ID_numbers |
Respondentens ID |
s_2_5_12 |
Har der paa jeres institution siden starten af 2017 vaeret: boern og unge med psykiske eller fysiske funktionsnedsaettelser? |
s_3_9_1 |
Hvilke boern og unge er primaert i maalgruppen for jeres delvis lukkede doegninstitution/ delvis lukkede afdeling? (Saet gerne flere krydser) - Boern og unge med negativ udadreagerende adfaerd |
s_3_9_2 |
Hvilke boern og unge er primaert i maalgruppen for jeres delvis lukkede doegninstitution/ delvis lukkede afdeling? (Saet gerne flere krydser) - Boern og unge med misbrugsproblemer |
s_3_9_3 |
Hvilke boern og unge er primaert i maalgruppen for jeres delvis lukkede doegninstitution/ delvis lukkede afdeling? (Saet gerne flere krydser) - Boern og unge med kriminel adfaerd |
s_3_9_4 |
Hvilke boern og unge er primaert i maalgruppen for jeres delvis lukkede doegninstitution/ delvis lukkede afdeling? (Saet gerne flere krydser) - Andre boern og unge (angiv venligst): |
s_3_10 |
Angiv i hvilken grad du er enig med nedenstaande to udsagn: Boern og unge anbringes alene paa vores doegninstitution, naar der er risiko for, at barnet eller den unges sundhed eller udvikling lider alvorlig skade paa grund af kriminel adfaerd hos barnet eller den unge, misbrugsproblemer hos barnet eller den unge eller paa grund af andre adfaerds- eller tilpasningsproblemer hos barnet eller den unge |
s_3_14 |
Angiv i hvilken grad du er enig med nedenstaaende to udsagn: - Boern og unge anbringes alene paa vores doegninstitution, naar det er afgoerende for den socialpaedagogiske behandling at kunne aflaase yderdoere og vinduer i perioder eller at kunne fastholde barnet eller den unge fysisk |
s_2_99 |
I hvilken grad oplever du, at: myndighedssagsbehandlere har tilstraekkelig viden om, hvilke boern og unge der er i maalgruppen for jeres doegninstitution |
s_2_100 |
I hvilken grad oplever du, at: myndighedssagsbehandlere anbringer alene boern inden for maalgruppen paa jeres institution |
s_2_101 |
I hvilken grad oplever du, at: myndighedssagsbehandlere tilrettelaegger handleplaner for anbragte boern og unge ud fra viden om jeres befoejelser ift. at foretage magtanvendelser og indgreb |
s_2_102 |
I hvilken grad oplever du, at den nuvaerende gruppe af boern og unge anbragt paa jeres institution har: en hoejere belastningsgrad end de boern og unge, som blev anbragt paa institutionen i den foerste periode, hvor den fungerede som delvis lukket doegninstitution/afdeling? |
s_2_103 |
I hvilken grad oplever du, at den nuvaerende gruppe af boern og unge anbragt paa jeres institution har: en lavere belastningsgrad end de boern og unge, som blev anbragt paa institutionen i den foerste periode, hvor den fungerede som delvis lukket doegninstitution/afdeling? |
s_2_104 |
I hvilken grad oplever du, at den nuvaerende gruppe af boern og unge anbragt på jeres institution har: en anden type af udfordringer end de boern og unge, som blev anbragt på institutionen i den foerste periode, hvor den fungerede som delvis lukket doegninstitution/afdeling? |
s_3_20 |
Oplever du udfordringer i driften af jeres delvis lukkede doegninstitution/delvis lukkede afdeling, som saerligt skyldes at institutionen/afdelingen har karakter af at vaere delvis lukket? |
s_3_21 |
Oplever du muligheder i driften af jeres delvis lukkede doegninstitution/delvis lukkede afdeling, som saerligt skyldes at institutionen/afdelingen har karakter af at vaere delvis lukket? |
s_2_105 |
I hvilken grad oplever du, at muligheden for at aflaase yderdoere og vinduer i perioder, samt muligheden for at kunne fastholde boern eller unge fysisk, styrker den socialpaedagogiske behandling maalgruppen modtager? |
