Skabt af: Odder Kommune.
Administration og dokumentation af Det specialiserede socialområde = Handicappede og Udsatte Voksne (DHUV)
Skabt af: Region Midt, Region Nord, Region Sjælland, Region Syd, Region Hovedstaden Simone Witzel.
"De fem regioner og Danske regioner gennemfører årlige undersøgelser af patienters
oplevelse i psykiatrien. Forældre til patienter i børne- og ungdomspsykiatrien
spørges ligeledes hvert år, mens pårørende til voksne patienter bliver
spurgt hvert tredje år. Undersøgelserne omfatter sengeafsnit og ambulant
psykiatri indenfor både voksenpsykiatrien og børne- og ungdomspsykiatrien.
Specielt for året 2014
• Indlagte patienter på specialiserede retspsykiatriske afsnit er omfattet af undersøgelsen for første gang i 2014
• I 2014 deltager der ikke pårørende til patienter i voksenpsykiatrien. Når rapporten referer til pårørendeundersøgelsen, medregnes forældre som pårørende.
Formålet er at få viden om den brugeroplevede kvalitet i den regionale psykiatri.
Undersøgelserne er organiseret, så det er muligt at
• identificere og sammenligne forskelle i patienters oplevelser inden for
udvalgte temaer
• levere resultater på lokalt plan, som kan afdække områder, hvor der er
brug for kvalitetsforbedringer
• følge udviklingen over tid
• give beslutningstagere mulighed for at sammenligne områder.
Resultaterne bliver opgjort på landsplan og for de enkelte regioner, afdelinger og ambulatorier/afsnit. De pågældende organisatoriske enheder kan dermed bruge resultaterne fra LUP Psykiatri til at få et overblik over patienternes og de pårørendes oplevelser over tid og udpege, hvilke indsatsområder der er behov for at arbejde videre med for at forbedre den patient- og pårørende oplevede kvalitet. LUP Psykiatri er således et redskab til at arbejde med kvalitetsforbedringer på nationalt niveau samt på regions-/hospitals-, afdeling- og afsnitsniveau. LUP Psykiatri giver endvidere mulighed for løbende at monitorere politiske tiltag."
Match i 3 tabeller: ap_pt_Samlet_2014, HP_PT_Samlet_2014, ret_pt_Samlet_2014
Skabt af: Region Midt, Region Nord, Region Sjælland, Region Syd, Region Hovedstaden Simone Witzel.
"De fem regioner og Danske regioner gennemfører årlige undersøgelser af patienters
oplevelse i psykiatrien. Forældre til patienter i børne- og ungdomspsykiatrien
spørges ligeledes hvert år, mens pårørende til voksne patienter bliver
spurgt hvert tredje år. Undersøgelserne omfatter sengeafsnit og ambulant
psykiatri indenfor både voksenpsykiatrien og børne- og ungdomspsykiatrien.
Undersøgelsen er i 2015 gennemført blandt
• Indlagte og ambulante patienter i henholdsvis B&U- og voksenpsykiatrien
• Forældre til patienter i B&U-psykiatrien
• Indlagte patienter i retspsykiatrien
• Pårørende til indlagte og ambulante i voksenpsykiatrien
Formålet er at få viden om den brugeroplevede kvalitet i den regionale psykiatri.
Undersøgelserne er organiseret, så det er muligt at
• identificere og sammenligne forskelle i patienters oplevelser inden for
udvalgte temaer
• levere resultater på lokalt plan, som kan afdække områder, hvor der er
brug for kvalitetsforbedringer
• følge udviklingen over tid
• give beslutningstagere mulighed for at sammenligne områder.
