Antal søgeresultater 188
Din søgning har givet 188 resultater.
Vi viser her de 100 mest relevante.
Du kan præcisere din søgning ved at bruge filtrene i venstre margin.
Skabt af: Teknologiraadet.
Skabt af: Moderniseringsstyrelsen.
Statens Koncernsystem (SKS) er et konsoliderings- og rapporteringssystem, der indsamler regnskabsdata fra alle statslige institutioner. De officielle regnskaber og det efterfølgende statsregnskab opstilles ud fra de indsamlede data.
Match i 1 tabel: SKS_RETID
Skabt af: Moderniseringsstyrelsen.
Statens Koncernsystem (SKS) er et konsoliderings- og rapporteringssystem, der indsamler regnskabsdata fra alle statslige institutioner. De officielle regnskaber og det efterfølgende statsregnskab opstilles ud fra de indsamlede data.
Match i 1 tabel: SKS_RETID
Skabt af: Moderniseringsstyrelsen.
Statens Koncernsystem (SKS) er et konsoliderings- og rapporteringssystem, der indsamler regnskabsdata fra alle statslige institutioner. De officielle regnskaber og det efterfølgende statsregnskab opstilles ud fra de indsamlede data.
Match i 1 tabel: SKS_RETID
Skabt af: Ribe Amt.
Match i 1 tabel: STOETTEB
Skabt af: Økonomistyrelsen.
Statens Koncernsystem (SKS) er et konsoliderings- og rapporteringssystem, der indsamler regnskabsdata fra alle statslige institutioner. De officielle regnskaber og det efterfølgende statsregnskab opstilles ud fra de indsamlede data.
Match i 1 tabel: SKS_RETID
Skabt af: Aarhus Universitet, Anne Skorkjær Binderkrantz.
Interest groups are important players in liberal democracies. Trade unions seek influence on labour market politics, business groups are active in debates on market regulation and environmental groups try to make climate policy a central governmental priority. Studying which groups are successful in influencing policy is a core issue for political science.
Interest groups operate in complex political environments and are active in relation to the bureaucracy, parliament, and the media. While the administrative arena has traditionally played the most central role for interest group influence in European countries, the media and the parliament have in recent decades become increasingly important arenas. Consequently, it is particularly relevant to examine whether these arenas give access to previously low influence groups – or whether the same groups are successful across different arenas. The INTERARENA project aimed to explain the political role of interest groups in the administrative, the parliamentary and the media arena.
Skabt af: Økonomistyrelsen, Moderniseringsstyrelsen.
Statens Koncernsystem (SKS) er et konsoliderings- og rapporteringssystem, der indsamler regnskabsdata fra alle statslige institutioner. De officielle regnskaber og det efterfølgende statsregnskab opstilles ud fra de indsamlede data.
Match i 1 tabel: SKS_RETID
Skabt af: Økonomistyrelsen.
Statens Koncernsystem (SKS) er et konsoliderings- og rapporteringssystem, der indsamler regnskabsdata fra alle statslige institutioner. De officielle regnskaber og det efterfølgende statsregnskab opstilles ud fra de indsamlede data
Match i 1 tabel: SKS_RETID
Skabt af: Danmarks Tekniske Universitet, Danske Universiteter, Ingeniørhøjskolen i København (IHK)/ DTU Diplom.
Journalisering, sagsbehandling og dokumenthåndtering
Skabt af: Told- og Skatteregion Ballerup.
Skabt af: Told- og Skatteregion Bornholm.
Skabt af: Told- og Skatteregion Esbjerg.
Skabt af: Told- og Skatteregion Haderslev.
Skabt af: Told- og Skatteregion Frederikshavn.
Skabt af: Told- og Skatteregion Herning.
Skabt af: Told- og Skatteregion Helsingør.
Skabt af: Told- og Skatteregion Holstebro.
Skabt af: Told- og Skatteregion Hillerød.
Skabt af: Told- og Skatteregion Hvidovre.
Skabt af: Told- og Skatteregion Høje Taastrup.
Skabt af: Told- og Skatteregion Kalundborg.
Skabt af: Told- og Skatteregion Korsør.
Skabt af: Told- og Skatteregion København 1 (City).
Skabt af: Told- og Skatteregion København 2 (Nord).
Skabt af: Told- og Skatteregion København 3 (Nordvest).
Skabt af: Told- og Skatteregion København 4 (Syd).
Skabt af: Told- og Skatteregion Køge.
