Tabel

aabne_medarbejdere


Beskrivelse ?

Spørgeskemadata fra åbne institutioners medarbejdere

Størrelse (Antal rækker) ?

278

Indhold (Kolonner/variable) ?

Navn Indhold
ID_numbers Respondent ID
s_2_1 Hvad er din primaere uddannelsesmaessige baggrund?
s_2_10 Hvilken stilling er du ansat i?
s_2_12 Hvad er din anciennitet (antal aars erfaring med at arbejde med jeres maalgruppe)?
s_2__31 Hvilke aldersgrupper tilhoerer boernene, som bor paa jeres institution? (saet evt. flere krydser) - 0-6 aar
s_2__32 Hvilke aldersgrupper tilhoerer boernene, som bor paa jeres institution? (saet evt. flere krydser) - 7-14 aar
s_2__33 Hvilke aldersgrupper tilhoerer boernene, som bor paa jeres institution? (saet evt. flere krydser) - 15 -17 aar
s_2__34 Hvilke aldersgrupper tilhoerer boernene, som bor paa jeres institution? (saet evt. flere krydser) - 18 aar og aeldre
s_2_5_1 Har der paa jeres institution siden starten af 2017 vaeret: - ? boern og unge i aflastning
s_2_5_2 Har der paa jeres institution siden starten af 2017 vaeret: - ? boern og unge som ikke er anbragt paa institutionen, men som gaar paa jeres interne skole
s_2_5_4 Har der paa jeres institution siden starten af 2017 vaeret: - ? boern og unge med psykiske og fysiske funktionsnedsaettelser
s_2_6 Hvilket af foelgende udsagn beskriver bedst dit kendskab til voksenansvarsloven:
s_2_7_1 I det foelgende vil vi bede dig angive, hvor enig/uenig du er i en raekke udsagn vedr. fysisk magtanvendelse - I dagligdagen er det let at vurdere, hvorvidt der er behov for at anvende fysisk magt mod et barn/en ung
s_2_7_3 I det foelgende vil vi bede dig angive, hvor enig/uenig du er i en raekke udsagn vedr. fysisk magtanvendelse - I dagligdagen er det let at vurdere, om man har brugt fysisk magt over for et barn/en ung
s_2_7_4 I det foelgende vil vi bede dig angive, hvor enig/uenig du er i en raekke udsagn vedr. fysisk magtanvendelse - I dagligdagen er det let at vurdere, om der er hjemmel til at bruge fysisk magt over for et barn/ en ung
s_2_8_1 Hvilke forhold kan goere det vanskeligt at vurdere, hvorvidt der er behov for at anvende et fysisk indgreb mod et barn/en ung? - Det er ofte vanskeligt at vurdere, hvornaar barnet/den unge udgoer tilstraekkelig fare for sig selv
s_2_8_2 Hvilke forhold kan goere det vanskeligt at vurdere, hvorvidt der er behov for at anvende et fysisk indgreb mod et barn/en ung? - Det er ofte vanskeligt at vurdere, hvornaar barnet/den unge udgoer tilstraekkelig fare for andre
s_2_8_3 Hvilke forhold kan goere det vanskeligt at vurdere, hvorvidt der er behov for at anvende et fysisk indgreb mod et barn/en ung? - Det er ofte vanskeligt at vurdere, om det er noedvendigt at gribe ind i barnets eller den unges selvbestemmelsesret for at kunne drage den noedvendige daglige omsorg for barnet eller den unge.
s_2_8_4 Hvilke forhold kan goere det vanskeligt at vurdere, hvorvidt der er behov for at anvende et fysisk indgreb mod et barn/en ung? - Andet, beskriv:
s_2_8_5 Hvilke forhold kan goere det vanskeligt at vurdere, hvorvidt der er behov for at anvende et fysisk indgreb mod et barn/en ung? - Ved ikke
s_1_1 Hvilke forhold kan goere det vanskeligt at vurdere, hvorvidt der er behov for at anvende et fysisk indgreb mod et barn/en ung? - Det er ofte vanskeligt at skelne mellem, hvornaar der er tale om fysisk guidning og fysisk magtanvendelse
s_1_8 Hvilke forhold kan goere det vanskeligt at vurdere, hvorvidt der er behov for at anvende et fysisk indgreb mod et barn/en ung? - Det kan, bl.a. i forhold til yngre boern, vaere vanskeligt at vurdere om man overskrider graensen mellem omsorgshandlinger og egentlig magtanvendelse, fx i hygiejnesituationer.
