Tabel

sprogvurdering


Beskrivelse ?

Data fra sprogvurderingsredskab

Størrelse (Antal rækker) ?

37631

Indhold (Kolonner/variable) ?

Navn Indhold
bcprnr Angiv barnets CPR-nummer
alder Barnets alder
oblig Skal sprogvurderingen bruges som den obligatoriske sprogvurdering? (Vælg ja her, hvis I i forvejen bruger ministeriets sprogvurderingsmateriale og ønsker at anvende denne sprogvurdering af barnet til den lovpligtige obligatoriske sprogvurdering, fordi I ha
sf_1_1 SPROGFORSTÅELSE - 1. - Scoring - A
sf_1_2 SPROGFORSTÅELSE - 1. - Scoring - B
sf_1_3 SPROGFORSTÅELSE - 1. - Scoring - C
sf_1_4 SPROGFORSTÅELSE - 1. - Scoring - D
sf_1_5 SPROGFORSTÅELSE - 1. - Scoring - Test afbrudt
sf_2_1 SPROGFORSTÅELSE - 2. - Scoring - A
sf_2_2 SPROGFORSTÅELSE - 2. - Scoring - B
sf_2_3 SPROGFORSTÅELSE - 2. - Scoring - C
sf_2_4 SPROGFORSTÅELSE - 2. - Scoring - D
sf_2_5 SPROGFORSTÅELSE - 2. - Scoring - Test afbrudt
sf_3_1 SPROGFORSTÅELSE - 3. - Scoring - A
sf_3_2 SPROGFORSTÅELSE - 3. - Scoring - B
sf_3_3 SPROGFORSTÅELSE - 3. - Scoring - C
sf_3_4 SPROGFORSTÅELSE - 3. - Scoring - D
sf_3_5 SPROGFORSTÅELSE - 3. - Scoring - Test afbrudt
sf_4_1 SPROGFORSTÅELSE - 4. - Scoring - A
sf_4_2 SPROGFORSTÅELSE - 4. - Scoring - B
sf_4_3 SPROGFORSTÅELSE - 4. - Scoring - C
sf_4_4 SPROGFORSTÅELSE - 4. - Scoring - D
sf_4_5 SPROGFORSTÅELSE - 4. - Scoring - Test afbrudt
sf_5_1 SPROGFORSTÅELSE - 5. - Scoring - A
sf_5_2 SPROGFORSTÅELSE - 5. - Scoring - B
sf_5_3 SPROGFORSTÅELSE - 5. - Scoring - C
sf_5_4 SPROGFORSTÅELSE - 5. - Scoring - D
sf_5_5 SPROGFORSTÅELSE - 5. - Scoring - Test afbrudt
sf_6_1 SPROGFORSTÅELSE - 6. - Scoring - A
sf_6_2 SPROGFORSTÅELSE - 6. - Scoring - B
sf_6_3 SPROGFORSTÅELSE - 6. - Scoring - C
sf_6_4 SPROGFORSTÅELSE - 6. - Scoring - D
sf_6_5 SPROGFORSTÅELSE - 6. - Scoring - Test afbrudt
sf_7_1 SPROGFORSTÅELSE - 7. - Scoring - A
sf_7_2 SPROGFORSTÅELSE - 7. - Scoring - B
sf_7_3 SPROGFORSTÅELSE - 7. - Scoring - C
sf_7_4 SPROGFORSTÅELSE - 7. - Scoring - D
sf_7_5 SPROGFORSTÅELSE - 7. - Scoring - Test afbrudt
sf_8_1 SPROGFORSTÅELSE - 8. - Scoring - A
sf_8_2 SPROGFORSTÅELSE - 8. - Scoring - B
sf_8_3 SPROGFORSTÅELSE - 8. - Scoring - C
sf_8_4 SPROGFORSTÅELSE - 8. - Scoring - D
