ID_numbers |
Respondent ID |
s_1_4 |
Hvad er din primaere uddannelsesmaessige baggrund? |
s_1_4_a2 |
Hvad er din primaere uddannelsesmaessige baggrund? - Anden videregaeende uddannelse hvilke(n)? (erhvervsakademi, professionshoejskole, universitet) |
s_2_2 |
Hvilken stilling er du ansat i? |
s_1_7 |
Hvad er din anciennitet (antal aars erfaring med at arbejde med jeres maalgruppe)? |
s_1_5 |
Har du en eller flere efter- eller videreuddannelser (fx diplom-, master- eller kandidatuddannelse)? |
s_2_5_8 |
Har der paa jeres institution siden starten af 2017 vaeret: - ? boern og unge med psykiske og fysiske funktionsnedsaettelser |
s_1_11 |
I hvor hoej grad vurderer du, at ... - I som medarbejdergruppe har de faglige, relationelle og personlige kompetencer, der er noedvendige i forhold til jeres maalsaetninger og maalgruppe? |
s_1_12 |
I hvor hoej grad vurderer du, at ... - Jeres vikarer har de faglige, relationelle og personlige kompetencer, der er noedvendige i forhold til jeres maalsaetninger og maalgruppe? |
s_1_14 |
I hvor hoej grad vurderer du, at ... - Yderligere kompetenceudvikling vil mindske omfanget af konflikter og magtanvendelser? |
s_1_16 |
I hvor hoej grad vurderer du, at ... - Yderligere kompetenceudvikling vil understoette de anbragte boern og unges udvikling og trivsel? |
s_25 |
Hvor ofte oplever du situationer, der er udfordrende for dig? |
s_1_19 |
I hvilken grad vurderer du, at.. - Yderligere ydre sikkerhedsforanstaltninger kan hindre roemning paa din institution? |
s_1_21 |
I hvilken grad vurderer du, at.. - Yderligere ydre sikkerhedsforanstaltninger vil kunne hindre forsoeg paa indsmugling og /eller fremme fund af indsmuglede vaaben paa din institution? |
s_1_23 |
I hvilken grad vurderer du, at.. - Yderligere ydre sikkerhedsforanstaltninger vil kunne hindre forsoeg paa indsmugling eller indsmuglede euforiserende stoffer paa din institution? |
s_1_25a |
Oplever du dilemmaer mellem ydre sikkerhed paa den ene side og de unges trivsel og udvikling paa den anden? |
s_1_26 |
Vurderer du, at yderligere ydre sikkerhed vil faa konsekvenser for muligheden for at styrke/arbejde med de unges trivsel og udvikling? |
s_2_6 |
Hvilket af foelgende udsagn beskriver bedst dit kendskab til voksenansvarsloven: |
s_2_7_1 |
I det foelgende vil vi bede dig angive, hvor enig/uenig du er i en raekke udsagn vedr. fysisk magtanvendelse - I dagligdagen er det let at vurdere, hvorvidt der er behov for at anvende fysisk magt mod et barn/en ung |
s_2_7_3 |
I det foelgende vil vi bede dig angive, hvor enig/uenig du er i en raekke udsagn vedr. fysisk magtanvendelse - I dagligdagen er det let at vurdere, om man har brugt fysisk magt over for et barn/en ung |
s_2_7_4 |
I det foelgende vil vi bede dig angive, hvor enig/uenig du er i en raekke udsagn vedr. fysisk magtanvendelse - I dagligdagen er det let at vurdere, om der er hjemmel til at bruge fysisk magt over for et barn/ en ung |
s_2_8_1 |
Hvilke forhold kan goere det vanskeligt at vurdere, hvorvidt der er behov for at anvende et fysisk indgreb mod et barn/en ung? - Det er ofte vanskeligt at vurdere, hvornaar barnet/den unge udgoer tilstraekkelig fare for sig selv |
s_2_8_2 |
Hvilke forhold kan goere det vanskeligt at vurdere, hvorvidt der er behov for at anvende et fysisk indgreb mod et barn/en ung? - Det er ofte vanskeligt at vurdere, hvornaar barnet/den unge udgør tilstraekkelig fare for andre |
s_2_8_3 |
