s_83 |
1) Er du fortsat ledelsesansvarlig for arbejdet med "Læring, der ses"? |
s_2 |
2) Hvilken titel har du? |
s_3 |
2) Hvilken titel har du? - Andet, (hvad) |
s_86 |
4) I hvilken grad synes du, at du som leder er rustet til at skabe lokal handlekompetence i forhold til de enkelte parametre i projekt "Læring, der ses"? - Målstyret læring |
s_87 |
4) I hvilken grad synes du, at du som leder er rustet til at skabe lokal handlekompetence i forhold til de enkelte parametre i projekt "Læring, der ses"? - Differentiering |
s_88 |
4) I hvilken grad synes du, at du som leder er rustet til at skabe lokal handlekompetence i forhold til de enkelte parametre i projekt "Læring, der ses"? - Progressionsvurdering |
s_89 |
4) I hvilken grad synes du, at du som leder er rustet til at skabe lokal handlekompetence i forhold til de enkelte parametre i projekt "Læring, der ses"? - Feedback |
s_90 |
4) I hvilken grad synes du, at du som leder er rustet til at skabe lokal handlekompetence i forhold til de enkelte parametre i projekt "Læring, der ses"? - Evaluering |
s_91 |
4) I hvilken grad synes du, at du som leder er rustet til at skabe lokal handlekompetence i forhold til de enkelte parametre i projekt "Læring, der ses"? - Inkluderende undervisningsmiljøer |
s_94 |
5) Hvad er det mest virksomme, du har gjort som leder for at understøtte arbejdet med "Læring, der ses" på skolen (Nævn én ting): |
s_21 |
6) I hvilken grad har ledelsen på skolen lagt en fælles strategi, der giver særligt fokus på projekt ”Læring, der ses” på mellemtrinnet? |
s_22 |
7) I hvilken grad drøftes projekt ”Læring, der ses” på skoleledermøderne i kommunen (med områdechefen eller skolechefen)? |
s_92 |
8) I hvilken grad har I på skolen skabt en organisering, som understøtter de didaktiske vejvisere og medarbejdernes muligheder for at gennemføre forløb? |
s_29 |
9) I hvilken grad har du fulgt de didaktiske vejviseres arbejde med de seks parametre i ”Læring, der ses”? |
s_30 |
10) I hvilken grad har du deltaget i udviklingen af mellemtrin-teamenes arbejde med de seks parametre i ”Læring, der ses”? |
s_31 |
11) Har du observeret en eller flere læreres/pædagogers/didaktiske vejviseres undervisning med henblik på efterfølgende feedback til lærerne/pædagogerne/de didaktiske vejvisere om deres tilrettelæggelse af læringssituationen ud fra de seks parametre? |
s_95 |
12) Hvor stor en andel af de pædagogiske medarbejdere på mellemtrinnet har været igennem et vejviserforløb (ca.)? |
s_96_1 |
13) Hvilke af de seks parametre har I arbejdet med på jeres skole? (sæt flere kryds) - Målstyret læring |
s_96_2 |
13) Hvilke af de seks parametre har I arbejdet med på jeres skole? (sæt flere kryds) - Differentiering |
s_96_3 |
13) Hvilke af de seks parametre har I arbejdet med på jeres skole? (sæt flere kryds) - Progressionsvurdering |
s_96_4 |
13) Hvilke af de seks parametre har I arbejdet med på jeres skole? (sæt flere kryds) - Feedback |
s_96_5 |
13) Hvilke af de seks parametre har I arbejdet med på jeres skole? (sæt flere kryds) - Evaluering |
s_96_6 |
13) Hvilke af de seks parametre har I arbejdet med på jeres skole? (sæt flere kryds) - Inkluderende undervisningsmiljøer |
s_32 |
14) I hvilken grad mener du, at I på 4.-6. klassetrin i dag arbejder med følgende indikatorer: - Det fremgår af læringsplanerne, hvilke kompetenceområder og mål fra Fælles Faglige Mål, der danner grundlag for forløbet. |
s_36 |
14) I hvilken grad mener du, at I på 4.-6. klassetrin i dag arbejder med følgende indikatorer: - Der er sammenhæng mellem målene fra Fælles Faglige Mål og de konkrete læringsmål for de enkelte forløb. |
s_35 |
14) I hvilken grad mener du, at I på 4.-6. klassetrin i dag arbejder med følgende indikatorer: - Læringsmålene for det enkelte forløb er sprogligt klare, differentierede og evaluerbare. |
s_34 |
14) I hvilken grad mener du, at I på 4.-6. klassetrin i dag arbejder med følgende indikatorer: - Læringsmålet for den konkrete lektion/aktivitet formidles til eleverne i hver læringssituation, og aktiviteten understøtter læringsmålet. |
