bcprnr |
Angiv barnets CPR-nummer |
alder |
Barnets alder |
oblig |
Skal sprogvurderingen bruges som den obligatoriske sprogvurdering? (Vælg ja her, hvis I i forvejen bruger ministeriets sprogvurderingsmateriale og ønsker at anvende denne sprogvurdering af barnet til den lovpligtige obligatoriske sprogvurdering, fordi I ha |
sf_1_1 |
SPROGFORSTÅELSE - 1. - Scoring - A |
sf_1_2 |
SPROGFORSTÅELSE - 1. - Scoring - B |
sf_1_3 |
SPROGFORSTÅELSE - 1. - Scoring - C |
sf_1_4 |
SPROGFORSTÅELSE - 1. - Scoring - D |
sf_1_5 |
SPROGFORSTÅELSE - 1. - Scoring - Test afbrudt |
sf_2_1 |
SPROGFORSTÅELSE - 2. - Scoring - A |
sf_2_2 |
SPROGFORSTÅELSE - 2. - Scoring - B |
sf_2_3 |
SPROGFORSTÅELSE - 2. - Scoring - C |
sf_2_4 |
SPROGFORSTÅELSE - 2. - Scoring - D |
sf_2_5 |
SPROGFORSTÅELSE - 2. - Scoring - Test afbrudt |
sf_3_1 |
SPROGFORSTÅELSE - 3. - Scoring - A |
sf_3_2 |
SPROGFORSTÅELSE - 3. - Scoring - B |
sf_3_3 |
SPROGFORSTÅELSE - 3. - Scoring - C |
sf_3_4 |
SPROGFORSTÅELSE - 3. - Scoring - D |
sf_3_5 |
SPROGFORSTÅELSE - 3. - Scoring - Test afbrudt |
sf_4_1 |
SPROGFORSTÅELSE - 4. - Scoring - A |
sf_4_2 |
SPROGFORSTÅELSE - 4. - Scoring - B |
sf_4_3 |
SPROGFORSTÅELSE - 4. - Scoring - C |
sf_4_4 |
SPROGFORSTÅELSE - 4. - Scoring - D |
sf_4_5 |
SPROGFORSTÅELSE - 4. - Scoring - Test afbrudt |
sf_5_1 |
SPROGFORSTÅELSE - 5. - Scoring - A |
sf_5_2 |
SPROGFORSTÅELSE - 5. - Scoring - B |
sf_5_3 |
SPROGFORSTÅELSE - 5. - Scoring - C |
sf_5_4 |
SPROGFORSTÅELSE - 5. - Scoring - D |
sf_5_5 |
SPROGFORSTÅELSE - 5. - Scoring - Test afbrudt |
sf_6_1 |
SPROGFORSTÅELSE - 6. - Scoring - A |
sf_6_2 |
SPROGFORSTÅELSE - 6. - Scoring - B |
sf_6_3 |
SPROGFORSTÅELSE - 6. - Scoring - C |
sf_6_4 |
SPROGFORSTÅELSE - 6. - Scoring - D |
sf_6_5 |
SPROGFORSTÅELSE - 6. - Scoring - Test afbrudt |
sf_7_1 |
SPROGFORSTÅELSE - 7. - Scoring - A |
sf_7_2 |
SPROGFORSTÅELSE - 7. - Scoring - B |
sf_7_3 |
SPROGFORSTÅELSE - 7. - Scoring - C |
sf_7_4 |
SPROGFORSTÅELSE - 7. - Scoring - D |
sf_7_5 |
SPROGFORSTÅELSE - 7. - Scoring - Test afbrudt |
sf_8_1 |
SPROGFORSTÅELSE - 8. - Scoring - A |
sf_8_2 |
SPROGFORSTÅELSE - 8. - Scoring - B |
sf_8_3 |
SPROGFORSTÅELSE - 8. - Scoring - C |
sf_8_4 |
SPROGFORSTÅELSE - 8. - Scoring - D |
sf_8_5 |
SPROGFORSTÅELSE - 8. - Scoring - Test afbrudt |
sf_9_1 |
SPROGFORSTÅELSE - 9. - Scoring - A |
sf_9_2 |