Hvilke forhold kan goere det vanskeligt at vurdere, hvorvidt der er behov for at anvende et fysisk indgreb mod et barn/en ung? - Det er ofte vanskeligt at vurdere, om det er noedvendigt at gribe ind i barnets eller den unges selvbestemmelsesret for at kunne drage den noedvendige daglige omsorg for barnet eller den unge. |
s_2_8_4 |
Hvilke forhold kan goere det vanskeligt at vurdere, hvorvidt der er behov for at anvende et fysisk indgreb mod et barn/en ung? - Andet, beskriv: |
s_2_8_5 |
Hvilke forhold kan goere det vanskeligt at vurdere, hvorvidt der er behov for at anvende et fysisk indgreb mod et barn/en ung? - Ved ikke |
s_1_1 |
Hvilke forhold kan goere det vanskeligt at vurdere, om man har brugt fysisk magt over for et barn/en ung? - Det er ofte vanskeligt at skelne mellem, hvornaar der er tale om fysisk guidning og fysisk magtanvendelse |
s_1_8 |
Hvilke forhold kan goere det vanskeligt at vurdere, om man har brugt fysisk magt over for et barn/en ung? - Det kan, bl.a. i forhold til yngre boern, vaere vanskeligt at vurdere om man overskrider grænsen mellem omsorgshandlinger og egentlig magtanvendelse, fx i hygiejnesituationer. |
s_1_25 |
Hvilke forhold kan goere det vanskeligt at vurdere, om man har brugt fysisk magt over for et barn/en ung? - Andet, beskriv: |
s_1_27 |
Hvilke forhold kan goere det vanskeligt at vurdere, om man har brugt fysisk magt over for et barn/en ung? - Ved ikke |
s_2_14_1 |
Angiv venligst hvor ofte du oplever, at det paa jeres afdeling er noedvendigt at goere brug af disse typer af indgreb og magtanvendelser - Fastholde barnet/den unge i hygiejne- og paaklaedningssituationer |
s_22 |
Angiv venligst hvor ofte du oplever, at det paa jeres afdeling er noedvendigt at goere brug af disse typer af indgreb og magtanvendelser - Regulere barnet/den unges adgang til internettet, herunder sociale medier |
s_23 |
Angiv venligst hvor ofte du oplever, at det paa jeres afdeling er noedvendigt at goere brug af disse typer af indgreb og magtanvendelser - Anvende rusmiddeltest (§ 5) |
s_2_14_2 |
Angiv venligst hvor ofte du oplever, at det paa jeres afdeling er noedvendigt at goere brug af disse typer af indgreb og magtanvendelser - Fysisk guide et barn eller en ung (§ 6) |
s_2_14_3 |
Angiv venligst hvor ofte du oplever, at det paa jeres afdeling er noedvendigt at goere brug af disse typer af indgreb og magtanvendelser - I oevrigt anvende fysisk magt som en del af den daglige omsorg |
s_2_14_4 |
Angiv venligst hvor ofte du oplever, at det paa jeres afdeling er noedvendigt at goere brug af disse typer af indgreb og magtanvendelser - Hindre barnet eller den unge i at oedelægge ting ved at bruge fysisk magt mod barnet/den unge (§ 8) |
s_24 |
Angiv venligst hvor ofte du oplever, at det paa jeres afdeling er noedvendigt at goere brug af disse typer af indgreb og magtanvendelser - Fastholde eller fjerne barnet eller den unge, fordi barnet / den unge udviser en adfaerd, hvor vedkommende er til fare for sig selv eller andre (§ 9) |
s_2_14_5 |
Angiv venligst hvor ofte du oplever, at det paa jeres afdeling er noedvendigt at goere brug af disse typer af indgreb og magtanvendelser - Hente et anbragt barn eller ung, der er stukket af, og hvor I mener, der er risiko for skade paa barnet / den unge selv eller andre (§ 10) |
s_2_14_6 |
Angiv venligst hvor ofte du oplever, at det paa jeres afdeling er noedvendigt at goere brug af disse typer af indgreb og magtanvendelser - Isolere en ung i isolationsrummet (§ 14) |