Skabt af: Told- og Skatteregion Horsens.
Skabt af: Told- og Skatteregion Maribo.
Skabt af: Told- og Skatteregion Nærum.
Skabt af: Told- og Skatteregion Næstved.
Skabt af: Told- og Skatteregion Odense.
Skabt af: Told -og Skatteregion Randers.
Skabt af: Told- og Skatteregion Svendborg.
Skabt af: Told- og Skatteregion Sønderborg.
Skabt af: Told- og Skatteregion Thisted.
Skabt af: Told- og Skatteregion Vejle.
Skabt af: Told- og Skatteregion Viborg.
Skabt af: Told- og Skatteregion Ålborg.
Skabt af: Told- og Skatteregion Århus.
Skabt af: Central Indkøb & Kontrakt, Datakontoret, Driftskonsulenttjenesten, Driftsstyringskontoret, Driftstyringskontoret Økonomi, Driftstyringskontoret Budget & Analyse, Driftstyringskontoret Bygning, Driftstyringskontoret Drift, Driftstyringskontoret Jetpost, Ejendomme, IFS Logistikudvikling, Indland, Indlevering, Informatikenheden, Informatikenheden Sekretariatet, Intern Behandling, International Post, International Post Jetpost, Kommunikation, Kommunikation Blad, Logistik, Logistik Sekretariatet, Logistik Udland, Markedskontoret Adm. Pers. Økonomi, Markedskontoret Reklamation, Markedskontoret Salg, Markedskontoret Post, Omdelingsprojektet, Overenskomstkontoret, Personalekontoret, Personaleudvikling, Planlægning, Planlægningskontoret Plan, Planlægningssekretariatet, Postens Ejendomme, Postens Kommunikation, Regnskab, Teknik & Service, Udlandssekretariatet, Økonomikontoret, Økonomikontoret Analyse, Økonomikontoret Giro, Økonomikontoret Likviditet.
Skabt af: Breve, Media og Pakker, Central Indkøb & Kontrakt, Datakontoret, Direktionssekretariatet, Driftskonsulenttjenesten, Driftsstyringskontoret, Driftstyringskontoret Økonomi, Driftstyringskontoret Budget & Analyse, Driftstyringskontoret Bygning, Driftstyringskontoret Drift, Driftstyringskontoret Jetpost, Ejendomme, IFS Logistikudvikling, Indland, Indlevering, Informatikenheden, Informatikenheden Sekretariatet, Informatikservice, Infrastruktur, Infrastruktur, Drift og Produktion, Infrastruktur Sekretariat, Intern Behandling, International Post, International Post Jetpost, Kommunikation, Kommunikation Blad, Kommunikationsløsninger, Konsulentgruppen, Kurer,Ekspres og Pakker, Logistik, Logistik og Distribution, Logistik Sekretariatet, Logistik Udland, Markedskontoret Adm. Pers. Økonomi, Markedskontoret Reklamation, Markedskontoret Salg, Markedskontoret Post, Marketing, Omdelingsprojektet, Overenskomstkontoret, Personale, Personalekontoret, Personaleudvikling, Planlægning, Planlægningskontoret Plan, Planlægningssekretariatet, Post Danmark Informationsteknologi, Post Danmark Transport, Postens Ejendomme, Postens Kommunikation, Produktledelse, Regnskab, Regnskab og Finans, Salg og Distribution, Salg og Marketing, Salg og Produktion, Servicecenter Kunde, Servicecenter Personale, Storkundesalg, Teknik & Service, Udlandssekretariatet, Udvikling, Økonomi og Forretningssystemer, Økonomikontoret, Økonomikontoret Analyse, Økonomikontoret Giro, Økonomikontoret Likviditet.
Skabt af: Told og Skattestyrelsen.
Match i 1 tabel: MYND0120
Skabt af: TIC Frederiksborg amt.
Skabt af: TIC Roskilde amt.
Skabt af: TIC Københavns amt.
Skabt af: SKAT.
Match i 1 tabel: MYND0120
Skabt af: SKAT.
Match i 1 tabel: MYND0120
Skabt af: Kildeskattedirektoratet, Statsskattedirektoratet, Told- og Skattestyrelsen, SKAT.
Match i 1 tabel: MYND0120
Skabt af: Kildeskattedirektoratet, Statsskattedirektoratet, Told- og Skattestyrelsen, SKAT.
Match i 1 tabel: MYND0120
Skabt af: Arbejdsmarkedsstyrelsen.
