bcprnr |
Barnets CPR-nummer |
fra |
Frafaldsårsag? |
f_1 |
Hvor mange timer har du og/eller din partner set fjernsyn i den seneste uge? |
f_2 |
Hvor mange gange har dit barn set dig og/eller din partner se fjernsyn i den seneste uge? |
f_3 |
Hvor mange gange i løbet af den seneste uge har du set fjernsyn sammen med dit barn? |
f_4_1 |
Hvor ofte har dit barn spillet spil på computer, spillekonsol, tablet (iPad) eller mobiltelefon den seneste uge? - Alene |
f_4_2 |
Hvor ofte har dit barn spillet spil på computer, spillekonsol, tablet (iPad) eller mobiltelefon den seneste uge? - Sammen med andre |
f_5 |
Hvor mange bøger (skønlitteratur, fagbøger, kogebøger, religiøse bøger osv.) for voksne har I i jeres hjem? |
f_6 |
Hvor mange børnebøger har I hjemme? |
f_7 |
Hvor ofte har du og/eller din partner læst bøger, aviser, ugeblade, religiøse tekster, tekster på tablet (fx iPad) eller computer i den sidste uge? |
f_8 |
Hvor mange gange er der blevet læst op for dit barn i den seneste uge? |
f_9_1 |
Da du (eller et andet familiemedlem) læste op for dit barn,...? - Mit barn hjalp mig med at fortælle historien. |
f_9_2 |
Da du (eller et andet familiemedlem) læste op for dit barn, ...? - Mit barn og jeg sammenlignede historien med andre ting i mit barns liv, fx hvad hovedpersonen i historien godt kan lide at spise, og hvad mit barn godt kan lide at spise. |
f_9_3 |
Da du (eller et andet familiemedlem) læste op ...? - Jeg byggede videre på det, mit barn sagde. Eks.: Barnet siger: ?Havde I en stor hund? Voksne siger:Ja, vi havde en rigtig stor hund. Den var så stor som den løve, som vi så i zoologisk have forleden dag |
f_9_4 |
Da du (eller et andet familiemedlem) læste op for dit barn, ...? - Jeg stillede spørgsmål til mit barn om historien, imens eller før/efter vi læste eller fortalte en historie. |
f_9_5 |
Da du (eller et andet familiemedlem) læste op for dit barn, ...? - Jeg stillede spørgsmål for at hjælpe mit barn med at fortælle, hvad han/hun havde oplevet og for at få mere at vide. |
f_9_6 |
Da du (eller et andet familiemedlem) læste op for dit barn, ...? - Jeg spurgte, hvad han/hun tænkte eller følte omkring ting, som han/hun havde oplevet i løbet af dagen. |
f_9_7 |
Da du (eller et andet familiemedlem) læste op for dit barn, ...? - Jeg prøvede at sammenligne ting, som han/hun havde oplevet i løbet af dagen med andre ting, som vi havde oplevet eller set sammen. |
f_10_1 |
Hvor ofte har dit barn selv lavet eller spurgt dig (eller et andet familiemedlem), om du ville være med til at lave de følgende aktiviteter den seneste uge? - Læse en bog eller kigge på bøger selv |
f_10 |
Hvor ofte har dit barn selv lavet eller spurgt dig (eller et andet familiemedlem), om du ville være med til at lave de følgende aktiviteter den seneste uge? - Bedt om at få skrevet sit navn |
f_21 |
Hvor ofte har dit barn selv lavet eller spurgt dig (eller et andet familiemedlem), om du ville være med til at lave de følgende aktiviteter den seneste uge? - Spurgt om hjælp til at læse et ord eller to (fx på et skilt, mad, tøj eller andre steder) |
f_11 |
Hvor mange gange i løbet af den seneste uge har du sagt rim og remser med dit barn? |
f_12 |
Hvor mange gange har du i den seneste uge talt med dit barn om bogstaver (fx bogstaverne i dit barns eget navn)? |
f_13 |
Hvor mange gange har du talt med dit barn om tal i den seneste uge? |
f_14 |
Hvor mange gange i den seneste uge har du opfordret og evt. hjulpet dit barn med at tælle ting i små mængder (1-3 ting) og samtidigt sagt tallene højt |
f_15 |
Hvor mange gange i løbet af den seneste uge har du talt med dit barn om størrel-sesforhold, som fx størrelse eller vægt (stor/lille, tung/let)? |
f_16 |
Hvor mange gange i løbet af den seneste uge har du talt med dit barn om former fx ved at navngive, sammenligne og kombinere forskellige former som firkanter, trekanter osv.? |
f_17 |
Hvor mange gange i løbet af den seneste uge har du støttet dit barn i at sortere og kategorisere forskellige ting, fx tallerkener efter størrelse (små/store) eller legetøj efter farve (røde/blå biler)? |
f_18 |
Hvor mange gange i løbet af den seneste uge har du opfordret dit barn til at finde mønstre (fx striber på tøj eller former på gulvtæpper) eller hjulpet dit barn med selv at lave mønstre? |
f_19 |
Hvor mange gange i løbet af den seneste uge har du støttet dit barn i at forstå måleenheder, fx ved at sammenligne store og små ting eller bruge en lineal/tommestok? |
f_20 |
Hvor mange gange i løbet af den seneste uge har du hjulpet dit barn med at afprøve forskellige sammenhænge i naturen fx om et legetøjsskib kan synke i badekaret? |
f_21_1 |
Hvor ofte har du det seneste år været i kontakt med det pædagogiske personale i dit dagtilbud om følgende?? (sæt gerne flere kryds) - Praktiske ting (fx skiftetøj, ferie mv.) |
f_21_2 |
