Skabt af: Miljøstyrelsen.
Miljøstyrelsen arbejder systematisk med at kortlægge hvilke kemiske stoffer der er i forbrugerprodukter, der anvendes dagligt.
Formålet er at offentliggøre resultaterne af disse rapporter på en overskuelig måde, hvor det også er muligt at filtrere efter specifikke parametre, som f.eks. stofnavn, CAS-nummer, funktioner og produkttyper.
Match i 2 tabeller: Funktion, RapportData
Skabt af: Danmarks Tekniske Universitet, Miljøstyrelsen.
Databasen indeholder matematiske modeller - eller computer-forudsigelser (QSAR forudsigelser) - for forskellige egenskaber af kemiske stoffer, herunder toksiske effekter, som kan anvendes i vurderinger af kemiske stoffer/kemikalier. Formålet er at give miljømyndigheder, forskere og industri et redskab til at vurdere farligheden af stofferne på en enkelt og ikke alt for dyr måde. Mange af stofferne er ikke vurderet på andre måder. Databasen indeholder QSAR forudsigelser for 165.000 kemiske stoffer for mere end 70 egenskaber/effekter på dyr, mennesker og miljø tilgængelige. Data bruges bl.a. af Miljøstyrelsen, forskere i hele verden og af kemiske industrivirksomheder.
Skabt af: Direktoratet for Arbejdstilsynet.
Match i 2 tabeller: STAMDA81, STAMDA83
Skabt af: Direktoratet for Arbejdstilsynet.
Skabt af: Direktoratet for Arbejdstilsynet.
Skabt af: Direktoratet for Arbejdstilsynet.
Skabt af: Direktoratet for Arbejdstilsynet.
Skabt af: Gentofte Hospital, Odense Universitetshospital, Århus Universitetshospital, Bispebjerg Hospital, Roskilde Sygehus, Hudklinikken Amagerbrogade 13, 2300 KBH S, Hudklinikken, Lyngby Hovedgade 27, 2800 Lyngby, Hudklinikken i Det gamle apotek, 2970 Hørsholm, Hudklinikken, Gammel Hovedgade 14, 2970, Hudklinikken, Rådhustorvet 15, 8700 Horsens, Hudklinikken Roskildevej 264, 2610 Rødovre, Hudklinikken Herning, Dalgas pl 7B, 7400 Herning, Hudklinikken Sankt Anne Pl. 4, 5000 Odense, Hudlægecenter Nord, Fyrkildevej 7, 9220 Ålborg, Hudklinikken Vedelsgade 1, 7100 Vejle, Bagsværd Hudklinik, Bindeledet 15, 2880 Bagsværd, Hudklinikken, Banegårdspladsen 1 4400 Kalundborg, Hudklinikken Panoptikon, 1570 København K, Hudklinikken Det Gule Pakhus, 5700 Svendborg.
Forskning i årsager til kontaktallergi og følge trends i hyppigheder af allergi over for enkelte stoffer, stofgrupper. -at monitorere og forbedre kvaliteten af udredning og behandling af patienter med kontaktallergi og kontakteksem i hospitalssektoren samt i dermatologisk speciallægepraksis. -at identificere nye betydende allergener, følge udviklingen i allergi og dokumentere eventuel effekt af forebyggelse og intervention.
Skabt af: Direktoratet for Arbejdstilsynet.
Skabt af: Direktoratet for Arbejdstilsynet.
Skabt af: Direktoratet for Arbejdstilsynet.
Skabt af: Direktoratet for Arbejdstilsynet.
Skabt af: Miljøstyrelsen.
Indberetning af data til EU-Kommissionen om brugte mængder af pesticider, til brug for national statistik, kontrol, styrke IPM og bidrage til viden om forbruget af sprøjtemidler samt belastningen heraf.
Skabt af: Sonja Nielsen, Elsa Bach.
Skabt af: Jørgen Goul Andersen.
