Tabel

delvis_lukkede_medarbejdere


Beskrivelse ?

Spørgeskemadata fra delvis lukkede institutioners medarbejdere

Størrelse (Antal rækker) ?

76

Indhold (Kolonner/variable) ?

Navn Indhold
ID_numbers Respondent ID
s_1_4 Hvad er din primaere uddannelsesmaessige baggrund
s_2_2 Hvilken stilling er du ansat i
s_1_7 Hvad er din anciennitet (antal aars erfaring med at arbejde med jeres maalgruppe)
s_1_5 Har du en eller flere efter- eller videreuddannelser (fx diplom-, master- eller kandidatuddannelse)
s_2_5_8 Har der paa jeres institution siden starten af 2017 vaeret boern og unge med psykiske og fysiske funktionsnedsaettelser
s_1_11 I hvor hoej grad vurderer du, at I som medarbejdergruppe har de faglige, relationelle og personlige kompetencer, der er noedvendige i forhold til jeres maalsaetninger og maalgruppe
s_1_12 I hvor hoej grad vurderer du, at jeres vikarer har de faglige, relationelle og personlige kompetencer, der er noedvendige i forhold til jeres maalsætninger og maalgruppe
s_1_14 I hvor hoej grad vurderer du, at yderligere kompetenceudvikling vil mindske omfanget af konflikter og magtanvendelser
s_1_16 I hvor hoej grad vurderer du, at yderligere kompetenceudvikling vil understoette de anbragte boern og unges udvikling og trivsel
s_25 Hvor ofte oplever du situationer, der er udfordrende for dig
s_1_19 I hvilken grad vurderer du, at yderligere ydre sikkerhedsforanstaltninger kan hindre roemning på din institution
s_1_21 I hvilken grad vurderer du, at yderligere ydre sikkerhedsforanstaltninger vil kunne hindre forsoeg på indsmugling og /eller fremme fund af indsmuglede vaaben på din institution
s_1_23 I hvilken grad vurderer du, at yderligere ydre sikkerhedsforanstaltninger vil kunne hindre forsoeg på indsmugling eller indsmuglede euforiserende stoffer på din institution
s_1_25a Oplever du dilemmaer mellem ydre sikkerhed paa den ene side og de unges trivsel og udvikling paa den anden
s_1_26 Vurderer du, at yderligere ydre sikkerhed vil faa konsekvenser for muligheden for at styrke/arbejde med de unges trivsel og udvikling
s_2_68 I hvilken grad oplever du, at myndighedssagsbehandlere har tilstraekkelig viden om, hvilke boern og unge der er i maalgruppen for jeres doegninstitution
s_2_69 I hvilken grad oplever du, at myndighedssagsbehandlere anbringer alene boern inden for maalgruppen paa jeres institution
s_2_70 I hvilken grad oplever du, at myndighedssagsbehandlere tilrettelaegger handleplaner for anbragte boern og unge ud fra viden om jeres befoejelser ift. at foretage magtanvendelser og indgreb
s_2_71 I hvilken grad oplever du, at den nuvaerende gruppe af boern og unge anbragt paa jeres institution har en hoejere belastningsgrad end de boern og unge, som blev anbragt paa institutionen i den foerste periode, hvor den fungerede som delvis lukket doegninstitution/afdeling
s_2_72 I hvilken grad oplever du, at den nuvaerende gruppe af boern og unge anbragt paa jeres institution har en lavere belastningsgrad end de boern og unge, som blev anbragt paa institutionen i den foerste periode, hvor den fungerede som delvis lukket doegninstitution/afdeling
s_2_73 I hvilken grad oplever du, at den nuvaerende gruppe af boern og unge anbragt paa jeres institution har en anden type af udfordringer end de boern og unge, som blev anbragt paa institutionen i den foerste periode, hvor den fungerede som delvis lukket doegninstitution/afdeling
s_2_74 I hvilken grad oplever du, at muligheden for at aflaase yderdoere og vinduer i perioder, samt muligheden for at kunne fastholde boern eller unge fysisk, styrker den socialpaedagogiske behandling maalgruppen modtager