s_1_9 Hvilke forhold kan goere det vanskeligt at vurdere, hvorvidt der er behov for at anvende et fysisk indgreb mod et barn/en ung? - Særligt ift. børn og unge med nedsat funktionsevne: Det kan vaere vanskeligt at vurdere, om man har brugt fysisk magt, fordi boern og unge med nedsat funktionsevne kan have svaert ved at vise eller kommunikere, eksempelvis hvis de er imod at faa toej på
s_1_25 Hvilke forhold kan goere det vanskeligt at vurdere, hvorvidt der er behov for at anvende et fysisk indgreb mod et barn/en ung? - Andet, beskriv:
s_1_27 Hvilke forhold kan goere det vanskeligt at vurdere, hvorvidt der er behov for at anvende et fysisk indgreb mod et barn/en ung? - Ved ikke
s_2_10_1 Angiv venligst hvor enig du er i foelgende udsagn - Det er svaert at haandtere konflikter i den interne skole, fordi voksenansvarsloven omfatter nogle boern og unge i en klasse (boern anbragt paa institutionen), men ikke alle (fx boern i dagtilbud)
s_2_10_2 Angiv venligst hvor enig du er i foelgende udsagn - Vi er udfordret af, at boern, som er i aflastning paa institutionen/opholdsstedet, ikke er omfattet af voksenansvarsloven
s_2_14_1 Angiv venligst hvor ofte du oplever, at det paa jeres afdeling er noedvendigt at goere brug af disse typer af indgreb og magtanvendelser - Fastholde barnet/den unge i hygiejne- og paaklaedningssituationer
s_22 Angiv venligst hvor ofte du oplever, at det paa jeres afdeling er noedvendigt at goere brug af disse typer af indgreb og magtanvendelser - Regulere barnet/den unges adgang til internettet, herunder sociale medier
s_23 Angiv venligst hvor ofte du oplever, at det paa jeres afdeling er noedvendigt at goere brug af disse typer af indgreb og magtanvendelser - Anvende rusmiddeltest (§ 5)
s_2_14_2 Angiv venligst hvor ofte du oplever, at det paa jeres afdeling er noedvendigt at goere brug af disse typer af indgreb og magtanvendelser - Fysisk guide et barn eller en ung (§ 6)
s_2_14_3 Angiv venligst hvor ofte du oplever, at det paa jeres afdeling er noedvendigt at goere brug af disse typer af indgreb og magtanvendelser - I oevrigt anvende fysisk magt som en del af den daglige omsorg
s_2_14_4 Angiv venligst hvor ofte du oplever, at det paa jeres afdeling er noedvendigt at goere brug af disse typer af indgreb og magtanvendelser - Hindre barnet eller den unge i at ødelægge ting ved at bruge fysisk magt mod barnet/den unge (§ 8)
s_24 Angiv venligst hvor ofte du oplever, at det paa jeres afdeling er noedvendigt at goere brug af disse typer af indgreb og magtanvendelser - Fastholde eller fjerne barnet eller den unge, fordi barnet / den unge udviser en adfaerd, hvor vedkommende er til fare for sig selv eller andre (§ 9)
s_2_14_5 Angiv venligst hvor ofte du oplever, at det paa jeres afdeling er noedvendigt at goere brug af disse typer af indgreb og magtanvendelser - Hente et anbragt barn eller ung, der er stukket af, og hvor I mener, der er risiko for skade paa barnet / den unge selv eller andre (§ 10)
s_2_14_7 Angiv venligst hvor ofte du oplever, at det paa jeres afdeling er noedvendigt at goere brug af disse typer af indgreb og magtanvendelser - Undersoege barnets eller den unges person el. opholdsrum ved mistanke (§ 16 stk. 1)
s_2_14_9 Angiv venligst hvor ofte du oplever, at det paa jeres afdeling er noedvendigt at goere brug af disse typer af indgreb og magtanvendelser - Tage effekter i bevaring (§ 16 stk. 6)
s_2_1410 Angiv venligst hvor ofte du oplever, at det paa jeres afdeling er noedvendigt at goere brug af disse typer af indgreb og magtanvendelser - I oevrigt foretage indgreb og magtanvendelser
s_2__35 Hvilke situationer har foert til disse indgreb og magtanvendelser? (Saet gerne flere krydser) - Mundtlige konflikter med andre boern/unge
s_2__36 Hvilke situationer har foert til disse indgreb og magtanvendelser? (Saet gerne flere krydser) - Mundtlige konflikter med en ansat
s_2__37 Hvilke situationer har foert til disse indgreb og magtanvendelser? (Saet gerne flere krydser) - Fysiske konflikter med andre boern/unge
s_2__38 Hvilke situationer har foert til disse indgreb og magtanvendelser? (Saet gerne flere krydser) - Fysiske konflikter med en ansat