Denne undersøgelse har haft til formål at belyse en række problematikker i forbindelse med arbejdsløshed og tidlig tilbagetrækning. Dette ses, i denne sammenhæng, i forbindelse med begreber som fuldt medborgerskab og marginalisering – jf. Marshalls tanker herom. Ydermere har det været hensigten at undersøge, hvordan sammenhængen er mellem fuldt medborgerskab og placering på arbejdsmarkedet ud fra en overvejelse om, at dette ikke nødvendigvis er så simpelt som tidligere antaget.
Skabt af: NFA - Det Nationale Forskningscenter for Arbejdsmiljø.
undersøgelsen vurderer relationen imellem luftforurening og kræft hos transportarbejdere i storkøbenhavn.
Skabt af: Region Nordjylland.
Skabt af: Miljøstyrelsen.
Registrering af godkendelse af bekæmpelsesmidler (biocider og pesticider) herunder indhold af aktivstoffer samt disses solgte mængder
Skabt af: Favrskov, Fredensborg, Halsnæs, Kalundborg, Lemvig, Morsø, Nyborg, Odder, Odsherred, Ringsted, Skive, Sorø, Varde, Viborg.
KMD Structura Miljø anvendes af kommuner til miljøsagsbehandling.
Skabt af: Hillerød kommune, Kalundborg kommune, Nyborg kommune, Varde kommune, Lemvig kommune, Faursko kommune, Odder kommune, Morsø kommune, Skive kommune, Viborg.
KMD Structura Miljø anvendes af kommuner til miljøsagsbehandling.
Skabt af: Hillerød Kommune, Halsnæs Kommune, Kalundborg Kommune, Nyborg Kommune, Varde Kommune, Lemvig Kommune, Favrskov Kommune, Odder Kommune, Morsø Kommune, Skive Kommune, Viborg Kommune.
KMD Structura Miljø anvendes af kommuner til miljøsagsbehandling
Skabt af: Halsnæs Kommune, Hillerød Kommune, Kalundborg Kommune, Lemvig Kommune, Morsø Kommune, Nyborg Kommune, Odder Kommune, Skive Kommune, Varde Kommune, Viborg Kommune.
KMD Structura Miljø anvendes af kommuner til miljøsagsbehandling
Skabt af: Assens Kommune, Halsnæs Kommune, Hillerød Kommune, Kalundborg Kommune, Lemvig Kommune, Morsø Kommune, Nyborg Kommune, Odder Kommune, Skive Kommune, Varde Kommune, Viborg Kommune.
KMD Structura Miljø anvendes af kommuner til miljøsagsbehandling
Skabt af: Assens Kommune, Halsnæs Kommune, Hillerød Kommune, Kalundborg Kommune, Lemvig Kommune, Morsø Kommune, Nyborg Kommune, Odder Kommune, Skive Kommune, Varde Kommune, Viborg Kommune.
KMD Structura Miljø anvendes af kommuner til miljøsagsbehandling
Skabt af: Assens Kommune, Halsnæs Kommune, Hillerød Kommune, Kalundborg Kommune, Lemvig Kommune, Morsø Kommune, Nyborg Kommune, Odder Kommune, Skive Kommune, Varde Kommune, Viborg Kommune.
KMD Structura Miljø anvendes af kommuner til miljøsagsbehandling
Skabt af: Assens Kommune, Halsnæs Kommune, Hillerød Kommune, Kalundborg Kommune, Lemvig Kommune, Morsø Kommune, Nyborg Kommune, Odder Kommune, Skive Kommune, Varde Kommune, Viborg Kommune.
KMD Structura Miljø anvendes af kommuner til miljøsagsbehandling
Skabt af: Assens Kommune, Halsnæs Kommune, Hillerød Kommune, Kalundborg Kommune, Lemvig Kommune, Morsø Kommune, Nyborg Kommune, Odder Kommune, Skive Kommune, Varde Kommune, Viborg Kommune.
KMD Structura Miljø anvendes af kommuner til miljøsagsbehandling
Skabt af: Assens Kommune, Halsnæs Kommune, Hillerød Kommune, Kalundborg Kommune, Lemvig Kommune, Morsø Kommune, Nyborg Kommune, Odder Kommune, Skive Kommune, Varde Kommune, Viborg Kommune.