s_80 |
Angiv hvor enig du er i nedenstaaende to udsagn: Delvis lukkede doegninstitutioner og afdelinger formaar i hoejere grad end alm. doegninstitutioner og socialpaedagogiske opholdssteder at fastholde boern og unge i maalgruppen i et socialpaedagogisk behandlingsforloeb? |
s_81 |
Angiv hvor enig du er i nedenstaaende to udsagn: Delvis lukkede doegninstitutioner og afdelinger formaar i hoejere grad end sikrede og saerligt sikrede doegninstitutioner og afdelinger at tilbyde boern og unge i maalgruppen en intens og struktureret behandlingsindsats? |
s_2_107 |
Hvilket af foelgende udsagn beskriver bedst dit kendskab til voksenansvarsloven: |
s_2_7_7 |
I det foelgende vil vi bede dig angive, hvor enig/uenig du er i en raekke udsagn vedr. fysisk magtanvendelse: I dagligdagen er det let at vurdere, hvorvidt der er behov for at anvende fysisk magt mod et barn/en ung |
s_2_7_8 |
I det foelgende vil vi bede dig angive, hvor enig/uenig du er i en raekke udsagn vedr. fysisk magtanvendelse: I dagligdagen er det let at vurdere, om man har brugt fysisk magt over for et barn/en ung |
s_2_7_9 |
I det foelgende vil vi bede dig angive, hvor enig/uenig du er i en raekke udsagn vedr. fysisk magtanvendelse: I dagligdagen er det let at vurdere, om der er hjemmel til at bruge fysisk magt over for et barn/ en ung |
s_83_1 |
Hvilke forhold kan goere det vanskeligt at vurdere, om man har brugt fysisk magt over for et barn/en ung? - Det er ofte vanskeligt at skelne mellem, hvornaar der er tale om fysisk guidning og fysisk magtanvendelse |
s_83_2 |
Hvilke forhold kan goere det vanskeligt at vurdere, om man har brugt fysisk magt over for et barn/en ung? - Det kan, bl.a. i forhold til yngre boern, være vanskeligt at vurdere om man overskrider graensen mellem omsorgshandlinger og egentlig magtanvendelse, fx i hygiejnesituationer |
s_83_3 |
Hvilke forhold kan goere det vanskeligt at vurdere, om man har brugt fysisk magt over for et barn/en ung? - Andet, beskriv: |
s_83_4 |
Hvilke forhold kan goere det vanskeligt at vurdere, om man har brugt fysisk magt over for et barn/en ung? - Ved ikke |
s_2_109 |
Hvor mange indberetninger om magtanvendelser og andre indgreb havde I ca. i 2018? |
s_84 |
Angiv venligst hvor ofte du oplever, at det paa jeres afdeling er noedvendigt at goere brug af disse typer af indgreb og magtanvendelse - Fastholde barnet/den unge i hygiejne- og paaklaedningssituationer |
s_85 |
Angiv venligst hvor ofte du oplever, at det paa jeres afdeling er noedvendigt at goere brug af disse typer af indgreb og magtanvendelse - Regulere barnet/den unges adgang til internettet, herunder sociale medier. |
s_86 |
Angiv venligst hvor ofte du oplever, at det paa jeres afdeling er noedvendigt at goere brug af disse typer af indgreb og magtanvendelse - Anvende rusmiddeltest (§ 5) |
s_87 |
Angiv venligst hvor ofte du oplever, at det paa jeres afdeling er noedvendigt at goere brug af disse typer af indgreb og magtanvendelse - Fysisk guide et barn eller en ung (§ 6) |
s_88 |
Angiv venligst hvor ofte du oplever, at det paa jeres afdeling er noedvendigt at goere brug af disse typer af indgreb og magtanvendelse - I oevrigt anvende noedvendige indgreb som en del af den daglige omsorg |
s_89 |
Angiv venligst hvor ofte du oplever, at det paa jeres afdeling er noedvendigt at goere brug af disse typer af indgreb og magtanvendelse - Hindre barnet eller den unge i at oedelægge ting ved at bruge fysisk magt mod barnet/den unge (§ 8) |
