Skabt af: Vesthimmerlands Kommune, Løgstør Kommune.
Formålet med systemet er at danne grundlag for kommunens løbende sagsbehandling med tilhørende dokumenthåndtering og arkivering.
Skabt af: Region Hovedstaden.
Det forretningsmæssige formål er en fælles ESDH løsning for koncernstabene i Region Hovedstaden. De operationelle formål omfatter en journalisering der kan:
- Dokumentere og skabe overblik over sagsbehandlingen og øvrige aktiviteter, der er nødvendigt for at følge lovgivningen og god forvaltningsskik. - Sikre at sager og dokumenter er nemt kan genfindes.
- Gøre viden og erfaringer tilgængelige i den forstand, at den enkelte medarbejder skal have mulighed for at finde relevante sager og dokumenter inden for et bestemt område eller om et givet emne på tværs af koncernen.
- Støtte sagsbehandling og sagsstyring og øget kvalitet og effektivitet i sagsbehandlingen.
- Trækkes statistik om præcist afgrænsede sagsområder, afgørelser, sagsbehandlingstider m.m. på udvalgte sagsområder samt anden ledelsesinformation.
Endelig lægger journaliseringen også op til et mere langsigtet formål om at synliggøre en historik i koncernens sager og hermed skabe mere langsigtet information.
Systemet er en midlertidigt i forhold til det efterfølgende Captia system.
Skabt af: Lejre Kommune.
Journalisering og styring af sagsdata for nemmere genfinding og videndeling.
Skabt af: Region Hovedstaden.
Det forretningsmæssige formål er en fælles ESDH løsning for koncernstabene i Region Hovedstaden. De operationelle formål omfatter en journalisering der kan:
- Dokumentere og skabe overblik over sagsbehandlingen og øvrige aktiviteter, der er nødvendigt for at følge lovgivningen og god forvaltningsskik. - Sikre at sager og dokumenter er nemt kan genfindes.
- Gøre viden og erfaringer tilgængelige i den forstand, at den enkelte medarbejder skal have mulighed for at finde relevante sager og dokumenter inden for et bestemt område eller om et givet emne på tværs af koncernen.
- Støtte sagsbehandling og sagsstyring og øget kvalitet og effektivitet i sagsbehandlingen.
- Trækkes statistik om præcist afgrænsede sagsområder, afgørelser, sagsbehandlingstider m.m. på udvalgte sagsområder samt anden ledelsesinformation.
Endelig lægger journaliseringen også op til et mere langsigtet formål om at synliggøre en historik i koncernens sager og hermed skabe mere langsigtet information.
Skabt af: Gørlev Kommune, Kalundborg gl. Kommune, Kalundborg Kommune.
Formålet med KMD Sag EDH er styring af kommunens sager og dokumener. Formålet med KMD Sag Basis og Journal er at være en fælles platform for behandling af personsager.
Skabt af: Vallø Kommune, Stevns Kommune, Stevns (ny) Kommune.
Formålet med systemet er at danne grundlag for kommunens løbende sagsbehandling med tilhørende dokumenthåndtering og arkivering.
Skabt af: Viborg Kommune, Viborg Kommune, Bjerringbro Kommune, Karup Kommune, Fjends Kommune, Møldrup Kommune, Tjele Kommune, Aalestrup Kommune.
Formålet med KMD Sag Basis og Journal er at være en fælles platform for behandling af personsager.
Skabt af: Nyborg Gl. Kommune, Nyborg Kommune.
Elektronisk sagsstyring- og dokumenthåndtering. Effektiv og konsistent sagsbehandling i kommunen baseret på digital forvaltning og videndeling. Indsamling, registrering, opbevaring, systematisering, overgivelse og sletning. Indscanning af indgående papirpost. Elektronisk fremsøgning af sager og dokumenter til støtte for sagsbehandlingen - elektronisk vedligeholdelse af firma- og personoplysninger med henblik på korrekt adressering af korrespondence - lagring af elektronisk korrespondence med private personer/firmaer og offentlige myndigheder - videndeling på tværs af kommunen i det omfang dette er lovligt i henhold til forvaltningsloven.
Skabt af: Ulfborg-Vemb Kommune, Holstebro Kommune, Vinderup Kommune, Holstebro Kommune.
Formålet med systemet er at danne grundlag for kommunens løbende sagsbehandling med tilhørende dokumenthåndtering og -arkivering.
Skabt af: Svendborg Kommune, Egebjerg Kommune, Svendborg Kommune.
Systemet har skullet dokumentere kommunens sagsbehandling.
Skabt af: Viborg Kommune.
Systemet har skullet dokumentere kommunens sagsbehandling.
Skabt af: Fredericia Kommune.
At skabe et fælles sag- og arkivsystem for Fredericia Kommune, med henblik på effektiv sagsbehandling, videndeling og genfinding af sager.
Skabt af: Norddjurs Kommune.
Kommunens generelle elektroniske sags- og dokumenthåndteringssystem til brug for sagsbehandling.
Skabt af: Rougsø Kommune.
Generel håndtering af sager og dokumenter samt udvalgsbehandling af informationer og dokumenter registreret i systemet.
Skabt af: Ringkøbing-Skjern Kommune.