s_33 |
14) I hvilken grad mener du, at I på 4.-6. klassetrin i dag arbejder med følgende indikatorer: - Målene er synlige og kendte af eleven. |
s_37 |
14) I hvilken grad mener du, at I på 4.-6. klassetrin i dag arbejder med følgende indikatorer: - Kriterierne for målopfyldelse er tydelige for eleverne. |
s_38 |
14) I hvilken grad mener du, at I på 4.-6. klassetrin i dag arbejder med følgende indikatorer: - Eleverne kan fortælle om, hvad de er i gang med at lære, og de ved, hvornår det er lært. |
s_40 |
14) I hvilken grad mener du, at I på 4.-6. klassetrin i dag arbejder med følgende indikatorer: - I læringssituationen udfordres eleverne i forhold til deres kompetencer og potentialer. |
s_42 |
14) I hvilken grad mener du, at I på 4.-6. klassetrin i dag arbejder med følgende indikatorer: - Muligheder for forskellige grader af målopfyldelse er tydelige i læringsmål og i de fastsatte kriterier for målopfyldelse. |
s_41 |
14) I hvilken grad mener du, at I på 4.-6. klassetrin i dag arbejder med følgende indikatorer: - Differentiering sker på læringsmålsniveau, på form/aktiviteter, på materialer og på tid/omfang. |
s_43 |
14) I hvilken grad mener du, at I på 4.-6. klassetrin i dag arbejder med følgende indikatorer: - Læringsmålene er forståelige og udfordrende for eleverne på forskellige niveauer. |
s_44 |
14) I hvilken grad mener du, at I på 4.-6. klassetrin i dag arbejder med følgende indikatorer: - Hver elev anvender læringsmålene aktivt i sin læring, og eleverne har konkrete læringsmål. |
s_46 |
15) I hvilken grad mener du, at lærerne/pædagogerne på 4.-6. klassetrin i dag arbejder med følgende indikatorer: - Alle læringsforløb har klare delmål (trin, milepæle), og disse er synlige for eleverne. |
s_49 |
15) I hvilken grad mener du, at lærerne/pædagogerne på 4.-6. klassetrin i dag arbejder med følgende indikatorer: - Læreren/pædagogen anvender systematisk data til at vurdere elevprogressionen. |
s_48 |
15) I hvilken grad mener du, at lærerne/pædagogerne på 4.-6. klassetrin i dag arbejder med følgende indikatorer: - Læreren/pædagogen vurderer elevernes progression undervejs i og som afslutning på hvert forløb. |
s_47 |
15) I hvilken grad mener du, at lærerne/pædagogerne på 4.-6. klassetrin i dag arbejder med følgende indikatorer: - Progressionen i læring italesættes i læringssituationen. |
s_50 |
15) I hvilken grad mener du, at lærerne/pædagogerne på 4.-6. klassetrin i dag arbejder med følgende indikatorer: - Eleverne ved, hvad deres udgangspunkt for læringsprocessen er, hvilke skridt de skal igennem, og hvordan de kommer videre. |
s_51 |
15) I hvilken grad mener du, at lærerne/pædagogerne på 4.-6. klassetrin i dag arbejder med følgende indikatorer: - Eleverne forstår og kan fortælle om progressionen i egen læring. |
s_53 |
16) I hvilken grad mener du, at lærerne/pædagogerne/de didaktiske vejvisere på 4.-6. klassetrin i dag arbejder med følgende indikatorer: - Feedback gives i forhold til læringsmålene og kriterierne for målopfyldelse. |
s_57 |
16) I hvilken grad mener du, at lærerne/pædagogerne/de didaktiske vejvisere på 4.-6. klassetrin i dag arbejder med følgende indikatorer: - Feedback fra lærer/pædagog/didaktisk vejviser til elev, fra elev til elev og fra elever til lærer/pædagog/didaktisk vejviser sker systematisk, og der er afsat tid til dette. |
s_56 |
16) I hvilken grad mener du, at lærerne/pædagogerne/de didaktiske vejvisere på 4.-6. klassetrin i dag arbejder med følgende indikatorer: - Eleven modtager feedback ud fra en vurdering af, hvor eleven er på vej hen, hvordan eleven klarer sig, og hvad næste skridt i elevens læring er. |
s_55 |
16) I hvilken grad mener du, at lærerne/pædagogerne/de didaktiske vejvisere på 4.-6. klassetrin i dag arbejder med følgende indikatorer: - Eleverne kan modtage og anvende feedback fra læreren/pædagogen/den didaktiske vejviser. |
s_54 |
