ID_numbers |
Respondent ID |
s_1_4 |
Hvad er din primaere uddannelsesmaessige baggrund |
s_2_2 |
Hvilken stilling er du ansat i |
s_1_7 |
Hvad er din anciennitet (antal aars erfaring med at arbejde med jeres maalgruppe) |
s_1_5 |
Har du en eller flere efter- eller videreuddannelser (fx diplom-, master- eller kandidatuddannelse) |
s_2_5_8 |
Har der paa jeres institution siden starten af 2017 vaeret boern og unge med psykiske og fysiske funktionsnedsaettelser |
s_1_11 |
I hvor hoej grad vurderer du, at I som medarbejdergruppe har de faglige, relationelle og personlige kompetencer, der er noedvendige i forhold til jeres maalsaetninger og maalgruppe |
s_1_12 |
I hvor hoej grad vurderer du, at jeres vikarer har de faglige, relationelle og personlige kompetencer, der er noedvendige i forhold til jeres maalsætninger og maalgruppe |
s_1_14 |
I hvor hoej grad vurderer du, at yderligere kompetenceudvikling vil mindske omfanget af konflikter og magtanvendelser |
s_1_16 |
I hvor hoej grad vurderer du, at yderligere kompetenceudvikling vil understoette de anbragte boern og unges udvikling og trivsel |
s_25 |
Hvor ofte oplever du situationer, der er udfordrende for dig |
s_1_19 |
I hvilken grad vurderer du, at yderligere ydre sikkerhedsforanstaltninger kan hindre roemning på din institution |
s_1_21 |
I hvilken grad vurderer du, at yderligere ydre sikkerhedsforanstaltninger vil kunne hindre forsoeg på indsmugling og /eller fremme fund af indsmuglede vaaben på din institution |
s_1_23 |
I hvilken grad vurderer du, at yderligere ydre sikkerhedsforanstaltninger vil kunne hindre forsoeg på indsmugling eller indsmuglede euforiserende stoffer på din institution |
s_1_25a |
Oplever du dilemmaer mellem ydre sikkerhed paa den ene side og de unges trivsel og udvikling paa den anden |
s_1_26 |
Vurderer du, at yderligere ydre sikkerhed vil faa konsekvenser for muligheden for at styrke/arbejde med de unges trivsel og udvikling |
s_2_68 |
I hvilken grad oplever du, at myndighedssagsbehandlere har tilstraekkelig viden om, hvilke boern og unge der er i maalgruppen for jeres doegninstitution |
s_2_69 |
I hvilken grad oplever du, at myndighedssagsbehandlere anbringer alene boern inden for maalgruppen paa jeres institution |
s_2_70 |
I hvilken grad oplever du, at myndighedssagsbehandlere tilrettelaegger handleplaner for anbragte boern og unge ud fra viden om jeres befoejelser ift. at foretage magtanvendelser og indgreb |
s_2_71 |
I hvilken grad oplever du, at den nuvaerende gruppe af boern og unge anbragt paa jeres institution har en hoejere belastningsgrad end de boern og unge, som blev anbragt paa institutionen i den foerste periode, hvor den fungerede som delvis lukket doegninstitution/afdeling |
s_2_72 |
I hvilken grad oplever du, at den nuvaerende gruppe af boern og unge anbragt paa jeres institution har en lavere belastningsgrad end de boern og unge, som blev anbragt paa institutionen i den foerste periode, hvor den fungerede som delvis lukket doegninstitution/afdeling |
s_2_73 |
I hvilken grad oplever du, at den nuvaerende gruppe af boern og unge anbragt paa jeres institution har en anden type af udfordringer end de boern og unge, som blev anbragt paa institutionen i den foerste periode, hvor den fungerede som delvis lukket doegninstitution/afdeling |
s_2_74 |
I hvilken grad oplever du, at muligheden for at aflaase yderdoere og vinduer i perioder, samt muligheden for at kunne fastholde boern eller unge fysisk, styrker den socialpaedagogiske behandling maalgruppen modtager |
s_2_75 |
