Skabt af: Endelave Kommune, Hatting-Torsted Kommune, Lundum-Hansted Kommune, Tamdrup Kommune, Tyrsted-Uth Kommune, Vær-Nebel Kommune.
Hovedregistret indeholder et folkeregisterkort for hver af de indbyggere, som boede i kommunen i 1970. Kvinder og børn er anført på ægtemandens kort.
Skabt af: Brønderslev Kommune, Hellum Kommune, Jerslev Kommune, Serritslev Kommune, Tolstrup-Stenum Kommune, Øster Brønderslev-Hallund Kommune.
Afgangsregistret indeholder et folkeregisterkort for hver af de indbyggere, der er fraflyttet kommunen, eller som boede i kommunen i 1970. Kvinder og børn er anført på ægtemandens kort.
Skabt af: Ullerup landsogn (Fredericia landdistrikt), Vejlby Kommune, Bredstrup Kommune, Erritsø Kommune, Herslev Kommune, Pjedsted Kommune, Taulov Kommune.
Hovedregistret indeholder et folkeregisterkort for hver af de indbyggere, som boede i kommunen i 1970. Kvinder og børn er anført på ægtemandens kort.
Skabt af: Rødovre Kommune.
eDoc var Rødovre Kommunes generelle ESDH-system, hvor sager, der ikke hørte hjemme i andre fagsystemer, blev journaliseret. Dette for at sikre opbevaring, genfinding og videndeling.
Skabt af: Horsens Kommune, Horsens gl. Kommune, Gedved Kommune.
ESDH-system med det formål at håndtere sager og dokumenter elektronisk i forbindelse med kommunens sagsbehandling.
Skabt af: Skævinge Kommune, Hillerød Kommune.
Systemet har skullet dokumentere kommunens sagsbehandling.
Skabt af: Fanø Kommune.
Digital sagsstyring- og dokumenthåndtering. Kommunens sagsbehandling baseret på digital forvaltning og videndeling. Indsamling, registrering, opbevaring, systematisering, overgivelse og sletning. Indscanning af indgående papirpost. Digital fremsøgning af sager og dokumenter til støtte for sagsbehandlingen - digital vedligeholdelse af firma- og personoplysninger med henblik på korrekt adressering af korrespondance - lagring af digitial korrespondance med private personer/firmaer og offentlige myndigheder - videndeling på tværs af kommunen i det omfang dette er lovlit i henhold til forvaltningslovgivningen.
Skabt af: Skive Kommune, Skive Kommune, Spøttrup Kommune.
KMD Sag er kommunens centrale ESDH-system, som anvendes til dokumentation af borgersager, emnesager og politiske sager. Systemet indeholder data og dokumenter fra gl. Skive Kommunes ESDH-løsning 2003-2006 og PPR-system 1007-2004 og gl. Spøttrup Kommunes socialsystem 1999-2004
Skabt af: Faaborg Kommune, Ringe Kommune, Faaborg-Midtfyn Kommune.
KMD Sag Basis og Journal er et sagshenvisnings- og advissystem. KMD Sag indeholder Identifikationsoplysninger på borgere, der modtager ydelser fra kommunen, dvs. arbejdsløshedsdagpenge, kontanthjælp og revalidering, aktivering, orlovsydelser, sygedagpenge, folke- og førtidspension. Ligeledes oplysninger eller adviser vedr. inkasso, SU, ventelister, hjælpemidler, omsorgsjournaler, hjemmehjælp, familiepleje, efterløn, boligsikring, boligstøtte, daginstitution, boliglån, flygtninge, forældremøder, handicap, haveservice, helbred, sundhedspleje, barsel, Akasse, ungdomsvejledning mv.
Skabt af: Jammerbugt Kommune.
ESDH-system med det formål at håndtere sager og dokumenter elektronisk i forbindelse med kommunens sagsbehandling.
Skabt af: Fredericia Kommune.
At skabe et fælles sag- og arkivsystem for Fredericia Kommune, med henblik på effektiv sagsbehandling, videndeling og genfinding af sager.
Der er digitale metadata for hele perioden og digitale dokumenter fra 1.1.2014 - 31.12.2019
Skabt af: Gl. Varde Kommune, Ny Varde Kommune.
