Skabt af: Københavns Kommune, Frederiksberg Kommune, Ballerup Kommune, Brøndby Kommune, Dragør Kommune, Gentofte Kommune, Gladsaxe Kommune, Glostrup Kommune, Herlev Kommune, Albertslund Kommune, Hvidovre Kommune, Høje-Taastrup Kommune, Egedal Kommune, Lyngby-Taarbæk Kommune, Rødovre Kommune, Ishøj Kommune, Tårnby Kommune, Vallensbæk Kommune, Allerød Kommune, Rudersdal Kommune, Furesø Kommune, Fredensborg-Humlebæk Kommune, Frederikssund Kommune, Fredensborg Kommune, Halsnæs Kommune, Gribskov Kommune, Helsingør Kommune, Hillerød Kommune, Hørsholm Kommune, Greve Kommune, Køge Kommune, Lejre Kommune, Roskilde Kommune, Solrød Kommune, Holbæk Kommune, Odsherred Kommune, Kalundborg Kommune, Ringsted Kommune, Slagelse Kommune, Sorø Kommune, Stevns Kommune, Faxe Kommune, Møn Kommune, Næstved Kommune, Vordingborg Kommune, Lolland Kommune, Guldborgsund Kommune, Bornholm Kommune, Christiansø Kommune, Assens Kommune, Nordfyn Kommune, Faaborg-Midtfyn Kommune, Kerteminde Kommune, Middelfart Kommune, Nyborg Kommune, Odense Kommune, Svendborg Kommune, Ærø Kommune, Langeland Kommune, Sønderborg Kommune, Aabenraa Kommune, Haderslev Kommune, Billund Kommune, Tønder Kommune, Esbjerg Kommune, Fanø Kommune, Varde Kommune, Vejen Kommune, Fredericia Kommune, Hedensted Kommune, Horsens Kommune, Kolding Kommune, Vejle Kommune, Herning Kommune, Holstebro Kommune, Ikast-Brande Kommune, Lemvig Kommune, Ringkøbing-Skjern Kommune, Struer Kommune, Syddjurs Kommune, Norddjurs Kommune, Mariagerfjord Kommune, Odder Kommune, Randers Kommune, Samsø Kommune, Silkeborg Kommune, Skanderborg Kommune, Århus Kommune, Skive Kommune, Thisted Kommune, Viborg Kommune, Rebild Kommune, Jammerbugt Kommune, Frederikshavn Kommune, Brønderslev Kommune, Læsø Kommune, Vesthimmerland Kommune, Aalborg Kommune, Hjørring Kommune.
Opsamling, behandling og bevaring af afstemningsdata for valg.
Skabt af: Københavns Kommune, Frederiksberg Kommune, Ballerup Kommune, Brøndby Kommune, Dragør Kommune, Gentofte Kommune, Gladsaxe Kommune, Glostrup Kommune, Herlev Kommune, Albertslund Kommune, Hvidovre Kommune, Høje-Taastrup Kommune, Egedal Kommune, Lyngby-Taarbæk Kommune, Rødovre Kommune, Ishøj Kommune, Tårnby Kommune, Vallensbæk Kommune, Allerød Kommune, Rudersdal Kommune, Furesø Kommune, Fredensborg-Humlebæk Kommune, Frederikssund Kommune, Fredensborg Kommune, Halsnæs Kommune, Gribskov Kommune, Helsingør Kommune, Hillerød Kommune, Hørsholm Kommune, Greve Kommune, Køge Kommune, Lejre Kommune, Roskilde Kommune, Solrød Kommune, Holbæk Kommune, Odsherred Kommune, Kalundborg Kommune, Ringsted Kommune, Slagelse Kommune, Sorø Kommune, Stevns Kommune, Faxe Kommune, Møn Kommune, Næstved Kommune, Vordingborg Kommune, Lolland Kommune, Guldborgsund Kommune, Bornholm Kommune, Christiansø Kommune, Assens Kommune, Nordfyn Kommune, Faaborg-Midtfyn Kommune, Kerteminde Kommune, Middelfart Kommune, Nyborg Kommune, Odense Kommune, Svendborg Kommune, Ærø Kommune, Langeland Kommune, Sønderborg Kommune, Aabenraa Kommune, Haderslev Kommune, Billund Kommune, Tønder Kommune, Esbjerg Kommune, Fanø Kommune, Varde Kommune, Vejen Kommune, Fredericia Kommune, Hedensted Kommune, Horsens Kommune, Kolding Kommune, Vejle Kommune, Herning Kommune, Holstebro Kommune, Ikast-Brande Kommune, Lemvig Kommune, Ringkøbing-Skjern Kommune, Struer Kommune, Syddjurs Kommune, Norddjurs Kommune, Mariagerfjord Kommune, Odder Kommune, Randers Kommune, Samsø Kommune, Silkeborg Kommune, Skanderborg Kommune, Århus Kommune, Skive Kommune, Thisted Kommune, Viborg Kommune, Rebild Kommune, Jammerbugt Kommune, Frederikshavn Kommune, Brønderslev Kommune, Læsø Kommune, Vesthimmerland Kommune, Aalborg Kommune, Hjørring Kommune.
Opsamling, behandling og bevaring af afstemningsdata for valg.
