Skabt af: SFI - Det Nationale Forskningscenter for Velfærd.
at evaluere virkningen af den såkaldte "omprioriteringslov 2000" for de almene boliger
Skabt af: SFI - Det Nationale Forskningscenter for Velfærd.
Skabt af: Ministeriet for By, Bolig og Landdistrikter, Integration, og Sociale Forhold, Udlændinge- og Integrationsministeriet, Trafik-, Bygge- og Boligstyrelsen, Bolig- og Planstyrelsen, Landsbyggefonden, Byggeskadefonden.
BOSSINF-Renovering er et administrativt IT-system, som indeholder oplysninger om de almene renoveringer, som er omfattet af Byggeskadefondens forsikringsdækning af eventuelle byggeskader, som kan opstå i forbindelse med renoveringsarbejderne.
Systemet taget i brug 1/7 2011.
Men i perioden 14. januar 2008 til 31.12.2010 er der 31 projekter.
I perioden 1.1.2011-30.6.2011 er der 34 projekter. Der er kun tale om §91-projekter.
Skabt af: By- og Boligministeriet.
Match i 6 tabeller: JA8480AN, JA8480BN, JA8480CN, JA8480DN, JA8480EN, ...
Skabt af: Velfærdsministeriet, Indenrigs- og Socialministeriet, Socialministeriet, Ministeriet for By, Bolig og Landdistrikter, Udlændinge-, Integrations- ogBoligministeriet, Trafik-, Bygge- og Boligstyrelsen, Albertslund Kommune, Allerød Kommune, Assens Kommune, Ballerup Kommune, Billund Kommune, Bornholms Regionskommune, Brøndby Kommune, Brønderslev Kommune, Dragør Kommune, Egedal Kommune, Esbjerg Kommune, Fanø Kommune, Favrskov Kommune, Faxe Kommune, Fredensborg Kommune, Fredericia Kommune, Frederiksberg Kommune, Frederikshavn Kommune, Frederikssund Kommune, Furesø Kommune, Faaborg-Midtfyn Kommune, Gentofte Kommune, Gladsaxe Kommune, Glostrup Kommune, Greve Kommune, Gribskov Kommune, Guldborgsund Kommune, Haderslev Kommune, Halsnæs Kommune, Hedensted Kommune, Helsingør Kommune, Herlev Kommune, Herning Kommune, Hillerød Kommune, Hjørring Kommune, Holbæk Kommune, Holstebro Kommune, Horsens Kommune, Hvidovre Kommune, Høje-Taastrup Kommune, Hørsholm Kommune, Ikast-Brande Kommune, Ishøj Kommune, Jammerbugt Kommune, Kalundborg Kommune, Kerteminde Kommune, Kolding Kommune, Københavns Kommune, Køge Kommune, Langeland Kommune, Lejre Kommune, Lemvig Kommune, Lolland Kommune, Lyngby-Taarbæk Kommune, Mariagerfjord Kommune, Middelfart Kommune, Morsø Kommune, Norddjurs Kommune, Nordfyns Kommune, Nyborg Kommune, Næstved Kommune, Odder Kommune, Odense Kommune, Odsherred Kommune, Randers Kommune, Rebild Kommune, Ringkøbing-Skjern Kommune, Ringsted Kommune, Roskilde Kommune, Rudersdal Kommune, Rødovre Kommune, Samsø Kommune, Silkeborg Kommune, Skanderborg Kommune, Skive Kommune, Slagelse Kommune, Solrød Kommune, Sorø Kommune, Stevns Kommune, Struer Kommune, Svendborg Kommune, Syddjurs Kommune, Sønderborg Kommune, Thisted Kommune, Tønder Kommune, Tårnby Kommune, Vallensbæk Kommune, Varde Kommune, Vejen Kommune, Vejle Kommune, Vesthimmerlands Kommune, Viborg Kommune, Vordingborg Kommune, Ærø Kommune, Aabenraa Kommune, Aalborg Kommune, Aarhus Kommune.
BOSSINF-STB skal understøtte sagsbehandlingen i forbindelse med statens støtte primært til nybyggeri af almene boliger i Danmark. Der SKAL indberettes i systemets skemaer A, B og C, når der søges om ydelsesstøtte eller servicearealtilskud. Systemet sikrer fx, at byggeriet overholder lovmæssige bestemmelser for anskaffelsessummer (dvs. at der ikke bygges for dyrt), at realkreditbelåningen overholder gældende lov og at der ikke kan foretages overbelåning. Systemet danner grundlag for, at Udbetaling Danmark kan udbetale ydelsesstøtte og servicearealtilskud.
