Antal søgeresultater 152
Din søgning har givet 152 resultater.
Vi viser her de 100 mest relevante.
Du kan præcisere din søgning ved at bruge filtrene i venstre margin.
Skabt af: Danmarks Statistik.
Danske myndigheder, herunder især Fødevareministeriet, forskere og studerende nationalt og internationalt, landbrugets og gartneriets organisationer. Virksomheder relateret til jordbrugssektoren i bred forstand, f.eks. kreditgivere. Data anvendes også som grundlag for fremskrivningen i konjunkturafsnittet i publikationen "Landbrugets økonomi" fra Fødevareøkonomisk institut på Københavns Universitet. Data videregives til EU, Informationsnettet for Landøkonomisk Bogføring, INLB, på fransk RICA, på engelsk FADN. Data er grundlag for jordbrugspolitiske beslutninger på nationalt og EU niveau.
Match i 3 tabeller: KTX_V101050, KTX_V111100, JREGN_TAB17_2014
Skabt af: Danmarks Statistik.
Danske myndigheder, herunder især Fødevareministeriet, forskere og studerende nationalt og internationalt, landbrugets og gartneriets organisationer. Virksomheder relateret til jordbrugssektoren i bred forstand, f.eks. kreditgivere. Data anvendes også som grundlag for fremskrivningen i konjunkturafsnittet i publikationen "Landbrugets økonomi" fra Fødevareøkonomisk institut på Københavns Universitet. Data videregives til EU, Informationsnettet for Landøkonomisk Bogføring, INLB, på fransk RICA, på engelsk FADN. Data er grundlag for jordbrugspolitiske beslutninger på nationalt og EU niveau.
Match i 3 tabeller: KTX_V101050, KTX_V111100, JREGN_TAB17_2015
Skabt af: Danmarks Statistik.
Danske myndigheder, herunder især Fødevareministeriet, forskere og studerende nationalt og internationalt, landbrugets og gartneriets organisationer. Virksomheder relateret til jordbrugssektoren i bred forstand, f.eks. kreditgivere. Data anvendes også som grundlag for fremskrivningen i konjunkturafsnittet i publikationen "Landbrugets økonomi" fra Fødevareøkonomisk institut på Københavns Universitet. Data videregives til EU, Informationsnettet for Landøkonomisk Bogføring, INLB, på fransk RICA, på engelsk FADN. Data er grundlag for jordbrugspolitiske beslutninger på nationalt og EU niveau.
Match i 2 tabeller: KTX_V101050, KTX_V111100
Skabt af: Danmarks Statistik.
Danske myndigheder, herunder især Fødevareministeriet, forskere og studerende nationalt og internationalt, landbrugets og gartneriets organisationer. Virksomheder relateret til jordbrugssektoren i bred forstand, f.eks. kreditgivere. Data anvendes også som grundlag for fremskrivningen i konjunkturafsnittet i publikationen "Landbrugets økonomi" fra Fødevareøkonomisk institut på Københavns Universitet. Data videregives til EU, Informationsnettet for Landøkonomisk Bogføring, INLB, på fransk RICA, på engelsk FADN. Data er grundlag for jordbrugspolitiske beslutninger på nationalt og EU niveau.
Match i 2 tabeller: KTX_V101050, KTX_V111100
Skabt af: Statens Administration.
System til vedligehold af ansøgerdata til jordbrugsgarant. YJ håndterer ansøgningen, men sagsbehandling foretages i Hypotekbankens Garanti- og Låneadministrationssystem (GLAS).
Skabt af: Statens Administration.
System til vedligehold af ansøgerdata til jordbrugsgarant. YJ håndterer ansøgningen, men sagsbehandling foretages i Hypotekbankens Garanti- og Låneadministrationssystem (GLAS).
Skabt af: Økonomistyrelsen, Statens Administration.
System til vedligehold af ansøgerdata til jordbrugsgarant. YJ håndterer ansøgningen, men sagsbehandling foretages i Hypotekbankens Garanti- og Låneadministrationssystem (GLAS).