sf_8_5 SPROGFORSTÅELSE - 8. - Scoring - Test afbrudt
sf_9_1 SPROGFORSTÅELSE - 9. - Scoring - A
sf_9_2 SPROGFORSTÅELSE - 9. - Scoring - B
sf_9_3 SPROGFORSTÅELSE - 9. - Scoring - C
sf_9_4 SPROGFORSTÅELSE - 9. - Scoring - D
sf_9_5 SPROGFORSTÅELSE - 9. - Scoring - Test afbrudt
sf_10_1 SPROGFORSTÅELSE - 10. - Scoring - A
sf_10_2 SPROGFORSTÅELSE - 10. - Scoring - B
sf_10_3 SPROGFORSTÅELSE - 10. - Scoring - C
sf_10_4 SPROGFORSTÅELSE - 10. - Scoring - D
sf_10_5 SPROGFORSTÅELSE - 10. - Scoring - Test afbrudt
sf_11_1 SPROGFORSTÅELSE - 11. - Scoring - A
sf_11_2 SPROGFORSTÅELSE - 11. - Scoring - B
sf_11_3 SPROGFORSTÅELSE - 11. - Scoring - C
sf_11_4 SPROGFORSTÅELSE - 11. - Scoring - D
sf_11_5 SPROGFORSTÅELSE - 11. - Scoring - Test afbrudt
sf_12_1 SPROGFORSTÅELSE - 12. - Scoring - A
sf_12_2 SPROGFORSTÅELSE - 12. - Scoring - B
sf_12_3 SPROGFORSTÅELSE - 12. - Scoring - C
sf_12_4 SPROGFORSTÅELSE - 12. - Scoring - D
sf_12_5 SPROGFORSTÅELSE - 12. - Scoring - Test afbrudt
sf_13_1 SPROGFORSTÅELSE - 13. - Scoring - A
sf_13_2 SPROGFORSTÅELSE - 13. - Scoring - B
sf_13_3 SPROGFORSTÅELSE - 13. - Scoring - C
sf_13_4 SPROGFORSTÅELSE - 13. - Scoring - D
sf_13_5 SPROGFORSTÅELSE - 13. - Scoring - Test afbrudt
sf_14_1 SPROGFORSTÅELSE - 14. - Scoring - A
sf_14_2 SPROGFORSTÅELSE - 14. - Scoring - B
sf_14_3 SPROGFORSTÅELSE - 14. - Scoring - C
sf_14_4 SPROGFORSTÅELSE - 14. - Scoring - D
sf_14_5 SPROGFORSTÅELSE - 14. - Scoring - Test afbrudt
sf_15_1 SPROGFORSTÅELSE - 15. - Scoring - A
sf_15_2 SPROGFORSTÅELSE - 15. - Scoring - B
sf_15_3 SPROGFORSTÅELSE - 15. - Scoring - C
sf_15_4 SPROGFORSTÅELSE - 15. - Scoring - D
sf_15_5 SPROGFORSTÅELSE - 15. - Scoring - Test afbrudt
sf_16_1 SPROGFORSTÅELSE - 16. - Scoring - A
sf_16_2 SPROGFORSTÅELSE - 16. - Scoring - B
sf_16_3 SPROGFORSTÅELSE - 16. - Scoring - C
sf_16_4 SPROGFORSTÅELSE - 16. - Scoring - D
sf_16_5 SPROGFORSTÅELSE - 16. - Scoring - Test afbrudt
sf_17_1 SPROGFORSTÅELSE - 17. - Scoring - A
sf_17_2 SPROGFORSTÅELSE - 17. - Scoring - B
sf_17_3 SPROGFORSTÅELSE - 17. - Scoring - C
sf_17_4 SPROGFORSTÅELSE - 17. - Scoring - D
sf_17_5 SPROGFORSTÅELSE - 17. - Scoring - Test afbrudt
sf_18_1 SPROGFORSTÅELSE - 18. - Scoring - A
sf_18_2 SPROGFORSTÅELSE - 18. - Scoring - B
sf_18_3 SPROGFORSTÅELSE - 18. - Scoring - C
