l_1 |
1. Hvordan er dagtilbuddet organiseret? Det er en? |
l_2 |
2. Hvordan er dagtilbuddet opdelt? |
l_2a |
2. Hvordan er dagtilbuddet opdelt? - Anden opdeling, skriv hvad |
l_3 |
3. Hvor mange børn er der pr. uddannet pædagog (opgjort i fuldtidsstillinger) i dagtilbuddet? (Du kan beregne dette ved at opgøre antallet af fuldtidsstillinger og dividere dette tal med antallet af børn i dagtilbuddet). |
l_4a |
4. Hvordan er dagtilbuddets pædagogiske personale sammensat? (Hvis der ikke er ansatte med den pågældende uddannelse, bedes du skrive 0 i feltet) - Antal ansatte med pædagoguddannelse, angiv antal |
l_4b |
4. Hvordan er dagtilbuddets pædagogiske personale sammensat? (Hvis der ikke er ansatte med den pågældende uddannelse, bedes du skrive 0 i feltet) - Antal ansatte med PGU-uddannelse, angiv antal |
l_4c |
4. Hvordan er dagtilbuddets pædagogiske personale sammensat? (Hvis der ikke er ansatte med den pågældende uddannelse, bedes du skrive 0 i feltet) - Antal ansatte med PAU-uddannelse, angiv antal |
l_4d |
4. Hvordan er dagtilbuddets pædagogiske personale sammensat? (Hvis der ikke er ansatte med den pågældende uddannelse, bedes du skrive 0 i feltet) - Antal ansatte med anden relevant uddannelse (fx afspændingspædagog eller lærer), angiv antal |
l_4e |
4. Hvordan er dagtilbuddets pædagogiske personale sammensat? (Hvis der ikke er ansatte med den pågældende uddannelse, bedes du skrive 0 i feltet) - Antal ansatte uden pædagogisk uddannelse, angiv antal |
l_5 |
5. Hvor mange midler anvendte I i 2013 til efteruddannelse og kurser? |
l_6 |
6. Hvad er det gennemsnitlige antal sygedage pr. år for medarbejderne? |
l_7 |
7. Hvor stor medarbejderudskiftning har dagtilbuddet haft blandt fastansatte pædagoger de seneste 12 måneder? |
l_8_1 |
8. Hvad er din uddannelsesbaggrund? (Sæt gerne flere kryds) - Kort videregående uddannelse, angiv hvilken |
l_8_2 |
8. Hvad er din uddannelsesbaggrund? (Sæt gerne flere kryds) - Mellemlang videregående uddannelse/diplomuddannelse/bachelorudannelse, angiv hvilken |
l_8_3 |
8. Hvad er din uddannelsesbaggrund? (Sæt gerne flere kryds) - Lang videregående uddannelse/masteruddannelse, angiv hvilken |
l_8_4 |
8. Hvad er din uddannelsesbaggrund? (Sæt gerne flere kryds) - Ingen videregående uddannelse |
l_8a |
8. Hvad er din uddannelsesbaggrund? (Sæt gerne flere kryds) - Kort videregående uddannelse, angiv hvilken |
l_8b |
8. Hvad er din uddannelsesbaggrund? (Sæt gerne flere kryds) - Mellemlang videregående uddannelse/diplomuddannelse/bachelorudannelse, angiv hvilken |
l_8c |
8. Hvad er din uddannelsesbaggrund? (Sæt gerne flere kryds) - Lang videregående uddannelse/masteruddannelse, angiv hvilken |
l_9_1 |
9. Hvilke former for efteruddannelse og kurser = har du benyttet?(Sæt gerne flere kryds) - Kompetencegivende efteruddannelsesforløb (modul på diplom-/masteruddannelser), angiv hvilke |
l_9_2 |
9. Hvilke former for efteruddannelse og kurser har du benyttet?(Sæt gerne flere kryds) - Ikke kompetencegivende efteruddannelsesforløb (kurser, temadage m.m.) |
l_9_3 |
9. Hvilke former for efteruddannelse og kurser har du benyttet?(Sæt gerne flere kryds) - Intet efteruddannelseforløb |
l_9a |
9. Hvilke former for efteruddannelse og kurser har du benyttet?(Sæt gerne flere kryds) - Kompetencegivende efteruddannelsesforløb (modul på diplom-/masteruddannelser), angiv hvilke |
l_10 |
10. Hvor mange år har du arbejdet inden for dagtilbudsområdet? |
l_11 |
11. Hvor mange år har du arbejdet som leder? |
l_12_1 |
12. I hvilken grad oplever du? - At du har tilstrækkelig mulighed for at holde dine ledelsesmæssige kompetencer |
l_12_2 |
12. I hvilken grad oplever du? - At medarbejderne har tilstrækkelig viden om vigtigheden af at fremme børnenes læring i forhold til de seks læreplanstemaer |
l_12_3 |
12. I hvilken grad oplever du? - At medarbejderne har tilstrækkelig mulighed for at få opdateret deres viden om børns udvikling |
l_12_4 |
12. I hvilken grad oplever du? - At medarbejderne har tilstrækkelig mulighed for at få opdateret deres viden om børns læring i forhold til de seks læreplanstemaer |
l_12_5 |
12. I hvilken grad oplever du? - At medarbejderne har tilstrækkelig viden om virkningsfulde metoder/indsatser til at styrke børns læring i forhold til de seks læreplanstemaer |
l_12_6 |
12. I hvilken grad oplever du? - At medarbejderne har viden om vigtigheden af samarbejdet med forældrene |
l_13_1 |
13. I hvilken grad kendetegner nedenstående dig som leder? - Jeg søger viden for at videreudvikle min egen praksis som leder |
l_13_2 |
13. I hvilken grad kendetegner nedenstående dig som leder? - Jeg søger viden for at videreudvikle dagtilbuddets pædagogiske praksis |
l_13_3 |
13. I hvilken grad kendetegner nedenstående dig som leder? - Jeg tager initiativ til videreudvikling af dagtilbuddets pædagogiske praksis |
l_13_4 |
13. I hvilken grad kendetegner nedenstående dig som leder? - Jeg tager initiativ til aktiviteter, der fokuserer på at øge det pædagogiske personales forståelse for at fremme børns læringsudbytte |
l_13_5 |
13. I hvilken grad kendetegner nedenstående dig som leder? - Jeg indgår i tæt dialog med personalet om at tilrettelægge pædagogiske forløb, der understøtter børns læring ift. de seks læreplanstemaer |
l_13_6 |
13. I hvilken grad kendetegner nedenstående dig som leder? - Jeg indgår i tæt dialog med personalet om at følge på pædagogiske forløb, der understøtter børns læring ift. de seks læreplanstemaer |
l_13_7 |
13. I hvilken grad kendetegner nedenstående dig som leder? - Jeg støtter aktivt op om mine medarbejderes forslag til videreudvikling af den pædagogiske praksis |
l_13_14 |
13. I hvilken grad kendetegner nedenstående dig som leder? - Jeg fungerer som sparringspartner for mine medarbejdere |
l_13_15 |
13. I hvilken grad kendetegner nedenstående dig som leder? - Jeg diskuterer nye ideer til det pædagogiske arbejde med mine medarbejdere |
l_13_16 |
13. I hvilken grad kendetegner nedenstående dig som leder? - Jeg observerer daglige læringssituationer mellem børn og pædagogisk personale og giver feedback til det pædagogiske personale |
l_13_17 |
13. I hvilken grad kendetegner nedenstående dig som leder? - Jeg koordinerer arbejdet i institutionen, så der dagligt er afsat tid til strukturerede aktiviteter med fokus på læring og udvikling |
l_13_18 |
13. I hvilken grad kendetegner nedenstående dig som leder? - Jeg har generelt opbakning fra mine medarbejdere |
l_13_19 |
13. I hvilken grad kendetegner nedenstående dig som leder? - Jeg er under for meget pres til at kunne varetage mit job effektivt |
l_14_1 |
14. Hvad karakteriserer samarbejdskulturen i dagtilbuddet? - Det er et godt socialt fællesskab blandt medarbejderne |
l_14_2 |
14. Hvad karakteriserer samarbejdskulturen i dagtilbuddet? - Medarbejderne arbejder fagligt tæt sammen |
l_14_3 |
14. Hvad karakteriserer samarbejdskulturen i dagtilbuddet? - Der er ofte gnidninger blandt medarbejderne |
l_14_4 |
14. Hvad karakteriserer samarbejdskulturen i dagtilbuddet? - Medarbejderne er hurtige til at hjælpe hinanden, når der er behov for det |
l_14_5 |
14. Hvad karakteriserer samarbejdskulturen i dagtilbuddet? - Medarbejderne bruger hinanden som sparringspartnere |
l_14_6 |
14. Hvad karakteriserer samarbejdskulturen i dagtilbuddet? - Medarbejderne udviser ofte frustrationer |
l_14_7 |
14. Hvad karakteriserer samarbejdskulturen i dagtilbuddet? - Medarbejderne udviser ofte tegn på udbrændthed |
l_15_1 |
15. Hvad kendetegner din tilgang til nye arbejdsformer? - Jeg kan lide at prøve nye metoder i min pædagogiske praksis |
l_15_2 |
15. Hvad kendetegner din tilgang til nye arbejdsformer? - Jeg er villig til at afprøve nye metoder, selvom det indebærer at følge faste læringsmål |
l_15_3 |
15. Hvad kendetegner din tilgang til nye arbejdsformer? - Jeg er villig til at anvende nye og anderledes metoder, der er udviklet af forskere |
l_15_4 |
15. Hvad kendetegner din tilgang til nye arbejdsformer? - Praktisk erfaring er vigtigere end at anvende forskningsbaserede indsatser |
l_15_5 |
15. Hvad kendetegner din tilgang til nye arbejdsformer? - Jeg er villig til at afprøve nye ideer, også selvom det er meget anderledes, end jeg er vant til |
l_15_6 |