s_90 |
Angiv venligst hvor ofte du oplever, at det paa jeres afdeling er noedvendigt at goere brug af disse typer af indgreb og magtanvendelse - Fastholde eller fjerne barnet eller den unge, fordi barnet / den unge udviste en adfaerd, hvor vedkommende var til fare for sig selv eller andre (§ 9) |
s_91 |
Angiv venligst hvor ofte du oplever, at det paa jeres afdeling er noedvendigt at goere brug af disse typer af indgreb og magtanvendelse - Hente et anbragt barn eller ung, der er stukket af, og hvor I mener, der er risiko for skade på barnet / den unge selv eller andre (§ 10) |
s_92 |
Angiv venligst hvor ofte du oplever, at det paa jeres afdeling er noedvendigt at goere brug af disse typer af indgreb og magtanvendelse - Tilbageholde barnet/ den unge ved at aflaase doere og vinduer (§ 12) |
s_93 |
Angiv venligst hvor ofte du oplever, at det paa jeres afdeling er noedvendigt at goere brug af disse typer af indgreb og magtanvendelse - Fastholde barnet eller den unge med fysisk magt, fordi vedkommende vil forlade institutionen (§ 13) |
s_94 |
Angiv venligst hvor ofte du oplever, at det paa jeres afdeling er noedvendigt at goere brug af disse typer af indgreb og magtanvendelse - Undersoege barnet eller den unges person el. opholdsrum ved mistanke (§ 16 stk. 1) |
s_95 |
Angiv venligst hvor ofte du oplever, at det paa jeres afdeling er noedvendigt at goere brug af disse typer af indgreb og magtanvendelse - Tage effekter i bevaring (§ 16 stk. 6) |
s_2_1413 |
Angiv venligst hvor ofte du oplever, at det paa jeres afdeling er noedvendigt at goere brug af disse typer af indgreb og magtanvendelse - I oevrigt foretage indgreb og magtanvendelser (Fx indgreb der skal indberettes efter bekendtgoerelsens § 23) |
s_2__1 |
Hvilke situationer har foert til disse indgreb og magtanvendelser? (Saet gerne flere krydser) - Mundtlige konflikter med andre boern/unge |
s_2__2 |
Hvilke situationer har foert til disse indgreb og magtanvendelser? (Saet gerne flere krydser) - Mundtlige konflikter med en ansat |
s_2__3 |
Hvilke situationer har foert til disse indgreb og magtanvendelser? (Saet gerne flere krydser) - Fysiske konflikter med andre boern/unge |
s_2__4 |
Hvilke situationer har foert til disse indgreb og magtanvendelser? (Saet gerne flere krydser) - Fysiske konflikter med en ansat |
s_2__5 |
Hvilke situationer har foert til disse indgreb og magtanvendelser? (Saet gerne flere krydser) - Fysisk selvskadende adfaerd |
s_2__6 |
Hvilke situationer har foert til disse indgreb og magtanvendelser? (Saet gerne flere krydser) - Anden form for selvskadende adfaerd, hvilken: |
s_2__7 |
Hvilke situationer har foert til disse indgreb og magtanvendelser? (Saet gerne flere krydser) - Barnet/den unge ville ikke deltage i personlig pleje eller hygiejne (fx tandboerstning, bad, paaklaedning) |
s_2__8 |
Hvilke situationer har foert til disse indgreb og magtanvendelser? (Saet gerne flere krydser) - Barnet/den unge ville ikke modtage medicin |
s_2__9 |
Hvilke situationer har foert til disse indgreb og magtanvendelser? (Saet gerne flere krydser) - Barnet/den unge ville forlade institutionen uden tilladelse |
s_2__10 |
Hvilke situationer har foert til disse indgreb og magtanvendelser? (Saet gerne flere krydser) - Andet, beskriv: |
s_2__11 |
Hvilke situationer har foert til disse indgreb og magtanvendelser? (Saet gerne flere krydser) - Ved ikke |
s_98 |
Har du inden for det seneste par aar oplevet, at en medarbejder paa din institution/afdeling har optraadt ydmygende, haanende eller nedvaerdigende over for et anbragt barn eller en anbragt ung? |