s_2_75 Angiv hvor enig du er i nedenstaaende to udsagn: Delvis lukkede doegninstitutioner og afdelinger formaar i hoejere grad end alm. doegninstitutioner og socialpaedagogiske opholdssteder at fastholde boern og unge i maalgruppen i et socialpaedagogisk behandlingsforloeb
s_2_139 Angiv hvor enig du er i nedenstaaende to udsagn: Delvis lukkede doegninstitutioner og afdelinger formaar i hoejere grad end sikrede og saerligt sikrede doegninstitutioner og afdelinger at tilbyde boern og unge i maalgruppen en intens og struktureret behandlingsindsats
s_2_36 Hvilket af foelgende udsagn beskriver bedst dit kendskab til voksenansvarsloven
s_2_7_2 I det foelgende vil vi bede dig angive, hvor enig/uenig du er i en raekke udsagn vedr. fysisk magtanvendelse - I dagligdagen er det let at vurdere, hvorvidt der er behov for at anvende fysisk magt mod et barn/en ung
s_2_7_5 I det foelgende vil vi bede dig angive, hvor enig/uenig du er i en raekke udsagn vedr. fysisk magtanvendelse - I dagligdagen er det let at vurdere, om man har brugt fysisk magt over for et barn/en ung
s_2_7_6 I det foelgende vil vi bede dig angive, hvor enig/uenig du er i en raekke udsagn vedr. fysisk magtanvendelse - I dagligdagen er det let at vurdere, om der er hjemmel til at bruge fysisk magt over for et barn/ en ung
s_2_3_1 Hvilke forhold kan goere det vanskeligt at vurdere, hvorvidt der er behov for at anvende et fysisk indgreb mod et barn/en ung? - Det er ofte vanskeligt at vurdere, hvornaar barnet/den unge udgoer tilstraekkelig fare for sig selv
s_2_3_2 Hvilke forhold kan goere det vanskeligt at vurdere, hvorvidt der er behov for at anvende et fysisk indgreb mod et barn/en ung? - Det er ofte vanskeligt at vurdere, hvornaar barnet/den unge udgoer tilstraekkelig fare for andre
s_2_3_3 Hvilke forhold kan goere det vanskeligt at vurdere, hvorvidt der er behov for at anvende et fysisk indgreb mod et barn/en ung? - Det er ofte vanskeligt at vurdere, om det er noedvendigt at gribe ind i barnets eller den unges selvbestemmelsesret for at kunne drage den noedvendige daglige omsorg for barnet eller den unge
s_2_3_4 Hvilke forhold kan goere det vanskeligt at vurdere, hvorvidt der er behov for at anvende et fysisk indgreb mod et barn/en ung? - Andet, beskriv:
s_2_3_5 Hvilke forhold kan goere det vanskeligt at vurdere, hvorvidt der er behov for at anvende et fysisk indgreb mod et barn/en ung? - Ved ikke
s_48 Angiv venligst hvor ofte du oplever, at det paa jeres afdeling er noedvendigt at goere brug af disse typer af indgreb og magtanvendelse - Fastholde barnet/den unge i hygiejne- og paaklaedningssituationer
s_49 Angiv venligst hvor ofte du oplever, at det paa jeres afdeling er noedvendigt at goere brug af disse typer af indgreb og magtanvendelse - Regulere barnet/den unges adgang til internettet, herunder sociale medier
s_50 Angiv venligst hvor ofte du oplever, at det paa jeres afdeling er noedvendigt at goere brug af disse typer af indgreb og magtanvendelse - Anvende rusmiddeltest (§ 5)
s_51 Angiv venligst hvor ofte du oplever, at det paa jeres afdeling er noedvendigt at goere brug af disse typer af indgreb og magtanvendelse - Fysisk guide et barn eller en ung (§ 6)
s_52 Angiv venligst hvor ofte du oplever, at det paa jeres afdeling er noedvendigt at goere brug af disse typer af indgreb og magtanvendelse - I oevrigt anvende fysisk magt som en del af den daglige omsorg