15. Hvad kendetegner din tilgang til nye arbejdsformer? - Jeg er villig til at afprøve nye ideer, også selvom medarbejderne er tilbageholdende |
l_16_1 |
16. Hvad kendetegner medarbejdernes tilgang til nye arbejdsformer? - Det er nemt at indføre nye procedurer for at imødekomme nye vilkår |
l_16_2 |
16. Hvad kendetegner medarbejdernes tilgang til nye arbejdsformer? - Medarbejderne er generelt positivt indstillede over for at anvende nye metoder |
l_16_3 |
16. Hvad kendetegner medarbejdernes tilgang til nye arbejdsformer? - Medarbejderne søger aktivt ny viden for at udvikle deres pædagogiske praksis |
l_16_4 |
16. Hvad kendetegner medarbejdernes tilgang til nye arbejdsformer? - Nogle af mine medarbejdere har generelt modstand mod forandringer |
l_17_1 |
17. Hvad kendetegner jeres samarbejde med forældregruppen i forhold til børnenes udvikling og læring? - Medarbejderne søger aktivt at inddrage forældrene i børnenes udvikling og læring i dagtilbuddet |
l_17_2 |
17. Hvad kendetegner jeres samarbejde med forældregruppen i forhold til børnenes udvikling og læring? - Medarbejderne vejleder forældrene i at understøtte deres børns udvikling og læring |
l_17_3 |
17. Hvad kendetegner jeres samarbejde med forældregruppen i forhold til børnenes udvikling og læring? - Forældrene er interesserede i at få vejledning fra pædagogerne til at støtte deres børns udvikling og læring |
l_18_1 |
18. I hvilken grad anvender I følgende digitale redskaber i den daglige pædagogiske praksis? - Tablet (Ipad, googlepad el. lig.) |
l_18_2 |
18. I hvilken grad anvender I følgende digitale redskaber i den daglige pædagogiske praksis? - Smartphones (fx Iphone) |
l_18_3 |
18. I hvilken grad anvender I følgende digitale redskaber i den daglige pædagogiske praksis? - Bærbar computer |
l_18_4 |
18. I hvilken grad anvender I følgende digitale redskaber i den daglige pædagogiske praksis? - Spilkonsol (fx Play station, Nintendo Wii, Nintendo 64) |
l_18_5 |
18. I hvilken grad anvender I følgende digitale redskaber i den daglige pædagogiske praksis? - Stationær computer |
l_18_6 |
18. I hvilken grad anvender I følgende digitale redskaber i den daglige pædagogiske praksis? - Webcam |
l_18_7 |
18. I hvilken grad anvender I følgende digitale redskaber i den daglige pædagogiske praksis? - Kamera |
l_19_1 |
19. Hvilke af følgende typer af digitale læringsredskaber anvender I i den daglige praksis med børnene? - Videoprogrammer (fx Movie Maker) |
l_19_2 |
19. Hvilke af følgende typer af digitale læringsredskaber anvender I i den daglige praksis med børnene? - Apps (fx ""Plus-spillet"", ""Kims-leg med professor Kim"") |
l_19_3 |
19. Hvilke af følgende typer af digitale læringsredskaber anvender I i den daglige praksis med børnene? - Computerspil (fx Pixeline, ABCity) |
l_19_4 |
19. Hvilke af følgende typer af digitale læringsredskaber anvender I i den daglige praksis med børnene? - Billedbehandlingsprogrammer (fx Picasa, PhotoShop) |
l_19_5 |
19. Hvilke af følgende typer af digitale læringsredskaber anvender I i den daglige praksis med børnene? - Digitalt aktivitetsrum (fx Mee Wee) |
l_19_6 |
19. Hvilke af følgende typer af digitale læringsredskaber anvender I i den daglige praksis med børnene? - Easy-speak ? voksen/barn |
l_19_7 |
19. Hvilke af følgende typer af digitale læringsredskaber anvender I i den daglige praksis med børnene? - Geocatching (virtuel skattejagt) |
l_19_8 |
19. Hvilke af følgende typer af digitale læringsredskaber anvender I i den daglige praksis med børnene? - Easyscope (digitalt mikroskop) |
l_19_9 |
19. Hvilke af følgende typer af digitale læringsredskaber anvender I i den daglige praksis med børnene? - Andet, angiv hvilke: |
l_20__1 |
20. På hvilket niveau foregår følgende? (Sæt gerne flere kryds) - Fastsættelse af pædagogiske mål - På kommune- niveau |
l_20__2 |
20. På hvilket niveau foregår følgende? (Sæt gerne flere kryds) - Fastsættelse af pædagogiske mål - På dagtilbuds- niveau |
l_20__3 |
20. På hvilket niveau foregår følgende? (Sæt gerne flere kryds) - Fastsættelse af pædagogiske mål - På stue- niveau |
l_20__4 |
20. På hvilket niveau foregår følgende? (Sæt gerne flere kryds) - Fastsættelse af pædagogiske mål - Ved ikke |
l_20__5 |
20. På hvilket niveau foregår følgende? (Sæt gerne flere kryds) - Fastsættelse af pædagogiske indsatsområder (fx fokus på sociale kompetencer, sproglige kompetencer) - På kommune- |
l_20__6 |
20. På hvilket niveau foregår følgende? (Sæt gerne flere kryds) - Fastsættelse af pædagogiske indsatsområder (fx fokus på sociale kompetencer, sproglige kompetencer) - På dagtilbuds- niveau |
l_20__7 |
20. På hvilket niveau foregår følgende? (Sæt gerne flere kryds) - Fastsættelse af pædagogiske indsatsområder (fx fokus på sociale kompetencer, sproglige kompetencer) - På stue- niveau |
l_20__8 |
20. På hvilket niveau foregår følgende? (Sæt gerne flere kryds) - Fastsættelse af pædagogiske indsatsområder (fx fokus på sociale kompetencer, sproglige kompetencer) - Ved ikke |
l_20__9 |
20. På hvilket niveau foregår følgende? (Sæt gerne flere kryds) - Planlægning af temaforløb eller aktivitetsplaner (fx ugeskemaer) - På kommune- niveau |
l_20_10 |
20. På hvilket niveau foregår følgende? (Sæt gerne flere kryds) - Planlægning af temaforløb eller aktivitetsplaner (fx ugeskemaer) - På dagtilbuds- niveau |
l_20_11 |
20. På hvilket niveau foregår følgende? (Sæt gerne flere kryds) - Planlægning af temaforløb eller aktivitetsplaner (fx ugeskemaer) - På stue- niveau |
l_20_12 |
20. På hvilket niveau foregår følgende? (Sæt gerne flere kryds) - Planlægning af temaforløb eller aktivitetsplaner (fx ugeskemaer) - Ved ikke |
l_20_13 |
20. På hvilket niveau foregår følgende? (Sæt gerne flere kryds) - Planlægning af aktiviteter ud af huset - På kommune- niveau |
l_20_14 |
20. På hvilket niveau foregår følgende? (Sæt gerne flere kryds) - Planlægning af aktiviteter ud af huset - På dagtilbuds- niveau |
l_20_15 |
20. På hvilket niveau foregår følgende? (Sæt gerne flere kryds) - Planlægning af aktiviteter ud af huset - På stue- niveau |
l_20_16 |
20. På hvilket niveau foregår følgende? (Sæt gerne flere kryds) - Planlægning af aktiviteter ud af huset - Ved ikke |
l_20_17 |
20. På hvilket niveau foregår følgende? (Sæt gerne flere kryds) - Planlægning af indsatser over for børn med særlige behov - På kommune- niveau |
l_20_18 |
20. På hvilket niveau foregår følgende? (Sæt gerne flere kryds) - Planlægning af indsatser over for børn med særlige behov - På dagtilbuds- niveau |
l_20_19 |
20. På hvilket niveau foregår følgende? (Sæt gerne flere kryds) - Planlægning af indsatser over for børn med særlige behov - På stue- niveau |
l_20_20 |
20. På hvilket niveau foregår følgende? (Sæt gerne flere kryds) - Planlægning af indsatser over for børn med særlige behov - Ved ikke |
l_20_21 |
20. På hvilket niveau foregår følgende? (Sæt gerne flere kryds) - Planlægning af forældremøder - På kommune- niveau |
l_20_22 |
20. På hvilket niveau foregår følgende? (Sæt gerne flere kryds) - Planlægning af forældremøder - På dagtilbuds- niveau |
l_20_23 |
20. På hvilket niveau foregår følgende? (Sæt gerne flere kryds) - Planlægning af forældremøder - På stue- niveau |
l_20_24 |
20. På hvilket niveau foregår følgende? (Sæt gerne flere kryds) - Planlægning af forældremøder - Ved ikke |
l_20_25 |
20. På hvilket niveau foregår følgende? (Sæt gerne flere kryds) - Planlægning af pædagogiske møder - På kommune- niveau |
l_20_26 |
20. På hvilket niveau foregår følgende? (Sæt gerne flere kryds) - Planlægning af pædagogiske møder - På dagtilbuds- niveau |
l_20_27 |
20. På hvilket niveau foregår følgende? (Sæt gerne flere kryds) - Planlægning af pædagogiske møder - På stue- niveau |
l_20_28 |
20. På hvilket niveau foregår følgende? (Sæt gerne flere kryds) - Planlægning af pædagogiske møder - Ved ikke |
l_20_29 |
20. På hvilket niveau foregår følgende? (Sæt gerne flere kryds) - Den praktiske organisering af dagligdagen - På kommune- niveau |
l_20_30 |
20. På hvilket niveau foregår følgende? (Sæt gerne flere kryds) - Den praktiske organisering af dagligdagen - På dagtilbuds- niveau |
l_20_31 |
20. På hvilket niveau foregår følgende? (Sæt gerne flere kryds) - Den praktiske organisering af dagligdagen - På stue- niveau |