KMD Structura Miljø anvendes af kommuner til miljøsagsbehandling
Skabt af: Assens Kommune, Halsnæs Kommune, Hillerød Kommune, Kalundborg Kommune, Lemvig Kommune, Morsø Kommune, Nyborg Kommune, Odder Kommune, Skive Kommune, Varde Kommune, Viborg Kommune.
KMD Structura Miljø anvendes af kommuner til miljøsagsbehandling
Skabt af: SFI - Det Nationale Forskningscenter for Velfærd.
Skabt af: Vesthimmerlands Kommune, Løgstør Kommune.
Formålet med systemet er at danne grundlag for kommunens løbende sagsbehandling med tilhørende dokumenthåndtering og arkivering.
Skabt af: Lejre Kommune.
Journalisering og styring af sagsdata for nemmere genfinding og videndeling.
Skabt af: Gørlev Kommune, Kalundborg gl. Kommune, Kalundborg Kommune.
Formålet med KMD Sag EDH er styring af kommunens sager og dokumener. Formålet med KMD Sag Basis og Journal er at være en fælles platform for behandling af personsager.
Skabt af: Vallø Kommune, Stevns Kommune, Stevns (ny) Kommune.
Formålet med systemet er at danne grundlag for kommunens løbende sagsbehandling med tilhørende dokumenthåndtering og arkivering.
Skabt af: Viborg Kommune, Viborg Kommune, Bjerringbro Kommune, Karup Kommune, Fjends Kommune, Møldrup Kommune, Tjele Kommune, Aalestrup Kommune.
Formålet med KMD Sag Basis og Journal er at være en fælles platform for behandling af personsager.
Skabt af: Nyborg Gl. Kommune, Nyborg Kommune.
Elektronisk sagsstyring- og dokumenthåndtering. Effektiv og konsistent sagsbehandling i kommunen baseret på digital forvaltning og videndeling. Indsamling, registrering, opbevaring, systematisering, overgivelse og sletning. Indscanning af indgående papirpost. Elektronisk fremsøgning af sager og dokumenter til støtte for sagsbehandlingen - elektronisk vedligeholdelse af firma- og personoplysninger med henblik på korrekt adressering af korrespondence - lagring af elektronisk korrespondence med private personer/firmaer og offentlige myndigheder - videndeling på tværs af kommunen i det omfang dette er lovligt i henhold til forvaltningsloven.
Skabt af: Ulfborg-Vemb Kommune, Holstebro Kommune, Vinderup Kommune, Holstebro Kommune.
Formålet med systemet er at danne grundlag for kommunens løbende sagsbehandling med tilhørende dokumenthåndtering og -arkivering.
Skabt af: Svendborg Kommune, Egebjerg Kommune, Svendborg Kommune.
Systemet har skullet dokumentere kommunens sagsbehandling.
Skabt af: Viborg Kommune.
Systemet har skullet dokumentere kommunens sagsbehandling.
Skabt af: Fredericia Kommune.
At skabe et fælles sag- og arkivsystem for Fredericia Kommune, med henblik på effektiv sagsbehandling, videndeling og genfinding af sager.
Skabt af: Norddjurs Kommune.
Kommunens generelle elektroniske sags- og dokumenthåndteringssystem til brug for sagsbehandling.
Skabt af: Ringkøbing-Skjern Kommune.
Formålet med anskaffelse af et elektronisk dokumenthåndteringssystem er at skabe et overblik over kommunens journalpligtige sager, der ikke kan føres i dedikeret fagsystem. Systemet sikre at journalisering, journalnotater, samlet overblik og ensartethed i behandling af sager.
Skabt af: Vissenbjerg Kommune, Assens gl. Kommune, Assens Kommune.
Systemet har skullet dokumentere kommunens sagsbehandling.
Skabt af: Morsø Kommune.