s_53 Angiv venligst hvor ofte du oplever, at det paa jeres afdeling er noedvendigt at goere brug af disse typer af indgreb og magtanvendelse - Hindre barnet eller den unge i at oedelægge ting ved at bruge fysisk magt mod barnet/den unge (§ 8)
s_54 Angiv venligst hvor ofte du oplever, at det paa jeres afdeling er noedvendigt at goere brug af disse typer af indgreb og magtanvendelse - Fastholde eller fjerne barnet eller den unge, fordi barnet / den unge udviste en adfaerd, hvor vedkommende var til fare for sig selv eller andre (§ 9)
s_55 Angiv venligst hvor ofte du oplever, at det paa jeres afdeling er noedvendigt at goere brug af disse typer af indgreb og magtanvendelse - Hente et anbragt barn eller ung, der er stukket af, og hvor I mener, der er risiko for skade paa barnet / den unge selv eller andre (§ 10)
s_60 Angiv venligst hvor ofte du oplever, at det paa jeres afdeling er noedvendigt at goere brug af disse typer af indgreb og magtanvendelse - Tilbageholde barnet/ den unge ved at aflaase doere og vinduer (§ 12)
s_56 Angiv venligst hvor ofte du oplever, at det paa jeres afdeling er noedvendigt at goere brug af disse typer af indgreb og magtanvendelse - Fastholde barnet eller den unge med fysisk magt, fordi vedkommende vil forlade institutionen (§ 13)
s_57 Angiv venligst hvor ofte du oplever, at det paa jeres afdeling er noedvendigt at goere brug af disse typer af indgreb og magtanvendelse - Undersoege barnets eller den unges person el. opholdsrum ved mistanke (§ 16 stk. 1)
s_59 Angiv venligst hvor ofte du oplever, at det paa jeres afdeling er noedvendigt at goere brug af disse typer af indgreb og magtanvendelse - Tage effekter i bevaring (§ 16 stk. 6)
s_2_1412 Angiv venligst hvor ofte du oplever, at det paa jeres afdeling er noedvendigt at goere brug af disse typer af indgreb og magtanvendelse - I oevrigt foretage indgreb og magtanvendelser
s_2__20 Hvilke situationer har foert til disse indgreb og magtanvendelser? (Saet gerne flere krydser) - Mundtlige konflikter med andre boern/unge
s_2__21 Hvilke situationer har foert til disse indgreb og magtanvendelser? (Saet gerne flere krydser) - Mundtlige konflikter med en ansat
s_2__22 Hvilke situationer har foert til disse indgreb og magtanvendelser? (Saet gerne flere krydser) - Fysiske konflikter med andre boern/unge
s_2__23 Hvilke situationer har foert til disse indgreb og magtanvendelser? (Saet gerne flere krydser) - Fysiske konflikter med en ansat
s_2__24 Hvilke situationer har foert til disse indgreb og magtanvendelser? (Saet gerne flere krydser) - Fysisk selvskadende adfaerd
s_2__25 Hvilke situationer har foert til disse indgreb og magtanvendelser? (Saet gerne flere krydser) - Anden form for selvskadende adfaerd, hvilken:
s_2__26 Hvilke situationer har foert til disse indgreb og magtanvendelser? (Saet gerne flere krydser) - Barnet/den unge ville ikke deltage i personlig pleje eller hygiejne (fx tandboerstning, bad, paaklaedning)
s_2__27 Hvilke situationer har foert til disse indgreb og magtanvendelser? (Saet gerne flere krydser) - Barnet/den unge ville ikke modtage medicin
s_2__28 Hvilke situationer har foert til disse indgreb og magtanvendelser? (Saet gerne flere krydser) - Barnet/den unge ville forlade institutionen uden tilladelse
s_2__29 Hvilke situationer har foert til disse indgreb og magtanvendelser? (Saet gerne flere krydser) - Andet, beskriv:
s_2__30 Hvilke situationer har foert til disse indgreb og magtanvendelser? (Saet gerne flere krydser) - Ved ikke
s_62 Har du inden for det seneste par aar oplevet, at en kollega paa din afdeling har optraadt ydmygende, haanende eller nedvaerdigende over for et anbragt barn eller en anbragt ung?
