Tabel

delvis_lukkede_ledere1


Beskrivelse ?

Spørgeskemadata fra delvis lukkede institutioners ledere

Størrelse (Antal rækker) ?

5

Indhold (Kolonner/variable) ?

Navn Indhold
ID_numbers Respondentens ID
s_2_5_12 Har der paa jeres institution siden starten af 2017 vaeret: boern og unge med psykiske eller fysiske funktionsnedsaettelser?
s_3_9_1 Hvilke boern og unge er primaert i maalgruppen for jeres delvis lukkede doegninstitution/ delvis lukkede afdeling? (Saet gerne flere krydser) - Boern og unge med negativ udadreagerende adfaerd
s_3_9_2 Hvilke boern og unge er primaert i maalgruppen for jeres delvis lukkede doegninstitution/ delvis lukkede afdeling? (Saet gerne flere krydser) - Boern og unge med misbrugsproblemer
s_3_9_3 Hvilke boern og unge er primaert i maalgruppen for jeres delvis lukkede doegninstitution/ delvis lukkede afdeling? (Saet gerne flere krydser) - Boern og unge med kriminel adfaerd
s_3_9_4 Hvilke boern og unge er primaert i maalgruppen for jeres delvis lukkede doegninstitution/ delvis lukkede afdeling? (Saet gerne flere krydser) - Andre boern og unge (angiv venligst):
s_3_10 Angiv i hvilken grad du er enig med nedenstaande to udsagn: Boern og unge anbringes alene paa vores doegninstitution, naar der er risiko for, at barnet eller den unges sundhed eller udvikling lider alvorlig skade paa grund af kriminel adfaerd hos barnet eller den unge, misbrugsproblemer hos barnet eller den unge eller paa grund af andre adfaerds- eller tilpasningsproblemer hos barnet eller den unge
s_3_14 Angiv i hvilken grad du er enig med nedenstaaende to udsagn: - Boern og unge anbringes alene paa vores doegninstitution, naar det er afgoerende for den socialpaedagogiske behandling at kunne aflaase yderdoere og vinduer i perioder eller at kunne fastholde barnet eller den unge fysisk
s_2_99 I hvilken grad oplever du, at: myndighedssagsbehandlere har tilstraekkelig viden om, hvilke boern og unge der er i maalgruppen for jeres doegninstitution
s_2_100 I hvilken grad oplever du, at: myndighedssagsbehandlere anbringer alene boern inden for maalgruppen paa jeres institution
s_2_101 I hvilken grad oplever du, at: myndighedssagsbehandlere tilrettelaegger handleplaner for anbragte boern og unge ud fra viden om jeres befoejelser ift. at foretage magtanvendelser og indgreb
s_2_102 I hvilken grad oplever du, at den nuvaerende gruppe af boern og unge anbragt paa jeres institution har: en hoejere belastningsgrad end de boern og unge, som blev anbragt paa institutionen i den foerste periode, hvor den fungerede som delvis lukket doegninstitution/afdeling?
s_2_103 I hvilken grad oplever du, at den nuvaerende gruppe af boern og unge anbragt paa jeres institution har: en lavere belastningsgrad end de boern og unge, som blev anbragt paa institutionen i den foerste periode, hvor den fungerede som delvis lukket doegninstitution/afdeling?
s_2_104 I hvilken grad oplever du, at den nuvaerende gruppe af boern og unge anbragt på jeres institution har: en anden type af udfordringer end de boern og unge, som blev anbragt på institutionen i den foerste periode, hvor den fungerede som delvis lukket doegninstitution/afdeling?
s_3_20 Oplever du udfordringer i driften af jeres delvis lukkede doegninstitution/delvis lukkede afdeling, som saerligt skyldes at institutionen/afdelingen har karakter af at vaere delvis lukket?
s_3_21 Oplever du muligheder i driften af jeres delvis lukkede doegninstitution/delvis lukkede afdeling, som saerligt skyldes at institutionen/afdelingen har karakter af at vaere delvis lukket?