SPROGFORSTÅELSE - 9. - Scoring - B |
sf_9_3 |
SPROGFORSTÅELSE - 9. - Scoring - C |
sf_9_4 |
SPROGFORSTÅELSE - 9. - Scoring - D |
sf_9_5 |
SPROGFORSTÅELSE - 9. - Scoring - Test afbrudt |
sf_10_1 |
SPROGFORSTÅELSE - 10. - Scoring - A |
sf_10_2 |
SPROGFORSTÅELSE - 10. - Scoring - B |
sf_10_3 |
SPROGFORSTÅELSE - 10. - Scoring - C |
sf_10_4 |
SPROGFORSTÅELSE - 10. - Scoring - D |
sf_10_5 |
SPROGFORSTÅELSE - 10. - Scoring - Test afbrudt |
sf_11_1 |
SPROGFORSTÅELSE - 11. - Scoring - A |
sf_11_2 |
SPROGFORSTÅELSE - 11. - Scoring - B |
sf_11_3 |
SPROGFORSTÅELSE - 11. - Scoring - C |
sf_11_4 |
SPROGFORSTÅELSE - 11. - Scoring - D |
sf_11_5 |
SPROGFORSTÅELSE - 11. - Scoring - Test afbrudt |
sf_12_1 |
SPROGFORSTÅELSE - 12. - Scoring - A |
sf_12_2 |
SPROGFORSTÅELSE - 12. - Scoring - B |
sf_12_3 |
SPROGFORSTÅELSE - 12. - Scoring - C |
sf_12_4 |
SPROGFORSTÅELSE - 12. - Scoring - D |
sf_12_5 |
SPROGFORSTÅELSE - 12. - Scoring - Test afbrudt |
sf_13_1 |
SPROGFORSTÅELSE - 13. - Scoring - A |
sf_13_2 |
SPROGFORSTÅELSE - 13. - Scoring - B |
sf_13_3 |
SPROGFORSTÅELSE - 13. - Scoring - C |
sf_13_4 |
SPROGFORSTÅELSE - 13. - Scoring - D |
sf_13_5 |
SPROGFORSTÅELSE - 13. - Scoring - Test afbrudt |
sf_14_1 |
SPROGFORSTÅELSE - 14. - Scoring - A |
sf_14_2 |
SPROGFORSTÅELSE - 14. - Scoring - B |
sf_14_3 |
SPROGFORSTÅELSE - 14. - Scoring - C |
sf_14_4 |
SPROGFORSTÅELSE - 14. - Scoring - D |
sf_14_5 |
SPROGFORSTÅELSE - 14. - Scoring - Test afbrudt |
sf_15_1 |
SPROGFORSTÅELSE - 15. - Scoring - A |
sf_15_2 |
SPROGFORSTÅELSE - 15. - Scoring - B |
sf_15_3 |
SPROGFORSTÅELSE - 15. - Scoring - C |
sf_15_4 |
SPROGFORSTÅELSE - 15. - Scoring - D |
sf_15_5 |
SPROGFORSTÅELSE - 15. - Scoring - Test afbrudt |
sf_16_1 |
SPROGFORSTÅELSE - 16. - Scoring - A |
sf_16_2 |
SPROGFORSTÅELSE - 16. - Scoring - B |
sf_16_3 |
SPROGFORSTÅELSE - 16. - Scoring - C |
sf_16_4 |
SPROGFORSTÅELSE - 16. - Scoring - D |
sf_16_5 |
SPROGFORSTÅELSE - 16. - Scoring - Test afbrudt |
sf_17_1 |
SPROGFORSTÅELSE - 17. - Scoring - A |
sf_17_2 |
SPROGFORSTÅELSE - 17. - Scoring - B |
sf_17_3 |
SPROGFORSTÅELSE - 17. - Scoring - C |
sf_17_4 |
SPROGFORSTÅELSE - 17. - Scoring - D |
sf_17_5 |
SPROGFORSTÅELSE - 17. - Scoring - Test afbrudt |
sf_18_1 |
SPROGFORSTÅELSE - 18. - Scoring - A |
sf_18_2 |
SPROGFORSTÅELSE - 18. - Scoring - B |
sf_18_3 |
SPROGFORSTÅELSE - 18. - Scoring - C |