Skabt af: Københavns Kommune, Frederiksberg Kommune, Ballerup Kommune, Brøndby Kommune, Dragør Kommune, Gentofte Kommune, Gladsaxe Kommune, Glostrup Kommune, Herlev Kommune, Albertslund Kommune, Hvidovre Kommune, Høje-Taastrup Kommune, Egedal Kommune, Lyngby-Taarbæk Kommune, Rødovre Kommune, Ishøj Kommune, Tårnby Kommune, Vallensbæk Kommune, Allerød Kommune, Rudersdal Kommune, Furesø Kommune, Fredensborg-Humlebæk Kommune, Frederikssund Kommune, Fredensborg Kommune, Halsnæs Kommune, Gribskov Kommune, Helsingør Kommune, Hillerød Kommune, Hørsholm Kommune, Greve Kommune, Køge Kommune, Lejre Kommune, Roskilde Kommune, Solrød Kommune, Holbæk Kommune, Kalundborg Kommune, Ringsted Kommune, Slagelse Kommune, Sorø Kommune, Stevns Kommune, Faxe Kommune, Møn Kommune, Næstved Kommune, Vordingborg Kommune, Lolland Kommune, Guldborgsund Kommune, Bornholm Kommune, Christiansø Kommune, Assens Kommune, Nordfyn Kommune, Faaborg-Midtfyn Kommune, Kerteminde Kommune, Middelfart Kommune, Nyborg Kommune, Odense Kommune, Svendborg Kommune, Ærø Kommune, Langeland Kommune, Sønderborg Kommune, Aabenraa Kommune, Haderslev Kommune, Billund Kommune, Tønder Kommune, Esbjerg Kommune, Fanø Kommune, Varde Kommune, Vejen Kommune, Fredericia Kommune, Hedensted Kommune, Horsens Kommune, Kolding Kommune, Vejle Kommune, Herning Kommune, Holstebro Kommune, Ikast-Brande Kommune, Lemvig Kommune, Ringkøbing-Skjern Kommune, Struer Kommune, Syddjurs Kommune, Norddjurs Kommune, Mariagerfjord Kommune, Odder Kommune, Randers Kommune, Samsø Kommune, Silkeborg Kommune, Skanderborg Kommune, Århus Kommune, Skive Kommune, Thisted Kommune, Viborg Kommune, Jammerbugt Kommune, Frederikshavn Kommune, Hjørring Kommune, Læsø Kommune, Vesthimmerland Kommune, Aalborg Kommune, Hjørring Kommune.
Opsamling, behandling og bevaring af afstemningsdata for valg.
Skabt af: Københavns Kommune, Frederiksberg Kommune, Ballerup Kommune, Brøndby Kommune, Dragør Kommune, Gentofte Kommune, Gladsaxe Kommune, Glostrup Kommune, Herlev Kommune, Albertslund Kommune, Hvidovre Kommune, Høje-Taastrup Kommune, Egedal Kommune, Lyngby-Taarbæk Kommune, Rødovre Kommune, Ishøj Kommune, Tårnby Kommune, Vallensbæk Kommune, Allerød Kommune, Rudersdal Kommune, Furesø Kommune, Fredensborg-Humlebæk Kommune, Frederikssund Kommune, Fredensborg Kommune, Halsnæs Kommune, Gribskov Kommune, Helsingør Kommune, Hillerød Kommune, Hørsholm Kommune, Greve Kommune, Køge Kommune, Lejre Kommune, Roskilde Kommune, Solrød Kommune, Holbæk Kommune, Kalundborg Kommune, Ringsted Kommune, Slagelse Kommune, Sorø Kommune, Stevns Kommune, Faxe Kommune, Møn Kommune, Næstved Kommune, Vordingborg Kommune, Lolland Kommune, Guldborgsund Kommune, Bornholm Kommune, Christiansø Kommune, Assens Kommune, Nordfyn Kommune, Faaborg-Midtfyn Kommune, Kerteminde Kommune, Middelfart Kommune, Nyborg Kommune, Odense Kommune, Svendborg Kommune, Ærø Kommune, Langeland Kommune, Sønderborg Kommune, Aabenraa Kommune, Haderslev Kommune, Billund Kommune, Tønder Kommune, Esbjerg Kommune, Fanø Kommune, Varde Kommune, Vejen Kommune, Fredericia Kommune, Hedensted Kommune, Horsens Kommune, Kolding Kommune, Vejle Kommune, Herning Kommune, Holstebro Kommune, Ikast-Brande Kommune, Lemvig Kommune, Ringkøbing-Skjern Kommune, Struer Kommune, Syddjurs Kommune, Norddjurs Kommune, Mariagerfjord Kommune, Odder Kommune, Randers Kommune, Samsø Kommune, Silkeborg Kommune, Skanderborg Kommune, Århus Kommune, Skive Kommune, Thisted Kommune, Viborg Kommune, Jammerbugt Kommune, Frederikshavn Kommune, Hjørring Kommune, Læsø Kommune, Vesthimmerland Kommune, Aalborg Kommune, Hjørring Kommune.
Opsamling, behandling og bevaring af afstemningsdata for valg.