Formålet med anskaffelse af et elektronisk dokumenthåndteringssystem er at skabe et overblik over kommunens journalpligtige sager, der ikke kan føres i dedikeret fagsystem. Systemet sikre at journalisering, journalnotater, samlet overblik og ensartethed i behandling af sager.
Skabt af: Vissenbjerg Kommune, Assens gl. Kommune, Assens Kommune.
Systemet har skullet dokumentere kommunens sagsbehandling.
Skabt af: Morsø Kommune.
Elektronisk sagsstyring- og dokumenthåndtering. Effektiv og konsistent sagsbehandling i kommunen baseret på digital forvaltning og videndeling. Indsamling, registrering, opbevaring, systematisering, overgivelse og sletning. Indscanning af indgående papirpost. Elektronisk fremsøgning af sager og dokumenter til støtte for sagsbehandlingen - elektronisk vedligeholdelse af firma- og personoplysninger med henblik på korrekt adressering af korrespondence - lagring af elektronisk korrespondence med private personer/firmaer og offentlige myndigheder - videndeling på tværs af kommunen i det omfang dette er lovligt i henhold til forvaltningsloven.
Skabt af: Vordingborg Kommune.
ESDH system med det formål at håndtere sager og dokumenter elektronisk i forbindelse med kommunens sagsbehandling.
Skabt af: Fanø Kommune.
Digital sagsstyring- og dokumenthåndtering. Kommunens sagsbehandling baseret på digital forvaltning og videndeling. Indsamling, registrering, opbevaring, systematisering, overgivelse og sletning. Indscanning af indgående papirpost. Digital fremsøgning af sager og dokumenter til støtte for sagsbehandlingen - digital vedligeholdelse af firma- og personoplysninger med henblik på korrekt adressering af korrespondance - lagring af digitial korrespondance med private personer/firmaer og offentlige myndigheder - videndeling på tværs af kommunen i det omfang dette er lovlit i henhold til forvaltningslovgivningen.
Skabt af: Skive Kommune, Skive Kommune, Spøttrup Kommune.
KMD Sag er kommunens centrale ESDH-system, som anvendes til dokumentation af borgersager, emnesager og politiske sager. Systemet indeholder data og dokumenter fra gl. Skive Kommunes ESDH-løsning 2003-2006 og PPR-system 1007-2004 og gl. Spøttrup Kommunes socialsystem 1999-2004
Skabt af: Faaborg Kommune, Ringe Kommune, Faaborg-Midtfyn Kommune.
KMD Sag Basis og Journal er et sagshenvisnings- og advissystem. KMD Sag indeholder Identifikationsoplysninger på borgere, der modtager ydelser fra kommunen, dvs. arbejdsløshedsdagpenge, kontanthjælp og revalidering, aktivering, orlovsydelser, sygedagpenge, folke- og førtidspension. Ligeledes oplysninger eller adviser vedr. inkasso, SU, ventelister, hjælpemidler, omsorgsjournaler, hjemmehjælp, familiepleje, efterløn, boligsikring, boligstøtte, daginstitution, boliglån, flygtninge, forældremøder, handicap, haveservice, helbred, sundhedspleje, barsel, Akasse, ungdomsvejledning mv.
Skabt af: Horsens Kommune, Horsens gl. Kommune, Gedved Kommune.
ESDH-system med det formål at håndtere sager og dokumenter elektronisk i forbindelse med kommunens sagsbehandling.
Skabt af: Rødovre Kommune.
eDoc var Rødovre Kommunes generelle ESDH-system, hvor sager, der ikke hørte hjemme i andre fagsystemer, blev journaliseret. Dette for at sikre opbevaring, genfinding og videndeling.
Skabt af: Skævinge Kommune, Hillerød Kommune.
Systemet har skullet dokumentere kommunens sagsbehandling.
Skabt af: Halsnæs Kommune.
SBSYS er et journalsystem, som bruges af alle forvaltninger i Halsnæs kommune til digital sagsstyring og dokumenthåndtering. Kommunens sagsbehandling baseret på digital forvaltning og videndeling. Indscanning af indgående papirpost. Digital fremsøgning af sager og dokumenter til støtte for sagsbehandlingen. Videndeling på tværs af kommunen
Skabt af: Hoje-Taastrup Kommune.
Sags- og dokumentaandteringssystem for at kunne gemme og fremsøge sager og dokumenter. Samtidig at kunne opfylde logningskrav.
Skabt af: Gl. Varde Kommune, Ny Varde Kommune.
Varde Kommune anvender KMD Sag EDH til registrering og styring hovedsagelig af borgersager. I KMD Sag EDH har brugerne adgang til at se/læse eller sagsbehandle sager, journalnotater, adviser (erindringer) inden for deres arbejdsområde.
Derudover modtager brugerne også ’dagens post’. Brugerne har forskellige rolleprofiler og derved har de forskellige adgange til at se/læse, registrere og sagsbehandle ind i systemet.
Skabt af: Jammerbugt Kommune.
ESDH-system med det formål at håndtere sager og dokumenter elektronisk i forbindelse med kommunens sagsbehandling.
Skabt af: Fredericia Kommune.
At skabe et fælles sag- og arkivsystem for Fredericia Kommune, med henblik på effektiv sagsbehandling, videndeling og genfinding af sager.
Der er digitale metadata for hele perioden og digitale dokumenter fra 1.1.2014 - 31.12.2019
Skabt af: Brøndby Kommune.