s_2_14_7 |
Angiv venligst hvor ofte du oplever, at det paa jeres afdeling er noedvendigt at goere brug af disse typer af indgreb og magtanvendelser - Undersoege barnets eller den unges person el. opholdsrum ved mistanke (§ 16 stk. 1) |
s_2_14_8 |
Angiv venligst hvor ofte du oplever, at det paa jeres afdeling er noedvendigt at goere brug af disse typer af indgreb og magtanvendelser - Undersoege den unges person el. opholdsrum ved anbringelse, besoeg eller fravaer (§ 16 stk. 2) |
s_2_14_9 |
Angiv venligst hvor ofte du oplever, at det paa jeres afdeling er noedvendigt at goere brug af disse typer af indgreb og magtanvendelser - Tage effekter i bevaring (§ 16 stk. 6) |
s_2_1410 |
Angiv venligst hvor ofte du oplever, at det paa jeres afdeling er noedvendigt at goere brug af disse typer af indgreb og magtanvendelser - I oevrigt foretage indgreb og magtanvendelser |
s_2__35 |
Hvilke situationer har foert til disse indgreb og magtanvendelser? (Saet gerne flere krydser) - Mundtlige konflikter med andre boern/unge |
s_2__36 |
Hvilke situationer har foert til disse indgreb og magtanvendelser? (Saet gerne flere krydser) - Mundtlige konflikter med en ansat |
s_2__37 |
Hvilke situationer har foert til disse indgreb og magtanvendelser? (Saet gerne flere krydser) - Fysiske konflikter med andre boern/unge |
s_2__38 |
Hvilke situationer har foert til disse indgreb og magtanvendelser? (Saet gerne flere krydser) - Fysiske konflikter med en ansat |
s_2__39 |
Hvilke situationer har foert til disse indgreb og magtanvendelser? (Saet gerne flere krydser) - Fysisk selvskadende adfaerd |
s_2__40 |
Hvilke situationer har foert til disse indgreb og magtanvendelser? (Saet gerne flere krydser) - Anden form for selvskadende adfaerd, hvilken: |
s_2__41 |
Hvilke situationer har foert til disse indgreb og magtanvendelser? (Saet gerne flere krydser) - Barnet/den unge ville ikke deltage i personlig pleje eller hygiejne (fx tandboerstning, bad, paaklaedning) |
s_2__42 |
Hvilke situationer har foert til disse indgreb og magtanvendelser? (Saet gerne flere krydser) - Barnet/den unge ville ikke modtage medicin |
s_2__43 |
Hvilke situationer har foert til disse indgreb og magtanvendelser? (Saet gerne flere krydser) - Barnet/den unge ville forlade institutionen uden tilladelse |
s_2__44 |
Hvilke situationer har foert til disse indgreb og magtanvendelser? (Saet gerne flere krydser) - Andet, beskriv: |
s_2__45 |
Hvilke situationer har foert til disse indgreb og magtanvendelser? (Saet gerne flere krydser) - Ved ikke |
s_2__46 |
Har du inden for det seneste par aar oplevet, at en kollega paa din afdeling har optraadt ydmygende, haanende eller nedvaerdigende over for et anbragt barn eller en anbragt ung? |
s_26 |
Hvilket af nedenstaaende udsagn kendetegner bedst de situationer, hvor I skal give et anbragt barn eller ung medicin? |
s_2_18 |
I hvilken grad vurderer du, at der er behov for oeget brug af teknologi for at yde tilstraekkelig omsorg for anbragte boern og unge som har psykiske og/eller fysiske funktionsnedsaettelser? |
s_2_21 |
Vurderer du, at voksenansvarsloven giver dig mulighed for at foretage de noedvendige indgreb for at sikre den daglige omsorg for anbragte boern og unge med funktionsnedsaettelser? |
s_2_25 |
I hvilken grad vurderer du, at du er fortrolig med indberetningspligten forstaaet paa den maade, at du ved hvad der skal indberettes, hvornaar og hvordan? |