Skabt af: Herlev Kommune.
Systemet er oprettet som fagsystem for myndighedssagsbehandlingen I Herlev kommune, på området voksen med særlige behov. Alle borgere der har søgt og fået afslag eller bevilget en ydelse er registeret i systemet. Systemet er brugt som dokumenthåndteringssystem og journalskrivning. Systemet er ligeledes anvendt til at indberette til Danmarks Statistik.
Skabt af: Nyborg Kommune.
Systemet er oprettet som fagsystem for myndig-hedssagsbehandlingen i kommunen, på området Voksen med særlige behov. Alle borgere, der har søgt og fået afslag eller bevilget en ydelse, er registeret i systemet. Systemet er brugt som do-kumenthåndteringssystem og journalskrivning. Systemet er ligeledes anvendt til at indberette til Danmarks Statisti.
Skabt af: Galten Kommune, Ry Kommune, Hørning Kommune, Skanderborg Kommune.
Styring af ældreplejen, herunder behandlinger, medicineringer og handleplaner.
Skabt af: Gl. Holstebro Kommune, Ulfborg-Vemb Kommune, Vinderup Kommune.
Styring af ældreplejen, herunder behandlinger, medicineringer og handleplaner.
Skabt af: Kalundborg Kommune.
Systemet er oprettet som fagsystem for myndig-hedssagsbehandlingen i kommunen, på området Voksen med særlige behov. Alle borgere, der har søgt og fået afslag eller bevilget en ydelse, er registeret i systemet. Systemet er brugt som do-kumenthåndteringssystem og journalskrivning. Systemet er ligeledes anvendt til at indberette til Danmarks Statistik
Skabt af: Rødovre Kommune.
eDoc var Rødovre Kommunes generelle ESDH-system, hvor sager, der ikke hørte hjemme i andre fagsystemer, blev journaliseret. Dette for at sikre opbevaring, genfinding og videndeling.
Skabt af: Horsens Kommune, Horsens gl. Kommune, Gedved Kommune.
ESDH-system med det formål at håndtere sager og dokumenter elektronisk i forbindelse med kommunens sagsbehandling.
Skabt af: Skævinge Kommune, Hillerød Kommune.
Systemet har skullet dokumentere kommunens sagsbehandling.
Skabt af: Fanø Kommune.
Digital sagsstyring- og dokumenthåndtering. Kommunens sagsbehandling baseret på digital forvaltning og videndeling. Indsamling, registrering, opbevaring, systematisering, overgivelse og sletning. Indscanning af indgående papirpost. Digital fremsøgning af sager og dokumenter til støtte for sagsbehandlingen - digital vedligeholdelse af firma- og personoplysninger med henblik på korrekt adressering af korrespondance - lagring af digitial korrespondance med private personer/firmaer og offentlige myndigheder - videndeling på tværs af kommunen i det omfang dette er lovlit i henhold til forvaltningslovgivningen.
Skabt af: Skive Kommune, Skive Kommune, Spøttrup Kommune.
KMD Sag er kommunens centrale ESDH-system, som anvendes til dokumentation af borgersager, emnesager og politiske sager. Systemet indeholder data og dokumenter fra gl. Skive Kommunes ESDH-løsning 2003-2006 og PPR-system 1007-2004 og gl. Spøttrup Kommunes socialsystem 1999-2004
Skabt af: Faaborg Kommune, Ringe Kommune, Faaborg-Midtfyn Kommune.
KMD Sag Basis og Journal er et sagshenvisnings- og advissystem. KMD Sag indeholder Identifikationsoplysninger på borgere, der modtager ydelser fra kommunen, dvs. arbejdsløshedsdagpenge, kontanthjælp og revalidering, aktivering, orlovsydelser, sygedagpenge, folke- og førtidspension. Ligeledes oplysninger eller adviser vedr. inkasso, SU, ventelister, hjælpemidler, omsorgsjournaler, hjemmehjælp, familiepleje, efterløn, boligsikring, boligstøtte, daginstitution, boliglån, flygtninge, forældremøder, handicap, haveservice, helbred, sundhedspleje, barsel, Akasse, ungdomsvejledning mv.