Formålet med KMD Sag EDH er styring af kommunens sager og dokumener. Formålet med KMD Sag Basis og Journal er at være en fælles platform for behandling af personsager.
Skabt af: Hvidovre Kommune.
Systemet har skullet dokumentere kommunens sagsbehandling.
Skabt af: Struer Kommune, Thyholm Kommune.
SBSYS er et sags- og dokumenthåndteringssystem (ESDH). SBSYS indeholder moduler, som er afpasset brugerens behov.
Skabt af: Odder gl. Kommune, Odder ny Kommune.
KMD Sag er et sagsstyringssystem, der anvendes til at skabe overblik over borgerens sagere, føre journal og modtage advisering
Skabt af: Solrød Kommune.
Solrød Kommunes overordnede mål for indførelsen af ESDH er, at ESDH skal bidrage til at levere en endnu bedre kvalitet overfor borgere m.fl. udkrystalliseret i disse 4 mål:
1. Sikkerhed for at sagerne og sagernes dokumenter til enhver tid er til at finde, er journaliserede og overskuelige
§ For andre end den, som lige har sagen liggende
§ For at forskellige teams/afdelinger/institutioner kan dele fælles sager uden at skulle sende mails/kopier frem og tilbage og hver vedligeholde samme sag.
2. Bedre muligheder for at koordinere sager og udøve helhedsorienteret sagsbehandling, da vi vil kunne søge efter og eventuelt sammenkoble beslægtede sager.
3. Bedre muligheder for at effektivisere og leane vores arbejdsgange og opgaveløsning både i den enkelte afdeling/institution og i de koordinerende og tværgående arbejdsgange. Acadre skal derfor udnyttes til at give os nye teknologiske muligheder til at indføre smartere og lettere arbejdsgange og opgaveløsning.
4. Gøre det lettere at opfylde lovgivning og god sagsbehandlingspraksis.
Skabt af: Albertslund Kommune.
KMD Sag er et sagsstyringssystem, der anvendes til at skabe overblik over borgerens sagere, føre journal og modtage advisering
Skabt af: Gl. Horsens Kommune, Bræstrup Kommune, Gedved Kommune, Horsens Ny Kommune.
KMD Sag Basis og Journal er et sagshenvisnings- og advissystem. KMD Sag indeholder Identifikationsoplysninger på borgere, der modtager ydelser fra kommunen, dvs. arbejdsløshedsdagpenge, kontanthjælp og revalidering, aktivering, orlovsydelser, sygedagpenge, folke- og førtidspension. Ligeledes oplysninger eller adviser vedr. inkasso, SU, ventelister, hjælpemidler, omsorgsjournaler, hjemmehjælp, familiepleje, efterløn, boligsikring, boligstøtte, daginstitution, boliglån, flygtninge, forældremøder, handicap, haveservice, helbred, sundhedspleje, barsel, Akasse, ungdomsvejledning mv.
Skabt af: Aalestrup Kommune, Farsø Kommune, Løgstør Kommune, Aars Kommune, Vesthimmerlands Kommune.
KMD Sag er kommunens centrale ESDH-system, som anvendes til dokumentation af borgersager, emnesager og politiske sager. Systemet indeholder data og dokumenter fra Vesthimmerland Kommune.
Skabt af: Fredericia gl. kommune, Fredericia.
I KMD Sag EDH har brugerne adgang til at se/læse eller sagsbehandle sager, journalnotater, adviser (erindringer) inden for deres arbejdsområde. Derudover modtager brugerne også ’dagens post’. Brugerne har forskellige rolleprofiler og derved har de forskellige adgange til at se/læse, registrere og sagsbehandle ind i systemet.
Skabt af: Struer gl. Kommune, Struer Kommune.
KMD Sag er kommunens centrale ESDH-system, som anvendes til dokumentation af borgersager, emnesager og politiske sager. Systemet indeholder data fra Struer Kommune.
Skabt af: Allerød Kommune.
Systemet har skullet dokumentere kommunens sagsbehandling.
Skabt af: Lejre Kommune.
At skabe et fælles sag- og arkivsystem for Lejre Kommune, med henblik på effektiv sagsbehandling, videndeling og genfinding af sager.
Der er digitale metadata for hele perioden og digitale dokumenter fra 1.1.2014 - 31.12.2019
Skabt af: Rudkøbing Kommune, Tranekær Kommune, Sydlangeland Kommune, Langeland Sammenlægningskommune Kommune, Langeland Kommune.
Systemet har skullet dokumentere kommunens sagsbehandling
Skabt af: Svendborg Kommune.
ESDH-system med det formål at håndtere sager og dokumenter elektronisk i forbindelse med kommunens sagsbehandling
Skabt af: Kerteminde Gl. Kommune, Langeskov Kommune, Munkebo Kommune, Kerteminde Ny Kommune.
Kerteminde Kommune anvender KMD Sag EDH til registrering og styring hovedsagelig af borgersager. I KMD Sag EDH har brugerne adgang til at se/læse eller sagsbehandle sager, journalnotater, adviser (erindringer) inden for deres arbejdsområde.
Derudover modtager brugerne også ’dagens post’. Brugerne har forskellige rolleprofiler og derved har de forskellige adgange til at se/læse, registrere og sagsbehandle ind i systemet.
Skabt af: Lemvig Gl. Kommune, Thyborøn-Harboøre Kommune, Lemvig Ny Kommune.
