Skabt af: Danmarks Statistik.
Match i 2 tabeller: BASIS, EJER
Skabt af: Danmarks Statistik.
Match i 1 tabel: REGISTER
Skabt af: Skove og Naturstyrelsen, Naturstyrelsen.
Planlægningsværktøj for Skovdrift på statens områder
Skabt af: Miljøstyrelsen.
Skabt af: Forskningscentret for Skov & Landskab, Københavns Universitet.
Danmarks Skovstatistik er baseret på stikprøvevise målinger i skov over
hele Danmark. Målingerne omfatter således den samlede variation i
skovenes naturgrundlag og dyrkningshistorie og danner grundlag for
overvågning af skovenes tilstand og udvikling. Data samles i DKSkov/NFI.
Match i 7 tabeller: ADMIN, AREA, STUMPS, SKOVSTATUS, SSUHABI, ...
Skabt af: Skov- og Naturstyrelsen, Naturstyrelsen, Styrelsen for Vand- og Naturforvaltning, Miljøstyrelsen.
System til håndtering af sagsbehandling, støtteberegning og udbetaling af sager vedrørende tilskud til skov herunder beregning af EU-støtte af den pågældene støtte.
Match i 5 tabeller: UROERTSKOVSAGSTYPE, UROERTSKOV, UROERTSKOVSTRUKTUR, UROERTSKOVTYPESAG, UROERTTILSKUD
Skabt af: Direktoratet for Kriminalforsorgen, Kriminalforsorgens Uddannelsescenter, Anstalten for Herstedvester, Institution for Frihedsberøvede Asylansørere, Ellebæk, Statsfængslet i Jyderup, Statsfængslet i Nyborg , Statsfængslet i Ringe, Statsfængslet i Vridsløselille, Statsfængslet Midtjylland, Statsfængslet Møgelkær, Statsfængslet Østjylland, Statsfængslet på Kragskovhede, Statsfængslet på Søbysøgaard, Statsfængslet Renbæk, Statsfængslet ved Horserød, Statsfængslet ved Sønder Omme, Københavns Fængsler, Arrestinspektør for Midt- og Nordjylland, Arrestinspektør for Syd- og Sønderjylland og Fyn, Arrestinspektør for Sjælland, Lolland, Falster og Bornholm, Afdelingen for Samfundstjeneste, Kriminalforsorgen i Frihed (KiF) i København, Kriminalforsorgen i Frihed (KiF) i Midt- og Vestsjælland, Kriminalforsorgen i Frihed (KiF) i Midtjylland, Kriminalforsorgen i Frihed (KiF) i Nordjylland, Kriminalforsorgen i Frihed (KiF) i Østjylland, Kriminalforsorgen i Frihed (KiF) i Nordsjælland, Kriminalforsorgen i Frihed (KiF) i Syd- og Sønderjylland, Kriminalforsorgen i Frihed (KiF) i Sydøstjylland, Kriminalforsorgen i Frihed (KiF) i Vestjylland, Kriminalforsorgen i Frihed (KiF) på Bornholm, Kriminalforsorgen i Frihed (KiF) på Fyn, Kriminalforsorgen i Frihed (KiF) i Sydsjælland, Kriminalforsorgen i Frihed (KiF) på Lolland- og Falster, Kriminalforsorgen i Frihed (KiF) på Vestegnen, Arrestafdelingen i Statsfængslet i Nyborg, Arrestafdelingen i Statsfængslet Østjylland, Arrestafdelingen i Vridsløselille, Arresthuset i Aalborg, Arresthuset i Åbenrå, Arresthuset i Århus, Arresthuset i Assens, Arresthuset i Esbjerg, Arresthuset i Frederikshavn, Arresthuset i Frederikssund , Arresthuset i Haderslev, Arresthuset i Helsingør, Arresthuset i Herning, Arresthuset i Hillerød, Arresthuset i Hjørring, Arresthuset i Hobro, Arresthuset i Holbæk, Arresthuset i Holstebro, Arresthuset i Kalundborg, Arresthuset i Køge, Arresthuset i Kolding, Arresthuset i Maribo, Arresthuset i Næstved, Arresthuset i Nakskov, Arresthuset i Nykøbing Falster, Arresthuset i Nykøbing Mors, Arresthuset i Odense, Arresthuset i Randers, Arresthuset i Ringkøbing, Arresthuset i Ringsted, Arresthuset i Rønne, Arresthuset i Roskilde, Arresthuset i Silkeborg, Arresthuset i Slagelse, Arresthuset i Sønderborg, Arresthuset i Svendborg, Arresthuset i Tønder, Arresthuset i Vejle, Arresthuset i Viborg, Københavns Fængsler, Kontraktpensionen Fyn, Pensionen Brøndbyhus, Pensionen Engelsborg, Pensionen Kastanienborg, Pensionen Lyng, Pensionen Lysholmgård, Pensionen på Fanø, Pensionen Skejby.
