Skabt af: International Association for the Evaluation of Educational Achievement (IEA).
PIRLS 2006 vurderer læsefærdighederne hos skoleelever i fjerde klasse i over 40 lande. Dette er den danske del af undersøgelsen.
Skabt af: International Association for the Evaluation of Educational Achievement (IEA).
TIMSS 2007 vurderer evnerne inden for matematik og naturfag hos skoleelever i fjerde klasse i over 40 lande. Dette er den danske del af undersøgelsen.
Skabt af: International Association for the Evaluation of Educational Achievement (IEA).
''SITES 2006'' undersøger skolers brug af informations- og kommunikationsteknologi (IKT) i undervisningen i en række lande. Dette er den danske del af undersøgelsen. Formålet er blandt andet at kunne give en dybdegående analyse af, hvordan IKT påvirker undervisningen og læringsprocesserne.
Skabt af: International Association for the Evaluation of Educational Achievement (IEA).
TIMSS 1995 vurderer evnerne inden for matematik og naturfag hos skoleelever i ottende klasse i over 40 lande. Dette er den danske del af undersøgelsen.
Skabt af: International Association for the Evaluation of Educational Achievement (IEA).
''CivED 1999'' vurderer medborgerkundskaberne hos gymnasieelever i en række lande. Dette er den danske del af undersøgelsen.
Skabt af: International Association for the Evaluation of Educational Achievement (IEA).
PIRLS 2011 vurderer læsefærdighederne hos skoleelever i fjerde klasse i over 40 lande. Dette er den danske del af undersøgelsen.
Skabt af: International Association for the Evaluation of Educational Achievement (IEA).
''CivED 1999'' vurderer medborgerkundskaberne hos skoleelever i ottende klasse i en række lande. Dette er den danske del af undersøgelsen.
Skabt af: International Association for the Evaluation of Educational Achievement (IEA).
''TIMSS Advanced 1995'' vurderer evnerne i matematik hos skoleelever i en række lande. Dette er den danske del af undersøgelsen.
Skabt af: International Association for the Evaluation of Educational Achievement (IEA).
''TIMSS Advanced 1995'' vurderer evnerne i naturfag hos skoleelever i en række lande. Dette er den danske del af undersøgelsen.
Skabt af: International Association for the Evaluation of Educational Achievement (IEA).
TIMSS 2011 vurderer evnerne inden for matematik og naturfag hos skoleelever i over 40 lande. Dette er den danske del af undersøgelsen.