Tabel

Dataset5


Beskrivelse ?

medarbejdere_2_wave csv 1

Størrelse (Antal rækker) ?

636

Indhold (Kolonner/variable) ?

Navn Indhold
s_103 I hvilken kommune ligger den skole du er ansat på?
s_104 På hvilken skole er du ansat?
s_11_1 På hvilke klassetrin arbejdede du primært i skoleåret 2016/2017? - 1. klassetrin
s_11_2 På hvilke klassetrin arbejdede du primært i skoleåret 2016/2017? - 2. klassetrin
s_11_3 På hvilke klassetrin arbejdede du primært i skoleåret 2016/2017? - 3. klassetrin
s_11_4 På hvilke klassetrin arbejdede du primært i skoleåret 2016/2017? - 4. klassetrin
s_11_5 På hvilke klassetrin arbejdede du primært i skoleåret 2016/2017? - 5. klassetrin
s_11_6 På hvilke klassetrin arbejdede du primært i skoleåret 2016/2017? - 6. klassetrin
s_11_7 På hvilke klassetrin arbejdede du primært i skoleåret 2016/2017? - 7. klassetrin
s_11_8 På hvilke klassetrin arbejdede du primært i skoleåret 2016/2017? - 8. klassetrin
s_11_9 På hvilke klassetrin arbejdede du primært i skoleåret 2016/2017? - 9. klassetrin
s_11_10 På hvilke klassetrin arbejdede du primært i skoleåret 2016/2017? - 10. klassetrin
s_1 Hvilken uddannelsesmæssig baggrund har du?
s_2 Hvilken uddannelsesmæssig baggrund har du? - Anden baggrund, (hvilken)?
s_85 Har du været igennem et forløb med en didaktisk vejviser, hvor der har været observation af og feedback på din undervisning?
s_86 I hvilken grad fik du et godt fagligt udbytte af forløbet med den didaktiske vejviser?
s_105 Hvad var det vigtigste du fik ud af forløbet med den didaktiske vejviser (refleksion over egen praksis, konkrete værktøjer, sparring etc.?)
s_106 Hvad var det mest virksomme, som den didaktiske vejviser har gjort i forløbet i forhold til at sikre dit udbytte af forløbet (nævn én ting)?
s_109 I hvilken grad har "Læring, der ses" og arbejdet med parametrene (målstyret læring, differentiering, progressionsvurdering, feedback, evaluering og inkluderende læringsmiljøer) været sat på dagsordenen i dit teamsamarbejdet?
s_21 I hvilken grad har skoleledelsen løbende rammesat arbejdet med "Læring, der ses"?
s_83 Har skolen skabt en organisering som understøtter dine og de didaktiske vejviseres muligheder, for at gennemføre forløb med observation af og feedback på din undervisning?
s_107 Har skolen skabt en organisering som understøtter dine og de didaktiske vejviseres muligheder, for at gennemføre forløb med observation af og feedback på din undervisning? - Andet (uddyb):
s_89_1 Hvilke af de seks parametre har I arbejdet med på jeres skole? (sæt flere kryds) - Målstyret læring
s_89_2 Hvilke af de seks parametre har I arbejdet med på jeres skole? (sæt flere kryds) - Differentiering
s_89_3 Hvilke af de seks parametre har I arbejdet med på jeres skole? (sæt flere kryds) - Progressionsvurdering
s_89_4 Hvilke af de seks parametre har I arbejdet med på jeres skole? (sæt flere kryds) - Feedback
s_89_5 Hvilke af de seks parametre har I arbejdet med på jeres skole? (sæt flere kryds) - Evaluering
s_89_6 Hvilke af de seks parametre har I arbejdet med på jeres skole? (sæt flere kryds) - Inkluderende læringsmiljøer
s_30 I hvilken grad mener du, at I på 4.-6. klassetrin i dag arbejder med følgende indikatorer: - Det fremgår af læringsplanerne, hvilke kompetenceområder og mål fra Fælles Faglige Mål der danner grundlag for forløbet.
s_102 I hvilken grad mener du, at I på 4.-6. klassetrin i dag arbejder med følgende indikatorer: - Færdigheds- og vidensmålparrene holdes parvist sammen.
s_77 I hvilken grad mener du, at I på 4.-6. klassetrin i dag arbejder med følgende indikatorer: - Der er sammenhæng mellem målene fra Fælles Faglige Mål og de konkrete læringsmål for de enkelte forløb.
s_35 I hvilken grad mener du, at I på 4.-6. klassetrin i dag arbejder med følgende indikatorer: - Læringsmålene for det enkelte forløb er sprogligt klare, differentierede og evaluerbare.
s_34 I hvilken grad mener du, at I på 4.-6. klassetrin i dag arbejder med følgende indikatorer: - Læringsmålet for den konkrete lektion/aktivitet formidles til eleverne i hver læringssituation, og aktiviteten understøtter læringsmålet.