Varde Kommune anvender KMD Sag EDH til registrering og styring hovedsagelig af borgersager. I KMD Sag EDH har brugerne adgang til at se/læse eller sagsbehandle sager, journalnotater, adviser (erindringer) inden for deres arbejdsområde.
Derudover modtager brugerne også ’dagens post’. Brugerne har forskellige rolleprofiler og derved har de forskellige adgange til at se/læse, registrere og sagsbehandle ind i systemet.
Skabt af: Hoje-Taastrup Kommune.
Sags- og dokumentaandteringssystem for at kunne gemme og fremsøge sager og dokumenter. Samtidig at kunne opfylde logningskrav.
Skabt af: Rødovre Kommune.
Formålet med at have KMD sag er skabe et overbliksbillede over en borgers tilknyt til kommunen på de områder, som KMD sag dækker. Endvidere Indeholder KMDsag journalnotater fra sagsbehandlere. Andre dokumenter opbevares i ESDH.
KMD Sag anvendes af Social- og Sundhedsforvaltningen samt Borgerservice/Fællesforvaltningen.
Skabt af: Halsnæs Kommune.
SBSYS er et journalsystem, som bruges af alle forvaltninger i Halsnæs kommune til digital sagsstyring og dokumenthåndtering. Kommunens sagsbehandling baseret på digital forvaltning og videndeling. Indscanning af indgående papirpost. Digital fremsøgning af sager og dokumenter til støtte for sagsbehandlingen. Videndeling på tværs af kommunen
Skabt af: Struer gl. Kommune, Struer Kommune.
KMD Sag er kommunens centrale ESDH-system, som anvendes til dokumentation af borgersager, emnesager og politiske sager. Systemet indeholder data fra Struer Kommune.
Skabt af: Gl. Horsens Kommune, Bræstrup Kommune, Gedved Kommune, Horsens Ny Kommune.
KMD Sag Basis og Journal er et sagshenvisnings- og advissystem. KMD Sag indeholder Identifikationsoplysninger på borgere, der modtager ydelser fra kommunen, dvs. arbejdsløshedsdagpenge, kontanthjælp og revalidering, aktivering, orlovsydelser, sygedagpenge, folke- og førtidspension. Ligeledes oplysninger eller adviser vedr. inkasso, SU, ventelister, hjælpemidler, omsorgsjournaler, hjemmehjælp, familiepleje, efterløn, boligsikring, boligstøtte, daginstitution, boliglån, flygtninge, forældremøder, handicap, haveservice, helbred, sundhedspleje, barsel, Akasse, ungdomsvejledning mv.
Skabt af: Region Hovedstaden, Nordsjællands Hospital, Den Sociale Virksomhed, Region Hovedstaden Psykiatri, Rigshospitalet, Herlev og Gentofte Hospital, Bispebjerg og Frederiksberg Hospital, Amager og Hvidovre Hospital, Region Hovedstadens Akutberedskab, Steno Diabetes Center Copenhagen, Region Hovedstadens Apotek, Bornholms Hospital.
Det forretningsmæssige formål er en fælles ESDH løsning for koncernstabene i Region Hovedstaden. De operationelle formål omfatter en journalisering der kan:
- Dokumentere og skabe overblik over sagsbehandlingen og øvrige aktiviteter, der er nødvendige for at følge lovgivningen og god forvaltningsskik.
- Sikre at sager og dokumenter nemt kan genfindes.
- Gøre viden og erfaringer tilgængelige i den forstand, at den enkelte
medarbejder skal have mulighed for at finde relevante sager og dokumenter indenfor et bestemt område eller om et givent emne på tværs af koncernen.
- Støtte sagsbehandling og sagsstyring og øget kvalitet og effektivitet i
sagsbehandlingen.
- Trække statistik om præcist afgrænsede sagsområder, afgørelser,
sagsbehandlingstider m.m. på udvalgte sagsområder samt anden
ledelsesinformation.
Endelig lægger journaliseringen også op til et mere langsigtet formål om at synliggøre en historik i koncernens sager og hermed skabe mere langsigte tinformation.
Skabt af: Aalestrup Kommune, Farsø Kommune, Løgstør Kommune, Aars Kommune, Vesthimmerlands Kommune.
KMD Sag er kommunens centrale ESDH-system, som anvendes til dokumentation af borgersager, emnesager og politiske sager. Systemet indeholder data og dokumenter fra Vesthimmerland Kommune.
