| activityadditionalparams |
Kun til intern brug. |
| "activityid (PK)" |
unikt id for rækken |
| activitytypecode |
aktivitetstype |
| activitytypecodename |
navn på aktivitetstype; telefonopkald |
| actualdurationminutes |
angiver opkaldets varighed i minutter. Bruges næsten ikke da telefonopkald foregår
igennem et eksternt system. |
| actualend |
Angiv telefonopkaldets faktiske slutdato og -klokkeslæt. Som standard vises den dato
og det klokkeslæt, da aktiviteten blev fuldført eller annulleret, men dette kan redigeres
for at registrere telefonopkaldets faktiske varighed. |
| actualstart |
opkaldets starttidpunkt |
| ap_afgrelseskode |
Opslag til den relaterede sags afgørelseskode |
| ap_afgrelseskodename |
Navn på opslag til den relaterede sags afgørelseskode |
| ap_bookingnr |
Relaterede sags bookingnummer |
| ap_efterbehandlingstid |
Efterbehandlingstid målt i minutter |
| ap_efterbehandlingtid |
Tiden i minutter brugt på efterbehandling efter at opkaldet er afsluttet, bruges
næsten ikke |
| ap_forslaaetloesning |
Forslået løsning |
| ap_pris |
Rejsens pris i kr. |
| ap_pris_base |
Værdi af Pris i grundvaluta. |
| ap_sagstype |
Opslag til den relaterede sags sagstype |
| ap_sagstypename |
Navn på opslag til den relaterede sags sagstype |
| ap_samtaletid |
opkaldets varighed i minutter |
| ap_samtaltid |
opkaldets varighed i minutter, bruges næsten ikke |
| ap_telefonko |
Navn på telefonkøen |
| ap_varighed |
opkaldets varighed i minutter, bruges næsten ikke |
| category |
Angiv en kategori for at identificere telefonopkaldstypen, f.eks. indsamling af
kundeemner eller kundeopfølgning, for at knytte telefonopkaldet til en
forretningsgruppe eller funktion. |
| createdby |
opslagsid til systembruger, der har oprettet rækken |
| createdbyname |
fulde navn på opretter af rækken |
| createdbyyominame |
Navn på viser, hvem der har oprettet posten. Japansk skrivemåde |
| createdon |
oprettetdato |
| createdonbehalfby |
Viser, hvem der oprettede posten på vegne af en anden bruger. |
| createdonbehalfbyname |
Navn på viser, hvem der oprettede posten på vegne af en anden bruger. |
| createdonbehalfbyyominame |
Navn på viser, hvem der oprettede posten på vegne af en anden bruger.
Japansk skrivemåde |
| description |
infomationer omkring opkaldet samlet i en tekststreng; session id, opkaldsnummer, kaldet nummer, navn på sagsbehandler der har taget opkaldet, opkaldskø, svartid og opkaldets varighed |
| directioncode |
valgkolonne, der angiver om opkaldet er ind- eller udgående |
| directioncodename |
navn på opkaldets retning; indgående/udgående |
| exchangerate |
Viser omregningskursen for postens valuta. Valutakursen bruges til at konvertere alle
pengefelter i posten fra den lokale valuta til systemets standardvaluta. |
| "from" |
navn på opkalder, bruges næsten ikke |
| importsequencenumber |
Entydigt id for den dataimport eller dataoverførsel, der oprettede denne post. |
| isbilled |
Angiver, om telefonopkaldsaktiviteten blev faktureret som en del af løsning af en sag. |
| isbilledname |
Navn på angiver, om telefonopkaldsaktiviteten blev faktureret som en del af løsning
af en sag. |
| isregularactivity |
Oplysninger om, hvorvidt aktiviteten er en almindelig aktivitetstype eller hændelsestype. |
| isregularactivityname |
Navn på oplysninger om, hvorvidt aktiviteten er en almindelig aktivitetstype eller
hændelsestype. |
| isworkflowcreated |
Angiver, om telefonopkaldsaktiviteten blev oprettet af en arbejdsprocesregel. |
| isworkflowcreatedname |
Navn på angiver, om telefonopkaldsaktiviteten blev oprettet af en arbejdsprocesregel. |
| lastonholdtime |
Indeholder dato- og klokkeslætsstemplet for den seneste tid for I venteposition. |
| leftvoicemail |
valgkolonne, der angiver om der er indtalt besked, bruges ikke |
| leftvoicemailname |
navn på valgkolonne, ja/nej |
| modifiedby |
opslagsid til systembruger, der senest har ændret rækken |
| modifiedbyname |
navn på systembruger, der senest har ændret rækken |
| modifiedbyyominame |
Navn på viser, hvem der sidst har opdateret posten. Japansk skrivemåde |
| modifiedon |
dato for hvornår rækken senest er ændret |
| modifiedonbehalfby |
Viser, hvem der sidst har opdateret posten på vegne af en anden bruger. |
| modifiedonbehalfbyname |
Navn på viser, hvem der sidst har opdateret posten på vegne af en anden bruger. |
| modifiedonbehalfbyyominame |
Navn på viser, hvem der sidst har opdateret posten på vegne af en anden bruger.