Angiv hvor enig du er i nedenstaaende to udsagn: Delvis lukkede doegninstitutioner og afdelinger formaar i hoejere grad end alm. doegninstitutioner og socialpaedagogiske opholdssteder at fastholde boern og unge i maalgruppen i et socialpaedagogisk behandlingsforloeb |
s_2_139 |
Angiv hvor enig du er i nedenstaaende to udsagn: Delvis lukkede doegninstitutioner og afdelinger formaar i hoejere grad end sikrede og saerligt sikrede doegninstitutioner og afdelinger at tilbyde boern og unge i maalgruppen en intens og struktureret behandlingsindsats |
s_2_36 |
Hvilket af foelgende udsagn beskriver bedst dit kendskab til voksenansvarsloven |
s_2_7_2 |
I det foelgende vil vi bede dig angive, hvor enig/uenig du er i en raekke udsagn vedr. fysisk magtanvendelse - I dagligdagen er det let at vurdere, hvorvidt der er behov for at anvende fysisk magt mod et barn/en ung |
s_2_7_5 |
I det foelgende vil vi bede dig angive, hvor enig/uenig du er i en raekke udsagn vedr. fysisk magtanvendelse - I dagligdagen er det let at vurdere, om man har brugt fysisk magt over for et barn/en ung |
s_2_7_6 |
I det foelgende vil vi bede dig angive, hvor enig/uenig du er i en raekke udsagn vedr. fysisk magtanvendelse - I dagligdagen er det let at vurdere, om der er hjemmel til at bruge fysisk magt over for et barn/ en ung |
s_2_3_1 |
Hvilke forhold kan goere det vanskeligt at vurdere, hvorvidt der er behov for at anvende et fysisk indgreb mod et barn/en ung? - Det er ofte vanskeligt at vurdere, hvornaar barnet/den unge udgoer tilstraekkelig fare for sig selv |
s_2_3_2 |
Hvilke forhold kan goere det vanskeligt at vurdere, hvorvidt der er behov for at anvende et fysisk indgreb mod et barn/en ung? - Det er ofte vanskeligt at vurdere, hvornaar barnet/den unge udgoer tilstraekkelig fare for andre |
s_2_3_3 |
Hvilke forhold kan goere det vanskeligt at vurdere, hvorvidt der er behov for at anvende et fysisk indgreb mod et barn/en ung? - Det er ofte vanskeligt at vurdere, om det er noedvendigt at gribe ind i barnets eller den unges selvbestemmelsesret for at kunne drage den noedvendige daglige omsorg for barnet eller den unge |
s_2_3_4 |
Hvilke forhold kan goere det vanskeligt at vurdere, hvorvidt der er behov for at anvende et fysisk indgreb mod et barn/en ung? - Andet, beskriv: |
s_2_3_5 |
Hvilke forhold kan goere det vanskeligt at vurdere, hvorvidt der er behov for at anvende et fysisk indgreb mod et barn/en ung? - Ved ikke |
s_48 |
Angiv venligst hvor ofte du oplever, at det paa jeres afdeling er noedvendigt at goere brug af disse typer af indgreb og magtanvendelse - Fastholde barnet/den unge i hygiejne- og paaklaedningssituationer |
s_49 |
Angiv venligst hvor ofte du oplever, at det paa jeres afdeling er noedvendigt at goere brug af disse typer af indgreb og magtanvendelse - Regulere barnet/den unges adgang til internettet, herunder sociale medier |
s_50 |
Angiv venligst hvor ofte du oplever, at det paa jeres afdeling er noedvendigt at goere brug af disse typer af indgreb og magtanvendelse - Anvende rusmiddeltest (§ 5) |
s_51 |
Angiv venligst hvor ofte du oplever, at det paa jeres afdeling er noedvendigt at goere brug af disse typer af indgreb og magtanvendelse - Fysisk guide et barn eller en ung (§ 6) |
s_52 |
Angiv venligst hvor ofte du oplever, at det paa jeres afdeling er noedvendigt at goere brug af disse typer af indgreb og magtanvendelse - I oevrigt anvende fysisk magt som en del af den daglige omsorg |
s_53 |
Angiv venligst hvor ofte du oplever, at det paa jeres afdeling er noedvendigt at goere brug af disse typer af indgreb og magtanvendelse - Hindre barnet eller den unge i at oedelægge ting ved at bruge fysisk magt mod barnet/den unge (§ 8) |