2005-ordningen blev nedlagt pr. 11.06.2009, hvor 2008-ordningen trådte i kraft. Men der kan søges om supplerende lån op til 7 år fra det ordinære lån blev udbetalt hvis jordbrugeren har købt yderligere jord/ejendom og der ikke blev givet maksimalt garantibeløb for det ordinære lån. Derfor eksisterer der oplysninger efter denne dato.
Skabt af: Danmarks Statistik.
Danske myndigheder, herunder især Fødevareministeriet, forskere og studerende nationalt og internationalt, landbrugets og gartneriets organisationer. Virksomheder relateret til jordbrugssektoren i bred forstand, f.eks. kreditgivere. Data anvendes også som grundlag for fremskrivningen i konjunkturafsnittet i publikationen "Landbrugets økonomi" fra Fødevareøkonomisk institut på Københavns Universitet. Data videregives til EU, Informationsnettet for Landøkonomisk Bogføring, INLB, på fransk RICA, på engelsk FADN. Data er grundlag for jordbrugspolitiske beslutninger på nationalt og EU niveau.
Match i 2 tabeller: KTX_V101050, KTX_V111100
Skabt af: Danmarks Statistik.
Danske myndigheder, herunder især Fødevareministeriet, forskere og studerende nationalt og internationalt, landbrugets og gartneriets organisationer. Virksomheder relateret til jordbrugssektoren i bred forstand, f.eks. kreditgivere. Data anvendes også som grundlag for fremskrivningen i konjunkturafsnittet i publikationen "Landbrugets økonomi" fra Fødevareøkonomisk institut på Københavns Universitet. Data videregives til EU, Informationsnettet for Landøkonomisk Bogføring, INLB, på fransk RICA, på engelsk FADN. Data er grundlag for jordbrugspolitiske beslutninger på nationalt og EU niveau.
Match i 1 tabel: JREGN_TAB10_2018
Skabt af: Danmarks Statistik.
Danske myndigheder, herunder især Fødevareministeriet, forskere og studerende nationalt og internationalt, landbrugets og gartneriets organisationer. Virksomheder relateret til jordbrugssektoren i bred forstand, f.eks. kreditgivere. Data anvendes også som grundlag for fremskrivningen i konjunkturafsnittet i publikationen "Landbrugets økonomi" fra Fødevareøkonomisk institut på Københavns Universitet. Data videregives til EU, Informationsnettet for Landøkonomisk Bogføring, INLB, på fransk RICA, på engelsk FADN. Data er grundlag for jordbrugspolitiske beslutninger på nationalt og EU niveau.
Match i 2 tabeller: KTX_V101050, KTX_V111100
Skabt af: Danmarks Statistik.
Danske myndigheder, herunder især Fødevareministeriet, forskere og studerende nationalt og internationalt, landbrugets og gartneriets organisationer. Virksomheder relateret til jordbrugssektoren i bred forstand, f.eks. kreditgivere. Data anvendes også som grundlag for fremskrivningen i konjunkturafsnittet i publikationen "Landbrugets økonomi" fra Fødevareøkonomisk institut på Københavns Universitet. Data videregives til EU, Informationsnettet for Landøkonomisk Bogføring, INLB, på fransk RICA, på engelsk FADN. Data er grundlag for jordbrugspolitiske beslutninger på nationalt og EU niveau.
Match i 2 tabeller: KTX_V101050, KTX_V111100
Skabt af: Danmarks Statistik.
Danske myndigheder, herunder især Fødevareministeriet, forskere og studerende nationalt og internationalt, landbrugets og gartneriets organisationer. Virksomheder relateret til jordbrugssektoren i bred forstand, f.eks. kreditgivere. Data anvendes også som grundlag for fremskrivningen i konjunkturafsnittet i publikationen "Landbrugets økonomi" fra Fødevareøkonomisk institut på Københavns Universitet. Data videregives til EU, Informationsnettet for Landøkonomisk Bogføring, INLB, på fransk RICA, på engelsk FADN. Data er grundlag for jordbrugspolitiske beslutninger på nationalt og EU niveau.
Match i 2 tabeller: JREGN_TAB10_2019, JREGN_TAB17_2019
Skabt af: Danmarks Statistik.