Hvor ofte har du det seneste år været i kontakt med det pædagogiske personale i dit dagtilbud om følgende?? (sæt gerne flere kryds) - Dit barns sociale trivsel |
f_21_3 |
Hvor ofte har du det seneste år været i kontakt med det pædagogiske personale i dit dagtilbud om følgende?? (sæt gerne flere kryds) - Dit barns udvikling og læring (fx sprog, motorik, forståelse for tal mv.) |
f_21_4 |
Hvor ofte har du det seneste år været i kontakt med det pædagogiske personale i dit dagtilbud om følgende?? (sæt gerne flere kryds) - Børnegruppens trivsel |
f_21_5 |
Hvor ofte har du det seneste år været i kontakt med det pædagogiske personale i dit dagtilbud om følgende?? (sæt gerne flere kryds) - De pædagogiske aktiviteter, som børnegruppen/dit barn deltager i |
f_21_6 |
Hvor ofte har du det seneste år været i kontakt med det pædagogiske personale i dit dagtilbud om følgende?? (sæt gerne flere kryds) - Læringsmålene for de pædagogiske aktiviteter |
f_21_7 |
Hvor ofte har du det seneste år været i kontakt med det pædagogiske personale i dit dagtilbud om følgende?? (sæt gerne flere kryds) - Dit barns/børnegruppens udbytte af de pædagogiske aktiviteter |
f_21_8 |
Hvor ofte har du det seneste år været i kontakt med det pædagogiske personale i dit dagtilbud om følgende?? (sæt gerne flere kryds) - Forældresamarbejdet |
f_22_1 |
Hvor ofte har du det seneste år været i kontakt med det pædagogiske personale i dit dagtilbud på følgende måder?? (sæt gerne flere kryds) - Samtale/dialog i dagtilbuddet når jeg bringer/henter |
f_22_2 |
Hvor ofte har du det seneste år været i kontakt med det pædagogiske personale i dit dagtilbud på følgende måder?? (sæt gerne flere kryds) - Et planlagt møde i dagtilbuddet målrettet dit barn |
f_22_3 |
Hvor ofte har du det seneste år været i kontakt med det pædagogiske personale i dit dagtilbud på følgende måder?? (sæt gerne flere kryds) - Forældremøde |
f_22_4 |
Hvor ofte har du det seneste år været i kontakt med det pædagogiske personale i dit dagtilbud på følgende måder?? (sæt gerne flere kryds) - Telefon |
f_22_5 |
Hvor ofte har du det seneste år været i kontakt med det pædagogiske personale i dit dagtilbud på følgende måder?? (sæt gerne flere kryds) - Papirsedler |
f_22_6 |
Hvor ofte har du det seneste år været i kontakt med det pædagogiske personale i dit dagtilbud på følgende måder?? (sæt gerne flere kryds) - Mail |
f_22_7 |
Hvor ofte har du det seneste år været i kontakt med det pædagogiske personale i dit dagtilbud på følgende måder?? (sæt gerne flere kryds) - Forældreintra |
f_22_8 |
Hvor ofte har du det seneste år været i kontakt med det pædagogiske personale i dit dagtilbud på følgende måder?? (sæt gerne flere kryds) - Opslag i dagtilbuddet |
f_22_9 |
Hvor ofte har du det seneste år været i kontakt med det pædagogiske personale i dit dagtilbud på følgende måder?? (sæt gerne flere kryds) - Andre måder, hvilke: |
f_23_1 |
I hvilken grad er du enig i følgende udsagn? - Forventningerne til samarbejdet mellem det pædagogiske personale og forældrene er afstemt |
f_23_2 |
I hvilken grad er du enig i følgende udsagn? - Samarbejdet med det pædagogiske personale er præget af gensidig respekt |
f_23_3 |
I hvilken grad er du enig i følgende udsagn? - Jeg får løbende viden om mål og metoder i det pædagogiske arbejde med børnene |
f_23_4 |
I hvilken grad er du enig i følgende udsagn? - Jeg udveksler erfaringer og viden med det pædagogiske personale om mit barns læring, udvikling og trivsel |
f_23_5 |
I hvilken grad er du enig i følgende udsagn? - Dagtilbuddet bruger min viden om mit barn til at understøtte mit barns læring og udvikling i dagtilbuddet |
f_23_6 |
I hvilken grad er du enig i følgende udsagn? - Det pædagogiske personale understøtter forældre i dagtilbuddet i at samarbejde og kommunikere med andre forældre om barnet og |
ptype2t |
Project type - Kommune text |
measurem |
The measurements- Angiver hvilken nummer af måling, der er tale om, samt hvornår den er foretaget |
stato_1 |
Samlet status - Ny - Angiver, at målingen er blevet udsendt til barnet, men |
stato_3 |
Samlet status - Nogen svar - Angiver om der er blevet afgivet nogen svar for barnet |
stato_4 |
Samlet status - Gennemført - Angiver om målingen er blevet gennemført for det |
f_25 |
I hvilken grad er du enig i følgende udsagn? - Mit barn har virket glad for at deltage i aktiviteterne i små grupper i projektet (Fremtidens Dagtilbud) |
f_26 |
I hvilken grad er du enig i følgende udsagn? - Mit barn har haft et positivt udbytte af aktiviteterne i små grupper i projektet (Fremtidens Dagtilbud) |
f_27 |
I hvilken grad er du enig i følgende udsagn? - Jeg oplever, at projektet (Fremtidens Dagtilbud) har skabt et positivt miljø om børnenes trivsel og læring i dagtilbuddet |
f_28 |
I hvilken grad er du enig i følgende udsagn? - Mit barn har haft gavn af at deltage i projektet |