Skabt af: Københavns Kommune, Frederiksberg Kommune, Ballerup Kommune, Brøndby Kommune, Dragør Kommune, Gentofte Kommune, Gladsaxe Kommune, Glostrup Kommune, Herlev Kommune, Albertslund Kommune, Hvidovre Kommune, Høje-Taastrup Kommune, Ledøje-Smørum Kommune, Lyngby-Taarbæk Kommune, Rødovre Kommune, Søllerød Kommune, Ishøj Kommune, Tårnby Kommune, Vallensbæk Kommune, Værløse Kommune, Allerød Kommune, Birkerød Kommune, Farum Kommune, Fredensborg-Humlebæk Kommune, Frederikssund Kommune, Frederiksværk Kommune, Græsted-Gilleleje Kommune, Helsinge Kommune, Helsingør Kommune, Hillerød Kommune, Hundested Kommune, Hørsholm Kommune, Karlebo Kommune, Skibby Kommune, Skævinge Kommune, Slangerup Kommune, Stenløse Kommune, Ølstykke Kommune, Bramsnæs Kommune, Greve Kommune, Gundsø Kommune, Hvalsø Kommune, Jægerspris Kommune, Køge Kommune, Lejre Kommune, Ramsø Kommune, Ryslinge Kommune, Roskilde Kommune, Skovbo Kommune, Solrød Kommune, Gribskov Kommune, Vallø Kommune, Bjergsted Kommune, Dianalund Kommune, Dragsholm Kommune, Fuglebjerg Kommune, Gørlev Kommune, Hashøj Kommune, Haslev Kommune, Holbæk Kommune, Hvidebæk Kommune, Høng Kommune, Jernløse Kommune, Kalundborg Kommune, Korsør Kommune, Nykøbing-Rørvig Kommune, Ringsted Kommune, Slagelse Kommune, Skælskør Kommune, Sorø Kommune, Stevns Kommune, Stenlille Kommune, Svinninge Kommune, Tornved Kommune, Trundholm Kommune, Tølløse Kommune, Fakse Kommune, Fladså Kommune, Holeby Kommune, Holmegaard Kommune, Højreby Kommune, Langebæk Kommune, Maribo Kommune, Møn Kommune, Nakskov Kommune, Næstved Kommune, Nykøbing Falster Kommune, Nysted Kommune, Nørre Alslev Kommune, Præstø Kommune, Ravnsborg Kommune, Rudbjerg Kommune, Rødby Kommune, Rønnede Kommune, Sakskøbing Kommune, Sydfalster Kommune, Vordingborg Kommune, Stubbekøbing Kommune, Suså Kommune, Bornholms Regionskommune, Christiansø Kommune, Assens Kommune, Bogense Kommune, Broby Kommune, Egebjerg Kommune, Ejby Kommune, Faaborg Kommune, Glamsbjerg Kommune, Gudme Kommune, Haarby Kommune, Kerteminde Kommune, Langeskov Kommune, Marstal Kommune, Middelfart Kommune, Munkebo Kommune, Nyborg Kommune, Nørre Aaby Kommune, Odense Kommune, Otterup Kommune, Ringe Kommune, Rudkøbing Kommune, Svendborg Kommune, Sydlangeland Kommune, Søndersø Kommune, Tommerup Kommune, Tranekær Kommune, Ullerslev Kommune, Vissenbjerg Kommune, Ærøskøbing Kommune, Ørbæk Kommune, Årslev Kommune, Aarup Kommune, Augustenborg Kommune, Bov Kommune, Bredebro Kommune, Broager Kommune, Christiansfeld Kommune, Haderslev Kommune, Gram Kommune, Gråsten Kommune, Højer Kommune, Lundtoft Kommune, Løgumkloster Kommune, Nordborg Kommune, Nørre-Rangstrup Kommune, Rødding Kommune, Rødekro Kommune, Billund Kommune, Skærbæk Kommune, Sundeved Kommune, Sydals Kommune, Sønderborg Kommune, Tinglev Kommune, Tønder Kommune, Vojens Kommune, Aabenraa Kommune, Blaabjerg Kommune, Blåvandshuk Kommune, Bramming Kommune, Brørup Kommune, Esbjerg Kommune, Grindsted Kommune, Helle Kommune, Holsted Kommune, Ribe Kommune, Varde Kommune, Vejen Kommune, Ølgod Kommune, Brædstrup Kommune, Børkop Kommune, Egtved Kommune, Fredericia Kommune, Gedved Kommune, Give Kommune, Hedensted Kommune, Horsens Kommune, Jelling Kommune, Juelsminde Kommune, Kolding Kommune, Lunderskov Kommune, Nørre-Snede Kommune, Tørring-Uldum Kommune, Vamdrup Kommune, Vejle Kommune, Aulum-Haderup Kommune, Brande Kommune, Egvad Kommune, Herning Kommune, Holmsland Kommune, Holstebro Kommune, Ikast Kommune, Lemvig Kommune, Ringkøbing Kommune, Skjern Kommune, Struer Kommune, Thyborøn-Harboøre Kommune, Thyholm Kommune, Trehøje Kommune, Ulfborg-Vemb Kommune, Videbæk Kommune, Vinderup Kommune, Aaskov Kommune, Ebeltoft Kommune, Galten Kommune, Gjern Kommune, Grenå Kommune, Nørre Djurs Kommune, Hadsten Kommune, Hammel Kommune, Hinnerup Kommune, Hørning Kommune, Langå Kommune, Mariager Kommune, Midtdjurs Kommune, Nørhald Kommune, Odder Kommune, Purhus Kommune, Randers Kommune, Rosenholm Kommune, Rougsø Kommune, Ry Kommune, Rønde Kommune, Samsø Kommune, Silkeborg Kommune, Skanderborg Kommune, Sønderhald Kommune, Them Kommune, Århus Kommune, Bjerringbro Kommune, Fjends Kommune, Hanstholm Kommune, Hvorslev Kommune, Karup Kommune, Kjellerup Kommune, Morsø Kommune, Møldrup Kommune, Sallingsund Kommune, Skive Kommune, Spøttrup Kommune, Sundsøre Kommune, Sydthy Kommune, Thisted Kommune, Tjele Kommune, Viborg Kommune, Aalestrup Kommune, Arden Kommune, Brovst Kommune, Brønderslev Kommune, Dronninglund Kommune, Farsø Kommune, Fjerritslev Kommune, Frederikshavn Kommune, Hadsund Kommune, Hals Kommune, Hirtshals Kommune, Hjørring Kommune, Hobro Kommune, Løgstør Kommune, Løkken-Vrå Kommune, Nibe Kommune, Nørager Kommune, Pandrup Kommune, Sejlflod Kommune, Sindal Kommune, Skagen Kommune, Skørping Kommune, Støvring Kommune, Sæby Kommune, Aalborg Kommune, Aabybro Kommune, Aars Kommune.
Opsamling, behandling og bevaring af afstemningsdata for valg.