s_2_27 |
Herunder fremgaar nogle udsagn om jeres praksis omkring registrering og indberetning af magtanvendelser og indgreb. Angiv i hvilken grad du oplever, at udsagnene er passende for jeres afdeling: - Vi faar oftest boernenes/de unges udtalelse om haendelsen inden for de fastsatte 24 timer |
s_2_28 |
Herunder fremgaar nogle udsagn om jeres praksis omkring registrering og indberetning af magtanvendelser og indgreb. Angiv i hvilken grad du oplever, at udsagnene er passende for jeres afdeling: - Boernene/de unge er ivrige for at fortaelle, hvordan de har oplevet haendelsen |
s_2_29 |
Herunder fremgaar nogle udsagn om jeres praksis omkring registrering og indberetning af magtanvendelser og indgreb. Angiv i hvilken grad du oplever, at udsagnene er passende for jeres afdeling: - Boernenes/de unges beskrivelser af haendelsesforloebene er vaerdifulde ift. fremtidig forebyggelse af magtanvendelse/indgreb |
s_2_30 |
Herunder fremgaar nogle udsagn om jeres praksis omkring registrering og indberetning af magtanvendelser og indgreb. Angiv i hvilken grad du oplever, at udsagnene er passende for jeres afdeling: - Det er vanskeligt at orientere foraeldremyndighedsindehaver om en magtanvendelse |
s_2_31 |
Herunder fremgaar nogle udsagn om jeres praksis omkring registrering og indberetning af magtanvendelser og indgreb. Angiv i hvilken grad du oplever, at udsagnene er passende for jeres afdeling: - Boernene/de unge gider ikke udtale sig om haendelsen |
s_2_33 |
Herunder fremgaar nogle udsagn om jeres praksis omkring registrering og indberetning af magtanvendelser og indgreb. Angiv i hvilken grad du oplever, at udsagnene er passende for jeres afdeling: - Det giver ikke mening at faa boernenes/de unges udtalelse om haendelsen saa kort tid efter en ophedet situation |
s_2_34 |
Herunder fremgaar nogle udsagn om jeres praksis omkring registrering og indberetning af magtanvendelser og indgreb. Angiv i hvilken grad du oplever, at udsagnene er passende for jeres afdeling: - Vi registrerer fysisk guidning og andre mindre indgribende former for magt (fx kortvarig fastholdelse og bortvisning fra faellesrum) |
s_2_37 |
I hvilken grad foelger I op paa magtanvendelser og andre indgreb? |
s_2_39 |
I hvilken grad vurderer du, at registreringen af magtanvendelser og andre indgreb (baade de lovpligtige registreringer og eventuelle interne registreringer) giver anledning til refleksion og laering blandt dig og dine kolleger? |
s_2_41 |
I hvilken grad vurderer du, at registreringen af magtanvendelser og andre indgreb bidrager til at forebygge fremtidige magtanvendelser og indgreb? |
s_2_43 |
I hvilken grad vurderer du, at voksenansvarsloven har tydeliggjort hvilke former for magtanvendelse og indgreb over for anbragte boern og unge, som I på jeres afdeling maa goere brug af? |
s_3 |
Vurderer du, at voksenansvarsloven er klar og tydelig? |
s_4_1 |
Paa hvilke omraader vurderer du, at voksenansvarsloven er uklar? (seat evt. flere krydser) - Ift. raekkevidden af voksenansvaret |
s_4_2 |
Paa hvilke omraader vurderer du, at voksenansvarsloven er uklar? (seat evt. flere krydser) - Ift. skelnen mellem magtanvendelse og omsorg |
s_4_3 |
Paa hvilke omraader vurderer du, at voksenansvarsloven er uklar? (seat evt. flere krydser) - Ift. skelnen mellem fysisk guidning og fysisk magt |
s_4_4 |
Paa hvilke omraader vurderer du, at voksenansvarsloven er uklar? (seat evt. flere krydser) - Ift. sikring af personalets rettigheder |