Skabt af: Jammerbugt Kommune.
ESDH-system med det formål at håndtere sager og dokumenter elektronisk i forbindelse med kommunens sagsbehandling.
Skabt af: Fredericia Kommune.
At skabe et fælles sag- og arkivsystem for Fredericia Kommune, med henblik på effektiv sagsbehandling, videndeling og genfinding af sager.
Der er digitale metadata for hele perioden og digitale dokumenter fra 1.1.2014 - 31.12.2019
Skabt af: Gl. Varde Kommune, Ny Varde Kommune.
Varde Kommune anvender KMD Sag EDH til registrering og styring hovedsagelig af borgersager. I KMD Sag EDH har brugerne adgang til at se/læse eller sagsbehandle sager, journalnotater, adviser (erindringer) inden for deres arbejdsområde.
Derudover modtager brugerne også ’dagens post’. Brugerne har forskellige rolleprofiler og derved har de forskellige adgange til at se/læse, registrere og sagsbehandle ind i systemet.
Skabt af: Hoje-Taastrup Kommune.
Sags- og dokumentaandteringssystem for at kunne gemme og fremsøge sager og dokumenter. Samtidig at kunne opfylde logningskrav.
Skabt af: Halsnæs Kommune.
SBSYS er et journalsystem, som bruges af alle forvaltninger i Halsnæs kommune til digital sagsstyring og dokumenthåndtering. Kommunens sagsbehandling baseret på digital forvaltning og videndeling. Indscanning af indgående papirpost. Digital fremsøgning af sager og dokumenter til støtte for sagsbehandlingen. Videndeling på tværs af kommunen
Skabt af: Struer gl. Kommune, Struer Kommune.
KMD Sag er kommunens centrale ESDH-system, som anvendes til dokumentation af borgersager, emnesager og politiske sager. Systemet indeholder data fra Struer Kommune.
Skabt af: Gl. Horsens Kommune, Bræstrup Kommune, Gedved Kommune, Horsens Ny Kommune.
KMD Sag Basis og Journal er et sagshenvisnings- og advissystem. KMD Sag indeholder Identifikationsoplysninger på borgere, der modtager ydelser fra kommunen, dvs. arbejdsløshedsdagpenge, kontanthjælp og revalidering, aktivering, orlovsydelser, sygedagpenge, folke- og førtidspension. Ligeledes oplysninger eller adviser vedr. inkasso, SU, ventelister, hjælpemidler, omsorgsjournaler, hjemmehjælp, familiepleje, efterløn, boligsikring, boligstøtte, daginstitution, boliglån, flygtninge, forældremøder, handicap, haveservice, helbred, sundhedspleje, barsel, Akasse, ungdomsvejledning mv.
Skabt af: Aalestrup Kommune, Farsø Kommune, Løgstør Kommune, Aars Kommune, Vesthimmerlands Kommune.
KMD Sag er kommunens centrale ESDH-system, som anvendes til dokumentation af borgersager, emnesager og politiske sager. Systemet indeholder data og dokumenter fra Vesthimmerland Kommune.
Skabt af: Fredericia gl. kommune, Fredericia.
I KMD Sag EDH har brugerne adgang til at se/læse eller sagsbehandle sager, journalnotater, adviser (erindringer) inden for deres arbejdsområde. Derudover modtager brugerne også ’dagens post’. Brugerne har forskellige rolleprofiler og derved har de forskellige adgange til at se/læse, registrere og sagsbehandle ind i systemet.
Skabt af: Allerød Kommune.
Systemet har skullet dokumentere kommunens sagsbehandling.
Skabt af: Lejre Kommune.
At skabe et fælles sag- og arkivsystem for Lejre Kommune, med henblik på effektiv sagsbehandling, videndeling og genfinding af sager.
Der er digitale metadata for hele perioden og digitale dokumenter fra 1.1.2014 - 31.12.2019
Skabt af: Vallø Kommune, Stevns Kommune, Stevns (ny) Kommune.
Formålet med systemet er at danne grundlag for kommunens løbende sagsbehandling med tilhørende dokumenthåndtering og arkivering.
Skabt af: Viborg Kommune, Viborg Kommune, Bjerringbro Kommune, Karup Kommune, Fjends Kommune, Møldrup Kommune, Tjele Kommune, Aalestrup Kommune.
