Tabel

kontekst_leder


Beskrivelse ?

Data fra Kontekst_leder

Størrelse (Antal rækker) ?

186

Indhold (Kolonner/variable) ?

Navn Indhold
l_1 1. Hvordan er dagtilbuddet organiseret? Det er en?
l_2 2. Hvordan er dagtilbuddet opdelt?
l_2a 2. Hvordan er dagtilbuddet opdelt? - Anden opdeling, skriv hvad
l_3 3. Hvor mange børn er der pr. uddannet pædagog (opgjort i fuldtidsstillinger) i dagtilbuddet? (Du kan beregne dette ved at opgøre antallet af fuldtidsstillinger og dividere dette tal med antallet af børn i dagtilbuddet).
l_4a 4. Hvordan er dagtilbuddets pædagogiske personale sammensat? (Hvis der ikke er ansatte med den pågældende uddannelse, bedes du skrive 0 i feltet) - Antal ansatte med pædagoguddannelse, angiv antal
l_4b 4. Hvordan er dagtilbuddets pædagogiske personale sammensat? (Hvis der ikke er ansatte med den pågældende uddannelse, bedes du skrive 0 i feltet) - Antal ansatte med PGU-uddannelse, angiv antal
l_4c 4. Hvordan er dagtilbuddets pædagogiske personale sammensat? (Hvis der ikke er ansatte med den pågældende uddannelse, bedes du skrive 0 i feltet) - Antal ansatte med PAU-uddannelse, angiv antal
l_4d 4. Hvordan er dagtilbuddets pædagogiske personale sammensat? (Hvis der ikke er ansatte med den pågældende uddannelse, bedes du skrive 0 i feltet) - Antal ansatte med anden relevant uddannelse (fx afspændingspædagog eller lærer), angiv antal
l_4e 4. Hvordan er dagtilbuddets pædagogiske personale sammensat? (Hvis der ikke er ansatte med den pågældende uddannelse, bedes du skrive 0 i feltet) - Antal ansatte uden pædagogisk uddannelse, angiv antal
l_5 5. Hvor mange midler anvendte I i 2013 til efteruddannelse og kurser?
l_6 6. Hvad er det gennemsnitlige antal sygedage pr. år for medarbejderne?
l_7 7. Hvor stor medarbejderudskiftning har dagtilbuddet haft blandt fastansatte pædagoger de seneste 12 måneder?
l_8_1 8. Hvad er din uddannelsesbaggrund? (Sæt gerne flere kryds) - Kort videregående uddannelse, angiv hvilken
l_8_2 8. Hvad er din uddannelsesbaggrund? (Sæt gerne flere kryds) - Mellemlang videregående uddannelse/diplomuddannelse/bachelorudannelse, angiv hvilken
l_8_3 8. Hvad er din uddannelsesbaggrund? (Sæt gerne flere kryds) - Lang videregående uddannelse/masteruddannelse, angiv hvilken
l_8_4 8. Hvad er din uddannelsesbaggrund? (Sæt gerne flere kryds) - Ingen videregående uddannelse
l_8a 8. Hvad er din uddannelsesbaggrund? (Sæt gerne flere kryds) - Kort videregående uddannelse, angiv hvilken
l_8b 8. Hvad er din uddannelsesbaggrund? (Sæt gerne flere kryds) - Mellemlang videregående uddannelse/diplomuddannelse/bachelorudannelse, angiv hvilken
l_8c 8. Hvad er din uddannelsesbaggrund? (Sæt gerne flere kryds) - Lang videregående uddannelse/masteruddannelse, angiv hvilken
l_9_1 9. Hvilke former for efteruddannelse og kurser = har du benyttet?(Sæt gerne flere kryds) - Kompetencegivende efteruddannelsesforløb (modul på diplom-/masteruddannelser), angiv hvilke
l_9_2 9. Hvilke former for efteruddannelse og kurser har du benyttet?(Sæt gerne flere kryds) - Ikke kompetencegivende efteruddannelsesforløb (kurser, temadage m.m.)
l_9_3 9. Hvilke former for efteruddannelse og kurser har du benyttet?(Sæt gerne flere kryds) - Intet efteruddannelseforløb
l_9a 9. Hvilke former for efteruddannelse og kurser har du benyttet?(Sæt gerne flere kryds) - Kompetencegivende efteruddannelsesforløb (modul på diplom-/masteruddannelser), angiv hvilke
l_10 10. Hvor mange år har du arbejdet inden for dagtilbudsområdet?
l_11 11. Hvor mange år har du arbejdet som leder?
l_12_1 12. I hvilken grad oplever du? - At du har tilstrækkelig mulighed for at holde dine ledelsesmæssige kompetencer
l_12_2 12. I hvilken grad oplever du? - At medarbejderne har tilstrækkelig viden om vigtigheden af at fremme børnenes læring i forhold til de seks læreplanstemaer
l_12_3 12. I hvilken grad oplever du? - At medarbejderne har tilstrækkelig mulighed for at få opdateret deres viden om børns udvikling
l_12_4 12. I hvilken grad oplever du? - At medarbejderne har tilstrækkelig mulighed for at få opdateret deres viden om børns læring i forhold til de seks læreplanstemaer
l_12_5 12. I hvilken grad oplever du? - At medarbejderne har tilstrækkelig viden om virkningsfulde metoder/indsatser til at styrke børns læring i forhold til de seks læreplanstemaer
l_12_6 12. I hvilken grad oplever du? - At medarbejderne har viden om vigtigheden af samarbejdet med forældrene
l_13_1 13. I hvilken grad kendetegner nedenstående dig som leder? - Jeg søger viden for at videreudvikle min egen praksis som leder
l_13_2 13. I hvilken grad kendetegner nedenstående dig som leder? - Jeg søger viden for at videreudvikle dagtilbuddets pædagogiske praksis
l_13_3 13. I hvilken grad kendetegner nedenstående dig som leder? - Jeg tager initiativ til videreudvikling af dagtilbuddets pædagogiske praksis
l_13_4 13. I hvilken grad kendetegner nedenstående dig som leder? - Jeg tager initiativ til aktiviteter, der fokuserer på at øge det pædagogiske personales forståelse for at fremme børns læringsudbytte
l_13_5 13. I hvilken grad kendetegner nedenstående dig som leder? - Jeg indgår i tæt dialog med personalet om at tilrettelægge pædagogiske forløb, der understøtter børns læring ift. de seks læreplanstemaer
l_13_6 13. I hvilken grad kendetegner nedenstående dig som leder? - Jeg indgår i tæt dialog med personalet om at følge på pædagogiske forløb, der understøtter børns læring ift. de seks læreplanstemaer
l_13_7 13. I hvilken grad kendetegner nedenstående dig som leder? - Jeg støtter aktivt op om mine medarbejderes forslag til videreudvikling af den pædagogiske praksis
l_13_14 13. I hvilken grad kendetegner nedenstående dig som leder? - Jeg fungerer som sparringspartner for mine medarbejdere
l_13_15 13. I hvilken grad kendetegner nedenstående dig som leder? - Jeg diskuterer nye ideer til det pædagogiske arbejde med mine medarbejdere
l_13_16 13. I hvilken grad kendetegner nedenstående dig som leder? - Jeg observerer daglige læringssituationer mellem børn og pædagogisk personale og giver feedback til det pædagogiske personale
l_13_17 13. I hvilken grad kendetegner nedenstående dig som leder? - Jeg koordinerer arbejdet i institutionen, så der dagligt er afsat tid til strukturerede aktiviteter med fokus på læring og udvikling
l_13_18 13. I hvilken grad kendetegner nedenstående dig som leder? - Jeg har generelt opbakning fra mine medarbejdere
l_13_19 13. I hvilken grad kendetegner nedenstående dig som leder? - Jeg er under for meget pres til at kunne varetage mit job effektivt
l_14_1 14. Hvad karakteriserer samarbejdskulturen i dagtilbuddet? - Det er et godt socialt fællesskab blandt medarbejderne
l_14_2 14. Hvad karakteriserer samarbejdskulturen i dagtilbuddet? - Medarbejderne arbejder fagligt tæt sammen
l_14_3 14. Hvad karakteriserer samarbejdskulturen i dagtilbuddet? - Der er ofte gnidninger blandt medarbejderne
l_14_4 14. Hvad karakteriserer samarbejdskulturen i dagtilbuddet? - Medarbejderne er hurtige til at hjælpe hinanden, når der er behov for det
l_14_5 14. Hvad karakteriserer samarbejdskulturen i dagtilbuddet? - Medarbejderne bruger hinanden som sparringspartnere
l_14_6 14. Hvad karakteriserer samarbejdskulturen i dagtilbuddet? - Medarbejderne udviser ofte frustrationer
l_14_7 14. Hvad karakteriserer samarbejdskulturen i dagtilbuddet? - Medarbejderne udviser ofte tegn på udbrændthed
l_15_1 15. Hvad kendetegner din tilgang til nye arbejdsformer? - Jeg kan lide at prøve nye metoder i min pædagogiske praksis
l_15_2 15. Hvad kendetegner din tilgang til nye arbejdsformer? - Jeg er villig til at afprøve nye metoder, selvom det indebærer at følge faste læringsmål
l_15_3 15. Hvad kendetegner din tilgang til nye arbejdsformer? - Jeg er villig til at anvende nye og anderledes metoder, der er udviklet af forskere
l_15_4 15. Hvad kendetegner din tilgang til nye arbejdsformer? - Praktisk erfaring er vigtigere end at anvende forskningsbaserede indsatser
l_15_5 15. Hvad kendetegner din tilgang til nye arbejdsformer? - Jeg er villig til at afprøve nye ideer, også selvom det er meget anderledes, end jeg er vant til
l_15_6 15. Hvad kendetegner din tilgang til nye arbejdsformer? - Jeg er villig til at afprøve nye ideer, også selvom medarbejderne er tilbageholdende
l_16_1 16. Hvad kendetegner medarbejdernes tilgang til nye arbejdsformer? - Det er nemt at indføre nye procedurer for at imødekomme nye vilkår
l_16_2 16. Hvad kendetegner medarbejdernes tilgang til nye arbejdsformer? - Medarbejderne er generelt positivt indstillede over for at anvende nye metoder
l_16_3 16. Hvad kendetegner medarbejdernes tilgang til nye arbejdsformer? - Medarbejderne søger aktivt ny viden for at udvikle deres pædagogiske praksis
l_16_4 16. Hvad kendetegner medarbejdernes tilgang til nye arbejdsformer? - Nogle af mine medarbejdere har generelt modstand mod forandringer
l_17_1 17. Hvad kendetegner jeres samarbejde med forældregruppen i forhold til børnenes udvikling og læring? - Medarbejderne søger aktivt at inddrage forældrene i børnenes udvikling og læring i dagtilbuddet
l_17_2 17. Hvad kendetegner jeres samarbejde med forældregruppen i forhold til børnenes udvikling og læring? - Medarbejderne vejleder forældrene i at understøtte deres børns udvikling og læring
l_17_3 17. Hvad kendetegner jeres samarbejde med forældregruppen i forhold til børnenes udvikling og læring? - Forældrene er interesserede i at få vejledning fra pædagogerne til at støtte deres børns udvikling og læring
l_18_1 18. I hvilken grad anvender I følgende digitale redskaber i den daglige pædagogiske praksis? - Tablet (Ipad, googlepad el. lig.)