s_99 |
Hvilket af nedenstaaende udsagn kendetegner bedst de situationer, hvor I skal give et anbragt barn eller ung medicin? |
s_2_111 |
I hvilken grad vurderer du, at du er fortrolig med indberetningspligten forstaaet på den maade, at du ved hvad der skal indberettes, hvornaar og hvordan? |
s_2_113 |
Vurderer du, at voksenansvarsloven giver dig mulighed for at foretage de noedvendige indgreb for at sikre den daglige omsorg for anbragte boern og unge med funktionsnedsaettelser? |
s_2_114 |
Har I på jeres institution udformet en husorden for institutionen? |
s_2_1_6 |
Har I siden januar 2017 ivaerksat tiltag, der styrker de anbragte boern og unges rettigheder? - Ja, vi har involveret boernene/de unge i udformning af husorden |
s_2_1_7 |
Har I siden januar 2017 ivaerksat tiltag, der styrker de anbragte boern og unges rettigheder? - Ja, vi har praesenteret boernene/de unge for hjemmesiden Dine rettigheder som anbragt barn eller ung: https://socialstyrelsen.dk/tvaergaende-omrader |
s_2_1_8 |
Har I siden januar 2017 ivaerksat tiltag, der styrker de anbragte boern og unges rettigheder? - Ja, vi har praesenteret boernene/de unge for Boerneraadets pjecer: https://www.boerneraadet.dk/materialer/materialer-inddelt-i-temaer/anbringelse |
s_2_1_9 |
Har I siden januar 2017 ivaerksat tiltag, der styrker de anbragte boern og unges rettigheder? - Ja, vi har undervist i eller droeftet rettigheder med boernene/de unge |
s_2__12 |
Har I siden januar 2017 ivaerksat tiltag, der styrker de anbragte boern og unges rettigheder? - Ja, vi har i oevrigt inddraget boernene/de unge i dagligdagen |
s_2__13 |
Har I siden januar 2017 ivaerksat tiltag, der styrker de anbragte boern og unges rettigheder? - Nej |
s_2__14 |
Har I siden januar 2017 ivaerksat tiltag, der styrker de anbragte boern og unges rettigheder? - Ved ikke |
s_2__15 |
Har I paa jeres institution udformet andre interne retningslinjer? - Ja, retningslinjer for haandtering af magtanvendelse |
s_2__16 |
Har I paa jeres institution udformet andre interne retningslinjer? - Ja, retningslinjer for haandtering af andre indgreb i selvbestemmelsesretten |
s_2__17 |
Har I paa jeres institution udformet andre interne retningslinjer? - Ja, retningslinjer for registrering, indberetning og/eller opfoelgning på magtanvendelser og indgreb |
s_2__18 |
Har I paa jeres institution udformet andre interne retningslinjer? - Nej |
s_2__19 |
Har I paa jeres institution udformet andre interne retningslinjer? - Ved ikke |
s_2_117 |
I hvilken grad vurderer du, at du er fortrolig med indberetningspligten forstaaet på den maade, at du ved hvad der skal indberettes, hvornaar og hvordan? |
s_2_119 |
Herunder fremgaar nogle udsagn om jeres praksis omkring registrering og indberetning af magtanvendelser og indgreb. Angiv i hvilken grad du oplever, at udsagnene er passende for jeres afdeling: - Vi faar oftest boernenes/de unges udtalelse om haendelsen inden for de fastsatte 24 timer |
s_2_120 |
Herunder fremgaar nogle udsagn om jeres praksis omkring registrering og indberetning af magtanvendelser og indgreb. Angiv i hvilken grad du oplever, at udsagnene er passende for jeres afdeling: - Boernene/de unge er ivrige for at fortaelle, hvordan de har oplevet haendelsen |
s_2_121 |
Herunder fremgaar nogle udsagn om jeres praksis omkring registrering og indberetning af magtanvendelser og indgreb. Angiv i hvilken grad du oplever, at udsagnene er passende for jeres afdeling: - Boernenes/de unges beskrivelser af haendelsesforloebene er vaerdifulde ift. fremtidig forebyggelse af magtanvendelse/indgreb |