s_4_5 |
Paa hvilke omraader vurderer du, at voksenansvarsloven er uklar? (seat evt. flere krydser) - Ift. sikring af boern og unges rettigheder |
s_4_6 |
Paa hvilke omraader vurderer du, at voksenansvarsloven er uklar? (seat evt. flere krydser) - Ift. noedvaerge |
s_4_7 |
Paa hvilke omraader vurderer du, at voksenansvarsloven er uklar? (seat evt. flere krydser) - Ift. tilbagefoersel |
s_4_8 |
Paa hvilke omraader vurderer du, at voksenansvarsloven er uklar? (seat evt. flere krydser) - Ift. kan vs. skal-bestemmelser (dvs. hvorvidt personale har ret eller pligt til at benytte sig af forskellige former for magtanvendelse og indgreb) |
s_4_9 |
Paa hvilke omraader vurderer du, at voksenansvarsloven er uklar? (seat evt. flere krydser) - Andre omraader |
s_4_10 |
Paa hvilke omraader vurderer du, at voksenansvarsloven er uklar? (seat evt. flere krydser) - Ved ikke |
s_2_45 |
I hvilken grad vurderer du, at voksenansvarsloven giver dig de noedvendige redskaber til at sikre den daglige omsorg for anbragte boern og unge? |
s_11 |
Angiv hvor enig du er i nedenstaaende udsagn: - Jeg savner indimellem muligheder for at kunne benytte fysisk magt eller andre indgreb i hygiejne- og paaklaedningssituationer |
s_12 |
Angiv hvor enig du er i nedenstaaende udsagn: - Jeg savner indimellem muligheder for at kunne benytte fysisk magt eller andre indgreb i forbindelse med opdragelsen af anbragte boern og unge |
s_13 |
Angiv hvor enig du er i nedenstaaende udsagn: - Jeg savner indimellem muligheder for i stoerre omfang at kunne benytte fysisk magt eller andre indgreb for at kunne beskytte de anbragte boern og unge paa vores afdeling eller andre personer |
s_16_1 |
Har du deltaget i et opkvalificeringsforloeb inden for nedenstaaende temaer i 2017 eller 2018? (Ved et opkvalificeringsforloeb forstaas forloeb, der har haft til formaal at styrke medarbejdernes kompetencer og forstaaelse inden for et bestemt tema. Herved forstaas altsaa ikke deciderede efter- og videreuddannelses-forloeb, der er ECTS-givende) - Institutionens maalgruppe og de unges behov, herunder udredning - Ja, et internt kursus/seminar |
s_16_2 |
Har du deltaget i et opkvalificeringsforloeb inden for nedenstaaende temaer i 2017 eller 2018? (Ved et opkvalificeringsforloeb forstaas forloeb, der har haft til formaal at styrke medarbejdernes kompetencer og forstaaelse inden for et bestemt tema. Herved forstaas altsaa ikke deciderede efter- og videreuddannelses-forloeb, der er ECTS-givende) - Institutionens maalgruppe og de unges behov, herunder udredning - Ja, et eksternt kursus |
s_16_3 |
Har du deltaget i et opkvalificeringsforloeb inden for nedenstaaende temaer i 2017 eller 2018? (Ved et opkvalificeringsforloeb forstaas forloeb, der har haft til formaal at styrke medarbejdernes kompetencer og forstaaelse inden for et bestemt tema. Herved forstaas altsaa ikke deciderede efter- og videreuddannelses-forloeb, der er ECTS-givende) - Institutionens maalgruppe og de unges behov, herunder udredning - Ja, et andet kursus |
s_16_4 |
Har du deltaget i et opkvalificeringsforloeb inden for nedenstaaende temaer i 2017 eller 2018? (Ved et opkvalificeringsforloeb forstaas forloeb, der har haft til formaal at styrke medarbejdernes kompetencer og forstaaelse inden for et bestemt tema. Herved forstaas altsaa ikke deciderede efter- og videreuddannelses-forloeb, der er ECTS-givende) - Institutionens maalgruppe og de unges behov, herunder udredning - Nej, jeg har ikke deltaget i et opkvalificeringsforloeb inden for temaet |