s_54 |
Angiv venligst hvor ofte du oplever, at det paa jeres afdeling er noedvendigt at goere brug af disse typer af indgreb og magtanvendelse - Fastholde eller fjerne barnet eller den unge, fordi barnet / den unge udviste en adfaerd, hvor vedkommende var til fare for sig selv eller andre (§ 9) |
s_55 |
Angiv venligst hvor ofte du oplever, at det paa jeres afdeling er noedvendigt at goere brug af disse typer af indgreb og magtanvendelse - Hente et anbragt barn eller ung, der er stukket af, og hvor I mener, der er risiko for skade paa barnet / den unge selv eller andre (§ 10) |
s_60 |
Angiv venligst hvor ofte du oplever, at det paa jeres afdeling er noedvendigt at goere brug af disse typer af indgreb og magtanvendelse - Tilbageholde barnet/ den unge ved at aflaase doere og vinduer (§ 12) |
s_56 |
Angiv venligst hvor ofte du oplever, at det paa jeres afdeling er noedvendigt at goere brug af disse typer af indgreb og magtanvendelse - Fastholde barnet eller den unge med fysisk magt, fordi vedkommende vil forlade institutionen (§ 13) |
s_57 |
Angiv venligst hvor ofte du oplever, at det paa jeres afdeling er noedvendigt at goere brug af disse typer af indgreb og magtanvendelse - Undersoege barnets eller den unges person el. opholdsrum ved mistanke (§ 16 stk. 1) |
s_59 |
Angiv venligst hvor ofte du oplever, at det paa jeres afdeling er noedvendigt at goere brug af disse typer af indgreb og magtanvendelse - Tage effekter i bevaring (§ 16 stk. 6) |
s_2_1412 |
Angiv venligst hvor ofte du oplever, at det paa jeres afdeling er noedvendigt at goere brug af disse typer af indgreb og magtanvendelse - I oevrigt foretage indgreb og magtanvendelser |
s_2__20 |
Hvilke situationer har foert til disse indgreb og magtanvendelser? (Saet gerne flere krydser) - Mundtlige konflikter med andre boern/unge |
s_2__21 |
Hvilke situationer har foert til disse indgreb og magtanvendelser? (Saet gerne flere krydser) - Mundtlige konflikter med en ansat |
s_2__22 |
Hvilke situationer har foert til disse indgreb og magtanvendelser? (Saet gerne flere krydser) - Fysiske konflikter med andre boern/unge |
s_2__23 |
Hvilke situationer har foert til disse indgreb og magtanvendelser? (Saet gerne flere krydser) - Fysiske konflikter med en ansat |
s_2__24 |
Hvilke situationer har foert til disse indgreb og magtanvendelser? (Saet gerne flere krydser) - Fysisk selvskadende adfaerd |
s_2__25 |
Hvilke situationer har foert til disse indgreb og magtanvendelser? (Saet gerne flere krydser) - Anden form for selvskadende adfaerd, hvilken: |
s_2__26 |
Hvilke situationer har foert til disse indgreb og magtanvendelser? (Saet gerne flere krydser) - Barnet/den unge ville ikke deltage i personlig pleje eller hygiejne (fx tandboerstning, bad, paaklaedning) |
s_2__27 |
Hvilke situationer har foert til disse indgreb og magtanvendelser? (Saet gerne flere krydser) - Barnet/den unge ville ikke modtage medicin |
s_2__28 |
Hvilke situationer har foert til disse indgreb og magtanvendelser? (Saet gerne flere krydser) - Barnet/den unge ville forlade institutionen uden tilladelse |
s_2__29 |
Hvilke situationer har foert til disse indgreb og magtanvendelser? (Saet gerne flere krydser) - Andet, beskriv: |
s_2__30 |
Hvilke situationer har foert til disse indgreb og magtanvendelser? (Saet gerne flere krydser) - Ved ikke |
s_62 |
Har du inden for det seneste par aar oplevet, at en kollega paa din afdeling har optraadt ydmygende, haanende eller nedvaerdigende over for et anbragt barn eller en anbragt ung? |
s_63 |