Skabt af: Arbejdsmarkedsstyrelsen.
Skabt af: Statsskattedirektoratet.
Match i 3 tabeller: CSRL9734, CS9734_2, CSRL9736
Skabt af: Danmarks og Grønlands Geologiske Undersøgelse (GEUS), Albertslund Kommune, Allerød Kommune, Assens Kommune, Ballerup Kommune, Billund Kommune, Bornholms Regionskommune, Brøndby Kommune, Brønderslev Kommune, Dragør Kommune, Egedal Kommune, Esbjerg Kommune, Fanø Kommune, Favrskov Kommune, Faxe Kommune, Fredensborg Kommune, Fredericia Kommune, Frederiksberg Kommune, Frederikshavn Kommune, Frederikssund Kommune, Furesø Kommune, Faaborg-Midtfyn Kommune, Gentofte Kommune, Gladsaxe Kommune, Glostrup Kommune, Greve Kommune, Gribskov Kommune, Guldborgsund Kommune, Haderslev Kommune, Halsnæs Kommune, Hedensted Kommune, Helsingør Kommune, Herlev Kommune, Herning Kommune, Hillerød Kommune, Hjørring Kommune, Holbæk Kommune, Holstebro Kommune, Horsens Kommune, Hvidovre Kommune, Høje-Taastrup Kommune, Hørsholm Kommune, Ikast-Brande Kommune, Ishøj Kommune, Jammerbugt Kommune, Kalundborg Kommune, Kerteminde Kommune, Kolding Kommune, Københavns Kommune, Køge Kommune, Langeland Kommune, Lejre Kommune, Lemvig Kommune, Lolland Kommune, Lyngby-Taarbæk Kommune, Læsø Kommune, Mariagerfjord Kommune, Middelfart Kommune, Morsø Kommune, Norddjurs Kommune, Nordfyns Kommune, Nyborg Kommune, Næstved Kommune, Odder Kommune, Odense Kommune, Odsherred Kommune, Randers Kommune, Rebild Kommune, Ringkøbing-Skjern Kommune, Ringsted Kommune, Roskilde Kommune, Rudersdal Kommune, Rødovre Kommune, Samsø Kommune, Silkeborg Kommune, Skanderborg Kommune, Skive Kommune, Slagelse Kommune, Solrød Kommune, Sorø Kommune, Stevns Kommune, Struer Kommune, Svendborg Kommune, Syddjurs Kommune, Sønderborg Kommune, Thisted Kommune, Tønder Kommune, Tårnby Kommune, Vallensbæk Kommune, Varde Kommune, Vejen Kommune, Vejle Kommune, Vesthimmerlands Kommune, Viborg Kommune, Vordingborg Kommune, Ærø Kommune, Aabenraa Kommune, Aalborg Kommune, Aarhus Kommune.
GEUS's centrale boringsdatabase. Her lagres oplysninger om grundvands-, miljø- og geotekniske boringer
Match i 9 tabeller: BOR_BORING, GVK_LUFTPROEVE, GVK_PROEVE, GVK_JORDPROEVE, DRV_LUFTPROEVE, ...
Skabt af: Rødovre Kommune.
eDoc var Rødovre Kommunes generelle ESDH-system, hvor sager, der ikke hørte hjemme i andre fagsystemer, blev journaliseret. Dette for at sikre opbevaring, genfinding og videndeling.
Skabt af: Horsens Kommune, Horsens gl. Kommune, Gedved Kommune.
ESDH-system med det formål at håndtere sager og dokumenter elektronisk i forbindelse med kommunens sagsbehandling.
Skabt af: Skævinge Kommune, Hillerød Kommune.
Systemet har skullet dokumentere kommunens sagsbehandling.
Skabt af: Fanø Kommune.
Digital sagsstyring- og dokumenthåndtering. Kommunens sagsbehandling baseret på digital forvaltning og videndeling. Indsamling, registrering, opbevaring, systematisering, overgivelse og sletning. Indscanning af indgående papirpost. Digital fremsøgning af sager og dokumenter til støtte for sagsbehandlingen - digital vedligeholdelse af firma- og personoplysninger med henblik på korrekt adressering af korrespondance - lagring af digitial korrespondance med private personer/firmaer og offentlige myndigheder - videndeling på tværs af kommunen i det omfang dette er lovlit i henhold til forvaltningslovgivningen.
Skabt af: Skive Kommune, Skive Kommune, Spøttrup Kommune.