Det overordnede mål for anvendelse af Captia er at opnå sikker myndighedsdrift gennem dokumentation af Kriminalforsorgens virke.
Brugen af Captia skal højne videndeling på tværs i organisationen, skabe overblik og sikre en høj kvalitet i dokumentationen.
Fokus på ensartede og enkle arbejdsgange skaber basis for effektivisering. En effektiviseringsgevinst der skal bruges til det fremadrettede arbejde.
Captia giver ledere mulighed for en enklere styring af sagsgangen samt adgang til en specifik og brugerdefineret rapportering og opsamling på arbejdet i de enkelte enheder.
Captia håndterer fortrinsvis den generelle sagsbehandling.
Skabt af: Styrelsen for Vand og Naturforvaltning, Miljøstyrelsen, Naturstyrelsen, Skov- og Naturstyrelsen.
Registrering af bevaringsværdige egekrat. Egekrattene er beliggende i Jylland, og alle kendte bevaringsværdige egekrat i 1989 er omfattet.
Skabt af: Miljøministeriet, Miljø- og Fødevareministeriet.
F2 er et fælles arkiv for alt sagsrelevant materiale. Det anvendes til dokumentation, videndeling og journalisering.
Skabt af: Landbrugsministeriet 1. Afdeling, 6. Kontor (Arealdatakontoret).
Den Danske Jordklassificering, DDJ, system til klassificering af jorder i det åbne land på grundlag af uforanderlige eller kun langsomt foranderlige karaktertræk
Skabt af: Matrikeldirektoratet, Kort & Matrikelstyrelsen.
Matrikelkortet har til formål at være en grafisk visning af Matrikelregisteret, således at de enkelte matrikulære arealer (matrikelnumre, vejlitra mv.) kan identificeres.
Skabt af: Matrikeldirektoratet, Kort & Matrikelstyrelsen.
Matrikelkortet har til formål at være en grafisk visning af Matrikelregisteret, således at de enkelte matrikulære arealer (matrikelnumre, vejlitra mv.) kan identificeres.
Skabt af: Matrikeldirektoratet, Kort & Matrikelstyrelsen.
Matrikelkortet har til formål at være en grafisk visning af Matrikelregisteret, således at de enkelte matrikulære arealer (matrikelnumre, vejlitra mv.) kan identificeres.
Skabt af: Geodatastyrelsen, Styrelsen for Dataforsyning og Infrastruktur.
GeoDanmark grunddata er de autoritative digitale geodata om Danmarks topografiske forhold. GeoDanmark grunddata dækker hele Danmark (undtagen Færøerne og Grønland) med en kortlægning af by og landskab, som blandt andet kan bruges til at beregne afstande og at angive placeringen af f.eks. bygninger, vindmøller og veje. Data indeholder flere lag med elementer som veje, bygninger, naturområder som skove og vandløb.
Data stilles frit til rådighed og er primært henvendt til anvendelse i stat og kommuner i forbindelse med disses forvaltning af forhold i landskabet.
Match i 2 tabeller: KRATBEVOKSNING, SKOV
Skabt af: Danmarks Miljøportal.
Danmarks Arealinformation er et af
Danmarks Miljøportals systemer og er
det System, hvor myndighedernes arealmæssige rådighedsindskrænkninger
på miljøområdet og andre stedbestemte miljødata udstilles og distribueres videre
til andre myndigheder eller til borgere, organisationer og virksomheder. En stor
del af de miljødata, der er omfattet af partnerskabet, bliver registreret, lagret, opdateret og distribueret via forskellige systemer (fagdatabaser), som Danmarks Miljøportal har driftsansvaret (systemejerskabet) for.