Resultaterne bliver opgjort på landsplan og for de enkelte regioner, afdelinger og ambulatorier/afsnit. De pågældende organisatoriske enheder kan dermed bruge resultaterne fra LUP Psykiatri til at få et overblik over patienternes og de pårørendes oplevelser over tid og udpege, hvilke indsatsområder der er behov for at arbejde videre med for at forbedre den patient- og pårørende oplevede kvalitet. LUP Psykiatri er således et redskab til at arbejde med kvalitetsforbedringer på nationalt niveau samt på regions-/hospitals-, afdeling- og afsnitsniveau. LUP Psykiatri giver endvidere mulighed for løbende at monitorere politiske tiltag."
Match i 3 tabeller: ap_pt_Samlet_2015, ret_pt_Samlet_2015, HP_PT_Samlet_2015
Skabt af: Region Midt, Region Nord, Region Sjælland, Region Syd, Region Hovedstaden Simone Witzel.
"De fem regioner og Danske regioner gennemfører årlige undersøgelser af patienters
oplevelse i psykiatrien. Forældre til patienter i børne- og ungdomspsykiatrien
spørges ligeledes hvert år, mens pårørende til voksne patienter bliver
spurgt hvert tredje år. Undersøgelserne omfatter sengeafsnit og ambulant
psykiatri indenfor både voksenpsykiatrien og børne- og ungdomspsykiatrien.
Formålet er at få viden om den brugeroplevede kvalitet i den regionale psykiatri.
Undersøgelserne er organiseret, så det er muligt at
• identificere og sammenligne forskelle i patienters oplevelser inden for
udvalgte temaer
• levere resultater på lokalt plan, som kan afdække områder, hvor der er
brug for kvalitetsforbedringer
• følge udviklingen over tid
• give beslutningstagere mulighed for at sammenligne områder.
Resultaterne bliver opgjort på landsplan og for de enkelte regioner, afdelinger og ambulatorier/afsnit. De pågældende organisatoriske enheder kan dermed bruge resultaterne fra LUP Psykiatri til at få et overblik over patienternes og de pårørendes oplevelser over tid og udpege, hvilke indsatsområder der er behov for at arbejde videre med for at forbedre den patient- og pårørende oplevede kvalitet. LUP Psykiatri er således et redskab til at arbejde med kvalitetsforbedringer på nationalt niveau samt på regions-/hospitals-, afdeling- og afsnitsniveau. LUP Psykiatri giver endvidere mulighed for løbende at monitorere politiske tiltag."
Match i 2 tabeller: ap_pt_Samlet_2012, HP_PT_Samlet_2012
Skabt af: Region Midt, Region Nord, Region Sjælland, Region Syd, Region Hovedstaden Simone Witzel.
"De fem regioner og Danske regioner gennemfører årlige undersøgelser af patienters
oplevelse i psykiatrien. Forældre til patienter i børne- og ungdomspsykiatrien
spørges ligeledes hvert år, mens pårørende til voksne patienter bliver
spurgt hvert tredje år. Undersøgelserne omfatter sengeafsnit og ambulant
psykiatri indenfor både voksenpsykiatrien og børne- og ungdomspsykiatrien.
Der er fire patient- og fire pårørendeundersøgelser.
Specielt for året 2013
• I 2013 deltager der ikke pårørende til patienter i voksenpsykiatrien. Når rapporten referer til pårørendeundersøgelsen, medregnes forældre som pårørende.
Formålet er at få viden om den brugeroplevede kvalitet i den regionale psykiatri.
Undersøgelserne er organiseret, så det er muligt at
• identificere og sammenligne forskelle i patienters oplevelser inden for
udvalgte temaer
• levere resultater på lokalt plan, som kan afdække områder, hvor der er
brug for kvalitetsforbedringer
• følge udviklingen over tid
• give beslutningstagere mulighed for at sammenligne områder.