l_18_2 18. I hvilken grad anvender I følgende digitale redskaber i den daglige pædagogiske praksis? - Smartphones (fx Iphone)
l_18_3 18. I hvilken grad anvender I følgende digitale redskaber i den daglige pædagogiske praksis? - Bærbar computer
l_18_4 18. I hvilken grad anvender I følgende digitale redskaber i den daglige pædagogiske praksis? - Spilkonsol (fx Play station, Nintendo Wii, Nintendo 64)
l_18_5 18. I hvilken grad anvender I følgende digitale redskaber i den daglige pædagogiske praksis? - Stationær computer
l_18_6 18. I hvilken grad anvender I følgende digitale redskaber i den daglige pædagogiske praksis? - Webcam
l_18_7 18. I hvilken grad anvender I følgende digitale redskaber i den daglige pædagogiske praksis? - Kamera
l_19_1 19. Hvilke af følgende typer af digitale læringsredskaber anvender I i den daglige praksis med børnene? - Videoprogrammer (fx Movie Maker)
l_19_2 19. Hvilke af følgende typer af digitale læringsredskaber anvender I i den daglige praksis med børnene? - Apps (fx ""Plus-spillet"", ""Kims-leg med professor Kim"")
l_19_3 19. Hvilke af følgende typer af digitale læringsredskaber anvender I i den daglige praksis med børnene? - Computerspil (fx Pixeline, ABCity)
l_19_4 19. Hvilke af følgende typer af digitale læringsredskaber anvender I i den daglige praksis med børnene? - Billedbehandlingsprogrammer (fx Picasa, PhotoShop)
l_19_5 19. Hvilke af følgende typer af digitale læringsredskaber anvender I i den daglige praksis med børnene? - Digitalt aktivitetsrum (fx Mee Wee)
l_19_6 19. Hvilke af følgende typer af digitale læringsredskaber anvender I i den daglige praksis med børnene? - Easy-speak ? voksen/barn
l_19_7 19. Hvilke af følgende typer af digitale læringsredskaber anvender I i den daglige praksis med børnene? - Geocatching (virtuel skattejagt)
l_19_8 19. Hvilke af følgende typer af digitale læringsredskaber anvender I i den daglige praksis med børnene? - Easyscope (digitalt mikroskop)
l_19_9 19. Hvilke af følgende typer af digitale læringsredskaber anvender I i den daglige praksis med børnene? - Andet, angiv hvilke:
l_20__1 20. På hvilket niveau foregår følgende? (Sæt gerne flere kryds) - Fastsættelse af pædagogiske mål - På kommune- niveau
l_20__2 20. På hvilket niveau foregår følgende? (Sæt gerne flere kryds) - Fastsættelse af pædagogiske mål - På dagtilbuds- niveau
l_20__3 20. På hvilket niveau foregår følgende? (Sæt gerne flere kryds) - Fastsættelse af pædagogiske mål - På stue- niveau
l_20__4 20. På hvilket niveau foregår følgende? (Sæt gerne flere kryds) - Fastsættelse af pædagogiske mål - Ved ikke
l_20__5 20. På hvilket niveau foregår følgende? (Sæt gerne flere kryds) - Fastsættelse af pædagogiske indsatsområder (fx fokus på sociale kompetencer, sproglige kompetencer) - På kommune-
l_20__6 20. På hvilket niveau foregår følgende? (Sæt gerne flere kryds) - Fastsættelse af pædagogiske indsatsområder (fx fokus på sociale kompetencer, sproglige kompetencer) - På dagtilbuds- niveau
l_20__7 20. På hvilket niveau foregår følgende? (Sæt gerne flere kryds) - Fastsættelse af pædagogiske indsatsområder (fx fokus på sociale kompetencer, sproglige kompetencer) - På stue- niveau
l_20__8 20. På hvilket niveau foregår følgende? (Sæt gerne flere kryds) - Fastsættelse af pædagogiske indsatsområder (fx fokus på sociale kompetencer, sproglige kompetencer) - Ved ikke
l_20__9 20. På hvilket niveau foregår følgende? (Sæt gerne flere kryds) - Planlægning af temaforløb eller aktivitetsplaner (fx ugeskemaer) - På kommune- niveau
l_20_10 20. På hvilket niveau foregår følgende? (Sæt gerne flere kryds) - Planlægning af temaforløb eller aktivitetsplaner (fx ugeskemaer) - På dagtilbuds- niveau
l_20_11 20. På hvilket niveau foregår følgende? (Sæt gerne flere kryds) - Planlægning af temaforløb eller aktivitetsplaner (fx ugeskemaer) - På stue- niveau
l_20_12 20. På hvilket niveau foregår følgende? (Sæt gerne flere kryds) - Planlægning af temaforløb eller aktivitetsplaner (fx ugeskemaer) - Ved ikke
l_20_13 20. På hvilket niveau foregår følgende? (Sæt gerne flere kryds) - Planlægning af aktiviteter ud af huset - På kommune- niveau
l_20_14 20. På hvilket niveau foregår følgende? (Sæt gerne flere kryds) - Planlægning af aktiviteter ud af huset - På dagtilbuds- niveau
l_20_15 20. På hvilket niveau foregår følgende? (Sæt gerne flere kryds) - Planlægning af aktiviteter ud af huset - På stue- niveau
l_20_16 20. På hvilket niveau foregår følgende? (Sæt gerne flere kryds) - Planlægning af aktiviteter ud af huset - Ved ikke
l_20_17 20. På hvilket niveau foregår følgende? (Sæt gerne flere kryds) - Planlægning af indsatser over for børn med særlige behov - På kommune- niveau
l_20_18 20. På hvilket niveau foregår følgende? (Sæt gerne flere kryds) - Planlægning af indsatser over for børn med særlige behov - På dagtilbuds- niveau
l_20_19 20. På hvilket niveau foregår følgende? (Sæt gerne flere kryds) - Planlægning af indsatser over for børn med særlige behov - På stue- niveau
l_20_20 20. På hvilket niveau foregår følgende? (Sæt gerne flere kryds) - Planlægning af indsatser over for børn med særlige behov - Ved ikke
l_20_21 20. På hvilket niveau foregår følgende? (Sæt gerne flere kryds) - Planlægning af forældremøder - På kommune- niveau
l_20_22 20. På hvilket niveau foregår følgende? (Sæt gerne flere kryds) - Planlægning af forældremøder - På dagtilbuds- niveau
l_20_23 20. På hvilket niveau foregår følgende? (Sæt gerne flere kryds) - Planlægning af forældremøder - På stue- niveau
l_20_24 20. På hvilket niveau foregår følgende? (Sæt gerne flere kryds) - Planlægning af forældremøder - Ved ikke
l_20_25 20. På hvilket niveau foregår følgende? (Sæt gerne flere kryds) - Planlægning af pædagogiske møder - På kommune- niveau
l_20_26 20. På hvilket niveau foregår følgende? (Sæt gerne flere kryds) - Planlægning af pædagogiske møder - På dagtilbuds- niveau
l_20_27 20. På hvilket niveau foregår følgende? (Sæt gerne flere kryds) - Planlægning af pædagogiske møder - På stue- niveau
l_20_28 20. På hvilket niveau foregår følgende? (Sæt gerne flere kryds) - Planlægning af pædagogiske møder - Ved ikke
l_20_29 20. På hvilket niveau foregår følgende? (Sæt gerne flere kryds) - Den praktiske organisering af dagligdagen - På kommune- niveau
l_20_30 20. På hvilket niveau foregår følgende? (Sæt gerne flere kryds) - Den praktiske organisering af dagligdagen - På dagtilbuds- niveau
l_20_31 20. På hvilket niveau foregår følgende? (Sæt gerne flere kryds) - Den praktiske organisering af dagligdagen - På stue- niveau
l_20_32 20. På hvilket niveau foregår følgende? (Sæt gerne flere kryds) - Den praktiske organisering af dagligdagen - Ved ikke
l_21_1 21. Hvor ofte foregår planlægning af følgende aktiviteter? (Et kryds pr. aktivitet) - Fastsættelse af pædagogiske mål
l_21_2 21. Hvor ofte foregår planlægning af følgende aktiviteter? (Et kryds pr. aktivitet) - Fastsættelse af pædagogiske indsatsområder
l_21_3 21. Hvor ofte foregår planlægning af følgende aktiviteter? (Et kryds pr. aktivitet) - Planlægning af temaforløb
l_21_4 21. Hvor ofte foregår planlægning af følgende aktiviteter? (Et kryds pr. aktivitet) - Planlægning af aktiviteter ud af huset
l_21_5 21. Hvor ofte foregår planlægning af følgende aktiviteter? (Et kryds pr. aktivitet) - Planlægning af indsatser over for børn med særlige behov
l_21_6 21. Hvor ofte foregår planlægning af følgende aktiviteter? (Et kryds pr. aktivitet) - Planlægning af forældremøder
l_21_7 21. Hvor ofte foregår planlægning af følgende aktiviteter? (Et kryds pr. aktivitet) - Planlægning af pædagogiske møder
l_21_8 21. Hvor ofte foregår planlægning af følgende aktiviteter? (Et kryds pr. aktivitet) - Den praktiske organisering af dagligdagen
l_22__1 22. Hvem er involveret i følgende aktiviteter? (Sæt gerne flere kryds pr. aktivitet) - Fastsættelse af pædagogiske mål - Ledelsen
l_22__2 22. Hvem er involveret i følgende aktiviteter? (Sæt gerne flere kryds pr. aktivitet) - Fastsættelse af pædagogiske mål - Alle pædagoger
l_22__3 22. Hvem er involveret i følgende aktiviteter? (Sæt gerne flere kryds pr. aktivitet) - Fastsættelse af pædagogiske mål - Udvalgte pædagoger, fx en sprogansvarlig