sf_18_4 |
SPROGFORSTÅELSE - 18. - Scoring - D |
sf_18_5 |
SPROGFORSTÅELSE - 18. - Scoring - Test afbrudt |
sf_19_1 |
SPROGFORSTÅELSE - 19. - Scoring - A |
sf_19_2 |
SPROGFORSTÅELSE - 19. - Scoring - B |
sf_19_3 |
SPROGFORSTÅELSE - 19. - Scoring - C |
sf_19_4 |
SPROGFORSTÅELSE - 19. - Scoring - D |
sf_19_5 |
SPROGFORSTÅELSE - 19. - Scoring - Test afbrudt |
sf_20_1 |
SPROGFORSTÅELSE - 20. - Scoring - A |
sf_20_2 |
SPROGFORSTÅELSE - 20. - Scoring - B |
sf_20_3 |
SPROGFORSTÅELSE - 20. - Scoring - C |
sf_20_4 |
SPROGFORSTÅELSE - 20. - Scoring - D |
sf_20_5 |
SPROGFORSTÅELSE - 20. - Scoring - Test afbrudt |
sf_21_1 |
SPROGFORSTÅELSE - 21. - Scoring - A |
sf_21_2 |
SPROGFORSTÅELSE - 21. - Scoring - B |
sf_21_3 |
SPROGFORSTÅELSE - 21. - Scoring - C |
sf_21_4 |
SPROGFORSTÅELSE - 21. - Scoring - D |
sf_21_5 |
SPROGFORSTÅELSE - 21. - Scoring - Test afbrudt |
sf_22_1 |
SPROGFORSTÅELSE - 22. - Scoring - A |
sf_22_2 |
SPROGFORSTÅELSE - 22. - Scoring - B |
sf_22_3 |
SPROGFORSTÅELSE - 22. - Scoring - C |
sf_22_4 |
SPROGFORSTÅELSE - 22. - Scoring - D |
sf_22_5 |
SPROGFORSTÅELSE - 22. - Scoring - Test afbrudt |
sf_23_1 |
SPROGFORSTÅELSE - 23. - Scoring - A |
sf_23_2 |
SPROGFORSTÅELSE - 23. - Scoring - B |
sf_23_3 |
SPROGFORSTÅELSE - 23. - Scoring - C |
sf_23_4 |
SPROGFORSTÅELSE - 23. - Scoring - D |
sf_23_5 |
SPROGFORSTÅELSE - 23. - Scoring - Test afbrudt |
sf_24_1 |
SPROGFORSTÅELSE - 24. - Scoring - A |
sf_24_2 |
SPROGFORSTÅELSE - 24. - Scoring - B |
sf_24_3 |
SPROGFORSTÅELSE - 24. - Scoring - C |
sf_24_4 |
SPROGFORSTÅELSE - 24. - Scoring - D |
sf_24_5 |
SPROGFORSTÅELSE - 24. - Scoring - Test afbrudt |
sf_25_1 |
SPROGFORSTÅELSE - 25. - Scoring - A |
sf_25_2 |
SPROGFORSTÅELSE - 25. - Scoring - B |
sf_25_3 |
SPROGFORSTÅELSE - 25. - Scoring - C |
sf_25_4 |
SPROGFORSTÅELSE - 25. - Scoring - D |
sf_25_5 |
SPROGFORSTÅELSE - 25. - Scoring - Test afbrudt |
sf_26_1 |
SPROGFORSTÅELSE - 26. - Scoring - A |
sf_26_2 |
SPROGFORSTÅELSE - 26. - Scoring - B |
sf_26_3 |
SPROGFORSTÅELSE - 26. - Scoring - C |
sf_26_4 |
SPROGFORSTÅELSE - 26. - Scoring - D |
sf_26_5 |
SPROGFORSTÅELSE - 26. - Scoring - Test afbrudt |
sf_27_1 |
SPROGFORSTÅELSE - 27. - Scoring - A |
sf_27_2 |
SPROGFORSTÅELSE - 27. - Scoring - B |
sf_27_3 |
SPROGFORSTÅELSE - 27. - Scoring - C |
sf_27_4 |
SPROGFORSTÅELSE - 27. - Scoring - D |
sf_27_5 |