l_20_32 |
20. På hvilket niveau foregår følgende? (Sæt gerne flere kryds) - Den praktiske organisering af dagligdagen - Ved ikke |
l_21_1 |
21. Hvor ofte foregår planlægning af følgende aktiviteter? (Et kryds pr. aktivitet) - Fastsættelse af pædagogiske mål |
l_21_2 |
21. Hvor ofte foregår planlægning af følgende aktiviteter? (Et kryds pr. aktivitet) - Fastsættelse af pædagogiske indsatsområder |
l_21_3 |
21. Hvor ofte foregår planlægning af følgende aktiviteter? (Et kryds pr. aktivitet) - Planlægning af temaforløb |
l_21_4 |
21. Hvor ofte foregår planlægning af følgende aktiviteter? (Et kryds pr. aktivitet) - Planlægning af aktiviteter ud af huset |
l_21_5 |
21. Hvor ofte foregår planlægning af følgende aktiviteter? (Et kryds pr. aktivitet) - Planlægning af indsatser over for børn med særlige behov |
l_21_6 |
21. Hvor ofte foregår planlægning af følgende aktiviteter? (Et kryds pr. aktivitet) - Planlægning af forældremøder |
l_21_7 |
21. Hvor ofte foregår planlægning af følgende aktiviteter? (Et kryds pr. aktivitet) - Planlægning af pædagogiske møder |
l_21_8 |
21. Hvor ofte foregår planlægning af følgende aktiviteter? (Et kryds pr. aktivitet) - Den praktiske organisering af dagligdagen |
l_22__1 |
22. Hvem er involveret i følgende aktiviteter? (Sæt gerne flere kryds pr. aktivitet) - Fastsættelse af pædagogiske mål - Ledelsen |
l_22__2 |
22. Hvem er involveret i følgende aktiviteter? (Sæt gerne flere kryds pr. aktivitet) - Fastsættelse af pædagogiske mål - Alle pædagoger |
l_22__3 |
22. Hvem er involveret i følgende aktiviteter? (Sæt gerne flere kryds pr. aktivitet) - Fastsættelse af pædagogiske mål - Udvalgte pædagoger, fx en sprogansvarlig |
l_22__4 |
22. Hvem er involveret i følgende aktiviteter? (Sæt gerne flere kryds pr. aktivitet) - Fastsættelse af pædagogiske mål - Pædagogmedhjælper |
l_22__5 |
22. Hvem er involveret i følgende aktiviteter? (Sæt gerne flere kryds pr. aktivitet) - Fastsættelse af pædagogiske mål - Forældre |
l_22__6 |
22. Hvem er involveret i følgende aktiviteter? (Sæt gerne flere kryds pr. aktivitet) - Fastsættelse af pædagogiske mål - Forvaltningen |
l_22__7 |
22. Hvem er involveret i følgende aktiviteter? (Sæt gerne flere kryds pr. aktivitet) - Fastsættelse af pædagogiske mål - Ved ikke |
l_22__8 |
22. Hvem er involveret i følgende aktiviteter? (Sæt gerne flere kryds pr. aktivitet) - Fastsættelse af pædagogiske indsatsområder - Ledelsen |
l_22__9 |
22. Hvem er involveret i følgende aktiviteter? (Sæt gerne flere kryds pr. aktivitet) - Fastsættelse af pædagogiske indsatsområder - Alle pædagoger |
l_22_10 |
22. Hvem er involveret i følgende aktiviteter? (Sæt gerne flere kryds pr. aktivitet) - Fastsættelse af pædagogiske indsatsområder - Udvalgte pædagoger, fx en sprogansvarlig |
l_22_11 |
22. Hvem er involveret i følgende aktiviteter? (Sæt gerne flere kryds pr. aktivitet) - Fastsættelse af pædagogiske indsatsområder - Pædagogmedhjælper |
l_22_12 |
22. Hvem er involveret i følgende aktiviteter? (Sæt gerne flere kryds pr. aktivitet) - Fastsættelse af pædagogiske indsatsområder - Forældre |
l_22_13 |
22. Hvem er involveret i følgende aktiviteter? (Sæt gerne flere kryds pr. aktivitet) - Fastsættelse af pædagogiske indsatsområder - Forvaltningen |
l_22_14 |
22. Hvem er involveret i følgende aktiviteter? (Sæt gerne flere kryds pr. aktivitet) - Fastsættelse af pædagogiske indsatsområder - Ved ikke |
l_22_15 |
22. Hvem er involveret i følgende aktiviteter? (Sæt gerne flere kryds pr. aktivitet) - Planlægning af pædagogiske forløb - Ledelsen |
l_22_16 |
22. Hvem er involveret i følgende aktiviteter? (Sæt gerne flere kryds pr. aktivitet) - Planlægning af pædagogiske forløb - Alle pædagoger |
l_22_17 |
22. Hvem er involveret i følgende aktiviteter? (Sæt gerne flere kryds pr. aktivitet) - Planlægning af pædagogiske forløb - Udvalgte pædagoger, fx en sprogansvarlig |
l_22_18 |
22. Hvem er involveret i følgende aktiviteter? (Sæt gerne flere kryds pr. aktivitet) - Planlægning af pædagogiske forløb - Pædagogmedhjælper |
l_22_19 |
22. Hvem er involveret i følgende aktiviteter? (Sæt gerne flere kryds pr. aktivitet) - Planlægning af pædagogiske forløb - Forældre |
l_22_20 |
22. Hvem er involveret i følgende aktiviteter? (Sæt gerne flere kryds pr. aktivitet) - Planlægning af pædagogiske forløb - Forvaltningen |
l_22_21 |
22. Hvem er involveret i følgende aktiviteter? (Sæt gerne flere kryds pr. aktivitet) - Planlægning af pædagogiske forløb - Ved ikke |
l_22_22 |
22. Hvem er involveret i følgende aktiviteter? (Sæt gerne flere kryds pr. aktivitet) - Planlægning af aktiviteter ud af huset - Ledelsen |
l_22_23 |
22. Hvem er involveret i følgende aktiviteter? (Sæt gerne flere kryds pr. aktivitet) - Planlægning af aktiviteter ud af huset - Alle pædagoger |
l_22_24 |
22. Hvem er involveret i følgende aktiviteter? (Sæt gerne flere kryds pr. aktivitet) - Planlægning af aktiviteter ud af huset - Udvalgte pædagoger, fx en sprogansvarlig |
l_22_25 |
22. Hvem er involveret i følgende aktiviteter? (Sæt gerne flere kryds pr. aktivitet) - Planlægning af aktiviteter ud af huset - Pædagogmedhjælper |
l_22_26 |
22. Hvem er involveret i følgende aktiviteter? (Sæt gerne flere kryds pr. aktivitet) - Planlægning af aktiviteter ud af huset - Forældre |
l_22_27 |
22. Hvem er involveret i følgende aktiviteter? (Sæt gerne flere kryds pr. aktivitet) - Planlægning af aktiviteter ud af huset - Forvaltningen |
l_22_28 |
22. Hvem er involveret i følgende aktiviteter? (Sæt gerne flere kryds pr. aktivitet) - Planlægning af aktiviteter ud af huset - Ved ikke |
l_22_29 |
22. Hvem er involveret i følgende aktiviteter? (Sæt gerne flere kryds pr. aktivitet) - Planlægning af indsatser over for børn med særlige behov - Ledelsen |
l_22_30 |
22. Hvem er involveret i følgende aktiviteter? (Sæt gerne flere kryds pr. aktivitet) - Planlægning af indsatser over for børn med særlige behov - Alle pædagoger |
l_22_31 |
22. Hvem er involveret i følgende aktiviteter? (Sæt gerne flere kryds pr. aktivitet) - Planlægning af indsatser over for børn med særlige behov - Udvalgte pædagoger, fx en sprogansvarlig |
l_22_32 |
22. Hvem er involveret i følgende aktiviteter? (Sæt gerne flere kryds pr. aktivitet) - Planlægning af indsatser over for børn med særlige behov - Pædagogmedhjælper |
l_22_33 |
22. Hvem er involveret i følgende aktiviteter? (Sæt gerne flere kryds pr. aktivitet) - Planlægning af indsatser over for børn med særlige behov - Forældre |
l_22_34 |
22. Hvem er involveret i følgende aktiviteter? (Sæt gerne flere kryds pr. aktivitet) - Planlægning af indsatser over for børn med særlige behov - Forvaltningen |
l_22_35 |
22. Hvem er involveret i følgende aktiviteter? (Sæt gerne flere kryds pr. aktivitet) - Planlægning af indsatser over for børn med særlige behov - Ved ikke |
l_22_36 |
22. Hvem er involveret i følgende aktiviteter? (Sæt gerne flere kryds pr. aktivitet) - Planlægning af forældremøder - Ledelsen |
l_22_37 |
22. Hvem er involveret i følgende aktiviteter? (Sæt gerne flere kryds pr. aktivitet) - Planlægning af forældremøder - Alle pædagoger |
l_22_38 |
22. Hvem er involveret i følgende aktiviteter? (Sæt gerne flere kryds pr. aktivitet) - Planlægning af forældremøder - Udvalgte pædagoger, fx en sprogansvarlig |
l_22_39 |
22. Hvem er involveret i følgende aktiviteter? (Sæt gerne flere kryds pr. aktivitet) - Planlægning af forældremøder - Pædagogmedhjælper |
l_22_40 |
22. Hvem er involveret i følgende aktiviteter? (Sæt gerne flere kryds pr. aktivitet) - Planlægning af forældremøder - Forældre |
l_22_41 |
22. Hvem er involveret i følgende aktiviteter? (Sæt gerne flere kryds pr. aktivitet) - Planlægning af forældremøder - Forvaltningen |
l_22_42 |
22. Hvem er involveret i følgende aktiviteter? (Sæt gerne flere kryds pr. aktivitet) - Planlægning af forældremøder - Ved ikke |
l_22_43 |
22. Hvem er involveret i følgende aktiviteter? (Sæt gerne flere kryds pr. aktivitet) - Planlægning af pædagogiske møder - Ledelsen |
l_22_44 |
22. Hvem er involveret i følgende aktiviteter? (Sæt gerne flere kryds pr. aktivitet) - Planlægning af pædagogiske møder - Alle pædagoger |
l_22_45 |
22. Hvem er involveret i følgende aktiviteter? (Sæt gerne flere kryds pr. aktivitet) - Planlægning af pædagogiske møder - Udvalgte pædagoger, fx en sprogansvarlig |