Formålet med KMD Sag Basis og Journal er at være en fælles platform for behandling af personsager.
Skabt af: Gørlev Kommune, Kalundborg gl. Kommune, Kalundborg Kommune.
Formålet med KMD Sag EDH er styring af kommunens sager og dokumener. Formålet med KMD Sag Basis og Journal er at være en fælles platform for behandling af personsager.
Skabt af: Nyborg Gl. Kommune, Nyborg Kommune.
Elektronisk sagsstyring- og dokumenthåndtering. Effektiv og konsistent sagsbehandling i kommunen baseret på digital forvaltning og videndeling. Indsamling, registrering, opbevaring, systematisering, overgivelse og sletning. Indscanning af indgående papirpost. Elektronisk fremsøgning af sager og dokumenter til støtte for sagsbehandlingen - elektronisk vedligeholdelse af firma- og personoplysninger med henblik på korrekt adressering af korrespondence - lagring af elektronisk korrespondence med private personer/firmaer og offentlige myndigheder - videndeling på tværs af kommunen i det omfang dette er lovligt i henhold til forvaltningsloven.
Skabt af: Albertslund Kommune, Allerød Kommune, Augustenborg Kommune, Aulum-Haderup Kommune, Bjerringbro Kommune, Bogense Kommune, Bov Kommune, Bredebro Kommune, Broager Kommune, Broby Kommune, Brøndby Kommune, Brønderslev Kommune, Brønderslev-Dronninglund Kommune, Egebjerg Kommune, Egvad Kommune, Ejby Kommune, Fanø Kommune, Favrskov Kommune, Fjends Kommune, Fredericia Kommune, Faaborg Kommune, Faaborg-Midtfyn Kommune, Gedved Kommune, Glostrup Kommune, Gråsten Kommune, Gudme Kommune, Gørlev Kommune, Hadsten Kommune, Halsnæs Kommune, Hammel Kommune, Hanstholm Kommune, Herlev Kommune, Herning Kommune, Hillerød Kommune, Hinnerup Kommune, Holmsland Kommune, Horsens Kommune, Hundested Kommune, Hvidovre Kommune, Hvorslev Kommune, Højer Kommune, Høje-Tåstrup Kommune, Ikast-Brande Kommune, Jammerbugt Kommune, Karup Kommune, Kerteminde Kommune, Køge Kommune, Langeland Kommune, Langeskov Kommune, Lejre Kommune, Lemvig Kommune, Lundtoft Kommune, Løgumkloster Kommune, Middelfart Kommune, Morsø Kommune, Munkebo Kommune, Møldrup Kommune, Nordborg Kommune, Norddjurs Kommune, Nordfyns Kommune, Nyborg Kommune, Nørre Åby Kommune, Nørre-Rangstrup Kommune, Odsherred Kommune, Otterup Kommune, Rebild Kommune, Ringe Kommune, Ringkøbing Kommune, Ringkøbing-Skjern Kommune, Ringsted Kommune, Rudkøbing Kommune, Ryslinge Kommune, Rødekro Kommune, Rødovre Kommune, Skive Kommune, Skovbo Kommune, Skælskør Kommune, Skærbæk Kommune, Skævinge Kommune, Slagelse Kommune, Solrød Kommune, Sorø Kommune, Stenløse Kommune, Struer Kommune, Sundeved Kommune, Svendborg Kommune, Sydals Kommune, Sydlangeland Kommune, Sydthy Kommune, Søndersø Kommune, Thisted Kommune, Thyholm Kommune, Tinglev Kommune, Tjele Kommune, Tranekær Kommune, Trehøje Kommune, Tønder Kommune, Ullerslev Kommune, Vallensbæk Kommune, Vallø Kommune, Varde Kommune, Vejen Kommune, Vesthimmerlands Kommune, Viborg Kommune, Videbæk Kommune, Vissenbjerg Kommune, Ærø Kommune, Ørbæk Kommune, Aalestrup Kommune, Årslev Kommune, Aaskov Kommune.
Journal- og notatark har til formål at gøre udsøgning af journal- og notatark samt ajourføring af informationer om sager i journal- eller notatark nemmere.
Målgruppen er medarbejdere i kommunernes socialforvaltning og skatteforvaltning, såvel specialister som kvikskrankemedarbejdere.