De miljødata, der stilles til rådighed via miljøportalen, produceres og opdateres
af de involverede myndigheder og stilles vederlagsfrit til rådighed på Danmarks Miljøportal i standardiserede formater.
En dataansvarsaftale fastlægger hver
enkelt myndigheds opgaver vedrørende produktion og opdatering af de data,
som myndigheden har ansvaret for.
Danmarks Arealinformation muliggør serviceorienteret visning, redigering og distribution af data via webservices og faciliterer herved præsentationen af ensartede og landsdækkende data på Danmarks Miljøportal.
Skabt af: Kystdirektoratet.
Administration og dokumentation af Kystdirektoratets forvaltning af ressortområdet. Understøtte rådgivning af minister og sikre betjening i relation til samarbejde, faglighed og kommunikation samt overholdelse af tidsfrister.
Skabt af: Danmarks Statistik.
Formålet med statistikken er at producere statistik over den fysiske råstofindvinding i Danmark. Anvendelsesområder: Offentlige og private planlægningsformål, uddannelse og offentlig debat. Brugere: Kommuner, regioner, ministerier, organisationer, internationale organisationer, pressen, private virksomheder samt privatpersoner.
Skabt af: Danmarks Statistik.
Formålet med statistikken er at producere statistik over den fysiske råstofindvinding i Danmark. Anvendelsesområder: Offentlige og private planlægningsformål, uddannelse og offentlig debat. Brugere: Kommuner, regioner, ministerier, organisationer, internationale organisationer, pressen, private virksomheder samt privatpersoner.
Skabt af: Danmarks Statistik.
Formålet med statistikken er at producere statistik over den fysiske råstofindvinding i Danmark. Anvendelsesområder: Offentlige og private planlægningsformål, uddannelse og offentlig debat. Brugere: Kommuner, regioner, ministerier, organisationer, internationale organisationer, pressen, private virksomheder samt privatpersoner.
Skabt af: Danmarks Statistik.
Formålet med statistikken er at producere statistik over den fysiske råstofindvinding i Danmark. Anvendelsesområder: Offentlige og private planlægningsformål, uddannelse og offentlig debat. Brugere: Kommuner, regioner, ministerier, organisationer, internationale organisationer, pressen, private virksomheder samt privatpersoner.
Skabt af: Danmarks Statistik.
Formålet med statistikken er at producere statistik over den fysiske råstofindvinding i Danmark. Anvendelsesområder: Offentlige og private planlægningsformål, uddannelse og offentlig debat. Brugere: Kommuner, regioner, ministerier, organisationer, internationale organisationer, pressen, private virksomheder samt privatpersoner.
Skabt af: Danmarks Statistik.
Formålet med statistikken er at producere statistik over den fysiske råstofindvinding i Danmark. Anvendelsesområder: Offentlige og private planlægningsformål, uddannelse og offentlig debat. Brugere: Kommuner, regioner, ministerier, organisationer, internationale organisationer, pressen, private virksomheder samt privatpersoner.
Skabt af: Danmarks Statistik.
Formålet med statistikken er at producere statistik over den fysiske råstofindvinding i Danmark. Anvendelsesområder: Offentlige og private planlægningsformål, uddannelse og offentlig debat. Brugere: Kommuner, regioner, ministerier, organisationer, internationale organisationer, pressen, private virksomheder samt privatpersoner.
Skabt af: Danmarks Statistik.
Formålet med statistikken er at producere statistik over den fysiske råstofindvinding i Danmark. Anvendelsesområder: Offentlige og private planlægningsformål, uddannelse og offentlig debat. Brugere: Kommuner, regioner, ministerier, organisationer, internationale organisationer, pressen, private virksomheder samt privatpersoner.
Skabt af: Morten Vejs Willert.
Det overordnede formål med projektet er at evaluere, om deltagelse i rehabiliteringsforløbet Mariendals haver forbedrer deltagernes psykiske helbred, forøger deres stress-håndteringskompetencer og om det forbedrer muligheden for at vende tilbage til arbejdsmarkedet.
Et delmål er at beskrive og udvikle på de anvendte metoder, standardisere og manualisere dem og at udarbejde en standardmanual til brug for også andre aktører i og udenfor Århus kommune.