l_22_46 |
22. Hvem er involveret i følgende aktiviteter? (Sæt gerne flere kryds pr. aktivitet) - Planlægning af pædagogiske møder - Pædagogmedhjælper |
l_22_47 |
22. Hvem er involveret i følgende aktiviteter? (Sæt gerne flere kryds pr. aktivitet) - Planlægning af pædagogiske møder - Forældre |
l_22_48 |
22. Hvem er involveret i følgende aktiviteter? (Sæt gerne flere kryds pr. aktivitet) - Planlægning af pædagogiske møder - Forvaltningen |
l_22_49 |
22. Hvem er involveret i følgende aktiviteter? (Sæt gerne flere kryds pr. aktivitet) - Planlægning af pædagogiske møder - Ved ikke |
l_22_50 |
22. Hvem er involveret i følgende aktiviteter? (Sæt gerne flere kryds pr. aktivitet) - Den praktiske organisering af dagligdagen - Ledelsen |
l_22_51 |
22. Hvem er involveret i følgende aktiviteter? (Sæt gerne flere kryds pr. aktivitet) - Den praktiske organisering af dagligdagen - Alle pædagoger |
l_22_52 |
22. Hvem er involveret i følgende aktiviteter? (Sæt gerne flere kryds pr. aktivitet) - Den praktiske organisering af dagligdagen - Udvalgte pædagoger, fx en sprogansvarlig |
l_22_53 |
22. Hvem er involveret i følgende aktiviteter? (Sæt gerne flere kryds pr. aktivitet) - Den praktiske organisering af dagligdagen - Pædagogmedhjælper |
l_22_54 |
22. Hvem er involveret i følgende aktiviteter? (Sæt gerne flere kryds pr. aktivitet) - Den praktiske organisering af dagligdagen - Forældre |
l_22_55 |
22. Hvem er involveret i følgende aktiviteter? (Sæt gerne flere kryds pr. aktivitet) - Den praktiske organisering af dagligdagen - Forvaltningen |
l_22_56 |
22. Hvem er involveret i følgende aktiviteter? (Sæt gerne flere kryds pr. aktivitet) - Den praktiske organisering af dagligdagen - Ved ikke |
l_23 |
23. Er der sat tid af til planlægning af pædagogiske aktiviteter? |
l_24 |
24. Hvor meget tid er afsat til planlægning af pædagogiske aktiviteter samlet for dagtilbuddet? (Herunder evt. opstilling af mål, hvad I skal gøre, hvem der skal med og hvorfor?) |
l_25_1 |
25. I hvilken grad tager jeres planlægning af pædagogiske aktiviteter afsæt i følgende? - Målene i den pædagogiske læreplan |
l_25_2 |
25. I hvilken grad tager jeres planlægning af pædagogiske aktiviteter afsæt i følgende? - Andre pædagogiske mål |
l_25_3 |
25. I hvilken grad tager jeres planlægning af pædagogiske aktiviteter afsæt i følgende? - Børnenes aktuelle interesser |
l_25_4 |
25. I hvilken grad tager jeres planlægning af pædagogiske aktiviteter afsæt i følgende? - Praktiske forhold |
l_25_5 |
25. I hvilken grad tager jeres planlægning af pædagogiske aktiviteter afsæt i følgende? - Medarbejdernes kompetencer og interesser |
l_25_6 |
25. I hvilken grad tager jeres planlægning af pædagogiske aktiviteter afsæt i følgende? - Forældrenes ønsker og forventninger |
l_25_7 |
25. I hvilken grad tager jeres planlægning af pædagogiske aktiviteter afsæt i følgende? - Viden om hvilke kompetencer børn har brug for for at klare sig godt i skolen |
l_26_1 |
26. I hvilken grad gælder følgende for jeres dagtilbud? - De pædagogiske mål er kendte for alle medarbejderne i dagtilbuddet |
l_26_2 |
26. I hvilken grad gælder følgende for jeres dagtilbud? - De pædagogiske mål er kendte for alle forældrene i dagtilbuddet |
l_26_3 |
26. I hvilken grad gælder følgende for jeres dagtilbud? - De pædagogiske mål er kendte for alle børnene i dagtilbuddet |
l_26_4 |
26. I hvilken grad gælder følgende for jeres dagtilbud? - De pædagogiske indsatsområder er kendte for alle forældrene i dagtilbuddet |
l_26_5 |
26. I hvilken grad gælder følgende for jeres dagtilbud? - De pædagogiske indsatsområder er kendte for alle børnene i dagtilbuddet |
l_26_6 |
26. I hvilken grad gælder følgende for jeres dagtilbud? - Aktivitetsplanerne er kendte for alle forældrene i dagtilbuddet |
l_26_7 |
26. I hvilken grad gælder følgende for jeres dagtilbud? - Aktivitetsplanerne er kendte for alle børnene i dagtilbuddet |
l_27 |
27. Foretager I løbende dokumentation af de planlagte aktiviteter, som I gennemfører? |
l_28_1 |
28. Hvilke redskaber anvender I til løbende dokumentation af pædagogisk praksis?(Sæt gerne flere kryds) - Fotodokumentation |
l_28_2 |
28. Hvilke redskaber anvender I til løbende dokumentation af pædagogisk praksis?(Sæt gerne flere kryds) - Dagbøger |
l_28_3 |
28. Hvilke redskaber anvender I til løbende dokumentation af pædagogisk praksis?(Sæt gerne flere kryds) - Observationer |
l_28_4 |
28. Hvilke redskaber anvender I til løbende dokumentation af pædagogisk praksis?(Sæt gerne flere kryds) - Andet, hvad |
l_26_4a |
28. Hvilke redskaber anvender I til løbende dokumentation af pædagogisk praksis?(Sæt gerne flere kryds) - Andet, hvad |
l_29_1 |
29. Hvordan bliver dokumentationen anvendt? (Sæt gerne flere kryds) - Til dialog med børnene om deres dagligdag |
l_29_2 |
29. Hvordan bliver dokumentationen anvendt? (Sæt gerne flere kryds) - Til dialog med forældre med barnets dagligdag |
l_29_3 |
29. Hvordan bliver dokumentationen anvendt? (Sæt gerne flere kryds) - Til dialog med forældre om barnets udvikling |
l_29_4 |
29. Hvordan bliver dokumentationen anvendt? (Sæt gerne flere kryds) - Til opfølgning på enkelte børns udvikling |
l_29_5 |
29. Hvordan bliver dokumentationen anvendt? (Sæt gerne flere kryds) - Til opfølgning på børnegruppens udvikling |
l_29_6 |
29. Hvordan bliver dokumentationen anvendt? (Sæt gerne flere kryds) - Til evaluering af pædagogisk praksis, |
l_29_7 |
29. Hvordan bliver dokumentationen anvendt? (Sæt gerne flere kryds) - Til udvælgelse af mål og indsatsområder |
l_29_8 |
29. Hvordan bliver dokumentationen anvendt? (Sæt gerne flere kryds) - Andet, hvad |
l_29_8a |
29. Hvordan bliver dokumentationen anvendt? (Sæt gerne flere kryds) - Andet, hvad |
l_30 |
30. Foretager I løbende opfølgning på børnenes udvikling og læring? |
l_31_1 |
31. Hvilke redskaber anvender I til løbende at følge op på børnenes udvikling og læring? (Sæt gerne flere kryds) - Fotodokumentation |
l_31_2 |
31. Hvilke redskaber anvender I til løbende at følge op på børnenes udvikling og læring? (Sæt gerne flere kryds) - Dagbøger |
l_31_3 |
31. Hvilke redskaber anvender I til løbende at følge op på børnenes udvikling og læring? (Sæt gerne flere kryds) - Samtaler |
l_31_4 |
31. Hvilke redskaber anvender I til løbende at følge op på børnenes udvikling og læring? (Sæt gerne flere kryds) - Observationer |
l_31_5 |
31. Hvilke redskaber anvender I til løbende at følge op på børnenes udvikling og læring? (Sæt gerne flere kryds) - Test |
l_31_6 |
31. Hvilke redskaber anvender I til løbende at følge op på børnenes udvikling og læring? (Sæt gerne flere kryds) - Andet, hvad |
l_28_6a |
31. Hvilke redskaber anvender I til løbende at følge op på børnenes udvikling og læring? (Sæt gerne flere kryds) - Andet, hvad |
l_32 |
32. Gennemfører I sprogvurderinger på alle børn? |
l_33_1 |
33. På hvilken baggrund udvælges de børn, der skal sprogvurderes? (Sæt gerne flere kryds) - Sprogvanskeligheder |
l_33_2 |
33. På hvilken baggrund udvælges de børn, der skal sprogvurderes? (Sæt gerne flere kryds) - Adfærdsproblemer |
l_33_3 |
33. På hvilken baggrund udvælges de børn, der skal sprogvurderes? (Sæt gerne flere kryds) - Hørevanskeligheder |
l_33_4 |
33. På hvilken baggrund udvælges de børn, der skal sprogvurderes? (Sæt gerne flere kryds) - Tosprogedethed |
l_33_5 |
33. På hvilken baggrund udvælges de børn, der skal sprogvurderes? (Sæt gerne flere kryds) - Forældrenes ønske |
l_33_6 |
33. På hvilken baggrund udvælges de børn, der skal sprogvurderes? (Sæt gerne flere kryds) - Andet, skriv hvad |
l_31_6_a |
33. På hvilken baggrund udvælges de børn, der skal sprogvurderes? (Sæt gerne flere kryds) - Andet, skriv hvad |
l_34__1 |
34. Hvilke redskaber anvender I til at gennemføre sprogvurderinger, og hvilke redskaber anvender I til eventuelt at følge op på sprogvurderinger?(Sæt gerne flere kryds) - Sprogvurdering af børn i 3-års alderen - Til sprog- vurdering |
l_34__2 |
34. Hvilke redskaber anvender I til at gennemføre sprogvurderinger, og hvilke redskaber anvender I til eventuelt at følge op på sprogvurderinger?(Sæt gerne flere kryds) - Sprogvurdering af børn i 3-års alderen - Til opfølgning på sprog- vurdering |