Resultaterne bliver opgjort på landsplan og for de enkelte regioner, afdelinger og ambulatorier/afsnit. De pågældende organisatoriske enheder kan dermed bruge resultaterne fra LUP Psykiatri til at få et overblik over patienternes og de pårørendes oplevelser over tid og udpege, hvilke indsatsområder der er behov for at arbejde videre med for at forbedre den patient- og pårørende oplevede kvalitet. LUP Psykiatri er således et redskab til at arbejde med kvalitetsforbedringer på nationalt niveau samt på regions-/hospitals-, afdeling- og afsnitsniveau. LUP Psykiatri giver endvidere mulighed for løbende at monitorere politiske tiltag."
Match i 2 tabeller: ap_pt_Samlet_2013, HP_PT_Samlet_2013
Skabt af: Studenterrådgivningen.
Journal- og administrationssystem for alle data vedrørende de studerende, som søger hjælp i Studenterrådgivningen. Statistisk videns- og dokumentationssystem.
Skabt af: Studenterrådgivningen.
Journal- og administrationssystem for alle data vedrørende de studerende, som søger hjælp i Studenterrådgivningen
Skabt af: Studenterrådgivningen.
Journal- og administrationssystem for alle data vedrørende de studerende, som søger hjælp i Studenterrådgivningen
Skabt af: SFI - Det Nationale Forskningscenter for Velfærd.
At undersøge baggrunden for udsættelser i Danmark.
Skabt af: VASUafdeling Nord - Horsens, Horsens Kommune.
Formålet med it-systemet er at samle dokumentation vedr. sagsbehandling, ydelser, intern kommunikation m.v. i forhold til borgere, der modtager ydelser inden for serviceloven, sundhedsloven og dagtilbudsloven. Derudover kunne kommunikere elektronisk med sygehuse, læger, apoteker, andre kommuner i forhold til de gældende sundhedsaftaler. Kunne levere elektronisk data til Danmarks Statistik om borgernes ydelser m.m. samt danne grundlag for styring af økonomi og ressourcer
Skabt af: KORA. Det Nationale Institut for Kommuners og Regioners Analyse og Forskning, Pernille Hjarsbech.
Formålet med denne undersøgelse er at belyse erfaringer og oplevelser med socialtilsynet blandt ambulante tilbud og døgntilbud på
stofmisbrugsområdet, der har haft tilsynsbesøg i
2014. Undersøgelsen belyser udelukkende erfaringerne fra de udførende behandlingstilbuds side.
Skabt af: Statens Øjenklinik, John F. Kennedy Instituttet, Kennedy Instituttet-Statens Øjenklinik, KISØ,, Rigshospitalets Øjenklinik - Glostrup.
Systemet anvendt i hele afleveringsperioden til elektronisk understøttelse af arbejdsgange i arkivskabernes patientbehandling
Skabt af: Perronen, Pedersvænge, Agerbækhuse, ITC/ Fændediget, Lyngtoften, KRB.
opbevarre og sikre daglig dokumentation af sundhedsfaglig og pædagogisk praksis. Sikre og opbevarre dokumentation for misbrugsbehandling. Sikre og opbevarre dokumentation af terapeutisk behandling samt fremmøde. Sikre og opbevarre personalerelaterede dokumenter, samt arbejdsgangsbeskrivelser, hverunder retningslinjer, procedurerbeskrivelser, instrukser og vejledninger.
Skabt af: Astrid Læssø.
Formålet med denne undersøgelse er at afdække danskernes holdning til forebyggelsespolitiske muligheder og tiltag på sundhedsområdet og dermed skabe grundlaget for en mere aktiv og fremadrettet indsats i forhold til forebyggelsesarbejdet i Danmark.
Skabt af: VIVE - Det Nationale Forsknings- og Analysecenter for Velfærd og Bjørn Christian Viinholt Nielsen.
Projektet "Børn, der krænker andre børn" har til formål at forebygge seksuelle overgreb mod børn. Dette skal ske ved at styrke indsatsen i forhold til børn og unge, der udviser seksuelt bekymrende adfærd og/eller har krænket andre børn. Projektet indgår som del af den samlede indsats (Overgrebspakken), der er rettet mod beskyttelse af børn mod overgreb.