s_63 Hvilket af nedenstaaende udsagn kendetegner bedst de situationer, hvor I skal give et anbragt barn eller ung medicin?
s_2_42 I hvilken grad vurderer du, at der er behov for oeget brug af teknologi for at yde tilstraekkelig omsorg for anbragte boern og unge som har psykiske og/eller fysiske funktionsnedsaettelser?
s_2_77 Vurderer du, at voksenansvarsloven giver dig mulighed for at foretage de noedvendige indgreb for at sikre den daglige omsorg for anbragte boern og unge med funktionsnedsaettelser?
s_2_78 I hvilken grad vurderer du, at du er fortrolig med indberetningspligten forstaaet på den maade, at du ved hvad der skal indberettes, hvornaar og hvordan?
s_2_80 Herunder fremgaar nogle udsagn om jeres praksis omkring registrering og indberetning af magtanvendelser og indgreb. Angiv i hvilken grad du oplever, at udsagnene er passende for jeres afdeling: - Vi faar oftest boernenes/de unges udtalelse om haendelsen inden for de fastsatte 24 timer
s_2_81 Herunder fremgaar nogle udsagn om jeres praksis omkring registrering og indberetning af magtanvendelser og indgreb. Angiv i hvilken grad du oplever, at udsagnene er passende for jeres afdeling: - Boernene/de unge er ivrige for at fortaelle, hvordan de har oplevet haendelsen
s_2_82 Herunder fremgaar nogle udsagn om jeres praksis omkring registrering og indberetning af magtanvendelser og indgreb. Angiv i hvilken grad du oplever, at udsagnene er passende for jeres afdeling: - Boernenes/de unges beskrivelser af haendelsesforloebene er vaerdifulde ift. fremtidig forebyggelse af magtanvendelse/indgreb
s_2_83 Herunder fremgaar nogle udsagn om jeres praksis omkring registrering og indberetning af magtanvendelser og indgreb. Angiv i hvilken grad du oplever, at udsagnene er passende for jeres afdeling: - Det er vanskeligt at orientere foraeldremyndighedsindehaver om en magtanvendelse
s_2_84 Herunder fremgaar nogle udsagn om jeres praksis omkring registrering og indberetning af magtanvendelser og indgreb. Angiv i hvilken grad du oplever, at udsagnene er passende for jeres afdeling: - Boernene/de unge gider ikke udtale sig om haendelsen
s_2_86 Herunder fremgaar nogle udsagn om jeres praksis omkring registrering og indberetning af magtanvendelser og indgreb. Angiv i hvilken grad du oplever, at udsagnene er passende for jeres afdeling: - Det giver ikke mening at faa boernenes/de unges udtalelse om haendelsen saa kort tid efter en ophedet situation
s_2_87 Herunder fremgaar nogle udsagn om jeres praksis omkring registrering og indberetning af magtanvendelser og indgreb. Angiv i hvilken grad du oplever, at udsagnene er passende for jeres afdeling: - Vi registrerer fysisk guidning og andre mindre indgribende former for magt (fx kortvarig fastholdelse og bortvisning fra faellesrum)
s_2_89 I hvilken grad foelger I op paa magtanvendelser og andre indgreb?
s_2_90 I hvilken grad vurderer du, at registreringen af magtanvendelser og andre indgreb (baade de lovpligtige registreringer og eventuelle interne registreringer) giver anledning til refleksion og laering blandt dig og dine kolleger?
s_2_91 I hvilken grad vurderer du, at registreringen af magtanvendelser og andre indgreb bidrager til at forebygge fremtidige magtanvendelser og indgreb?
s_2_88 I hvilken grad vurderer du, at voksenansvarsloven har tydeliggjort hvilke former for magtanvendelse og indgreb over for anbragte boern og unge, som I paa jeres afdeling maa goere brug af?
s_65 Vurderer du, at voksenansvarsloven er klar og tydelig?
s_66_1 Paa hvilke omraader vurderer du, at voksenansvarsloven er uklar?
