte og fradragsforhold.
Match i 1 tabel: PERSON_INDK_SA_1981
Skabt af: Danmarks Statistik.
Formålet med statistikken er at give oplysninger til statistiske opgørelser vedrørende befolkningens indkomst- skatte og fradragsforhold.
Match i 1 tabel: PERSON_INDK_SA_1983
Skabt af: Danmarks Statistik.
Formålet med statistikken er at give oplysninger til statistiske opgørelser vedrørende befolkningens indkomst- skatte og fradragsforhold.
Match i 1 tabel: PERSON_INDK_SA_1982
Skabt af: Danmarks Statistik.
Hovedformålet med statistikken er at belyse størrelse, sammensætning og fordeling af indkomster for familier med bopæl i Danmark. Statistikken søger at inddrage så mange væsentlige indkomstarter som muligt uden hensyn til, hvordan indkomsterne behandles skattemæssigt.
Match i 1 tabel: SA_E_FAMILIE_INDKOMST_2014
Skabt af: Danmarks Statistik.
Formålet med statistikken er at give oplysninger til statistiske opgørelser vedrørende befolkningens indkomst- skatte og fradragsforhold.
Match i 1 tabel: PERSON_INDK_SA_2017
Skabt af: Danmarks Statistik.
Formålet med statistikken er at give oplysninger til statistiske opgørelser vedrørende befolkningens indkomst- skatte og fradragsforhold.
Match i 1 tabel: PERSON_INDK_SA_2018
Skabt af: Danmarks Statistik.
Formålet med statistikken er at give oplysninger til statistiske opgørelser vedrørende befolkningens indkomst- skatte og fradragsforhold.
Match i 1 tabel: PERSON_INDK_SA_1984
Skabt af: Danmarks Statistik.
Formålet med statistikken er at give oplysninger til statistiske opgørelser vedrørende befolkningens indkomst- skatte og fradragsforhold.
Match i 1 tabel: PERSON_INDK_SA_1986
Skabt af: Danmarks Statistik.
Formålet med statistikken er at give oplysninger til statistiske opgørelser vedrørende befolkningens indkomst- skatte og fradragsforhold.
Match i 1 tabel: PERSON_INDK_SA_2011
Skabt af: Danmarks Statistik.
Formålet med statistikken er at give oplysninger til statistiske opgørelser vedrørende befolkningens indkomst- skatte og fradragsforhold.
Match i 1 tabel: PERSON_INDK_SA_2009
Skabt af: Danmarks Statistik.
Formålet med statistikken er at give oplysninger til statistiske opgørelser vedrørende befolkningens indkomst- skatte og fradragsforhold.
Match i 1 tabel: PERSON_INDK_SA_2010
Skabt af: Danmarks Statistik.
Formålet med statistikken er at give oplysninger til statistiske opgørelser vedrørende befolkningens indkomst- skatte og fradragsforhold.
Match i 1 tabel: PERSON_INDK_SA_1988
Skabt af: Danmarks Statistik.
Formålet med statistikken er at give oplysninger til statistiske opgørelser vedrørende befolkningens indkomst- skatte og fradragsforhold.
Match i 1 tabel: PERSON_INDK_SA_1989
Skabt af: Danmarks Statistik.
Formålet med statistikken er at give oplysninger til statistiske opgørelser vedrørende befolkningens indkomst- skatte og fradragsforhold.
Match i 1 tabel: PERSON_INDK_SA_1987
Skabt af: Danmarks Statistik.
Formålet med statistikken er at give oplysninger til statistiske opgørelser vedrørende befolkningens indkomst- skatte og fradragsforhold.
Match i 1 tabel: PERSON_INDK_SA_1990
Skabt af: Danmarks Statistik.
Formålet med statistikken er at give oplysninger til statistiske opgørelser vedrørende befolkningens indkomst- skatte og fradragsforhold.
Match i 1 tabel: PERSON_INDK_SA_2002
Skabt af: Danmarks Statistik.
Formålet med statistikken er at give oplysninger til statistiske opgørelser vedrørende befolkningens indkomst- skatte og fradragsforhold.
Match i 1 tabel: PERSON_INDK_SA_2003
Skabt af: Danmarks Statistik.
Formålet med statistikken er at give oplysninger til statistiske opgørelser vedrørende befolkningens indkomst- skatte og fradragsforhold.
Match i 1 tabel: PERSON_INDK_SA_2004
Skabt af: Danmarks Statistik.