sf_18_4 SPROGFORSTÅELSE - 18. - Scoring - D
sf_18_5 SPROGFORSTÅELSE - 18. - Scoring - Test afbrudt
sf_19_1 SPROGFORSTÅELSE - 19. - Scoring - A
sf_19_2 SPROGFORSTÅELSE - 19. - Scoring - B
sf_19_3 SPROGFORSTÅELSE - 19. - Scoring - C
sf_19_4 SPROGFORSTÅELSE - 19. - Scoring - D
sf_19_5 SPROGFORSTÅELSE - 19. - Scoring - Test afbrudt
sf_20_1 SPROGFORSTÅELSE - 20. - Scoring - A
sf_20_2 SPROGFORSTÅELSE - 20. - Scoring - B
sf_20_3 SPROGFORSTÅELSE - 20. - Scoring - C
sf_20_4 SPROGFORSTÅELSE - 20. - Scoring - D
sf_20_5 SPROGFORSTÅELSE - 20. - Scoring - Test afbrudt
sf_21_1 SPROGFORSTÅELSE - 21. - Scoring - A
sf_21_2 SPROGFORSTÅELSE - 21. - Scoring - B
sf_21_3 SPROGFORSTÅELSE - 21. - Scoring - C
sf_21_4 SPROGFORSTÅELSE - 21. - Scoring - D
sf_21_5 SPROGFORSTÅELSE - 21. - Scoring - Test afbrudt
sf_22_1 SPROGFORSTÅELSE - 22. - Scoring - A
sf_22_2 SPROGFORSTÅELSE - 22. - Scoring - B
sf_22_3 SPROGFORSTÅELSE - 22. - Scoring - C
sf_22_4 SPROGFORSTÅELSE - 22. - Scoring - D
sf_22_5 SPROGFORSTÅELSE - 22. - Scoring - Test afbrudt
sf_23_1 SPROGFORSTÅELSE - 23. - Scoring - A
sf_23_2 SPROGFORSTÅELSE - 23. - Scoring - B
sf_23_3 SPROGFORSTÅELSE - 23. - Scoring - C
sf_23_4 SPROGFORSTÅELSE - 23. - Scoring - D
sf_23_5 SPROGFORSTÅELSE - 23. - Scoring - Test afbrudt
sf_24_1 SPROGFORSTÅELSE - 24. - Scoring - A
sf_24_2 SPROGFORSTÅELSE - 24. - Scoring - B
sf_24_3 SPROGFORSTÅELSE - 24. - Scoring - C
sf_24_4 SPROGFORSTÅELSE - 24. - Scoring - D
sf_24_5 SPROGFORSTÅELSE - 24. - Scoring - Test afbrudt
sf_25_1 SPROGFORSTÅELSE - 25. - Scoring - A
sf_25_2 SPROGFORSTÅELSE - 25. - Scoring - B
sf_25_3 SPROGFORSTÅELSE - 25. - Scoring - C
sf_25_4 SPROGFORSTÅELSE - 25. - Scoring - D
sf_25_5 SPROGFORSTÅELSE - 25. - Scoring - Test afbrudt
sf_26_1 SPROGFORSTÅELSE - 26. - Scoring - A
sf_26_2 SPROGFORSTÅELSE - 26. - Scoring - B
sf_26_3 SPROGFORSTÅELSE - 26. - Scoring - C
sf_26_4 SPROGFORSTÅELSE - 26. - Scoring - D
sf_26_5 SPROGFORSTÅELSE - 26. - Scoring - Test afbrudt
sf_27_1 SPROGFORSTÅELSE - 27. - Scoring - A
sf_27_2 SPROGFORSTÅELSE - 27. - Scoring - B
sf_27_3 SPROGFORSTÅELSE - 27. - Scoring - C
sf_27_4 SPROGFORSTÅELSE - 27. - Scoring - D
sf_27_5 SPROGFORSTÅELSE - 27. - Scoring - Test afbrudt