KMD Sag er kommunens centrale ESDH-system, som anvendes til dokumentation af borgersager, emnesager og politiske sager. Systemet indeholder data og dokumenter fra gl. Skive Kommunes ESDH-løsning 2003-2006 og PPR-system 1007-2004 og gl. Spøttrup Kommunes socialsystem 1999-2004
Skabt af: Faaborg Kommune, Ringe Kommune, Faaborg-Midtfyn Kommune.
KMD Sag Basis og Journal er et sagshenvisnings- og advissystem. KMD Sag indeholder Identifikationsoplysninger på borgere, der modtager ydelser fra kommunen, dvs. arbejdsløshedsdagpenge, kontanthjælp og revalidering, aktivering, orlovsydelser, sygedagpenge, folke- og førtidspension. Ligeledes oplysninger eller adviser vedr. inkasso, SU, ventelister, hjælpemidler, omsorgsjournaler, hjemmehjælp, familiepleje, efterløn, boligsikring, boligstøtte, daginstitution, boliglån, flygtninge, forældremøder, handicap, haveservice, helbred, sundhedspleje, barsel, Akasse, ungdomsvejledning mv.
Skabt af: Jammerbugt Kommune.
ESDH-system med det formål at håndtere sager og dokumenter elektronisk i forbindelse med kommunens sagsbehandling.
Skabt af: Fredericia Kommune.
At skabe et fælles sag- og arkivsystem for Fredericia Kommune, med henblik på effektiv sagsbehandling, videndeling og genfinding af sager.
Der er digitale metadata for hele perioden og digitale dokumenter fra 1.1.2014 - 31.12.2019
Skabt af: Gl. Varde Kommune, Ny Varde Kommune.
Varde Kommune anvender KMD Sag EDH til registrering og styring hovedsagelig af borgersager. I KMD Sag EDH har brugerne adgang til at se/læse eller sagsbehandle sager, journalnotater, adviser (erindringer) inden for deres arbejdsområde.
Derudover modtager brugerne også ’dagens post’. Brugerne har forskellige rolleprofiler og derved har de forskellige adgange til at se/læse, registrere og sagsbehandle ind i systemet.
Skabt af: Hoje-Taastrup Kommune.
Sags- og dokumentaandteringssystem for at kunne gemme og fremsøge sager og dokumenter. Samtidig at kunne opfylde logningskrav.
Skabt af: Rødovre Kommune.
Formålet med at have KMD sag er skabe et overbliksbillede over en borgers tilknyt til kommunen på de områder, som KMD sag dækker. Endvidere Indeholder KMDsag journalnotater fra sagsbehandlere. Andre dokumenter opbevares i ESDH.
KMD Sag anvendes af Social- og Sundhedsforvaltningen samt Borgerservice/Fællesforvaltningen.
Skabt af: Halsnæs Kommune.
SBSYS er et journalsystem, som bruges af alle forvaltninger i Halsnæs kommune til digital sagsstyring og dokumenthåndtering. Kommunens sagsbehandling baseret på digital forvaltning og videndeling. Indscanning af indgående papirpost. Digital fremsøgning af sager og dokumenter til støtte for sagsbehandlingen. Videndeling på tværs af kommunen
Skabt af: Struer gl. Kommune, Struer Kommune.
KMD Sag er kommunens centrale ESDH-system, som anvendes til dokumentation af borgersager, emnesager og politiske sager. Systemet indeholder data fra Struer Kommune.
Skabt af: Gl. Horsens Kommune, Bræstrup Kommune, Gedved Kommune, Horsens Ny Kommune.
KMD Sag Basis og Journal er et sagshenvisnings- og advissystem. KMD Sag indeholder Identifikationsoplysninger på borgere, der modtager ydelser fra kommunen, dvs. arbejdsløshedsdagpenge, kontanthjælp og revalidering, aktivering, orlovsydelser, sygedagpenge, folke- og førtidspension. Ligeledes oplysninger eller adviser vedr. inkasso, SU, ventelister, hjælpemidler, omsorgsjournaler, hjemmehjælp, familiepleje, efterløn, boligsikring, boligstøtte, daginstitution, boliglån, flygtninge, forældremøder, handicap, haveservice, helbred, sundhedspleje, barsel, Akasse, ungdomsvejledning mv.
Skabt af: Aalestrup Kommune, Farsø Kommune, Løgstør Kommune, Aars Kommune, Vesthimmerlands Kommune.