Hvilket af nedenstaaende udsagn kendetegner bedst de situationer, hvor I skal give et anbragt barn eller ung medicin? |
s_2_42 |
I hvilken grad vurderer du, at der er behov for oeget brug af teknologi for at yde tilstraekkelig omsorg for anbragte boern og unge som har psykiske og/eller fysiske funktionsnedsaettelser? |
s_2_77 |
Vurderer du, at voksenansvarsloven giver dig mulighed for at foretage de noedvendige indgreb for at sikre den daglige omsorg for anbragte boern og unge med funktionsnedsaettelser? |
s_2_78 |
I hvilken grad vurderer du, at du er fortrolig med indberetningspligten forstaaet på den maade, at du ved hvad der skal indberettes, hvornaar og hvordan? |
s_2_80 |
Herunder fremgaar nogle udsagn om jeres praksis omkring registrering og indberetning af magtanvendelser og indgreb. Angiv i hvilken grad du oplever, at udsagnene er passende for jeres afdeling: - Vi faar oftest boernenes/de unges udtalelse om haendelsen inden for de fastsatte 24 timer |
s_2_81 |
Herunder fremgaar nogle udsagn om jeres praksis omkring registrering og indberetning af magtanvendelser og indgreb. Angiv i hvilken grad du oplever, at udsagnene er passende for jeres afdeling: - Boernene/de unge er ivrige for at fortaelle, hvordan de har oplevet haendelsen |
s_2_82 |
Herunder fremgaar nogle udsagn om jeres praksis omkring registrering og indberetning af magtanvendelser og indgreb. Angiv i hvilken grad du oplever, at udsagnene er passende for jeres afdeling: - Boernenes/de unges beskrivelser af haendelsesforloebene er vaerdifulde ift. fremtidig forebyggelse af magtanvendelse/indgreb |
s_2_83 |
Herunder fremgaar nogle udsagn om jeres praksis omkring registrering og indberetning af magtanvendelser og indgreb. Angiv i hvilken grad du oplever, at udsagnene er passende for jeres afdeling: - Det er vanskeligt at orientere foraeldremyndighedsindehaver om en magtanvendelse |
s_2_84 |
Herunder fremgaar nogle udsagn om jeres praksis omkring registrering og indberetning af magtanvendelser og indgreb. Angiv i hvilken grad du oplever, at udsagnene er passende for jeres afdeling: - Boernene/de unge gider ikke udtale sig om haendelsen |
s_2_86 |
Herunder fremgaar nogle udsagn om jeres praksis omkring registrering og indberetning af magtanvendelser og indgreb. Angiv i hvilken grad du oplever, at udsagnene er passende for jeres afdeling: - Det giver ikke mening at faa boernenes/de unges udtalelse om haendelsen saa kort tid efter en ophedet situation |
s_2_87 |
Herunder fremgaar nogle udsagn om jeres praksis omkring registrering og indberetning af magtanvendelser og indgreb. Angiv i hvilken grad du oplever, at udsagnene er passende for jeres afdeling: - Vi registrerer fysisk guidning og andre mindre indgribende former for magt (fx kortvarig fastholdelse og bortvisning fra faellesrum) |
s_2_89 |
I hvilken grad foelger I op paa magtanvendelser og andre indgreb? |
s_2_90 |
I hvilken grad vurderer du, at registreringen af magtanvendelser og andre indgreb (baade de lovpligtige registreringer og eventuelle interne registreringer) giver anledning til refleksion og laering blandt dig og dine kolleger? |
s_2_91 |
I hvilken grad vurderer du, at registreringen af magtanvendelser og andre indgreb bidrager til at forebygge fremtidige magtanvendelser og indgreb? |
s_2_88 |
I hvilken grad vurderer du, at voksenansvarsloven har tydeliggjort hvilke former for magtanvendelse og indgreb over for anbragte boern og unge, som I paa jeres afdeling maa goere brug af? |
s_65 |
Vurderer du, at voksenansvarsloven er klar og tydelig? |
s_66_1 |
Paa hvilke omraader vurderer du, at voksenansvarsloven er uklar? |
