s_103 |
I hvilken kommune ligger den skole du er ansat på? |
s_104 |
På hvilken skole er du ansat? |
s_11_1 |
På hvilke klassetrin arbejdede du primært i skoleåret 2016/2017? - 1. klassetrin |
s_11_2 |
På hvilke klassetrin arbejdede du primært i skoleåret 2016/2017? - 2. klassetrin |
s_11_3 |
På hvilke klassetrin arbejdede du primært i skoleåret 2016/2017? - 3. klassetrin |
s_11_4 |
På hvilke klassetrin arbejdede du primært i skoleåret 2016/2017? - 4. klassetrin |
s_11_5 |
På hvilke klassetrin arbejdede du primært i skoleåret 2016/2017? - 5. klassetrin |
s_11_6 |
På hvilke klassetrin arbejdede du primært i skoleåret 2016/2017? - 6. klassetrin |
s_11_7 |
På hvilke klassetrin arbejdede du primært i skoleåret 2016/2017? - 7. klassetrin |
s_11_8 |
På hvilke klassetrin arbejdede du primært i skoleåret 2016/2017? - 8. klassetrin |
s_11_9 |
På hvilke klassetrin arbejdede du primært i skoleåret 2016/2017? - 9. klassetrin |
s_11_10 |
På hvilke klassetrin arbejdede du primært i skoleåret 2016/2017? - 10. klassetrin |
s_1 |
Hvilken uddannelsesmæssig baggrund har du? |
s_2 |
Hvilken uddannelsesmæssig baggrund har du? - Anden baggrund, (hvilken)? |
s_85 |
Har du været igennem et forløb med en didaktisk vejviser, hvor der har været observation af og feedback på din undervisning? |
s_86 |
I hvilken grad fik du et godt fagligt udbytte af forløbet med den didaktiske vejviser? |
s_105 |
Hvad var det vigtigste du fik ud af forløbet med den didaktiske vejviser (refleksion over egen praksis, konkrete værktøjer, sparring etc.?) |
s_106 |
Hvad var det mest virksomme, som den didaktiske vejviser har gjort i forløbet i forhold til at sikre dit udbytte af forløbet (nævn én ting)? |
s_109 |
I hvilken grad har "Læring, der ses" og arbejdet med parametrene (målstyret læring, differentiering, progressionsvurdering, feedback, evaluering og inkluderende læringsmiljøer) været sat på dagsordenen i dit teamsamarbejdet? |
s_21 |
I hvilken grad har skoleledelsen løbende rammesat arbejdet med "Læring, der ses"? |
s_83 |
Har skolen skabt en organisering som understøtter dine og de didaktiske vejviseres muligheder, for at gennemføre forløb med observation af og feedback på din undervisning? |
s_107 |
Har skolen skabt en organisering som understøtter dine og de didaktiske vejviseres muligheder, for at gennemføre forløb med observation af og feedback på din undervisning? - Andet (uddyb): |
s_89_1 |
Hvilke af de seks parametre har I arbejdet med på jeres skole? (sæt flere kryds) - Målstyret læring |
s_89_2 |
Hvilke af de seks parametre har I arbejdet med på jeres skole? (sæt flere kryds) - Differentiering |
s_89_3 |
Hvilke af de seks parametre har I arbejdet med på jeres skole? (sæt flere kryds) - Progressionsvurdering |
s_89_4 |
Hvilke af de seks parametre har I arbejdet med på jeres skole? (sæt flere kryds) - Feedback |
s_89_5 |
Hvilke af de seks parametre har I arbejdet med på jeres skole? (sæt flere kryds) - Evaluering |
s_89_6 |
Hvilke af de seks parametre har I arbejdet med på jeres skole? (sæt flere kryds) - Inkluderende læringsmiljøer |
s_30 |
I hvilken grad mener du, at I på 4.-6. klassetrin i dag arbejder med følgende indikatorer: - Det fremgår af læringsplanerne, hvilke kompetenceområder og mål fra Fælles Faglige Mål der danner grundlag for forløbet. |
s_102 |
I hvilken grad mener du, at I på 4.-6. klassetrin i dag arbejder med følgende indikatorer: - Færdigheds- og vidensmålparrene holdes parvist sammen. |
s_77 |
I hvilken grad mener du, at I på 4.-6. klassetrin i dag arbejder med følgende indikatorer: - Der er sammenhæng mellem målene fra Fælles Faglige Mål og de konkrete læringsmål for de enkelte forløb. |
s_35 |
I hvilken grad mener du, at I på 4.-6. klassetrin i dag arbejder med følgende indikatorer: - Læringsmålene for det enkelte forløb er sprogligt klare, differentierede og evaluerbare. |
s_34 |
I hvilken grad mener du, at I på 4.-6. klassetrin i dag arbejder med følgende indikatorer: - Læringsmålet for den konkrete lektion/aktivitet formidles til eleverne i hver læringssituation, og aktiviteten understøtter læringsmålet. |
s_33 |