Skabt af: Erik Jørgen Hansen.
Skabt af: Ringkøbing-Skjern Kommune.
Formålet med anskaffelse af et elektronisk dokumenthåndteringssystem er at skabe et overblik over kommunens journalpligtige sager, der ikke kan føres i dedikeret fagsystem. Systemet sikre at journalisering, journalnotater, samlet overblik og ensartethed i behandling af sager.
Skabt af: Vesthimmerlands Kommune, Løgstør Kommune.
Formålet med systemet er at danne grundlag for kommunens løbende sagsbehandling med tilhørende dokumenthåndtering og arkivering.
Skabt af: Vallø Kommune, Stevns Kommune, Stevns (ny) Kommune.
Formålet med systemet er at danne grundlag for kommunens løbende sagsbehandling med tilhørende dokumenthåndtering og arkivering.
Skabt af: Nyborg Gl. Kommune, Nyborg Kommune.
Elektronisk sagsstyring- og dokumenthåndtering. Effektiv og konsistent sagsbehandling i kommunen baseret på digital forvaltning og videndeling. Indsamling, registrering, opbevaring, systematisering, overgivelse og sletning. Indscanning af indgående papirpost. Elektronisk fremsøgning af sager og dokumenter til støtte for sagsbehandlingen - elektronisk vedligeholdelse af firma- og personoplysninger med henblik på korrekt adressering af korrespondence - lagring af elektronisk korrespondence med private personer/firmaer og offentlige myndigheder - videndeling på tværs af kommunen i det omfang dette er lovligt i henhold til forvaltningsloven.
Skabt af: Ulfborg-Vemb Kommune, Holstebro Kommune, Vinderup Kommune, Holstebro Kommune.
Formålet med systemet er at danne grundlag for kommunens løbende sagsbehandling med tilhørende dokumenthåndtering og -arkivering.
Skabt af: Norddjurs Kommune.
Kommunens generelle elektroniske sags- og dokumenthåndteringssystem til brug for sagsbehandling.
Skabt af: Morsø Kommune.
Elektronisk sagsstyring- og dokumenthåndtering. Effektiv og konsistent sagsbehandling i kommunen baseret på digital forvaltning og videndeling. Indsamling, registrering, opbevaring, systematisering, overgivelse og sletning. Indscanning af indgående papirpost. Elektronisk fremsøgning af sager og dokumenter til støtte for sagsbehandlingen - elektronisk vedligeholdelse af firma- og personoplysninger med henblik på korrekt adressering af korrespondence - lagring af elektronisk korrespondence med private personer/firmaer og offentlige myndigheder - videndeling på tværs af kommunen i det omfang dette er lovligt i henhold til forvaltningsloven.
Skabt af: Odder gl. Kommune, Odder ny Kommune.
KMD Sag er et sagsstyringssystem, der anvendes til at skabe overblik over borgerens sagere, føre journal og modtage advisering
Skabt af: Vordingborg Kommune.
ESDH system med det formål at håndtere sager og dokumenter elektronisk i forbindelse med kommunens sagsbehandling.
Skabt af: Horsens Kommune, Horsens gl. Kommune, Gedved Kommune.
ESDH-system med det formål at håndtere sager og dokumenter elektronisk i forbindelse med kommunens sagsbehandling.
Skabt af: Struer Kommune, Thyholm Kommune.
SBSYS er et sags- og dokumenthåndteringssystem (ESDH). SBSYS indeholder moduler, som er afpasset brugerens behov.
Skabt af: Lejre Kommune.
Journalisering og styring af sagsdata for nemmere genfinding og videndeling.
Skabt af: Gørlev Kommune, Kalundborg gl. Kommune, Kalundborg Kommune.
Formålet med KMD Sag EDH er styring af kommunens sager og dokumener. Formålet med KMD Sag Basis og Journal er at være en fælles platform for behandling af personsager.
Skabt af: Viborg Kommune, Viborg Kommune, Bjerringbro Kommune, Karup Kommune, Fjends Kommune, Møldrup Kommune, Tjele Kommune, Aalestrup Kommune.
Formålet med KMD Sag Basis og Journal er at være en fælles platform for behandling af personsager.