s_66_2 |
Paa hvilke omraader vurderer du, at voksenansvarsloven er uklar? (saet evt. flere krydser) - Ift. skelnen mellem magtanvendelse og omsorg |
s_66_3 |
Paa hvilke omraader vurderer du, at voksenansvarsloven er uklar? (saet evt. flere krydser) - Ift. skelnen mellem fysisk guidning og fysisk magt |
s_66_4 |
Paa hvilke omraader vurderer du, at voksenansvarsloven er uklar? (saet evt. flere krydser) - Ift. sikring af personalets rettigheder |
s_66_5 |
Paa hvilke omraader vurderer du, at voksenansvarsloven er uklar? (saet evt. flere krydser) - Ift. sikring af boern og unges rettigheder |
s_66_6 |
Paa hvilke omraader vurderer du, at voksenansvarsloven er uklar? (saet evt. flere krydser) - Ift. noedvaerge |
s_66_7 |
Paa hvilke omraader vurderer du, at voksenansvarsloven er uklar? (saet evt. flere krydser) - Ift. tilbagefoersel |
s_66_8 |
Paa hvilke omraader vurderer du, at voksenansvarsloven er uklar? (saet evt. flere krydser) - Ift. kan vs. skal-bestemmelser (dvs. hvorvidt personale har ret eller pligt til at benytte sig af forskellige former for magtanvendelse og indgreb) |
s_66_9 |
Paa hvilke omraader vurderer du, at voksenansvarsloven er uklar? (saet evt. flere krydser) - Andre omraader |
s_66_10 |
Paa hvilke omraader vurderer du, at voksenansvarsloven er uklar? (saet evt. flere krydser) - Ved ikke |
s_2_93 |
I hvilken grad vurderer du, at voksenansvarsloven giver dig de noedvendige redskaber til at sikre den daglige omsorg for anbragte boern og unge? |
s_67 |
Angiv hvor enig du er i nedenstaaende udsagn: - Jeg savner indimellem muligheder for at kunne benytte fysisk magt eller andre indgreb i hygiejne- og paaklaedningssituationer |
s_68 |
Angiv hvor enig du er i nedenstaaende udsagn: - Jeg savner indimellem muligheder for at kunne benytte fysisk magt eller andre indgreb i forbindelse med opdragelsen af anbragte boern og unge |
s_69 |
Angiv hvor enig du er i nedenstaaende udsagn: - Jeg savner indimellem muligheder for i stoerre omfang at kunne benytte fysisk magt eller andre indgreb for at kunne beskytte de anbragte boern og unge paa vores afdeling eller andre personer |
s_70 |
Angiv hvor enig du er i nedenstaaende udsagn: - Muligheden for at tilbageholde anbragte boern og unge ved at aflaase yderdoere og vinduer i perioder er tilstraekkelig til at sikre gode socialpaedagogiske forloeb |
s_71 |
Angiv hvor enig du er i nedenstaaende udsagn: - Jeg mener, vi boer have mulighed for at tilbageholde anbragte boern og unge i laengere og i flere perioder, end vi har i dag, hvis vi skal sikre gode socialpaedagogiske forloeb |
s_1_7_5 |
Har du deltaget i et opkvalificeringsforloeb inden for nedenstaaende temaer i 2017 eller 2018? (Ved et opkvalificeringsforloeb forstaas forloeb, der har haft til formaal at styrke dine kompetencer og forstaaelse inden for et bestemt tema. Herved forstaas altsaa ikke deciderede efter- og videreuddannelsesforloeb, der er ECTS-givende). - Institutionens maalgruppe og de unges behov, herunder udredning - Ja, et internt kursus/seminar |
s_1_7_6 |
Har du deltaget i et opkvalificeringsforloeb inden for nedenstaaende temaer i 2017 eller 2018? (Ved et opkvalificeringsforloeb forstaas forloeb, der har haft til formaal at styrke dine kompetencer og forstaaelse inden for et bestemt tema. Herved forstaas altsaa ikke deciderede efter- og videreuddannelsesforloeb, der er ECTS-givende). - Institutionens maalgruppe og de unges behov, herunder udredning - Ja, et eksternt kursus |
s_1_7_7 |
