Skabt af: Ankestyrelsen.
Indberetning af statistik om kommunale afgørelser om social pension (førtidspennsion).
Match i 1 tabel: "førtidspensionssag"
Skabt af: Arbejdsmarkedsstyrelsen, Jobcentre, Kommuner, A-kasser, Andre aktører.
Arbejdsmarkedsportalen understøtter sagsbehandling og styring af beskæftigelsesindsatsen. Portalen er et fælles redskab for de professionelle aktører - på tværs af stat, kommuner, a-kasser og andre aktører.
Kernen i Arbejdsmarkedsportalen er data om forsørgelse og indsats på personniveau. Portalen gør det muligt at registrere sagsoplysninger, herunder til og afmeldinger i forbindelse med ledighed, planlagte og afholdte kontaktsamtalet, match, tilbud og jobplaner. Desuden er der udviklet et særligt modul til kommunikation mellem A-kasser og Jobcentrene.
Skabt af: Beskæftigelsesministeriet, Ankenævnet for ATP, Arbejdsmiljørådet, Beskæftigelsesministeriets HR-afdeling (personalesager), Beskæftigelsesministeriets HR-afdeling (generelle sager).
F2 er et fælles arkiv for alt sagsrelevant materiale. Det anvendes til dokumentation, videndeling og journalisering.
Skabt af: Ankestyrelsen.
Match i 1 tabel: NYFOPKOM
Skabt af: Danmarks Statistik.
Match i 1 tabel: TUDT07SA
Skabt af: Danmarks Statistik.
Match i 1 tabel: TUDT06SA
Skabt af: Danmarks Statistik.
Match i 1 tabel: TUDT01SA
Skabt af: Danmarks Statistik.
Match i 1 tabel: TUDT02SA
Skabt af: Danmarks Statistik.
Match i 1 tabel: TUDT04SA
Skabt af: Danmarks Statistik.
Match i 1 tabel: TUDT03SA
Skabt af: Danmarks Statistik.
Match i 1 tabel: TUDT05SA
Skabt af: Gl. Varde Kommune, Ny Varde Kommune.
Varde Kommune anvender KMD Sag EDH til registrering og styring hovedsagelig af borgersager. I KMD Sag EDH har brugerne adgang til at se/læse eller sagsbehandle sager, journalnotater, adviser (erindringer) inden for deres arbejdsområde.
Derudover modtager brugerne også ’dagens post’. Brugerne har forskellige rolleprofiler og derved har de forskellige adgange til at se/læse, registrere og sagsbehandle ind i systemet.
Skabt af: Fredericia gl. kommune, Fredericia.
I KMD Sag EDH har brugerne adgang til at se/læse eller sagsbehandle sager, journalnotater, adviser (erindringer) inden for deres arbejdsområde. Derudover modtager brugerne også ’dagens post’. Brugerne har forskellige rolleprofiler og derved har de forskellige adgange til at se/læse, registrere og sagsbehandle ind i systemet.
Skabt af: Kerteminde Gl. Kommune, Langeskov Kommune, Munkebo Kommune, Kerteminde Ny Kommune.
Kerteminde Kommune anvender KMD Sag EDH til registrering og styring hovedsagelig af borgersager. I KMD Sag EDH har brugerne adgang til at se/læse eller sagsbehandle sager, journalnotater, adviser (erindringer) inden for deres arbejdsområde.
Derudover modtager brugerne også ’dagens post’. Brugerne har forskellige rolleprofiler og derved har de forskellige adgange til at se/læse, registrere og sagsbehandle ind i systemet.
Skabt af: Danmarks Statistik.
Formålet med den registerbaserede arbejdsstyrkestatistik (RAS) er at opgøre befolkningens primære tilknytning til arbejdsmarkedet. Tilknytningen opgøres ultimo november og udarbejdes én gang årligt. Første gang RAS blev udarbejdet vedrørte opgørelsen befolkningens tilknytning ultimo november 1980.
Match i 1 tabel: PSD_RAS_SA_2012
Skabt af: Danmarks Statistik.
Formålet med den registerbaserede arbejdsstyrkestatistik (RAS) er at opgøre befolkningens primære tilknytning til arbejdsmarkedet. Tilknytningen opgøres ultimo november og udarbejdes én gang årligt. Første gang RAS blev udarbejdet vedrørte opgørelsen befolkningens tilknytning ultimo november 1980.
Match i 1 tabel: PSD_RAS_SA_2008
Skabt af: Danmarks Statistik.