Skabt af: Svendborg Kommune, Egebjerg Kommune, Svendborg Kommune.
Systemet har skullet dokumentere kommunens sagsbehandling.
Skabt af: Viborg Kommune.
Systemet har skullet dokumentere kommunens sagsbehandling.
Skabt af: Fredericia Kommune.
At skabe et fælles sag- og arkivsystem for Fredericia Kommune, med henblik på effektiv sagsbehandling, videndeling og genfinding af sager.
Skabt af: Vissenbjerg Kommune, Assens gl. Kommune, Assens Kommune.
Systemet har skullet dokumentere kommunens sagsbehandling.
Skabt af: Fanø Kommune.
Digital sagsstyring- og dokumenthåndtering. Kommunens sagsbehandling baseret på digital forvaltning og videndeling. Indsamling, registrering, opbevaring, systematisering, overgivelse og sletning. Indscanning af indgående papirpost. Digital fremsøgning af sager og dokumenter til støtte for sagsbehandlingen - digital vedligeholdelse af firma- og personoplysninger med henblik på korrekt adressering af korrespondance - lagring af digitial korrespondance med private personer/firmaer og offentlige myndigheder - videndeling på tværs af kommunen i det omfang dette er lovlit i henhold til forvaltningslovgivningen.
Skabt af: Skive Kommune, Skive Kommune, Spøttrup Kommune.
KMD Sag er kommunens centrale ESDH-system, som anvendes til dokumentation af borgersager, emnesager og politiske sager. Systemet indeholder data og dokumenter fra gl. Skive Kommunes ESDH-løsning 2003-2006 og PPR-system 1007-2004 og gl. Spøttrup Kommunes socialsystem 1999-2004
Skabt af: Faaborg Kommune, Ringe Kommune, Faaborg-Midtfyn Kommune.
KMD Sag Basis og Journal er et sagshenvisnings- og advissystem. KMD Sag indeholder Identifikationsoplysninger på borgere, der modtager ydelser fra kommunen, dvs. arbejdsløshedsdagpenge, kontanthjælp og revalidering, aktivering, orlovsydelser, sygedagpenge, folke- og førtidspension. Ligeledes oplysninger eller adviser vedr. inkasso, SU, ventelister, hjælpemidler, omsorgsjournaler, hjemmehjælp, familiepleje, efterløn, boligsikring, boligstøtte, daginstitution, boliglån, flygtninge, forældremøder, handicap, haveservice, helbred, sundhedspleje, barsel, Akasse, ungdomsvejledning mv.
Skabt af: Skævinge Kommune, Hillerød Kommune.
Systemet har skullet dokumentere kommunens sagsbehandling.
Skabt af: Halsnæs Kommune.
SBSYS er et journalsystem, som bruges af alle forvaltninger i Halsnæs kommune til digital sagsstyring og dokumenthåndtering. Kommunens sagsbehandling baseret på digital forvaltning og videndeling. Indscanning af indgående papirpost. Digital fremsøgning af sager og dokumenter til støtte for sagsbehandlingen. Videndeling på tværs af kommunen
Skabt af: Hoje-Taastrup Kommune.
Sags- og dokumentaandteringssystem for at kunne gemme og fremsøge sager og dokumenter. Samtidig at kunne opfylde logningskrav.
Skabt af: Gl. Varde Kommune, Ny Varde Kommune.
Varde Kommune anvender KMD Sag EDH til registrering og styring hovedsagelig af borgersager. I KMD Sag EDH har brugerne adgang til at se/læse eller sagsbehandle sager, journalnotater, adviser (erindringer) inden for deres arbejdsområde.
Derudover modtager brugerne også ’dagens post’. Brugerne har forskellige rolleprofiler og derved har de forskellige adgange til at se/læse, registrere og sagsbehandle ind i systemet.
Skabt af: Jammerbugt Kommune.
ESDH-system med det formål at håndtere sager og dokumenter elektronisk i forbindelse med kommunens sagsbehandling.
Skabt af: Fredericia Kommune.
At skabe et fælles sag- og arkivsystem for Fredericia Kommune, med henblik på effektiv sagsbehandling, videndeling og genfinding af sager.
Der er digitale metadata for hele perioden og digitale dokumenter fra 1.1.2014 - 31.12.2019
Skabt af: Brøndby Kommune.