Har du deltaget i et opkvalificeringsforloeb inden for nedenstaaende temaer i 2017 eller 2018? (Ved et opkvalificeringsforloeb forstaas forloeb, der har haft til formaal at styrke dine kompetencer og forstaaelse inden for et bestemt tema. Herved forstaas altsaa ikke deciderede efter- og videreuddannelsesforloeb, der er ECTS-givende). - Institutionens maalgruppe og de unges behov, herunder udredning - Ja, et andet kursus |
s_1_7_8 |
Har du deltaget i et opkvalificeringsforloeb inden for nedenstaaende temaer i 2017 eller 2018? (Ved et opkvalificeringsforloeb forstaas forloeb, der har haft til formaal at styrke dine kompetencer og forstaaelse inden for et bestemt tema. Herved forstaas altsaa ikke deciderede efter- og videreuddannelsesforloeb, der er ECTS-givende). - Institutionens maalgruppe og de unges behov, herunder udredning - Nej, jeg har ikke deltaget i et opklavificeringsforloeb inden for teamet |
s_1_7_9 |
Har du deltaget i et opkvalificeringsforloeb inden for nedenstaaende temaer i 2017 eller 2018? (Ved et opkvalificeringsforloeb forstaas forloeb, der har haft til formaal at styrke dine kompetencer og forstaaelse inden for et bestemt tema. Herved forstaas altsaa ikke deciderede efter- og videreuddannelsesforloeb, der er ECTS-givende). - Metoder der kan understoette maalgruppens sundhed, trivsel og udvikling - Ja, et internt kursus/seminar |
s_1__10 |
Har du deltaget i et opkvalificeringsforloeb inden for nedenstaaende temaer i 2017 eller 2018? (Ved et opkvalificeringsforloeb forstaas forloeb, der har haft til formaal at styrke dine kompetencer og forstaaelse inden for et bestemt tema. Herved forstaas altsaa ikke deciderede efter- og videreuddannelsesforloeb, der er ECTS-givende). - Metoder der kan understoette maalgruppens sundhed, trivsel og udvikling - Ja, et eksternt kursus |
s_1__11 |
Har du deltaget i et opkvalificeringsforloeb inden for nedenstaaende temaer i 2017 eller 2018? (Ved et opkvalificeringsforloeb forstaas forloeb, der har haft til formaal at styrke dine kompetencer og forstaaelse inden for et bestemt tema. Herved forstaas altsaa ikke deciderede efter- og videreuddannelsesforloeb, der er ECTS-givende). - Metoder der kan understoette maalgruppens sundhed, trivsel og udvikling - Ja, et andet kursus |
s_1__12 |
Har du deltaget i et opkvalificeringsforloeb inden for nedenstaaende temaer i 2017 eller 2018? (Ved et opkvalificeringsforloeb forstaas forloeb, der har haft til formaal at styrke dine kompetencer og forstaaelse inden for et bestemt tema. Herved forstaas altsaa ikke deciderede efter- og videreuddannelsesforloeb, der er ECTS-givende). - Metoder der kan understoette maalgruppens sundhed, trivsel og udvikling - Nej, jeg har ikke deltaget i et opklavificeringsforloeb inden for teamet |
s_1__13 |
Har du deltaget i et opkvalificeringsforloeb inden for nedenstaaende temaer i 2017 eller 2018? (Ved et opkvalificeringsforloeb forstaas forloeb, der har haft til formaal at styrke dine kompetencer og forstaaelse inden for et bestemt tema. Herved forstaas altsaa ikke deciderede efter- og videreuddannelsesforloeb, der er ECTS-givende). - Metoder til konfliktforebyggelse og konflikthaandtering - Ja, et internt kursus/seminar |
s_1__14 |
Har du deltaget i et opkvalificeringsforloeb inden for nedenstaaende temaer i 2017 eller 2018? (Ved et opkvalificeringsforloeb forstaas forloeb, der har haft til formaal at styrke dine kompetencer og forstaaelse inden for et bestemt tema. Herved forstaas altsaa ikke deciderede efter- og videreuddannelsesforloeb, der er ECTS-givende). - Metoder til konfliktforebyggelse og konflikthaandtering - Ja, et eksternt kursus |
s_1__15 |