SPROGFORSTÅELSE - 27. - Scoring - Test afbrudt |
sf_28_1 |
SPROGFORSTÅELSE - 28. - Scoring - A |
sf_28_2 |
SPROGFORSTÅELSE - 28. - Scoring - B |
sf_28_3 |
SPROGFORSTÅELSE - 28. - Scoring - C |
sf_28_4 |
SPROGFORSTÅELSE - 28. - Scoring - D |
sf_28_5 |
SPROGFORSTÅELSE - 28. - Scoring - Test afbrudt |
sf_29_1 |
SPROGFORSTÅELSE - 29. - Scoring - A |
sf_29_2 |
SPROGFORSTÅELSE - 29. - Scoring - B |
sf_29_3 |
SPROGFORSTÅELSE - 29. - Scoring - C |
sf_29_4 |
SPROGFORSTÅELSE - 29. - Scoring - D |
sf_29_5 |
SPROGFORSTÅELSE - 29. - Scoring - Test afbrudt |
sf_30_1 |
SPROGFORSTÅELSE - 30. - Scoring - A |
sf_30_2 |
SPROGFORSTÅELSE - 30. - Scoring - B |
sf_30_3 |
SPROGFORSTÅELSE - 30. - Scoring - C |
sf_30_4 |
SPROGFORSTÅELSE - 30. - Scoring - D |
sf_30_5 |
SPROGFORSTÅELSE - 30. - Scoring - Test afbrudt |
sf_31_1 |
SPROGFORSTÅELSE - 31. - Scoring - A |
sf_31_2 |
SPROGFORSTÅELSE - 31. - Scoring - B |
sf_31_3 |
SPROGFORSTÅELSE - 31. - Scoring - C |
sf_31_4 |
SPROGFORSTÅELSE - 31. - Scoring - D |
sf_31_5 |
SPROGFORSTÅELSE - 31. - Scoring - Test afbrudt |
sf_32_1 |
SPROGFORSTÅELSE - 32. - Scoring - A |
sf_32_2 |
SPROGFORSTÅELSE - 32. - Scoring - B |
sf_32_3 |
SPROGFORSTÅELSE - 32. - Scoring - C |
sf_32_4 |
SPROGFORSTÅELSE - 32. - Scoring - D |
sf_32_5 |
SPROGFORSTÅELSE - 32. - Scoring - Test afbrudt |
sf_33_1 |
SPROGFORSTÅELSE - 33. - Scoring - A |
sf_33_2 |
SPROGFORSTÅELSE - 33. - Scoring - B |
sf_33_3 |
SPROGFORSTÅELSE - 33. - Scoring - C |
sf_33_4 |
SPROGFORSTÅELSE - 33. - Scoring - D |
sf_33_5 |
SPROGFORSTÅELSE - 33. - Scoring - Test afbrudt |
sf_34_1 |
SPROGFORSTÅELSE - 34. - Scoring - A |
sf_34_2 |
SPROGFORSTÅELSE - 34. - Scoring - B |
sf_34_3 |
SPROGFORSTÅELSE - 34. - Scoring - C |
sf_34_4 |
SPROGFORSTÅELSE - 34. - Scoring - D |
sf_34_5 |
SPROGFORSTÅELSE - 34. - Scoring - Test afbrudt |
sf_35_1 |
SPROGFORSTÅELSE - 35. - Scoring - A |
sf_35_2 |
SPROGFORSTÅELSE - 35. - Scoring - B |
sf_35_3 |
SPROGFORSTÅELSE - 35. - Scoring - C |
sf_35_4 |
SPROGFORSTÅELSE - 35. - Scoring - D |
sf_35_5 |
SPROGFORSTÅELSE - 35. - Scoring - Test afbrudt |
sf_m_1 |
Mangelfuld besvarelse - Papirskemaet mangler kryds |
of_1 |
ORDFORRÅD - 1. - Scoring |
of_2 |
ORDFORRÅD - 2. - Scoring |
of_3 |
ORDFORRÅD - 3. - Scoring |
of_4 |
ORDFORRÅD - 4. - Scoring |
of_5 |
ORDFORRÅD - 5. - Scoring |
of_6 |
ORDFORRÅD - 6. - Scoring |