s_2_122 |
Herunder fremgaar nogle udsagn om jeres praksis omkring registrering og indberetning af magtanvendelser og indgreb. Angiv i hvilken grad du oplever, at udsagnene er passende for jeres afdeling: - Det er vanskeligt at orientere foraeldremyndighedsindehaver om en magtanvendelse |
s_2_123 |
Herunder fremgaar nogle udsagn om jeres praksis omkring registrering og indberetning af magtanvendelser og indgreb. Angiv i hvilken grad du oplever, at udsagnene er passende for jeres afdeling: - Boernene/de unge gider ikke udtale sig om haendelsen |
s_2_124 |
Herunder fremgaar nogle udsagn om jeres praksis omkring registrering og indberetning af magtanvendelser og indgreb. Angiv i hvilken grad du oplever, at udsagnene er passende for jeres afdeling: - Vi udfylder felterne vedroerende supplerende oplysninger i standardskemaet |
s_2_125 |
Herunder fremgaar nogle udsagn om jeres praksis omkring registrering og indberetning af magtanvendelser og indgreb. Angiv i hvilken grad du oplever, at udsagnene er passende for jeres afdeling: - Det giver ikke mening at faa boernenes/de unges udtalelse om haendelsen saa kort tid efter en ophedet situation |
s_2_126 |
Herunder fremgaar nogle udsagn om jeres praksis omkring registrering og indberetning af magtanvendelser og indgreb. Angiv i hvilken grad du oplever, at udsagnene er passende for jeres afdeling: - Vi registrerer fysisk guidning og andre mindre indgribende former for magt (fx kortvarig fastholdelse og bortvisning fra faellesrum) |
s_2_127 |
I hvilken grad oplever du udfordringer i forbindelse med registrering og indberetning af magtanvendelser og indgreb? |
s_2_128 |
I hvilken grad foelger I op paa magtanvendelser og andre indgreb? |
s_2_129 |
I hvilken grad vurderer du, at registreringen af magtanvendelser og andre indgreb (både de lovpligtige registreringer og eventuelle interne registreringer) giver anledning til refleksion og laering blandt ledelse og medarbejdere? |
s_2_130 |
I hvilken grad vurderer du, at registreringen af magtanvendelser og andre indgreb bidrager til at forebygge fremtidige magtanvendelser og indgreb? |
s_2_131 |
I hvilken grad vurderer du, at voksenansvarsloven har tydeliggjort hvilke former for magtanvendelse og indgreb over for anbragte boern og unge, som I paa jeres afdeling maa gøre brug af? |
s_101 |
Vurderer du, at voksenansvarsloven er klar og tydelig? |
s_10_1 |
Paa hvilke omraader vurderer du, at voksenansvarsloven er uklar? (saet evt. flere krydser) - Ift. raekkevidden af voksenansvaret |
s_10_2 |
Paa hvilke omraader vurderer du, at voksenansvarsloven er uklar? (saet evt. flere krydser) - Ift. skelnen mellem magtanvendelse og omsorg |
s_10_3 |
Paa hvilke omraader vurderer du, at voksenansvarsloven er uklar? (saet evt. flere krydser) - Ift. skelnen mellem fysisk guidning og fysisk magt |
s_10_4 |
Paa hvilke omraader vurderer du, at voksenansvarsloven er uklar? (saet evt. flere krydser) - Ift. sikring af personalets rettigheder |
s_10_5 |
Paa hvilke omraader vurderer du, at voksenansvarsloven er uklar? (saet evt. flere krydser) - Ift. sikring af boern og unges rettigheder |
s_10_6 |
Paa hvilke omraader vurderer du, at voksenansvarsloven er uklar? (saet evt. flere krydser) - Ift. noedvaerge |
s_10_7 |
Paa hvilke omraader vurderer du, at voksenansvarsloven er uklar? (saet evt. flere krydser) - Ift. tilbagefoersel |
s_10_8 |
Paa hvilke omraader vurderer du, at voksenansvarsloven er uklar? (saet evt. flere krydser) - Ift. kan vs. skal-bestemmelser (dvs. hvorvidt personale har ret eller pligt til at benytte sig af forskellige former for magtanvendelse og indgreb) |