s_2_105 I hvilken grad oplever du, at muligheden for at aflaase yderdoere og vinduer i perioder, samt muligheden for at kunne fastholde boern eller unge fysisk, styrker den socialpaedagogiske behandling maalgruppen modtager?
s_80 Angiv hvor enig du er i nedenstaaende to udsagn: Delvis lukkede doegninstitutioner og afdelinger formaar i hoejere grad end alm. doegninstitutioner og socialpaedagogiske opholdssteder at fastholde boern og unge i maalgruppen i et socialpaedagogisk behandlingsforloeb?
s_81 Angiv hvor enig du er i nedenstaaende to udsagn: Delvis lukkede doegninstitutioner og afdelinger formaar i hoejere grad end sikrede og saerligt sikrede doegninstitutioner og afdelinger at tilbyde boern og unge i maalgruppen en intens og struktureret behandlingsindsats?
s_2_107 Hvilket af foelgende udsagn beskriver bedst dit kendskab til voksenansvarsloven:
s_2_7_7 I det foelgende vil vi bede dig angive, hvor enig/uenig du er i en raekke udsagn vedr. fysisk magtanvendelse: I dagligdagen er det let at vurdere, hvorvidt der er behov for at anvende fysisk magt mod et barn/en ung
s_2_7_8 I det foelgende vil vi bede dig angive, hvor enig/uenig du er i en raekke udsagn vedr. fysisk magtanvendelse: I dagligdagen er det let at vurdere, om man har brugt fysisk magt over for et barn/en ung
s_2_7_9 I det foelgende vil vi bede dig angive, hvor enig/uenig du er i en raekke udsagn vedr. fysisk magtanvendelse: I dagligdagen er det let at vurdere, om der er hjemmel til at bruge fysisk magt over for et barn/ en ung
s_83_1 Hvilke forhold kan goere det vanskeligt at vurdere, om man har brugt fysisk magt over for et barn/en ung? - Det er ofte vanskeligt at skelne mellem, hvornaar der er tale om fysisk guidning og fysisk magtanvendelse
s_83_2 Hvilke forhold kan goere det vanskeligt at vurdere, om man har brugt fysisk magt over for et barn/en ung? - Det kan, bl.a. i forhold til yngre boern, være vanskeligt at vurdere om man overskrider graensen mellem omsorgshandlinger og egentlig magtanvendelse, fx i hygiejnesituationer
s_83_3 Hvilke forhold kan goere det vanskeligt at vurdere, om man har brugt fysisk magt over for et barn/en ung? - Andet, beskriv:
s_83_4 Hvilke forhold kan goere det vanskeligt at vurdere, om man har brugt fysisk magt over for et barn/en ung? - Ved ikke
s_2_109 Hvor mange indberetninger om magtanvendelser og andre indgreb havde I ca. i 2018?
s_84 Angiv venligst hvor ofte du oplever, at det paa jeres afdeling er noedvendigt at goere brug af disse typer af indgreb og magtanvendelse - Fastholde barnet/den unge i hygiejne- og paaklaedningssituationer
s_85 Angiv venligst hvor ofte du oplever, at det paa jeres afdeling er noedvendigt at goere brug af disse typer af indgreb og magtanvendelse - Regulere barnet/den unges adgang til internettet, herunder sociale medier.