Match i 1 tabel: data20890
Skabt af: Aalestrup Kommune, Vesthimmerlands Kommune, Bofællesskabet Under bøgen, Bofællesskabet Hobrovej, Bofællesskabet Østre Boulevard, Boformen Østermarken, Bofællesskabet Dyrskuevej 1, Ungehuset, Bofællesskaberne Bøgevej 3-5, Bofællesskabet Møllersgård, Bofællesskabet Borgergade 23, Bofællesskabet Kroghen, Bofællesskabet Lucernevangen, Bofællesskabet Rosengaarden, Rosenvænget.
Daglig dokumentation af sundhedsfaglig og pædagogisk praksis. Dokumentation for misbrugsbehandling. Dokumentation af terapeutisk behandling samt fremmøde. Personalerelaterede dokumenter, samt arbejdsgangsbeskrivelser, herunder retningslinjer, procedurebeskrivelser, instrukser og vejledninger.
Skabt af: SFI - Det Nationale Forskningscenter for Velfærd.
Formålet med undersøgelsen er at bevirke, at der i fremtiden kan udvikles initiativer, der kan hjælpe lejere, som er blevet eller risikerer at blive sat ud af deres bolig.
Skabt af: Niels Kristian Rasmussen, Margit Velsing Groth, Søren Rask Bredkjær, Mette Madsen.
Skabt af: Psykiatrisk Center København, Merete Nordentoft.
Objective: To compare the effects of five years of specialised early intervention (SEI) treatment for first episode schizophrenia spectrum disorder with the standard two years of SEI plus three years of treatment as usual.
Design: Randomised, superiority, parallel group trial with blinded outcome assessment. Randomisation was centralised and computerised with concealed randomisation sequence carried out at an external site. Setting: Participants were recruited from six
OPUS teams in Denmark between 2009 and 2012. OPUS teams provide SEI treatment to all patients diagnosed with a schizophrenia spectrum disorder in Denmark. Participants 400 participants (51% women) with a mean age of
25.6 (standard deviation 4.3) were randomised to five years of SEI (experimental intervention; n=197) or to two years of SEI plus three years of treatment as usual (control; n=203). Interventions OPUS treatment consists of three
core elements-modified assertive community treatment, family involvement, and social skill training-with a patientcase manager ratio of no more than 12:1. For participants randomised to five years of OPUS treatment, the treatment was
largely unchanged. Participants randomised to the control group were mostly referred to community health centres after two years of SEI treatment. Main outcomes:Follow-up assessments were conducted five years after start of OPUS
treatment. Primary outcome was negative symptoms measured on the scale for assessment of negative symptoms (avolition-apathy, anhedonia, alogia, and affective blunting). Secondary outcomes were remission of both negative and psychotic symptoms, psychotic
symptoms, suicidal ideation, substance abuse, compliance with medical treatment, adherence with treatment, client satisfaction, days in hospital care, and labour market affiliation. Results Levels of negative symptoms did not
differ between the intervention group and control group (1.72 v 1.81 points; estimated mean difference-0.10 (95% confidence interval 0.33 to 0.13), P=0.39). Participants receiving five years of OPUS treatment were more likely to remain in
contact with specialised mental health services (90.4% v 55.6%, P < 0.001), had higher client satisfaction (estimated mean difference 2.57 points (95% confidence interval 1.36 to 3.79), P< 0.001), and had a stronger working alliance(estimated mean difference 5.56 points (95%confidence interval 2.30 to 8.82), P=0.001) thanthe control group.
Conclusions: This trial tests SEI treatment for upto five years for patients with first episodeschizophrenia spectrum disorder; previous trialshave found treatment effects for programmeslasting from one to three years. The prolongedSEI treatment had few effects, which could bedue to the high level of treatment provided tocontrol participants and the late start ofspecialised treatment.