Skabt af: Københavns Kommune, Frederiksberg Kommune, Ballerup Kommune, Brøndby Kommune, Dragør Kommune, Gentofte Kommune, Gladsaxe Kommune, Glostrup Kommune, Herlev Kommune, Albertslund Kommune, Hvidovre Kommune, Høje-Taastrup Kommune, Egedal Kommune, Lyngby-Taarbæk Kommune, Rødovre Kommune, Ishøj Kommune, Tårnby Kommune, Vallensbæk Kommune, Allerød Kommune, Rudersdal Kommune, Furesø Kommune, Fredensborg-Humlebæk Kommune, Frederikssund Kommune, Fredensborg Kommune, Halsnæs Kommune, Gribskov Kommune, Helsingør Kommune, Hillerød Kommune, Hørsholm Kommune, Greve Kommune, Køge Kommune, Lejre Kommune, Roskilde Kommune, Solrød Kommune, Holbæk Kommune, Odsherred Kommune, Kalundborg Kommune, Ringsted Kommune, Slagelse Kommune, Sorø Kommune, Stevns Kommune, Faxe Kommune, Møn Kommune, Næstved Kommune, Vordingborg Kommune, Lolland Kommune, Guldborgsund Kommune, Bornholm Kommune, Christiansø Kommune, Assens Kommune, Nordfyn Kommune, Faaborg-Midtfyn Kommune, Kerteminde Kommune, Middelfart Kommune, Nyborg Kommune, Odense Kommune, Svendborg Kommune, Ærø Kommune, Langeland Kommune, Sønderborg Kommune, Aabenraa Kommune, Haderslev Kommune, Billund Kommune, Tønder Kommune, Esbjerg Kommune, Fanø Kommune, Varde Kommune, Vejen Kommune, Fredericia Kommune, Hedensted Kommune, Horsens Kommune, Kolding Kommune, Vejle Kommune, Herning Kommune, Holstebro Kommune, Ikast-Brande Kommune, Lemvig Kommune, Ringkøbing-Skjern Kommune, Struer Kommune, Syddjurs Kommune, Norddjurs Kommune, Mariagerfjord Kommune, Odder Kommune, Randers Kommune, Samsø Kommune, Silkeborg Kommune, Skanderborg Kommune, Århus Kommune, Skive Kommune, Thisted Kommune, Viborg Kommune, Rebild Kommune, Jammerbugt Kommune, Frederikshavn Kommune, Brønderslev Kommune, Læsø Kommune, Vesthimmerland Kommune, Aalborg Kommune, Hjørring Kommune.
Opsamling, behandling og bevaring af afstemningsdata for valg.
Skabt af: Region Nordjylland, Region Midtjylland, Region Syddanmark, Region Hovedstaden, Region Sjælland.
Opsamling, behandling og bevaring af afstemningsdata for valg.
Skabt af: Region Nordjylland, Region Midtjylland, Region Syddanmark, Region Hovedstaden, Region Sjælland.
Regionsrådsvalg 2013 indeholder alle registrerede data vedrørende Regionsrådsvalg 2013 og afspejler valghandlingen
Skabt af: Region Nordjylland, Region Midtjylland, Region Syddanmark, Region Hovedstaden, Region Sjælland.
Regionsrådsvalg 2009 indeholder alle registrerede data vedrørende Regionsrådsvalg 2009 og afspejler valghandlingen
Skabt af: Region Nordjylland, Region Midtjylland, Region Syddanmark, Region Hovedstaden, Region Sjælland.
System til afvikling af valg og efterfølgende opsamling af alle vigtige data fra afstemningerne.
Skabt af: Region Hovedstaden, Nordsjællands Hospital, Den Sociale Virksomhed, Region Hovedstaden Psykiatri, Rigshospitalet, Herlev og Gentofte Hospital, Bispebjerg og Frederiksberg Hospital, Amager og Hvidovre Hospital, Region Hovedstadens Akutberedskab, Steno Diabetes Center Copenhagen, Region Hovedstadens Apotek, Bornholms Hospital.
Det forretningsmæssige formål er en fælles ESDH løsning for koncernstabene i Region Hovedstaden. De operationelle formål omfatter en journalisering der kan:
- Dokumentere og skabe overblik over sagsbehandlingen og øvrige aktiviteter, der er nødvendige for at følge lovgivningen og god forvaltningsskik.
- Sikre at sager og dokumenter nemt kan genfindes.
- Gøre viden og erfaringer tilgængelige i den forstand, at den enkelte
medarbejder skal have mulighed for at finde relevante sager og dokumenter indenfor et bestemt område eller om et givent emne på tværs af koncernen.
- Støtte sagsbehandling og sagsstyring og øget kvalitet og effektivitet i
sagsbehandlingen.
- Trække statistik om præcist afgrænsede sagsområder, afgørelser,
sagsbehandlingstider m.m. på udvalgte sagsområder samt anden
ledelsesinformation.
Endelig lægger journaliseringen også op til et mere langsigtet formål om at synliggøre en historik i koncernens sager og hermed skabe mere langsigte tinformation.
Skabt af: Region Hovedstaden.
Det forretningsmæssige formål er en fælles ESDH løsning for koncernstabene i Region Hovedstaden. De operationelle formål omfatter en journalisering der kan:
- Dokumentere og skabe overblik over sagsbehandlingen og øvrige aktiviteter, der er nødvendigt for at følge lovgivningen og god forvaltningsskik. - Sikre at sager og dokumenter er nemt kan genfindes.
- Gøre viden og erfaringer tilgængelige i den forstand, at den enkelte medarbejder skal have mulighed for at finde relevante sager og dokumenter inden for et bestemt område eller om et givet emne på tværs af koncernen.
- Støtte sagsbehandling og sagsstyring og øget kvalitet og effektivitet i sagsbehandlingen.
- Trækkes statistik om præcist afgrænsede sagsområder, afgørelser, sagsbehandlingstider m.m. på udvalgte sagsområder samt anden ledelsesinformation.
Endelig lægger journaliseringen også op til et mere langsigtet formål om at synliggøre en historik i koncernens sager og hermed skabe mere langsigtet information.
Systemet er en midlertidigt i forhold til det efterfølgende Captia system.
Skabt af: Region Hovedstaden.
Det forretningsmæssige formål er en fælles ESDH løsning for koncernstabene i Region Hovedstaden. De operationelle formål omfatter en journalisering der kan:
- Dokumentere og skabe overblik over sagsbehandlingen og øvrige aktiviteter, der er nødvendigt for at følge lovgivningen og god forvaltningsskik. - Sikre at sager og dokumenter er nemt kan genfindes.
- Gøre viden og erfaringer tilgængelige i den forstand, at den enkelte medarbejder skal have mulighed for at finde relevante sager og dokumenter inden for et bestemt område eller om et givet emne på tværs af koncernen.
- Støtte sagsbehandling og sagsstyring og øget kvalitet og effektivitet i sagsbehandlingen.
- Trækkes statistik om præcist afgrænsede sagsområder, afgørelser, sagsbehandlingstider m.m. på udvalgte sagsområder samt anden ledelsesinformation.
Endelig lægger journaliseringen også op til et mere langsigtet formål om at synliggøre en historik i koncernens sager og hermed skabe mere langsigtet information.
Skabt af: Derek John Beach.
Formålet med studiet er at skabe en database bestående af information om vælgernes adfærd i forbindelse med europaparlamentsvalg i Danmark.