of_7 |
ORDFORRÅD - 7. - Scoring |
of_8 |
ORDFORRÅD - 8. - Scoring |
of_9 |
ORDFORRÅD - 9. - Scoring |
of_10 |
ORDFORRÅD - 10. - Scoring |
of_11 |
ORDFORRÅD - 11. - Scoring |
of_12 |
ORDFORRÅD - 12. - Scoring |
of_13 |
ORDFORRÅD - 13. - Scoring |
of_14 |
ORDFORRÅD - 14. - Scoring |
of_15 |
ORDFORRÅD - 15. - Scoring |
of_16 |
ORDFORRÅD - 16. - Scoring |
of_17 |
ORDFORRÅD - 17. - Scoring |
of_18 |
ORDFORRÅD - 18. - Scoring |
of_19 |
ORDFORRÅD - 19. - Scoring |
of_20 |
ORDFORRÅD - 20. - Scoring |
of_21 |
ORDFORRÅD - 21. - Scoring |
of_22 |
ORDFORRÅD - 22. - Scoring |
of_23 |
ORDFORRÅD - 23. - Scoring |
of_24 |
ORDFORRÅD - 24. - Scoring |
of_25 |
ORDFORRÅD - 25. - Scoring |
of_26 |
ORDFORRÅD - 26. - Scoring |
of_27 |
ORDFORRÅD - 27. - Scoring |
of_28 |
ORDFORRÅD - 28. - Scoring |
of_29 |
ORDFORRÅD - 29. - Scoring |
of_30 |
ORDFORRÅD - 30. - Scoring |
of_31 |
ORDFORRÅD - 31. - Scoring |
of_32 |
ORDFORRÅD - 32. - Scoring |
of_33 |
ORDFORRÅD - 33. - Scoring |
of_34 |
ORDFORRÅD - 34. - Scoring |
of_35 |
ORDFORRÅD - 35. - Scoring |
of_36 |
ORDFORRÅD - 36. - Scoring |
of_37 |
ORDFORRÅD - 37. - Scoring |
of_38 |
ORDFORRÅD - 38. - Scoring |
of_39 |
ORDFORRÅD - 39. - Scoring |
of_40 |
ORDFORRÅD - 40. - Scoring |
of_41 |
ORDFORRÅD - 41. - Scoring |
of_42 |
ORDFORRÅD - 42. - Scoring |
of_43 |
ORDFORRÅD - 43. - Scoring |
of_44 |
ORDFORRÅD - 44. - Scoring |
of_45 |
ORDFORRÅD - 45. - Scoring |
of_46 |
ORDFORRÅD - 46. - Scoring |
of_47 |
ORDFORRÅD - 47. - Scoring |
of_48 |
ORDFORRÅD - 48. - Scoring |
of_49 |
ORDFORRÅD - 49. - Scoring |
of_50 |
ORDFORRÅD - 50. - Scoring |
of_51 |
ORDFORRÅD - 51. - Scoring |
of_m_1 |
Mangelfuld besvarelse - Papirskemaet mangler kryds |
rim_1_1 |
RIM: Find de to der lyder ens - 1. - Scoring - 1. |
rim_1_2 |
RIM: Find de to der lyder ens - 1. - Scoring - 2. |
rim_1_3 |
RIM: Find de to der lyder ens - 1. - Scoring - 3. |
rim_1_4 |
RIM: Find de to der lyder ens - 1. - Scoring - Test afbrudt |
rim_2_1 |
RIM: Find de to der lyder ens - 2. - Scoring - 1. |
rim_2_2 |
RIM: Find de to der lyder ens - 2. - Scoring - 2. |
rim_2_3 |
RIM: Find de to der lyder ens - 2. - Scoring - 3. |
rim_2_4 |
RIM: Find de to der lyder ens - 2. - Scoring - Test afbrudt |
rim_3_1 |
RIM: Find de to der lyder ens - 3. - Scoring - 1. |
rim_3_2 |
RIM: Find de to der lyder ens - 3. - Scoring - 2. |
rim_3_3 |