s_66_2 Paa hvilke omraader vurderer du, at voksenansvarsloven er uklar? (saet evt. flere krydser) - Ift. skelnen mellem magtanvendelse og omsorg
s_66_3 Paa hvilke omraader vurderer du, at voksenansvarsloven er uklar? (saet evt. flere krydser) - Ift. skelnen mellem fysisk guidning og fysisk magt
s_66_4 Paa hvilke omraader vurderer du, at voksenansvarsloven er uklar? (saet evt. flere krydser) - Ift. sikring af personalets rettigheder
s_66_5 Paa hvilke omraader vurderer du, at voksenansvarsloven er uklar? (saet evt. flere krydser) - Ift. sikring af boern og unges rettigheder
s_66_6 Paa hvilke omraader vurderer du, at voksenansvarsloven er uklar? (saet evt. flere krydser) - Ift. noedvaerge
s_66_7 Paa hvilke omraader vurderer du, at voksenansvarsloven er uklar? (saet evt. flere krydser) - Ift. tilbagefoersel
s_66_8 Paa hvilke omraader vurderer du, at voksenansvarsloven er uklar? (saet evt. flere krydser) - Ift. kan vs. skal-bestemmelser (dvs. hvorvidt personale har ret eller pligt til at benytte sig af forskellige former for magtanvendelse og indgreb)
s_66_9 Paa hvilke omraader vurderer du, at voksenansvarsloven er uklar? (saet evt. flere krydser) - Andre omraader
s_66_10 Paa hvilke omraader vurderer du, at voksenansvarsloven er uklar? (saet evt. flere krydser) - Ved ikke
s_2_93 I hvilken grad vurderer du, at voksenansvarsloven giver dig de noedvendige redskaber til at sikre den daglige omsorg for anbragte boern og unge?
s_67 Angiv hvor enig du er i nedenstaaende udsagn: - Jeg savner indimellem muligheder for at kunne benytte fysisk magt eller andre indgreb i hygiejne- og paaklaedningssituationer
s_68 Angiv hvor enig du er i nedenstaaende udsagn: - Jeg savner indimellem muligheder for at kunne benytte fysisk magt eller andre indgreb i forbindelse med opdragelsen af anbragte boern og unge
s_69 Angiv hvor enig du er i nedenstaaende udsagn: - Jeg savner indimellem muligheder for i stoerre omfang at kunne benytte fysisk magt eller andre indgreb for at kunne beskytte de anbragte boern og unge paa vores afdeling eller andre personer
s_70 Angiv hvor enig du er i nedenstaaende udsagn: - Muligheden for at tilbageholde anbragte boern og unge ved at aflaase yderdoere og vinduer i perioder er tilstraekkelig til at sikre gode socialpaedagogiske forloeb
s_71 Angiv hvor enig du er i nedenstaaende udsagn: - Jeg mener, vi boer have mulighed for at tilbageholde anbragte boern og unge i laengere og i flere perioder, end vi har i dag, hvis vi skal sikre gode socialpaedagogiske forloeb
s_1_7_5 Har du deltaget i et opkvalificeringsforloeb inden for nedenstaaende temaer i 2017 eller 2018? (Ved et opkvalificeringsforloeb forstaas forloeb, der har haft til formaal at styrke dine kompetencer og forstaaelse inden for et bestemt tema. Herved forstaas altsaa ikke deciderede efter- og videreuddannelsesforloeb, der er ECTS-givende). - Institutionens maalgruppe og de unges behov, herunder udredning - Ja, et internt kursus/seminar
s_1_7_6 Har du deltaget i et opkvalificeringsforloeb inden for nedenstaaende temaer i 2017 eller 2018? (Ved et opkvalificeringsforloeb forstaas forloeb, der har haft til formaal at styrke dine kompetencer og forstaaelse inden for et bestemt tema. Herved forstaas altsaa ikke deciderede efter- og videreuddannelsesforloeb, der er ECTS-givende). - Institutionens maalgruppe og de unges behov, herunder udredning - Ja, et eksternt kursus