Elektronisk sagsstyring- og dokumenthåndtering. Effektiv og konsistent sagsbehandling i kommunen baseret på digital forvaltning og videndeling. Indsamling, registrering, opbevaring, systematisering, overgivelse og sletning. Indscanning af indgående papirpost. Elektronisk fremsøgning af sager og dokumenter til støtte for sagsbehandlingen - elektronisk vedligeholdelse af firma- og personoplysninger med henblik på korrekt adressering af korrespondence - lagring af elektronisk korrespondence med private personer/firmaer og offentlige myndigheder - videndeling på tværs af kommunen i det omfang dette er lovligt i henhold til forvaltningsloven.
Skabt af: Stevns Kommune, Stevns Kommune.
Registrering af sager og dokumenter i Stevns Kommune.
Skabt af: Køge Kommune, Køge Kommune.
Kommunens journal- og arkivsystem. Kommunens digitaliserede byggesager
Skabt af: Skævinge Kommune.
Journalsystem uden digitale dokumenter med det formål at håndtere sager og dokumenter i forbindelse med kommunens sagsbehandling
Skabt af: Struer gl. Kommune, Struer Kommune.
KMD Sag er kommunens centrale ESDH-system, som anvendes til dokumentation af borgersager, emnesager og politiske sager.
Skabt af: Ikast Brande Kommune.
ESDH_system til dokumentation af kommunens sagsbehandling vedrørende borgersager
Skabt af: Herning Kommune.
E-journal til registrering af papirsager i Herning Kommune
Skabt af: Nyborg Kommune.
At digitalisere, systematisere og dokumentere den kommunale sundhedsplejes arbejde. Hertil at give ledende medarbejdere mulighed for at monitorere sundhedsplejens arbejdsfordeling, ressourcer og indsatsområder
Skabt af: Farsø Kommune, Løgstør Kommune, Aars Kommune, Aalestrup Kommune, Vesthimmerlands Kommune.
At digitalisere, systematisere og dokumentere den kommunale sundhedsplejes arbejde. Hertil at give ledende medarbejdere mulighed for at monitorere sundhedsplejens arbejdsfordeling, ressourcer og indsatsområder.
Skabt af: Solrød Kommune.
At digitalisere, systematisere og dokumentere den kommunale sundhedsplejes arbejde. Hertil at give ledende medarbejdere mulighed for at monitorere sundhedsplejens arbejdsfordeling, ressourcer og indsatsområder.
Skabt af: Fredericia Kommune.
At digitalisere, systematisere og dokumentere den kommunale sundhedsplejes arbejde. Hertil at give ledende medarbejdere mulighed for at monitorere sundhedsplejens arbejdsfordeling, ressourcer og indsatsområder.
Skabt af: Fanø Kommune.
At digitalisere, systematisere og dokumentere den kommunale sundhedsplejes arbejde. Hertil at give ledende medarbejdere mulighed for at monitorere sundhedsplejens arbejdsfordeling, ressourcer og indsatsområder.
Skabt af: Allerød Kommune.
At digitalisere, systematisere og dokumentere den kommunale sundhedsplejes arbejde. Hertil at give ledende medarbejdere mulighed for at monitorere sundhedsplejens arbejdsfordeling, ressourcer og indsatsområder.
Skabt af: Egvad Kommune, Videbæk Kommune, Ringkøbing Kommune, Skjern Kommune, Ringkøbing-Skjern Kommune.
At digitalisere, systematisere og dokumentere den kommunale sundhedsplejes arbejde. Hertil at give ledende medarbejdere mulighed for at monitorere sundhedsplejens arbejdsfordeling, ressourcer og indsatsområder.
Skabt af: Lejre Kommune, Hvalsø Kommune.
At digitalisere, systematisere og dokumentere den kommunale sundhedsplejes arbejde. Hertil at give ledende medarbejdere mulighed for at monitorere sundhedsplejens arbejdsfordeling, ressourcer og indsatsområder.
Skabt af: Stevns Kommune.
At digitalisere, systematisere og dokumentere den kommunale sundhedsplejes arbejde. Hertil at give ledende medarbejdere mulighed for at monitorere sundhedsplejens arbejdsfordeling, ressourcer og indsatsområder.
Skabt af: Brøndby Kommune.
TM Sund er elektroniske journalsystem specifikt udarbejdtet til den kommunale sundhedspleje. Systemet understøtter sundhedsplejerskernes daglige arbejde ved hjemmebesøg hos spædbørn mellem 0 - 1 år, udføre behovsbesøg hos børn mellen 1 - 5 år og ved skoleundersøgelser når barnet er mellem 6 og 18 år eller når de forlader Folkeskolen. Den elektroniske journal omfatter kvalitetssikrede undersøgelsesskemaer specifikt rette mod en bestemt alder. TM Sund omfatter også forældrejournaler, hvor graviditetsskemaer, trivselsskemaer, alkoholskema kan udføres som screeninger. Generelt udføres screeninger på både børn og forældre med henbrik på at kunne støtte familien efter deres specifikke behov. Alle strukturerede data fra TM Sund udlæses tillige til data bearbejdning i den kvalitetssikrede database Børn sundhed og Børnedatabasen. TM Sund uderstøtter ikke bare sundhedsplejerskernes daglige journalskrivning, men også det overordnede administrative arbejde i sundhedsplejen, hvor modtagelse af fødselsanmeldelser, tilflyttere, fraflyttere, dødsfald m.v. håndteres.