KMD Sag er kommunens centrale ESDH-system, som anvendes til dokumentation af borgersager, emnesager og politiske sager. Systemet indeholder data og dokumenter fra Vesthimmerland Kommune.
Skabt af: Fredericia gl. kommune, Fredericia.
I KMD Sag EDH har brugerne adgang til at se/læse eller sagsbehandle sager, journalnotater, adviser (erindringer) inden for deres arbejdsområde. Derudover modtager brugerne også ’dagens post’. Brugerne har forskellige rolleprofiler og derved har de forskellige adgange til at se/læse, registrere og sagsbehandle ind i systemet.
Skabt af: Allerød Kommune.
Systemet har skullet dokumentere kommunens sagsbehandling.
Skabt af: Lejre Kommune.
At skabe et fælles sag- og arkivsystem for Lejre Kommune, med henblik på effektiv sagsbehandling, videndeling og genfinding af sager.
Der er digitale metadata for hele perioden og digitale dokumenter fra 1.1.2014 - 31.12.2019
Skabt af: Vallø Kommune, Stevns Kommune, Stevns (ny) Kommune.
Formålet med systemet er at danne grundlag for kommunens løbende sagsbehandling med tilhørende dokumenthåndtering og arkivering.
Skabt af: Viborg Kommune, Viborg Kommune, Bjerringbro Kommune, Karup Kommune, Fjends Kommune, Møldrup Kommune, Tjele Kommune, Aalestrup Kommune.
Formålet med KMD Sag Basis og Journal er at være en fælles platform for behandling af personsager.
Skabt af: Gørlev Kommune, Kalundborg gl. Kommune, Kalundborg Kommune.
Formålet med KMD Sag EDH er styring af kommunens sager og dokumener. Formålet med KMD Sag Basis og Journal er at være en fælles platform for behandling af personsager.
Skabt af: Nyborg Gl. Kommune, Nyborg Kommune.
Elektronisk sagsstyring- og dokumenthåndtering. Effektiv og konsistent sagsbehandling i kommunen baseret på digital forvaltning og videndeling. Indsamling, registrering, opbevaring, systematisering, overgivelse og sletning. Indscanning af indgående papirpost. Elektronisk fremsøgning af sager og dokumenter til støtte for sagsbehandlingen - elektronisk vedligeholdelse af firma- og personoplysninger med henblik på korrekt adressering af korrespondence - lagring af elektronisk korrespondence med private personer/firmaer og offentlige myndigheder - videndeling på tværs af kommunen i det omfang dette er lovligt i henhold til forvaltningsloven.
Skabt af: Vesthimmerlands Kommune, Løgstør Kommune.
Formålet med systemet er at danne grundlag for kommunens løbende sagsbehandling med tilhørende dokumenthåndtering og arkivering.
Skabt af: Lejre Kommune.
Journalisering og styring af sagsdata for nemmere genfinding og videndeling.
Skabt af: Ulfborg-Vemb Kommune, Holstebro Kommune, Vinderup Kommune, Holstebro Kommune.
Formålet med systemet er at danne grundlag for kommunens løbende sagsbehandling med tilhørende dokumenthåndtering og -arkivering.
Skabt af: Fredericia Kommune.
At skabe et fælles sag- og arkivsystem for Fredericia Kommune, med henblik på effektiv sagsbehandling, videndeling og genfinding af sager.
Skabt af: Familiestyrelsen/Ankestyrelsen.
Formålet med familieretsafdelingens e-journal er, at sikre arkivdannelse, forbedre kvaliteten af sagsbehandlingen, skabe en ensartet praksis for sagshåndtering samt muliggøre hurtige og tilgængelige journalsøgninger
Skabt af: Norddjurs Kommune.
Kommunens generelle elektroniske sags- og dokumenthåndteringssystem til brug for sagsbehandling.
Skabt af: Viborg Kommune.
Systemet har skullet dokumentere kommunens sagsbehandling.
Skabt af: Svendborg Kommune, Egebjerg Kommune, Svendborg Kommune.
Systemet har skullet dokumentere kommunens sagsbehandling.
Skabt af: Brøndby Kommune.
Formålet med KMD Sag EDH er styring af kommunens sager og dokumener. Formålet med KMD Sag Basis og Journal er at være en fælles platform for behandling af personsager.