I hvilken grad mener du, at I på 4.-6. klassetrin i dag arbejder med følgende indikatorer: - Målene er synlige og kendte af eleven. |
s_32 |
I hvilken grad mener du, at I på 4.-6. klassetrin i dag arbejder med følgende indikatorer: - Kriterierne for målopfyldelse er tydelige for eleverne. |
s_31 |
I hvilken grad mener du, at I på 4.-6. klassetrin i dag arbejder med følgende indikatorer: - Eleverne kan fortælle om, hvad de er i gang med at lære, og de ved, hvornår det er lært. |
s_90 |
Har du inden for de seneste to år ændret praksis i dit arbejde med målstyret læring? |
s_91 |
Er du inden for de seneste to år blevet bedre til at arbejde med målstyret læring? |
s_37 |
I hvilken grad mener du, at I på 4.-6. klassetrin i dag arbejder med følgende indikatorer: - I læringssituationen udfordres eleverne i forhold til deres kompetencer og potentialer. |
s_41 |
I hvilken grad mener du, at I på 4.-6. klassetrin i dag arbejder med følgende indikatorer: - Muligheder for forskellige grader af målopfyldelse er tydelige i læringsmål og i de fastsatte kriterier for målopfyldelse. |
s_40 |
I hvilken grad mener du, at I på 4.-6. klassetrin i dag arbejder med følgende indikatorer: - Differentiering sker på læringsmålsniveau, på form/aktiviteter, på materialer og på tid/omfang. |
s_39 |
I hvilken grad mener du, at I på 4.-6. klassetrin i dag arbejder med følgende indikatorer: - Læringsmålene er forståelige og udfordrende for eleverne på forskellige niveauer. |
s_38 |
I hvilken grad mener du, at I på 4.-6. klassetrin i dag arbejder med følgende indikatorer: - Hver elev anvender læringsmålene aktivt i sin læring, og eleverne har konkrete læringsmål. |
s_92 |
Har du inden for de seneste to år ændret praksis i dit arbejde med differentiering? |
s_93 |
Er du inden for de seneste to år blevet bedre til at arbejde med differentiering? |
s_43 |
I hvilken grad mener du, at lærerne/pædagogerne på 4.-6. klassetrin i dag arbejder med følgende indikatorer: - Alle læringsforløb har klare delmål (trin, milepæle), og disse er synlige for eleverne. |
s_48 |
I hvilken grad mener du, at lærerne/pædagogerne på 4.-6. klassetrin i dag arbejder med følgende indikatorer: - Læreren/pædagogen anvender systematisk data til at vurdere elevprogressionen. |
s_47 |
I hvilken grad mener du, at lærerne/pædagogerne på 4.-6. klassetrin i dag arbejder med følgende indikatorer: - Læreren/pædagogen vurderer elevernes progression undervejs i og som afslutning på hvert forløb. |
s_46 |
I hvilken grad mener du, at lærerne/pædagogerne på 4.-6. klassetrin i dag arbejder med følgende indikatorer: - Progressionen i læring italesættes i læringssituationen. |
s_45 |
I hvilken grad mener du, at lærerne/pædagogerne på 4.-6. klassetrin i dag arbejder med følgende indikatorer: - Eleverne ved, hvad deres udgangspunkt for læringsprocessen er, hvilke skridt de skal igennem, og hvordan de kommer videre. |
s_44 |
I hvilken grad mener du, at lærerne/pædagogerne på 4.-6. klassetrin i dag arbejder med følgende indikatorer: - Eleverne forstår og kan fortælle om progressionen i egen læring. |
s_94 |
Har du inden for de seneste to år ændret praksis i dit arbejde med progressionsvurdering? |
s_95 |
Er du inden for de seneste to år blevet bedre til at arbejde med progressionsvurdering? |
s_50 |
I hvilken grad mener du, at lærerne/pædagogerne på 4.-6. klassetrin i dag arbejder med følgende indikatorer: - Feedback gives i forhold til læringsmålene og kriterierne for målopfyldelse. |
s_56 |
I hvilken grad mener du, at lærerne/pædagogerne på 4.-6. klassetrin i dag arbejder med følgende indikatorer: - Feedback fra lærer/pædagog til elev, fra elev til elev og fra elever til lærer/pædagog sker systematisk, og der er afsat tid til dette. |
s_55 |
I hvilken grad mener du, at lærerne/pædagogerne på 4.-6. klassetrin i dag arbejder med følgende indikatorer: - Eleven modtager feedback ud fra en vurdering af, hvor eleven er på vej hen, hvordan eleven klarer sig, og hvad næste skridt i elevens læring er. |
s_54 |
I hvilken grad mener du, at lærerne/pædagogerne på 4.-6. klassetrin i dag arbejder med følgende indikatorer: - Eleverne kan modtage og anvende feedback fra læreren/pædagogen. |
s_53 |