Elektronisk sagsstyring- og dokumenthåndtering. Effektiv og konsistent sagsbehandling i kommunen baseret på digital forvaltning og videndeling. Indsamling, registrering, opbevaring, systematisering, overgivelse og sletning. Indscanning af indgående papirpost. Elektronisk fremsøgning af sager og dokumenter til støtte for sagsbehandlingen - elektronisk vedligeholdelse af firma- og personoplysninger med henblik på korrekt adressering af korrespondence - lagring af elektronisk korrespondence med private personer/firmaer og offentlige myndigheder - videndeling på tværs af kommunen i det omfang dette er lovligt i henhold til forvaltningsloven.
Skabt af: Vordingborg Kommune.
ESDH system med det formål at håndtere sager og dokumenter elektronisk i forbindelse med kommunens sagsbehandling.
Skabt af: Fanø Kommune.
Digital sagsstyring- og dokumenthåndtering. Kommunens sagsbehandling baseret på digital forvaltning og videndeling. Indsamling, registrering, opbevaring, systematisering, overgivelse og sletning. Indscanning af indgående papirpost. Digital fremsøgning af sager og dokumenter til støtte for sagsbehandlingen - digital vedligeholdelse af firma- og personoplysninger med henblik på korrekt adressering af korrespondance - lagring af digitial korrespondance med private personer/firmaer og offentlige myndigheder - videndeling på tværs af kommunen i det omfang dette er lovlit i henhold til forvaltningslovgivningen.
Skabt af: Skive Kommune, Skive Kommune, Spøttrup Kommune.
KMD Sag er kommunens centrale ESDH-system, som anvendes til dokumentation af borgersager, emnesager og politiske sager. Systemet indeholder data og dokumenter fra gl. Skive Kommunes ESDH-løsning 2003-2006 og PPR-system 1007-2004 og gl. Spøttrup Kommunes socialsystem 1999-2004
Skabt af: Faaborg Kommune, Ringe Kommune, Faaborg-Midtfyn Kommune.
KMD Sag Basis og Journal er et sagshenvisnings- og advissystem. KMD Sag indeholder Identifikationsoplysninger på borgere, der modtager ydelser fra kommunen, dvs. arbejdsløshedsdagpenge, kontanthjælp og revalidering, aktivering, orlovsydelser, sygedagpenge, folke- og førtidspension. Ligeledes oplysninger eller adviser vedr. inkasso, SU, ventelister, hjælpemidler, omsorgsjournaler, hjemmehjælp, familiepleje, efterløn, boligsikring, boligstøtte, daginstitution, boliglån, flygtninge, forældremøder, handicap, haveservice, helbred, sundhedspleje, barsel, Akasse, ungdomsvejledning mv.
Skabt af: Horsens Kommune, Horsens gl. Kommune, Gedved Kommune.
ESDH-system med det formål at håndtere sager og dokumenter elektronisk i forbindelse med kommunens sagsbehandling.
Skabt af: Skævinge Kommune, Hillerød Kommune.
Systemet har skullet dokumentere kommunens sagsbehandling.
Skabt af: Halsnæs Kommune.
SBSYS er et journalsystem, som bruges af alle forvaltninger i Halsnæs kommune til digital sagsstyring og dokumenthåndtering. Kommunens sagsbehandling baseret på digital forvaltning og videndeling. Indscanning af indgående papirpost. Digital fremsøgning af sager og dokumenter til støtte for sagsbehandlingen. Videndeling på tværs af kommunen
Skabt af: Hoje-Taastrup Kommune.
Sags- og dokumentaandteringssystem for at kunne gemme og fremsøge sager og dokumenter. Samtidig at kunne opfylde logningskrav.
Skabt af: Gl. Varde Kommune, Ny Varde Kommune.
Varde Kommune anvender KMD Sag EDH til registrering og styring hovedsagelig af borgersager. I KMD Sag EDH har brugerne adgang til at se/læse eller sagsbehandle sager, journalnotater, adviser (erindringer) inden for deres arbejdsområde.
Derudover modtager brugerne også ’dagens post’. Brugerne har forskellige rolleprofiler og derved har de forskellige adgange til at se/læse, registrere og sagsbehandle ind i systemet.
Skabt af: Jammerbugt Kommune.
ESDH-system med det formål at håndtere sager og dokumenter elektronisk i forbindelse med kommunens sagsbehandling.