16) I hvilken grad mener du, at lærerne/pædagogerne/de didaktiske vejvisere på 4.-6. klassetrin i dag arbejder med følgende indikatorer: - Eleverne kan give, modtage og anvende feedback til og fra andre elever. |
s_58 |
16) I hvilken grad mener du, at lærerne/pædagogerne/de didaktiske vejvisere på 4.-6. klassetrin i dag arbejder med følgende indikatorer: - Eleverne kan give feedback til læreren på, hvordan undervisningsaktiviteter støtter deres læring, og hvor de oplever læringsvanskeligheder. |
s_59 |
16) I hvilken grad mener du, at lærerne/pædagogerne/de didaktiske vejvisere på 4.-6. klassetrin i dag arbejder med følgende indikatorer: - Læreren/pædagogen/den didaktiske vejviser kan modtage og anvende feedback fra eleverne. |
s_61 |
17) I hvilken grad mener du, at I på 4.-6. klassetrin i dag arbejder med følgende indikatorer: - Målene for læringsforløbet er formuleret på baggrund af viden om elevernes læringsudbytte fra forudgående læringsforløb. |
s_63 |
17) I hvilken grad mener du, at I på 4.-6. klassetrin i dag arbejder med følgende indikatorer: - Undervisningen er tilrettelagt, så der er tid til løbende dialog om elevernes udbytte af læringsforløbet. |
s_62 |
17) I hvilken grad mener du, at I på 4.-6. klassetrin i dag arbejder med følgende indikatorer: - Læreren/pædagogen/den didaktiske vejviser anvender egne og kollegaers refleksioner over elevernes læring til løbende at justere egen praksis og tilrettelæggelsen af undervisningen. |
s_64 |
17) I hvilken grad mener du, at I på 4.-6. klassetrin i dag arbejder med følgende indikatorer: - Eleverne tager aktivt del i evalueringen af undervisningen. |
s_65 |
17) I hvilken grad mener du, at I på 4.-6. klassetrin i dag arbejder med følgende indikatorer: - Læreren anvender elevernes tilbagemeldinger til løbende at justere egen praksis og tilrettelæggelse af undervisningen. |
s_67 |
18) I hvilken grad mener du, at I på 4.-6. klassetrin i dag arbejder med følgende indikatorer: - Læreren/pædagogen/den didaktiske vejviser sørger for en tydelig mål- og rammesætning for læringssituationen, som omfatter alle elever. |
s_71 |
18) I hvilken grad mener du, at I på 4.-6. klassetrin i dag arbejder med følgende indikatorer: - Læreren/pædagogen/den didaktiske vejviser tilpasser løbende læringsmiljøet, således at alle elever trives og udvikler sig fagligt. |
s_70 |
18) I hvilken grad mener du, at I på 4.-6. klassetrin i dag arbejder med følgende indikatorer: - Læreren/pædagogen/den didaktiske vejviser organiserer læringssituationen med en passende variation og differentiering, der tilgodeser elevernes forskellighed (herunder arbejdsform, fysisk rum og organisation). |
s_69 |
18) I hvilken grad mener du, at I på 4.-6. klassetrin i dag arbejder med følgende indikatorer: - Dialogen i læringssituationen sker i et respektfyldt, anerkendende og værdsættende sprog. |
s_68 |
18) I hvilken grad mener du, at I på 4.-6. klassetrin i dag arbejder med følgende indikatorer: - Alle elever tager aktivt del i læringssituationen. |
s_72 |
18) I hvilken grad mener du, at I på 4.-6. klassetrin i dag arbejder med følgende indikatorer: - Alle elever tilbydes deltagelsesmuligheder, der rummer passende læringsudfordringer. |
s_73 |
18) I hvilken grad mener du, at I på 4.-6. klassetrin i dag arbejder med følgende indikatorer: - Alle elever oplever at være en del af klassens fællesskaber. |
s_77 |
19) Har noget stået i vejen for jeres arbejde med ”Læring, der ses”? |
s_78 |
20) Hvis ja, uddyb gerne: |
s_82 |
21) Hvad har du været særligt glad for i projekt "Læring, der ses"? |
s_97 |
22) Hvad er de tre vigtigste forudsætninger for, at næste runde med "Læring, der ses", bliver en succes? |
s_79 |
23) Andre kommentarer: |
b_8 |
Skole nr |
b_6 |
Navn |
b_3 |
Kommune |
b_5 |
Skole navn |
stato_1 |
Samlet status - Ny |
stato_2 |
Samlet status - Distribueret |
stato_3 |
Samlet status - Nogen svar |
stato_4 |
Samlet status - Gennemført |
stato_5 |
Samlet status - Frafaldet |
Løbenummer |
Ikke betydningsbærende unikt løbenummer skabt under aflevering til arkiv |