l_22__4 22. Hvem er involveret i følgende aktiviteter? (Sæt gerne flere kryds pr. aktivitet) - Fastsættelse af pædagogiske mål - Pædagogmedhjælper
l_22__5 22. Hvem er involveret i følgende aktiviteter? (Sæt gerne flere kryds pr. aktivitet) - Fastsættelse af pædagogiske mål - Forældre
l_22__6 22. Hvem er involveret i følgende aktiviteter? (Sæt gerne flere kryds pr. aktivitet) - Fastsættelse af pædagogiske mål - Forvaltningen
l_22__7 22. Hvem er involveret i følgende aktiviteter? (Sæt gerne flere kryds pr. aktivitet) - Fastsættelse af pædagogiske mål - Ved ikke
l_22__8 22. Hvem er involveret i følgende aktiviteter? (Sæt gerne flere kryds pr. aktivitet) - Fastsættelse af pædagogiske indsatsområder - Ledelsen
l_22__9 22. Hvem er involveret i følgende aktiviteter? (Sæt gerne flere kryds pr. aktivitet) - Fastsættelse af pædagogiske indsatsområder - Alle pædagoger
l_22_10 22. Hvem er involveret i følgende aktiviteter? (Sæt gerne flere kryds pr. aktivitet) - Fastsættelse af pædagogiske indsatsområder - Udvalgte pædagoger, fx en sprogansvarlig
l_22_11 22. Hvem er involveret i følgende aktiviteter? (Sæt gerne flere kryds pr. aktivitet) - Fastsættelse af pædagogiske indsatsområder - Pædagogmedhjælper
l_22_12 22. Hvem er involveret i følgende aktiviteter? (Sæt gerne flere kryds pr. aktivitet) - Fastsættelse af pædagogiske indsatsområder - Forældre
l_22_13 22. Hvem er involveret i følgende aktiviteter? (Sæt gerne flere kryds pr. aktivitet) - Fastsættelse af pædagogiske indsatsområder - Forvaltningen
l_22_14 22. Hvem er involveret i følgende aktiviteter? (Sæt gerne flere kryds pr. aktivitet) - Fastsættelse af pædagogiske indsatsområder - Ved ikke
l_22_15 22. Hvem er involveret i følgende aktiviteter? (Sæt gerne flere kryds pr. aktivitet) - Planlægning af pædagogiske forløb - Ledelsen
l_22_16 22. Hvem er involveret i følgende aktiviteter? (Sæt gerne flere kryds pr. aktivitet) - Planlægning af pædagogiske forløb - Alle pædagoger
l_22_17 22. Hvem er involveret i følgende aktiviteter? (Sæt gerne flere kryds pr. aktivitet) - Planlægning af pædagogiske forløb - Udvalgte pædagoger, fx en sprogansvarlig
l_22_18 22. Hvem er involveret i følgende aktiviteter? (Sæt gerne flere kryds pr. aktivitet) - Planlægning af pædagogiske forløb - Pædagogmedhjælper
l_22_19 22. Hvem er involveret i følgende aktiviteter? (Sæt gerne flere kryds pr. aktivitet) - Planlægning af pædagogiske forløb - Forældre
l_22_20 22. Hvem er involveret i følgende aktiviteter? (Sæt gerne flere kryds pr. aktivitet) - Planlægning af pædagogiske forløb - Forvaltningen
l_22_21 22. Hvem er involveret i følgende aktiviteter? (Sæt gerne flere kryds pr. aktivitet) - Planlægning af pædagogiske forløb - Ved ikke
l_22_22 22. Hvem er involveret i følgende aktiviteter? (Sæt gerne flere kryds pr. aktivitet) - Planlægning af aktiviteter ud af huset - Ledelsen
l_22_23 22. Hvem er involveret i følgende aktiviteter? (Sæt gerne flere kryds pr. aktivitet) - Planlægning af aktiviteter ud af huset - Alle pædagoger
l_22_24 22. Hvem er involveret i følgende aktiviteter? (Sæt gerne flere kryds pr. aktivitet) - Planlægning af aktiviteter ud af huset - Udvalgte pædagoger, fx en sprogansvarlig
l_22_25 22. Hvem er involveret i følgende aktiviteter? (Sæt gerne flere kryds pr. aktivitet) - Planlægning af aktiviteter ud af huset - Pædagogmedhjælper
l_22_26 22. Hvem er involveret i følgende aktiviteter? (Sæt gerne flere kryds pr. aktivitet) - Planlægning af aktiviteter ud af huset - Forældre
l_22_27 22. Hvem er involveret i følgende aktiviteter? (Sæt gerne flere kryds pr. aktivitet) - Planlægning af aktiviteter ud af huset - Forvaltningen
l_22_28 22. Hvem er involveret i følgende aktiviteter? (Sæt gerne flere kryds pr. aktivitet) - Planlægning af aktiviteter ud af huset - Ved ikke
l_22_29 22. Hvem er involveret i følgende aktiviteter? (Sæt gerne flere kryds pr. aktivitet) - Planlægning af indsatser over for børn med særlige behov - Ledelsen
l_22_30 22. Hvem er involveret i følgende aktiviteter? (Sæt gerne flere kryds pr. aktivitet) - Planlægning af indsatser over for børn med særlige behov - Alle pædagoger
l_22_31 22. Hvem er involveret i følgende aktiviteter? (Sæt gerne flere kryds pr. aktivitet) - Planlægning af indsatser over for børn med særlige behov - Udvalgte pædagoger, fx en sprogansvarlig
l_22_32 22. Hvem er involveret i følgende aktiviteter? (Sæt gerne flere kryds pr. aktivitet) - Planlægning af indsatser over for børn med særlige behov - Pædagogmedhjælper
l_22_33 22. Hvem er involveret i følgende aktiviteter? (Sæt gerne flere kryds pr. aktivitet) - Planlægning af indsatser over for børn med særlige behov - Forældre
l_22_34 22. Hvem er involveret i følgende aktiviteter? (Sæt gerne flere kryds pr. aktivitet) - Planlægning af indsatser over for børn med særlige behov - Forvaltningen
l_22_35 22. Hvem er involveret i følgende aktiviteter? (Sæt gerne flere kryds pr. aktivitet) - Planlægning af indsatser over for børn med særlige behov - Ved ikke
l_22_36 22. Hvem er involveret i følgende aktiviteter? (Sæt gerne flere kryds pr. aktivitet) - Planlægning af forældremøder - Ledelsen
l_22_37 22. Hvem er involveret i følgende aktiviteter? (Sæt gerne flere kryds pr. aktivitet) - Planlægning af forældremøder - Alle pædagoger
l_22_38 22. Hvem er involveret i følgende aktiviteter? (Sæt gerne flere kryds pr. aktivitet) - Planlægning af forældremøder - Udvalgte pædagoger, fx en sprogansvarlig
l_22_39 22. Hvem er involveret i følgende aktiviteter? (Sæt gerne flere kryds pr. aktivitet) - Planlægning af forældremøder - Pædagogmedhjælper
l_22_40 22. Hvem er involveret i følgende aktiviteter? (Sæt gerne flere kryds pr. aktivitet) - Planlægning af forældremøder - Forældre
l_22_41 22. Hvem er involveret i følgende aktiviteter? (Sæt gerne flere kryds pr. aktivitet) - Planlægning af forældremøder - Forvaltningen
l_22_42 22. Hvem er involveret i følgende aktiviteter? (Sæt gerne flere kryds pr. aktivitet) - Planlægning af forældremøder - Ved ikke
l_22_43 22. Hvem er involveret i følgende aktiviteter? (Sæt gerne flere kryds pr. aktivitet) - Planlægning af pædagogiske møder - Ledelsen
l_22_44 22. Hvem er involveret i følgende aktiviteter? (Sæt gerne flere kryds pr. aktivitet) - Planlægning af pædagogiske møder - Alle pædagoger
l_22_45 22. Hvem er involveret i følgende aktiviteter? (Sæt gerne flere kryds pr. aktivitet) - Planlægning af pædagogiske møder - Udvalgte pædagoger, fx en sprogansvarlig
l_22_46 22. Hvem er involveret i følgende aktiviteter? (Sæt gerne flere kryds pr. aktivitet) - Planlægning af pædagogiske møder - Pædagogmedhjælper
l_22_47 22. Hvem er involveret i følgende aktiviteter? (Sæt gerne flere kryds pr. aktivitet) - Planlægning af pædagogiske møder - Forældre
l_22_48 22. Hvem er involveret i følgende aktiviteter? (Sæt gerne flere kryds pr. aktivitet) - Planlægning af pædagogiske møder - Forvaltningen
l_22_49 22. Hvem er involveret i følgende aktiviteter? (Sæt gerne flere kryds pr. aktivitet) - Planlægning af pædagogiske møder - Ved ikke
l_22_50 22. Hvem er involveret i følgende aktiviteter? (Sæt gerne flere kryds pr. aktivitet) - Den praktiske organisering af dagligdagen - Ledelsen
l_22_51 22. Hvem er involveret i følgende aktiviteter? (Sæt gerne flere kryds pr. aktivitet) - Den praktiske organisering af dagligdagen - Alle pædagoger
l_22_52 22. Hvem er involveret i følgende aktiviteter? (Sæt gerne flere kryds pr. aktivitet) - Den praktiske organisering af dagligdagen - Udvalgte pædagoger, fx en sprogansvarlig
l_22_53 22. Hvem er involveret i følgende aktiviteter? (Sæt gerne flere kryds pr. aktivitet) - Den praktiske organisering af dagligdagen - Pædagogmedhjælper
l_22_54 22. Hvem er involveret i følgende aktiviteter? (Sæt gerne flere kryds pr. aktivitet) - Den praktiske organisering af dagligdagen - Forældre
l_22_55 22. Hvem er involveret i følgende aktiviteter? (Sæt gerne flere kryds pr. aktivitet) - Den praktiske organisering af dagligdagen - Forvaltningen
l_22_56 22. Hvem er involveret i følgende aktiviteter? (Sæt gerne flere kryds pr. aktivitet) - Den praktiske organisering af dagligdagen - Ved ikke
l_23 23. Er der sat tid af til planlægning af pædagogiske aktiviteter?