Skabt af: Fredericia gl. kommune, Fredericia.
I KMD Sag EDH har brugerne adgang til at se/læse eller sagsbehandle sager, journalnotater, adviser (erindringer) inden for deres arbejdsområde. Derudover modtager brugerne også ’dagens post’. Brugerne har forskellige rolleprofiler og derved har de forskellige adgange til at se/læse, registrere og sagsbehandle ind i systemet.
Skabt af: Allerød Kommune.
Systemet har skullet dokumentere kommunens sagsbehandling.
Skabt af: Lejre Kommune.
At skabe et fælles sag- og arkivsystem for Lejre Kommune, med henblik på effektiv sagsbehandling, videndeling og genfinding af sager.
Der er digitale metadata for hele perioden og digitale dokumenter fra 1.1.2014 - 31.12.2019
Skabt af: Vallø Kommune, Stevns Kommune, Stevns (ny) Kommune.
Formålet med systemet er at danne grundlag for kommunens løbende sagsbehandling med tilhørende dokumenthåndtering og arkivering.
Skabt af: Viborg Kommune, Viborg Kommune, Bjerringbro Kommune, Karup Kommune, Fjends Kommune, Møldrup Kommune, Tjele Kommune, Aalestrup Kommune.
Formålet med KMD Sag Basis og Journal er at være en fælles platform for behandling af personsager.
Skabt af: Gørlev Kommune, Kalundborg gl. Kommune, Kalundborg Kommune.
Formålet med KMD Sag EDH er styring af kommunens sager og dokumener. Formålet med KMD Sag Basis og Journal er at være en fælles platform for behandling af personsager.
Skabt af: Nyborg Gl. Kommune, Nyborg Kommune.
Elektronisk sagsstyring- og dokumenthåndtering. Effektiv og konsistent sagsbehandling i kommunen baseret på digital forvaltning og videndeling. Indsamling, registrering, opbevaring, systematisering, overgivelse og sletning. Indscanning af indgående papirpost. Elektronisk fremsøgning af sager og dokumenter til støtte for sagsbehandlingen - elektronisk vedligeholdelse af firma- og personoplysninger med henblik på korrekt adressering af korrespondence - lagring af elektronisk korrespondence med private personer/firmaer og offentlige myndigheder - videndeling på tværs af kommunen i det omfang dette er lovligt i henhold til forvaltningsloven.
Skabt af: Vesthimmerlands Kommune, Løgstør Kommune.
Formålet med systemet er at danne grundlag for kommunens løbende sagsbehandling med tilhørende dokumenthåndtering og arkivering.
Skabt af: Region Hovedstaden.
Det forretningsmæssige formål er en fælles ESDH løsning for koncernstabene i Region Hovedstaden. De operationelle formål omfatter en journalisering der kan:
- Dokumentere og skabe overblik over sagsbehandlingen og øvrige aktiviteter, der er nødvendigt for at følge lovgivningen og god forvaltningsskik. - Sikre at sager og dokumenter er nemt kan genfindes.
- Gøre viden og erfaringer tilgængelige i den forstand, at den enkelte medarbejder skal have mulighed for at finde relevante sager og dokumenter inden for et bestemt område eller om et givet emne på tværs af koncernen.
- Støtte sagsbehandling og sagsstyring og øget kvalitet og effektivitet i sagsbehandlingen.
- Trækkes statistik om præcist afgrænsede sagsområder, afgørelser, sagsbehandlingstider m.m. på udvalgte sagsområder samt anden ledelsesinformation.
Endelig lægger journaliseringen også op til et mere langsigtet formål om at synliggøre en historik i koncernens sager og hermed skabe mere langsigtet information.
Systemet er en midlertidigt i forhold til det efterfølgende Captia system.
Skabt af: Lejre Kommune.
Journalisering og styring af sagsdata for nemmere genfinding og videndeling.
Skabt af: Region Hovedstaden.
Det forretningsmæssige formål er en fælles ESDH løsning for koncernstabene i Region Hovedstaden. De operationelle formål omfatter en journalisering der kan:
- Dokumentere og skabe overblik over sagsbehandlingen og øvrige aktiviteter, der er nødvendigt for at følge lovgivningen og god forvaltningsskik. - Sikre at sager og dokumenter er nemt kan genfindes.