s_1_7_7 Har du deltaget i et opkvalificeringsforloeb inden for nedenstaaende temaer i 2017 eller 2018? (Ved et opkvalificeringsforloeb forstaas forloeb, der har haft til formaal at styrke dine kompetencer og forstaaelse inden for et bestemt tema. Herved forstaas altsaa ikke deciderede efter- og videreuddannelsesforloeb, der er ECTS-givende). - Institutionens maalgruppe og de unges behov, herunder udredning - Ja, et andet kursus
s_1_7_8 Har du deltaget i et opkvalificeringsforloeb inden for nedenstaaende temaer i 2017 eller 2018? (Ved et opkvalificeringsforloeb forstaas forloeb, der har haft til formaal at styrke dine kompetencer og forstaaelse inden for et bestemt tema. Herved forstaas altsaa ikke deciderede efter- og videreuddannelsesforloeb, der er ECTS-givende). - Institutionens maalgruppe og de unges behov, herunder udredning - Nej, jeg har ikke deltaget i et opklavificeringsforloeb inden for teamet
s_1_7_9 Har du deltaget i et opkvalificeringsforloeb inden for nedenstaaende temaer i 2017 eller 2018? (Ved et opkvalificeringsforloeb forstaas forloeb, der har haft til formaal at styrke dine kompetencer og forstaaelse inden for et bestemt tema. Herved forstaas altsaa ikke deciderede efter- og videreuddannelsesforloeb, der er ECTS-givende). - Metoder der kan understoette maalgruppens sundhed, trivsel og udvikling - Ja, et internt kursus/seminar
s_1__10 Har du deltaget i et opkvalificeringsforloeb inden for nedenstaaende temaer i 2017 eller 2018? (Ved et opkvalificeringsforloeb forstaas forloeb, der har haft til formaal at styrke dine kompetencer og forstaaelse inden for et bestemt tema. Herved forstaas altsaa ikke deciderede efter- og videreuddannelsesforloeb, der er ECTS-givende). - Metoder der kan understoette maalgruppens sundhed, trivsel og udvikling - Ja, et eksternt kursus
s_1__11 Har du deltaget i et opkvalificeringsforloeb inden for nedenstaaende temaer i 2017 eller 2018? (Ved et opkvalificeringsforloeb forstaas forloeb, der har haft til formaal at styrke dine kompetencer og forstaaelse inden for et bestemt tema. Herved forstaas altsaa ikke deciderede efter- og videreuddannelsesforloeb, der er ECTS-givende). - Metoder der kan understoette maalgruppens sundhed, trivsel og udvikling - Ja, et andet kursus
s_1__12 Har du deltaget i et opkvalificeringsforloeb inden for nedenstaaende temaer i 2017 eller 2018? (Ved et opkvalificeringsforloeb forstaas forloeb, der har haft til formaal at styrke dine kompetencer og forstaaelse inden for et bestemt tema. Herved forstaas altsaa ikke deciderede efter- og videreuddannelsesforloeb, der er ECTS-givende). - Metoder der kan understoette maalgruppens sundhed, trivsel og udvikling - Nej, jeg har ikke deltaget i et opklavificeringsforloeb inden for teamet
s_1__13 Har du deltaget i et opkvalificeringsforloeb inden for nedenstaaende temaer i 2017 eller 2018? (Ved et opkvalificeringsforloeb forstaas forloeb, der har haft til formaal at styrke dine kompetencer og forstaaelse inden for et bestemt tema. Herved forstaas altsaa ikke deciderede efter- og videreuddannelsesforloeb, der er ECTS-givende). - Metoder til konfliktforebyggelse og konflikthaandtering - Ja, et internt kursus/seminar
s_1__14 Har du deltaget i et opkvalificeringsforloeb inden for nedenstaaende temaer i 2017 eller 2018? (Ved et opkvalificeringsforloeb forstaas forloeb, der har haft til formaal at styrke dine kompetencer og forstaaelse inden for et bestemt tema. Herved forstaas altsaa ikke deciderede efter- og videreuddannelsesforloeb, der er ECTS-givende). - Metoder til konfliktforebyggelse og konflikthaandtering - Ja, et eksternt kursus