l_34__3 |
34. Hvilke redskaber anvender I til at gennemføre sprogvurderinger, og hvilke redskaber anvender I til eventuelt at følge op på sprogvurderinger?(Sæt gerne flere kryds) - Sprogvurdering inden skolestart - Til sprog- vurdering |
l_34__4 |
34. Hvilke redskaber anvender I til at gennemføre sprogvurderinger, og hvilke redskaber anvender I til eventuelt at følge op på sprogvurderinger?(Sæt gerne flere kryds) - Sprogvurdering inden skolestart - Til opfølgning på sprog- vurdering |
l_34__5 |
34. Hvilke redskaber anvender I til at gennemføre sprogvurderinger, og hvilke redskaber anvender I til eventuelt at følge op på sprogvurderinger?(Sæt gerne flere kryds) - Sprogvurdering i børnehaveklassen - Til sprog- vurdering |
l_34__6 |
34. Hvilke redskaber anvender I til at gennemføre sprogvurderinger, og hvilke redskaber anvender I til eventuelt at følge op på sprogvurderinger?(Sæt gerne flere kryds) - Sprogvurdering i børnehaveklassen - Til opfølgning på sprog- vurdering |
l_34__7 |
34. Hvilke redskaber anvender I til at gennemføre sprogvurderinger, og hvilke redskaber anvender I til eventuelt at følge op på sprogvurderinger?(Sæt gerne flere kryds) - TRAS - Til sprog- vurdering |
l_34__8 |
34. Hvilke redskaber anvender I til at gennemføre sprogvurderinger, og hvilke redskaber anvender I til eventuelt at følge op på sprogvurderinger?(Sæt gerne flere kryds) - TRAS - Til opfølgning på sprog- vurdering |
l_34__9 |
34. Hvilke redskaber anvender I til at gennemføre sprogvurderinger, og hvilke redskaber anvender I til eventuelt at følge op på sprogvurderinger?(Sæt gerne flere kryds) - Eget materiale - Til sprog- vurdering |
l_34_10 |
34. Hvilke redskaber anvender I til at gennemføre sprogvurderinger, og hvilke redskaber anvender I til eventuelt at følge op på sprogvurderinger?(Sæt gerne flere kryds) - Eget materiale - Til opfølgning på sprog- vurdering |
l_35 |
35. Foretager I løbende opfølgninger på alle børns sprogudvikling udover de lovpligtige sprogvurderinger? BESKRIVELSE: 35. Foretager I løbende opfølgninger på alle børns sprogudvikling udover de lovpligtige sprogvurderinger? |
l_36 |
36. Foretager I løbende opfølgninger på sprogudviklingen hos børn med fokuserede behov udover de lovpligtige sprogvurderinger? |
l_37 |
37. Anvender I specifikke redskaber til løbende = opfølgning på børnenes sprogudvikling? |
l_35a |
37. Anvender I specifikke redskaber til løbende opfølgning på børnenes sprogudvikling? - Ja, angiv hvilke |
l_38 |
38. Anvender I den løbende opfølgning til at planlægge den sproglige indsats i relation til det enkelte barn? |
l_39 |
39. Er du? |
l_41 |
40. Hvad er din alder? |
l_40_ny |
40. Hvad er din alder (antal år)? |
dpp_1 |
1. Hvor mange dagplejere er du samlet set tilknyttet i din kommune? |
dpp_2 |
2. Hvor mange legestuegrupper er du samlet set tilknyttet i din kommune? |
dpp_3 |
3. Hvor ofte mødes dagplejerne i legestuer? |
dpp_4 |
4. Hvor ofte besøger du det enkelte dagplejehjem? |
dpp_5 |
5. Hvor mange midler anvendte I i 2013 til efteruddannelse og kurser af dagplejere i de legestuegrupper, som du er tilknyttet? |
dpp_6 |
6. Hvad er det gennemsnitlige antal sygedage pr. år for dagplejerne? |
dpp_7 |
7. Hvor stor udskiftning har der gennem de seneste 12 måneder været blandt dagplejere i de legestuegrupper, som du er tilknyttet? |
dpp_8_1 |
8. Hvad er din uddannelsesbaggrund? (Sæt gerne flere kryds) - Kort videregående uddannelse, angiv hvilken |
dpp_8_2 |
8. Hvad er din uddannelsesbaggrund? (Sæt gerne flere kryds) - Mellemlang videregående uddannelse/diplomuddannelse/bachelorudannelse, angiv hvilken |
dpp_8_3 |
8. Hvad er din uddannelsesbaggrund? (Sæt gerne flere kryds) - Lang videregående uddannelse/masteruddannelse, angiv hvilken |
dpp_8_4 |
8. Hvad er din uddannelsesbaggrund? (Sæt gerne flere kryds) - Ingen videregående uddannelse |
dpp_8_1a |
8. Hvad er din uddannelsesbaggrund? (Sæt gerne flere kryds) - Kort videregående uddannelse, angiv hvilken |
dpp_8_2a |
8. Hvad er din uddannelsesbaggrund? (Sæt gerne flere kryds) - Mellemlang videregående uddannelse/diplomuddannelse/bachelorudannelse, angiv hvilken |
dpp_8_3a |
8. Hvad er din uddannelsesbaggrund? (Sæt gerne flere kryds) - Lang videregående uddannelse/masteruddannelse, angiv hvilken |
dpp_9_1 |
9. Hvilke former for efteruddannelse og kurser har du benyttet?(Sæt gerne flere kryds) - Kompetencegivende efteruddannelsesforløb (modul på diplom-/masteruddannelser), angiv hvilke |
dpp_9_2 |
9. Hvilke former for efteruddannelse og kurser har du benyttet?(Sæt gerne flere kryds) - Ikke kompetencegivende efteruddannelsesforløb (kurser, temadage m.m.) |
dpp_9_3 |
9. Hvilke former for efteruddannelse og kurser har du benyttet?(Sæt gerne flere kryds) - Intet efteruddannelseforløb |
dpp_9_1a |
9. Hvilke former for efteruddannelse og kurser har du benyttet?(Sæt gerne flere kryds) - Kompetencegivende efteruddannelsesforløb (modul på diplom-/masteruddannelser), angiv hvilke |
dpp_10 |
10. Hvor mange år har du arbejdet inden for dagtilbudsområdet? |
dpp_11 |
11. Hvor mange år har du arbejdet som dagplejepædagog/-konsulent? |
dpp_12_1 |
12. I hvilken grad oplever du? - At du har tilstrækkelig mulighed for at holde dine faglige kompetencer opdateret |
dpp_12_2 |
12. I hvilken grad oplever du? - At du har tilstrækkelig viden om vigtigheden af at fremme børnenes læring i forhold til de seks læreplanstemaer? |
dpp_12_3 |
12. I hvilken grad oplever du? - At du har tilstrækkelig mulighed for at få opdateret din viden om børns udvikling |
dpp_12_4 |
12. I hvilken grad oplever du? - At du har tilstrækkelig mulighed for at få opdateret din viden om børns læring i forhold til de seks læreplanstemaer? |
dpp_12_5 |
12. I hvilken grad oplever du? - At du har tilstrækkelig viden om virkningsfulde metoder/indsatser til at styrke børns læring i forhold til de seks læreplanstemaer? |
dpp_12_6 |
12. I hvilken grad oplever du? - At du har viden om vigtigheden af samarbejdet med forældrene |
dpp_13_1 |
13. I hvilken grad oplever du? - At dagplejerne har tilstrækkelig mulighed for at holde deres faglige kompetencer opdateret |
dpp_13_2 |
13. I hvilken grad oplever du? - At dagplejerne har tilstrækkelig viden om vigtigheden af at fremme børnenes læring i forhold til de seks læreplanstemaer? |
dpp_13_3 |
13. I hvilken grad oplever du? - At dagplejerne har tilstrækkelig mulighed for at få opdateret deres viden om børns udvikling |
dpp_13_4 |
13. I hvilken grad oplever du? - At dagplejerne har tilstrækkelig mulighed for at få opdateret deres viden om børns læring i forhold til de seks læreplanstemaer? |
dpp_13_5 |
13. I hvilken grad oplever du? - At dagplejerne har tilstrækkelig viden om virkningsfulde metoder/indsatser til at styrke børns læring i forhold til de seks læreplanstemaer? |
dpp_13_6 |
13. I hvilken grad oplever du? - At dagplejerne har viden om vigtigheden af samarbejdet med forældrene |
dpp_14_1 |
14. I hvilken grad kendetegner nedenstående dig som leder? - Jeg søger viden for at videreudvikle min egen faglige praksis |
dpp_14_2 |
14. I hvilken grad kendetegner nedenstående dig som leder? - Jeg søger viden for at videreudvikle dagplejens pædagogiske praksis |
dpp_14_3 |
14. I hvilken grad kendetegner nedenstående dig som leder? - Jeg tager initiativ til videreudvikling af dagplejens pædagogiske praksis |
dpp_14_4 |
14. I hvilken grad kendetegner nedenstående dig som leder? - Jeg tager initiativ til aktiviteter, der fokuserer på at øge dagplejernes forståelse for at fremme børns læringsudbytte |
dpp_14_5 |
14. I hvilken grad kendetegner nedenstående dig som leder? - Jeg indgår i tæt dialog med dagplejerne om at tilrettelægge pædagogiske forløb, der understøtter børns læring ift. de seks læreplanstemaer |
dpp_14_6 |
14. I hvilken grad kendetegner nedenstående dig som leder? - Jeg indgår i tæt dialog med dagplejerne om at følge på pædagogiske forløb, der understøtter børns læring ift. de seks læreplanstemaer |
dpp_14_7 |
14. I hvilken grad kendetegner nedenstående dig som leder? - Jeg støtter aktivt op om dagplejernes forslag til videreudvikling af den pædagogiske praksis |
dpp_14_8 |
14. I hvilken grad kendetegner nedenstående dig som leder? - Jeg fungerer som sparringspartner for dagplejerne i det daglige arbejde |