s_19_1 |
Har du deltaget i et opkvalificeringsforloeb inden for nedenstaaende temaer i 2017 eller 2018? (Ved et opkvalificeringsforloeb forstaas forloeb, der har haft til formaal at styrke medarbejdernes kompetencer og forstaaelse inden for et bestemt tema. Herved forstaas altsaa ikke deciderede efter- og videreuddannelses-forloeb, der er ECTS-givende) - Metoder der kan understoette maalgruppens sundhed, trivsel og udvikling - Ja, et internt kursus/seminar |
s_19_2 |
Har du deltaget i et opkvalificeringsforloeb inden for nedenstaaende temaer i 2017 eller 2018? (Ved et opkvalificeringsforloeb forstaas forloeb, der har haft til formaal at styrke medarbejdernes kompetencer og forstaaelse inden for et bestemt tema. Herved forstaas altsaa ikke deciderede efter- og videreuddannelses-forloeb, der er ECTS-givende) - Metoder der kan understoette maalgruppens sundhed, trivsel og udvikling - Ja, et eksternt kursus |
s_19_3 |
Har du deltaget i et opkvalificeringsforloeb inden for nedenstaaende temaer i 2017 eller 2018? (Ved et opkvalificeringsforloeb forstaas forloeb, der har haft til formaal at styrke medarbejdernes kompetencer og forstaaelse inden for et bestemt tema. Herved forstaas altsaa ikke deciderede efter- og videreuddannelses-forloeb, der er ECTS-givende) - Metoder der kan understoette maalgruppens sundhed, trivsel og udvikling - Ja, et andet kursus |
s_19_4 |
Har du deltaget i et opkvalificeringsforloeb inden for nedenstaaende temaer i 2017 eller 2018? (Ved et opkvalificeringsforloeb forstaas forloeb, der har haft til formaal at styrke medarbejdernes kompetencer og forstaaelse inden for et bestemt tema. Herved forstaas altsaa ikke deciderede efter- og videreuddannelses-forloeb, der er ECTS-givende) - Metoder der kan understoette maalgruppens sundhed, trivsel og udvikling - Nej, jeg har ikke deltaget i et opkvalificeringsforloeb inden for temaet |
s_20_1 |
Har du deltaget i et opkvalificeringsforloeb inden for nedenstaaende temaer i 2017 eller 2018? (Ved et opkvalificeringsforloeb forstaas forloeb, der har haft til formaal at styrke medarbejdernes kompetencer og forstaaelse inden for et bestemt tema. Herved forstaas altsaa ikke deciderede efter- og videreuddannelses-forloeb, der er ECTS-givende) - Metoder til konfliktforebyggelse og konflikthaandtering - Ja, et internt kursus/seminar |
s_20_2 |
Har du deltaget i et opkvalificeringsforloeb inden for nedenstaaende temaer i 2017 eller 2018? (Ved et opkvalificeringsforloeb forstaas forloeb, der har haft til formaal at styrke medarbejdernes kompetencer og forstaaelse inden for et bestemt tema. Herved forstaas altsaa ikke deciderede efter- og videreuddannelses-forloeb, der er ECTS-givende) - Metoder til konfliktforebyggelse og konflikthaandtering - Ja, et eksternt kursus |
s_20_3 |
Har du deltaget i et opkvalificeringsforloeb inden for nedenstaaende temaer i 2017 eller 2018? (Ved et opkvalificeringsforloeb forstaas forloeb, der har haft til formaal at styrke medarbejdernes kompetencer og forstaaelse inden for et bestemt tema. Herved forstaas altsaa ikke deciderede efter- og videreuddannelses-forloeb, der er ECTS-givende) - Metoder til konfliktforebyggelse og konflikthaandtering - Ja, et andet kursus |
s_20_4 |