Match i 1 tabel: OPUSIItilrigsarkivetklarcpr_1
Skabt af: Vallensbæk Kommune.
Formålet med it-systemet er at samle dokumentation vedr. sagsbehandling, ydelser, intern kommunikation m.v. i forhold til borgere, der modtager ydelser inden for serviceloven og sundhedsloven. Derudover kunne kommunikere elektronisk med sygehuse, læger, apoteker, andre kommuner i forhold til de gældende sundhedsaftaler. Kunne levere elektronisk data til Danmarks Statistik om borgernes ydelser m.m. samt danne grundlag for styring af økonomi og ressourcer. Kunne opfylde den nationale it-strategi om digitalisering.
Skabt af: Glostrup Kommune.
Formålet med IT-systemet er at samle dokumentation vedr. sagsbehandling, ydelser, intern kommunikation m.v. i forhold til borgere der modtager ydelser inden for Serviceloven, og Sundhedsloven. Derudover kunne kommunikere elektroninsk med sygehuse, læger, apoteker, andre kommuner i forhold til de gældende sundhedsaftaler. Kunne levere elektronisk data til Danmarks Statistik om borgernes ydelser m.m. samt danne grundlag for styring af økonomi og ressourcer. Kunne opfylde den Nationale IT-strategi om digitalisering.
Skabt af: Kalundborg Kommune.
Formålet med it-systemet er at samle dokumentation vedr. sagsbehandling, ydelser, intern kommunikation m.v. i forhold til borgere der modtager ydelser inden for serviceloven, og sundhedsloven. Derudover kunne kommunikere elektronisk med sygehuse, læger, apoteker, andre kommuner i forhold til de gældende sundhedsaftaler. Kunne levere elektronisk data til Danmarks Statistik om borgernes ydelser m.m. samt danne grundlag for styring af økonomi og ressourcer. Kunne opfylde den Nationale IT-strategi om digitalisering.
Skabt af: Herlev Kommune.
Formålet med it-systemet er at samle dokumentation vedr. sagsbehandling, ydelser, intern kommunikation m.v. i forhold til borgere der modtager ydelser inden for serviceloven, og sundhedsloven. Derudover kunne kommunikere elektronisk med sygehuse, læger, apoteker, andre kommuner i forhold til de gældende sundhedsaftaler. Kunne levere elektronisk data til Danmarks Statistik om borgernes ydelser m.m. samt danne grundlag for styring af økonomi og ressourcer. Kunne opfylde den Nationale IT-strategi om digitalisering.
Skabt af: Nyborg Kommune.
Formålet med it-systemet er at samle dokumentation vedr. sagsbehandling, ydelser, intern kommunikation m.v. i forhold til borgere der modtager ydelser inden for serviceloven, og sundhedsloven. Derudover kunne kommunikere elektronisk med sygehuse, læger, apoteker, andre kommuner i forhold til de gældende sundhedsaftaler. Kunne levere elektronisk data til Danmarks Statistik om borgernes ydelser m.m. samt danne grundlag for styring af økonomi og ressourcer. Kunne opfylde den Nationale IT-strategi om digitalisering.
Skabt af: Nordfyn Kommune.
Formålet med it-systemet er at samle dokumentation vedr. sagsbehandling, ydelser, intern kommunikation m.v. i forhold til borgere, der modtager ydelser inden for serviceloven og sundhedsloven. Derudover kunne kommunikere elektronisk med sygehuse, læger, apoteker, andre kommuner i forhold til de gældende sundhedsaftaler. Kunne levere elektronisk data til Danmarks Statistik om borgernes ydelser m.m. samt danne grundlag for styring af økonomi og ressourcer. Kunne opfylde den nationale it-strategi om digitalisering.
Skabt af: Solrød Kommune.