s_2__39 Hvilke situationer har foert til disse indgreb og magtanvendelser? (Saet gerne flere krydser) - Fysisk selvskadende adfaerd
s_2__40 Hvilke situationer har foert til disse indgreb og magtanvendelser? (Saet gerne flere krydser) - Anden form for selvskadende adfaerd, hvilken:
s_2__41 Hvilke situationer har foert til disse indgreb og magtanvendelser? (Saet gerne flere krydser) - Barnet/den unge ville ikke deltage i personlig pleje eller hygiejne (fx tandboerstning, bad, paaklaedning)
s_2__42 Hvilke situationer har foert til disse indgreb og magtanvendelser? (Saet gerne flere krydser) - Barnet/den unge ville ikke modtage medicin
s_2__43 Hvilke situationer har foert til disse indgreb og magtanvendelser? (Saet gerne flere krydser) - Barnet/den unge ville forlade institutionen uden tilladelse
s_2__44 Hvilke situationer har foert til disse indgreb og magtanvendelser? (Saet gerne flere krydser) - Andet, beskriv:
s_2__45 Hvilke situationer har foert til disse indgreb og magtanvendelser? (Saet gerne flere krydser) - Ved ikke
s_2__46 Har du inden for det seneste par aar oplevet, at en kollega paa din afdeling har optraadt ydmygende, haanende eller nedvaerdigende over for et anbragt barn eller en anbragt ung?
s_26 Hvilket af nedenstaaende udsagn kendetegner bedst de situationer, hvor I skal give et anbragt barn eller ung medicin?
s_2_18 I hvilken grad vurderer du, at der er behov for oeget brug af teknologi for at yde tilstraekkelig omsorg for anbragte boern og unge som har psykiske og/eller fysiske funktionsnedsaettelser?
s_2_20 Hvor enig er du i foelgende udsagn: - Det er let at vurdere, hvilke handlinger og tiltag I maa anvende for at varetage omsorgen for boern med
s_2_21 Vurderer du, at voksenansvarsloven giver dig mulighed for at foretage de noedvendige indgreb for at sikre den daglige omsorg for anbragte boern og unge med funktionsnedsaettelser?
s_2_25 I hvilken grad vurderer du, at du er fortrolig med indberetningspligten forstaaet paa den maade, at du ved hvad der skal indberettes, hvornaar og hvordan?
s_2_27 Herunder fremgaar nogle udsagn om jeres praksis omkring registrering og indberetning af magtanvendelser og indgreb. Angiv i hvilken grad du oplever, at udsagnene er passende for jeres afdeling: - Vi faar oftest boernenes/de unges udtalelse om haendelsen inden for de fastsatte 24 timer
s_2_28 Herunder fremgaar nogle udsagn om jeres praksis omkring registrering og indberetning af magtanvendelser og indgreb. Angiv i hvilken grad du oplever, at udsagnene er passende for jeres afdeling: - Boernene/de unge er ivrige for at fortaelle, hvordan de har oplevet haendelsen
s_2_29 Herunder fremgaar nogle udsagn om jeres praksis omkring registrering og indberetning af magtanvendelser og indgreb. Angiv i hvilken grad du oplever, at udsagnene er passende for jeres afdeling: - Boernenes/de unges beskrivelser af haendelsesforloebene er vaerdifulde ift. fremtidig forebyggelse af magtanvendelse/indgreb
s_2_30 Herunder fremgaar nogle udsagn om jeres praksis omkring registrering og indberetning af magtanvendelser og indgreb. Angiv i hvilken grad du oplever, at udsagnene er passende for jeres afdeling: - Det er vanskeligt at orientere foraeldremyndighedsindehaver om en magtanvendelse
s_2_31 Herunder fremgaar nogle udsagn om jeres praksis omkring registrering og indberetning af magtanvendelser og indgreb. Angiv i hvilken grad du oplever, at udsagnene er passende for jeres afdeling: - Boernene/de unge gider ikke udtale sig om haendelsen
s_2_33 Herunder fremgaar nogle udsagn om jeres praksis omkring registrering og indberetning af magtanvendelser og indgreb. Angiv i hvilken grad du oplever, at udsagnene er passende for jeres afdeling: - Det giver ikke mening at faa boernenes/de unges udtalelse om haendelsen saa kort tid efter en ophedet situation
s_2_34 Herunder fremgaar nogle udsagn om jeres praksis omkring registrering og indberetning af magtanvendelser og indgreb. Angiv i hvilken grad du oplever, at udsagnene er passende for jeres afdeling: - Vi registrerer fysisk guidning og andre mindre indgribende former for magt (fx kortvarig fastholdelse og bortvisning fra faellesrum)
s_2_37 I hvilken grad foelger I op paa magtanvendelser og andre indgreb?