Har du deltaget i et opkvalificeringsforloeb inden for nedenstaaende temaer i 2017 eller 2018? (Ved et opkvalificeringsforloeb forstaas forloeb, der har haft til formaal at styrke medarbejdernes kompetencer og forstaaelse inden for et bestemt tema. Herved forstaas altsaa ikke deciderede efter- og videreuddannelses-forloeb, der er ECTS-givende) - Metoder til konfliktforebyggelse og konflikthaandtering - Nej, jeg har ikke deltaget i et opkvalificeringsforloeb inden for temaet |
s_21_1 |
Har du deltaget i et opkvalificeringsforloeb inden for nedenstaaende temaer i 2017 eller 2018? (Ved et opkvalificeringsforloeb forstaas forloeb, der har haft til formaal at styrke medarbejdernes kompetencer og forstaaelse inden for et bestemt tema. Herved forstaas altsaa ikke deciderede efter- og videreuddannelses-forloeb, der er ECTS-givende) - Reglerne i voksenansvarsloven - Ja, et internt kursus/seminar |
s_21_2 |
Har du deltaget i et opkvalificeringsforloeb inden for nedenstaaende temaer i 2017 eller 2018? (Ved et opkvalificeringsforloeb forstaas forloeb, der har haft til formaal at styrke medarbejdernes kompetencer og forstaaelse inden for et bestemt tema. Herved forstaas altsaa ikke deciderede efter- og videreuddannelses-forloeb, der er ECTS-givende) - Reglerne i voksenansvarsloven - Ja, et eksternt kursus |
s_21_3 |
Har du deltaget i et opkvalificeringsforloeb inden for nedenstaaende temaer i 2017 eller 2018? (Ved et opkvalificeringsforloeb forstaas forloeb, der har haft til formaal at styrke medarbejdernes kompetencer og forstaaelse inden for et bestemt tema. Herved forstaas altsaa ikke deciderede efter- og videreuddannelses-forloeb, der er ECTS-givende) - Reglerne i voksenansvarsloven - Ja, et andet kursus |
s_21_4 |
Har du deltaget i et opkvalificeringsforloeb inden for nedenstaaende temaer i 2017 eller 2018? (Ved et opkvalificeringsforloeb forstaas forloeb, der har haft til formaal at styrke medarbejdernes kompetencer og forstaaelse inden for et bestemt tema. Herved forstaas altsaa ikke deciderede efter- og videreuddannelses-forloeb, der er ECTS-givende) - Reglerne i voksenansvarsloven - Nej, jeg har ikke deltaget i et opkvalificeringsforloeb inden for temaet |
s_27_1 |
Har du deltaget i et opkvalificeringsforloeb inden for nedenstaaende temaer i 2017 eller 2018? (Ved et opkvalificeringsforloeb forstaas forloeb, der har haft til formaal at styrke medarbejdernes kompetencer og forstaaelse inden for et bestemt tema. Herved forstaas altsaa ikke deciderede efter- og videreuddannelses-forloeb, der er ECTS-givende) - Anvendelse af bestemmelserne i voksenansvarsloven i praksis - Ja, et internt kursus/seminar |
s_27_2 |
Har du deltaget i et opkvalificeringsforloeb inden for nedenstaaende temaer i 2017 eller 2018? (Ved et opkvalificeringsforloeb forstaas forloeb, der har haft til formaal at styrke medarbejdernes kompetencer og forstaaelse inden for et bestemt tema. Herved forstaas altsaa ikke deciderede efter- og videreuddannelses-forloeb, der er ECTS-givende) - Anvendelse af bestemmelserne i voksenansvarsloven i praksis - Ja, et eksternt kursus |
s_27_3 |
Har du deltaget i et opkvalificeringsforloeb inden for nedenstaaende temaer i 2017 eller 2018? (Ved et opkvalificeringsforloeb forstaas forloeb, der har haft til formaal at styrke medarbejdernes kompetencer og forstaaelse inden for et bestemt tema. Herved forstaas altsaa ikke deciderede efter- og videreuddannelses-forloeb, der er ECTS-givende) - Anvendelse af bestemmelserne i voksenansvarsloven i praksis - Ja, et andet kursus |