Skabt af: Høje-Taastrup Kommune.
At digitalisere, systematisere og dokumentere den kommunale sundhedsplejes arbejde. Hertil at give ledende medarbejdere mulighed for at monitorere sundhedsplejens arbejdsfordeling, ressourcer og indsatsområder.
Skabt af: Rødovre Kommune.
TM-Sund er et elektronisk journalsystem specifikt udarbejdet til den kommunale sundhedspleje. Systemet understøtter sundhedsplejerskernes daglige arbejde ved hjemmebesøg og behovsbesøg hos spædbørn mellem 0 - 1½ år. Der udføres behovsbesøg hos børn mellem 1½ år og skolealderen. Desuden ved skoleundersøgelser, når barnet er mellem 6 og 18 år eller når de forlader skolen. Den elektroniske journal omfatter kvalitetssikrede undersøgelsesskemaer specifikt rette mod en bestemt alder. TM- Sund omfatter også forældrejournaler. Generelt udføres screeninger på både børn og forældre med henbrik på at kunne støtte familien efter deres specifikke behov (EPDS, Gotland og ADBB). Alle strukturerede data fra TM-Sund udlæses tillige til data bearbejdning i den kvalitetssikrede database "Børns Sundhed" samt til Seruminstituttet. TM- Sund uderstøtter ikke bare sundhedsplejerskernes daglige journalskrivning, men også det overordnede administrative arbejde i Sundhedsplejen (kalender samt modtagelse af fødselsanmeldelser, tilflyttere, fraflyttere, dødsfald m.v.).
Skabt af: Hvidovre Kommune.
At digitalisere, systematisere og dokumentere den kommunale sundhedsplejes arbejde. Hertil at give ledende medarbejdere mulighed for at monitorere sundhedsplejens arbejdsfordeling, ressourcer og indsatsområder.
Skabt af: Møn Kommune, Vordingborg Kommune.
At digitalisere, systematisere og dokumentere den kommunale sundhedsplejes arbejde. Hertil at give ledende medarbejdere mulighed for at monitorere sundhedsplejens arbejdsfordeling, ressourcer og indsatsområder.
Skabt af: Herning Kommune.
At digitalisere, systematisere og dokumentere den kommunale sundhedsplejes arbejde. Hertil at give ledende medarbejdere mulighed for at monitorere sundhedsplejens arbejdsfordeling, ressourcer og indsatsområder.
Skabt af: Skævinge Kommune, Slangerup Kommune, Hillerød Kommune.
At digitalisere, systematisere og dokumentere den kommunale sundhedsplejes arbejde. Hertil at give ledende medarbejdere mulighed for at monitorere sundhedsplejens arbejdsfordeling, ressourcer og indsatsområder.
Skabt af: Faaborg-Midtfyn Kommune.
At digitalisere, systematisere og dokumentere den kommunale sundhedsplejes arbejde. Hertil at give ledende medarbejdere mulighed for at monitorere sundhedsplejens arbejdsfordeling, ressourcer og indsatsområder.
Skabt af: Glostrup kommune.
Solteq Sund er et elektronisk journalsystem specifikt udarbejdet til den kommunale sundhedspleje. Systemet understøtter sundhedsplejerskernes daglige arbejde ved hjemmebesøg hos spæd- og småbørn mellem 0 – 1,5 år, udfører behovsbesøg eller observation/møder i dagtilbud ift. børn mellem ca. 8 mdr. - 5 år og ved skoleundersøgelser når barnet er mellem 5 - 18 år eller når de forlader Folkeskolen. Den elektroniske journal TM Sund understøtter ikke bare sundhedsplejerskernes daglige journalskrivning, men også det overordnede administrative arbejde i sundhedsplejen, hvor modtagelse af fødselsanmeldelser, tilflyttere, fraflyttere, dødsfald m.v. håndteres.
Skabt af: Albertslund Kommune.
Systemet anvendes af sundhedsplejersker, ergo- og fysioterapeuter i sundhedstjenesten til børn 0-16 år. Informationer om børn og unges helbredsoplysninger angivet af sundhedsplejersker, børneergo- og fysioterapeuter.
Skabt af: Støvring Kommune, Rebild Kommune.
Systemet anvendes af sundhedsplejersker til børn 0-16 år, samt til samt overvægtsklinikken til børn 3-16 år. Informationer om børn og unges helbredsoplysninger angives af sundhedsplejersker, samt kostvejleder og forebyggelsesmedarbejder.
Skabt af: Vallensbæk Kommune.
Systemet anvendes af sundhedsplejersker, ergo- og fysioterapeuter i sundhedstjenesten til børn 0-16 år. Informationer om børn og unges helbredsoplysninger angivet af sundhedsplejersker, børneergo- og fysioterapeuter.
Skabt af: Brønderslev Kommune.
Systemet anvendes af sundhedsplejersker, ergo- og fysioterapeuter i sundhedstjenesten til børn 0-17 år. Informationer om børn og unges helbredsoplysninger angivet af sundhedsplejersker, børneergo- og fysioterapeuter.
Skabt af: Vesthimmerland Kommune, Sundhedsplejen.