s_1__15 Har du deltaget i et opkvalificeringsforloeb inden for nedenstaaende temaer i 2017 eller 2018? (Ved et opkvalificeringsforloeb forstaas forloeb, der har haft til formaal at styrke dine kompetencer og forstaaelse inden for et bestemt tema. Herved forstaas altsaa ikke deciderede efter- og videreuddannelsesforloeb, der er ECTS-givende). - Metoder til konfliktforebyggelse og konflikthaandtering - Ja, et andet kursus
s_1__16 Har du deltaget i et opkvalificeringsforloeb inden for nedenstaaende temaer i 2017 eller 2018? (Ved et opkvalificeringsforloeb forstaas forloeb, der har haft til formaal at styrke dine kompetencer og forstaaelse inden for et bestemt tema. Herved forstaas altsaa ikke deciderede efter- og videreuddannelsesforloeb, der er ECTS-givende). - Metoder til konfliktforebyggelse og konflikthaandtering - Nej, jeg har ikke deltaget i et opklavificeringsforloeb inden for teamet
s_1__17 Har du deltaget i et opkvalificeringsforloeb inden for nedenstaaende temaer i 2017 eller 2018? (Ved et opkvalificeringsforloeb forstaas forloeb, der har haft til formaal at styrke dine kompetencer og forstaaelse inden for et bestemt tema. Herved forstaas altsaa ikke deciderede efter- og videreuddannelsesforloeb, der er ECTS-givende). - Reglerne i voksenansvarsloven - Ja, et internt kursus/seminar
s_1__18 Har du deltaget i et opkvalificeringsforloeb inden for nedenstaaende temaer i 2017 eller 2018? (Ved et opkvalificeringsforloeb forstaas forloeb, der har haft til formaal at styrke dine kompetencer og forstaaelse inden for et bestemt tema. Herved forstaas altsaa ikke deciderede efter- og videreuddannelsesforloeb, der er ECTS-givende). - Reglerne i voksenansvarsloven - Ja, et eksternt kursus
s_1__19 Har du deltaget i et opkvalificeringsforloeb inden for nedenstaaende temaer i 2017 eller 2018? (Ved et opkvalificeringsforloeb forstaas forloeb, der har haft til formaal at styrke dine kompetencer og forstaaelse inden for et bestemt tema. Herved forstaas altsaa ikke deciderede efter- og videreuddannelsesforloeb, der er ECTS-givende). - Reglerne i voksenansvarsloven - Ja, et andet kursus
s_1__20 Har du deltaget i et opkvalificeringsforloeb inden for nedenstaaende temaer i 2017 eller 2018? (Ved et opkvalificeringsforloeb forstaas forloeb, der har haft til formaal at styrke dine kompetencer og forstaaelse inden for et bestemt tema. Herved forstaas altsaa ikke deciderede efter- og videreuddannelsesforloeb, der er ECTS-givende). - Reglerne i voksenansvarsloven - Nej, jeg har ikke deltaget i et opklavificeringsforloeb inden for teamet
s_1__21 Har du deltaget i et opkvalificeringsforloeb inden for nedenstaaende temaer i 2017 eller 2018? (Ved et opkvalificeringsforloeb forstaas forloeb, der har haft til formaal at styrke dine kompetencer og forstaaelse inden for et bestemt tema. Herved forstaas altsaa ikke deciderede efter- og videreuddannelsesforloeb, der er ECTS-givende). - Anvendelse af bestemmelserne i voksenansvarsloven i praksis - Ja, et internt kursus/seminar
s_1__22 Har du deltaget i et opkvalificeringsforloeb inden for nedenstaaende temaer i 2017 eller 2018? (Ved et opkvalificeringsforloeb forstaas forloeb, der har haft til formaal at styrke dine kompetencer og forstaaelse inden for et bestemt tema. Herved forstaas altsaa ikke deciderede efter- og videreuddannelsesforloeb, der er ECTS-givende). - Anvendelse af bestemmelserne i voksenansvarsloven i praksis - Ja, et eksternt kursus