Formålet med den registerbaserede arbejdsstyrkestatistik (RAS) er at opgøre befolkningens primære tilknytning til arbejdsmarkedet. Tilknytningen opgøres ultimo november og udarbejdes én gang årligt. Første gang RAS blev udarbejdet vedrørte opgørelsen befolkningens tilknytning ultimo november 1980.
Match i 1 tabel: PSD_RAS_SA_2009
Skabt af: Danmarks Statistik.
Formålet med den registerbaserede arbejdsstyrkestatistik (RAS) er at opgøre befolkningens primære tilknytning til arbejdsmarkedet. Tilknytningen opgøres ultimo november og udarbejdes én gang årligt. Første gang RAS blev udarbejdet vedrørte opgørelsen befolkningens tilknytning ultimo november 1980.
Match i 1 tabel: PSD_RAS_SA_2010
Skabt af: Danmarks Statistik.
Formålet med den registerbaserede arbejdsstyrkestatistik (RAS) er at opgøre befolkningens primære tilknytning til arbejdsmarkedet. Tilknytningen opgøres ultimo november og udarbejdes én gang årligt. Første gang RAS blev udarbejdet vedrørte opgørelsen befolkningens tilknytning ultimo november 1980.
Match i 1 tabel: PSD_RAS_SA_2011
Skabt af: Danmarks Statistik.
Formålet med den registerbaserede arbejdsstyrkestatistik (RAS) er at opgøre befolkningens primære tilknytning til arbejdsmarkedet. Tilknytningen opgøres ultimo november og udarbejdes én gang årligt. Første gang RAS blev udarbejdet vedrørte opgørelsen befolkningens tilknytning ultimo november 1980.
Match i 1 tabel: PSD_RAS_SA_2017
Skabt af: Danmarks Statistik.
Formålet med den registerbaserede arbejdsstyrkestatistik (RAS) er at opgøre befolkningens primære tilknytning til arbejdsmarkedet. Tilknytningen opgøres ultimo november og udarbejdes én gang årligt. Første gang RAS blev udarbejdet vedrørte opgørelsen befolkningens tilknytning ultimo november 1980.
Match i 1 tabel: PSD_RAS_SA_2018
Skabt af: Danmarks Statistik.
Formålet med den registerbaserede arbejdsstyrkestatistik (RAS) er at opgøre befolkningens primære tilknytning til arbejdsmarkedet. Tilknytningen opgøres ultimo november og udarbejdes én gang årligt. Første gang RAS blev udarbejdet vedrørte opgørelsen befolkningens tilknytning ultimo november 1980.
Match i 1 tabel: PSD_RAS_SA_2013
Skabt af: Danmarks Statistik.
Formålet med den registerbaserede arbejdsstyrkestatistik (RAS) er at opgøre befolkningens primære tilknytning til arbejdsmarkedet. Tilknytningen opgøres ultimo november og udarbejdes én gang årligt. Første gang RAS blev udarbejdet vedrørte opgørelsen befolkningens tilknytning ultimo november 1980.
Match i 1 tabel: PSD_RAS_SA_2014
Skabt af: Danmarks Statistik.
Formålet med den registerbaserede arbejdsstyrkestatistik (RAS) er at opgøre befolkningens primære tilknytning til arbejdsmarkedet. Tilknytningen opgøres ultimo november og udarbejdes én gang årligt. Første gang RAS blev udarbejdet vedrørte opgørelsen befolkningens tilknytning ultimo november 1980.
Match i 1 tabel: PSD_RAS_SA_2015
Skabt af: Danmarks Statistik.
Formålet med den registerbaserede arbejdsstyrkestatistik (RAS) er at opgøre befolkningens primære tilknytning til arbejdsmarkedet. Tilknytningen opgøres ultimo november og udarbejdes én gang årligt. Første gang RAS blev udarbejdet vedrørte opgørelsen befolkningens tilknytning ultimo november 1980.
Match i 1 tabel: PSD_RAS_SA_2016
Skabt af: Danmarks Statistik.
Formålet med den registerbaserede arbejdsstyrkestatistik (RAS) er at opgøre befolkningens primære tilknytning til arbejdsmarkedet. Tilknytningen opgøres ultimo november og udarbejdes én gang årligt. Første gang RAS blev udarbejdet vedrørte opgørelsen befolkningens tilknytning ultimo november 1980.
Match i 1 tabel: PSD_RAS_SA_2019
Skabt af: Danmarks Statistik.
Formålet med statistikken er at give oplysninger til statistiske opgørelser vedrørende befolkningens indkomst- skatte og fradragsforhold.