Formålet med it-systemet er at samle dokumentation vedr. sagsbehandling, ydelser, intern kommunikation m.v. i forhold til borgere, der modtager ydelser inden for serviceloven og sundhedsloven. Derudover kunne kommunikere elektronisk med sygehuse, læger, apoteker, andre kommuner i forhold til de gældende sundhedsaftaler. Kunne levere elektronisk data til Danmarks Statistik om borgernes ydelser m.m. samt danne grundlag for styring af økonomi og ressourcer. Kunne opfylde den nationale it-strategi om digitalisering.
Skabt af: Høje-Taastrup Kommune.
Formålet med it-systemet er at samle dokumentation vedr. sagsbehandling, ydelser, intern kommunikation m.v. i forhold til borgere, der modtager ydelser inden for serviceloven og sundhedsloven. Derudover kunne kommunikere elektronisk med sygehuse, læger, apoteker, andre kommuner i forhold til de gældende sundhedsaftaler. Kunne levere elektronisk data til Danmarks Statistik om borgernes ydelser m.m. samt danne grundlag for styring af økonomi og ressourcer. Kunne opfylde den nationale it-strategi om digitalisering.
Skabt af: Allerød Kommune.
Formålet med IT-systemet er at samle dokumentation vedr. sagsbehandling, ydelser, intern kommunikation m.v. i forhold til borgere der modtager ydelser inden for Serviceloven, og Sundhedsloven. Derudover kunne kommunikere elektroninsk med sygehuse, læger, apoteker, andre kommuner i forhold til de gældende sundhedsaftaler. Kunne levere elektronisk data til Danmarks Statistik om borgernes ydelser m.m. samt danne grundlag for styring af økonomi og ressourcer. Kunne opfylde den Nationale IT-strategi om digitalisering.
Skabt af: Vesthimmerlands Kommune.
Formålet med it-systemet er at samle dokumentation vedr. sagsbehandling, ydelser, intern kommunikation m.v. i forhold til borgere, der modtager ydelser inden for serviceloven og sundhedsloven. Derudover kunne kommunikere elektronisk med sygehuse, læger, apoteker, andre kommuner i forhold til de gældende sundhedsaftaler. Kunne levere elektronisk data til Danmarks Statistik om borgernes ydelser m.m. samt danne grundlag for styring af økonomi og ressourcer. Kunne opfylde den nationale it-strategi om digitalisering.
Skabt af: Herning Kommune.
Formålet med it-systemet er at samle dokumentation vedr. sagsbehandling, ydelser, intern kommunikation m.v. i forhold til borgere, der modtager ydelser inden for ser-viceloven og sundhedsloven. Derudover kunne kommu-nikere elektronisk med sygehuse, læger, apoteker, andre kommuner i forhold til de gældende sundhedsaftaler. Kunne levere elektronisk data til Danmarks Statistik om borgernes ydelser m.m. samt danne grundlag for styring af økonomi og ressourcer. Kunne opfylde den nationale it-strategi om digitalisering.
Skabt af: Stevns Kommune.
Formålet med IT-systemet er at samle dokumentation vedr. sagsbehandling, ydelser, intern kommunikation m.v. i forhold til borgere der modtager ydelser inden for Serviceloven, og Sundhedsloven. Derudover kunne kommunikere elektroninsk med sygehuse, læger, apoteker, andre kommuner i forhold til de gældende sundhedsaftaler. Kunne levere elektronisk data til Danmarks Statistik om borgernes ydelser m.m. samt danne grundlag for styring af økonomi og ressourcer. Kunne opfylde den Nationale IT-strategi om digitalisering.
Skabt af: Hvidovre Kommune.
Formålet med it-systemet er at samle dokumentation vedr. sagsbehandling, ydelser, intern kommunikation m.v. i forhold til borgere, der modtager ydelser inden for serviceloven og sundhedsloven. Derudover kunne kommunikere elektronisk med sygehuse, læger, apoteker, andre kommuner i forhold til de gældende sundhedsaftaler. Kunne levere elektronisk data til Danmarks Statistik om borgernes ydelser m.m. samt danne grundlag for styring af økonomi og ressourcer. Kunne opfylde den nationale it-strategi om digitalisering.