s_86 Angiv venligst hvor ofte du oplever, at det paa jeres afdeling er noedvendigt at goere brug af disse typer af indgreb og magtanvendelse - Anvende rusmiddeltest (§ 5)
s_87 Angiv venligst hvor ofte du oplever, at det paa jeres afdeling er noedvendigt at goere brug af disse typer af indgreb og magtanvendelse - Fysisk guide et barn eller en ung (§ 6)
s_88 Angiv venligst hvor ofte du oplever, at det paa jeres afdeling er noedvendigt at goere brug af disse typer af indgreb og magtanvendelse - I oevrigt anvende noedvendige indgreb som en del af den daglige omsorg
s_89 Angiv venligst hvor ofte du oplever, at det paa jeres afdeling er noedvendigt at goere brug af disse typer af indgreb og magtanvendelse - Hindre barnet eller den unge i at oedelægge ting ved at bruge fysisk magt mod barnet/den unge (§ 8)
s_90 Angiv venligst hvor ofte du oplever, at det paa jeres afdeling er noedvendigt at goere brug af disse typer af indgreb og magtanvendelse - Fastholde eller fjerne barnet eller den unge, fordi barnet / den unge udviste en adfaerd, hvor vedkommende var til fare for sig selv eller andre (§ 9)
s_91 Angiv venligst hvor ofte du oplever, at det paa jeres afdeling er noedvendigt at goere brug af disse typer af indgreb og magtanvendelse - Hente et anbragt barn eller ung, der er stukket af, og hvor I mener, der er risiko for skade på barnet / den unge selv eller andre (§ 10)
s_92 Angiv venligst hvor ofte du oplever, at det paa jeres afdeling er noedvendigt at goere brug af disse typer af indgreb og magtanvendelse - Tilbageholde barnet/ den unge ved at aflaase doere og vinduer (§ 12)
s_93 Angiv venligst hvor ofte du oplever, at det paa jeres afdeling er noedvendigt at goere brug af disse typer af indgreb og magtanvendelse - Fastholde barnet eller den unge med fysisk magt, fordi vedkommende vil forlade institutionen (§ 13)
s_94 Angiv venligst hvor ofte du oplever, at det paa jeres afdeling er noedvendigt at goere brug af disse typer af indgreb og magtanvendelse - Undersoege barnet eller den unges person el. opholdsrum ved mistanke (§ 16 stk. 1)
s_95 Angiv venligst hvor ofte du oplever, at det paa jeres afdeling er noedvendigt at goere brug af disse typer af indgreb og magtanvendelse - Tage effekter i bevaring (§ 16 stk. 6)
s_2_1413 Angiv venligst hvor ofte du oplever, at det paa jeres afdeling er noedvendigt at goere brug af disse typer af indgreb og magtanvendelse - I oevrigt foretage indgreb og magtanvendelser (Fx indgreb der skal indberettes efter bekendtgoerelsens § 23)
s_2__1 Hvilke situationer har foert til disse indgreb og magtanvendelser? (Saet gerne flere krydser) - Mundtlige konflikter med andre boern/unge
s_2__2 Hvilke situationer har foert til disse indgreb og magtanvendelser? (Saet gerne flere krydser) - Mundtlige konflikter med en ansat
s_2__3 Hvilke situationer har foert til disse indgreb og magtanvendelser? (Saet gerne flere krydser) - Fysiske konflikter med andre boern/unge
s_2__4 Hvilke situationer har foert til disse indgreb og magtanvendelser? (Saet gerne flere krydser) - Fysiske konflikter med en ansat
s_2__5 Hvilke situationer har foert til disse indgreb og magtanvendelser? (Saet gerne flere krydser) - Fysisk selvskadende adfaerd
s_2__6 Hvilke situationer har foert til disse indgreb og magtanvendelser? (Saet gerne flere krydser) - Anden form for selvskadende adfaerd, hvilken:
s_2__7 Hvilke situationer har foert til disse indgreb og magtanvendelser? (Saet gerne flere krydser) - Barnet/den unge ville ikke deltage i personlig pleje eller hygiejne (fx tandboerstning, bad, paaklaedning)
s_2__8 Hvilke situationer har foert til disse indgreb og magtanvendelser? (Saet gerne flere krydser) - Barnet/den unge ville ikke modtage medicin
s_2__9 Hvilke situationer har foert til disse indgreb og magtanvendelser? (Saet gerne flere krydser) - Barnet/den unge ville forlade institutionen uden tilladelse
s_2__10 Hvilke situationer har foert til disse indgreb og magtanvendelser? (Saet gerne flere krydser) - Andet, beskriv:
s_2__11 Hvilke situationer har foert til disse indgreb og magtanvendelser? (Saet gerne flere krydser) - Ved ikke
s_98 Har du inden for det seneste par aar oplevet, at en medarbejder paa din institution/afdeling har optraadt ydmygende, haanende eller nedvaerdigende over for et anbragt barn eller en anbragt ung?