l_24 24. Hvor meget tid er afsat til planlægning af pædagogiske aktiviteter samlet for dagtilbuddet? (Herunder evt. opstilling af mål, hvad I skal gøre, hvem der skal med og hvorfor?)
l_25_1 25. I hvilken grad tager jeres planlægning af pædagogiske aktiviteter afsæt i følgende? - Målene i den pædagogiske læreplan
l_25_2 25. I hvilken grad tager jeres planlægning af pædagogiske aktiviteter afsæt i følgende? - Andre pædagogiske mål
l_25_3 25. I hvilken grad tager jeres planlægning af pædagogiske aktiviteter afsæt i følgende? - Børnenes aktuelle interesser
l_25_4 25. I hvilken grad tager jeres planlægning af pædagogiske aktiviteter afsæt i følgende? - Praktiske forhold
l_25_5 25. I hvilken grad tager jeres planlægning af pædagogiske aktiviteter afsæt i følgende? - Medarbejdernes kompetencer og interesser
l_25_6 25. I hvilken grad tager jeres planlægning af pædagogiske aktiviteter afsæt i følgende? - Forældrenes ønsker og forventninger
l_25_7 25. I hvilken grad tager jeres planlægning af pædagogiske aktiviteter afsæt i følgende? - Viden om hvilke kompetencer børn har brug for for at klare sig godt i skolen
l_26_1 26. I hvilken grad gælder følgende for jeres dagtilbud? - De pædagogiske mål er kendte for alle medarbejderne i dagtilbuddet
l_26_2 26. I hvilken grad gælder følgende for jeres dagtilbud? - De pædagogiske mål er kendte for alle forældrene i dagtilbuddet
l_26_3 26. I hvilken grad gælder følgende for jeres dagtilbud? - De pædagogiske mål er kendte for alle børnene i dagtilbuddet
l_26_4 26. I hvilken grad gælder følgende for jeres dagtilbud? - De pædagogiske indsatsområder er kendte for alle forældrene i dagtilbuddet
l_26_5 26. I hvilken grad gælder følgende for jeres dagtilbud? - De pædagogiske indsatsområder er kendte for alle børnene i dagtilbuddet
l_26_6 26. I hvilken grad gælder følgende for jeres dagtilbud? - Aktivitetsplanerne er kendte for alle forældrene i dagtilbuddet
l_26_7 26. I hvilken grad gælder følgende for jeres dagtilbud? - Aktivitetsplanerne er kendte for alle børnene i dagtilbuddet
l_27 27. Foretager I løbende dokumentation af de planlagte aktiviteter, som I gennemfører?
l_28_1 28. Hvilke redskaber anvender I til løbende dokumentation af pædagogisk praksis?(Sæt gerne flere kryds) - Fotodokumentation
l_28_2 28. Hvilke redskaber anvender I til løbende dokumentation af pædagogisk praksis?(Sæt gerne flere kryds) - Dagbøger
l_28_3 28. Hvilke redskaber anvender I til løbende dokumentation af pædagogisk praksis?(Sæt gerne flere kryds) - Observationer
l_28_4 28. Hvilke redskaber anvender I til løbende dokumentation af pædagogisk praksis?(Sæt gerne flere kryds) - Andet, hvad
l_26_4a 28. Hvilke redskaber anvender I til løbende dokumentation af pædagogisk praksis?(Sæt gerne flere kryds) - Andet, hvad
l_29_1 29. Hvordan bliver dokumentationen anvendt? (Sæt gerne flere kryds) - Til dialog med børnene om deres dagligdag
l_29_2 29. Hvordan bliver dokumentationen anvendt? (Sæt gerne flere kryds) - Til dialog med forældre med barnets dagligdag
l_29_3 29. Hvordan bliver dokumentationen anvendt? (Sæt gerne flere kryds) - Til dialog med forældre om barnets udvikling
l_29_4 29. Hvordan bliver dokumentationen anvendt? (Sæt gerne flere kryds) - Til opfølgning på enkelte børns udvikling
l_29_5 29. Hvordan bliver dokumentationen anvendt? (Sæt gerne flere kryds) - Til opfølgning på børnegruppens udvikling
l_29_6 29. Hvordan bliver dokumentationen anvendt? (Sæt gerne flere kryds) - Til evaluering af pædagogisk praksis,
l_29_7 29. Hvordan bliver dokumentationen anvendt? (Sæt gerne flere kryds) - Til udvælgelse af mål og indsatsområder
l_29_8 29. Hvordan bliver dokumentationen anvendt? (Sæt gerne flere kryds) - Andet, hvad
l_29_8a 29. Hvordan bliver dokumentationen anvendt? (Sæt gerne flere kryds) - Andet, hvad
l_30 30. Foretager I løbende opfølgning på børnenes udvikling og læring?
l_31_1 31. Hvilke redskaber anvender I til løbende at følge op på børnenes udvikling og læring? (Sæt gerne flere kryds) - Fotodokumentation
l_31_2 31. Hvilke redskaber anvender I til løbende at følge op på børnenes udvikling og læring? (Sæt gerne flere kryds) - Dagbøger
l_31_3 31. Hvilke redskaber anvender I til løbende at følge op på børnenes udvikling og læring? (Sæt gerne flere kryds) - Samtaler
l_31_4 31. Hvilke redskaber anvender I til løbende at følge op på børnenes udvikling og læring? (Sæt gerne flere kryds) - Observationer
l_31_5 31. Hvilke redskaber anvender I til løbende at følge op på børnenes udvikling og læring? (Sæt gerne flere kryds) - Test
l_31_6 31. Hvilke redskaber anvender I til løbende at følge op på børnenes udvikling og læring? (Sæt gerne flere kryds) - Andet, hvad
l_28_6a 31. Hvilke redskaber anvender I til løbende at følge op på børnenes udvikling og læring? (Sæt gerne flere kryds) - Andet, hvad
l_32 32. Gennemfører I sprogvurderinger på alle børn?