Skabt af: Høje-Taastrup Kommune.
At sikre ensartet registrering af Høje-Taastrup Kommunes ind- og udgående dokumenter samt interne notater, for der igennem at skabe et korrekt og opdateret beslutningsgrundlag for organisationen.
Skabt af: Ringkøbing-Skjern Kommune.
Formålet med anskaffelse af et elektronisk dokumenthåndteringssystem er at skabe et overblik over kommunens journalpligtige sager, der ikke kan føres i dedikeret fagsystem. Systemet sikre at journalisering, journalnotater, samlet overblik og ensartethed i behandling af sager.
Skabt af: Albertslund Kommune.
KMD Sag er et sagsstyringssystem, der anvendes til at skabe overblik over borgerens sagere, føre journal og modtage advisering
Skabt af: Direktoratet for Kriminalforsorgen, Kriminalforsorgens Uddannelsescenter, Anstalten for Herstedvester, Institution for Frihedsberøvede Asylansørere, Ellebæk, Statsfængslet i Jyderup, Statsfængslet i Nyborg , Statsfængslet i Ringe, Statsfængslet i Vridsløselille, Statsfængslet Midtjylland, Statsfængslet Møgelkær, Statsfængslet Østjylland, Statsfængslet på Kragskovhede, Statsfængslet på Søbysøgaard, Statsfængslet Renbæk, Statsfængslet ved Horserød, Statsfængslet ved Sønder Omme, Københavns Fængsler, Arrestinspektør for Midt- og Nordjylland, Arrestinspektør for Syd- og Sønderjylland og Fyn, Arrestinspektør for Sjælland, Lolland, Falster og Bornholm, Afdelingen for Samfundstjeneste, Kriminalforsorgen i Frihed (KiF) i København, Kriminalforsorgen i Frihed (KiF) i Midt- og Vestsjælland, Kriminalforsorgen i Frihed (KiF) i Midtjylland, Kriminalforsorgen i Frihed (KiF) i Nordjylland, Kriminalforsorgen i Frihed (KiF) i Østjylland, Kriminalforsorgen i Frihed (KiF) i Nordsjælland, Kriminalforsorgen i Frihed (KiF) i Syd- og Sønderjylland, Kriminalforsorgen i Frihed (KiF) i Sydøstjylland, Kriminalforsorgen i Frihed (KiF) i Vestjylland, Kriminalforsorgen i Frihed (KiF) på Bornholm, Kriminalforsorgen i Frihed (KiF) på Fyn, Kriminalforsorgen i Frihed (KiF) i Sydsjælland, Kriminalforsorgen i Frihed (KiF) på Lolland- og Falster, Kriminalforsorgen i Frihed (KiF) på Vestegnen, Arrestafdelingen i Statsfængslet i Nyborg, Arrestafdelingen i Statsfængslet Østjylland, Arrestafdelingen i Vridsløselille, Arresthuset i Aalborg, Arresthuset i Åbenrå, Arresthuset i Århus, Arresthuset i Assens, Arresthuset i Esbjerg, Arresthuset i Frederikshavn, Arresthuset i Frederikssund , Arresthuset i Haderslev, Arresthuset i Helsingør, Arresthuset i Herning, Arresthuset i Hillerød, Arresthuset i Hjørring, Arresthuset i Hobro, Arresthuset i Holbæk, Arresthuset i Holstebro, Arresthuset i Kalundborg, Arresthuset i Køge, Arresthuset i Kolding, Arresthuset i Maribo, Arresthuset i Næstved, Arresthuset i Nakskov, Arresthuset i Nykøbing Falster, Arresthuset i Nykøbing Mors, Arresthuset i Odense, Arresthuset i Randers, Arresthuset i Ringkøbing, Arresthuset i Ringsted, Arresthuset i Rønne, Arresthuset i Roskilde, Arresthuset i Silkeborg, Arresthuset i Slagelse, Arresthuset i Sønderborg, Arresthuset i Svendborg, Arresthuset i Tønder, Arresthuset i Vejle, Arresthuset i Viborg, Københavns Fængsler, Kontraktpensionen Fyn, Pensionen Brøndbyhus, Pensionen Engelsborg, Pensionen Kastanienborg, Pensionen Lyng, Pensionen Lysholmgård, Pensionen på Fanø, Pensionen Skejby.
Det overordnede mål for anvendelse af Captia er at opnå sikker myndighedsdrift gennem dokumentation af Kriminalforsorgens virke.
Brugen af Captia skal højne videndeling på tværs i organisationen, skabe overblik og sikre en høj kvalitet i dokumentationen.
Fokus på ensartede og enkle arbejdsgange skaber basis for effektivisering. En effektiviseringsgevinst der skal bruges til det fremadrettede arbejde.
Captia giver ledere mulighed for en enklere styring af sagsgangen samt adgang til en specifik og brugerdefineret rapportering og opsamling på arbejdet i de enkelte enheder.
Captia håndterer fortrinsvis den generelle sagsbehandling.
Skabt af: Statsforvaltningen.
Systemet anvendes til intern sagsbehandling af sager inden for personret og familieret men også kommunikation med parterne i sagerne. Derudover anvendes programmet til intern dokumentation for projekter i hele Statsforvaltningen samt danner base for statistik i de sager Statsforvaltningen behandlede i perioden 2013-2019.
Skabt af: Rougsø Kommune.
Generel håndtering af sager og dokumenter samt udvalgsbehandling af informationer og dokumenter registreret i systemet.
Skabt af: Ministeriet for Sundhed og Forebyggelse, Indenrigs- og Sundhedsministeriet, Økonomi- og Indenrigsministeriet (Indenrigsministeriedelen), Ministeriet for Sundhed og forebyggelse, Sundheds- og Ældreministeriet, National Sundheds IT, Videns- og Forskningscenter for Alternativ Behandling (VIFAB), Det etiske råd, Den Centrale Videnskabsetiske Komité, Den Nationale Videnskabsetiske Komité, Sekretatiatet for Det Etiske Råd og den Nationale Videnskabsetiske Komité.