Danske myndigheder, herunder især Fødevareministeriet, forskere og studerende nationalt og internationalt, landbrugets og gartneriets organisationer. Virksomheder relateret til jordbrugssektoren i bred forstand, f.eks. kreditgivere. Data anvendes også som grundlag for fremskrivningen i konjunkturafsnittet i publikationen "Landbrugets økonomi" fra Fødevareøkonomisk institut på Københavns Universitet. Data videregives til EU, Informationsnettet for Landøkonomisk Bogføring, INLB, på fransk RICA, på engelsk FADN. Data er grundlag for jordbrugspolitiske beslutninger på nationalt og EU niveau.
Match i 2 tabeller: JREGN_TAB10_2020, JREGN_TAB17_2020
Skabt af: FødevareErhverv, NaturErhvervstyrelsen.
Administration af tilskud til miljøforbedringer. Skal danne grundlag for ensartet sagsbehandling, løbende afstemning mellem sagsbehandlingsstystemet og finansbogholderiet af udbetalt tilskud.
Skabt af: Danmarks Statistik.
Danske myndigheder, herunder især Fødevareministeriet, forskere og studerende nationalt og internationalt, landbrugets og gartneriets organisationer. Virksomheder relateret til jordbrugssektoren i bred forstand, f.eks. kreditgivere. Data anvendes også som grundlag for fremskrivningen i konjunkturafsnittet i publikationen "Landbrugets økonomi" fra Fødevareøkonomisk institut på Københavns Universitet. Data videregives til EU, Informationsnettet for Landøkonomisk Bogføring, INLB, på fransk RICA, på engelsk FADN. Data er grundlag for jordbrugspolitiske beslutninger på nationalt og EU niveau.
Match i 2 tabeller: KTX_V101050, KTX_V111100
Skabt af: Landbrugsstyrelsen.
MVJ-TAS har til formål at håndtere udbetalinger på baggrund af projektansøgninger i henhold til bekendtgørelser og forordninger inden for landbrugserhvervet
Skabt af: Amter, FødevareErhverv.
Skabt af: Danmarks Statistik.
Danske myndigheder, herunder især Fødevareministeriet, forskere og studerende nationalt og internationalt, landbrugets og gartneriets organisationer. Virksomheder relateret til jordbrugssektoren i bred forstand, f.eks. kreditgivere. Data anvendes også som grundlag for fremskrivningen i konjunkturafsnittet i publikationen "Landbrugets økonomi" fra Fødevareøkonomisk institut på Københavns Universitet. Data videregives til EU, Informationsnettet for Landøkonomisk Bogføring, INLB, på fransk RICA, på engelsk FADN. Data er grundlag for jordbrugspolitiske beslutninger på nationalt og EU niveau.
Match i 3 tabeller: KTX_V101050, KTX_V111100, JREGN_TAB17_2008
Skabt af: Danmarks Statistik.
Danske myndigheder, herunder især Fødevareministeriet, forskere og studerende nationalt og internationalt, landbrugets og gartneriets organisationer. Virksomheder relateret til jordbrugssektoren i bred forstand, f.eks. kreditgivere. Data anvendes også som grundlag for fremskrivningen i konjunkturafsnittet i publikationen "Landbrugets økonomi" fra Fødevareøkonomisk institut på Københavns Universitet. Data videregives til EU, Informationsnettet for Landøkonomisk Bogføring, INLB, på fransk RICA, på engelsk FADN. Data er grundlag for jordbrugspolitiske beslutninger på nationalt og EU niveau.
Match i 2 tabeller: KTX_V101050, KTX_V111100
Skabt af: Stukturdirektoratet, FødevareErhverv.
Match i 1 tabel: ANSOEGER
Skabt af: Kgr. Danmarks Hypotekbank og Finansforvaltning.
Match i 1 tabel: SKMADATA
Skabt af: Finansstyrelsen, Økonomistyrelsen.
Match i 1 tabel: SKMADATA
Skabt af: Landbrugsministeriet 1. Afdeling, 6. Kontor (Arealdatakontoret).