Systemet består af to integrerede dele:
Søgedel
Journaldel
Søgedel:
Oversigter over journalark og notatark
Mulighed for at tilknytte knap til at starte andre Windows®-programmer
Mulighed for at tilknytte knap til at starte CICS-transaktionskode på det centrale system.
Journaldel:
Oprettelse og tilføjelse i og sletning af journaler
Oprettelse, rettelse, tilføjelse i og sletning af notater
Udskrivning af dokumenter.
Skabt af: Vesthimmerlands Kommune, Løgstør Kommune.
Formålet med systemet er at danne grundlag for kommunens løbende sagsbehandling med tilhørende dokumenthåndtering og arkivering.
Skabt af: Lejre Kommune.
Journalisering og styring af sagsdata for nemmere genfinding og videndeling.
Skabt af: Ulfborg-Vemb Kommune, Holstebro Kommune, Vinderup Kommune, Holstebro Kommune.
Formålet med systemet er at danne grundlag for kommunens løbende sagsbehandling med tilhørende dokumenthåndtering og -arkivering.
Skabt af: Fredericia Kommune.
At skabe et fælles sag- og arkivsystem for Fredericia Kommune, med henblik på effektiv sagsbehandling, videndeling og genfinding af sager.
Skabt af: Norddjurs Kommune.
Kommunens generelle elektroniske sags- og dokumenthåndteringssystem til brug for sagsbehandling.
Skabt af: Viborg Kommune.
Systemet har skullet dokumentere kommunens sagsbehandling.
Skabt af: Svendborg Kommune, Egebjerg Kommune, Svendborg Kommune.
Systemet har skullet dokumentere kommunens sagsbehandling.
Skabt af: Brøndby Kommune.
Formålet med KMD Sag EDH er styring af kommunens sager og dokumener. Formålet med KMD Sag Basis og Journal er at være en fælles platform for behandling af personsager.
Skabt af: Ringkøbing-Skjern Kommune.
Formålet med anskaffelse af et elektronisk dokumenthåndteringssystem er at skabe et overblik over kommunens journalpligtige sager, der ikke kan føres i dedikeret fagsystem. Systemet sikre at journalisering, journalnotater, samlet overblik og ensartethed i behandling af sager.
Skabt af: Vissenbjerg Kommune, Assens gl. Kommune, Assens Kommune.
Systemet har skullet dokumentere kommunens sagsbehandling.
Skabt af: Odder gl. Kommune, Odder ny Kommune.
KMD Sag er et sagsstyringssystem, der anvendes til at skabe overblik over borgerens sagere, føre journal og modtage advisering
Skabt af: Struer Kommune, Thyholm Kommune.
SBSYS er et sags- og dokumenthåndteringssystem (ESDH). SBSYS indeholder moduler, som er afpasset brugerens behov.
Skabt af: Solrød Kommune.
Solrød Kommunes overordnede mål for indførelsen af ESDH er, at ESDH skal bidrage til at levere en endnu bedre kvalitet overfor borgere m.fl. udkrystalliseret i disse 4 mål:
1. Sikkerhed for at sagerne og sagernes dokumenter til enhver tid er til at finde, er journaliserede og overskuelige
§ For andre end den, som lige har sagen liggende
§ For at forskellige teams/afdelinger/institutioner kan dele fælles sager uden at skulle sende mails/kopier frem og tilbage og hver vedligeholde samme sag.
2. Bedre muligheder for at koordinere sager og udøve helhedsorienteret sagsbehandling, da vi vil kunne søge efter og eventuelt sammenkoble beslægtede sager.
3. Bedre muligheder for at effektivisere og leane vores arbejdsgange og opgaveløsning både i den enkelte afdeling/institution og i de koordinerende og tværgående arbejdsgange. Acadre skal derfor udnyttes til at give os nye teknologiske muligheder til at indføre smartere og lettere arbejdsgange og opgaveløsning.
4. Gøre det lettere at opfylde lovgivning og god sagsbehandlingspraksis.
Skabt af: Hvidovre Kommune.
Systemet har skullet dokumentere kommunens sagsbehandling.
Skabt af: Vordingborg Kommune.
ESDH system med det formål at håndtere sager og dokumenter elektronisk i forbindelse med kommunens sagsbehandling.
Skabt af: Morsø Kommune.