s_10_9 |
Paa hvilke omraader vurderer du, at voksenansvarsloven er uklar? (saet evt. flere krydser) - Andre omraader |
s_10_10 |
Paa hvilke omraader vurderer du, at voksenansvarsloven er uklar? (saet evt. flere krydser) - Ved ikke |
s_103 |
Vurderer du, at der er behov for at praecisere skoennet i forbindelse med nedenstaaende regler: - Regler om voksenansvaret |
s_104 |
Vurderer du, at der er behov for at praecisere skoennet i forbindelse med nedenstaaende regler: - Regler om afvaergehjaelp |
s_105 |
Vurderer du, at der er behov for at praecisere skoennet i forbindelse med nedenstaaende regler: - Regler og fysisk guidning |
s_106 |
Vurderer du, at der er behov for at praecisere skoennet i forbindelse med nedenstaaende regler: - Regler om undersoegelse af person eller opholdsrum |
s_107 |
Vurderer du, at der er behov for at praecisere skoennet i forbindelse med nedenstaaende regler: - Reglerne om fysisk magt for at hindre at barnet / den unge skader sig selv eller andre |
s_2_133 |
I hvilken grad vurderer du, at voksenansvarsloven giver medarbejderne paa jeres institution/afdeling de noedvendige redskaber til at sikre den daglige omsorg for anbragte boern og unge? |
s_108 |
Angiv hvor enig du er i nedenstaaende udsagn: - Medarbejderne paa vores institution/afdeling savner indimellem muligheden for at kunne benytte fysisk magt eller andre indgreb i hygiejne- og paaklaedningssituationer |
s_109 |
Angiv hvor enig du er i nedenstaaende udsagn: - Medarbejderne paa vores institution/afdeling savner indimellem muligheden for at kunne benytte fysisk magt eller andre indgreb i forbindelse med opdragelsen af anbragte boern og unge |
s_110 |
Angiv hvor enig du er i nedenstaaende udsagn: - Medarbejderne på vores institution/afdeling savner indimellem muligheden for i stoerre omfang at kunne benytte fysisk magt eller andre indgreb for at kunne beskytte de anbragte boern og unge paa vores afdeling eller andre personer. |
s_111 |
Angiv hvor enig du er i nedenstaaende udsagn: - Muligheden for at tilbageholde anbragte boern og unge ved at aflaase yderdoere og vinduer i perioder er tilstraekkeligt til at sikre gode socialpaedagogiske forloeb |
s_112 |
Angiv hvor enig du er i nedenstaaende udsagn: - Jeg mener, vi boer have mulighed for at tilbageholde anbragte boern og unge i laengere og flere perioder, end vi har i dag, hvis vi skal sikre gode socialpaedagogiske forloeb |
s_1_7_1 |
Har medarbejderne paa jeres institution/afdeling deltaget i et opkvalificeringsforloeb inden for nedenstaaende temaer i 2017 eller 2018? (Ved et opkvalificeringsforloeb forstaas forloeb, der har haft til formaal at styrke dine kompetencer og forstaaelse inden for et bestemt tema. Herved forstaas altsaa ikke deciderede efter- og videreuddannelsesforloeb, der er ECTS-givende). - Metoder til konfliktforebyggelse og konflikthaandtering - Ja, et internt kursus/seminar |
s_1_7_2 |
Har medarbejderne paa jeres institution/afdeling deltaget i et opkvalificeringsforloeb inden for nedenstaaende temaer i 2017 eller 2018? (Ved et opkvalificeringsforloeb forstaas forloeb, der har haft til formaal at styrke dine kompetencer og forstaaelse inden for et bestemt tema. Herved forstaas altsaa ikke deciderede efter- og videreuddannelsesforloeb, der er ECTS-givende). - Metoder til konfliktforebyggelse og konflikthaandtering - Ja, et eksternt kursus |
s_1_7_3 |