Japansk skrivemåde |
| onholdtime |
Viser, hvor længe posten var i venteposition i minutter. |
| overriddencreatedon |
Dato og klokkeslæt for overførsel af posten. |
| ownerid |
opslagsid til team eller systembruger, der ejer rækken |
| owneridname |
navn på team eller systembruger, der ejer rækken |
| owneridtype |
angiver om rækken ejes af et team eller en systembruger |
| owneridyominame |
Navn på angiv den bruger eller det team, der er tildelt til at administrere posten.
dette felt opdateres, hver gang posten tildeles en ny bruger. Japansk skrivemåde |
| owningbusinessunit |
opslagsid til businessunit, der ejer rækken |
| owningbusinessunitname |
navn på businessunit, der ejer rækken |
| owningteam |
Navn på ejerteamet, hvis rækken ejes af et team |
| owninguser |
Navn på ejeren af rækken, hvis den ejes af en systembruger |
| phonenumber |
indgående telefonnummer |
| prioritycode |
prioritetskode |
| prioritycodename |
navn på prioritetskode; normal |
| processid |
Viser processens id. |
| "regardingobjectid (FK)" |
opslagsid til kontaktperson, hvis opkaldet er indgående |
| regardingobjectidname |
navn på kontaktperson |
| regardingobjectidyominame |
Navn på vælg den post, som telefonopkaldet er relateret til. Japansk skrivemåde |
| regardingobjecttypecode |
tabelkode for angående objekt; 1 for firma, 2 for kontaktperson og 112 for sag |
| scheduleddurationminutes |
Planlagt varighed af telefonopkaldsaktiviteten, angivet i minutter. |
| scheduledend |
Angiv forventet forfaldsdato og -klokkeslæt. |
| scheduledstart |
Angiv forventet forfaldsdato og -klokkeslæt. |
| serviceid |
service_phonecalls |
| slaid |
Vælg den serviceaftale (SLA), du vil anvende på telefonopkaldsposten. |
| slainvokedid |
Sidste SLA, der blev anvendt til dette telefonopkald. Dette felt er kun beregnet til
intern brug. |
| slainvokedidname |
Navn på sidste sla, der blev anvendt til dette telefonopkald. dette felt er kun beregnet
til intern brug. |
| slaname |
Navn på serviceaftale, der blev anvendt på dette telefonopkald. |
| sortdate |
Viser den dato og det klokkeslæt, aktiviteterne er sorteret efter. |
| stageid |
Viser fasens id. |
| statecode |
valgkolonne, der angiver om rækken er aktiv eller inaktiv |
| statecodename |
navn på valgkolonneværdi, der angiver om rækken er aktiv eller inaktiv |
| statuscode |
valgkolonne, der angiver hvilket stadie rækken er i indenfor aktiv/inaktiv |
| statuscodename |
navn på valgkolonneværdi, der angiver hvilket stadie rækken er i indenfor aktiv/inaktiv |
| subcategory |
Angiv en underkategori for at identificere telefonopkaldstypen og relatere aktiviteten
til et bestemt produkt, et salgsområde, en forretningsgruppe eller en anden funktion. |
| subject |
emne for opkaldet, typisk "Call through Puzzel" |
| timezoneruleversionnumber |
Det har ikke været muligt at oversætte værdierne direkte i afleveringen til arkiv |
| "to" |
modtager af opkaldet, bruges næsten ikke |
| transactioncurrencyid |
Vælg den lokale valuta til posten for at sikre, at budgetter rapporteres i den korrekte
valuta. |
| transactioncurrencyidname |
Navn på vælg den lokale valuta til posten for at sikre, at budgetter rapporteres i den
korrekte valuta. |
| traversedpath |
Kun til intern brug. |
| utcconversiontimezonecode |
Den tidszonekode, der var i brug ved oprettelse af posten. |
| versionnumber |
Versionsnummeret for telefonopkaldsaktiviteten. |