sf_28_1 SPROGFORSTÅELSE - 28. - Scoring - A
sf_28_2 SPROGFORSTÅELSE - 28. - Scoring - B
sf_28_3 SPROGFORSTÅELSE - 28. - Scoring - C
sf_28_4 SPROGFORSTÅELSE - 28. - Scoring - D
sf_28_5 SPROGFORSTÅELSE - 28. - Scoring - Test afbrudt
sf_29_1 SPROGFORSTÅELSE - 29. - Scoring - A
sf_29_2 SPROGFORSTÅELSE - 29. - Scoring - B
sf_29_3 SPROGFORSTÅELSE - 29. - Scoring - C
sf_29_4 SPROGFORSTÅELSE - 29. - Scoring - D
sf_29_5 SPROGFORSTÅELSE - 29. - Scoring - Test afbrudt
sf_30_1 SPROGFORSTÅELSE - 30. - Scoring - A
sf_30_2 SPROGFORSTÅELSE - 30. - Scoring - B
sf_30_3 SPROGFORSTÅELSE - 30. - Scoring - C
sf_30_4 SPROGFORSTÅELSE - 30. - Scoring - D
sf_30_5 SPROGFORSTÅELSE - 30. - Scoring - Test afbrudt
sf_31_1 SPROGFORSTÅELSE - 31. - Scoring - A
sf_31_2 SPROGFORSTÅELSE - 31. - Scoring - B
sf_31_3 SPROGFORSTÅELSE - 31. - Scoring - C
sf_31_4 SPROGFORSTÅELSE - 31. - Scoring - D
sf_31_5 SPROGFORSTÅELSE - 31. - Scoring - Test afbrudt
sf_32_1 SPROGFORSTÅELSE - 32. - Scoring - A
sf_32_2 SPROGFORSTÅELSE - 32. - Scoring - B
sf_32_3 SPROGFORSTÅELSE - 32. - Scoring - C
sf_32_4 SPROGFORSTÅELSE - 32. - Scoring - D
sf_32_5 SPROGFORSTÅELSE - 32. - Scoring - Test afbrudt
sf_33_1 SPROGFORSTÅELSE - 33. - Scoring - A
sf_33_2 SPROGFORSTÅELSE - 33. - Scoring - B
sf_33_3 SPROGFORSTÅELSE - 33. - Scoring - C
sf_33_4 SPROGFORSTÅELSE - 33. - Scoring - D
sf_33_5 SPROGFORSTÅELSE - 33. - Scoring - Test afbrudt
sf_34_1 SPROGFORSTÅELSE - 34. - Scoring - A
sf_34_2 SPROGFORSTÅELSE - 34. - Scoring - B
sf_34_3 SPROGFORSTÅELSE - 34. - Scoring - C
sf_34_4 SPROGFORSTÅELSE - 34. - Scoring - D
sf_34_5 SPROGFORSTÅELSE - 34. - Scoring - Test afbrudt
sf_35_1 SPROGFORSTÅELSE - 35. - Scoring - A
sf_35_2 SPROGFORSTÅELSE - 35. - Scoring - B
sf_35_3 SPROGFORSTÅELSE - 35. - Scoring - C
sf_35_4 SPROGFORSTÅELSE - 35. - Scoring - D
sf_35_5 SPROGFORSTÅELSE - 35. - Scoring - Test afbrudt
sf_m_1 Mangelfuld besvarelse - Papirskemaet mangler kryds
of_1 ORDFORRÅD - 1. - Scoring
of_2 ORDFORRÅD - 2. - Scoring
of_3 ORDFORRÅD - 3. - Scoring
of_4 ORDFORRÅD - 4. - Scoring
of_5 ORDFORRÅD - 5. - Scoring
of_6 ORDFORRÅD - 6. - Scoring
of_7 ORDFORRÅD - 7. - Scoring
of_8 ORDFORRÅD - 8. - Scoring
of_9 ORDFORRÅD - 9. - Scoring
of_10 ORDFORRÅD - 10. - Scoring