l_33_1 33. På hvilken baggrund udvælges de børn, der skal sprogvurderes? (Sæt gerne flere kryds) - Sprogvanskeligheder
l_33_2 33. På hvilken baggrund udvælges de børn, der skal sprogvurderes? (Sæt gerne flere kryds) - Adfærdsproblemer
l_33_3 33. På hvilken baggrund udvælges de børn, der skal sprogvurderes? (Sæt gerne flere kryds) - Hørevanskeligheder
l_33_4 33. På hvilken baggrund udvælges de børn, der skal sprogvurderes? (Sæt gerne flere kryds) - Tosprogedethed
l_33_5 33. På hvilken baggrund udvælges de børn, der skal sprogvurderes? (Sæt gerne flere kryds) - Forældrenes ønske
l_33_6 33. På hvilken baggrund udvælges de børn, der skal sprogvurderes? (Sæt gerne flere kryds) - Andet, skriv hvad
l_31_6_a 33. På hvilken baggrund udvælges de børn, der skal sprogvurderes? (Sæt gerne flere kryds) - Andet, skriv hvad
l_34__1 34. Hvilke redskaber anvender I til at gennemføre sprogvurderinger, og hvilke redskaber anvender I til eventuelt at følge op på sprogvurderinger?(Sæt gerne flere kryds) - Sprogvurdering af børn i 3-års alderen - Til sprog- vurdering
l_34__2 34. Hvilke redskaber anvender I til at gennemføre sprogvurderinger, og hvilke redskaber anvender I til eventuelt at følge op på sprogvurderinger?(Sæt gerne flere kryds) - Sprogvurdering af børn i 3-års alderen - Til opfølgning på sprog- vurdering
l_34__3 34. Hvilke redskaber anvender I til at gennemføre sprogvurderinger, og hvilke redskaber anvender I til eventuelt at følge op på sprogvurderinger?(Sæt gerne flere kryds) - Sprogvurdering inden skolestart - Til sprog- vurdering
l_34__4 34. Hvilke redskaber anvender I til at gennemføre sprogvurderinger, og hvilke redskaber anvender I til eventuelt at følge op på sprogvurderinger?(Sæt gerne flere kryds) - Sprogvurdering inden skolestart - Til opfølgning på sprog- vurdering
l_34__5 34. Hvilke redskaber anvender I til at gennemføre sprogvurderinger, og hvilke redskaber anvender I til eventuelt at følge op på sprogvurderinger?(Sæt gerne flere kryds) - Sprogvurdering i børnehaveklassen - Til sprog- vurdering
l_34__6 34. Hvilke redskaber anvender I til at gennemføre sprogvurderinger, og hvilke redskaber anvender I til eventuelt at følge op på sprogvurderinger?(Sæt gerne flere kryds) - Sprogvurdering i børnehaveklassen - Til opfølgning på sprog- vurdering
l_34__7 34. Hvilke redskaber anvender I til at gennemføre sprogvurderinger, og hvilke redskaber anvender I til eventuelt at følge op på sprogvurderinger?(Sæt gerne flere kryds) - TRAS - Til sprog- vurdering
l_34__8 34. Hvilke redskaber anvender I til at gennemføre sprogvurderinger, og hvilke redskaber anvender I til eventuelt at følge op på sprogvurderinger?(Sæt gerne flere kryds) - TRAS - Til opfølgning på sprog- vurdering
l_34__9 34. Hvilke redskaber anvender I til at gennemføre sprogvurderinger, og hvilke redskaber anvender I til eventuelt at følge op på sprogvurderinger?(Sæt gerne flere kryds) - Eget materiale - Til sprog- vurdering
l_34_10 34. Hvilke redskaber anvender I til at gennemføre sprogvurderinger, og hvilke redskaber anvender I til eventuelt at følge op på sprogvurderinger?(Sæt gerne flere kryds) - Eget materiale - Til opfølgning på sprog- vurdering
l_35 35. Foretager I løbende opfølgninger på alle børns sprogudvikling udover de lovpligtige sprogvurderinger? BESKRIVELSE: 35. Foretager I løbende opfølgninger på alle børns sprogudvikling udover de lovpligtige sprogvurderinger?
l_36 36. Foretager I løbende opfølgninger på sprogudviklingen hos børn med fokuserede behov udover de lovpligtige sprogvurderinger?
l_37 37. Anvender I specifikke redskaber til løbende = opfølgning på børnenes sprogudvikling?
l_35a 37. Anvender I specifikke redskaber til løbende opfølgning på børnenes sprogudvikling? - Ja, angiv hvilke
l_38 38. Anvender I den løbende opfølgning til at planlægge den sproglige indsats i relation til det enkelte barn?
l_39 39. Er du?
l_41 40. Hvad er din alder?
l_40_ny 40. Hvad er din alder (antal år)?
dpp_1 1. Hvor mange dagplejere er du samlet set tilknyttet i din kommune?
dpp_2 2. Hvor mange legestuegrupper er du samlet set tilknyttet i din kommune?
dpp_3 3. Hvor ofte mødes dagplejerne i legestuer?
dpp_4 4. Hvor ofte besøger du det enkelte dagplejehjem?
dpp_5 5. Hvor mange midler anvendte I i 2013 til efteruddannelse og kurser af dagplejere i de legestuegrupper, som du er tilknyttet?
dpp_6 6. Hvad er det gennemsnitlige antal sygedage pr. år for dagplejerne?
dpp_7 7. Hvor stor udskiftning har der gennem de seneste 12 måneder været blandt dagplejere i de legestuegrupper, som du er tilknyttet?
dpp_8_1 8. Hvad er din uddannelsesbaggrund? (Sæt gerne flere kryds) - Kort videregående uddannelse, angiv hvilken
dpp_8_2 8. Hvad er din uddannelsesbaggrund? (Sæt gerne flere kryds) - Mellemlang videregående uddannelse/diplomuddannelse/bachelorudannelse, angiv hvilken
dpp_8_3 8. Hvad er din uddannelsesbaggrund? (Sæt gerne flere kryds) - Lang videregående uddannelse/masteruddannelse, angiv hvilken
dpp_8_4 8. Hvad er din uddannelsesbaggrund? (Sæt gerne flere kryds) - Ingen videregående uddannelse
dpp_8_1a 8. Hvad er din uddannelsesbaggrund? (Sæt gerne flere kryds) - Kort videregående uddannelse, angiv hvilken
dpp_8_2a 8. Hvad er din uddannelsesbaggrund? (Sæt gerne flere kryds) - Mellemlang videregående uddannelse/diplomuddannelse/bachelorudannelse, angiv hvilken
dpp_8_3a 8. Hvad er din uddannelsesbaggrund? (Sæt gerne flere kryds) - Lang videregående uddannelse/masteruddannelse, angiv hvilken
dpp_9_1 9. Hvilke former for efteruddannelse og kurser har du benyttet?(Sæt gerne flere kryds) - Kompetencegivende efteruddannelsesforløb (modul på diplom-/masteruddannelser), angiv hvilke
dpp_9_2 9. Hvilke former for efteruddannelse og kurser har du benyttet?(Sæt gerne flere kryds) - Ikke kompetencegivende efteruddannelsesforløb (kurser, temadage m.m.)
dpp_9_3 9. Hvilke former for efteruddannelse og kurser har du benyttet?(Sæt gerne flere kryds) - Intet efteruddannelseforløb
dpp_9_1a 9. Hvilke former for efteruddannelse og kurser har du benyttet?(Sæt gerne flere kryds) - Kompetencegivende efteruddannelsesforløb (modul på diplom-/masteruddannelser), angiv hvilke
dpp_10 10. Hvor mange år har du arbejdet inden for dagtilbudsområdet?
dpp_11 11. Hvor mange år har du arbejdet som dagplejepædagog/-konsulent?
dpp_12_1 12. I hvilken grad oplever du? - At du har tilstrækkelig mulighed for at holde dine faglige kompetencer opdateret
dpp_12_2 12. I hvilken grad oplever du? - At du har tilstrækkelig viden om vigtigheden af at fremme børnenes læring i forhold til de seks læreplanstemaer?
dpp_12_3 12. I hvilken grad oplever du? - At du har tilstrækkelig mulighed for at få opdateret din viden om børns udvikling
dpp_12_4 12. I hvilken grad oplever du? - At du har tilstrækkelig mulighed for at få opdateret din viden om børns læring i forhold til de seks læreplanstemaer?
dpp_12_5 12. I hvilken grad oplever du? - At du har tilstrækkelig viden om virkningsfulde metoder/indsatser til at styrke børns læring i forhold til de seks læreplanstemaer?
dpp_12_6 12. I hvilken grad oplever du? - At du har viden om vigtigheden af samarbejdet med forældrene
dpp_13_1 13. I hvilken grad oplever du? - At dagplejerne har tilstrækkelig mulighed for at holde deres faglige kompetencer opdateret
dpp_13_2 13. I hvilken grad oplever du? - At dagplejerne har tilstrækkelig viden om vigtigheden af at fremme børnenes læring i forhold til de seks læreplanstemaer?
dpp_13_3 13. I hvilken grad oplever du? - At dagplejerne har tilstrækkelig mulighed for at få opdateret deres viden om børns udvikling
dpp_13_4 13. I hvilken grad oplever du? - At dagplejerne har tilstrækkelig mulighed for at få opdateret deres viden om børns læring i forhold til de seks læreplanstemaer?
dpp_13_5 13. I hvilken grad oplever du? - At dagplejerne har tilstrækkelig viden om virkningsfulde metoder/indsatser til at styrke børns læring i forhold til de seks læreplanstemaer?