s_33 I hvilken grad mener du, at I på 4.-6. klassetrin i dag arbejder med følgende indikatorer: - Målene er synlige og kendte af eleven.
s_32 I hvilken grad mener du, at I på 4.-6. klassetrin i dag arbejder med følgende indikatorer: - Kriterierne for målopfyldelse er tydelige for eleverne.
s_31 I hvilken grad mener du, at I på 4.-6. klassetrin i dag arbejder med følgende indikatorer: - Eleverne kan fortælle om, hvad de er i gang med at lære, og de ved, hvornår det er lært.
s_90 Har du inden for de seneste to år ændret praksis i dit arbejde med målstyret læring?
s_91 Er du inden for de seneste to år blevet bedre til at arbejde med målstyret læring?
s_37 I hvilken grad mener du, at I på 4.-6. klassetrin i dag arbejder med følgende indikatorer: - I læringssituationen udfordres eleverne i forhold til deres kompetencer og potentialer.
s_41 I hvilken grad mener du, at I på 4.-6. klassetrin i dag arbejder med følgende indikatorer: - Muligheder for forskellige grader af målopfyldelse er tydelige i læringsmål og i de fastsatte kriterier for målopfyldelse.
s_40 I hvilken grad mener du, at I på 4.-6. klassetrin i dag arbejder med følgende indikatorer: - Differentiering sker på læringsmålsniveau, på form/aktiviteter, på materialer og på tid/omfang.
s_39 I hvilken grad mener du, at I på 4.-6. klassetrin i dag arbejder med følgende indikatorer: - Læringsmålene er forståelige og udfordrende for eleverne på forskellige niveauer.
s_38 I hvilken grad mener du, at I på 4.-6. klassetrin i dag arbejder med følgende indikatorer: - Hver elev anvender læringsmålene aktivt i sin læring, og eleverne har konkrete læringsmål.
s_92 Har du inden for de seneste to år ændret praksis i dit arbejde med differentiering?
s_93 Er du inden for de seneste to år blevet bedre til at arbejde med differentiering?
s_43 I hvilken grad mener du, at lærerne/pædagogerne på 4.-6. klassetrin i dag arbejder med følgende indikatorer: - Alle læringsforløb har klare delmål (trin, milepæle), og disse er synlige for eleverne.
s_48 I hvilken grad mener du, at lærerne/pædagogerne på 4.-6. klassetrin i dag arbejder med følgende indikatorer: - Læreren/pædagogen anvender systematisk data til at vurdere elevprogressionen.
s_47 I hvilken grad mener du, at lærerne/pædagogerne på 4.-6. klassetrin i dag arbejder med følgende indikatorer: - Læreren/pædagogen vurderer elevernes progression undervejs i og som afslutning på hvert forløb.
s_46 I hvilken grad mener du, at lærerne/pædagogerne på 4.-6. klassetrin i dag arbejder med følgende indikatorer: - Progressionen i læring italesættes i læringssituationen.
s_45 I hvilken grad mener du, at lærerne/pædagogerne på 4.-6. klassetrin i dag arbejder med følgende indikatorer: - Eleverne ved, hvad deres udgangspunkt for læringsprocessen er, hvilke skridt de skal igennem, og hvordan de kommer videre.
s_44 I hvilken grad mener du, at lærerne/pædagogerne på 4.-6. klassetrin i dag arbejder med følgende indikatorer: - Eleverne forstår og kan fortælle om progressionen i egen læring.
s_94 Har du inden for de seneste to år ændret praksis i dit arbejde med progressionsvurdering?
s_95 Er du inden for de seneste to år blevet bedre til at arbejde med progressionsvurdering?
s_50 I hvilken grad mener du, at lærerne/pædagogerne på 4.-6. klassetrin i dag arbejder med følgende indikatorer: - Feedback gives i forhold til læringsmålene og kriterierne for målopfyldelse.
s_56 I hvilken grad mener du, at lærerne/pædagogerne på 4.-6. klassetrin i dag arbejder med følgende indikatorer: - Feedback fra lærer/pædagog til elev, fra elev til elev og fra elever til lærer/pædagog sker systematisk, og der er afsat tid til dette.
s_55 I hvilken grad mener du, at lærerne/pædagogerne på 4.-6. klassetrin i dag arbejder med følgende indikatorer: - Eleven modtager feedback ud fra en vurdering af, hvor eleven er på vej hen, hvordan eleven klarer sig, og hvad næste skridt i elevens læring er.
s_54 I hvilken grad mener du, at lærerne/pædagogerne på 4.-6. klassetrin i dag arbejder med følgende indikatorer: - Eleverne kan modtage og anvende feedback fra læreren/pædagogen.