Den Danske Jordklassificering, DDJ, system til klassificering af jorder i det åbne land på grundlag af uforanderlige eller kun langsomt foranderlige karaktertræk
Skabt af: Jordbrugsdirektoratet, Strukturdirektoratet, Direktoratet for FødevareErhverv.
Match i 1 tabel: ANSOEGER
Skabt af: Region Hovedstaden, Nordsjællands Hospital, Den Sociale Virksomhed, Region Hovedstaden Psykiatri, Rigshospitalet, Herlev og Gentofte Hospital, Bispebjerg og Frederiksberg Hospital, Amager og Hvidovre Hospital, Region Hovedstadens Akutberedskab, Steno Diabetes Center Copenhagen, Region Hovedstadens Apotek, Bornholms Hospital.
Det forretningsmæssige formål er en fælles ESDH løsning for koncernstabene i Region Hovedstaden. De operationelle formål omfatter en journalisering der kan:
- Dokumentere og skabe overblik over sagsbehandlingen og øvrige aktiviteter, der er nødvendige for at følge lovgivningen og god forvaltningsskik.
- Sikre at sager og dokumenter nemt kan genfindes.
- Gøre viden og erfaringer tilgængelige i den forstand, at den enkelte
medarbejder skal have mulighed for at finde relevante sager og dokumenter indenfor et bestemt område eller om et givent emne på tværs af koncernen.
- Støtte sagsbehandling og sagsstyring og øget kvalitet og effektivitet i
sagsbehandlingen.
- Trække statistik om præcist afgrænsede sagsområder, afgørelser,
sagsbehandlingstider m.m. på udvalgte sagsområder samt anden
ledelsesinformation.
Endelig lægger journaliseringen også op til et mere langsigtet formål om at synliggøre en historik i koncernens sager og hermed skabe mere langsigte tinformation.
Skabt af: Vallø Kommune, Stevns Kommune, Stevns (ny) Kommune.
Formålet med systemet er at danne grundlag for kommunens løbende sagsbehandling med tilhørende dokumenthåndtering og arkivering.
Skabt af: Nyborg Gl. Kommune, Nyborg Kommune.
Elektronisk sagsstyring- og dokumenthåndtering. Effektiv og konsistent sagsbehandling i kommunen baseret på digital forvaltning og videndeling. Indsamling, registrering, opbevaring, systematisering, overgivelse og sletning. Indscanning af indgående papirpost. Elektronisk fremsøgning af sager og dokumenter til støtte for sagsbehandlingen - elektronisk vedligeholdelse af firma- og personoplysninger med henblik på korrekt adressering af korrespondence - lagring af elektronisk korrespondence med private personer/firmaer og offentlige myndigheder - videndeling på tværs af kommunen i det omfang dette er lovligt i henhold til forvaltningsloven.
Skabt af: Vesthimmerlands Kommune, Løgstør Kommune.
Formålet med systemet er at danne grundlag for kommunens løbende sagsbehandling med tilhørende dokumenthåndtering og arkivering.
Skabt af: Region Hovedstaden.
Det forretningsmæssige formål er en fælles ESDH løsning for koncernstabene i Region Hovedstaden. De operationelle formål omfatter en journalisering der kan:
- Dokumentere og skabe overblik over sagsbehandlingen og øvrige aktiviteter, der er nødvendigt for at følge lovgivningen og god forvaltningsskik. - Sikre at sager og dokumenter er nemt kan genfindes.
- Gøre viden og erfaringer tilgængelige i den forstand, at den enkelte medarbejder skal have mulighed for at finde relevante sager og dokumenter inden for et bestemt område eller om et givet emne på tværs af koncernen.
- Støtte sagsbehandling og sagsstyring og øget kvalitet og effektivitet i sagsbehandlingen.
- Trækkes statistik om præcist afgrænsede sagsområder, afgørelser, sagsbehandlingstider m.m. på udvalgte sagsområder samt anden ledelsesinformation.
Endelig lægger journaliseringen også op til et mere langsigtet formål om at synliggøre en historik i koncernens sager og hermed skabe mere langsigtet information.
Systemet er en midlertidigt i forhold til det efterfølgende Captia system.
Skabt af: Region Hovedstaden.