- Gøre viden og erfaringer tilgængelige i den forstand, at den enkelte medarbejder skal have mulighed for at finde relevante sager og dokumenter inden for et bestemt område eller om et givet emne på tværs af koncernen.
- Støtte sagsbehandling og sagsstyring og øget kvalitet og effektivitet i sagsbehandlingen.
- Trækkes statistik om præcist afgrænsede sagsområder, afgørelser, sagsbehandlingstider m.m. på udvalgte sagsområder samt anden ledelsesinformation.
Endelig lægger journaliseringen også op til et mere langsigtet formål om at synliggøre en historik i koncernens sager og hermed skabe mere langsigtet information.
Skabt af: Ulfborg-Vemb Kommune, Holstebro Kommune, Vinderup Kommune, Holstebro Kommune.
Formålet med systemet er at danne grundlag for kommunens løbende sagsbehandling med tilhørende dokumenthåndtering og -arkivering.
Skabt af: Fredericia Kommune.
At skabe et fælles sag- og arkivsystem for Fredericia Kommune, med henblik på effektiv sagsbehandling, videndeling og genfinding af sager.
Skabt af: Norddjurs Kommune.
Kommunens generelle elektroniske sags- og dokumenthåndteringssystem til brug for sagsbehandling.
Skabt af: Rougsø Kommune.
Generel håndtering af sager og dokumenter samt udvalgsbehandling af informationer og dokumenter registreret i systemet.
Skabt af: Viborg Kommune.
Systemet har skullet dokumentere kommunens sagsbehandling.
Skabt af: Udenrigsministeriet.
Dette et Udenrigsministeriets officielle/lovpligtige arkivdatabase hvori ministeriet opbevarer alle akter af sagsdannende karakter. Dækker uklassificerede dokumenter dokumenter
Skabt af: Udenrigsministeriet.
Dette et Udenrigsministeriets officielle/lovpligtige arkivdatabase hvori ministeriet opbevarer alle akter af sagsdannende karakter. Dækker dokumenter klassificeret til tjenestebrug
Skabt af: Udenrigsministeriet, Ambassaden i Berlin, Generalkonsulatet i Flensborg, Handelskontoret i Hamborg, Ambassaden i Addis Abeba, Ambassaden i Cotonou, Konsulatet i München, Ambassaden i Helsinki, Ambassaden i Oslo, Ambassaden i Reykjavik, EU-repræsentatioen i Bruxelles, Ambassaden i Bruxelles, Ambassaden i Moskva, Generalkonsulatet i Skt. Petersborg, Ambassaden i Ankara, Ambassaden i Madrid, Handelskontoret i Barcelona, Ambassaden i Prag, FN-mission i Geneve, Generalkonsulatet i Istanbul, Ambassaden i Mexico City, Ambassaden i Athen, Ambassaden i London, Ambassaden i Tallinn, Ambassaden i Riga, Ambassaden i Vilnius, Ambassaden i Lissabon, Ambassaden i Warszawa, Ambassaden i Haag, Ambassaden i Dublin, Ambassaden i Rom, Ambassaden i Budapest, Ambassaden i Zagreb, Ambassaden i Kiev, Ambassaden i Paris, OECD og UNESCO-delegation Paris, Ambassaden i Wien, Ambassaden i Stockholm, Ambassaden i Riyadh, DANATO, Bruxelles, Europarådsrepræsentationen i Strasbourg, Generalkonsulatet i New York, FN-mission i New York, Generalkonsulatet i Chicago, Ambassaden i Washington, Handelskontoret i Atlanta, Innovationscenter i Silicon Valley, Ambassaden i Kabul, Ambassaden i La Paz, Ambassaden i Ottawa, Generalkonsulatet i Toronto, Ambassaden i Nairobi, Ambassaden i Buenos Aires, Ambassaden i Islamabad, Ambassaden i Tel Aviv, Ambassaden i Singapore, Ambassaden i Kuala Lumpur, Ambassaden i New Delhi, Handelskontoret i Bangalore, Ambassaden i Accra, Ambassaden i Beirut, Ambassaden i Tokyo, Ambassaden i Beijing, Generalkonsulatet i Chongqing, Generalkonsulatet i Shanghai, Generalkonsulatet i Guangzhou, Ambassaden i Dar es Salaam, Ambassaden i Hanoi, Generalkonsulatet i Sidney, Ambassaden i Kampala, Ambassaden i Dhaka, Ambassaden i Canberra, Ambassaden i Bangkok, Ambassaden i Kathmandu, Ambassaden i Teheran, Ambassaden i Maputo, Ambassaden i Rabat, Handelskontoret i Taipei, Ambassaden i Algier, Ambassaden i Amman, Ambassaden i Brasilia, Ambassaden i Bratislava, Ambassaden i Damaskus, Ambassaden i Dubai, Ambassaden i Jakarta, Ambassaden i Cairo, Ambassaden i Ljubljana, Konsulatet i Los Angeles, Konsulatet i Lusaka, Ambassaden i Managua, Handelskontoret i Milano, Konsulatet i Niamey, Ambassaden i Nicosia, Ambassaden i Pretoria, Konsulatet i Ramallah, Generalkonsulatet i Sao Paulo, Ambassaden i Sofia, Ambassaden i Tirana, Konsulatet i Tripoli, Delegationen ved OSCE, Wien, Handelskontoret i Auckland, Generalkonsulatet i Dubai, Ambassaden i Kiev, Ambassaden i Bern.