ESDH-systemet har to overordnede formål. Dels skal det sikre en effektiv sagsbehandling og dels gøre relevante dele af departementets sager tilgængelige for fremtidig forskning. Journaliseringen er således ikke et mål i sig selv, men bør betragtes som et hjælpemiddel til at sikre, at ovennævnte formål opfyldes. Samtidig er ESDH-systemet et informationssystem (kollektiv hukommelse), der kan sikre vidensdeling i ministeriet.
Skabt af: Vallø Kommune, Stevns Kommune, Stevns (ny) Kommune.
Formålet med systemet er at danne grundlag for kommunens løbende sagsbehandling med tilhørende dokumenthåndtering og arkivering.
Skabt af: Nyborg Gl. Kommune, Nyborg Kommune.
Elektronisk sagsstyring- og dokumenthåndtering. Effektiv og konsistent sagsbehandling i kommunen baseret på digital forvaltning og videndeling. Indsamling, registrering, opbevaring, systematisering, overgivelse og sletning. Indscanning af indgående papirpost. Elektronisk fremsøgning af sager og dokumenter til støtte for sagsbehandlingen - elektronisk vedligeholdelse af firma- og personoplysninger med henblik på korrekt adressering af korrespondence - lagring af elektronisk korrespondence med private personer/firmaer og offentlige myndigheder - videndeling på tværs af kommunen i det omfang dette er lovligt i henhold til forvaltningsloven.
Skabt af: Vesthimmerlands Kommune, Løgstør Kommune.
Formålet med systemet er at danne grundlag for kommunens løbende sagsbehandling med tilhørende dokumenthåndtering og arkivering.
Skabt af: Ulfborg-Vemb Kommune, Holstebro Kommune, Vinderup Kommune, Holstebro Kommune.
Formålet med systemet er at danne grundlag for kommunens løbende sagsbehandling med tilhørende dokumenthåndtering og -arkivering.
Skabt af: Norddjurs Kommune.
Kommunens generelle elektroniske sags- og dokumenthåndteringssystem til brug for sagsbehandling.
Skabt af: Odder gl. Kommune, Odder ny Kommune.
KMD Sag er et sagsstyringssystem, der anvendes til at skabe overblik over borgerens sagere, føre journal og modtage advisering
Skabt af: Morsø Kommune.
Elektronisk sagsstyring- og dokumenthåndtering. Effektiv og konsistent sagsbehandling i kommunen baseret på digital forvaltning og videndeling. Indsamling, registrering, opbevaring, systematisering, overgivelse og sletning. Indscanning af indgående papirpost. Elektronisk fremsøgning af sager og dokumenter til støtte for sagsbehandlingen - elektronisk vedligeholdelse af firma- og personoplysninger med henblik på korrekt adressering af korrespondence - lagring af elektronisk korrespondence med private personer/firmaer og offentlige myndigheder - videndeling på tværs af kommunen i det omfang dette er lovligt i henhold til forvaltningsloven.
Skabt af: Region Midtjylland, Forberedelsesudvalget, Region Midtjylland, administrationen, Interreg Nordsø-programmet, Præhospitalet, administrationen, Psykiatri og Social, administrationen, Regionspsykiatrien, Region Midtjylland, Videnskabsetisk Komité, Region Midtjylland, Afdeling for Indkøb, Logistik og Medikoteknik, Regionshospitalet Horsens (Horsens, Bræstrup, Odder), Regionshospitalet Silkeborg (Silkeborg, Hammel Neurocenter, Skanderborg Sundhedshus) , Regionshospitalet Viborg (Viborg, Skive, Kjellerup), Hospitalsenhed Midt (Viborg, Skive, Silkeborg, Hammel Neurocenter), Regionshospitalet Randers (Randers, Grenå), Hospitalsenhed Vest (Herning, Holstebro, Lemvig, Tarm, Ringkøbing), Århus Universitetshospital, Skejby , Århus Universitetshospital, Århus Sygehus (Århus, Samsø), Aarhus Universitetshospital (Aarhus, Samsø), Socialområdet, Specialområde Autisme, Socialområdet, Specialområde Voksne, Socialområdet, Specialområde Børn og Unge, Socialområdet, Specialområde Udviklingshæmmede og ADHD, Socialområdet, Specialområde Kommunikation og Undervisning.
Elektronisk sags- og dokumenthåndteringssag til håndtering af regionens opgaver og anvendt både i regionshuset og i decentrale enheder
Skabt af: Horsens Kommune, Horsens gl. Kommune, Gedved Kommune.
ESDH-system med det formål at håndtere sager og dokumenter elektronisk i forbindelse med kommunens sagsbehandling.
Skabt af: Struer Kommune, Thyholm Kommune.
SBSYS er et sags- og dokumenthåndteringssystem (ESDH). SBSYS indeholder moduler, som er afpasset brugerens behov.
Skabt af: Vordingborg Kommune.
ESDH system med det formål at håndtere sager og dokumenter elektronisk i forbindelse med kommunens sagsbehandling.
Skabt af: Rødovre Kommune.
eDoc var Rødovre Kommunes generelle ESDH-system, hvor sager, der ikke hørte hjemme i andre fagsystemer, blev journaliseret. Dette for at sikre opbevaring, genfinding og videndeling.
Skabt af: Skævinge Kommune, Hillerød Kommune.
Systemet har skullet dokumentere kommunens sagsbehandling.
Skabt af: Fanø Kommune.
Digital sagsstyring- og dokumenthåndtering. Kommunens sagsbehandling baseret på digital forvaltning og videndeling. Indsamling, registrering, opbevaring, systematisering, overgivelse og sletning. Indscanning af indgående papirpost. Digital fremsøgning af sager og dokumenter til støtte for sagsbehandlingen - digital vedligeholdelse af firma- og personoplysninger med henblik på korrekt adressering af korrespondance - lagring af digitial korrespondance med private personer/firmaer og offentlige myndigheder - videndeling på tværs af kommunen i det omfang dette er lovlit i henhold til forvaltningslovgivningen.
Skabt af: Skive Kommune, Skive Kommune, Spøttrup Kommune.