dpp_13_6 13. I hvilken grad oplever du? - At dagplejerne har viden om vigtigheden af samarbejdet med forældrene
dpp_14_1 14. I hvilken grad kendetegner nedenstående dig som leder? - Jeg søger viden for at videreudvikle min egen faglige praksis
dpp_14_2 14. I hvilken grad kendetegner nedenstående dig som leder? - Jeg søger viden for at videreudvikle dagplejens pædagogiske praksis
dpp_14_3 14. I hvilken grad kendetegner nedenstående dig som leder? - Jeg tager initiativ til videreudvikling af dagplejens pædagogiske praksis
dpp_14_4 14. I hvilken grad kendetegner nedenstående dig som leder? - Jeg tager initiativ til aktiviteter, der fokuserer på at øge dagplejernes forståelse for at fremme børns læringsudbytte
dpp_14_5 14. I hvilken grad kendetegner nedenstående dig som leder? - Jeg indgår i tæt dialog med dagplejerne om at tilrettelægge pædagogiske forløb, der understøtter børns læring ift. de seks læreplanstemaer
dpp_14_6 14. I hvilken grad kendetegner nedenstående dig som leder? - Jeg indgår i tæt dialog med dagplejerne om at følge på pædagogiske forløb, der understøtter børns læring ift. de seks læreplanstemaer
dpp_14_7 14. I hvilken grad kendetegner nedenstående dig som leder? - Jeg støtter aktivt op om dagplejernes forslag til videreudvikling af den pædagogiske praksis
dpp_14_8 14. I hvilken grad kendetegner nedenstående dig som leder? - Jeg fungerer som sparringspartner for dagplejerne i det daglige arbejde
dpp_14_9 14. I hvilken grad kendetegner nedenstående dig som leder? - Jeg diskuterer nye ideer til det pædagogiske arbejde med dagplejerne
dpp_1_1 14. I hvilken grad kendetegner nedenstående dig som leder? - Jeg observerer daglige læringssituationer mellem børn og dagplejere og giver feedback til dagplejerne
dpp_1_2 14. I hvilken grad kendetegner nedenstående dig som leder? - Jeg koordinerer arbejdet i dagplejegruppen, så der dagligt er afsat tid til strukturerede aktiviteter med fokus på læring og udvikling
dpp_1_3 14. I hvilken grad kendetegner nedenstående dig som leder? - Jeg har generelt opbakning fra dagplejerne BESKRIVELSE: 14. I hvilken grad kendetegner nedenstående dig som leder? - Jeg har generelt opbakning fra dagplejerne
dpp_1_4 14. I hvilken grad kendetegner nedenstående dig som leder? - Jeg er under for meget pres til at kunne varetage mit job effektivt
dpp_15_1 15. Hvad karakteriserer samarbejdskulturen i dagplejegruppen? - Det er et godt socialt fællesskab blandt dagplejerne
dpp_15_2 15. Hvad karakteriserer samarbejdskulturen i dagplejegruppen? - Dagplejerne arbejder fagligt tæt sammen
dpp_15_3 15. Hvad karakteriserer samarbejdskulturen i dagplejegruppen? - Der er ofte gnidninger blandt dagplejerne
dpp_15_4 15. Hvad karakteriserer samarbejdskulturen i dagplejegruppen? - Dagplejerne er hurtige til at hjælpe hinanden, når der er behov for det
dpp_15_5 15. Hvad karakteriserer samarbejdskulturen i dagplejegruppen? - Dagplejerne bruger hinanden som sparringspartnere
dpp_15_6 15. Hvad karakteriserer samarbejdskulturen i dagplejegruppen? - Dagplejerne udviser ofte frustrationer
dpp_15_7 15. Hvad karakteriserer samarbejdskulturen i dagplejegruppen? - Dagplejerne udviser ofte tegn på udbrændthed
dpp_16_1 16. Hvad kendetegner din tilgang til nye arbejdsformer? - Jeg kan lide at prøve nye metoder i min pædagogiske praksis
dpp_16_2 16. Hvad kendetegner din tilgang til nye arbejdsformer? - Jeg er villig til at afprøve nye metoder, selvom det indebærer at følge faste læringsmål
dpp_16_3 16. Hvad kendetegner din tilgang til nye arbejdsformer? - Jeg er villig til at anvende nye og anderledes metoder, der er udviklet af forskere
dpp_16_4 16. Hvad kendetegner din tilgang til nye arbejdsformer? - Praktisk erfaring er vigtigere end at anvende forskningsbaserede indsatser
dpp_16_5 16. Hvad kendetegner din tilgang til nye arbejdsformer? - Jeg er villig til at afprøve nye ideer, også selvom det er meget anderledes, end jeg er vant til
dpp_16_6 16. Hvad kendetegner din tilgang til nye arbejdsformer? - Jeg er villig til at afprøve nye ideer, også selvom medarbejderne er tilbageholdende
dp_17_1 17. Hvad kendetegner dagplejernes tilgang til nye arbejdsformer? - Det er nemt at indføre nye procedurer for at imødekomme nye vilkår
dp_17_2 17. Hvad kendetegner dagplejernes tilgang til nye arbejdsformer? - Dagplejerne er generelt positivt indstillede over for at anvende nye metoder
dp_17_3 17. Hvad kendetegner dagplejernes tilgang til nye arbejdsformer? - Dagplejerne søger aktivt ny viden for at udvikle deres pædagogiske praksis
dp_17_4 17. Hvad kendetegner dagplejernes tilgang til nye arbejdsformer? - Nogle af dagplejerne har generelt modstand mod forandringer
dpp_18_1 18. Hvad kendetegner jeres samarbejde med forældregruppen i forhold til børnenes udvikling og læring? - Dagplejerne søger aktivt at inddrage forældrene i børnenes udvikling og læring i dagplejen
dpp_18_2 18. Hvad kendetegner jeres samarbejde med forældregruppen i forhold til børnenes udvikling og læring? - Dagplejerne vejleder forældrene i at understøtte deres børns udvikling og læring
dpp_18_3 18. Hvad kendetegner jeres samarbejde med forældregruppen i forhold til børnenes udvikling og læring? - Forældrene er interesserede i at få vejledning fra dagplejerne til at støtte deres børns udvikling og læring
dpp_19_1 19. I hvilken grad anvender I følgende digitale læringsmidler i den daglige pædagogiske praksis? - Tablet (Ipad, googlepad el. lig.)
dpp_19_2 19. I hvilken grad anvender I følgende digitale læringsmidler i den daglige pædagogiske praksis? - Smartphones (fx Iphone)
dpp_19_3 19. I hvilken grad anvender I følgende digitale læringsmidler i den daglige pædagogiske praksis? - Bærbar computer
dpp_19_4 19. I hvilken grad anvender I følgende digitale læringsmidler i den daglige pædagogiske praksis? - Spilkonsol (fx Play station, Nintendo Wii, Nintendo 64)
dpp_19_5 19. I hvilken grad anvender I følgende digitale læringsmidler i den daglige pædagogiske praksis? - Stationær computer
dpp_19_6 19. I hvilken grad anvender I følgende digitale læringsmidler i den daglige pædagogiske praksis? - Webcam
dpp_19_7 19. I hvilken grad anvender I følgende digitale læringsmidler i den daglige pædagogiske praksis? - Kamera
dpp_2_1 20. På hvilket niveau foregår følgende? (Sæt gerne flere kryds) - Fastsættelse af pædagogiske mål - På kommuneniveau
dpp_2_2 20. På hvilket niveau foregår følgende? (Sæt gerne flere kryds) - Fastsættelse af pædagogiske mål - I dagplejegruppen
dpp_2_3 20. På hvilket niveau foregår følgende? (Sæt gerne flere kryds) - Fastsættelse af pædagogiske mål - Hos den enkelte dagplejer
dpp_2_4 20. På hvilket niveau foregår følgende? (Sæt gerne flere kryds) - Fastsættelse af pædagogiske mål - Ved ikke
dpp_2_5 20. På hvilket niveau foregår følgende? (Sæt gerne flere kryds) - Fastsættelse af pædagogiske indsatsområder (fx fokus på sociale kompetencer, sproglige kompetencer) - På kommuneniveau
dpp_2_6 20. På hvilket niveau foregår følgende? (Sæt gerne flere kryds) - Fastsættelse af pædagogiske indsatsområder (fx fokus på sociale kompetencer, sproglige kompetencer) - I dagplejegruppen
dpp_2_7 20. På hvilket niveau foregår følgende? (Sæt gerne flere kryds) - Fastsættelse af pædagogiske indsatsområder (fx fokus på sociale kompetencer, sproglige kompetencer) - Hos den enkelte dagplejer
dpp_2_8 20. På hvilket niveau foregår følgende? (Sæt gerne flere kryds) - Fastsættelse af pædagogiske indsatsområder (fx fokus på sociale kompetencer, sproglige kompetencer) - Ved ikke BESKRIVELSE: 20. På hvilket niveau foregår følgende? (Sæt gerne flere
dpp_2_9 20. På hvilket niveau foregår følgende? (Sæt gerne flere kryds) - Planlægning af temaforløb eller aktivitetsplaner (fx ugeskemaer) - På kommuneniveau
dpp__10 20. På hvilket niveau foregår følgende? (Sæt gerne flere kryds) - Planlægning af temaforløb eller aktivitetsplaner (fx ugeskemaer) - I dagplejegruppen
dpp__11 20. På hvilket niveau foregår følgende? (Sæt gerne flere kryds) - Planlægning af temaforløb eller aktivitetsplaner (fx ugeskemaer) - Hos den enkelte dagplejer
dpp__12 20. På hvilket niveau foregår følgende? (Sæt gerne flere kryds) - Planlægning af temaforløb eller aktivitetsplaner (fx ugeskemaer) - Ved ikke
dpp__13 20. På hvilket niveau foregår følgende? (Sæt gerne flere kryds) - Planlægning af aktiviteter ud af huset - På kommuneniveau
dpp__14 20. På hvilket niveau foregår følgende? (Sæt gerne flere kryds) - Planlægning af aktiviteter ud af huset - I dagplejegruppen