Systemet anvendes af sundhedsplejersker, i sundhedstjenesten til børn 0-16 år. Men der kan ligge informationer om børn og unges helbredsoplysninger angivet af både sundhedsplejersker, børneergo- og fysioterapeuter.
Skabt af: Fjends kommune, Tjele kommune, Karup Kommune, Bjerringbro Kommune, Møldrup Kommune, Ålestrup Kommune, Viborg Kommune.
Systemet anvendes af sundhedsplejersker i Sundhedsplejen i Viborg kommune. Informationer om børn og unges helbredsoplysninger angivet af sundhedsplejersker
Skabt af: Kalundborg Kommune.
Systemet anvendes af sundhedsplejersker, ergo- og fysioterapeuter i sundhedstjenesten til børn 0-16 år. Informationer om børn og unges helbredsoplysninger angivet af sundhedsplejersker, børneergo- og fysioterapeuter.
Skabt af: Ærø Kommune.
Systemet anvendes af sundhedsplejersker, ergo- og fysioterapeuter i sundhedstjenesten til børn 0-16 år. Informationer om børn og unges helbredsoplysninger angivet af sundhedsplejersker, børneergo- og fysioterapeuter.
Skabt af: Statens Øjenklinik, John F. Kennedy Instituttet, Kennedy Instituttet-Statens Øjenklinik, KISØ,, Rigshospitalets Øjenklinik - Glostrup.
Systemet anvendt i hele afleveringsperioden til elektronisk understøttelse af arbejdsgange i arkivskabernes patientbehandling
Skabt af: Holstebro Kommune, Sundhedsplejen.
Systemet anvendes af sundhedsplejersker og administrativ medarbejder i sundhedstjenesten til børn 0-18 år. Informationer om børn og unges helbredsoplysninger angivet af sundhedsplejersker og administrativ medarbejder
Skabt af: Karen Wistoft, Institut for pædagogisk filosofi.
Projektet retter sig mod udvikling af nye veje inden for forebyggelse og sundhedsfremme. Målet var at udforske, beskrive og systematisere de sundhedspædagogiske kompetencer og redskaber, som sundhedsplejersker behøver med henblik på at facilitere en sund udvikling i et sundt miljø blandt børn og unge.
Skabt af: Karen Wistoft, Institut for pædagogisk filosofi, Danmarks Pædagogiske Universitetsskole.
Projektet retter sig mod udvikling af nye veje inden for forebyggelse og sundhedsfremme. Målet var at udforske, beskrive og systematisere de sundhedspædagogiske kompetencer og redskaber, som sundhedsplejersker behøver med henblik på at facilitere en sund udvikling i et sundt miljø blandt børn og unge.
Skabt af: Karen Wistoft Institut for pædagogisk filosofi, Jens Erik Kristensen Institut for Pædagogik.
Formålet med projektet er at skabe viden om, hvordan kommunerne omsætter lovens krav om at indtænke forebyggelse og sundhedsfremme som et selvstændigt punkt i politikudviklingen, samtidig med at forebyggelse og sundhedsfremme gøres til et integreret punkt i det eksisterende tilbud til børn og unge.
Skabt af: Sundhedsstyrelsen, Landslægen på Færøerne, Sammenhængende Digital Sundhed i Danmark (SDSD).
Sundhedsstyrelsens sagsarkiv. Formålet med systemet er at kunne gemme og sidenhen fremsøge sager anvendt i styrelsen. Formålet er således administrativt og juridisk begrundet.
Skabt af: Ministeriet for Sundhed og Forebyggelse, Indenrigs- og Sundhedsministeriet, Økonomi- og Indenrigsministeriet (Indenrigsministeriedelen), Ministeriet for Sundhed og forebyggelse, Sundheds- og Ældreministeriet, National Sundheds IT, Videns- og Forskningscenter for Alternativ Behandling (VIFAB), Det etiske råd, Den Centrale Videnskabsetiske Komité, Den Nationale Videnskabsetiske Komité, Sekretatiatet for Det Etiske Råd og den Nationale Videnskabsetiske Komité.
ESDH-systemet har to overordnede formål. Dels skal det sikre en effektiv sagsbehandling og dels gøre relevante dele af departementets sager tilgængelige for fremtidig forskning. Journaliseringen er således ikke et mål i sig selv, men bør betragtes som et hjælpemiddel til at sikre, at ovennævnte formål opfyldes. Samtidig er ESDH-systemet et informationssystem (kollektiv hukommelse), der kan sikre vidensdeling i ministeriet.
Skabt af: Udenrigsministeriet.
Dette et Udenrigsministeriets officielle/lovpligtige arkivdatabase hvori ministeriet opbevarer alle akter af sagsdannende karakter. Dækker uklassificerede dokumenter dokumenter
Skabt af: Udenrigsministeriet.