s_99 Hvilket af nedenstaaende udsagn kendetegner bedst de situationer, hvor I skal give et anbragt barn eller ung medicin?
s_2_111 I hvilken grad vurderer du, at du er fortrolig med indberetningspligten forstaaet på den maade, at du ved hvad der skal indberettes, hvornaar og hvordan?
s_2_113 Vurderer du, at voksenansvarsloven giver dig mulighed for at foretage de noedvendige indgreb for at sikre den daglige omsorg for anbragte boern og unge med funktionsnedsaettelser?
s_2_114 Har I på jeres institution udformet en husorden for institutionen?
s_2_1_6 Har I siden januar 2017 ivaerksat tiltag, der styrker de anbragte boern og unges rettigheder? - Ja, vi har involveret boernene/de unge i udformning af husorden
s_2_1_7 Har I siden januar 2017 ivaerksat tiltag, der styrker de anbragte boern og unges rettigheder? - Ja, vi har praesenteret boernene/de unge for hjemmesiden Dine rettigheder som anbragt barn eller ung: https://socialstyrelsen.dk/tvaergaende-omrader
s_2_1_8 Har I siden januar 2017 ivaerksat tiltag, der styrker de anbragte boern og unges rettigheder? - Ja, vi har praesenteret boernene/de unge for Boerneraadets pjecer: https://www.boerneraadet.dk/materialer/materialer-inddelt-i-temaer/anbringelse
s_2_1_9 Har I siden januar 2017 ivaerksat tiltag, der styrker de anbragte boern og unges rettigheder? - Ja, vi har undervist i eller droeftet rettigheder med boernene/de unge
s_2__12 Har I siden januar 2017 ivaerksat tiltag, der styrker de anbragte boern og unges rettigheder? - Ja, vi har i oevrigt inddraget boernene/de unge i dagligdagen
s_2__13 Har I siden januar 2017 ivaerksat tiltag, der styrker de anbragte boern og unges rettigheder? - Nej
s_2__14 Har I siden januar 2017 ivaerksat tiltag, der styrker de anbragte boern og unges rettigheder? - Ved ikke
s_2__15 Har I paa jeres institution udformet andre interne retningslinjer? - Ja, retningslinjer for haandtering af magtanvendelse
s_2__16 Har I paa jeres institution udformet andre interne retningslinjer? - Ja, retningslinjer for haandtering af andre indgreb i selvbestemmelsesretten
s_2__17 Har I paa jeres institution udformet andre interne retningslinjer? - Ja, retningslinjer for registrering, indberetning og/eller opfoelgning på magtanvendelser og indgreb
s_2__18 Har I paa jeres institution udformet andre interne retningslinjer? - Nej
s_2__19 Har I paa jeres institution udformet andre interne retningslinjer? - Ved ikke
s_2_117 I hvilken grad vurderer du, at du er fortrolig med indberetningspligten forstaaet på den maade, at du ved hvad der skal indberettes, hvornaar og hvordan?