s_2_39 I hvilken grad vurderer du, at registreringen af magtanvendelser og andre indgreb (baade de lovpligtige registreringer og eventuelle interne registreringer) giver anledning til refleksion og laering blandt dig og dine kolleger?
s_2_41 I hvilken grad vurderer du, at registreringen af magtanvendelser og andre indgreb bidrager til at forebygge fremtidige magtanvendelser og indgreb?
s_2_43 I hvilken grad vurderer du, at voksenansvarsloven har tydeliggjort hvilke former for magtanvendelse og indgreb over for anbragte boern og unge, som I paa jeres afdeling maa goere brug af?
s_3 Vurderer du, at voksenansvarsloven er klar og tydelig?
s_4_1 Paa hvilke omraader vurderer du, at voksenansvarsloven er uklar? (saet evt. flere krydser) - Ift. raekkevidden af voksenansvaret
s_4_2 Paa hvilke omraader vurderer du, at voksenansvarsloven er uklar? (saet evt. flere krydser) - Ift. skelnen mellem magtanvendelse og omsorg
s_4_3 Paa hvilke omraader vurderer du, at voksenansvarsloven er uklar? (saet evt. flere krydser) - Ift. skelnen mellem fysisk guidning og fysisk magt
s_4_4 Paa hvilke omraader vurderer du, at voksenansvarsloven er uklar? (saet evt. flere krydser) - Ift. sikring af personalets rettigheder
s_4_5 Paa hvilke omraader vurderer du, at voksenansvarsloven er uklar? (saet evt. flere krydser) - Ift. sikring af boern og unges rettigheder
s_4_6 Paa hvilke omraader vurderer du, at voksenansvarsloven er uklar? (saet evt. flere krydser) - Ift. noedvaerge
s_4_7 Paa hvilke omraader vurderer du, at voksenansvarsloven er uklar? (saet evt. flere krydser) - Ift. tilbagefoersel
s_4_8 Paa hvilke omraader vurderer du, at voksenansvarsloven er uklar? (saet evt. flere krydser) - Ift. kan vs. skal-bestemmelser (dvs. hvorvidt personale har ret eller pligt til at benytte sig af forskellige former for magtanvendelse og indgreb)
s_4_9 Paa hvilke omraader vurderer du, at voksenansvarsloven er uklar? (saet evt. flere krydser) - Andre omraader
s_4_10 Paa hvilke omraader vurderer du, at voksenansvarsloven er uklar? (saet evt. flere krydser) - Ved ikke
s_2_45 I hvilken grad vurderer du, at voksenansvarsloven giver dig de noedvendige redskaber til at sikre den daglige omsorg for anbragte boern og unge?