Dette et Udenrigsministeriets officielle/lovpligtige arkivdatabase hvori ministeriet opbevarer alle akter af sagsdannende karakter. Dækker dokumenter klassificeret til tjenestebrug
Skabt af: Udenrigsministeriet, Ambassaden i Berlin, Generalkonsulatet i Flensborg, Handelskontoret i Hamborg, Ambassaden i Addis Abeba, Ambassaden i Cotonou, Konsulatet i München, Ambassaden i Helsinki, Ambassaden i Oslo, Ambassaden i Reykjavik, EU-repræsentatioen i Bruxelles, Ambassaden i Bruxelles, Ambassaden i Moskva, Generalkonsulatet i Skt. Petersborg, Ambassaden i Ankara, Ambassaden i Madrid, Handelskontoret i Barcelona, Ambassaden i Prag, FN-mission i Geneve, Generalkonsulatet i Istanbul, Ambassaden i Mexico City, Ambassaden i Athen, Ambassaden i London, Ambassaden i Tallinn, Ambassaden i Riga, Ambassaden i Vilnius, Ambassaden i Lissabon, Ambassaden i Warszawa, Ambassaden i Haag, Ambassaden i Dublin, Ambassaden i Rom, Ambassaden i Budapest, Ambassaden i Zagreb, Ambassaden i Kiev, Ambassaden i Paris, OECD og UNESCO-delegation Paris, Ambassaden i Wien, Ambassaden i Stockholm, Ambassaden i Riyadh, DANATO, Bruxelles, Europarådsrepræsentationen i Strasbourg, Generalkonsulatet i New York, FN-mission i New York, Generalkonsulatet i Chicago, Ambassaden i Washington, Handelskontoret i Atlanta, Innovationscenter i Silicon Valley, Ambassaden i Kabul, Ambassaden i La Paz, Ambassaden i Ottawa, Generalkonsulatet i Toronto, Ambassaden i Nairobi, Ambassaden i Buenos Aires, Ambassaden i Islamabad, Ambassaden i Tel Aviv, Ambassaden i Singapore, Ambassaden i Kuala Lumpur, Ambassaden i New Delhi, Handelskontoret i Bangalore, Ambassaden i Accra, Ambassaden i Beirut, Ambassaden i Tokyo, Ambassaden i Beijing, Generalkonsulatet i Chongqing, Generalkonsulatet i Shanghai, Generalkonsulatet i Guangzhou, Ambassaden i Dar es Salaam, Ambassaden i Hanoi, Generalkonsulatet i Sidney, Ambassaden i Kampala, Ambassaden i Dhaka, Ambassaden i Canberra, Ambassaden i Bangkok, Ambassaden i Kathmandu, Ambassaden i Teheran, Ambassaden i Maputo, Ambassaden i Rabat, Handelskontoret i Taipei, Ambassaden i Algier, Ambassaden i Amman, Ambassaden i Brasilia, Ambassaden i Bratislava, Ambassaden i Damaskus, Ambassaden i Dubai, Ambassaden i Jakarta, Ambassaden i Cairo, Ambassaden i Ljubljana, Konsulatet i Los Angeles, Konsulatet i Lusaka, Ambassaden i Managua, Handelskontoret i Milano, Konsulatet i Niamey, Ambassaden i Nicosia, Ambassaden i Pretoria, Konsulatet i Ramallah, Generalkonsulatet i Sao Paulo, Ambassaden i Sofia, Ambassaden i Tirana, Konsulatet i Tripoli, Delegationen ved OSCE, Wien, Handelskontoret i Auckland, Generalkonsulatet i Dubai, Ambassaden i Kiev, Ambassaden i Bern.
Dette et Udenrigsministeriets officielle/lovpligtige arkivdatabase hvori ministeriet opbevarer alle akter af sagsdannende karakter.
Systemet indeholder uklassificerede dokumenter.
Skabt af: Udenrigsministeriet, Ambassaden i Berlin, Generalkonsulatet i Flensborg, Handelskontoret i Hamborg, Ambassaden i Addis Abeba, Ambassaden i Cotonou, Konsulatet i München, Ambassaden i Helsinki, Ambassaden i Oslo, Ambassaden i Reykjavik, EU-repræsentatioen i Bruxelles, Ambassaden i Bruxelles, Ambassaden i Moskva, Generalkonsulatet i Skt. Petersborg, Ambassaden i Ankara, Ambassaden i Madrid, Handelskontoret i Barcelona, Ambassaden i Prag, FN-mission i Geneve, Generalkonsulatet i Istanbul, Ambassaden i Mexico City, Ambassaden i Athen, Ambassaden i London, Ambassaden i Tallinn, Ambassaden i Riga, Ambassaden i Vilnius, Ambassaden i Lissabon, Ambassaden i Warszawa, Ambassaden i Haag, Ambassaden i Dublin, Ambassaden i Rom, Ambassaden i Budapest, Ambassaden i Zagreb, Ambassaden i Kiev, Ambassaden i Paris, OECD og UNESCO-delegation Paris, Ambassaden i Wien, Ambassaden i Stockholm, Ambassaden i Riyadh, DANATO, Bruxelles, Europarådsrepræsentationen i Strasbourg, Generalkonsulatet i New York, FN-mission i New York, Generalkonsulatet i Chicago, Ambassaden i Washington, Handelskontoret i Atlanta, Innovationscenter i Silicon Valley, Ambassaden i Kabul, Ambassaden i La Paz, Ambassaden i Ottawa, Generalkonsulatet i Toronto, Ambassaden i Nairobi, Ambassaden i Buenos Aires, Ambassaden i Islamabad, Ambassaden i Tel Aviv, Ambassaden i Singapore, Ambassaden i Kuala Lumpur, Ambassaden i New Delhi, Handelskontoret i Bangalore, Ambassaden i Accra, Ambassaden i Beirut, Ambassaden i Tokyo, Ambassaden i Beijing, Generalkonsulatet i Chongqing, Generalkonsulatet i Shanghai, Generalkonsulatet i Guangzhou, Ambassaden i Dar es Salaam, Ambassaden i Hanoi, Generalkonsulatet i Sidney, Ambassaden i Kampala, Ambassaden i Dhaka, Ambassaden i Canberra, Ambassaden i Bangkok, Ambassaden i Kathmandu, Ambassaden i Teheran, Ambassaden i Maputo, Ambassaden i Rabat, Handelskontoret i Taipei, Ambassaden i Algier, Ambassaden i Amman, Ambassaden i Brasilia, Ambassaden i Bratislava, Ambassaden i Damaskus, Ambassaden i Dubai, Ambassaden i Jakarta, Ambassaden i Cairo, Ambassaden i Ljubljana, Konsulatet i Los Angeles, Konsulatet i Lusaka, Ambassaden i Managua, Handelskontoret i Milano, Konsulatet i Niamey, Ambassaden i Nicosia, Ambassaden i Pretoria, Konsulatet i Ramallah, Generalkonsulatet i Sao Paulo, Ambassaden i Sofia, Ambassaden i Tirana, Konsulatet i Tripoli, Delegationen ved OSCE, Wien, Handelskontoret i Auckland, Generalkonsulatet i Dubai, Ambassaden i Kiev, Ambassaden i Bern.