Formålet med statistikken er at give oplysninger til statistiske opgørelser vedrørende befolkningens indkomst- skatte og fradragsforhold.
Match i 1 tabel: PERSON_INDK_SA_2005
Skabt af: Danmarks Statistik.
Formålet med statistikken er at give oplysninger til statistiske opgørelser vedrørende befolkningens indkomst- skatte og fradragsforhold.
Match i 1 tabel: PERSON_INDK_SA_2006
Skabt af: Danmarks Statistik.
Formålet med statistikken er at give oplysninger til statistiske opgørelser vedrørende befolkningens indkomst- skatte og fradragsforhold.
Match i 1 tabel: PERSON_INDK_SA_2007
Skabt af: Danmarks Statistik.
Formålet med statistikken er at give oplysninger til statistiske opgørelser vedrørende befolkningens indkomst- skatte og fradragsforhold.
Match i 1 tabel: PERSON_INDK_SA_2008
Skabt af: Danmarks Statistik.
Formålet med statistikken er at give oplysninger til statistiske opgørelser vedrørende befolkningens indkomst- skatte og fradragsforhold.
Match i 1 tabel: PERSON_INDK_SA_2012
Skabt af: Danmarks Statistik.
Formålet med statistikken er at give oplysninger til statistiske opgørelser vedrørende befolkningens indkomst- skatte og fradragsforhold.
Match i 1 tabel: PERSON_INDK_SA_1991
Skabt af: Danmarks Statistik.
Formålet med statistikken er at give oplysninger til statistiske opgørelser vedrørende befolkningens indkomst- skatte og fradragsforhold.
Match i 1 tabel: PERSON_INDK_SA_1992
Skabt af: Danmarks Statistik.
Formålet med statistikken er at give oplysninger til statistiske opgørelser vedrørende befolkningens indkomst- skatte og fradragsforhold.
Match i 1 tabel: PERSON_INDK_SA_2013
Skabt af: Danmarks Statistik.
Formålet med statistikken er at give oplysninger til statistiske opgørelser vedrørende befolkningens indkomst- skatte og fradragsforhold.
Match i 1 tabel: PERSON_INDK_SA_1993
Skabt af: Danmarks Statistik.
Hovedformålet med statistikken er at belyse størrelse, sammensætning og fordeling af indkomster for familier med bopæl i Danmark. Statistikken søger at inddrage så mange væsentlige indkomstarter som muligt uden hensyn til, hvordan indkomsterne behandles skattemæssigt.
Match i 1 tabel: SA_E_FAMILIE_INDKOMST_2012
Skabt af: Danmarks Statistik.
Formålet med statistikken er at give oplysninger til statistiske opgørelser vedrørende befolkningens indkomst- skatte og fradragsforhold.
Match i 1 tabel: PERSON_INDK_SA_1994
Skabt af: Danmarks Statistik.
Formålet med statistikken er at give oplysninger til statistiske opgørelser vedrørende befolkningens indkomst- skatte og fradragsforhold.
Match i 1 tabel: PERSON_INDK_SA_1995
Skabt af: Danmarks Statistik.
Formålet med statistikken er at give oplysninger til statistiske opgørelser vedrørende befolkningens indkomst- skatte og fradragsforhold.
Match i 1 tabel: PERSON_INDK_SA_1996
Skabt af: Danmarks Statistik.
Formålet med statistikken er at give oplysninger til statistiske opgørelser vedrørende befolkningens indkomst- skatte og fradragsforhold.
Match i 1 tabel: PERSON_INDK_SA_1997
Skabt af: Danmarks Statistik.
Formålet med statistikken er at give oplysninger til statistiske opgørelser vedrørende befolkningens indkomst- skatte og fradragsforhold.
Match i 1 tabel: PERSON_INDK_SA_1998
Skabt af: Danmarks Statistik.
Formålet med statistikken er at give oplysninger til statistiske opgørelser vedrørende befolkningens indkomst- skatte og fradragsforhold.
Match i 1 tabel: PERSON_INDK_SA_1999
Skabt af: Danmarks Statistik.
Formålet med statistikken er at give oplysninger til statistiske opgørelser vedrørende befolkningens indkomst- skatte og fradragsforhold.
Match i 1 tabel: PERSON_INDK_SA_2000
Skabt af: Danmarks Statistik.
Formålet med statistikken er at give oplysninger til statistiske opgørelser vedrørende befolkningens indkomst- skatte og fradragsforhold.
Match i 1 tabel: PERSON_INDK_SA_2001