Match i 1 tabel: PERSON_INDK_SA_2016
Skabt af: Danmarks Statistik.
Formålet med statistikken er at give oplysninger til statistiske opgørelser vedrørende befolkningens indkomst- skatte og fradragsforhold.
Match i 1 tabel: PERSON_INDK_SA_2015
Skabt af: Danmarks Statistik.
Formålet med statistikken er at give oplysninger til statistiske opgørelser vedrørende befolkningens indkomst- skatte og fradragsforhold.
Match i 1 tabel: PERSON_INDK_SA_2017
Skabt af: Danmarks Statistik.
Formålet med statistikken er at give oplysninger til statistiske opgørelser vedrørende befolkningens indkomst- skatte og fradragsforhold.
Match i 1 tabel: PERSON_INDK_SA_2018
Skabt af: Danmarks Statistik.
Formålet med den registerbaserede arbejdssstyrkestatistik er at opgøre befolkningens tilknytning til arbejdsmarkedet (målt ved socioøkonomisk status) efter de internationale retningslinjer herfor. Statistikken muliggør en detaljeret opgørelse af befolkningens arbejdsmarkedstilknytning, idet hver beskæftiget er knyttet til et arbejdssted via en jobrelation.
Skabt af: Danmarks Statistik.
Formålet med den registerbaserede arbejdssstyrkestatistik er at opgøre befolkningens tilknytning til arbejdsmarkedet (målt ved socioøkonomisk status) efter de internationale retningslinjer herfor. Statistikken muliggør en detaljeret opgørelse af befolkningens arbejdsmarkedstilknytning, idet hver beskæftiget er knyttet til et arbejdssted via en jobrelation.
Skabt af: Danmarks Statistik.
Formålet med den registerbaserede arbejdssstyrkestatistik er at opgøre befolkningens tilknytning til arbejdsmarkedet (målt ved socioøkonomisk status) efter de internationale retningslinjer herfor. Statistikken muliggør en detaljeret opgørelse af befolkningens arbejdsmarkedstilknytning, idet hver beskæftiget er knyttet til et arbejdssted via en jobrelation.
Skabt af: Danmarks Statistik.
At optælle personer der modtager en eller flere kontanthjælpsydelser, kontanthjælpsydelsernes art samt beløb vedrørende disse.
Match i 1 tabel: PSD_KHJ_KONTANTHJAELP_15
Skabt af: Danmarks Statistik.
At optælle personer der modtager en eller flere kontanthjælpsydelser, kontanthjælpsydelsernes art samt beløb vedrørende disse.
Match i 1 tabel: PSD_KHJ_KONTANTHJAELP_17
Skabt af: Danmarks Statistik.
At optælle personer der modtager en eller flere kontanthjælpsydelser, kontanthjælpsydelsernes art samt beløb vedrørende disse.
Match i 1 tabel: PSD_KHJ_KONTANTHJAELP_18
Skabt af: Danmarks Statistik.
At optælle personer der modtager en eller flere kontanthjælpsydelser, kontanthjælpsydelsernes art samt beløb vedrørende disse.
Match i 1 tabel: PSD_KHJ_KONTANTHJAELP_19
Skabt af: Danmarks Statistik.
At optælle personer der modtager en eller flere kontanthjælpsydelser, kontanthjælpsydelsernes art samt beløb vedrørende disse.
Match i 1 tabel: PSD_KHJ_KONTANTHJAELP_14
Skabt af: Danmarks Statistik.
At optælle personer der modtager en eller flere kontanthjælpsydelser, kontanthjælpsydelsernes art samt beløb vedrørende disse.
Match i 1 tabel: PSD_KHJ_KONTANTHJAELP_16
Skabt af: Danmarks Statistik.
At optælle personer der modtager en eller flere kontanthjælpsydelser, kontanthjælpsydelsernes art samt beløb vedrørende disse.
Match i 1 tabel: PSD_KHJ_KONTANTHJAELP_20
Skabt af: Danmarks Statistik.
At optælle personer der modtager en eller flere kontanthjælpsydelser, kontanthjælpsydelsernes art samt beløb vedrørende disse.
Match i 1 tabel: PSD_KHJ_KONTANTHJAELP_21
Skabt af: Danmarks Statistik.
Hovedformålet med statistikken er at belyse størrelse, sammensætning og fordeling af indkomster for familier med bopæl i Danmark. Statistikken søger at inddrage så mange væsentlige indkomstarter som muligt uden hensyn til, hvordan indkomsterne behandles skattemæssigt.