Elektronisk sagsstyring- og dokumenthåndtering. Effektiv og konsistent sagsbehandling i kommunen baseret på digital forvaltning og videndeling. Indsamling, registrering, opbevaring, systematisering, overgivelse og sletning. Indscanning af indgående papirpost. Elektronisk fremsøgning af sager og dokumenter til støtte for sagsbehandlingen - elektronisk vedligeholdelse af firma- og personoplysninger med henblik på korrekt adressering af korrespondence - lagring af elektronisk korrespondence med private personer/firmaer og offentlige myndigheder - videndeling på tværs af kommunen i det omfang dette er lovligt i henhold til forvaltningsloven.
Skabt af: Stevns Kommune, Stevns Kommune.
Registrering af sager og dokumenter i Stevns Kommune.
Skabt af: Køge Kommune, Køge Kommune.
Kommunens journal- og arkivsystem. Kommunens digitaliserede byggesager
Skabt af: Skævinge Kommune.
Journalsystem uden digitale dokumenter med det formål at håndtere sager og dokumenter i forbindelse med kommunens sagsbehandling
Skabt af: Struer gl. Kommune, Struer Kommune.
KMD Sag er kommunens centrale ESDH-system, som anvendes til dokumentation af borgersager, emnesager og politiske sager.
Skabt af: Rudkøbing Kommune, Tranekær Kommune, Sydlangeland Kommune, Langeland Sammenlægningskommune Kommune, Langeland Kommune.
Systemet har skullet dokumentere kommunens sagsbehandling
Skabt af: Svendborg Kommune.
ESDH-system med det formål at håndtere sager og dokumenter elektronisk i forbindelse med kommunens sagsbehandling
Skabt af: Kerteminde Gl. Kommune, Langeskov Kommune, Munkebo Kommune, Kerteminde Ny Kommune.
Kerteminde Kommune anvender KMD Sag EDH til registrering og styring hovedsagelig af borgersager. I KMD Sag EDH har brugerne adgang til at se/læse eller sagsbehandle sager, journalnotater, adviser (erindringer) inden for deres arbejdsområde.
Derudover modtager brugerne også ’dagens post’. Brugerne har forskellige rolleprofiler og derved har de forskellige adgange til at se/læse, registrere og sagsbehandle ind i systemet.
Skabt af: Herning Kommune.
E-journal til registrering af papirsager i Herning Kommune
Skabt af: Lemvig Gl. Kommune, Thyborøn-Harboøre Kommune, Lemvig Ny Kommune.
Elektronisk sagsstyring- og dokumenthåndtering. Effektiv og konsistent sagsbehandling i kommunen baseret på digital forvaltning og videndeling. Indsamling, registrering, opbevaring, systematisering, overgivelse og sletning. Indscanning af indgående papirpost. Elektronisk fremsøgning af sager og dokumenter til støtte for sagsbehandlingen - elektronisk vedligeholdelse af firma- og personoplysninger med henblik på korrekt adressering af korrespondence - lagring af elektronisk korrespondence med private personer/firmaer og offentlige myndigheder - videndeling på tværs af kommunen i det omfang dette er lovligt i henhold til forvaltningsloven.
Skabt af: Egvad, Kommune, Ringkøbing Kommune, Skjern Kommune, Ringkøbing-Skjern Kommune.
Styring af ældreplejen, herunder behandlinger, medicineringer og handleplaner.
Skabt af: Sydlangeland Kommune, Tranekær Kommune, Rudkøbing Kommune, Langeland Kommune.
Styring af ældreplejen, herunder behandlinger, medicineringer og handleplaner.
Skabt af: Socialministeriet, Velfærdministeriet, Indenrigs- og Socialministeriet, Socialministeriet, Indenrigs- og Sundhedsministeriet (Indenrigsdelen), Psykolognævnet, Rådet for Social Udsatte.
At registrere departementets sager og dokumenter i journalperioden 2006-2010.
Skabt af: Assens Kommune, Brøndby Kommune, Favrskov Kommune, Fredensborg Kommune, Fredericia Kommune, Faaborg-Midtfyn Kommune, Hillerød Kommune, Høje-Taastrup Kommune, Ikast-Brande Kommune, Jammerbugt Kommune, Kalundborg Kommune, Langeland Kommune, Middelfart Kommune, Morsø Kommune, Norddjurs Kommune, Nordfyns Kommune, Nyborg Kommune, Odder Kommune, Odsherred Kommune, Rødovre Kommune, Samsø Kommune, Skanderborg Kommune, Skive Kommune, Solrød Kommune, Sorø Kommune, Svendborg Kommune, Varde Kommune, Vesthimmerlands Kommune, Viborg Kommune, Vordingborg Kommune.