Dette et Udenrigsministeriets officielle/lovpligtige arkivdatabase hvori ministeriet opbevarer alle akter af sagsdannende karakter.
Systemet indeholder uklassificerede dokumenter.
Skabt af: Udenrigsministeriet, Ambassaden i Berlin, Generalkonsulatet i Flensborg, Handelskontoret i Hamborg, Ambassaden i Addis Abeba, Ambassaden i Cotonou, Konsulatet i München, Ambassaden i Helsinki, Ambassaden i Oslo, Ambassaden i Reykjavik, EU-repræsentatioen i Bruxelles, Ambassaden i Bruxelles, Ambassaden i Moskva, Generalkonsulatet i Skt. Petersborg, Ambassaden i Ankara, Ambassaden i Madrid, Handelskontoret i Barcelona, Ambassaden i Prag, FN-mission i Geneve, Generalkonsulatet i Istanbul, Ambassaden i Mexico City, Ambassaden i Athen, Ambassaden i London, Ambassaden i Tallinn, Ambassaden i Riga, Ambassaden i Vilnius, Ambassaden i Lissabon, Ambassaden i Warszawa, Ambassaden i Haag, Ambassaden i Dublin, Ambassaden i Rom, Ambassaden i Budapest, Ambassaden i Zagreb, Ambassaden i Kiev, Ambassaden i Paris, OECD og UNESCO-delegation Paris, Ambassaden i Wien, Ambassaden i Stockholm, Ambassaden i Riyadh, DANATO, Bruxelles, Europarådsrepræsentationen i Strasbourg, Generalkonsulatet i New York, FN-mission i New York, Generalkonsulatet i Chicago, Ambassaden i Washington, Handelskontoret i Atlanta, Innovationscenter i Silicon Valley, Ambassaden i Kabul, Ambassaden i La Paz, Ambassaden i Ottawa, Generalkonsulatet i Toronto, Ambassaden i Nairobi, Ambassaden i Buenos Aires, Ambassaden i Islamabad, Ambassaden i Tel Aviv, Ambassaden i Singapore, Ambassaden i Kuala Lumpur, Ambassaden i New Delhi, Handelskontoret i Bangalore, Ambassaden i Accra, Ambassaden i Beirut, Ambassaden i Tokyo, Ambassaden i Beijing, Generalkonsulatet i Chongqing, Generalkonsulatet i Shanghai, Generalkonsulatet i Guangzhou, Ambassaden i Dar es Salaam, Ambassaden i Hanoi, Generalkonsulatet i Sidney, Ambassaden i Kampala, Ambassaden i Dhaka, Ambassaden i Canberra, Ambassaden i Bangkok, Ambassaden i Kathmandu, Ambassaden i Teheran, Ambassaden i Maputo, Ambassaden i Rabat, Handelskontoret i Taipei, Ambassaden i Algier, Ambassaden i Amman, Ambassaden i Brasilia, Ambassaden i Bratislava, Ambassaden i Damaskus, Ambassaden i Dubai, Ambassaden i Jakarta, Ambassaden i Cairo, Ambassaden i Ljubljana, Konsulatet i Los Angeles, Konsulatet i Lusaka, Ambassaden i Managua, Handelskontoret i Milano, Konsulatet i Niamey, Ambassaden i Nicosia, Ambassaden i Pretoria, Konsulatet i Ramallah, Generalkonsulatet i Sao Paulo, Ambassaden i Sofia, Ambassaden i Tirana, Konsulatet i Tripoli, Delegationen ved OSCE, Wien, Handelskontoret i Auckland, Generalkonsulatet i Dubai, Ambassaden i Kiev, Ambassaden i Bern.