RIM: Find de to der lyder ens - 3. - Scoring - 3. |
rim_3_4 |
RIM: Find de to der lyder ens - 3. - Scoring - Test afbrudt |
rim_4_1 |
RIM: Find de to der lyder ens - 4. - Scoring - 1. |
rim_4_2 |
RIM: Find de to der lyder ens - 4. - Scoring - 2. |
rim_4_3 |
RIM: Find de to der lyder ens - 4. - Scoring - 3. |
rim_4_4 |
RIM: Find de to der lyder ens - 4. - Scoring - Test afbrudt |
rim_5_1 |
RIM: Find de to der lyder ens - 5. - Scoring - 1. |
rim_5_2 |
RIM: Find de to der lyder ens - 5. - Scoring - 2. |
rim_5_3 |
RIM: Find de to der lyder ens - 5. - Scoring - 3. |
rim_5_4 |
RIM: Find de to der lyder ens - 5. - Scoring - Test afbrudt |
rim_6_1 |
RIM: Find de to der lyder ens - 6. - Scoring - 1. |
rim_6_2 |
RIM: Find de to der lyder ens - 6. - Scoring - 2. |
rim_6_3 |
RIM: Find de to der lyder ens - 6. - Scoring - 3. |
rim_6_4 |
RIM: Find de to der lyder ens - 6. - Scoring - Test afbrudt |
rim_7_1 |
RIM: Find de to der lyder ens - 7. - Scoring - 1. |
rim_7_2 |
RIM: Find de to der lyder ens - 7. - Scoring - 2. |
rim_7_3 |
RIM: Find de to der lyder ens - 7. - Scoring - 3. |
rim_7_4 |
RIM: Find de to der lyder ens - 7. - Scoring - Test afbrudt |
rim_8_1 |
RIM: Find de to der lyder ens - 8. - Scoring - 1. |
rim_8_2 |
RIM: Find de to der lyder ens - 8. - Scoring - 2. |
rim_8_3 |
RIM: Find de to der lyder ens - 8. - Scoring - 3. |
rim_8_4 |
RIM: Find de to der lyder ens - 8. - Scoring - Test afbrudt |
rim_9_1 |
RIM: Find de to der lyder ens - 9. - Scoring - 1. |
rim_9_2 |
RIM: Find de to der lyder ens - 9. - Scoring - 2. |
rim_9_3 |
RIM: Find de to der lyder ens - 9. - Scoring - 3. |
rim_9_4 |
RIM: Find de to der lyder ens - 9. - Scoring - Test afbrudt |
rim_1_5 |
RIM: Find de to der lyder ens - 10. - Scoring - 1. |
rim_1_6 |
RIM: Find de to der lyder ens - 10. - Scoring - 2. |
rim_1_7 |
RIM: Find de to der lyder ens - 10. - Scoring - 3. |
rim_1_8 |
RIM: Find de to der lyder ens - 10. - Scoring - Test afbrudt |
rim_1_9 |
RIM: Find de to der lyder ens - 11. - Scoring - 1. |
rim__10 |
RIM: Find de to der lyder ens - 11. - Scoring - 2. |
rim__11 |
RIM: Find de to der lyder ens - 11. - Scoring - 3. |
rim__12 |
RIM: Find de to der lyder ens - 11. - Scoring - Test afbrudt |
rim__13 |
RIM: Find de to der lyder ens - 12. - Scoring - 1. |
rim__14 |
RIM: Find de to der lyder ens - 12. - Scoring - 2. |