Skabt af: Fredericia Kommune.
At skabe et fælles sag- og arkivsystem for Fredericia Kommune, med henblik på effektiv sagsbehandling, videndeling og genfinding af sager.
Der er digitale metadata for hele perioden og digitale dokumenter fra 1.1.2014 - 31.12.2019
Skabt af: Brøndby Kommune.
Formålet med KMD Sag EDH er styring af kommunens sager og dokumener. Formålet med KMD Sag Basis og Journal er at være en fælles platform for behandling af personsager.
Skabt af: Hvidovre Kommune.
Systemet har skullet dokumentere kommunens sagsbehandling.
Skabt af: Struer Kommune, Thyholm Kommune.
SBSYS er et sags- og dokumenthåndteringssystem (ESDH). SBSYS indeholder moduler, som er afpasset brugerens behov.
Skabt af: Odder gl. Kommune, Odder ny Kommune.
KMD Sag er et sagsstyringssystem, der anvendes til at skabe overblik over borgerens sagere, føre journal og modtage advisering
Skabt af: Solrød Kommune.
Solrød Kommunes overordnede mål for indførelsen af ESDH er, at ESDH skal bidrage til at levere en endnu bedre kvalitet overfor borgere m.fl. udkrystalliseret i disse 4 mål:
1. Sikkerhed for at sagerne og sagernes dokumenter til enhver tid er til at finde, er journaliserede og overskuelige
§ For andre end den, som lige har sagen liggende
§ For at forskellige teams/afdelinger/institutioner kan dele fælles sager uden at skulle sende mails/kopier frem og tilbage og hver vedligeholde samme sag.
2. Bedre muligheder for at koordinere sager og udøve helhedsorienteret sagsbehandling, da vi vil kunne søge efter og eventuelt sammenkoble beslægtede sager.
3. Bedre muligheder for at effektivisere og leane vores arbejdsgange og opgaveløsning både i den enkelte afdeling/institution og i de koordinerende og tværgående arbejdsgange. Acadre skal derfor udnyttes til at give os nye teknologiske muligheder til at indføre smartere og lettere arbejdsgange og opgaveløsning.
4. Gøre det lettere at opfylde lovgivning og god sagsbehandlingspraksis.
Skabt af: Miljøministeriet, Miljø- og Fødevareministeriet.
F2 er et fælles arkiv for alt sagsrelevant materiale. Det anvendes til dokumentation, videndeling og journalisering.
Skabt af: Gl. Horsens Kommune, Bræstrup Kommune, Gedved Kommune, Horsens Ny Kommune.
KMD Sag Basis og Journal er et sagshenvisnings- og advissystem. KMD Sag indeholder Identifikationsoplysninger på borgere, der modtager ydelser fra kommunen, dvs. arbejdsløshedsdagpenge, kontanthjælp og revalidering, aktivering, orlovsydelser, sygedagpenge, folke- og førtidspension. Ligeledes oplysninger eller adviser vedr. inkasso, SU, ventelister, hjælpemidler, omsorgsjournaler, hjemmehjælp, familiepleje, efterløn, boligsikring, boligstøtte, daginstitution, boliglån, flygtninge, forældremøder, handicap, haveservice, helbred, sundhedspleje, barsel, Akasse, ungdomsvejledning mv.
Skabt af: Aalestrup Kommune, Farsø Kommune, Løgstør Kommune, Aars Kommune, Vesthimmerlands Kommune.
KMD Sag er kommunens centrale ESDH-system, som anvendes til dokumentation af borgersager, emnesager og politiske sager. Systemet indeholder data og dokumenter fra Vesthimmerland Kommune.
Skabt af: Fredericia gl. kommune, Fredericia.
I KMD Sag EDH har brugerne adgang til at se/læse eller sagsbehandle sager, journalnotater, adviser (erindringer) inden for deres arbejdsområde. Derudover modtager brugerne også ’dagens post’. Brugerne har forskellige rolleprofiler og derved har de forskellige adgange til at se/læse, registrere og sagsbehandle ind i systemet.
Skabt af: Struer gl. Kommune, Struer Kommune.