dpp_14_9 |
14. I hvilken grad kendetegner nedenstående dig som leder? - Jeg diskuterer nye ideer til det pædagogiske arbejde med dagplejerne |
dpp_1_1 |
14. I hvilken grad kendetegner nedenstående dig som leder? - Jeg observerer daglige læringssituationer mellem børn og dagplejere og giver feedback til dagplejerne |
dpp_1_2 |
14. I hvilken grad kendetegner nedenstående dig som leder? - Jeg koordinerer arbejdet i dagplejegruppen, så der dagligt er afsat tid til strukturerede aktiviteter med fokus på læring og udvikling |
dpp_1_3 |
14. I hvilken grad kendetegner nedenstående dig som leder? - Jeg har generelt opbakning fra dagplejerne BESKRIVELSE: 14. I hvilken grad kendetegner nedenstående dig som leder? - Jeg har generelt opbakning fra dagplejerne |
dpp_1_4 |
14. I hvilken grad kendetegner nedenstående dig som leder? - Jeg er under for meget pres til at kunne varetage mit job effektivt |
dpp_15_1 |
15. Hvad karakteriserer samarbejdskulturen i dagplejegruppen? - Det er et godt socialt fællesskab blandt dagplejerne |
dpp_15_2 |
15. Hvad karakteriserer samarbejdskulturen i dagplejegruppen? - Dagplejerne arbejder fagligt tæt sammen |
dpp_15_3 |
15. Hvad karakteriserer samarbejdskulturen i dagplejegruppen? - Der er ofte gnidninger blandt dagplejerne |
dpp_15_4 |
15. Hvad karakteriserer samarbejdskulturen i dagplejegruppen? - Dagplejerne er hurtige til at hjælpe hinanden, når der er behov for det |
dpp_15_5 |
15. Hvad karakteriserer samarbejdskulturen i dagplejegruppen? - Dagplejerne bruger hinanden som sparringspartnere |
dpp_15_6 |
15. Hvad karakteriserer samarbejdskulturen i dagplejegruppen? - Dagplejerne udviser ofte frustrationer |
dpp_15_7 |
15. Hvad karakteriserer samarbejdskulturen i dagplejegruppen? - Dagplejerne udviser ofte tegn på udbrændthed |
dpp_16_1 |
16. Hvad kendetegner din tilgang til nye arbejdsformer? - Jeg kan lide at prøve nye metoder i min pædagogiske praksis |
dpp_16_2 |
16. Hvad kendetegner din tilgang til nye arbejdsformer? - Jeg er villig til at afprøve nye metoder, selvom det indebærer at følge faste læringsmål |
dpp_16_3 |
16. Hvad kendetegner din tilgang til nye arbejdsformer? - Jeg er villig til at anvende nye og anderledes metoder, der er udviklet af forskere |
dpp_16_4 |
16. Hvad kendetegner din tilgang til nye arbejdsformer? - Praktisk erfaring er vigtigere end at anvende forskningsbaserede indsatser |
dpp_16_5 |
16. Hvad kendetegner din tilgang til nye arbejdsformer? - Jeg er villig til at afprøve nye ideer, også selvom det er meget anderledes, end jeg er vant til |
dpp_16_6 |
16. Hvad kendetegner din tilgang til nye arbejdsformer? - Jeg er villig til at afprøve nye ideer, også selvom medarbejderne er tilbageholdende |
dp_17_1 |
17. Hvad kendetegner dagplejernes tilgang til nye arbejdsformer? - Det er nemt at indføre nye procedurer for at imødekomme nye vilkår |
dp_17_2 |
17. Hvad kendetegner dagplejernes tilgang til nye arbejdsformer? - Dagplejerne er generelt positivt indstillede over for at anvende nye metoder |
dp_17_3 |
17. Hvad kendetegner dagplejernes tilgang til nye arbejdsformer? - Dagplejerne søger aktivt ny viden for at udvikle deres pædagogiske praksis |
dp_17_4 |
17. Hvad kendetegner dagplejernes tilgang til nye arbejdsformer? - Nogle af dagplejerne har generelt modstand mod forandringer |
dpp_18_1 |
18. Hvad kendetegner jeres samarbejde med forældregruppen i forhold til børnenes udvikling og læring? - Dagplejerne søger aktivt at inddrage forældrene i børnenes udvikling og læring i dagplejen |
dpp_18_2 |
18. Hvad kendetegner jeres samarbejde med forældregruppen i forhold til børnenes udvikling og læring? - Dagplejerne vejleder forældrene i at understøtte deres børns udvikling og læring |
dpp_18_3 |
18. Hvad kendetegner jeres samarbejde med forældregruppen i forhold til børnenes udvikling og læring? - Forældrene er interesserede i at få vejledning fra dagplejerne til at støtte deres børns udvikling og læring |
dpp_19_1 |
19. I hvilken grad anvender I følgende digitale læringsmidler i den daglige pædagogiske praksis? - Tablet (Ipad, googlepad el. lig.) |
dpp_19_2 |
19. I hvilken grad anvender I følgende digitale læringsmidler i den daglige pædagogiske praksis? - Smartphones (fx Iphone) |
dpp_19_3 |
19. I hvilken grad anvender I følgende digitale læringsmidler i den daglige pædagogiske praksis? - Bærbar computer |
dpp_19_4 |
19. I hvilken grad anvender I følgende digitale læringsmidler i den daglige pædagogiske praksis? - Spilkonsol (fx Play station, Nintendo Wii, Nintendo 64) |
dpp_19_5 |
19. I hvilken grad anvender I følgende digitale læringsmidler i den daglige pædagogiske praksis? - Stationær computer |
dpp_19_6 |
19. I hvilken grad anvender I følgende digitale læringsmidler i den daglige pædagogiske praksis? - Webcam |
dpp_19_7 |
19. I hvilken grad anvender I følgende digitale læringsmidler i den daglige pædagogiske praksis? - Kamera |
dpp_2_1 |
20. På hvilket niveau foregår følgende? (Sæt gerne flere kryds) - Fastsættelse af pædagogiske mål - På kommuneniveau |
dpp_2_2 |
20. På hvilket niveau foregår følgende? (Sæt gerne flere kryds) - Fastsættelse af pædagogiske mål - I dagplejegruppen |
dpp_2_3 |
20. På hvilket niveau foregår følgende? (Sæt gerne flere kryds) - Fastsættelse af pædagogiske mål - Hos den enkelte dagplejer |
dpp_2_4 |
20. På hvilket niveau foregår følgende? (Sæt gerne flere kryds) - Fastsættelse af pædagogiske mål - Ved ikke |
dpp_2_5 |
20. På hvilket niveau foregår følgende? (Sæt gerne flere kryds) - Fastsættelse af pædagogiske indsatsområder (fx fokus på sociale kompetencer, sproglige kompetencer) - På kommuneniveau |
dpp_2_6 |
20. På hvilket niveau foregår følgende? (Sæt gerne flere kryds) - Fastsættelse af pædagogiske indsatsområder (fx fokus på sociale kompetencer, sproglige kompetencer) - I dagplejegruppen |
dpp_2_7 |
20. På hvilket niveau foregår følgende? (Sæt gerne flere kryds) - Fastsættelse af pædagogiske indsatsområder (fx fokus på sociale kompetencer, sproglige kompetencer) - Hos den enkelte dagplejer |
dpp_2_8 |
20. På hvilket niveau foregår følgende? (Sæt gerne flere kryds) - Fastsættelse af pædagogiske indsatsområder (fx fokus på sociale kompetencer, sproglige kompetencer) - Ved ikke BESKRIVELSE: 20. På hvilket niveau foregår følgende? (Sæt gerne flere |
dpp_2_9 |
20. På hvilket niveau foregår følgende? (Sæt gerne flere kryds) - Planlægning af temaforløb eller aktivitetsplaner (fx ugeskemaer) - På kommuneniveau |
dpp__10 |
20. På hvilket niveau foregår følgende? (Sæt gerne flere kryds) - Planlægning af temaforløb eller aktivitetsplaner (fx ugeskemaer) - I dagplejegruppen |
dpp__11 |
20. På hvilket niveau foregår følgende? (Sæt gerne flere kryds) - Planlægning af temaforløb eller aktivitetsplaner (fx ugeskemaer) - Hos den enkelte dagplejer |
dpp__12 |
20. På hvilket niveau foregår følgende? (Sæt gerne flere kryds) - Planlægning af temaforløb eller aktivitetsplaner (fx ugeskemaer) - Ved ikke |
dpp__13 |
20. På hvilket niveau foregår følgende? (Sæt gerne flere kryds) - Planlægning af aktiviteter ud af huset - På kommuneniveau |
dpp__14 |
20. På hvilket niveau foregår følgende? (Sæt gerne flere kryds) - Planlægning af aktiviteter ud af huset - I dagplejegruppen |
dpp__15 |
20. På hvilket niveau foregår følgende? (Sæt gerne flere kryds) - Planlægning af aktiviteter ud af huset - Hos den enkelte dagplejer |
dpp__16 |
20. På hvilket niveau foregår følgende? (Sæt gerne flere kryds) - Planlægning af aktiviteter ud af huset - Ved ikke |
dpp__17 |
20. På hvilket niveau foregår følgende? (Sæt gerne flere kryds) - Planlægning af indsatser over for børn med særlige behov - På kommuneniveau |
dpp__18 |
20. På hvilket niveau foregår følgende? (Sæt gerne flere kryds) - Planlægning af indsatser over for børn med særlige behov - I dagplejegruppen |
dpp__19 |
20. På hvilket niveau foregår følgende? (Sæt gerne flere kryds) - Planlægning af indsatser over for børn med særlige behov - Hos den enkelte dagplejer |
dpp__20 |
20. På hvilket niveau foregår følgende? (Sæt gerne flere kryds) - Planlægning af indsatser over for børn med særlige behov - Ved ikke |
dpp__21 |