Det forretningsmæssige formål er en fælles ESDH løsning for koncernstabene i Region Hovedstaden. De operationelle formål omfatter en journalisering der kan:
- Dokumentere og skabe overblik over sagsbehandlingen og øvrige aktiviteter, der er nødvendigt for at følge lovgivningen og god forvaltningsskik. - Sikre at sager og dokumenter er nemt kan genfindes.
- Gøre viden og erfaringer tilgængelige i den forstand, at den enkelte medarbejder skal have mulighed for at finde relevante sager og dokumenter inden for et bestemt område eller om et givet emne på tværs af koncernen.
- Støtte sagsbehandling og sagsstyring og øget kvalitet og effektivitet i sagsbehandlingen.
- Trækkes statistik om præcist afgrænsede sagsområder, afgørelser, sagsbehandlingstider m.m. på udvalgte sagsområder samt anden ledelsesinformation.
Endelig lægger journaliseringen også op til et mere langsigtet formål om at synliggøre en historik i koncernens sager og hermed skabe mere langsigtet information.
Skabt af: Ulfborg-Vemb Kommune, Holstebro Kommune, Vinderup Kommune, Holstebro Kommune.
Formålet med systemet er at danne grundlag for kommunens løbende sagsbehandling med tilhørende dokumenthåndtering og -arkivering.
Skabt af: Direktoratet for Kriminalforsorgen, Kriminalforsorgens Uddannelsescenter, Anstalten for Herstedvester, Institution for Frihedsberøvede Asylansørere, Ellebæk, Statsfængslet i Jyderup, Statsfængslet i Nyborg , Statsfængslet i Ringe, Statsfængslet i Vridsløselille, Statsfængslet Midtjylland, Statsfængslet Møgelkær, Statsfængslet Østjylland, Statsfængslet på Kragskovhede, Statsfængslet på Søbysøgaard, Statsfængslet Renbæk, Statsfængslet ved Horserød, Statsfængslet ved Sønder Omme, Københavns Fængsler, Arrestinspektør for Midt- og Nordjylland, Arrestinspektør for Syd- og Sønderjylland og Fyn, Arrestinspektør for Sjælland, Lolland, Falster og Bornholm, Afdelingen for Samfundstjeneste, Kriminalforsorgen i Frihed (KiF) i København, Kriminalforsorgen i Frihed (KiF) i Midt- og Vestsjælland, Kriminalforsorgen i Frihed (KiF) i Midtjylland, Kriminalforsorgen i Frihed (KiF) i Nordjylland, Kriminalforsorgen i Frihed (KiF) i Østjylland, Kriminalforsorgen i Frihed (KiF) i Nordsjælland, Kriminalforsorgen i Frihed (KiF) i Syd- og Sønderjylland, Kriminalforsorgen i Frihed (KiF) i Sydøstjylland, Kriminalforsorgen i Frihed (KiF) i Vestjylland, Kriminalforsorgen i Frihed (KiF) på Bornholm, Kriminalforsorgen i Frihed (KiF) på Fyn, Kriminalforsorgen i Frihed (KiF) i Sydsjælland, Kriminalforsorgen i Frihed (KiF) på Lolland- og Falster, Kriminalforsorgen i Frihed (KiF) på Vestegnen, Arrestafdelingen i Statsfængslet i Nyborg, Arrestafdelingen i Statsfængslet Østjylland, Arrestafdelingen i Vridsløselille, Arresthuset i Aalborg, Arresthuset i Åbenrå, Arresthuset i Århus, Arresthuset i Assens, Arresthuset i Esbjerg, Arresthuset i Frederikshavn, Arresthuset i Frederikssund , Arresthuset i Haderslev, Arresthuset i Helsingør, Arresthuset i Herning, Arresthuset i Hillerød, Arresthuset i Hjørring, Arresthuset i Hobro, Arresthuset i Holbæk, Arresthuset i Holstebro, Arresthuset i Kalundborg, Arresthuset i Køge, Arresthuset i Kolding, Arresthuset i Maribo, Arresthuset i Næstved, Arresthuset i Nakskov, Arresthuset i Nykøbing Falster, Arresthuset i Nykøbing Mors, Arresthuset i Odense, Arresthuset i Randers, Arresthuset i Ringkøbing, Arresthuset i Ringsted, Arresthuset i Rønne, Arresthuset i Roskilde, Arresthuset i Silkeborg, Arresthuset i Slagelse, Arresthuset i Sønderborg, Arresthuset i Svendborg, Arresthuset i Tønder, Arresthuset i Vejle, Arresthuset i Viborg, Københavns Fængsler, Kontraktpensionen Fyn, Pensionen Brøndbyhus, Pensionen Engelsborg, Pensionen Kastanienborg, Pensionen Lyng, Pensionen Lysholmgård, Pensionen på Fanø, Pensionen Skejby.