KMD Sag er kommunens centrale ESDH-system, som anvendes til dokumentation af borgersager, emnesager og politiske sager. Systemet indeholder data fra Struer Kommune.
Skabt af: Allerød Kommune.
Systemet har skullet dokumentere kommunens sagsbehandling.
Skabt af: Lejre Kommune.
At skabe et fælles sag- og arkivsystem for Lejre Kommune, med henblik på effektiv sagsbehandling, videndeling og genfinding af sager.
Der er digitale metadata for hele perioden og digitale dokumenter fra 1.1.2014 - 31.12.2019
Skabt af: Rudkøbing Kommune, Tranekær Kommune, Sydlangeland Kommune, Langeland Sammenlægningskommune Kommune, Langeland Kommune.
Systemet har skullet dokumentere kommunens sagsbehandling
Skabt af: Svendborg Kommune.
ESDH-system med det formål at håndtere sager og dokumenter elektronisk i forbindelse med kommunens sagsbehandling
Skabt af: Kerteminde Gl. Kommune, Langeskov Kommune, Munkebo Kommune, Kerteminde Ny Kommune.
Kerteminde Kommune anvender KMD Sag EDH til registrering og styring hovedsagelig af borgersager. I KMD Sag EDH har brugerne adgang til at se/læse eller sagsbehandle sager, journalnotater, adviser (erindringer) inden for deres arbejdsområde.
Derudover modtager brugerne også ’dagens post’. Brugerne har forskellige rolleprofiler og derved har de forskellige adgange til at se/læse, registrere og sagsbehandle ind i systemet.
Skabt af: Svendborg Kommune, Egebjerg Kommune, Gudme Kommune, Svendborg Kommune.
Formålet med KMD Sag Basis og Journal er at være en fælles platform for behandling af personsager. KMD Sag er derfor et sagsstyringssystem, der anvendes til at skabe overblik over borgerens sager, føre journal og modtage advisering
Skabt af: Lemvig Gl. Kommune, Thyborøn-Harboøre Kommune, Lemvig Ny Kommune.
Elektronisk sagsstyring- og dokumenthåndtering. Effektiv og konsistent sagsbehandling i kommunen baseret på digital forvaltning og videndeling. Indsamling, registrering, opbevaring, systematisering, overgivelse og sletning. Indscanning af indgående papirpost. Elektronisk fremsøgning af sager og dokumenter til støtte for sagsbehandlingen - elektronisk vedligeholdelse af firma- og personoplysninger med henblik på korrekt adressering af korrespondence - lagring af elektronisk korrespondence med private personer/firmaer og offentlige myndigheder - videndeling på tværs af kommunen i det omfang dette er lovligt i henhold til forvaltningsloven.
Skabt af: Stevns Kommune, Stevns Kommune.
Registrering af sager og dokumenter i Stevns Kommune.
Skabt af: Viborg Kommune.
Formålet med KMD Sag Basis og Journal er at være en fælles platform for behandling af personsager. KMD Sag er derfor et sagsstyringssystem, der anvendes til at skabe overblik over borgerens sager, føre journal og modtage advisering
Skabt af: Assens Kommune, Vissenbjerg, Glamsbjerg, Hårby, Tommerup, Aarup og Assens kommuner.
Formålet med KMD Sag Basis og Journal er at være en fælles platform for behandling af personsager. KMD Sag er derfor et sagsstyringssystem, der anvendes til at skabe overblik over borgerens sager, føre journal og modtage advisering
Skabt af: Køge Kommune, Køge Kommune.
Kommunens journal- og arkivsystem. Kommunens digitaliserede byggesager
Skabt af: Høje Taastrup Kommune.
KMD Sag har haft til formål at danne adviser på aktive sager samt at kunne skrive journalnotater på borgervendte sager.
Skabt af: Struer gl. Kommune, Struer Kommune.
KMD Sag er kommunens centrale ESDH-system, som anvendes til dokumentation af borgersager, emnesager og politiske sager.
Skabt af: Ikast Brande Kommune.