Match i 1 tabel: SA_E_FAMILIE_INDKOMST_2017
Skabt af: Danmarks Statistik.
Hovedformålet med statistikken er at belyse størrelse, sammensætning og fordeling af indkomster for familier med bopæl i Danmark. Statistikken søger at inddrage så mange væsentlige indkomstarter som muligt uden hensyn til, hvordan indkomsterne behandles skattemæssigt.
Match i 1 tabel: SA_E_FAMILIE_INDKOMST_2018
Skabt af: Danmarks Statistik.
Hovedformålet med statistikken er at belyse størrelse, sammensætning og fordeling af indkomster for familier med bopæl i Danmark. Statistikken søger at inddrage så mange væsentlige indkomstarter som muligt uden hensyn til, hvordan indkomsterne behandles skattemæssigt.
Match i 1 tabel: SA_E_FAMILIE_INDKOMST_2015
Skabt af: Danmarks Statistik.
Hovedformålet med statistikken er at belyse størrelse, sammensætning og fordeling af indkomster for familier med bopæl i Danmark. Statistikken søger at inddrage så mange væsentlige indkomstarter som muligt uden hensyn til, hvordan indkomsterne behandles skattemæssigt.
Match i 1 tabel: SA_E_FAMILIE_INDKOMST_2016
Skabt af: Danmarks Statistik.
Hovedformålet med statistikken er at belyse størrelse, sammensætning og fordeling af indkomster for familier med bopæl i Danmark. Statistikken søger at inddrage så mange væsentlige indkomstarter som muligt uden hensyn til, hvordan indkomsterne behandles skattemæssigt.
Match i 1 tabel: SA_E_FAMILIE_INDKOMST_2019
Skabt af: Danmarks Statistik.
Hovedformålet med statistikken er at belyse størrelse, sammensætning og fordeling af indkomster for familier med bopæl i Danmark. Statistikken søger at inddrage så mange væsentlige indkomstarter som muligt uden hensyn til, hvordan indkomsterne behandles skattemæssigt.
Match i 1 tabel: SA_E_FAMILIE_INDKOMST_2020
Skabt af: Danmarks Statistik.
Antallet af SU-modtagere er en del af statistikken over offentligt forsørgede. Statistikken indeholder oplysninger om personer over antallet af fuldtidsmodtagere af offentlige forsørgelsesydelser i de erhvervsaktive aldersgrupper, herunder deltagere i arbejdsmarkedspolitiske foranstaltninger. Hidtil har statistikken omfattet registrerede fuldtidsledige, fuldtidsdeltagere i forskellige aktiveringsforanstaltninger samt (passive) kontanthjælpsmodtagere, revalideringsydelse mv. Senere er også personer på efterløn, førtidspension, syge- og barselsdagpenge, samt fleksydelse inkluderet i statistikken. Som noget nyt er SU-modtagere også indeholdt i statistikken derfor denne særlige aflevering.
Fordelen ved statistikken over offentligt forsørgede er, at samtlige individbaserede datakilder bliver behandlet indbyrdes for tidsmæssige overlap. Det betyder, at den enkelte person samlet set højst kan optræde med 37 timer (svarende til en fuldtidsperson, altså en person med en deltagelsesgrad på 100 pct.), når man summerer personens ugentlige timer/deltagelsesgrader i de forskellige ydelsestyper/tilstande (ledighed, aktivering, kontanthjælp, syge/barselsdagpenge, efterløn og førtidspension mv.)
Match i 1 tabel: PUOB_SA_SU
Skabt af: Danmarks Statistik.
Formålet med statistikken er at give oplysninger til statistiske opgørelser vedrørende befolkningens indkomst- skatte og fradragsforhold.
Match i 1 tabel: PERSON_INDK_SA_2014
Skabt af: Danmarks Statistik.
Hovedformålet med statistikken er at belyse størrelse, sammensætning og fordeling af indkomster for familier med bopæl i Danmark. Statistikken søger at inddrage så mange væsentlige indkomstarter som muligt uden hensyn til, hvordan indkomsterne behandles skattemæssigt.
Match i 1 tabel: SA_E_FAMILIE_INDKOMST_2014
Skabt af: Danmarks Statistik.
Statistikken indeholder oplysninger om personer, der i løbet af året 2007 har modtaget kontanthjælp mv. i henhold til lov om aktiv socialpolitik og lov om en aktiv beskæftigelsesindsats. Endvidere indgår visse former for hjælp ydet efter lov om social service samt introduktionsydelse efter integrationsloven.