of_11 ORDFORRÅD - 11. - Scoring
of_12 ORDFORRÅD - 12. - Scoring
of_13 ORDFORRÅD - 13. - Scoring
of_14 ORDFORRÅD - 14. - Scoring
of_15 ORDFORRÅD - 15. - Scoring
of_16 ORDFORRÅD - 16. - Scoring
of_17 ORDFORRÅD - 17. - Scoring
of_18 ORDFORRÅD - 18. - Scoring
of_19 ORDFORRÅD - 19. - Scoring
of_20 ORDFORRÅD - 20. - Scoring
of_21 ORDFORRÅD - 21. - Scoring
of_22 ORDFORRÅD - 22. - Scoring
of_23 ORDFORRÅD - 23. - Scoring
of_24 ORDFORRÅD - 24. - Scoring
of_25 ORDFORRÅD - 25. - Scoring
of_26 ORDFORRÅD - 26. - Scoring
of_27 ORDFORRÅD - 27. - Scoring
of_28 ORDFORRÅD - 28. - Scoring
of_29 ORDFORRÅD - 29. - Scoring
of_30 ORDFORRÅD - 30. - Scoring
of_31 ORDFORRÅD - 31. - Scoring
of_32 ORDFORRÅD - 32. - Scoring
of_33 ORDFORRÅD - 33. - Scoring
of_34 ORDFORRÅD - 34. - Scoring
of_35 ORDFORRÅD - 35. - Scoring
of_36 ORDFORRÅD - 36. - Scoring
of_37 ORDFORRÅD - 37. - Scoring
of_38 ORDFORRÅD - 38. - Scoring
of_39 ORDFORRÅD - 39. - Scoring
of_40 ORDFORRÅD - 40. - Scoring
of_41 ORDFORRÅD - 41. - Scoring
of_42 ORDFORRÅD - 42. - Scoring
of_43 ORDFORRÅD - 43. - Scoring
of_44 ORDFORRÅD - 44. - Scoring
of_45 ORDFORRÅD - 45. - Scoring
of_46 ORDFORRÅD - 46. - Scoring
of_47 ORDFORRÅD - 47. - Scoring
of_48 ORDFORRÅD - 48. - Scoring
of_49 ORDFORRÅD - 49. - Scoring
of_50 ORDFORRÅD - 50. - Scoring
of_51 ORDFORRÅD - 51. - Scoring
of_m_1 Mangelfuld besvarelse - Papirskemaet mangler kryds
rim_1_1 RIM: Find de to der lyder ens - 1. - Scoring - 1.
rim_1_2 RIM: Find de to der lyder ens - 1. - Scoring - 2.
rim_1_3 RIM: Find de to der lyder ens - 1. - Scoring - 3.
rim_1_4 RIM: Find de to der lyder ens - 1. - Scoring - Test afbrudt
rim_2_1 RIM: Find de to der lyder ens - 2. - Scoring - 1.
rim_2_2 RIM: Find de to der lyder ens - 2. - Scoring - 2.
rim_2_3 RIM: Find de to der lyder ens - 2. - Scoring - 3.
rim_2_4 RIM: Find de to der lyder ens - 2. - Scoring - Test afbrudt
rim_3_1 RIM: Find de to der lyder ens - 3. - Scoring - 1.
rim_3_2 RIM: Find de to der lyder ens - 3. - Scoring - 2.
rim_3_3 RIM: Find de to der lyder ens - 3. - Scoring - 3.
rim_3_4 RIM: Find de to der lyder ens - 3. - Scoring - Test afbrudt
rim_4_1 RIM: Find de to der lyder ens - 4. - Scoring - 1.
rim_4_2 RIM: Find de to der lyder ens - 4. - Scoring - 2.