Har du deltaget i et opkvalificeringsforloeb inden for nedenstaaende temaer i 2017 eller 2018? (Ved et opkvalificeringsforloeb forstaas forloeb, der har haft til formaal at styrke dine kompetencer og forstaaelse inden for et bestemt tema. Herved forstaas altsaa ikke deciderede efter- og videreuddannelsesforloeb, der er ECTS-givende). - Metoder til konfliktforebyggelse og konflikthaandtering - Ja, et andet kursus |
s_1__16 |
Har du deltaget i et opkvalificeringsforloeb inden for nedenstaaende temaer i 2017 eller 2018? (Ved et opkvalificeringsforloeb forstaas forloeb, der har haft til formaal at styrke dine kompetencer og forstaaelse inden for et bestemt tema. Herved forstaas altsaa ikke deciderede efter- og videreuddannelsesforloeb, der er ECTS-givende). - Metoder til konfliktforebyggelse og konflikthaandtering - Nej, jeg har ikke deltaget i et opklavificeringsforloeb inden for teamet |
s_1__17 |
Har du deltaget i et opkvalificeringsforloeb inden for nedenstaaende temaer i 2017 eller 2018? (Ved et opkvalificeringsforloeb forstaas forloeb, der har haft til formaal at styrke dine kompetencer og forstaaelse inden for et bestemt tema. Herved forstaas altsaa ikke deciderede efter- og videreuddannelsesforloeb, der er ECTS-givende). - Reglerne i voksenansvarsloven - Ja, et internt kursus/seminar |
s_1__18 |
Har du deltaget i et opkvalificeringsforloeb inden for nedenstaaende temaer i 2017 eller 2018? (Ved et opkvalificeringsforloeb forstaas forloeb, der har haft til formaal at styrke dine kompetencer og forstaaelse inden for et bestemt tema. Herved forstaas altsaa ikke deciderede efter- og videreuddannelsesforloeb, der er ECTS-givende). - Reglerne i voksenansvarsloven - Ja, et eksternt kursus |
s_1__19 |
Har du deltaget i et opkvalificeringsforloeb inden for nedenstaaende temaer i 2017 eller 2018? (Ved et opkvalificeringsforloeb forstaas forloeb, der har haft til formaal at styrke dine kompetencer og forstaaelse inden for et bestemt tema. Herved forstaas altsaa ikke deciderede efter- og videreuddannelsesforloeb, der er ECTS-givende). - Reglerne i voksenansvarsloven - Ja, et andet kursus |
s_1__20 |
Har du deltaget i et opkvalificeringsforloeb inden for nedenstaaende temaer i 2017 eller 2018? (Ved et opkvalificeringsforloeb forstaas forloeb, der har haft til formaal at styrke dine kompetencer og forstaaelse inden for et bestemt tema. Herved forstaas altsaa ikke deciderede efter- og videreuddannelsesforloeb, der er ECTS-givende). - Reglerne i voksenansvarsloven - Nej, jeg har ikke deltaget i et opklavificeringsforloeb inden for teamet |
s_1__21 |
Har du deltaget i et opkvalificeringsforloeb inden for nedenstaaende temaer i 2017 eller 2018? (Ved et opkvalificeringsforloeb forstaas forloeb, der har haft til formaal at styrke dine kompetencer og forstaaelse inden for et bestemt tema. Herved forstaas altsaa ikke deciderede efter- og videreuddannelsesforloeb, der er ECTS-givende). - Anvendelse af bestemmelserne i voksenansvarsloven i praksis - Ja, et internt kursus/seminar |
s_1__22 |
Har du deltaget i et opkvalificeringsforloeb inden for nedenstaaende temaer i 2017 eller 2018? (Ved et opkvalificeringsforloeb forstaas forloeb, der har haft til formaal at styrke dine kompetencer og forstaaelse inden for et bestemt tema. Herved forstaas altsaa ikke deciderede efter- og videreuddannelsesforloeb, der er ECTS-givende). - Anvendelse af bestemmelserne i voksenansvarsloven i praksis - Ja, et eksternt kursus |
s_1__23 |