KMD Sag er kommunens centrale ESDH-system, som anvendes til dokumentation af borgersager, emnesager og politiske sager. Systemet indeholder data og dokumenter fra gl. Skive Kommunes ESDH-løsning 2003-2006 og PPR-system 1007-2004 og gl. Spøttrup Kommunes socialsystem 1999-2004
Skabt af: Faaborg Kommune, Ringe Kommune, Faaborg-Midtfyn Kommune.
KMD Sag Basis og Journal er et sagshenvisnings- og advissystem. KMD Sag indeholder Identifikationsoplysninger på borgere, der modtager ydelser fra kommunen, dvs. arbejdsløshedsdagpenge, kontanthjælp og revalidering, aktivering, orlovsydelser, sygedagpenge, folke- og førtidspension. Ligeledes oplysninger eller adviser vedr. inkasso, SU, ventelister, hjælpemidler, omsorgsjournaler, hjemmehjælp, familiepleje, efterløn, boligsikring, boligstøtte, daginstitution, boliglån, flygtninge, forældremøder, handicap, haveservice, helbred, sundhedspleje, barsel, Akasse, ungdomsvejledning mv.
Skabt af: Jammerbugt Kommune.
ESDH-system med det formål at håndtere sager og dokumenter elektronisk i forbindelse med kommunens sagsbehandling.
Skabt af: Fredericia Kommune.
At skabe et fælles sag- og arkivsystem for Fredericia Kommune, med henblik på effektiv sagsbehandling, videndeling og genfinding af sager.
Der er digitale metadata for hele perioden og digitale dokumenter fra 1.1.2014 - 31.12.2019
Skabt af: Gl. Varde Kommune, Ny Varde Kommune.
Varde Kommune anvender KMD Sag EDH til registrering og styring hovedsagelig af borgersager. I KMD Sag EDH har brugerne adgang til at se/læse eller sagsbehandle sager, journalnotater, adviser (erindringer) inden for deres arbejdsområde.
Derudover modtager brugerne også ’dagens post’. Brugerne har forskellige rolleprofiler og derved har de forskellige adgange til at se/læse, registrere og sagsbehandle ind i systemet.
Skabt af: Hoje-Taastrup Kommune.
Sags- og dokumentaandteringssystem for at kunne gemme og fremsøge sager og dokumenter. Samtidig at kunne opfylde logningskrav.
Skabt af: Halsnæs Kommune.
SBSYS er et journalsystem, som bruges af alle forvaltninger i Halsnæs kommune til digital sagsstyring og dokumenthåndtering. Kommunens sagsbehandling baseret på digital forvaltning og videndeling. Indscanning af indgående papirpost. Digital fremsøgning af sager og dokumenter til støtte for sagsbehandlingen. Videndeling på tværs af kommunen
Skabt af: Struer gl. Kommune, Struer Kommune.
KMD Sag er kommunens centrale ESDH-system, som anvendes til dokumentation af borgersager, emnesager og politiske sager. Systemet indeholder data fra Struer Kommune.
Skabt af: Gl. Horsens Kommune, Bræstrup Kommune, Gedved Kommune, Horsens Ny Kommune.
KMD Sag Basis og Journal er et sagshenvisnings- og advissystem. KMD Sag indeholder Identifikationsoplysninger på borgere, der modtager ydelser fra kommunen, dvs. arbejdsløshedsdagpenge, kontanthjælp og revalidering, aktivering, orlovsydelser, sygedagpenge, folke- og førtidspension. Ligeledes oplysninger eller adviser vedr. inkasso, SU, ventelister, hjælpemidler, omsorgsjournaler, hjemmehjælp, familiepleje, efterløn, boligsikring, boligstøtte, daginstitution, boliglån, flygtninge, forældremøder, handicap, haveservice, helbred, sundhedspleje, barsel, Akasse, ungdomsvejledning mv.
Skabt af: Aalestrup Kommune, Farsø Kommune, Løgstør Kommune, Aars Kommune, Vesthimmerlands Kommune.
KMD Sag er kommunens centrale ESDH-system, som anvendes til dokumentation af borgersager, emnesager og politiske sager. Systemet indeholder data og dokumenter fra Vesthimmerland Kommune.
Skabt af: Fredericia gl. kommune, Fredericia.
I KMD Sag EDH har brugerne adgang til at se/læse eller sagsbehandle sager, journalnotater, adviser (erindringer) inden for deres arbejdsområde. Derudover modtager brugerne også ’dagens post’. Brugerne har forskellige rolleprofiler og derved har de forskellige adgange til at se/læse, registrere og sagsbehandle ind i systemet.
Skabt af: Allerød Kommune.
Systemet har skullet dokumentere kommunens sagsbehandling.
Skabt af: Lejre Kommune.
At skabe et fælles sag- og arkivsystem for Lejre Kommune, med henblik på effektiv sagsbehandling, videndeling og genfinding af sager.
Der er digitale metadata for hele perioden og digitale dokumenter fra 1.1.2014 - 31.12.2019
Skabt af: Viborg Kommune, Viborg Kommune, Bjerringbro Kommune, Karup Kommune, Fjends Kommune, Møldrup Kommune, Tjele Kommune, Aalestrup Kommune.
Formålet med KMD Sag Basis og Journal er at være en fælles platform for behandling af personsager.
Skabt af: Gørlev Kommune, Kalundborg gl. Kommune, Kalundborg Kommune.
Formålet med KMD Sag EDH er styring af kommunens sager og dokumener. Formålet med KMD Sag Basis og Journal er at være en fælles platform for behandling af personsager.
Skabt af: Lejre Kommune.
Journalisering og styring af sagsdata for nemmere genfinding og videndeling.
Skabt af: Fredericia Kommune.
At skabe et fælles sag- og arkivsystem for Fredericia Kommune, med henblik på effektiv sagsbehandling, videndeling og genfinding af sager.
Skabt af: Viborg Kommune.
Systemet har skullet dokumentere kommunens sagsbehandling.
Skabt af: Svendborg Kommune, Egebjerg Kommune, Svendborg Kommune.
Systemet har skullet dokumentere kommunens sagsbehandling.
Skabt af: Brøndby Kommune.
Formålet med KMD Sag EDH er styring af kommunens sager og dokumener. Formålet med KMD Sag Basis og Journal er at være en fælles platform for behandling af personsager.