s_2_119 Herunder fremgaar nogle udsagn om jeres praksis omkring registrering og indberetning af magtanvendelser og indgreb. Angiv i hvilken grad du oplever, at udsagnene er passende for jeres afdeling: - Vi faar oftest boernenes/de unges udtalelse om haendelsen inden for de fastsatte 24 timer
s_2_120 Herunder fremgaar nogle udsagn om jeres praksis omkring registrering og indberetning af magtanvendelser og indgreb. Angiv i hvilken grad du oplever, at udsagnene er passende for jeres afdeling: - Boernene/de unge er ivrige for at fortaelle, hvordan de har oplevet haendelsen
s_2_121 Herunder fremgaar nogle udsagn om jeres praksis omkring registrering og indberetning af magtanvendelser og indgreb. Angiv i hvilken grad du oplever, at udsagnene er passende for jeres afdeling: - Boernenes/de unges beskrivelser af haendelsesforloebene er vaerdifulde ift. fremtidig forebyggelse af magtanvendelse/indgreb
s_2_122 Herunder fremgaar nogle udsagn om jeres praksis omkring registrering og indberetning af magtanvendelser og indgreb. Angiv i hvilken grad du oplever, at udsagnene er passende for jeres afdeling: - Det er vanskeligt at orientere foraeldremyndighedsindehaver om en magtanvendelse
s_2_123 Herunder fremgaar nogle udsagn om jeres praksis omkring registrering og indberetning af magtanvendelser og indgreb. Angiv i hvilken grad du oplever, at udsagnene er passende for jeres afdeling: - Boernene/de unge gider ikke udtale sig om haendelsen
s_2_124 Herunder fremgaar nogle udsagn om jeres praksis omkring registrering og indberetning af magtanvendelser og indgreb. Angiv i hvilken grad du oplever, at udsagnene er passende for jeres afdeling: - Vi udfylder felterne vedroerende supplerende oplysninger i standardskemaet
s_2_125 Herunder fremgaar nogle udsagn om jeres praksis omkring registrering og indberetning af magtanvendelser og indgreb. Angiv i hvilken grad du oplever, at udsagnene er passende for jeres afdeling: - Det giver ikke mening at faa boernenes/de unges udtalelse om haendelsen saa kort tid efter en ophedet situation
s_2_126 Herunder fremgaar nogle udsagn om jeres praksis omkring registrering og indberetning af magtanvendelser og indgreb. Angiv i hvilken grad du oplever, at udsagnene er passende for jeres afdeling: - Vi registrerer fysisk guidning og andre mindre indgribende former for magt (fx kortvarig fastholdelse og bortvisning fra faellesrum)
s_2_127 I hvilken grad oplever du udfordringer i forbindelse med registrering og indberetning af magtanvendelser og indgreb?
s_2_128 I hvilken grad foelger I op paa magtanvendelser og andre indgreb?
s_2_129 I hvilken grad vurderer du, at registreringen af magtanvendelser og andre indgreb (både de lovpligtige registreringer og eventuelle interne registreringer) giver anledning til refleksion og laering blandt ledelse og medarbejdere?
s_2_130 I hvilken grad vurderer du, at registreringen af magtanvendelser og andre indgreb bidrager til at forebygge fremtidige magtanvendelser og indgreb?
s_2_131 I hvilken grad vurderer du, at voksenansvarsloven har tydeliggjort hvilke former for magtanvendelse og indgreb over for anbragte boern og unge, som I paa jeres afdeling maa gøre brug af?
s_101 Vurderer du, at voksenansvarsloven er klar og tydelig?
s_10_1 Paa hvilke omraader vurderer du, at voksenansvarsloven er uklar? (saet evt. flere krydser) - Ift. raekkevidden af voksenansvaret
s_10_2 Paa hvilke omraader vurderer du, at voksenansvarsloven er uklar? (saet evt. flere krydser) - Ift. skelnen mellem magtanvendelse og omsorg
s_10_3 Paa hvilke omraader vurderer du, at voksenansvarsloven er uklar? (saet evt. flere krydser) - Ift. skelnen mellem fysisk guidning og fysisk magt