Match i 1 tabel: PSD_KHJ_KONTANTHJAELP_07
Skabt af: Danmarks Statistik.
Statistikken indeholder oplysninger om personer, der i løbet af året 2010 har modtaget kontanthjælp mv. i henhold til lov om aktiv socialpolitik og lov om en aktiv beskæftigelsesindsats. Endvidere indgår visse former for hjælp ydet efter lov om social service samt introduktionsydelse efter integrationsloven.
Match i 1 tabel: PSD_KHJ_KONTANTHJAELP_10
Skabt af: Danmarks Statistik.
Statistikken indeholder oplysninger om personer, der i løbet af året 2011 har modtaget kontanthjælp mv. i henhold til lov om aktiv socialpolitik og lov om en aktiv beskæftigelsesindsats. Endvidere indgår visse former for hjælp ydet efter lov om social service samt introduktionsydelse efter integrationsloven.
Match i 1 tabel: PSD_KHJ_KONTANTHJAELP_11
Skabt af: Danmarks Statistik.
Statistikken indeholder oplysninger om personer, der i løbet af året 2012 har modtaget kontanthjælp mv. i henhold til lov om aktiv socialpolitik og lov om en aktiv beskæftigelsesindsats. Endvidere indgår visse former for hjælp ydet efter lov om social service samt introduktionsydelse efter integrationsloven.
Match i 1 tabel: PSD_KHJ_KONTANTHJAELP_12_VER2
Skabt af: Danmarks Statistik.
Statistikken indeholder oplysninger om personer, der i løbet af året 2008 har modtaget kontanthjælp mv. i henhold til lov om aktiv socialpolitik og lov om en aktiv beskæftigelsesindsats. Endvidere indgår visse former for hjælp ydet efter lov om social service samt introduktionsydelse efter integrationsloven.
Match i 1 tabel: PSD_KHJ_KONTANTHJAELP_08
Skabt af: Danmarks Statistik.
Statistikken indeholder oplysninger om personer, der i løbet af året 2009 har modtaget kontanthjælp mv. i henhold til lov om aktiv socialpolitik og lov om en aktiv beskæftigelsesindsats. Endvidere indgår visse former for hjælp ydet efter lov om social service samt introduktionsydelse efter integrationsloven.
Match i 1 tabel: PSD_KHJ_KONTANTHJAELP_09
Skabt af: Danmarks Statistik.
Statistikken indeholder oplysninger om personer, der i løbet af året 2013 har modtaget kontanthjælp mv. i henhold til lov om aktiv socialpolitik og lov om en aktiv beskæftigelsesindsats. Endvidere indgår visse former for hjælp ydet efter lov om social service samt introduktionsydelse efter integrationsloven.
Match i 1 tabel: PSD_KHJ_KONTANTHJAELP_13
Skabt af: Danmarks Statistik.
Statistikken indeholder oplysninger om personer over antallet af fuldtidsmodtagere af offentlige forsørgelsesydelser i de erhvervsaktive aldersgrupper, herunder deltagere i arbejdsmarkedspolitiske foranstaltninger. Hidtil har statistikken omfattet registrerede fuldtidsledige, fuldtidsdeltagere i forskellige aktiveringsforanstaltninger samt (passive) kontanthjælpsmodtagere, revalideringsydelse mv. Senere er også personer på efterløn, førtidspension, syge- og barselsdagpenge, samt fleksydelse inkluderet i statistikken.
Fordelen ved statistikken over offentligt forsørgede er, at samtlige individbaserede datakilder bliver behandlet indbyrdes for tidsmæssige overlap. Det betyder, at den enkelte person samlet set højst kan optræde med 37 timer (svarende til en fuldtidsperson, altså en person med en deltagelsesgrad på 100 pct.), når man summerer personens ugentlige timer/deltagelsesgrader i de forskellige ydelsestyper/tilstande (ledighed, aktivering, kontanthjælp, syge/barselsdagpenge, efterløn og førtidspension mv.)
Match i 1 tabel: PUOB_SA_2007
Skabt af: Danmarks Statistik.
Statistikken indeholder oplysninger om personer over antallet af fuldtidsmodtagere af offentlige forsørgelsesydelser i de erhvervsaktive aldersgrupper, herunder deltagere i arbejdsmarkedspolitiske foranstaltninger. Hidtil har statistikken omfattet registrerede fuldtidsledige, fuldtidsdeltagere i forskellige aktiveringsforanstaltninger samt (passive) kontanthjælpsmodtagere, revalideringsydelse mv. Senere er også personer på efterløn, førtidspension, syge- og barselsdagpenge, samt fleksydelse inkluderet i statistikken.