I hvilken grad mener du, at lærerne/pædagogerne på 4.-6. klassetrin i dag arbejder med følgende indikatorer: - Eleverne kan give, modtage og anvende feedback til og fra andre elever. |
s_52 |
I hvilken grad mener du, at lærerne/pædagogerne på 4.-6. klassetrin i dag arbejder med følgende indikatorer: - Eleverne kan give feedback til læreren på, hvordan undervisningsaktiviteter støtter deres læring, og hvor de oplever læringsvanskeligheder. |
s_51 |
I hvilken grad mener du, at lærerne/pædagogerne på 4.-6. klassetrin i dag arbejder med følgende indikatorer: - Læreren/pædagogen kan modtage og anvende feedback fra eleverne. |
s_96 |
Har du inden for de seneste to år ændret praksis i dit arbejde med feedback? |
s_97 |
Er du inden for de seneste to år blevet bedre til at arbejde med feedback? |
s_58 |
I hvilken grad mener du, at I på 4.-6. klassetrin i dag arbejder med følgende indikatorer: - Målene for læringsforløbet er formuleret på baggrund af viden om elevernes læringsudbytte fra forudgående læringsforløb. |
s_62 |
I hvilken grad mener du, at I på 4.-6. klassetrin i dag arbejder med følgende indikatorer: - Undervisningen er tilrettelagt, så der er tid til løbende dialog om elevernes udbytte af læringsforløbet. |
s_61 |
I hvilken grad mener du, at I på 4.-6. klassetrin i dag arbejder med følgende indikatorer: - Læreren/pædagogen anvender egne og kollegaers refleksioner over elevernes læring til løbende at justere egen praksis og tilrettelæggelsen af undervisningen. |
s_60 |
I hvilken grad mener du, at I på 4.-6. klassetrin i dag arbejder med følgende indikatorer: - Eleverne tager aktivt del i evalueringen af undervisningen. |
s_59 |
I hvilken grad mener du, at I på 4.-6. klassetrin i dag arbejder med følgende indikatorer: - Læreren anvender elevernes tilbagemeldinger til løbende at justere egen praksis og tilrettelæggelse af undervisningen. |
s_98 |
Har du inden for de seneste to år ændret praksis i dit arbejde med evaluering? |
s_99 |
Er du inden for de seneste to år blevet bedre til at arbejde med evaluering? |
s_64 |
I hvilken grad mener du, at I på 4.-6. klassetrin i dag arbejder med følgende indikatorer: - Læreren/pædagogen sørger for en tydelig mål- og rammesætning for læringssituationen, som omfatter alle elever. |
s_70 |
I hvilken grad mener du, at I på 4.-6. klassetrin i dag arbejder med følgende indikatorer: - Læreren/pædagogen tilpasser løbende læringsmiljøet, således at alle elever trives og udvikler sig fagligt. |
s_69 |
I hvilken grad mener du, at I på 4.-6. klassetrin i dag arbejder med følgende indikatorer: - Læreren/pædagogen organiserer læringssituationen med en passende variation og differentiering, der tilgodeser elevernes forskellighed (herunder arbejdsform, fysisk rum og organisation). |
s_68 |
I hvilken grad mener du, at I på 4.-6. klassetrin i dag arbejder med følgende indikatorer: - Dialogen i læringssituationen sker i et respektfyldt, anerkendende og værdsættende sprog. |
s_67 |
I hvilken grad mener du, at I på 4.-6. klassetrin i dag arbejder med følgende indikatorer: - Alle elever tager aktivt del i læringssituationen. |
s_66 |
I hvilken grad mener du, at I på 4.-6. klassetrin i dag arbejder med følgende indikatorer: - Alle elever tilbydes deltagelsesmuligheder, der rummer passende læringsudfordringer. |
s_65 |
I hvilken grad mener du, at I på 4.-6. klassetrin i dag arbejder med følgende indikatorer: - Alle elever oplever at være en del af klassens fællesskaber. |
s_100 |
Har du inden for de seneste to år ændret praksis i dit arbejde med inkluderende læringsmiljøer? |
s_101 |
Er du inden for de seneste to år blevet bedre til at arbejde med inkluderende læringsmiljøer? |
s_74 |
Har noget stået i vejen for dit arbejde med ”Læring, der ses”? |
s_75 |
Hvad har du været særlig glad for i projekt "Læring, der ses"? |
s_76 |
Øvrige kommentarer: |
b_1 |
Kommune |
b_6 |
Navn |
stato_1 |
Samlet status - Ny |
stato_2 |
Samlet status - Distribueret |
stato_3 |
Samlet status - Nogen svar |
stato_4 |
Samlet status - Gennemført |
stato_5 |
Samlet status - Frafaldet |
Løbenummer |
Ikke betydningsbærende unikt løbenummer skabt under aflevering til arkiv |