Dette et Udenrigsministeriets officielle/lovpligtige arkivdatabase hvori ministeriet opbevarer alle akter af sagsdannende karakter.
Systemet indeholder dokumenter klassificeret til tjenestebrug.
Skabt af: Svendborg Kommune, Egebjerg Kommune, Svendborg Kommune.
Systemet har skullet dokumentere kommunens sagsbehandling.
Skabt af: Brøndby Kommune.
Formålet med KMD Sag EDH er styring af kommunens sager og dokumener. Formålet med KMD Sag Basis og Journal er at være en fælles platform for behandling af personsager.
Skabt af: Vissenbjerg Kommune, Assens gl. Kommune, Assens Kommune.
Systemet har skullet dokumentere kommunens sagsbehandling.
Skabt af: Odder gl. Kommune, Odder ny Kommune.
KMD Sag er et sagsstyringssystem, der anvendes til at skabe overblik over borgerens sagere, føre journal og modtage advisering
Skabt af: Solrød Kommune.
Solrød Kommunes overordnede mål for indførelsen af ESDH er, at ESDH skal bidrage til at levere en endnu bedre kvalitet overfor borgere m.fl. udkrystalliseret i disse 4 mål:
1. Sikkerhed for at sagerne og sagernes dokumenter til enhver tid er til at finde, er journaliserede og overskuelige
§ For andre end den, som lige har sagen liggende
§ For at forskellige teams/afdelinger/institutioner kan dele fælles sager uden at skulle sende mails/kopier frem og tilbage og hver vedligeholde samme sag.
2. Bedre muligheder for at koordinere sager og udøve helhedsorienteret sagsbehandling, da vi vil kunne søge efter og eventuelt sammenkoble beslægtede sager.
3. Bedre muligheder for at effektivisere og leane vores arbejdsgange og opgaveløsning både i den enkelte afdeling/institution og i de koordinerende og tværgående arbejdsgange. Acadre skal derfor udnyttes til at give os nye teknologiske muligheder til at indføre smartere og lettere arbejdsgange og opgaveløsning.
4. Gøre det lettere at opfylde lovgivning og god sagsbehandlingspraksis.
Skabt af: Hvidovre Kommune.
Systemet har skullet dokumentere kommunens sagsbehandling.
Skabt af: Albertslund Kommune.
KMD Sag er et sagsstyringssystem, der anvendes til at skabe overblik over borgerens sagere, føre journal og modtage advisering
Skabt af: Vordingborg Kommune.
ESDH system med det formål at håndtere sager og dokumenter elektronisk i forbindelse med kommunens sagsbehandling.
Skabt af: Morsø Kommune.
Elektronisk sagsstyring- og dokumenthåndtering. Effektiv og konsistent sagsbehandling i kommunen baseret på digital forvaltning og videndeling. Indsamling, registrering, opbevaring, systematisering, overgivelse og sletning. Indscanning af indgående papirpost. Elektronisk fremsøgning af sager og dokumenter til støtte for sagsbehandlingen - elektronisk vedligeholdelse af firma- og personoplysninger med henblik på korrekt adressering af korrespondence - lagring af elektronisk korrespondence med private personer/firmaer og offentlige myndigheder - videndeling på tværs af kommunen i det omfang dette er lovligt i henhold til forvaltningsloven.
Skabt af: Stevns Kommune, Stevns Kommune.
Registrering af sager og dokumenter i Stevns Kommune.
Skabt af: Viborg Kommune.
Formålet med KMD Sag Basis og Journal er at være en fælles platform for behandling af personsager. KMD Sag er derfor et sagsstyringssystem, der anvendes til at skabe overblik over borgerens sager, føre journal og modtage advisering
Skabt af: Assens Kommune, Vissenbjerg, Glamsbjerg, Hårby, Tommerup, Aarup og Assens kommuner.