s_11 Angiv hvor enig du er i nedenstaaende udsagn: - Jeg savner indimellem muligheder for at kunne benytte fysisk magt eller andre indgreb i hygiejne- og paaklaedningssituationer
s_12 Angiv hvor enig du er i nedenstaaende udsagn: - Jeg savner indimellem muligheder for at kunne benytte fysisk magt eller andre indgreb i forbindelse med opdragelsen af anbragte boern og unge
s_13 Angiv hvor enig du er i nedenstaaende udsagn: - Jeg savner indimellem muligheder for i stoerre omfang at kunne benytte fysisk magt eller andre indgreb for at kunne beskytte de anbragte boern og unge paa vores afdeling eller andre personer
s_1__38 Har du deltaget i et opkvalificeringsforloeb inden for nedenstaaende temaer i 2017 eller 2018? (Ved et opkvalificeringsforloeb forstaas forloeb, der har haft til formaal at styrke medarbejdernes kompetencer og forstaaelse inden for et bestemt tema. Herved forstaas altsaa ikke deciderede efter- og videreuddannelses-forloeb, der er ECTS-givende) - Metoder til konfliktforebyggelse og konflikthaandtering - Ja, et eksternt kursus
s_1__39 Har du deltaget i et opkvalificeringsforloeb inden for nedenstaaende temaer i 2017 eller 2018? (Ved et opkvalificeringsforloeb forstaas forloeb, der har haft til formaal at styrke medarbejdernes kompetencer og forstaaelse inden for et bestemt tema. Herved forstaas altsaa ikke deciderede efter- og videreuddannelses-forloeb, der er ECTS-givende) - Metoder til konfliktforebyggelse og konflikthaandtering - Ja, et andet kursus
s_1__40 Har du deltaget i et opkvalificeringsforloeb inden for nedenstaaende temaer i 2017 eller 2018? (Ved et opkvalificeringsforloeb forstaas forloeb, der har haft til formaal at styrke medarbejdernes kompetencer og forstaaelse inden for et bestemt tema. Herved forstaas altsaa ikke deciderede efter- og videreuddannelses-forloeb, der er ECTS-givende) - Metoder til konfliktforebyggelse og konflikthaandtering - Nej, jeg har ikke deltaget i et opkvalificeringsforloeb inden for temaet
s_1__41 Har du deltaget i et opkvalificeringsforloeb inden for nedenstaaende temaer i 2017 eller 2018? (Ved et opkvalificeringsforloeb forstaas forloeb, der har haft til formaal at styrke medarbejdernes kompetencer og forstaaelse inden for et bestemt tema. Herved forstaas altsaa ikke deciderede efter- og videreuddannelses-forloeb, der er ECTS-givende) - Reglerne i voksenansvarsloven - Ja, et internt kursus/seminar
s_1__42 Har du deltaget i et opkvalificeringsforloeb inden for nedenstaaende temaer i 2017 eller 2018? (Ved et opkvalificeringsforloeb forstaas forloeb, der har haft til formaal at styrke medarbejdernes kompetencer og forstaaelse inden for et bestemt tema. Herved forstaas altsaa ikke deciderede efter- og videreuddannelses-forloeb, der er ECTS-givende) - Reglerne i voksenansvarsloven - Ja, et eksternt kursus
s_1__43 Har du deltaget i et opkvalificeringsforloeb inden for nedenstaaende temaer i 2017 eller 2018? (Ved et opkvalificeringsforloeb forstaas forloeb, der har haft til formaal at styrke medarbejdernes kompetencer og forstaaelse inden for et bestemt tema. Herved forstaas altsaa ikke deciderede efter- og videreuddannelses-forloeb, der er ECTS-givende) - Reglerne i voksenansvarsloven - Ja, et andet kursus
s_1__44 Har du deltaget i et opkvalificeringsforloeb inden for nedenstaaende temaer i 2017 eller 2018? (Ved et opkvalificeringsforloeb forstaas forloeb, der har haft til formaal at styrke medarbejdernes kompetencer og forstaaelse inden for et bestemt tema. Herved forstaas altsaa ikke deciderede efter- og videreuddannelses-forloeb, der er ECTS-givende) - Reglerne i voksenansvarsloven - Nej, jeg har ikke deltaget i et opkvalificeringsforloeb inden for temaet
s_133_1 Har du deltaget i et opkvalificeringsforloeb inden for nedenstaaende temaer i 2017 eller 2018? (Ved et opkvalificeringsforloeb forstaas forloeb, der har haft til formaal at styrke medarbejdernes kompetencer og forstaaelse inden for et bestemt tema. Herved forstaas altsaa ikke deciderede efter- og videreuddannelses-forloeb, der er ECTS-givende) - Anvendelse af bestemmelserne i voksenansvarsloven i praksis - Ja, et internt kursus/seminar