20. På hvilket niveau foregår følgende? (Sæt gerne flere kryds) - Planlægning af forældremøder - På kommuneniveau |
dpp__22 |
20. På hvilket niveau foregår følgende? (Sæt gerne flere kryds) - Planlægning af forældremøder - I dagplejegruppen |
dpp__23 |
20. På hvilket niveau foregår følgende? (Sæt gerne flere kryds) - Planlægning af forældremøder - Hos den enkelte dagplejer |
dpp__24 |
20. På hvilket niveau foregår følgende? (Sæt gerne flere kryds) - Planlægning af forældremøder - Ved ikke |
dpp__25 |
20. På hvilket niveau foregår følgende? (Sæt gerne flere kryds) - Planlægning af pædagogiske møder - På kommuneniveau |
dpp__26 |
20. På hvilket niveau foregår følgende? (Sæt gerne flere kryds) - Planlægning af pædagogiske møder - I dagplejegruppen |
dpp__27 |
20. På hvilket niveau foregår følgende? (Sæt gerne flere kryds) - Planlægning af pædagogiske møder - Hos den enkelte dagplejer |
dpp__28 |
20. På hvilket niveau foregår følgende? (Sæt gerne flere kryds) - Planlægning af pædagogiske møder - Ved ikke |
dpp_21_1 |
21. Hvor ofte foregår planlægning af følgende aktiviteter? (Et kryds pr. aktivitet) - Fastsættelse af pædagogiske mål |
dpp_21_2 |
21. Hvor ofte foregår planlægning af følgende aktiviteter? (Et kryds pr. aktivitet) - Fastsættelse af pædagogiske |
dpp_21_3 |
21. Hvor ofte foregår planlægning af følgende aktiviteter? (Et kryds pr. aktivitet) - Planlægning af temaforløb |
dpp_21_4 |
21. Hvor ofte foregår planlægning af følgende aktiviteter? (Et kryds pr. aktivitet) - Planlægning af aktiviteter ud af huset |
dpp_21_5 |
21. Hvor ofte foregår planlægning af følgende aktiviteter? (Et kryds pr. aktivitet) - Planlægning af indsatser over for børn med særlige behov |
dpp_21_6 |
21. Hvor ofte foregår planlægning af følgende aktiviteter? (Et kryds pr. aktivitet) - Planlægning af forældremøder |
dpp_21_7 |
21. Hvor ofte foregår planlægning af følgende aktiviteter? (Et kryds pr. aktivitet) - Planlægning af pædagogiske møder |
dpp__29 |
22. Hvem er involveret i følgende aktiviteter? (Sæt gerne flere kryds pr. aktivitet) - Fastsættelse af pædagogiske mål - Lederen af dag- plejen |
dpp__30 |
22. Hvem er involveret i følgende aktiviteter? (Sæt gerne flere kryds pr. aktivitet) - Fastsættelse af pædagogiske mål - Dagpleje- pædagogen |
dpp__31 |
22. Hvem er involveret i følgende aktiviteter? (Sæt gerne flere kryds pr. aktivitet) - Fastsættelse af pædagogiske mål - Dagpleje- gruppen |
dpp__32 |
22. Hvem er involveret i følgende aktiviteter? (Sæt gerne flere kryds pr. aktivitet) - Fastsættelse af pædagogiske mål - Den enkelte dagplejer |
dpp__33 |
22. Hvem er involveret i følgende aktiviteter? (Sæt gerne flere kryds pr. aktivitet) - Fastsættelse af pædagogiske mål - Forældre |
dpp__34 |
22. Hvem er involveret i følgende aktiviteter? (Sæt gerne flere kryds pr. aktivitet) - Fastsættelse af pædagogiske mål - Forvaltningen |
dpp__35 |
22. Hvem er involveret i følgende aktiviteter? (Sæt gerne flere kryds pr. aktivitet) - Fastsættelse af pædagogiske mål - Ved ikke |
dpp__36 |
22. Hvem er involveret i følgende aktiviteter? (Sæt gerne flere kryds pr. aktivitet) - Fastsættelse af pædagogiske indsatsområder - Lederen af dag- plejen |
dpp__37 |
22. Hvem er involveret i følgende aktiviteter? (Sæt gerne flere kryds pr. aktivitet) - Fastsættelse af pædagogiske indsatsområder - Dagpleje- pædagogen |
dpp__38 |
22. Hvem er involveret i følgende aktiviteter? (Sæt gerne flere kryds pr. aktivitet) - Fastsættelse af pædagogiske indsatsområder - Dagpleje- gruppen |
dpp__39 |
22. Hvem er involveret i følgende aktiviteter? (Sæt gerne flere kryds pr. aktivitet) - Fastsættelse af pædagogiske indsatsområder - Den enkelte dagplejer |
dpp__40 |
22. Hvem er involveret i følgende aktiviteter? (Sæt gerne flere kryds pr. aktivitet) - Fastsættelse af pædagogiske indsatsområder - Forældre |
dpp__41 |
22. Hvem er involveret i følgende aktiviteter? (Sæt gerne flere kryds pr. aktivitet) - Fastsættelse af pædagogiske indsatsområder - Forvaltningen |
dpp__42 |
22. Hvem er involveret i følgende aktiviteter? (Sæt gerne flere kryds pr. aktivitet) - Fastsættelse af pædagogiske indsatsområder - Ved ikke |
dpp__43 |
22. Hvem er involveret i følgende aktiviteter? (Sæt gerne flere kryds pr. aktivitet) - Planlægning af pædagogiske forløb - Lederen af dag- plejen |
dpp__44 |
22. Hvem er involveret i følgende aktiviteter? (Sæt gerne flere kryds pr. aktivitet) - Planlægning af pædagogiske forløb - Dagpleje- pædagogen |
dpp__45 |
22. Hvem er involveret i følgende aktiviteter? (Sæt gerne flere kryds pr. aktivitet) - Planlægning af pædagogiske forløb - Dagpleje- gruppen |
dpp__46 |
22. Hvem er involveret i følgende aktiviteter? (Sæt gerne flere kryds pr. aktivitet) - Planlægning af pædagogiske forløb - Den enkelte dagplejer |
dpp__47 |
22. Hvem er involveret i følgende aktiviteter? (Sæt gerne flere kryds pr. aktivitet) - Planlægning af pædagogiske forløb - Forældre |
dpp__48 |
22. Hvem er involveret i følgende aktiviteter? (Sæt gerne flere kryds pr. aktivitet) - Planlægning af pædagogiske forløb - Forvaltningen |
dpp__49 |
22. Hvem er involveret i følgende aktiviteter? (Sæt gerne flere kryds pr. aktivitet) - Planlægning af pædagogiske forløb - Ved ikke |
dpp__50 |
22. Hvem er involveret i følgende aktiviteter? (Sæt gerne flere kryds pr. aktivitet) - Planlægning af aktiviteter ud af huset - Lederen af dag- plejen |
dpp__51 |
22. Hvem er involveret i følgende aktiviteter? (Sæt gerne flere kryds pr. aktivitet) - Planlægning af aktiviteter ud af huset - Dagpleje- pædagogen |
dpp__52 |
22. Hvem er involveret i følgende aktiviteter? (Sæt gerne flere kryds pr. aktivitet) - Planlægning af aktiviteter ud af huset - Dagpleje- gruppen |
dpp__53 |
22. Hvem er involveret i følgende aktiviteter? (Sæt gerne flere kryds pr. aktivitet) - Planlægning af aktiviteter ud af huset - Den enkelte dagplejer |
dpp__54 |
22. Hvem er involveret i følgende aktiviteter? (Sæt gerne flere kryds pr. aktivitet) - Planlægning af aktiviteter ud af huset - Forældre |
dpp__55 |
22. Hvem er involveret i følgende aktiviteter? (Sæt gerne flere kryds pr. aktivitet) - Planlægning af aktiviteter ud af huset - Forvaltningen |
dpp__56 |
22. Hvem er involveret i følgende aktiviteter? (Sæt gerne flere kryds pr. aktivitet) - Planlægning af aktiviteter ud af huset - Ved ikke |
dpp__57 |
22. Hvem er involveret i følgende aktiviteter? (Sæt gerne flere kryds pr. aktivitet) - Planlægning af indsatser over for børn med særlige behov - Lederen af dag- plejen |
dpp__58 |
22. Hvem er involveret i følgende aktiviteter? (Sæt gerne flere kryds pr. aktivitet) - Planlægning af indsatser over for børn med særlige behov - Dagpleje- pædagogen |
dpp__59 |
22. Hvem er involveret i følgende aktiviteter? (Sæt gerne flere kryds pr. aktivitet) - Planlægning af indsatser over for børn med særlige behov - Dagpleje- gruppen |
dpp__60 |
22. Hvem er involveret i følgende aktiviteter? (Sæt gerne flere kryds pr. aktivitet) - Planlægning af indsatser over for børn med særlige behov - Den enkelte dagplejer |
dpp__61 |
22. Hvem er involveret i følgende aktiviteter? (Sæt gerne flere kryds pr. aktivitet) - Planlægning af indsatser over for børn med særlige behov - Forældre |
dpp__62 |
22. Hvem er involveret i følgende aktiviteter? (Sæt gerne flere kryds pr. aktivitet) - Planlægning af indsatser over for børn med særlige behov - Forvaltningen |
dpp__63 |
22. Hvem er involveret i følgende aktiviteter? (Sæt gerne flere kryds pr. aktivitet) - Planlægning af indsatser over for børn med særlige behov - Ved ikke |
dpp__64 |
22. Hvem er involveret i følgende aktiviteter? (Sæt gerne flere kryds pr. aktivitet) - Planlægning af forældremøder - Lederen af dag- plejen |
dpp__65 |
22. Hvem er involveret i følgende aktiviteter? (Sæt gerne flere kryds pr. aktivitet) - Planlægning af forældremøder - Dagpleje- pædagogen |
dpp__66 |
22. Hvem er involveret i følgende aktiviteter? (Sæt gerne flere kryds pr. aktivitet) - Planlægning af forældremøder - Dagpleje- gruppen |
dpp__67 |
22. Hvem er involveret i følgende aktiviteter? (Sæt gerne flere kryds pr. aktivitet) - Planlægning af forældremøder - Den enkelte dagplejer |
dpp__68 |
22. Hvem er involveret i følgende aktiviteter? (Sæt gerne flere kryds pr. aktivitet) - Planlægning af forældremøder - Forældre |