Det overordnede mål for anvendelse af Captia er at opnå sikker myndighedsdrift gennem dokumentation af Kriminalforsorgens virke.
Brugen af Captia skal højne videndeling på tværs i organisationen, skabe overblik og sikre en høj kvalitet i dokumentationen.
Fokus på ensartede og enkle arbejdsgange skaber basis for effektivisering. En effektiviseringsgevinst der skal bruges til det fremadrettede arbejde.
Captia giver ledere mulighed for en enklere styring af sagsgangen samt adgang til en specifik og brugerdefineret rapportering og opsamling på arbejdet i de enkelte enheder.
Captia håndterer fortrinsvis den generelle sagsbehandling.
Skabt af: Norddjurs Kommune.
Kommunens generelle elektroniske sags- og dokumenthåndteringssystem til brug for sagsbehandling.
Skabt af: Odder gl. Kommune, Odder ny Kommune.
KMD Sag er et sagsstyringssystem, der anvendes til at skabe overblik over borgerens sagere, føre journal og modtage advisering
Skabt af: Miljøministeriet, Miljø- og Fødevareministeriet.
F2 er et fælles arkiv for alt sagsrelevant materiale. Det anvendes til dokumentation, videndeling og journalisering.
Skabt af: NaturErhvervstyrelsen.
CAP-TAS er et it-rammesystem, der understøtter Landbrugsstyrelsens forpligtelse som akkrediteret udbetalingsorgan for EU gennem løsninger for digitaliseret ansøgning, sagsbehandling, kontrol og udbetaling af tilskud i henhold til Bekendtgørelser og Forordninger indenfor Fiskeri og Landbrug.
Skabt af: Morsø Kommune.
Elektronisk sagsstyring- og dokumenthåndtering. Effektiv og konsistent sagsbehandling i kommunen baseret på digital forvaltning og videndeling. Indsamling, registrering, opbevaring, systematisering, overgivelse og sletning. Indscanning af indgående papirpost. Elektronisk fremsøgning af sager og dokumenter til støtte for sagsbehandlingen - elektronisk vedligeholdelse af firma- og personoplysninger med henblik på korrekt adressering af korrespondence - lagring af elektronisk korrespondence med private personer/firmaer og offentlige myndigheder - videndeling på tværs af kommunen i det omfang dette er lovligt i henhold til forvaltningsloven.
Skabt af: Plantedirektoratet.
Dokuments- og sagshåndteringssystem
Skabt af: Viborg Kommune.
Formålet med KMD Sag Basis og Journal er at være en fælles platform for behandling af personsager. KMD Sag er derfor et sagsstyringssystem, der anvendes til at skabe overblik over borgerens sager, føre journal og modtage advisering
Skabt af: Assens Kommune, Vissenbjerg, Glamsbjerg, Hårby, Tommerup, Aarup og Assens kommuner.
Formålet med KMD Sag Basis og Journal er at være en fælles platform for behandling af personsager. KMD Sag er derfor et sagsstyringssystem, der anvendes til at skabe overblik over borgerens sager, føre journal og modtage advisering
Skabt af: Høje Taastrup Kommune.
KMD Sag har haft til formål at danne adviser på aktive sager samt at kunne skrive journalnotater på borgervendte sager.
Skabt af: Ikast Brande Kommune.
ESDH-system til dokumentation af kommunens sagsbehandling vedrørende sager, der ikke er en Ejendomssag eller en Personsag. Der er separate ESDH-systemer til ejendomssager og personsager
Skabt af: Thyborøn-Harboøre Kommune, Lemvig Kommune.