s_133_2 Har du deltaget i et opkvalificeringsforloeb inden for nedenstaaende temaer i 2017 eller 2018? (Ved et opkvalificeringsforloeb forstaas forloeb, der har haft til formaal at styrke medarbejdernes kompetencer og forstaaelse inden for et bestemt tema. Herved forstaas altsaa ikke deciderede efter- og videreuddannelses-forloeb, der er ECTS-givende) - Anvendelse af bestemmelserne i voksenansvarsloven i praksis - Ja, et eksternt kursus
s_133_3 Har du deltaget i et opkvalificeringsforloeb inden for nedenstaaende temaer i 2017 eller 2018? (Ved et opkvalificeringsforloeb forstaas forloeb, der har haft til formaal at styrke medarbejdernes kompetencer og forstaaelse inden for et bestemt tema. Herved forstaas altsaa ikke deciderede efter- og videreuddannelses-forloeb, der er ECTS-givende) - Anvendelse af bestemmelserne i voksenansvarsloven i praksis - Ja, et andet kursus
s_133_4 Har du deltaget i et opkvalificeringsforloeb inden for nedenstaaende temaer i 2017 eller 2018? (Ved et opkvalificeringsforloeb forstaas forloeb, der har haft til formaal at styrke medarbejdernes kompetencer og forstaaelse inden for et bestemt tema. Herved forstaas altsaa ikke deciderede efter- og videreuddannelses-forloeb, der er ECTS-givende) - Anvendelse af bestemmelserne i voksenansvarsloven i praksis - Nej, jeg har ikke deltaget i et opkvalificeringsforloeb inden for temaet
s_134_1 Har du deltaget i et opkvalificeringsforloeb inden for nedenstaaende temaer i 2017 eller 2018? (Ved et opkvalificeringsforloeb forstaas forloeb, der har haft til formaal at styrke medarbejdernes kompetencer og forstaaelse inden for et bestemt tema. Herved forstaas altsaa ikke deciderede efter- og videreuddannelses-forloeb, der er ECTS-givende) - Forebyggelse af magtanvendelser - Ja, et internt kursus/seminar
s_134_2 Har du deltaget i et opkvalificeringsforloeb inden for nedenstaaende temaer i 2017 eller 2018? (Ved et opkvalificeringsforloeb forstaas forloeb, der har haft til formaal at styrke medarbejdernes kompetencer og forstaaelse inden for et bestemt tema. Herved forstaas altsaa ikke deciderede efter- og videreuddannelses-forloeb, der er ECTS-givende) - Forebyggelse af magtanvendelser - Ja, et eksternt kursus
s_134_3 Har du deltaget i et opkvalificeringsforloeb inden for nedenstaaende temaer i 2017 eller 2018? (Ved et opkvalificeringsforloeb forstaas forloeb, der har haft til formaal at styrke medarbejdernes kompetencer og forstaaelse inden for et bestemt tema. Herved forstaas altsaa ikke deciderede efter- og videreuddannelses-forloeb, der er ECTS-givende) - Forebyggelse af magtanvendelser - Ja, et andet kursus
s_134_4 Har du deltaget i et opkvalificeringsforloeb inden for nedenstaaende temaer i 2017 eller 2018? (Ved et opkvalificeringsforloeb forstaas forloeb, der har haft til formaal at styrke medarbejdernes kompetencer og forstaaelse inden for et bestemt tema. Herved forstaas altsaa ikke deciderede efter- og videreuddannelses-forloeb, der er ECTS-givende) - Forebyggelse af magtanvendelser - Nej, jeg har ikke deltaget i et opkvalificeringsforloeb inden for temaet
s_2_47 I hvilken grad vurderer du, at du har de tilstraekkelige kompetencer i forbindelse med: - ? at forstaa og fortolke loven
s_2_48 I hvilken grad vurderer du, at du har de tilstraekkelige kompetencer i forbindelse med: - ? at forebygge magtanvendelser og haandtere konflikter foer de udvikler sig, og det er noedvendigt at gribe til en magtanvendelse
s_2_49 I hvilken grad vurderer du, at du har de tilstraekkelige kompetencer i forbindelse med: - ? at haandtere selve situationen, hvor det er noedvendigt at anvende magt og/eller foretage et indgreb
s_2_50 I hvilken grad vurderer du, at du har de tilstraekkelige kompetencer i forbindelse med: - ? at haandtere opfoelgningen paa magtanvendelsen, herunder opfoelgningen med barnet/den unge og registrering mv.
asted Anbringelsessted
type Respondenttype
tilb_na Baggrundsoplysninger - Tilbudsnavn
uuid Baggrundsoplysninger - UUID Tilbud
tilb_pla Hvor mange pladser har doegninistutionen, som du er ansat paa?
tilb_typ Baggrundsoplysninger - Tilbudstype
virk_for Baggrundsoplysninger - Virksomhedsform
ansatte Hvor mange ansatte er paa din institution?
led_fler Baggrundsoplysninger - Leder for flere institutioner