Skabt af: Vissenbjerg Kommune, Assens gl. Kommune, Assens Kommune.
Systemet har skullet dokumentere kommunens sagsbehandling.
Skabt af: Solrød Kommune.
Solrød Kommunes overordnede mål for indførelsen af ESDH er, at ESDH skal bidrage til at levere en endnu bedre kvalitet overfor borgere m.fl. udkrystalliseret i disse 4 mål:
1. Sikkerhed for at sagerne og sagernes dokumenter til enhver tid er til at finde, er journaliserede og overskuelige
§ For andre end den, som lige har sagen liggende
§ For at forskellige teams/afdelinger/institutioner kan dele fælles sager uden at skulle sende mails/kopier frem og tilbage og hver vedligeholde samme sag.
2. Bedre muligheder for at koordinere sager og udøve helhedsorienteret sagsbehandling, da vi vil kunne søge efter og eventuelt sammenkoble beslægtede sager.
3. Bedre muligheder for at effektivisere og leane vores arbejdsgange og opgaveløsning både i den enkelte afdeling/institution og i de koordinerende og tværgående arbejdsgange. Acadre skal derfor udnyttes til at give os nye teknologiske muligheder til at indføre smartere og lettere arbejdsgange og opgaveløsning.
4. Gøre det lettere at opfylde lovgivning og god sagsbehandlingspraksis.
Skabt af: Hvidovre Kommune.
Systemet har skullet dokumentere kommunens sagsbehandling.
Skabt af: Stevns Kommune, Stevns Kommune.
Registrering af sager og dokumenter i Stevns Kommune.
Skabt af: Køge Kommune, Køge Kommune.
Kommunens journal- og arkivsystem. Kommunens digitaliserede byggesager
Skabt af: Skævinge Kommune.
Journalsystem uden digitale dokumenter med det formål at håndtere sager og dokumenter i forbindelse med kommunens sagsbehandling
Skabt af: Struer gl. Kommune, Struer Kommune.
KMD Sag er kommunens centrale ESDH-system, som anvendes til dokumentation af borgersager, emnesager og politiske sager.
Skabt af: Rudkøbing Kommune, Tranekær Kommune, Sydlangeland Kommune, Langeland Sammenlægningskommune Kommune, Langeland Kommune.
Systemet har skullet dokumentere kommunens sagsbehandling
Skabt af: Svendborg Kommune.
ESDH-system med det formål at håndtere sager og dokumenter elektronisk i forbindelse med kommunens sagsbehandling
Skabt af: Kerteminde Gl. Kommune, Langeskov Kommune, Munkebo Kommune, Kerteminde Ny Kommune.
Kerteminde Kommune anvender KMD Sag EDH til registrering og styring hovedsagelig af borgersager. I KMD Sag EDH har brugerne adgang til at se/læse eller sagsbehandle sager, journalnotater, adviser (erindringer) inden for deres arbejdsområde.
Derudover modtager brugerne også ’dagens post’. Brugerne har forskellige rolleprofiler og derved har de forskellige adgange til at se/læse, registrere og sagsbehandle ind i systemet.
Skabt af: Herning Kommune.
E-journal til registrering af papirsager i Herning Kommune
Skabt af: Lemvig Gl. Kommune, Thyborøn-Harboøre Kommune, Lemvig Ny Kommune.
Elektronisk sagsstyring- og dokumenthåndtering. Effektiv og konsistent sagsbehandling i kommunen baseret på digital forvaltning og videndeling. Indsamling, registrering, opbevaring, systematisering, overgivelse og sletning. Indscanning af indgående papirpost. Elektronisk fremsøgning af sager og dokumenter til støtte for sagsbehandlingen - elektronisk vedligeholdelse af firma- og personoplysninger med henblik på korrekt adressering af korrespondence - lagring af elektronisk korrespondence med private personer/firmaer og offentlige myndigheder - videndeling på tværs af kommunen i det omfang dette er lovligt i henhold til forvaltningsloven.
Skabt af: Thyborøn-Harboøre Kommune, Lemvig Kommune.
Formålet er et elektronisk sagsbærende dokumentsystem dvs. journalisering af sagsbærende dokumenter i forhold til sagsbehandling i Lemvig Kommune herunder opstart, behandling og afgørelse.
Skabt af: Viborg Kommune.
Formålet med KMD Sag Basis og Journal er at være en fælles platform for behandling af personsager. KMD Sag er derfor et sagsstyringssystem, der anvendes til at skabe overblik over borgerens sager, føre journal og modtage advisering
Skabt af: Assens Kommune, Vissenbjerg, Glamsbjerg, Hårby, Tommerup, Aarup og Assens kommuner.
Formålet med KMD Sag Basis og Journal er at være en fælles platform for behandling af personsager. KMD Sag er derfor et sagsstyringssystem, der anvendes til at skabe overblik over borgerens sager, føre journal og modtage advisering
Skabt af: Høje Taastrup Kommune.
KMD Sag har haft til formål at danne adviser på aktive sager samt at kunne skrive journalnotater på borgervendte sager.
Skabt af: Ikast Brande Kommune.
ESDH-system til dokumentation af kommunens sagsbehandling vedrørende sager, der ikke er en Ejendomssag eller en Personsag. Der er separate ESDH-systemer til ejendomssager og personsager
Skabt af: Svendborg Kommune, Egebjerg Kommune, Gudme Kommune, Svendborg Kommune.
Formålet med KMD Sag Basis og Journal er at være en fælles platform for behandling af personsager. KMD Sag er derfor et sagsstyringssystem, der anvendes til at skabe overblik over borgerens sager, føre journal og modtage advisering
Skabt af: Rebild Kommune, Støvring Kommune, Skørping Kommune, Nørager Kommune.
SBSYS er Rebild Kommunes primære ESDH-system. Formålet er at have en struktureret håndtering af de af Rebild Kommunes elektroniske sager og dokumenter som ikke håndteres i et af kommunens fagsystemer.
Skabt af: Midtdjurs Kommune, Rønde Kommune, Ebeltoft Kommune, Rosenholm Kommune, Syddjurs Kommune.
Kommunens generelle elektroniske sags og dokumenthåndteringssystem til brug for sagsbehandling