Har medarbejderne paa jeres institution/afdeling deltaget i et opkvalificeringsforloeb inden for nedenstaaende temaer i 2017 eller 2018? (Ved et opkvalificeringsforloeb forstaas forloeb, der har haft til formaal at styrke dine kompetencer og forstaaelse inden for et bestemt tema. Herved forstaas altsaa ikke deciderede efter- og videreuddannelsesforloeb, der er ECTS-givende). - Metoder til konfliktforebyggelse og konflikthaandtering - Ja, et andet kursus |
s_1_7_4 |
Har medarbejderne paa jeres institution/afdeling deltaget i et opkvalificeringsforloeb inden for nedenstaaende temaer i 2017 eller 2018? (Ved et opkvalificeringsforloeb forstaas forloeb, der har haft til formaal at styrke dine kompetencer og forstaaelse inden for et bestemt tema. Herved forstaas altsaa ikke deciderede efter- og videreuddannelsesforloeb, der er ECTS-givende). - Metoder til konfliktforebyggelse og konflikthaandtering - Nej, medarbejderne har ikke deltaget i et opkvalificeringsforloeb inden for temaet |
s_113_1 |
Har medarbejderne paa jeres institution/afdeling deltaget i et opkvalificeringsforloeb inden for nedenstaaende temaer i 2017 eller 2018? (Ved et opkvalificeringsforloeb forstaas forloeb, der har haft til formaal at styrke dine kompetencer og forstaaelse inden for et bestemt tema. Herved forstaas altsaa ikke deciderede efter- og videreuddannelsesforloeb, der er ECTS-givende). - Reglerne i voksenansvarsloven |
s_113_2 |
Har medarbejderne paa jeres institution/afdeling deltaget i et opkvalificeringsforloeb inden for nedenstaaende temaer i 2017 eller 2018? (Ved et opkvalificeringsforloeb forstaas forloeb, der har haft til formaal at styrke dine kompetencer og forstaaelse inden for et bestemt tema. Herved forstaas altsaa ikke deciderede efter- og videreuddannelsesforloeb, der er ECTS-givende). - Reglerne i voksenansvarsloven |
s_113_3 |
Har medarbejderne paa jeres institution/afdeling deltaget i et opkvalificeringsforloeb inden for nedenstaaende temaer i 2017 eller 2018? (Ved et opkvalificeringsforloeb forstaas forloeb, der har haft til formaal at styrke dine kompetencer og forstaaelse inden for et bestemt tema. Herved forstaas altsaa ikke deciderede efter- og videreuddannelsesforloeb, der er ECTS-givende). - Reglerne i voksenansvarsloven |
s_113_4 |
Har medarbejderne paa jeres institution/afdeling deltaget i et opkvalificeringsforloeb inden for nedenstaaende temaer i 2017 eller 2018? (Ved et opkvalificeringsforloeb forstaas forloeb, der har haft til formaal at styrke dine kompetencer og forstaaelse inden for et bestemt tema. Herved forstaas altsaa ikke deciderede efter- og videreuddannelsesforloeb, der er ECTS-givende). - Reglerne i voksenansvarsloven |
s_131_1 |
Har medarbejderne paa jeres institution/afdeling deltaget i et opkvalificeringsforloeb inden for nedenstaaende temaer i 2017 eller 2018? (Ved et opkvalificeringsforloeb forstaas forloeb, der har haft til formaal at styrke dine kompetencer og forstaaelse inden for et bestemt tema. Herved forstaas altsaa ikke deciderede efter- og videreuddannelsesforloeb, der er ECTS-givende). - Anvendelse af bestemmelserne i voksenansvarsloven i praksis |
s_131_2 |
Har medarbejderne paa jeres institution/afdeling deltaget i et opkvalificeringsforloeb inden for nedenstaaende temaer i 2017 eller 2018? (Ved et opkvalificeringsforloeb forstaas forloeb, der har haft til formaal at styrke dine kompetencer og forstaaelse inden for et bestemt tema. Herved forstaas altsaa ikke deciderede efter- og videreuddannelsesforloeb, der er ECTS-givende). - Anvendelse af bestemmelserne i voksenansvarsloven i praksis |
s_131_3 |