Formålet med KMD Sag Basis og Journal er at være en fælles platform for behandling af personsager. KMD Sag er derfor et sagsstyringssystem, der anvendes til at skabe overblik over borgerens sager, føre journal og modtage advisering
Skabt af: Køge Kommune, Køge Kommune.
Kommunens journal- og arkivsystem. Kommunens digitaliserede byggesager
Skabt af: Høje Taastrup Kommune.
KMD Sag har haft til formål at danne adviser på aktive sager samt at kunne skrive journalnotater på borgervendte sager.
Skabt af: Skævinge Kommune.
Journalsystem uden digitale dokumenter med det formål at håndtere sager og dokumenter i forbindelse med kommunens sagsbehandling
Skabt af: Vallensbæk Kommune.
KMD Sag er et sagsstyringssystem, der anvendes til at skabe overblik over borgerens sager, føre journal og modtage advisering.
Skabt af: Struer gl. Kommune, Struer Kommune.
KMD Sag er kommunens centrale ESDH-system, som anvendes til dokumentation af borgersager, emnesager og politiske sager.
Skabt af: Rudkøbing Kommune, Tranekær Kommune, Sydlangeland Kommune, Langeland Sammenlægningskommune Kommune, Langeland Kommune.
Systemet har skullet dokumentere kommunens sagsbehandling
Skabt af: Svendborg Kommune.
ESDH-system med det formål at håndtere sager og dokumenter elektronisk i forbindelse med kommunens sagsbehandling
Skabt af: Ikast Brande Kommune.
ESDH-system til dokumentation af kommunens sagsbehandling vedrørende sager, der ikke er en Ejendomssag eller en Personsag. Der er separate ESDH-systemer til ejendomssager og personsager
Skabt af: Kerteminde Gl. Kommune, Langeskov Kommune, Munkebo Kommune, Kerteminde Ny Kommune.
Kerteminde Kommune anvender KMD Sag EDH til registrering og styring hovedsagelig af borgersager. I KMD Sag EDH har brugerne adgang til at se/læse eller sagsbehandle sager, journalnotater, adviser (erindringer) inden for deres arbejdsområde.
Derudover modtager brugerne også ’dagens post’. Brugerne har forskellige rolleprofiler og derved har de forskellige adgange til at se/læse, registrere og sagsbehandle ind i systemet.
Skabt af: Herning Kommune.
E-journal til registrering af papirsager i Herning Kommune
Skabt af: Thyborøn-Harboøre Kommune, Lemvig Kommune.
Formålet er et elektronisk sagsbærende dokumentsystem dvs. journalisering af sagsbærende dokumenter i forhold til sagsbehandling i Lemvig Kommune herunder opstart, behandling og afgørelse.
Skabt af: Svendborg Kommune, Egebjerg Kommune, Gudme Kommune, Svendborg Kommune.
Formålet med KMD Sag Basis og Journal er at være en fælles platform for behandling af personsager. KMD Sag er derfor et sagsstyringssystem, der anvendes til at skabe overblik over borgerens sager, føre journal og modtage advisering
Skabt af: Lemvig Gl. Kommune, Thyborøn-Harboøre Kommune, Lemvig Ny Kommune.
Elektronisk sagsstyring- og dokumenthåndtering. Effektiv og konsistent sagsbehandling i kommunen baseret på digital forvaltning og videndeling. Indsamling, registrering, opbevaring, systematisering, overgivelse og sletning. Indscanning af indgående papirpost. Elektronisk fremsøgning af sager og dokumenter til støtte for sagsbehandlingen - elektronisk vedligeholdelse af firma- og personoplysninger med henblik på korrekt adressering af korrespondence - lagring af elektronisk korrespondence med private personer/firmaer og offentlige myndigheder - videndeling på tværs af kommunen i det omfang dette er lovligt i henhold til forvaltningsloven.
Skabt af: Rebild Kommune, Støvring Kommune, Skørping Kommune, Nørager Kommune.
SBSYS er Rebild Kommunes primære ESDH-system. Formålet er at have en struktureret håndtering af de af Rebild Kommunes elektroniske sager og dokumenter som ikke håndteres i et af kommunens fagsystemer.