Har du deltaget i et opkvalificeringsforloeb inden for nedenstaaende temaer i 2017 eller 2018? (Ved et opkvalificeringsforloeb forstaas forloeb, der har haft til formaal at styrke dine kompetencer og forstaaelse inden for et bestemt tema. Herved forstaas altsaa ikke deciderede efter- og videreuddannelsesforloeb, der er ECTS-givende). - Anvendelse af bestemmelserne i voksenansvarsloven i praksis - Ja, et andet kursus |
s_1__24 |
Har du deltaget i et opkvalificeringsforloeb inden for nedenstaaende temaer i 2017 eller 2018? (Ved et opkvalificeringsforloeb forstaas forloeb, der har haft til formaal at styrke dine kompetencer og forstaaelse inden for et bestemt tema. Herved forstaas altsaa ikke deciderede efter- og videreuddannelsesforloeb, der er ECTS-givende). - Anvendelse af bestemmelserne i voksenansvarsloven i praksis - Nej, jeg har ikke deltaget i et opklavificeringsforloeb inden for teamet |
s_1__25 |
Har du deltaget i et opkvalificeringsforloeb inden for nedenstaaende temaer i 2017 eller 2018? (Ved et opkvalificeringsforloeb forstaas forloeb, der har haft til formaal at styrke dine kompetencer og forstaaelse inden for et bestemt tema. Herved forstaas altsaa ikke deciderede efter- og videreuddannelsesforloeb, der er ECTS-givende). - Forebyggelse af magtanvendelser - Ja, et internt kursus/seminar |
s_1__26 |
Har du deltaget i et opkvalificeringsforloeb inden for nedenstaaende temaer i 2017 eller 2018? (Ved et opkvalificeringsforloeb forstaas forloeb, der har haft til formaal at styrke dine kompetencer og forstaaelse inden for et bestemt tema. Herved forstaas altsaa ikke deciderede efter- og videreuddannelsesforloeb, der er ECTS-givende). - Forebyggelse af magtanvendelser - Ja, et eksternt kursus |
s_1__27 |
Har du deltaget i et opkvalificeringsforloeb inden for nedenstaaende temaer i 2017 eller 2018? (Ved et opkvalificeringsforloeb forstaas forloeb, der har haft til formaal at styrke dine kompetencer og forstaaelse inden for et bestemt tema. Herved forstaas altsaa ikke deciderede efter- og videreuddannelsesforloeb, der er ECTS-givende). - Forebyggelse af magtanvendelser - Ja, et andet kursus |
s_1__28 |
Har du deltaget i et opkvalificeringsforloeb inden for nedenstaaende temaer i 2017 eller 2018? (Ved et opkvalificeringsforloeb forstaas forloeb, der har haft til formaal at styrke dine kompetencer og forstaaelse inden for et bestemt tema. Herved forstaas altsaa ikke deciderede efter- og videreuddannelsesforloeb, der er ECTS-givende). - Forebyggelse af magtanvendelser - Nej, jeg har ikke deltaget i et opklavificeringsforloeb inden for teamet |
s_2_95 |
I hvilken grad vurderer du, at du har de tilstraekkelige kompetencer i forbindelse med: - ? at forstaa og fortolke loven |
s_2_96 |
I hvilken grad vurderer du, at du har de tilstraekkelige kompetencer i forbindelse med: - ? at forebygge magtanvendelser og haandtere konflikter foer de udvikler sig, og det er noedvendigt at gribe til en magtanvendelse |
s_2_97 |
I hvilken grad vurderer du, at du har de tilstraekkelige kompetencer i forbindelse med: - ? at haandtere selve situationen, hvor det er noedvendigt at anvende magt og/eller foretage et indgreb |
s_2_98 |
I hvilken grad vurderer du, at du har de tilstraekkelige kompetencer i forbindelse med: - ? at haandtere opfoelgningen paa magtanvendelsen, herunder opfoelgningen med barnet/den unge og registrering mv. |
asted |
Anbringelsessted |
type |
Respondenttype |
tilb_na |
Baggrundsoplysninger - Tilbudsnavn |
uuid |
Baggrundsoplysninger - UUID Tilbud |
tilb_pla |
Hvor mange pladser har institutionen? |
tilb_typ |
Type af tilbud |
ansatte |
Hvor mange ansatte er der på din institution? |
led_fler |
Baggrundsoplysninger - Leder for flere institutioner |