dpp__15 20. På hvilket niveau foregår følgende? (Sæt gerne flere kryds) - Planlægning af aktiviteter ud af huset - Hos den enkelte dagplejer
dpp__16 20. På hvilket niveau foregår følgende? (Sæt gerne flere kryds) - Planlægning af aktiviteter ud af huset - Ved ikke
dpp__17 20. På hvilket niveau foregår følgende? (Sæt gerne flere kryds) - Planlægning af indsatser over for børn med særlige behov - På kommuneniveau
dpp__18 20. På hvilket niveau foregår følgende? (Sæt gerne flere kryds) - Planlægning af indsatser over for børn med særlige behov - I dagplejegruppen
dpp__19 20. På hvilket niveau foregår følgende? (Sæt gerne flere kryds) - Planlægning af indsatser over for børn med særlige behov - Hos den enkelte dagplejer
dpp__20 20. På hvilket niveau foregår følgende? (Sæt gerne flere kryds) - Planlægning af indsatser over for børn med særlige behov - Ved ikke
dpp__21 20. På hvilket niveau foregår følgende? (Sæt gerne flere kryds) - Planlægning af forældremøder - På kommuneniveau
dpp__22 20. På hvilket niveau foregår følgende? (Sæt gerne flere kryds) - Planlægning af forældremøder - I dagplejegruppen
dpp__23 20. På hvilket niveau foregår følgende? (Sæt gerne flere kryds) - Planlægning af forældremøder - Hos den enkelte dagplejer
dpp__24 20. På hvilket niveau foregår følgende? (Sæt gerne flere kryds) - Planlægning af forældremøder - Ved ikke
dpp__25 20. På hvilket niveau foregår følgende? (Sæt gerne flere kryds) - Planlægning af pædagogiske møder - På kommuneniveau
dpp__26 20. På hvilket niveau foregår følgende? (Sæt gerne flere kryds) - Planlægning af pædagogiske møder - I dagplejegruppen
dpp__27 20. På hvilket niveau foregår følgende? (Sæt gerne flere kryds) - Planlægning af pædagogiske møder - Hos den enkelte dagplejer
dpp__28 20. På hvilket niveau foregår følgende? (Sæt gerne flere kryds) - Planlægning af pædagogiske møder - Ved ikke
dpp_21_1 21. Hvor ofte foregår planlægning af følgende aktiviteter? (Et kryds pr. aktivitet) - Fastsættelse af pædagogiske mål
dpp_21_2 21. Hvor ofte foregår planlægning af følgende aktiviteter? (Et kryds pr. aktivitet) - Fastsættelse af pædagogiske
dpp_21_3 21. Hvor ofte foregår planlægning af følgende aktiviteter? (Et kryds pr. aktivitet) - Planlægning af temaforløb
dpp_21_4 21. Hvor ofte foregår planlægning af følgende aktiviteter? (Et kryds pr. aktivitet) - Planlægning af aktiviteter ud af huset
dpp_21_5 21. Hvor ofte foregår planlægning af følgende aktiviteter? (Et kryds pr. aktivitet) - Planlægning af indsatser over for børn med særlige behov
dpp_21_6 21. Hvor ofte foregår planlægning af følgende aktiviteter? (Et kryds pr. aktivitet) - Planlægning af forældremøder
dpp_21_7 21. Hvor ofte foregår planlægning af følgende aktiviteter? (Et kryds pr. aktivitet) - Planlægning af pædagogiske møder
dpp__29 22. Hvem er involveret i følgende aktiviteter? (Sæt gerne flere kryds pr. aktivitet) - Fastsættelse af pædagogiske mål - Lederen af dag- plejen
dpp__30 22. Hvem er involveret i følgende aktiviteter? (Sæt gerne flere kryds pr. aktivitet) - Fastsættelse af pædagogiske mål - Dagpleje- pædagogen
dpp__31 22. Hvem er involveret i følgende aktiviteter? (Sæt gerne flere kryds pr. aktivitet) - Fastsættelse af pædagogiske mål - Dagpleje- gruppen
dpp__32 22. Hvem er involveret i følgende aktiviteter? (Sæt gerne flere kryds pr. aktivitet) - Fastsættelse af pædagogiske mål - Den enkelte dagplejer
dpp__33 22. Hvem er involveret i følgende aktiviteter? (Sæt gerne flere kryds pr. aktivitet) - Fastsættelse af pædagogiske mål - Forældre
dpp__34 22. Hvem er involveret i følgende aktiviteter? (Sæt gerne flere kryds pr. aktivitet) - Fastsættelse af pædagogiske mål - Forvaltningen
dpp__35 22. Hvem er involveret i følgende aktiviteter? (Sæt gerne flere kryds pr. aktivitet) - Fastsættelse af pædagogiske mål - Ved ikke
dpp__36 22. Hvem er involveret i følgende aktiviteter? (Sæt gerne flere kryds pr. aktivitet) - Fastsættelse af pædagogiske indsatsområder - Lederen af dag- plejen
dpp__37 22. Hvem er involveret i følgende aktiviteter? (Sæt gerne flere kryds pr. aktivitet) - Fastsættelse af pædagogiske indsatsområder - Dagpleje- pædagogen
dpp__38 22. Hvem er involveret i følgende aktiviteter? (Sæt gerne flere kryds pr. aktivitet) - Fastsættelse af pædagogiske indsatsområder - Dagpleje- gruppen
dpp__39 22. Hvem er involveret i følgende aktiviteter? (Sæt gerne flere kryds pr. aktivitet) - Fastsættelse af pædagogiske indsatsområder - Den enkelte dagplejer
dpp__40 22. Hvem er involveret i følgende aktiviteter? (Sæt gerne flere kryds pr. aktivitet) - Fastsættelse af pædagogiske indsatsområder - Forældre
dpp__41 22. Hvem er involveret i følgende aktiviteter? (Sæt gerne flere kryds pr. aktivitet) - Fastsættelse af pædagogiske indsatsområder - Forvaltningen
dpp__42 22. Hvem er involveret i følgende aktiviteter? (Sæt gerne flere kryds pr. aktivitet) - Fastsættelse af pædagogiske indsatsområder - Ved ikke
dpp__43 22. Hvem er involveret i følgende aktiviteter? (Sæt gerne flere kryds pr. aktivitet) - Planlægning af pædagogiske forløb - Lederen af dag- plejen
dpp__44 22. Hvem er involveret i følgende aktiviteter? (Sæt gerne flere kryds pr. aktivitet) - Planlægning af pædagogiske forløb - Dagpleje- pædagogen
dpp__45 22. Hvem er involveret i følgende aktiviteter? (Sæt gerne flere kryds pr. aktivitet) - Planlægning af pædagogiske forløb - Dagpleje- gruppen
dpp__46 22. Hvem er involveret i følgende aktiviteter? (Sæt gerne flere kryds pr. aktivitet) - Planlægning af pædagogiske forløb - Den enkelte dagplejer
dpp__47 22. Hvem er involveret i følgende aktiviteter? (Sæt gerne flere kryds pr. aktivitet) - Planlægning af pædagogiske forløb - Forældre
dpp__48 22. Hvem er involveret i følgende aktiviteter? (Sæt gerne flere kryds pr. aktivitet) - Planlægning af pædagogiske forløb - Forvaltningen
dpp__49 22. Hvem er involveret i følgende aktiviteter? (Sæt gerne flere kryds pr. aktivitet) - Planlægning af pædagogiske forløb - Ved ikke
dpp__50 22. Hvem er involveret i følgende aktiviteter? (Sæt gerne flere kryds pr. aktivitet) - Planlægning af aktiviteter ud af huset - Lederen af dag- plejen
dpp__51 22. Hvem er involveret i følgende aktiviteter? (Sæt gerne flere kryds pr. aktivitet) - Planlægning af aktiviteter ud af huset - Dagpleje- pædagogen
dpp__52 22. Hvem er involveret i følgende aktiviteter? (Sæt gerne flere kryds pr. aktivitet) - Planlægning af aktiviteter ud af huset - Dagpleje- gruppen
dpp__53 22. Hvem er involveret i følgende aktiviteter? (Sæt gerne flere kryds pr. aktivitet) - Planlægning af aktiviteter ud af huset - Den enkelte dagplejer
dpp__54 22. Hvem er involveret i følgende aktiviteter? (Sæt gerne flere kryds pr. aktivitet) - Planlægning af aktiviteter ud af huset - Forældre
dpp__55 22. Hvem er involveret i følgende aktiviteter? (Sæt gerne flere kryds pr. aktivitet) - Planlægning af aktiviteter ud af huset - Forvaltningen
dpp__56 22. Hvem er involveret i følgende aktiviteter? (Sæt gerne flere kryds pr. aktivitet) - Planlægning af aktiviteter ud af huset - Ved ikke
dpp__57 22. Hvem er involveret i følgende aktiviteter? (Sæt gerne flere kryds pr. aktivitet) - Planlægning af indsatser over for børn med særlige behov - Lederen af dag- plejen
dpp__58 22. Hvem er involveret i følgende aktiviteter? (Sæt gerne flere kryds pr. aktivitet) - Planlægning af indsatser over for børn med særlige behov - Dagpleje- pædagogen
dpp__59 22. Hvem er involveret i følgende aktiviteter? (Sæt gerne flere kryds pr. aktivitet) - Planlægning af indsatser over for børn med særlige behov - Dagpleje- gruppen
dpp__60 22. Hvem er involveret i følgende aktiviteter? (Sæt gerne flere kryds pr. aktivitet) - Planlægning af indsatser over for børn med særlige behov - Den enkelte dagplejer
dpp__61 22. Hvem er involveret i følgende aktiviteter? (Sæt gerne flere kryds pr. aktivitet) - Planlægning af indsatser over for børn med særlige behov - Forældre
dpp__62 22. Hvem er involveret i følgende aktiviteter? (Sæt gerne flere kryds pr. aktivitet) - Planlægning af indsatser over for børn med særlige behov - Forvaltningen
dpp__63 22. Hvem er involveret i følgende aktiviteter? (Sæt gerne flere kryds pr. aktivitet) - Planlægning af indsatser over for børn med særlige behov - Ved ikke
dpp__64 22. Hvem er involveret i følgende aktiviteter? (Sæt gerne flere kryds pr. aktivitet) - Planlægning af forældremøder - Lederen af dag- plejen