rim__15 |
RIM: Find de to der lyder ens - 12. - Scoring - 3. |
rim__16 |
RIM: Find de to der lyder ens - 12. - Scoring - Test afbrudt |
rim__17 |
RIM: Find de to der lyder ens - 13. - Scoring - 1. |
rim__18 |
RIM: Find de to der lyder ens - 13. - Scoring - 2. |
rim__19 |
RIM: Find de to der lyder ens - 13. - Scoring - 3. |
rim__20 |
RIM: Find de to der lyder ens - 13. - Scoring - Test afbrudt |
rim__21 |
RIM: Find de to der lyder ens - 14. - Scoring - 1. |
rim__22 |
RIM: Find de to der lyder ens - 14. - Scoring - 2. |
rim__23 |
RIM: Find de to der lyder ens - 14. - Scoring - 3. |
rim__24 |
RIM: Find de to der lyder ens - 14. - Scoring - Test afbrudt |
rim__25 |
RIM: Find de to der lyder ens - 15. - Scoring - 1. |
rim__26 |
RIM: Find de to der lyder ens - 15. - Scoring - 2. |
rim__27 |
RIM: Find de to der lyder ens - 15. - Scoring - 3. |
rim__28 |
RIM: Find de to der lyder ens - 15. - Scoring - Test afbrudt |
ri_m_1 |
Mangelfuld besvarelse - Papirskemaet mangler kryds |
os_1 |
OPMÆRKSOMHED PÅ SKRIFT - 1. - Scoring |
os_2 |
OPMÆRKSOMHED PÅ SKRIFT - 2. - Scoring |
os_3 |
OPMÆRKSOMHED PÅ SKRIFT - 3. - Scoring |
os_4 |
OPMÆRKSOMHED PÅ SKRIFT - 4. - Scoring |
os_5 |
OPMÆRKSOMHED PÅ SKRIFT - 5. - Scoring |
os_6 |
OPMÆRKSOMHED PÅ SKRIFT - 6. - Scoring |
os_7 |
OPMÆRKSOMHED PÅ SKRIFT - 7. - Scoring |
os_8 |
OPMÆRKSOMHED PÅ SKRIFT - 8. - Scoring |
os_9 |
OPMÆRKSOMHED PÅ SKRIFT - 9. - Scoring |
os_10 |
OPMÆRKSOMHED PÅ SKRIFT - 10. - Scoring |
os_11 |
OPMÆRKSOMHED PÅ SKRIFT - 11. - Scoring |
os_12 |
OPMÆRKSOMHED PÅ SKRIFT - 12. - Scoring |
os_13 |
OPMÆRKSOMHED PÅ SKRIFT - 13. - Scoring |
os_14 |
OPMÆRKSOMHED PÅ SKRIFT - 14. - Scoring |
os_15 |
OPMÆRKSOMHED PÅ SKRIFT - 15. - Scoring |
os_16 |
OPMÆRKSOMHED PÅ SKRIFT - 16. - Scoring |
os_m_1 |
Mangelfuld besvarelse - Papirskemaet mangler kryds |
bk_1 |
BOGSTAVKENDSKAB - 1. - Scoring |
bk_2 |
BOGSTAVKENDSKAB - 2. - Scoring |
bk_3 |
BOGSTAVKENDSKAB - 3. - Scoring |
bk_4 |
BOGSTAVKENDSKAB - 4. - Scoring |
bk_5 |
BOGSTAVKENDSKAB - 5. - Scoring |
bk_6 |
BOGSTAVKENDSKAB - 6. - Scoring |
bk_7 |
BOGSTAVKENDSKAB - 7. - Scoring |
bk_8 |
BOGSTAVKENDSKAB - 8. - Scoring |
bk_9 |
BOGSTAVKENDSKAB - 9. - Scoring |
bk_10 |
BOGSTAVKENDSKAB - 10. - Scoring |
bk_11 |
BOGSTAVKENDSKAB - 11. - Scoring |
bk_12 |
BOGSTAVKENDSKAB - 12. - Scoring |
bk_m1_1 |