Understøtte kommuners håndtering af især det specialiserede socialområde
Skabt af: Albertslund Kommune, Allerød Kommune, Brøndby Kommune, Fredensborg Kommune, Halsnæs Kommune, Herlev Kommune, Hillerød Kommune, Hvidovre Kommune, Høje-Taastrup Kommune, Vallensbæk Kommune, Kalundborg Kommune, Køge Kommune, Lejre kommuner Kommune, Odsherred Kommune, Ringsted Kommune, Solrød Kommune, Sorø Kommune, Stevns Kommune, Vordingborg Kommune, Assens Kommune, Faaborg-Midtfyn Kommune, Kerteminde Kommune, Langeland Kommune, Middelfart Kommune, Nyborg Kommune, Svendborg Kommune, Varde Kommune, Vejen Kommune, Ærø Kommune, Favrskov Kommune, Herning Kommune, Holstebro Kommune, Horsens Kommune, Ikast-Brande Kommune, Lemvig Kommune, Norddjurs Kommune, Odder Kommune, Ringkøbing-Skjern Kommune, Samsø Kommune, Skanderborg Kommune, Skive Kommune, Struer Kommune, Viborg Kommune, Århus Kommune, Brønderslev-Dronninglund Kommune, Jammerbugt Kommune, Morsø Kommune, Rebild Kommune, Thisted Kommune, Vesthimmerlands Kommune.
S og A-systemet er et effektivt værktøj til styring af forvaltningens personsager. S og A-systemet er i stor udstrækning afhængig af folkeregisterdata, der bl.a. anvendes til folkeregisteradvisering på grundlag af folkeregisterhændelser samt til visning af navn, adresse, civilstand og familiemæssige relationer m.m. på diverse skærmbilleder og printmateriale
Skabt af: Thyborøn-Harboøre Kommune, Lemvig Kommune.
Formålet er et elektronisk sagsbærende dokumentsystem dvs. journalisering af sagsbærende dokumenter i forhold til sagsbehandling i Lemvig Kommune herunder opstart, behandling og afgørelse.
Skabt af: Viborg Kommune.
Formålet med KMD Sag Basis og Journal er at være en fælles platform for behandling af personsager. KMD Sag er derfor et sagsstyringssystem, der anvendes til at skabe overblik over borgerens sager, føre journal og modtage advisering
Skabt af: Assens Kommune, Vissenbjerg, Glamsbjerg, Hårby, Tommerup, Aarup og Assens kommuner.
Formålet med KMD Sag Basis og Journal er at være en fælles platform for behandling af personsager. KMD Sag er derfor et sagsstyringssystem, der anvendes til at skabe overblik over borgerens sager, føre journal og modtage advisering
Skabt af: Høje Taastrup Kommune.
KMD Sag har haft til formål at danne adviser på aktive sager samt at kunne skrive journalnotater på borgervendte sager.
Skabt af: Ikast Brande Kommune.
ESDH-system til dokumentation af kommunens sagsbehandling vedrørende sager, der ikke er en Ejendomssag eller en Personsag. Der er separate ESDH-systemer til ejendomssager og personsager
Skabt af: Svendborg Kommune, Egebjerg Kommune, Gudme Kommune, Svendborg Kommune.
Formålet med KMD Sag Basis og Journal er at være en fælles platform for behandling af personsager. KMD Sag er derfor et sagsstyringssystem, der anvendes til at skabe overblik over borgerens sager, føre journal og modtage advisering
Skabt af: Rebild Kommune, Støvring Kommune, Skørping Kommune, Nørager Kommune.
SBSYS er Rebild Kommunes primære ESDH-system. Formålet er at have en struktureret håndtering af de af Rebild Kommunes elektroniske sager og dokumenter som ikke håndteres i et af kommunens fagsystemer.
Skabt af: Midtdjurs Kommune, Rønde Kommune, Ebeltoft Kommune, Rosenholm Kommune, Syddjurs Kommune.
Kommunens generelle elektroniske sags og dokumenthåndteringssystem til brug for sagsbehandling