s_1__23 Har du deltaget i et opkvalificeringsforloeb inden for nedenstaaende temaer i 2017 eller 2018? (Ved et opkvalificeringsforloeb forstaas forloeb, der har haft til formaal at styrke dine kompetencer og forstaaelse inden for et bestemt tema. Herved forstaas altsaa ikke deciderede efter- og videreuddannelsesforloeb, der er ECTS-givende). - Anvendelse af bestemmelserne i voksenansvarsloven i praksis - Ja, et andet kursus
s_1__24 Har du deltaget i et opkvalificeringsforloeb inden for nedenstaaende temaer i 2017 eller 2018? (Ved et opkvalificeringsforloeb forstaas forloeb, der har haft til formaal at styrke dine kompetencer og forstaaelse inden for et bestemt tema. Herved forstaas altsaa ikke deciderede efter- og videreuddannelsesforloeb, der er ECTS-givende). - Anvendelse af bestemmelserne i voksenansvarsloven i praksis - Nej, jeg har ikke deltaget i et opklavificeringsforloeb inden for teamet
s_1__25 Har du deltaget i et opkvalificeringsforloeb inden for nedenstaaende temaer i 2017 eller 2018? (Ved et opkvalificeringsforloeb forstaas forloeb, der har haft til formaal at styrke dine kompetencer og forstaaelse inden for et bestemt tema. Herved forstaas altsaa ikke deciderede efter- og videreuddannelsesforloeb, der er ECTS-givende). - Forebyggelse af magtanvendelser - Ja, et internt kursus/seminar
s_1__26 Har du deltaget i et opkvalificeringsforloeb inden for nedenstaaende temaer i 2017 eller 2018? (Ved et opkvalificeringsforloeb forstaas forloeb, der har haft til formaal at styrke dine kompetencer og forstaaelse inden for et bestemt tema. Herved forstaas altsaa ikke deciderede efter- og videreuddannelsesforloeb, der er ECTS-givende). - Forebyggelse af magtanvendelser - Ja, et eksternt kursus
s_1__27 Har du deltaget i et opkvalificeringsforloeb inden for nedenstaaende temaer i 2017 eller 2018? (Ved et opkvalificeringsforloeb forstaas forloeb, der har haft til formaal at styrke dine kompetencer og forstaaelse inden for et bestemt tema. Herved forstaas altsaa ikke deciderede efter- og videreuddannelsesforloeb, der er ECTS-givende). - Forebyggelse af magtanvendelser - Ja, et andet kursus
s_1__28 Har du deltaget i et opkvalificeringsforloeb inden for nedenstaaende temaer i 2017 eller 2018? (Ved et opkvalificeringsforloeb forstaas forloeb, der har haft til formaal at styrke dine kompetencer og forstaaelse inden for et bestemt tema. Herved forstaas altsaa ikke deciderede efter- og videreuddannelsesforloeb, der er ECTS-givende). - Forebyggelse af magtanvendelser - Nej, jeg har ikke deltaget i et opklavificeringsforloeb inden for teamet
s_2_95 I hvilken grad vurderer du, at du har de tilstraekkelige kompetencer i forbindelse med: - ? at forstaa og fortolke loven
s_2_96 I hvilken grad vurderer du, at du har de tilstraekkelige kompetencer i forbindelse med: - ? at forebygge magtanvendelser og haandtere konflikter foer de udvikler sig, og det er noedvendigt at gribe til en magtanvendelse
s_2_97 I hvilken grad vurderer du, at du har de tilstraekkelige kompetencer i forbindelse med: - ? at haandtere selve situationen, hvor det er noedvendigt at anvende magt og/eller foretage et indgreb
s_2_98 I hvilken grad vurderer du, at du har de tilstraekkelige kompetencer i forbindelse med: - ? at haandtere opfoelgningen paa magtanvendelsen, herunder opfoelgningen med barnet/den unge og registrering mv.
asted Anbringelsessted
type Respondenttype
tilb_na Baggrundsoplysninger - Tilbudsnavn
uuid Baggrundsoplysninger - UUID Tilbud
tilb_pla Hvor mange pladser har institutionen?
tilb_typ Type af tilbud
ansatte Hvor mange ansatte er der på din institution?
led_fler Baggrundsoplysninger - Leder for flere institutioner