Mangelfuld besvarelse - Papirskemaet mangler kryds |
oo_1 |
OPDELING AF ORD - 1. - Scoring |
oo_2 |
OPDELING AF ORD - 2. - Scoring |
oo_3 |
OPDELING AF ORD - 3. - Scoring |
oo_4 |
OPDELING AF ORD - 4. - Scoring |
oo_5 |
OPDELING AF ORD - 5. - Scoring |
oo_6 |
OPDELING AF ORD - 6. - Scoring |
oo_7 |
OPDELING AF ORD - 7. - Scoring |
oo_8 |
OPDELING AF ORD - 8. - Scoring |
oo_9 |
OPDELING AF ORD - 9. - Scoring |
oo_10 |
OPDELING AF ORD - 10. - Scoring |
oo_11 |
OPDELING AF ORD - 11. - Scoring |
oo_12 |
OPDELING AF ORD - 12. - Scoring |
oo_13 |
OPDELING AF ORD - 13. - Scoring |
oo_14 |
OPDELING AF ORD - 14. - Scoring |
oo_15 |
OPDELING AF ORD - 15. - Scoring |
oo_m_1 |
Mangelfuld besvarelse - Papirskemaet mangler kryds |
ks_1 |
KOMMUNIKATIVE STRATEGIER - 1. - Scoring |
ks_2 |
KOMMUNIKATIVE STRATEGIER - 2. - Scoring |
ks_3 |
KOMMUNIKATIVE STRATEGIER - 3. - Scoring |
ks_4 |
KOMMUNIKATIVE STRATEGIER - 4. - Scoring |
ks_5 |
KOMMUNIKATIVE STRATEGIER - 5. - Scoring |
ks_6 |
KOMMUNIKATIVE STRATEGIER - 6. - Scoring |
ks_7 |
KOMMUNIKATIVE STRATEGIER - 7. - Scoring |
ks_8 |
KOMMUNIKATIVE STRATEGIER - 8. - Scoring |
ks_9 |
KOMMUNIKATIVE STRATEGIER - 9. - Scoring |
ks_10 |
KOMMUNIKATIVE STRATEGIER - 10. - Scoring |
ks_11 |
KOMMUNIKATIVE STRATEGIER - 11. - Scoring |
ks_12 |
KOMMUNIKATIVE STRATEGIER - 12. - Scoring |
ks_13 |
KOMMUNIKATIVE STRATEGIER - 13. - Scoring |
ks_14 |
KOMMUNIKATIVE STRATEGIER - 14. - Scoring |
ks_15 |
KOMMUNIKATIVE STRATEGIER - 15. - Scoring |
ks_m_1 |
Mangelfuld besvarelse - Papirskemaet mangler kryds |
ptype2t |
Project type - Kommune text |
measurem |
The measurements - Angiver hvilken nummer af måling, der er tale om, samt hvornår den er foretaget |
stato_1 |
Samlet status - Ny |
stato_3 |
Samlet status - Nogen svar |
stato_4 |
Samlet status - Gennemført |
tsprogsc |
Samlet score: Talesproglige færdigheder |
ssprogsc |
Samlet score: Før-skriftlige færdigheder |
rimsc |
Samlet score: Rim |
ordforsc |
Samlet score: Ordforråd |
sprogfsc |
Samlet score: Sprogforståelse |
opmaersc |
Samlet score: Opmærksomhed på skrift |
bogstasc |
Samlet score: Bogstavkendskab |
opdelisc |
Samlet score: Opdeling af ord |
kommunsc |
Samlet score: Kommunikative strategier |
barn_ald |
Barnets alder på målingstidspunktet |
dato |
Angiv dato for gennemførsel af sprogvurderingen |
foeddag |
Barnets foedselsdag |