Har medarbejderne paa jeres institution/afdeling deltaget i et opkvalificeringsforloeb inden for nedenstaaende temaer i 2017 eller 2018? (Ved et opkvalificeringsforloeb forstaas forloeb, der har haft til formaal at styrke dine kompetencer og forstaaelse inden for et bestemt tema. Herved forstaas altsaa ikke deciderede efter- og videreuddannelsesforloeb, der er ECTS-givende). - Anvendelse af bestemmelserne i voksenansvarsloven i praksis |
s_131_4 |
Har medarbejderne paa jeres institution/afdeling deltaget i et opkvalificeringsforloeb inden for nedenstaaende temaer i 2017 eller 2018? (Ved et opkvalificeringsforloeb forstaas forloeb, der har haft til formaal at styrke dine kompetencer og forstaaelse inden for et bestemt tema. Herved forstaas altsaa ikke deciderede efter- og videreuddannelsesforloeb, der er ECTS-givende). - Anvendelse af bestemmelserne i voksenansvarsloven i praksis |
s_132_2 |
Har medarbejderne paa jeres institution/afdeling deltaget i et opkvalificeringsforloeb inden for nedenstaaende temaer i 2017 eller 2018? (Ved et opkvalificeringsforloeb forstaas forloeb, der har haft til formaal at styrke dine kompetencer og forstaaelse inden for et bestemt tema. Herved forstaas altsaa ikke deciderede efter- og videreuddannelsesforloeb, der er ECTS-givende). - Forebyggelse af magtanvendelser |
s_132_3 |
Har medarbejderne paa jeres institution/afdeling deltaget i et opkvalificeringsforloeb inden for nedenstaaende temaer i 2017 eller 2018? (Ved et opkvalificeringsforloeb forstaas forloeb, der har haft til formaal at styrke dine kompetencer og forstaaelse inden for et bestemt tema. Herved forstaas altsaa ikke deciderede efter- og videreuddannelsesforloeb, der er ECTS-givende). - Forebyggelse af magtanvendelser |
s_132_4 |
Har medarbejderne paa jeres institution/afdeling deltaget i et opkvalificeringsforloeb inden for nedenstaaende temaer i 2017 eller 2018? (Ved et opkvalificeringsforloeb forstaas forloeb, der har haft til formaal at styrke dine kompetencer og forstaaelse inden for et bestemt tema. Herved forstaas altsaa ikke deciderede efter- og videreuddannelsesforloeb, der er ECTS-givende). - Forebyggelse af magtanvendelser |
s_2_135 |
I hvilken grad vurderer du, at medarbejderne paa jeres institution/afdeling har de tilstraekkelige kompetencer i forbindelse med: - at forstaa og fortolke loven |
s_2_136 |
I hvilken grad vurderer du, at medarbejderne paa jeres institution/afdeling har de tilstraekkelige kompetencer i forbindelse med: - at forebygge magtanvendelser og haandtere konflikter foer de udvikler sig, og det er noedvendigt at gribe til en magtanvendelse |
s_2_137 |
I hvilken grad vurderer du, at medarbejderne paa jeres institution/afdeling har de tilstraekkelige kompetencer i forbindelse med: - at haandtere selve situationen, hvor det er noedvendigt at anvende magt og/eller foretage et indgreb |
s_2_138 |
I hvilken grad vurderer du, at medarbejderne paa jeres institution/afdeling har de tilstraekkelige kompetencer i forbindelse med: - at haandtere opfoelgningen paa magtanvendelsen, herunder opfoelgningen med barnet/den unge og registrering mv. |
s_1_10 |
Hvad er din uddannelsesmæssige baggrund? |
s_121 |
Har du en lederuddannelse |
s_1_17 |
Hvad er din anciennitet (antal års erfaring med at arbejde med jeres målgruppe)? |
asted |
Anbringelsessted |
type |
Respondenttype |
tilb_na |
Baggrundsoplysninger - Tilbudsnavn |
uuid |
Baggrundsoplysninger - UUID Tilbud |
virk_for |
Baggrundsoplysninger - Virksomhedsform |
ansatte |
Baggrundsoplysninger - Total antal ansatte |
led_fler |
Baggrundsoplysninger - Leder for flere institutioner |