ESDH-system til dokumentation af kommunens sagsbehandling vedrørende sager, der ikke er en Ejendomssag eller en Personsag. Der er separate ESDH-systemer til ejendomssager og personsager
Skabt af: Herning Kommune.
E-journal til registrering af papirsager i Herning Kommune
Skabt af: Thyborøn-Harboøre Kommune, Lemvig Kommune.
Formålet er et elektronisk sagsbærende dokumentsystem dvs. journalisering af sagsbærende dokumenter i forhold til sagsbehandling i Lemvig Kommune herunder opstart, behandling og afgørelse.
Skabt af: Rebild Kommune, Støvring Kommune, Skørping Kommune, Nørager Kommune.
SBSYS er Rebild Kommunes primære ESDH-system. Formålet er at have en struktureret håndtering af de af Rebild Kommunes elektroniske sager og dokumenter som ikke håndteres i et af kommunens fagsystemer.
Skabt af: Skanderborg gl. Kommune, Skanderborg Kommune.
Effektiv og ensartet sagsbehandling. Dokumentations- og vidensarkiv
Skabt af: Viborg Kommune.
Systemet har skullet dokumentere kommunens sagsbehandling
Skabt af: Kalundborg Kommune.
Formålet med KMD Sag EDH er styring af kommunens sager og dokumener. Formålet med KMD Sag Basis og Journal er at være en fælles platform for behandling af personsager.
Skabt af: Glostrup Kommune.
ESDH system med det formål at håndtere sager og dokumenter elektronisk i forbindelse med kommunens sagsbehandling.
Skabt af: Skævinge Kommune.
Journalsystem uden digitale dokumenter med det formål at håndtere sager og dokumenter i forbindelse med kommunens sagsbehandling
Skabt af: Skive Kommune.
KMD Sag er kommunens centrale ESDH-system, som anvendes til dokumentation af borgersager, emnesager og politiske sager.
Skabt af: Jørgen Goul Andersen, Per H. Jensen, Christian Albrekt Larsen, Sanne Lund Clement, Martin D. Munk, Jan Bendix Jensen.
Skabt af: Niels Kristian Rasmussen, Margit Velsing Groth, Søren Rask Bredkjær, Mette Madsen.
Skabt af: Albertslund Kommune, Allerød Kommune, Brøndby Kommune, Fredensborg Kommune, Halsnæs Kommune, Herlev Kommune, Hillerød Kommune, Hvidovre Kommune, Høje-Taastrup Kommune, Vallensbæk Kommune, Kalundborg Kommune, Køge Kommune, Lejre kommuner Kommune, Odsherred Kommune, Ringsted Kommune, Solrød Kommune, Sorø Kommune, Stevns Kommune, Vordingborg Kommune, Assens Kommune, Faaborg-Midtfyn Kommune, Kerteminde Kommune, Langeland Kommune, Middelfart Kommune, Nyborg Kommune, Svendborg Kommune, Varde Kommune, Vejen Kommune, Ærø Kommune, Favrskov Kommune, Herning Kommune, Holstebro Kommune, Horsens Kommune, Ikast-Brande Kommune, Lemvig Kommune, Norddjurs Kommune, Odder Kommune, Ringkøbing-Skjern Kommune, Samsø Kommune, Skanderborg Kommune, Skive Kommune, Struer Kommune, Viborg Kommune, Århus Kommune, Brønderslev-Dronninglund Kommune, Jammerbugt Kommune, Morsø Kommune, Rebild Kommune, Thisted Kommune, Vesthimmerlands Kommune.
S og A-systemet er et effektivt værktøj til styring af forvaltningens personsager. S og A-systemet er i stor udstrækning afhængig af folkeregisterdata, der bl.a. anvendes til folkeregisteradvisering på grundlag af folkeregisterhændelser samt til visning af navn, adresse, civilstand og familiemæssige relationer m.m. på diverse skærmbilleder og printmateriale
Skabt af: Midtdjurs Kommune, Rønde Kommune, Ebeltoft Kommune, Rosenholm Kommune, Syddjurs Kommune.
Kommunens generelle elektroniske sags og dokumenthåndteringssystem til brug for sagsbehandling