Formålet med KMD Sag EDH er styring af kommunens sager og dokumener. Formålet med KMD Sag Basis og Journal er at være en fælles platform for behandling af personsager.
Skabt af: Hvidovre Kommune.
Systemet har skullet dokumentere kommunens sagsbehandling.
Skabt af: Solrød Kommune.
Solrød Kommunes overordnede mål for indførelsen af ESDH er, at ESDH skal bidrage til at levere en endnu bedre kvalitet overfor borgere m.fl. udkrystalliseret i disse 4 mål:
1. Sikkerhed for at sagerne og sagernes dokumenter til enhver tid er til at finde, er journaliserede og overskuelige
§ For andre end den, som lige har sagen liggende
§ For at forskellige teams/afdelinger/institutioner kan dele fælles sager uden at skulle sende mails/kopier frem og tilbage og hver vedligeholde samme sag.
2. Bedre muligheder for at koordinere sager og udøve helhedsorienteret sagsbehandling, da vi vil kunne søge efter og eventuelt sammenkoble beslægtede sager.
3. Bedre muligheder for at effektivisere og leane vores arbejdsgange og opgaveløsning både i den enkelte afdeling/institution og i de koordinerende og tværgående arbejdsgange. Acadre skal derfor udnyttes til at give os nye teknologiske muligheder til at indføre smartere og lettere arbejdsgange og opgaveløsning.
4. Gøre det lettere at opfylde lovgivning og god sagsbehandlingspraksis.
Skabt af: Gl. Horsens Kommune, Bræstrup Kommune, Gedved Kommune, Horsens Ny Kommune.
KMD Sag Basis og Journal er et sagshenvisnings- og advissystem. KMD Sag indeholder Identifikationsoplysninger på borgere, der modtager ydelser fra kommunen, dvs. arbejdsløshedsdagpenge, kontanthjælp og revalidering, aktivering, orlovsydelser, sygedagpenge, folke- og førtidspension. Ligeledes oplysninger eller adviser vedr. inkasso, SU, ventelister, hjælpemidler, omsorgsjournaler, hjemmehjælp, familiepleje, efterløn, boligsikring, boligstøtte, daginstitution, boliglån, flygtninge, forældremøder, handicap, haveservice, helbred, sundhedspleje, barsel, Akasse, ungdomsvejledning mv.
Skabt af: Aalestrup Kommune, Farsø Kommune, Løgstør Kommune, Aars Kommune, Vesthimmerlands Kommune.
KMD Sag er kommunens centrale ESDH-system, som anvendes til dokumentation af borgersager, emnesager og politiske sager. Systemet indeholder data og dokumenter fra Vesthimmerland Kommune.
Skabt af: Fredericia gl. kommune, Fredericia.
I KMD Sag EDH har brugerne adgang til at se/læse eller sagsbehandle sager, journalnotater, adviser (erindringer) inden for deres arbejdsområde. Derudover modtager brugerne også ’dagens post’. Brugerne har forskellige rolleprofiler og derved har de forskellige adgange til at se/læse, registrere og sagsbehandle ind i systemet.
Skabt af: Struer gl. Kommune, Struer Kommune.
KMD Sag er kommunens centrale ESDH-system, som anvendes til dokumentation af borgersager, emnesager og politiske sager. Systemet indeholder data fra Struer Kommune.
Skabt af: Allerød Kommune.
Systemet har skullet dokumentere kommunens sagsbehandling.
Skabt af: Lejre Kommune.
At skabe et fælles sag- og arkivsystem for Lejre Kommune, med henblik på effektiv sagsbehandling, videndeling og genfinding af sager.
Der er digitale metadata for hele perioden og digitale dokumenter fra 1.1.2014 - 31.12.2019
Skabt af: Rudkøbing Kommune, Tranekær Kommune, Sydlangeland Kommune, Langeland Sammenlægningskommune Kommune, Langeland Kommune.
Systemet har skullet dokumentere kommunens sagsbehandling
Skabt af: Svendborg Kommune.
ESDH-system med det formål at håndtere sager og dokumenter elektronisk i forbindelse med kommunens sagsbehandling
Skabt af: Kerteminde Gl. Kommune, Langeskov Kommune, Munkebo Kommune, Kerteminde Ny Kommune.