dpp__65 22. Hvem er involveret i følgende aktiviteter? (Sæt gerne flere kryds pr. aktivitet) - Planlægning af forældremøder - Dagpleje- pædagogen
dpp__66 22. Hvem er involveret i følgende aktiviteter? (Sæt gerne flere kryds pr. aktivitet) - Planlægning af forældremøder - Dagpleje- gruppen
dpp__67 22. Hvem er involveret i følgende aktiviteter? (Sæt gerne flere kryds pr. aktivitet) - Planlægning af forældremøder - Den enkelte dagplejer
dpp__68 22. Hvem er involveret i følgende aktiviteter? (Sæt gerne flere kryds pr. aktivitet) - Planlægning af forældremøder - Forældre
dpp__69 22. Hvem er involveret i følgende aktiviteter? (Sæt gerne flere kryds pr. aktivitet) - Planlægning af forældremøder - Forvaltningen
dpp__70 22. Hvem er involveret i følgende aktiviteter? (Sæt gerne flere kryds pr. aktivitet) - Planlægning af forældremøder - Ved ikke
dpp__71 22. Hvem er involveret i følgende aktiviteter? (Sæt gerne flere kryds pr. aktivitet) - Planlægning af pædagogiske møder - Lederen af dag- plejen
dpp__72 22. Hvem er involveret i følgende aktiviteter? (Sæt gerne flere kryds pr. aktivitet) - Planlægning af pædagogiske møder - Dagpleje- pædagogen
dpp__73 22. Hvem er involveret i følgende aktiviteter? (Sæt gerne flere kryds pr. aktivitet) - Planlægning af pædagogiske møder - Dagpleje- gruppen
dpp__74 22. Hvem er involveret i følgende aktiviteter? (Sæt gerne flere kryds pr. aktivitet) - Planlægning af pædagogiske møder - Den enkelte dagplejer
dpp__75 22. Hvem er involveret i følgende aktiviteter? (Sæt gerne flere kryds pr. aktivitet) - Planlægning af pædagogiske møder - Forældre
dpp__76 22. Hvem er involveret i følgende aktiviteter? (Sæt gerne flere kryds pr. aktivitet) - Planlægning af pædagogiske møder - Forvaltningen
dpp__77 22. Hvem er involveret i følgende aktiviteter? = (Sæt gerne flere kryds pr. aktivitet) - Planlægning af pædagogiske møder - Ved ikke
dpp__78 22. Hvem er involveret i følgende aktiviteter? (Sæt gerne flere kryds pr. aktivitet) - Den praktiske organisering af dagligdagen - Lederen af dag- plejen
dpp__79 22. Hvem er involveret i følgende aktiviteter? (Sæt gerne flere kryds pr. aktivitet) - Den praktiske organisering af dagligdagen - Dagpleje- pædagogen
dpp__80 22. Hvem er involveret i følgende aktiviteter? (Sæt gerne flere kryds pr. aktivitet) - Den praktiske organisering af dagligdagen - Dagpleje- gruppen
dpp__81 22. Hvem er involveret i følgende aktiviteter? (Sæt gerne flere kryds pr. aktivitet) - Den praktiske organisering af dagligdagen - Den enkelte dagplejer
dpp__82 22. Hvem er involveret i følgende aktiviteter? (Sæt gerne flere kryds pr. aktivitet) - Den praktiske organisering af dagligdagen - Forældre
dpp__83 22. Hvem er involveret i følgende aktiviteter? (Sæt gerne flere kryds pr. aktivitet) - Den praktiske organisering af dagligdagen - Forvaltningen
dpp__84 22. Hvem er involveret i følgende aktiviteter? (Sæt gerne flere kryds pr. aktivitet) - Den praktiske organisering af dagligdagen - Ved ikke
dpp_23 23. Er der sat tid af til planlægning af pædagogiske aktiviteter? BESKRIVELSE: 23. Er der sat tid af til planlægning af pædagogiske aktiviteter?
dpp_24 24. Hvor meget tid er afsat til planlægning af pædagogiske aktiviteter samlet set for den enkelte dagplejer ? (Herunder evt. opstilling af mål, hvad I skal gøre, hvem der skal med og hvorfor?)
dpp_25_1 25. I hvilken grad tager jeres planlægning af pædagogiske aktiviteter afsæt i følgende? - Målene i den pædagogiske læreplan
dpp_25_2 25. I hvilken grad tager jeres planlægning af pædagogiske aktiviteter afsæt i følgende? - Andre pædagogiske mål
dpp_25_3 25. I hvilken grad tager jeres planlægning af pædagogiske aktiviteter afsæt i følgende? - Børnenes aktuelle interesser
dpp_25_4 25. I hvilken grad tager jeres planlægning af pædagogiske aktiviteter afsæt i følgende? - Praktiske forhold
dpp_25_5 25. I hvilken grad tager jeres planlægning af pædagogiske aktiviteter afsæt i følgende? - Medarbejdernes kompetencer og interesser
dpp_25_6 25. I hvilken grad tager jeres planlægning af pædagogiske aktiviteter afsæt i følgende? - Forældrenes ønsker og forventninger
dpp_25_7 25. I hvilken grad tager jeres planlægning af pædagogiske aktiviteter afsæt i følgende? - Viden om hvilke kompetencer børn har brug for for at klare sig godt i skolen
dpp_26_1 26. I hvilken grad gælder følgende for jeres dagtilbud? - De pædagogiske mål er kendte for alle dagplejere i gruppen
dpp_26_2 26. I hvilken grad gælder følgende for jeres dagtilbud? - De pædagogiske mål er kendte for alle forældrene i dagplejegruppen/legestuegruppen
dpp_26_3 26. I hvilken grad gælder følgende for jeres dagtilbud? - De pædagogiske mål er kendte for alle børnene i den enkelte dagplejegruppe/legestuegruppe
dpp_26_4 26. I hvilken grad gælder følgende for jeres dagtilbud? - De pædagogiske indsatsområder er kendte for alle forældrene i dagplejegruppen/ legestuegruppen
dpp_26_5 26. I hvilken grad gælder følgende for jeres dagtilbud? - De pædagogiske indsatsområder er kendte for alle børnene i dagplejegruppen/ legestuegruppen
dpp_26_6 26. I hvilken grad gælder følgende for jeres dagtilbud? - Aktivitetsplanerne er kendte for alle forældrene i dagplejegruppen/ legestuegruppen
dpp_26_7 26. I hvilken grad gælder følgende for jeres dagtilbud? - Aktivitetsplanerne er kendte for alle børnene i dagplejegruppen/ legestuegruppen
dpp_27 27. Foretager I løbende dokumentation af de planlagte aktiviteter, som I gennemfører? BESKRIVELSE: 27. Foretager I løbende dokumentation af de planlagte
dpp__85 28. Hvilke redskaber anvender I til løbende dokumentation af pædagogisk praksis? Sæt gerne flere kryds - Fotodokumentation
dpp__86 28. Hvilke redskaber anvender I til løbende dokumentation af pædagogisk praksis? Sæt gerne flere kryds - Dagbøger
dpp__87 28. Hvilke redskaber anvender I til løbende dokumentation af pædagogisk praksis? Sæt gerne flere kryds - Observationer
dpp__88 28. Hvilke redskaber anvender I til løbende dokumentation af pædagogisk praksis? Sæt gerne flere kryds - Andet, hvad
dpp_28_4 28. Hvilke redskaber anvender I til løbende dokumentation af pædagogisk praksis? Sæt gerne flere kryds - Andet, hvad
dpp_29 29. Foretager I løbende opfølgning på børnenes udvikling og læring?
dpp_3_1 30. Hvilke redskaber anvender I til løbende at følge op på børnenes udvikling og læring? Sæt gerne flere kryds - Fotodokumentation
dpp_3_2 30. Hvilke redskaber anvender I til løbende at følge op på børnenes udvikling og læring? Sæt gerne flere kryds - Dagbøger
dpp_3_3 30. Hvilke redskaber anvender I til løbende at følge op på børnenes udvikling og læring? Sæt gerne flere kryds - Samtaler
dpp_3_4 30. Hvilke redskaber anvender I til løbende at følge op på børnenes udvikling og læring? Sæt gerne flere kryds - Observationer
dpp_3_5 30. Hvilke redskaber anvender I til løbende at følge op på børnenes udvikling og læring? Sæt gerne flere kryds - Test
dpp_3_6 30. Hvilke redskaber anvender I til løbende at følge op på børnenes udvikling og læring? Sæt gerne flere kryds - Andet, hvad:
dpp_30_6 30. Hvilke redskaber anvender I til løbende at følge op på børnenes udvikling og læring? Sæt gerne flere kryds - Andet, hvad:
l_40_1 31. Hvordan bliver dokumentationen anvendt? Sæt gerne flere kryds - Til dialog med børnene om deres dagligdag
l_40_2 31. Hvordan bliver dokumentationen anvendt? Sæt gerne flere kryds - Til dialog med forældre om barnets dagligdag
l_40_3 31. Hvordan bliver dokumentationen anvendt? Sæt gerne flere kryds - Til dialog med forældre om barnets udvikling
l_40_4 31. Hvordan bliver dokumentationen anvendt? Sæt gerne flere kryds - Til opfølgning på enkelte børns udvikling
l_40_5 31. Hvordan bliver dokumentationen anvendt? Sæt gerne flere kryds - Til opfølgning på børnegruppens udvikling
l_40_6 31. Hvordan bliver dokumentationen anvendt? Sæt gerne flere kryds - Til evaluering af pædagogisk praksis, herunder
l_40_7 31. Hvordan bliver dokumentationen anvendt? Sæt gerne flere kryds - Til udvælgelse af mål og indsatsområder
l_40_8 31. Hvordan bliver dokumentationen anvendt? Sæt gerne flere kryds - Andet, hvad
s_2 31. Hvordan bliver dokumentationen anvendt? Sæt gerne flere kryds - Andet, hvad
dpp_32 32. Er du?
dpp_33 33. Hvad er din alder?
dpp_33ny 33. Hvad er din alder (antal år)?
ptype2t Project type - Kommune text
ptype3t Project type - Dagtilbud - Leder text
stato_2 Samlet status - Distribueret
stato_3 Samlet status - Nogen svar
stato_4 Samlet status - Gennemført
Løbenummer Ikke betydningsbærende unikt løbenummer skabt under aflevering til arkiv