dpp__69 |
22. Hvem er involveret i følgende aktiviteter? (Sæt gerne flere kryds pr. aktivitet) - Planlægning af forældremøder - Forvaltningen |
dpp__70 |
22. Hvem er involveret i følgende aktiviteter? (Sæt gerne flere kryds pr. aktivitet) - Planlægning af forældremøder - Ved ikke |
dpp__71 |
22. Hvem er involveret i følgende aktiviteter? (Sæt gerne flere kryds pr. aktivitet) - Planlægning af pædagogiske møder - Lederen af dag- plejen |
dpp__72 |
22. Hvem er involveret i følgende aktiviteter? (Sæt gerne flere kryds pr. aktivitet) - Planlægning af pædagogiske møder - Dagpleje- pædagogen |
dpp__73 |
22. Hvem er involveret i følgende aktiviteter? (Sæt gerne flere kryds pr. aktivitet) - Planlægning af pædagogiske møder - Dagpleje- gruppen |
dpp__74 |
22. Hvem er involveret i følgende aktiviteter? (Sæt gerne flere kryds pr. aktivitet) - Planlægning af pædagogiske møder - Den enkelte dagplejer |
dpp__75 |
22. Hvem er involveret i følgende aktiviteter? (Sæt gerne flere kryds pr. aktivitet) - Planlægning af pædagogiske møder - Forældre |
dpp__76 |
22. Hvem er involveret i følgende aktiviteter? (Sæt gerne flere kryds pr. aktivitet) - Planlægning af pædagogiske møder - Forvaltningen |
dpp__77 |
22. Hvem er involveret i følgende aktiviteter? = (Sæt gerne flere kryds pr. aktivitet) - Planlægning af pædagogiske møder - Ved ikke |
dpp__78 |
22. Hvem er involveret i følgende aktiviteter? (Sæt gerne flere kryds pr. aktivitet) - Den praktiske organisering af dagligdagen - Lederen af dag- plejen |
dpp__79 |
22. Hvem er involveret i følgende aktiviteter? (Sæt gerne flere kryds pr. aktivitet) - Den praktiske organisering af dagligdagen - Dagpleje- pædagogen |
dpp__80 |
22. Hvem er involveret i følgende aktiviteter? (Sæt gerne flere kryds pr. aktivitet) - Den praktiske organisering af dagligdagen - Dagpleje- gruppen |
dpp__81 |
22. Hvem er involveret i følgende aktiviteter? (Sæt gerne flere kryds pr. aktivitet) - Den praktiske organisering af dagligdagen - Den enkelte dagplejer |
dpp__82 |
22. Hvem er involveret i følgende aktiviteter? (Sæt gerne flere kryds pr. aktivitet) - Den praktiske organisering af dagligdagen - Forældre |
dpp__83 |
22. Hvem er involveret i følgende aktiviteter? (Sæt gerne flere kryds pr. aktivitet) - Den praktiske organisering af dagligdagen - Forvaltningen |
dpp__84 |
22. Hvem er involveret i følgende aktiviteter? (Sæt gerne flere kryds pr. aktivitet) - Den praktiske organisering af dagligdagen - Ved ikke |
dpp_23 |
23. Er der sat tid af til planlægning af pædagogiske aktiviteter? BESKRIVELSE: 23. Er der sat tid af til planlægning af pædagogiske aktiviteter? |
dpp_24 |
24. Hvor meget tid er afsat til planlægning af pædagogiske aktiviteter samlet set for den enkelte dagplejer ? (Herunder evt. opstilling af mål, hvad I skal gøre, hvem der skal med og hvorfor?) |
dpp_25_1 |
25. I hvilken grad tager jeres planlægning af pædagogiske aktiviteter afsæt i følgende? - Målene i den pædagogiske læreplan |
dpp_25_2 |
25. I hvilken grad tager jeres planlægning af pædagogiske aktiviteter afsæt i følgende? - Andre pædagogiske mål |
dpp_25_3 |
25. I hvilken grad tager jeres planlægning af pædagogiske aktiviteter afsæt i følgende? - Børnenes aktuelle interesser |
dpp_25_4 |
25. I hvilken grad tager jeres planlægning af pædagogiske aktiviteter afsæt i følgende? - Praktiske forhold |
dpp_25_5 |
25. I hvilken grad tager jeres planlægning af pædagogiske aktiviteter afsæt i følgende? - Medarbejdernes kompetencer og interesser |
dpp_25_6 |
25. I hvilken grad tager jeres planlægning af pædagogiske aktiviteter afsæt i følgende? - Forældrenes ønsker og forventninger |
dpp_25_7 |
25. I hvilken grad tager jeres planlægning af pædagogiske aktiviteter afsæt i følgende? - Viden om hvilke kompetencer børn har brug for for at klare sig godt i skolen |
dpp_26_1 |
26. I hvilken grad gælder følgende for jeres dagtilbud? - De pædagogiske mål er kendte for alle dagplejere i gruppen |
dpp_26_2 |
26. I hvilken grad gælder følgende for jeres dagtilbud? - De pædagogiske mål er kendte for alle forældrene i dagplejegruppen/legestuegruppen |
dpp_26_3 |
26. I hvilken grad gælder følgende for jeres dagtilbud? - De pædagogiske mål er kendte for alle børnene i den enkelte dagplejegruppe/legestuegruppe |
dpp_26_4 |
26. I hvilken grad gælder følgende for jeres dagtilbud? - De pædagogiske indsatsområder er kendte for alle forældrene i dagplejegruppen/ legestuegruppen |
dpp_26_5 |
26. I hvilken grad gælder følgende for jeres dagtilbud? - De pædagogiske indsatsområder er kendte for alle børnene i dagplejegruppen/ legestuegruppen |
dpp_26_6 |
26. I hvilken grad gælder følgende for jeres dagtilbud? - Aktivitetsplanerne er kendte for alle forældrene i dagplejegruppen/ legestuegruppen |
dpp_26_7 |
26. I hvilken grad gælder følgende for jeres dagtilbud? - Aktivitetsplanerne er kendte for alle børnene i dagplejegruppen/ legestuegruppen |
dpp_27 |
27. Foretager I løbende dokumentation af de planlagte aktiviteter, som I gennemfører? BESKRIVELSE: 27. Foretager I løbende dokumentation af de planlagte |
dpp__85 |
28. Hvilke redskaber anvender I til løbende dokumentation af pædagogisk praksis? Sæt gerne flere kryds - Fotodokumentation |
dpp__86 |
28. Hvilke redskaber anvender I til løbende dokumentation af pædagogisk praksis? Sæt gerne flere kryds - Dagbøger |
dpp__87 |
28. Hvilke redskaber anvender I til løbende dokumentation af pædagogisk praksis? Sæt gerne flere kryds - Observationer |
dpp__88 |
28. Hvilke redskaber anvender I til løbende dokumentation af pædagogisk praksis? Sæt gerne flere kryds - Andet, hvad |
dpp_28_4 |
28. Hvilke redskaber anvender I til løbende dokumentation af pædagogisk praksis? Sæt gerne flere kryds - Andet, hvad |
dpp_29 |
29. Foretager I løbende opfølgning på børnenes udvikling og læring? |
dpp_3_1 |
30. Hvilke redskaber anvender I til løbende at følge op på børnenes udvikling og læring? Sæt gerne flere kryds - Fotodokumentation |
dpp_3_2 |
30. Hvilke redskaber anvender I til løbende at følge op på børnenes udvikling og læring? Sæt gerne flere kryds - Dagbøger |
dpp_3_3 |
30. Hvilke redskaber anvender I til løbende at følge op på børnenes udvikling og læring? Sæt gerne flere kryds - Samtaler |
dpp_3_4 |
30. Hvilke redskaber anvender I til løbende at følge op på børnenes udvikling og læring? Sæt gerne flere kryds - Observationer |
dpp_3_5 |
30. Hvilke redskaber anvender I til løbende at følge op på børnenes udvikling og læring? Sæt gerne flere kryds - Test |
dpp_3_6 |
30. Hvilke redskaber anvender I til løbende at følge op på børnenes udvikling og læring? Sæt gerne flere kryds - Andet, hvad: |
dpp_30_6 |
30. Hvilke redskaber anvender I til løbende at følge op på børnenes udvikling og læring? Sæt gerne flere kryds - Andet, hvad: |
l_40_1 |
31. Hvordan bliver dokumentationen anvendt? Sæt gerne flere kryds - Til dialog med børnene om deres dagligdag |
l_40_2 |
31. Hvordan bliver dokumentationen anvendt? Sæt gerne flere kryds - Til dialog med forældre om barnets dagligdag |
l_40_3 |
31. Hvordan bliver dokumentationen anvendt? Sæt gerne flere kryds - Til dialog med forældre om barnets udvikling |
l_40_4 |
31. Hvordan bliver dokumentationen anvendt? Sæt gerne flere kryds - Til opfølgning på enkelte børns udvikling |
l_40_5 |
31. Hvordan bliver dokumentationen anvendt? Sæt gerne flere kryds - Til opfølgning på børnegruppens udvikling |
l_40_6 |
31. Hvordan bliver dokumentationen anvendt? Sæt gerne flere kryds - Til evaluering af pædagogisk praksis, herunder |
l_40_7 |
31. Hvordan bliver dokumentationen anvendt? Sæt gerne flere kryds - Til udvælgelse af mål og indsatsområder |
l_40_8 |
31. Hvordan bliver dokumentationen anvendt? Sæt gerne flere kryds - Andet, hvad |
s_2 |
31. Hvordan bliver dokumentationen anvendt? Sæt gerne flere kryds - Andet, hvad |
dpp_32 |
32. Er du? |
dpp_33 |
33. Hvad er din alder? |
dpp_33ny |
33. Hvad er din alder (antal år)? |
ptype2t |
Project type - Kommune text |
ptype3t |
Project type - Dagtilbud - Leder text |
stato_2 |
Samlet status - Distribueret |
stato_3 |
Samlet status - Nogen svar |
stato_4 |
Samlet status - Gennemført |
Løbenummer |
Ikke betydningsbærende unikt løbenummer skabt under aflevering til arkiv |