Formålet er et elektronisk sagsbærende dokumentsystem dvs. journalisering af sagsbærende dokumenter i forhold til sagsbehandling i Lemvig Kommune herunder opstart, behandling og afgørelse.
Skabt af: Svendborg Kommune, Egebjerg Kommune, Gudme Kommune, Svendborg Kommune.
Formålet med KMD Sag Basis og Journal er at være en fælles platform for behandling af personsager. KMD Sag er derfor et sagsstyringssystem, der anvendes til at skabe overblik over borgerens sager, føre journal og modtage advisering
Skabt af: Rebild Kommune, Støvring Kommune, Skørping Kommune, Nørager Kommune.
SBSYS er Rebild Kommunes primære ESDH-system. Formålet er at have en struktureret håndtering af de af Rebild Kommunes elektroniske sager og dokumenter som ikke håndteres i et af kommunens fagsystemer.
Skabt af: Strukturdirektoratet.
Skabt af: Fødevareøkonomisk Institut.
Match i 1 tabel: DATA2006
Skabt af: Fødevareøkonomisk Institut.
Match i 1 tabel: DATA2007
Skabt af: Jordbrugsdirektoratet, Strukturdirektoratet.
Skabt af: Statens Jordbrugs- og Fiskeriøkonomiske Institut, Statistisk afdeling.
Match i 1 tabel: DATA2000
Skabt af: Fødevareøkonomisk Institut, Statistisk afdeling.
Match i 1 tabel: DATA2001
Skabt af: Fødevareøkonomisk Institut, Statistisk afdeling.
Match i 1 tabel: DATA2003
Skabt af: Statens Jordbrugs- og Fiskeriøkonomiske Institut, Statistisk afdeling.
Match i 1 tabel: DATA1998
Skabt af: Statens Jordbrugs- og Fiskeriøkonomiske Institut, Statistisk afdeling.
Match i 1 tabel: DATA1999
Skabt af: Statens Jordbrugs- og Fiskeriøkonomiske Institut, Statistisk afdeling.
Match i 1 tabel: DATA1996
Skabt af: Statens Jordbrugs- og Fiskeriøkonomiske Institut, Statistisk afdeling.
Match i 1 tabel: DATA1997
Skabt af: Fødevareøkonomisk Institut.
Match i 1 tabel: DATA2004
Skabt af: Fødevareøkonomisk Institut.
Match i 1 tabel: DATA2005
Skabt af: Strukturdirektoratet, Direktoratet for FødevareErhverv.
Match i 7 tabeller: OPHTIDJO, OPHJORD, OPHFRIAR, OPHOVDEJ, OPHOVTAR, ...
Skabt af: Strukturdirektoratet, Direktoratet for Fødevareerhverv.
Match i 1 tabel: ANSOEGER
Skabt af: Direktoratet for Arbejdsmarkedsuddannelserne.
Skabt af: Direktoratet for Arbejdsmarkedsuddannelserne.
Skabt af: Strukturdirektoratet, FødevareErhverv.
Match i 1 tabel: ANSOEGER
Skabt af: Plantedirektoratet.
Match i 1 tabel: OEKOBANK
Skabt af: Finansstyrelsen, Økonomistyrelsen.
Skabt af: Direktoratet for Arbejdsmarkedsuddannelserne.
Skabt af: Direktoratet for Arbejdsmarkedsuddannelserne.
Skabt af: Direktoratet for Arbejdsmarkedsuddannelserne.
Skabt af: Direktoratet for Arbejdsmarkedsuddannelserne.
Skabt af: Direktoratet for Arbejdsmarkedsuddannelserne.
Skabt af: Plantedirektoratet, NaturErhvervstyrelsen.
Kontrol af økologisk kartoffel- og avlsdyrproduktion
Match i 1 tabel: U_OEKOBANK
Skabt af: Jordbrugsdirektoratet, Strukturdirektoratet, Direktoratet for FødevareErhverv.
Skabt af: Told- og Skattestyrelsen.
Match i 3 tabeller: PIND481, PIND499, SIND281