s_27_4 |
Har du deltaget i et opkvalificeringsforloeb inden for nedenstaaende temaer i 2017 eller 2018? (Ved et opkvalificeringsforloeb forstaas forloeb, der har haft til formaal at styrke medarbejdernes kompetencer og forstaaelse inden for et bestemt tema. Herved forstaas altsaa ikke deciderede efter- og videreuddannelses-forloeb, der er ECTS-givende) - Anvendelse af bestemmelserne i voksenansvarsloven i praksis - Nej, jeg har ikke deltaget i et opkvalificeringsforloeb inden for temaet |
s_28_1 |
Har du deltaget i et opkvalificeringsforloeb inden for nedenstaaende temaer i 2017 eller 2018? (Ved et opkvalificeringsforloeb forstaas forloeb, der har haft til formaal at styrke medarbejdernes kompetencer og forstaaelse inden for et bestemt tema. Herved forstaas altsaa ikke deciderede efter- og videreuddannelses-forloeb, der er ECTS-givende) - Forebyggelse af magtanvendelser - Ja, et internt kursus/seminar |
s_28_2 |
Har du deltaget i et opkvalificeringsforloeb inden for nedenstaaende temaer i 2017 eller 2018? (Ved et opkvalificeringsforloeb forstaas forloeb, der har haft til formaal at styrke medarbejdernes kompetencer og forstaaelse inden for et bestemt tema. Herved forstaas altsaa ikke deciderede efter- og videreuddannelses-forloeb, der er ECTS-givende) - Forebyggelse af magtanvendelser - Ja, et eksternt kursus |
s_28_3 |
Har du deltaget i et opkvalificeringsforloeb inden for nedenstaaende temaer i 2017 eller 2018? (Ved et opkvalificeringsforloeb forstaas forloeb, der har haft til formaal at styrke medarbejdernes kompetencer og forstaaelse inden for et bestemt tema. Herved forstaas altsaa ikke deciderede efter- og videreuddannelses-forloeb, der er ECTS-givende) - Forebyggelse af magtanvendelser - Ja, et andet kursus |
s_28_4 |
Har du deltaget i et opkvalificeringsforloeb inden for nedenstaaende temaer i 2017 eller 2018? (Ved et opkvalificeringsforloeb forstaas forloeb, der har haft til formaal at styrke medarbejdernes kompetencer og forstaaelse inden for et bestemt tema. Herved forstaas altsaa ikke deciderede efter- og videreuddannelses-forloeb, der er ECTS-givende) - Forebyggelse af magtanvendelser - Nej, jeg har ikke deltaget i et opkvalificeringsforloeb inden for temaet |
s_2_47 |
I hvilken grad vurderer du, at du har de tilstraekkelige kompetencer i forbindelse med: - ? at forstaa og fortolke loven |
s_2_48 |
I hvilken grad vurderer du, at du har de tilstraekkelige kompetencer i forbindelse med: - ? at forebygge magtanvendelser og haandtere konflikter foer de udvikler sig, og det er noedvendigt at gribe til en magtanvendelse |
s_2_49 |
I hvilken grad vurderer du, at du har de tilstraekkelige kompetencer i forbindelse med: - ? at haandtere selve situationen, hvor det er noedvendigt at anvende magt og/eller foretage et indgreb |
s_2_50 |
I hvilken grad vurderer du, at du har de tilstraekkelige kompetencer i forbindelse med: - ? at haandtere opfoelgningen paa magtanvendelsen, herunder opfoelgningen med barnet/den unge og registrering mv. |
asted |
Anbringelsessted |
type |
Respondenttype |
tilb_na |
Baggrundsoplysninger - Tilbudsnavn |
uuid |
Baggrundsoplysninger - UUID Tilbud |
tilb_pla |
Antal pladser paa institutionen du er ansat paa |
ansatte |
Antal ansatte paa institutionen du er ansat paa |
tilb_typ |
Baggrundsoplysninger - Tilbudstype |
virk_for |
Baggrundsoplysninger - Virksomhedsform |