Skabt af: Stevns Kommune.
Formålet med it-systemet er at samle dokumentation vedr. sagsbehandling, ydelser, intern kommunikation m.v. i forhold til borgere, der modtager ydelser inden for serviceloven og sundhedsloven. Derudover kunne kommunikere elektronisk med sygehuse, læger, apoteker, andre kommuner i forhold til de gældende sundhedsaftaler. Kunne levere elektronisk data til Danmarks Statistik om borgernes ydelser m.m. samt danne grundlag for styring af økonomi og ressourcer. Kunne opfylde den nationale it-strategi om digitalisering.
Skabt af: Herlev Kommune.
Formålet med it-systemet er at samle dokumentation vedr. sagsbehandling, ydelser, intern kommunikation m.v. i forhold til borgere, der modtager ydelser inden for serviceloven og sundhedsloven. Derudover kunne kommunikere elektronisk med sygehuse, læger, apoteker, andre kommuner i forhold til de gældende sundhedsaftaler. Kunne levere elektronisk data til Danmarks Statistik om borgernes ydelser m.m. samt danne grundlag for styring af økonomi og ressourcer. Kunne opfylde den nationale it-strategi om digitalisering.
Skabt af: Svendborg Kommune.
Formålet med it-systemet er at samle dokumentation vedr. sagsbehandling, ydelser, intern kommunikation m.v. i forhold til borgere, der modtager ydelser inden for serviceloven, sundhedsloven og lovgivningen for ældre- og plejeboliger. Derudover kunne kommunikere elektronisk med sygehuse, læger, apoteker, andre kommuner i forhold til de gældende sundhedsaftaler. Kunne levere elektronisk data til Danmarks Statistik om borgernes ydelser m.m. samt danne grundlag for styring af økonomi og ressourcer. Kunne opfylde den nationale it-strategi om digitalisering.
Skabt af: Kalundborg Kommune.
Formålet med it-systemet er at samle dokumentation vedr. sagsbehandling, ydelser, intern kommunikation m.v. i forhold til borgere, der modtager ydelser inden for serviceloven og sundhedsloven. Derudover kunne kommunikere elektronisk med sygehuse, læger, apoteker, andre kommuner i forhold til de gældende sundhedsaftaler. Kunne levere elektronisk data til Danmarks Statistik om borgernes ydelser m.m. samt danne grundlag for styring af økonomi og ressourcer. Kunne opfylde den nationale it-strategi om digitalisering.
Skabt af: Odder kommune.
Formålet med it-systemet er at samle dokumentation vedr. sagsbehandling, ydelser, intern kommunikation m.v. i forhold til borgere, der modtager ydelser inden for serviceloven og sundhedsloven. Derudover kunne kommunikere elektronisk med sygehuse, læger, apoteker, andre kommuner i forhold til de gældende sundhedsaftaler. Kunne levere elektronisk data til Danmarks Statistik om borgernes ydelser m.m. samt danne grundlag for styring af økonomi og ressourcer. Kunne opfylde den nationale it-strategi om digitalisering..
Skabt af: Samsø Kommune.
Formålet med it-systemet er at samle dokumentation vedr. sagsbehandling, ydelser, intern kommunikation m.v. i forhold til borgere, der modtager ydelser inden for serviceloven og sundhedsloven. Derudover kunne kommunikere elektronisk med sygehuse, læger, apoteker, andre kommuner i forhold til de gældende sundhedsaftaler. Kunne levere elektronisk data til Danmarks Statistik om borgernes ydelser m.m. samt danne grundlag for styring af økonomi og ressourcer. Kunne opfylde den nationale it-strategi om digitalisering..