Fordelen ved statistikken over offentligt forsørgede er, at samtlige individbaserede datakilder bliver behandlet indbyrdes for tidsmæssige overlap. Det betyder, at den enkelte person samlet set højst kan optræde med 37 timer (svarende til en fuldtidsperson, altså en person med en deltagelsesgrad på 100 pct.), når man summerer personens ugentlige timer/deltagelsesgrader i de forskellige ydelsestyper/tilstande (ledighed, aktivering, kontanthjælp, syge/barselsdagpenge, efterløn og førtidspension mv.)
Match i 1 tabel: PUOB_SA_2008
Skabt af: Danmarks Statistik.
Statistikken indeholder oplysninger om personer over antallet af fuldtidsmodtagere af offentlige forsørgelsesydelser i de erhvervsaktive aldersgrupper, herunder deltagere i arbejdsmarkedspolitiske foranstaltninger. Hidtil har statistikken omfattet registrerede fuldtidsledige, fuldtidsdeltagere i forskellige aktiveringsforanstaltninger samt (passive) kontanthjælpsmodtagere, revalideringsydelse mv. Senere er også personer på efterløn, førtidspension, syge- og barselsdagpenge, samt fleksydelse inkluderet i statistikken.
Fordelen ved statistikken over offentligt forsørgede er, at samtlige individbaserede datakilder bliver behandlet indbyrdes for tidsmæssige overlap. Det betyder, at den enkelte person samlet set højst kan optræde med 37 timer (svarende til en fuldtidsperson, altså en person med en deltagelsesgrad på 100 pct.), når man summerer personens ugentlige timer/deltagelsesgrader i de forskellige ydelsestyper/tilstande (ledighed, aktivering, kontanthjælp, syge/barselsdagpenge, efterløn og førtidspension mv.)
Match i 1 tabel: PUOB_SA_2009
Skabt af: Danmarks Statistik.
Statistikken indeholder oplysninger om personer over antallet af fuldtidsmodtagere af offentlige forsørgelsesydelser i de erhvervsaktive aldersgrupper, herunder deltagere i arbejdsmarkedspolitiske foranstaltninger. Hidtil har statistikken omfattet registrerede fuldtidsledige, fuldtidsdeltagere i forskellige aktiveringsforanstaltninger samt (passive) kontanthjælpsmodtagere, revalideringsydelse mv. Senere er også personer på efterløn, førtidspension, syge- og barselsdagpenge, samt fleksydelse inkluderet i statistikken.
Fordelen ved statistikken over offentligt forsørgede er, at samtlige individbaserede datakilder bliver behandlet indbyrdes for tidsmæssige overlap. Det betyder, at den enkelte person samlet set højst kan optræde med 37 timer (svarende til en fuldtidsperson, altså en person med en deltagelsesgrad på 100 pct.), når man summerer personens ugentlige timer/deltagelsesgrader i de forskellige ydelsestyper/tilstande (ledighed, aktivering, kontanthjælp, syge/barselsdagpenge, efterløn og førtidspension mv.)
Match i 1 tabel: PUOB_SA_2010
Skabt af: Danmarks Statistik.
Statistikken indeholder oplysninger om personer over antallet af fuldtidsmodtagere af offentlige forsørgelsesydelser i de erhvervsaktive aldersgrupper, herunder deltagere i arbejdsmarkedspolitiske foranstaltninger. Hidtil har statistikken omfattet registrerede fuldtidsledige, fuldtidsdeltagere i forskellige aktiveringsforanstaltninger samt (passive) kontanthjælpsmodtagere, revalideringsydelse mv. Senere er også personer på efterløn, førtidspension, syge- og barselsdagpenge, samt fleksydelse inkluderet i statistikken.
Fordelen ved statistikken over offentligt forsørgede er, at samtlige individbaserede datakilder bliver behandlet indbyrdes for tidsmæssige overlap. Det betyder, at den enkelte person samlet set højst kan optræde med 37 timer (svarende til en fuldtidsperson, altså en person med en deltagelsesgrad på 100 pct.), når man summerer personens ugentlige timer/deltagelsesgrader i de forskellige ydelsestyper/tilstande (ledighed, aktivering, kontanthjælp, syge/barselsdagpenge, efterløn og førtidspension mv.)
Match i 1 tabel: PUOB_SA_2011
Skabt af: Danmarks Statistik.
