Søgning » Tilsynsdatabasen » IT_doc
Tabel

IT_doc


Beskrivelse ?

Myndighedernes indberetning af digitalt lagrede dokumenter og data, som ikke indgår i et egetligt administrativt system. Indberetning af samlinger af data og dokumenter liggende på fællesdrev, intranet mm, der anvendes til intern administration

Størrelse (Antal rækker) ?

2268

Indhold (Kolonner/variable) ?

Navn Indhold
Skal_systemet_anmeldes Kodeværdi 1-5 og null, værdien er opløst i opslagstabellen anmeldelsesopslag - anmodning,opslag. Udfyldt af Rigsarkivet. Rigsarkivets beslutning for den enkelte indberetning, eventuelt anmodning om at systemet skal anmeldes.
Id Autogenereret unik nøgle
Myndighed Udfyldt af Rigsarkivet. Den indberettende myndigheds navn
Navn Navn på samling af data/dokumenter: Samlingens navn – eller navn der betegner samlingen af data og dokumenter. Det kan f.eks. være dokumenter skabt af en arbejdsgruppe eller en visdomsbog. Navnet skal skrives fuldt ud og der ikke må være forkortelser. Skriv gerne flere navne, hvis samlingen både har et kaldenavn og et officielt navn.
Startaar Startår: Dato for ældste dokument eller data. Eventuel dato for ibrugtagning af database, regneark eller dokumentsamling.
dokumenter Angiv om samlingen indeholder dokumenter (ja/nej): Angivelse om samlingen indeholder digitale dokumenter, lydfiler eller video.
gigabyte Hvor mange gigabyte fylder data og eventuelle dokumenter: Størrelse på it-systemet. Du skal måske spørge jeres it-drift eller leverandøren.
population Indhold: En kort beskrivelse af, hvad der registreres data om i samlingen af data/dokumenter. F.eks. indeholder en visdomsbog en række principielle afgørelser for myndighedens sagsbehandling.
placering Hvor ligger samlingen af data/dokumenter: Skal angives på sådan måde, at der ikke kan være tvivl om, hvor arkivalierne opbevares. Der kan f.eks. angives sti til fællesdrev eller om samlingen ligger på jeres intranet. Med fællesdrev menes alle drev, som er fælles enten for hele myndigheden eller de enkelte afdelinger.
tidligere_ansvarlig Angiv navnet på tidligere ansvarlig myndighed, hvis I har overtaget samlingen indenfor de sidste to år: Har I overtaget samlingen i forbindelse med modtagelse af et fagområde fra en anden myndighed. Hvis ja, angiv navnet på tidligere ansvarlig myndighed.
SA_notat Feltet indeholder eventuelt en note, som er tilføjet af den enkelte sagsbehandler. Den kan idenholde kodeværdier som udelukkende sagsbehandleren kender - feltet har udelukkende været anvendt til intern administration, eventuelle kode vil derfor ikke kunne opløses