s_10_4 Paa hvilke omraader vurderer du, at voksenansvarsloven er uklar? (saet evt. flere krydser) - Ift. sikring af personalets rettigheder
s_10_5 Paa hvilke omraader vurderer du, at voksenansvarsloven er uklar? (saet evt. flere krydser) - Ift. sikring af boern og unges rettigheder
s_10_6 Paa hvilke omraader vurderer du, at voksenansvarsloven er uklar? (saet evt. flere krydser) - Ift. noedvaerge
s_10_7 Paa hvilke omraader vurderer du, at voksenansvarsloven er uklar? (saet evt. flere krydser) - Ift. tilbagefoersel
s_10_8 Paa hvilke omraader vurderer du, at voksenansvarsloven er uklar? (saet evt. flere krydser) - Ift. kan vs. skal-bestemmelser (dvs. hvorvidt personale har ret eller pligt til at benytte sig af forskellige former for magtanvendelse og indgreb)
s_10_9 Paa hvilke omraader vurderer du, at voksenansvarsloven er uklar? (saet evt. flere krydser) - Andre omraader
s_10_10 Paa hvilke omraader vurderer du, at voksenansvarsloven er uklar? (saet evt. flere krydser) - Ved ikke
s_103 Vurderer du, at der er behov for at praecisere skoennet i forbindelse med nedenstaaende regler: - Regler om voksenansvaret
s_104 Vurderer du, at der er behov for at praecisere skoennet i forbindelse med nedenstaaende regler: - Regler om afvaergehjaelp
s_105 Vurderer du, at der er behov for at praecisere skoennet i forbindelse med nedenstaaende regler: - Regler og fysisk guidning
s_106 Vurderer du, at der er behov for at praecisere skoennet i forbindelse med nedenstaaende regler: - Regler om undersoegelse af person eller opholdsrum
s_107 Vurderer du, at der er behov for at praecisere skoennet i forbindelse med nedenstaaende regler: - Reglerne om fysisk magt for at hindre at barnet / den unge skader sig selv eller andre
s_2_133 I hvilken grad vurderer du, at voksenansvarsloven giver medarbejderne paa jeres institution/afdeling de noedvendige redskaber til at sikre den daglige omsorg for anbragte boern og unge?
s_108 Angiv hvor enig du er i nedenstaaende udsagn: - Medarbejderne paa vores institution/afdeling savner indimellem muligheden for at kunne benytte fysisk magt eller andre indgreb i hygiejne- og paaklaedningssituationer
s_109 Angiv hvor enig du er i nedenstaaende udsagn: - Medarbejderne paa vores institution/afdeling savner indimellem muligheden for at kunne benytte fysisk magt eller andre indgreb i forbindelse med opdragelsen af anbragte boern og unge
s_110 Angiv hvor enig du er i nedenstaaende udsagn: - Medarbejderne på vores institution/afdeling savner indimellem muligheden for i stoerre omfang at kunne benytte fysisk magt eller andre indgreb for at kunne beskytte de anbragte boern og unge paa vores afdeling eller andre personer.
s_111 Angiv hvor enig du er i nedenstaaende udsagn: - Muligheden for at tilbageholde anbragte boern og unge ved at aflaase yderdoere og vinduer i perioder er tilstraekkeligt til at sikre gode socialpaedagogiske forloeb
s_112 Angiv hvor enig du er i nedenstaaende udsagn: - Jeg mener, vi boer have mulighed for at tilbageholde anbragte boern og unge i laengere og flere perioder, end vi har i dag, hvis vi skal sikre gode socialpaedagogiske forloeb
s_1_7_1 Har medarbejderne paa jeres institution/afdeling deltaget i et opkvalificeringsforloeb inden for nedenstaaende temaer i 2017 eller 2018? (Ved et opkvalificeringsforloeb forstaas forloeb, der har haft til formaal at styrke dine kompetencer og forstaaelse inden for et bestemt tema. Herved forstaas altsaa ikke deciderede efter- og videreuddannelsesforloeb, der er ECTS-givende). - Metoder til konfliktforebyggelse og konflikthaandtering - Ja, et internt kursus/seminar