Statistikken indeholder oplysninger om personer over antallet af fuldtidsmodtagere af offentlige forsørgelsesydelser i de erhvervsaktive aldersgrupper, herunder deltagere i arbejdsmarkedspolitiske foranstaltninger. Hidtil har statistikken omfattet registrerede fuldtidsledige, fuldtidsdeltagere i forskellige aktiveringsforanstaltninger samt (passive) kontanthjælpsmodtagere, revalideringsydelse mv. Senere er også personer på efterløn, førtidspension, syge- og barselsdagpenge, fleksydelse, jobrotation samt SU-modtagere inkluderet i statistikken. Fordelen ved statistikken over offentligt forsørgede er, at samtlige individbaserede datakilder bliver behandlet indbyrdes for tidsmæssige overlap. Det betyder, at den enkelte person samlet set højst kan optræde med 37 timer (svarende til en fuldtidsperson, altså en person med en deltagelsesgrad på 100 pct.), når man summerer personens ugentlige timer/deltagelsesgrader i de forskellige ydelsestyper/tilstande (ledighed, aktivering, kontanthjælp, syge/barselsdagpenge, efterløn og førtidspension mv.)
Match i 1 tabel: PUOB_SA_2012
Skabt af: Danmarks Statistik.
Statistikken indeholder oplysninger om personer over antallet af fuldtidsmodtagere af offentlige forsørgelsesydelser i de erhvervsaktive aldersgrupper, herunder deltagere i arbejdsmarkedspolitiske foranstaltninger. Hidtil har statistikken omfattet registrerede fuldtidsledige, fuldtidsdeltagere i forskellige aktiveringsforanstaltninger samt (passive) kontanthjælpsmodtagere, revalideringsydelse mv. Senere er også personer på efterløn, førtidspension, syge- og barselsdagpenge, fleksydelse, jobrotation samt SU-modtagere inkluderet i statistikken. Fordelen ved statistikken over offentligt forsørgede er, at samtlige individbaserede datakilder bliver behandlet indbyrdes for tidsmæssige overlap. Det betyder, at den enkelte person samlet set højst kan optræde med 37 timer (svarende til en fuldtidsperson, altså en person med en deltagelsesgrad på 100 pct.), når man summerer personens ugentlige timer/deltagelsesgrader i de forskellige ydelsestyper/tilstande (ledighed, aktivering, kontanthjælp, syge/barselsdagpenge, efterløn og førtidspension mv.)
Match i 1 tabel: PUOB_SA_2015
Skabt af: Danmarks Statistik.
Statistikken indeholder oplysninger om personer over antallet af fuldtidsmodtagere af offentlige forsørgelsesydelser i de erhvervsaktive aldersgrupper, herunder deltagere i arbejdsmarkedspolitiske foranstaltninger. Hidtil har statistikken omfattet registrerede fuldtidsledige, fuldtidsdeltagere i forskellige aktiveringsforanstaltninger samt (passive) kontanthjælpsmodtagere, revalideringsydelse mv. Senere er også personer på efterløn, førtidspension, syge- og barselsdagpenge, fleksydelse, jobrotation samt SU-modtagere inkluderet i statistikken. Fordelen ved statistikken over offentligt forsørgede er, at samtlige individbaserede datakilder bliver behandlet indbyrdes for tidsmæssige overlap. Det betyder, at den enkelte person samlet set højst kan optræde med 37 timer (svarende til en fuldtidsperson, altså en person med en deltagelsesgrad på 100 pct.), når man summerer personens ugentlige timer/deltagelsesgrader i de forskellige ydelsestyper/tilstande (ledighed, aktivering, kontanthjælp, syge/barselsdagpenge, efterløn og førtidspension mv.)
Match i 1 tabel: PUOB_SA_2016
Skabt af: Danmarks Statistik.
Statistikken indeholder oplysninger om personer over antallet af fuldtidsmodtagere af offentlige forsørgelsesydelser i de erhvervsaktive aldersgrupper, herunder deltagere i arbejdsmarkedspolitiske foranstaltninger. Hidtil har statistikken omfattet registrerede fuldtidsledige, fuldtidsdeltagere i forskellige aktiveringsforanstaltninger samt (passive) kontanthjælpsmodtagere, revalideringsydelse mv. Senere er også personer på efterløn, førtidspension, syge- og barselsdagpenge, fleksydelse, jobrotation samt SU-modtagere inkluderet i statistikken. Fordelen ved statistikken over offentligt forsørgede er, at samtlige individbaserede datakilder bliver behandlet indbyrdes for tidsmæssige overlap. Det betyder, at den enkelte person samlet set højst kan optræde med 37 timer (svarende til en fuldtidsperson, altså en person med en deltagelsesgrad på 100 pct.), når man summerer personens ugentlige timer/deltagelsesgrader i de forskellige ydelsestyper/tilstande (ledighed, aktivering, kontanthjælp, syge/barselsdagpenge, efterløn og førtidspension mv.)