Dette et Udenrigsministeriets officielle/lovpligtige arkivdatabase hvori ministeriet opbevarer alle akter af sagsdannende karakter.
Systemet indeholder dokumenter klassificeret til tjenestebrug.
Skabt af: Region Midtjylland, Forberedelsesudvalget, Region Midtjylland, administrationen, Interreg Nordsø-programmet, Præhospitalet, administrationen, Psykiatri og Social, administrationen, Regionspsykiatrien, Region Midtjylland, Videnskabsetisk Komité, Region Midtjylland, Afdeling for Indkøb, Logistik og Medikoteknik, Regionshospitalet Horsens (Horsens, Bræstrup, Odder), Regionshospitalet Silkeborg (Silkeborg, Hammel Neurocenter, Skanderborg Sundhedshus) , Regionshospitalet Viborg (Viborg, Skive, Kjellerup), Hospitalsenhed Midt (Viborg, Skive, Silkeborg, Hammel Neurocenter), Regionshospitalet Randers (Randers, Grenå), Hospitalsenhed Vest (Herning, Holstebro, Lemvig, Tarm, Ringkøbing), Århus Universitetshospital, Skejby , Århus Universitetshospital, Århus Sygehus (Århus, Samsø), Aarhus Universitetshospital (Aarhus, Samsø), Socialområdet, Specialområde Autisme, Socialområdet, Specialområde Voksne, Socialområdet, Specialområde Børn og Unge, Socialområdet, Specialområde Udviklingshæmmede og ADHD, Socialområdet, Specialområde Kommunikation og Undervisning.
Elektronisk sags- og dokumenthåndteringssag til håndtering af regionens opgaver og anvendt både i regionshuset og i decentrale enheder
Skabt af: Thyborøn-Harboøre Kommune, Lemvig Kommune.
Formålet er et elektronisk sagsbærende dokumentsystem dvs. journalisering af sagsbærende dokumenter i forhold til sagsbehandling i Lemvig Kommune herunder opstart, behandling og afgørelse.
Skabt af: Svendborg Kommune, Egebjerg Kommune, Gudme Kommune, Svendborg Kommune.
Formålet med KMD Sag Basis og Journal er at være en fælles platform for behandling af personsager. KMD Sag er derfor et sagsstyringssystem, der anvendes til at skabe overblik over borgerens sager, føre journal og modtage advisering
Skabt af: Viborg Kommune.
Formålet med KMD Sag Basis og Journal er at være en fælles platform for behandling af personsager. KMD Sag er derfor et sagsstyringssystem, der anvendes til at skabe overblik over borgerens sager, føre journal og modtage advisering
Skabt af: Assens Kommune, Vissenbjerg, Glamsbjerg, Hårby, Tommerup, Aarup og Assens kommuner.
Formålet med KMD Sag Basis og Journal er at være en fælles platform for behandling af personsager. KMD Sag er derfor et sagsstyringssystem, der anvendes til at skabe overblik over borgerens sager, føre journal og modtage advisering
Skabt af: Høje Taastrup Kommune.
KMD Sag har haft til formål at danne adviser på aktive sager samt at kunne skrive journalnotater på borgervendte sager.
Skabt af: Ikast Brande Kommune.
ESDH-system til dokumentation af kommunens sagsbehandling vedrørende sager, der ikke er en Ejendomssag eller en Personsag. Der er separate ESDH-systemer til ejendomssager og personsager
Skabt af: Rebild Kommune, Støvring Kommune, Skørping Kommune, Nørager Kommune.
SBSYS er Rebild Kommunes primære ESDH-system. Formålet er at have en struktureret håndtering af de af Rebild Kommunes elektroniske sager og dokumenter som ikke håndteres i et af kommunens fagsystemer.
Skabt af: Midtdjurs Kommune, Rønde Kommune, Ebeltoft Kommune, Rosenholm Kommune, Syddjurs Kommune.
Kommunens generelle elektroniske sags og dokumenthåndteringssystem til brug for sagsbehandling