s_53 I hvilken grad mener du, at lærerne/pædagogerne på 4.-6. klassetrin i dag arbejder med følgende indikatorer: - Eleverne kan give, modtage og anvende feedback til og fra andre elever.
s_52 I hvilken grad mener du, at lærerne/pædagogerne på 4.-6. klassetrin i dag arbejder med følgende indikatorer: - Eleverne kan give feedback til læreren på, hvordan undervisningsaktiviteter støtter deres læring, og hvor de oplever læringsvanskeligheder.
s_51 I hvilken grad mener du, at lærerne/pædagogerne på 4.-6. klassetrin i dag arbejder med følgende indikatorer: - Læreren/pædagogen kan modtage og anvende feedback fra eleverne.
s_96 Har du inden for de seneste to år ændret praksis i dit arbejde med feedback?
s_97 Er du inden for de seneste to år blevet bedre til at arbejde med feedback?
s_58 I hvilken grad mener du, at I på 4.-6. klassetrin i dag arbejder med følgende indikatorer: - Målene for læringsforløbet er formuleret på baggrund af viden om elevernes læringsudbytte fra forudgående læringsforløb.
s_62 I hvilken grad mener du, at I på 4.-6. klassetrin i dag arbejder med følgende indikatorer: - Undervisningen er tilrettelagt, så der er tid til løbende dialog om elevernes udbytte af læringsforløbet.
s_61 I hvilken grad mener du, at I på 4.-6. klassetrin i dag arbejder med følgende indikatorer: - Læreren/pædagogen anvender egne og kollegaers refleksioner over elevernes læring til løbende at justere egen praksis og tilrettelæggelsen af undervisningen.
s_60 I hvilken grad mener du, at I på 4.-6. klassetrin i dag arbejder med følgende indikatorer: - Eleverne tager aktivt del i evalueringen af undervisningen.
s_59 I hvilken grad mener du, at I på 4.-6. klassetrin i dag arbejder med følgende indikatorer: - Læreren anvender elevernes tilbagemeldinger til løbende at justere egen praksis og tilrettelæggelse af undervisningen.
s_98 Har du inden for de seneste to år ændret praksis i dit arbejde med evaluering?
s_99 Er du inden for de seneste to år blevet bedre til at arbejde med evaluering?
s_64 I hvilken grad mener du, at I på 4.-6. klassetrin i dag arbejder med følgende indikatorer: - Læreren/pædagogen sørger for en tydelig mål- og rammesætning for læringssituationen, som omfatter alle elever.
s_70 I hvilken grad mener du, at I på 4.-6. klassetrin i dag arbejder med følgende indikatorer: - Læreren/pædagogen tilpasser løbende læringsmiljøet, således at alle elever trives og udvikler sig fagligt.
s_69 I hvilken grad mener du, at I på 4.-6. klassetrin i dag arbejder med følgende indikatorer: - Læreren/pædagogen organiserer læringssituationen med en passende variation og differentiering, der tilgodeser elevernes forskellighed (herunder arbejdsform, fysisk rum og organisation).
s_68 I hvilken grad mener du, at I på 4.-6. klassetrin i dag arbejder med følgende indikatorer: - Dialogen i læringssituationen sker i et respektfyldt, anerkendende og værdsættende sprog.
s_67 I hvilken grad mener du, at I på 4.-6. klassetrin i dag arbejder med følgende indikatorer: - Alle elever tager aktivt del i læringssituationen.
s_66 I hvilken grad mener du, at I på 4.-6. klassetrin i dag arbejder med følgende indikatorer: - Alle elever tilbydes deltagelsesmuligheder, der rummer passende læringsudfordringer.
s_65 I hvilken grad mener du, at I på 4.-6. klassetrin i dag arbejder med følgende indikatorer: - Alle elever oplever at være en del af klassens fællesskaber.
s_100 Har du inden for de seneste to år ændret praksis i dit arbejde med inkluderende læringsmiljøer?
s_101 Er du inden for de seneste to år blevet bedre til at arbejde med inkluderende læringsmiljøer?
s_74 Har noget stået i vejen for dit arbejde med ”Læring, der ses”?
s_75 Hvad har du været særlig glad for i projekt "Læring, der ses"?
s_76 Øvrige kommentarer:
b_1 Kommune
b_6 Navn
stato_1 Samlet status - Ny
stato_2 Samlet status - Distribueret
stato_3 Samlet status - Nogen svar
stato_4 Samlet status - Gennemført
stato_5 Samlet status - Frafaldet
Løbenummer Ikke betydningsbærende unikt løbenummer skabt under aflevering til arkiv