Match i 1 tabel: PUOB_SA_2013
Skabt af: Danmarks Statistik.
Statistikken indeholder oplysninger om personer over antallet af fuldtidsmodtagere af offentlige forsørgelsesydelser i de erhvervsaktive aldersgrupper, herunder deltagere i arbejdsmarkedspolitiske foranstaltninger. Hidtil har statistikken omfattet registrerede fuldtidsledige, fuldtidsdeltagere i forskellige aktiveringsforanstaltninger samt (passive) kontanthjælpsmodtagere, revalideringsydelse mv. Senere er også personer på efterløn, førtidspension, syge- og barselsdagpenge, fleksydelse, jobrotation samt SU-modtagere inkluderet i statistikken. Fordelen ved statistikken over offentligt forsørgede er, at samtlige individbaserede datakilder bliver behandlet indbyrdes for tidsmæssige overlap. Det betyder, at den enkelte person samlet set højst kan optræde med 37 timer (svarende til en fuldtidsperson, altså en person med en deltagelsesgrad på 100 pct.), når man summerer personens ugentlige timer/deltagelsesgrader i de forskellige ydelsestyper/tilstande (ledighed, aktivering, kontanthjælp, syge/barselsdagpenge, efterløn og førtidspension mv.)
Match i 1 tabel: PUOB_SA_2014
Skabt af: Danmarks Statistik.
Statistikken indeholder oplysninger om personer over antallet af fuldtidsmodtagere af offentlige forsørgelsesydelser i de erhvervsaktive aldersgrupper, herunder deltagere i arbejdsmarkedspolitiske foranstaltninger. Hidtil har statistikken omfattet registrerede fuldtidsledige, fuldtidsdeltagere i forskellige aktiveringsforanstaltninger samt (passive) kontanthjælpsmodtagere, revalideringsydelse mv. Senere er også personer på efterløn, førtidspension, syge- og barselsdagpenge, fleksydelse, jobrotation samt SU-modtagere inkluderet i statistikken. Fordelen ved statistikken over offentligt forsørgede er, at samtlige individbaserede datakilder bliver behandlet indbyrdes for tidsmæssige overlap. Det betyder, at den enkelte person samlet set højst kan optræde med 37 timer (svarende til en fuldtidsperson, altså en person med en deltagelsesgrad på 100 pct.), når man summerer personens ugentlige timer/deltagelsesgrader i de forskellige ydelsestyper/tilstande (ledighed, aktivering, kontanthjælp, syge/barselsdagpenge, efterløn og førtidspension mv.)
Match i 1 tabel: PUOB_SA_2018
Skabt af: Danmarks Statistik.
Statistikken indeholder oplysninger om personer over antallet af fuldtidsmodtagere af offentlige forsørgelsesydelser i de erhvervsaktive aldersgrupper, herunder deltagere i arbejdsmarkedspolitiske foranstaltninger. Hidtil har statistikken omfattet registrerede fuldtidsledige, fuldtidsdeltagere i forskellige aktiveringsforanstaltninger samt (passive) kontanthjælpsmodtagere, revalideringsydelse mv. Senere er også personer på efterløn, førtidspension, syge- og barselsdagpenge, fleksydelse, jobrotation samt SU-modtagere inkluderet i statistikken. Fordelen ved statistikken over offentligt forsørgede er, at samtlige individbaserede datakilder bliver behandlet indbyrdes for tidsmæssige overlap. Det betyder, at den enkelte person samlet set højst kan optræde med 37 timer (svarende til en fuldtidsperson, altså en person med en deltagelsesgrad på 100 pct.), når man summerer personens ugentlige timer/deltagelsesgrader i de forskellige ydelsestyper/tilstande (ledighed, aktivering, kontanthjælp, syge/barselsdagpenge, efterløn og førtidspension mv.)
Match i 1 tabel: PUOB_SA_2019
Skabt af: Danmarks Statistik.
Formålet med statistikken er at give oplysninger til statistiske opgørelser vedrørende befolkningens indkomst- skatte og fradragsforhold.
Match i 1 tabel: PERSON_INDK_SA_2013
Skabt af: SFI - Det Nationale Forskningscenter for Velfærd.