Skabt af: Ministeriet for Sundhed og Forebyggelse, Indenrigs- og Sundhedsministeriet, Økonomi- og Indenrigsministeriet (Indenrigsministeriedelen), Ministeriet for Sundhed og forebyggelse, Sundheds- og Ældreministeriet, National Sundheds IT, Videns- og Forskningscenter for Alternativ Behandling (VIFAB), Det etiske råd, Den Centrale Videnskabsetiske Komité, Den Nationale Videnskabsetiske Komité, Sekretatiatet for Det Etiske Råd og den Nationale Videnskabsetiske Komité.
ESDH-systemet har to overordnede formål. Dels skal det sikre en effektiv sagsbehandling og dels gøre relevante dele af departementets sager tilgængelige for fremtidig forskning. Journaliseringen er således ikke et mål i sig selv, men bør betragtes som et hjælpemiddel til at sikre, at ovennævnte formål opfyldes. Samtidig er ESDH-systemet et informationssystem (kollektiv hukommelse), der kan sikre vidensdeling i ministeriet.
Skabt af: Vissenbjerg Kommune, Assens gl. Kommune, Assens Kommune.
Systemet har skullet dokumentere kommunens sagsbehandling.
Skabt af: Odder gl. Kommune, Odder ny Kommune.
KMD Sag er et sagsstyringssystem, der anvendes til at skabe overblik over borgerens sagere, føre journal og modtage advisering
Skabt af: Struer Kommune, Thyholm Kommune.
SBSYS er et sags- og dokumenthåndteringssystem (ESDH). SBSYS indeholder moduler, som er afpasset brugerens behov.
Skabt af: Solrød Kommune.
Solrød Kommunes overordnede mål for indførelsen af ESDH er, at ESDH skal bidrage til at levere en endnu bedre kvalitet overfor borgere m.fl. udkrystalliseret i disse 4 mål:
1. Sikkerhed for at sagerne og sagernes dokumenter til enhver tid er til at finde, er journaliserede og overskuelige
§ For andre end den, som lige har sagen liggende
§ For at forskellige teams/afdelinger/institutioner kan dele fælles sager uden at skulle sende mails/kopier frem og tilbage og hver vedligeholde samme sag.
2. Bedre muligheder for at koordinere sager og udøve helhedsorienteret sagsbehandling, da vi vil kunne søge efter og eventuelt sammenkoble beslægtede sager.
3. Bedre muligheder for at effektivisere og leane vores arbejdsgange og opgaveløsning både i den enkelte afdeling/institution og i de koordinerende og tværgående arbejdsgange. Acadre skal derfor udnyttes til at give os nye teknologiske muligheder til at indføre smartere og lettere arbejdsgange og opgaveløsning.
4. Gøre det lettere at opfylde lovgivning og god sagsbehandlingspraksis.
Skabt af: Hvidovre Kommune.
Systemet har skullet dokumentere kommunens sagsbehandling.
Skabt af: Albertslund Kommune.
KMD Sag er et sagsstyringssystem, der anvendes til at skabe overblik over borgerens sagere, føre journal og modtage advisering
Skabt af: Vordingborg Kommune.
ESDH system med det formål at håndtere sager og dokumenter elektronisk i forbindelse med kommunens sagsbehandling.
Skabt af: Morsø Kommune.
Elektronisk sagsstyring- og dokumenthåndtering. Effektiv og konsistent sagsbehandling i kommunen baseret på digital forvaltning og videndeling. Indsamling, registrering, opbevaring, systematisering, overgivelse og sletning. Indscanning af indgående papirpost. Elektronisk fremsøgning af sager og dokumenter til støtte for sagsbehandlingen - elektronisk vedligeholdelse af firma- og personoplysninger med henblik på korrekt adressering af korrespondence - lagring af elektronisk korrespondence med private personer/firmaer og offentlige myndigheder - videndeling på tværs af kommunen i det omfang dette er lovligt i henhold til forvaltningsloven.
Skabt af: Stevns Kommune, Stevns Kommune.
Registrering af sager og dokumenter i Stevns Kommune.
Skabt af: Rebild Kommune, Skørping Kommune, Nørager Kommune, Støvring Kommune.
Formålet med KMD Sag har i Rebild Kommune været at kunne modtage adviser på sager der er arbejdet med i fagsystemerne. I familieafdelingen har man anvendt systemet til journalnotater på alle børnesagerne, som så er blevet printet og lagt i den fysiske sag ved sagsafslutning, da man overgik til SBSYS printede man journalerne og lagde dem ind i SBSYS.
Skabt af: Vesthimmerlands Kommune.
KMD Sag er et sagsstyringssystem, der anvendes til at skabe overblik over borgerens sager, føre journal og modtage advisering.