Kerteminde Kommune anvender KMD Sag EDH til registrering og styring hovedsagelig af borgersager. I KMD Sag EDH har brugerne adgang til at se/læse eller sagsbehandle sager, journalnotater, adviser (erindringer) inden for deres arbejdsområde.
Derudover modtager brugerne også ’dagens post’. Brugerne har forskellige rolleprofiler og derved har de forskellige adgange til at se/læse, registrere og sagsbehandle ind i systemet.
Skabt af: Lemvig Gl. Kommune, Thyborøn-Harboøre Kommune, Lemvig Ny Kommune.
Elektronisk sagsstyring- og dokumenthåndtering. Effektiv og konsistent sagsbehandling i kommunen baseret på digital forvaltning og videndeling. Indsamling, registrering, opbevaring, systematisering, overgivelse og sletning. Indscanning af indgående papirpost. Elektronisk fremsøgning af sager og dokumenter til støtte for sagsbehandlingen - elektronisk vedligeholdelse af firma- og personoplysninger med henblik på korrekt adressering af korrespondence - lagring af elektronisk korrespondence med private personer/firmaer og offentlige myndigheder - videndeling på tværs af kommunen i det omfang dette er lovligt i henhold til forvaltningsloven.
Skabt af: Stevns Kommune, Stevns Kommune.
Registrering af sager og dokumenter i Stevns Kommune.
Skabt af: Køge Kommune, Køge Kommune.
Kommunens journal- og arkivsystem. Kommunens digitaliserede byggesager
Skabt af: Skævinge Kommune.
Journalsystem uden digitale dokumenter med det formål at håndtere sager og dokumenter i forbindelse med kommunens sagsbehandling
Skabt af: Struer gl. Kommune, Struer Kommune.
KMD Sag er kommunens centrale ESDH-system, som anvendes til dokumentation af borgersager, emnesager og politiske sager.
Skabt af: Herning Kommune.
E-journal til registrering af papirsager i Herning Kommune
Skabt af: Thyborøn-Harboøre Kommune, Lemvig Kommune.
Formålet er et elektronisk sagsbærende dokumentsystem dvs. journalisering af sagsbærende dokumenter i forhold til sagsbehandling i Lemvig Kommune herunder opstart, behandling og afgørelse.
Skabt af: Svendborg Kommune, Egebjerg Kommune, Gudme Kommune, Svendborg Kommune.
Formålet med KMD Sag Basis og Journal er at være en fælles platform for behandling af personsager. KMD Sag er derfor et sagsstyringssystem, der anvendes til at skabe overblik over borgerens sager, føre journal og modtage advisering
Skabt af: Viborg Kommune.
Formålet med KMD Sag Basis og Journal er at være en fælles platform for behandling af personsager. KMD Sag er derfor et sagsstyringssystem, der anvendes til at skabe overblik over borgerens sager, føre journal og modtage advisering
Skabt af: Assens Kommune, Vissenbjerg, Glamsbjerg, Hårby, Tommerup, Aarup og Assens kommuner.
Formålet med KMD Sag Basis og Journal er at være en fælles platform for behandling af personsager. KMD Sag er derfor et sagsstyringssystem, der anvendes til at skabe overblik over borgerens sager, føre journal og modtage advisering
Skabt af: Høje Taastrup Kommune.
KMD Sag har haft til formål at danne adviser på aktive sager samt at kunne skrive journalnotater på borgervendte sager.
Skabt af: Ikast Brande Kommune.
ESDH-system til dokumentation af kommunens sagsbehandling vedrørende sager, der ikke er en Ejendomssag eller en Personsag. Der er separate ESDH-systemer til ejendomssager og personsager
Skabt af: Rebild Kommune, Støvring Kommune, Skørping Kommune, Nørager Kommune.
SBSYS er Rebild Kommunes primære ESDH-system. Formålet er at have en struktureret håndtering af de af Rebild Kommunes elektroniske sager og dokumenter som ikke håndteres i et af kommunens fagsystemer.
Skabt af: Midtdjurs Kommune, Rønde Kommune, Ebeltoft Kommune, Rosenholm Kommune, Syddjurs Kommune.
Kommunens generelle elektroniske sags og dokumenthåndteringssystem til brug for sagsbehandling