s_1_7_2 Har medarbejderne paa jeres institution/afdeling deltaget i et opkvalificeringsforloeb inden for nedenstaaende temaer i 2017 eller 2018? (Ved et opkvalificeringsforloeb forstaas forloeb, der har haft til formaal at styrke dine kompetencer og forstaaelse inden for et bestemt tema. Herved forstaas altsaa ikke deciderede efter- og videreuddannelsesforloeb, der er ECTS-givende). - Metoder til konfliktforebyggelse og konflikthaandtering - Ja, et eksternt kursus
s_1_7_3 Har medarbejderne paa jeres institution/afdeling deltaget i et opkvalificeringsforloeb inden for nedenstaaende temaer i 2017 eller 2018? (Ved et opkvalificeringsforloeb forstaas forloeb, der har haft til formaal at styrke dine kompetencer og forstaaelse inden for et bestemt tema. Herved forstaas altsaa ikke deciderede efter- og videreuddannelsesforloeb, der er ECTS-givende). - Metoder til konfliktforebyggelse og konflikthaandtering - Ja, et andet kursus
s_1_7_4 Har medarbejderne paa jeres institution/afdeling deltaget i et opkvalificeringsforloeb inden for nedenstaaende temaer i 2017 eller 2018? (Ved et opkvalificeringsforloeb forstaas forloeb, der har haft til formaal at styrke dine kompetencer og forstaaelse inden for et bestemt tema. Herved forstaas altsaa ikke deciderede efter- og videreuddannelsesforloeb, der er ECTS-givende). - Metoder til konfliktforebyggelse og konflikthaandtering - Nej, medarbejderne har ikke deltaget i et opkvalificeringsforloeb inden for temaet
s_113_1 Har medarbejderne paa jeres institution/afdeling deltaget i et opkvalificeringsforloeb inden for nedenstaaende temaer i 2017 eller 2018? (Ved et opkvalificeringsforloeb forstaas forloeb, der har haft til formaal at styrke dine kompetencer og forstaaelse inden for et bestemt tema. Herved forstaas altsaa ikke deciderede efter- og videreuddannelsesforloeb, der er ECTS-givende). - Reglerne i voksenansvarsloven
s_113_2 Har medarbejderne paa jeres institution/afdeling deltaget i et opkvalificeringsforloeb inden for nedenstaaende temaer i 2017 eller 2018? (Ved et opkvalificeringsforloeb forstaas forloeb, der har haft til formaal at styrke dine kompetencer og forstaaelse inden for et bestemt tema. Herved forstaas altsaa ikke deciderede efter- og videreuddannelsesforloeb, der er ECTS-givende). - Reglerne i voksenansvarsloven
s_113_3 Har medarbejderne paa jeres institution/afdeling deltaget i et opkvalificeringsforloeb inden for nedenstaaende temaer i 2017 eller 2018? (Ved et opkvalificeringsforloeb forstaas forloeb, der har haft til formaal at styrke dine kompetencer og forstaaelse inden for et bestemt tema. Herved forstaas altsaa ikke deciderede efter- og videreuddannelsesforloeb, der er ECTS-givende). - Reglerne i voksenansvarsloven
s_113_4 Har medarbejderne paa jeres institution/afdeling deltaget i et opkvalificeringsforloeb inden for nedenstaaende temaer i 2017 eller 2018? (Ved et opkvalificeringsforloeb forstaas forloeb, der har haft til formaal at styrke dine kompetencer og forstaaelse inden for et bestemt tema. Herved forstaas altsaa ikke deciderede efter- og videreuddannelsesforloeb, der er ECTS-givende). - Reglerne i voksenansvarsloven
s_131_1 Har medarbejderne paa jeres institution/afdeling deltaget i et opkvalificeringsforloeb inden for nedenstaaende temaer i 2017 eller 2018? (Ved et opkvalificeringsforloeb forstaas forloeb, der har haft til formaal at styrke dine kompetencer og forstaaelse inden for et bestemt tema. Herved forstaas altsaa ikke deciderede efter- og videreuddannelsesforloeb, der er ECTS-givende). - Anvendelse af bestemmelserne i voksenansvarsloven i praksis
s_131_2 Har medarbejderne paa jeres institution/afdeling deltaget i et opkvalificeringsforloeb inden for nedenstaaende temaer i 2017 eller 2018? (Ved et opkvalificeringsforloeb forstaas forloeb, der har haft til formaal at styrke dine kompetencer og forstaaelse inden for et bestemt tema. Herved forstaas altsaa ikke deciderede efter- og videreuddannelsesforloeb, der er ECTS-givende). - Anvendelse af bestemmelserne i voksenansvarsloven i praksis
s_131_3 Har medarbejderne paa jeres institution/afdeling deltaget i et opkvalificeringsforloeb inden for nedenstaaende temaer i 2017 eller 2018? (Ved et opkvalificeringsforloeb forstaas forloeb, der har haft til formaal at styrke dine kompetencer og forstaaelse inden for et bestemt tema. Herved forstaas altsaa ikke deciderede efter- og videreuddannelsesforloeb, der er ECTS-givende). - Anvendelse af bestemmelserne i voksenansvarsloven i praksis
s_131_4 Har medarbejderne paa jeres institution/afdeling deltaget i et opkvalificeringsforloeb inden for nedenstaaende temaer i 2017 eller 2018? (Ved et opkvalificeringsforloeb forstaas forloeb, der har haft til formaal at styrke dine kompetencer og forstaaelse inden for et bestemt tema. Herved forstaas altsaa ikke deciderede efter- og videreuddannelsesforloeb, der er ECTS-givende). - Anvendelse af bestemmelserne i voksenansvarsloven i praksis
s_132_2 Har medarbejderne paa jeres institution/afdeling deltaget i et opkvalificeringsforloeb inden for nedenstaaende temaer i 2017 eller 2018? (Ved et opkvalificeringsforloeb forstaas forloeb, der har haft til formaal at styrke dine kompetencer og forstaaelse inden for et bestemt tema. Herved forstaas altsaa ikke deciderede efter- og videreuddannelsesforloeb, der er ECTS-givende). - Forebyggelse af magtanvendelser
s_132_3 Har medarbejderne paa jeres institution/afdeling deltaget i et opkvalificeringsforloeb inden for nedenstaaende temaer i 2017 eller 2018? (Ved et opkvalificeringsforloeb forstaas forloeb, der har haft til formaal at styrke dine kompetencer og forstaaelse inden for et bestemt tema. Herved forstaas altsaa ikke deciderede efter- og videreuddannelsesforloeb, der er ECTS-givende). - Forebyggelse af magtanvendelser
s_132_4 Har medarbejderne paa jeres institution/afdeling deltaget i et opkvalificeringsforloeb inden for nedenstaaende temaer i 2017 eller 2018? (Ved et opkvalificeringsforloeb forstaas forloeb, der har haft til formaal at styrke dine kompetencer og forstaaelse inden for et bestemt tema. Herved forstaas altsaa ikke deciderede efter- og videreuddannelsesforloeb, der er ECTS-givende). - Forebyggelse af magtanvendelser
s_2_135 I hvilken grad vurderer du, at medarbejderne paa jeres institution/afdeling har de tilstraekkelige kompetencer i forbindelse med: - at forstaa og fortolke loven
s_2_136 I hvilken grad vurderer du, at medarbejderne paa jeres institution/afdeling har de tilstraekkelige kompetencer i forbindelse med: - at forebygge magtanvendelser og haandtere konflikter foer de udvikler sig, og det er noedvendigt at gribe til en magtanvendelse
s_2_137 I hvilken grad vurderer du, at medarbejderne paa jeres institution/afdeling har de tilstraekkelige kompetencer i forbindelse med: - at haandtere selve situationen, hvor det er noedvendigt at anvende magt og/eller foretage et indgreb
s_2_138 I hvilken grad vurderer du, at medarbejderne paa jeres institution/afdeling har de tilstraekkelige kompetencer i forbindelse med: - at haandtere opfoelgningen paa magtanvendelsen, herunder opfoelgningen med barnet/den unge og registrering mv.
s_1_10 Hvad er din uddannelsesmæssige baggrund?
s_121 Har du en lederuddannelse
s_1_17 Hvad er din anciennitet (antal års erfaring med at arbejde med jeres målgruppe)?
asted Anbringelsessted
type Respondenttype
tilb_na Baggrundsoplysninger - Tilbudsnavn
uuid Baggrundsoplysninger - UUID Tilbud
virk_for Baggrundsoplysninger - Virksomhedsform
ansatte Baggrundsoplysninger - Total antal ansatte
led_fler Baggrundsoplysninger - Leder for flere institutioner