rim_4_3 RIM: Find de to der lyder ens - 4. - Scoring - 3.
rim_4_4 RIM: Find de to der lyder ens - 4. - Scoring - Test afbrudt
rim_5_1 RIM: Find de to der lyder ens - 5. - Scoring - 1.
rim_5_2 RIM: Find de to der lyder ens - 5. - Scoring - 2.
rim_5_3 RIM: Find de to der lyder ens - 5. - Scoring - 3.
rim_5_4 RIM: Find de to der lyder ens - 5. - Scoring - Test afbrudt
rim_6_1 RIM: Find de to der lyder ens - 6. - Scoring - 1.
rim_6_2 RIM: Find de to der lyder ens - 6. - Scoring - 2.
rim_6_3 RIM: Find de to der lyder ens - 6. - Scoring - 3.
rim_6_4 RIM: Find de to der lyder ens - 6. - Scoring - Test afbrudt
rim_7_1 RIM: Find de to der lyder ens - 7. - Scoring - 1.
rim_7_2 RIM: Find de to der lyder ens - 7. - Scoring - 2.
rim_7_3 RIM: Find de to der lyder ens - 7. - Scoring - 3.
rim_7_4 RIM: Find de to der lyder ens - 7. - Scoring - Test afbrudt
rim_8_1 RIM: Find de to der lyder ens - 8. - Scoring - 1.
rim_8_2 RIM: Find de to der lyder ens - 8. - Scoring - 2.
rim_8_3 RIM: Find de to der lyder ens - 8. - Scoring - 3.
rim_8_4 RIM: Find de to der lyder ens - 8. - Scoring - Test afbrudt
rim_9_1 RIM: Find de to der lyder ens - 9. - Scoring - 1.
rim_9_2 RIM: Find de to der lyder ens - 9. - Scoring - 2.
rim_9_3 RIM: Find de to der lyder ens - 9. - Scoring - 3.
rim_9_4 RIM: Find de to der lyder ens - 9. - Scoring - Test afbrudt
rim_1_5 RIM: Find de to der lyder ens - 10. - Scoring - 1.
rim_1_6 RIM: Find de to der lyder ens - 10. - Scoring - 2.
rim_1_7 RIM: Find de to der lyder ens - 10. - Scoring - 3.
rim_1_8 RIM: Find de to der lyder ens - 10. - Scoring - Test afbrudt
rim_1_9 RIM: Find de to der lyder ens - 11. - Scoring - 1.
rim__10 RIM: Find de to der lyder ens - 11. - Scoring - 2.
rim__11 RIM: Find de to der lyder ens - 11. - Scoring - 3.
rim__12 RIM: Find de to der lyder ens - 11. - Scoring - Test afbrudt
rim__13 RIM: Find de to der lyder ens - 12. - Scoring - 1.
rim__14 RIM: Find de to der lyder ens - 12. - Scoring - 2.
rim__15 RIM: Find de to der lyder ens - 12. - Scoring - 3.
rim__16 RIM: Find de to der lyder ens - 12. - Scoring - Test afbrudt
rim__17 RIM: Find de to der lyder ens - 13. - Scoring - 1.
rim__18 RIM: Find de to der lyder ens - 13. - Scoring - 2.
rim__19 RIM: Find de to der lyder ens - 13. - Scoring - 3.
rim__20 RIM: Find de to der lyder ens - 13. - Scoring - Test afbrudt
rim__21 RIM: Find de to der lyder ens - 14. - Scoring - 1.
rim__22 RIM: Find de to der lyder ens - 14. - Scoring - 2.
rim__23 RIM: Find de to der lyder ens - 14. - Scoring - 3.
rim__24 RIM: Find de to der lyder ens - 14. - Scoring - Test afbrudt
rim__25 RIM: Find de to der lyder ens - 15. - Scoring - 1.
rim__26 RIM: Find de to der lyder ens - 15. - Scoring - 2.
rim__27 RIM: Find de to der lyder ens - 15. - Scoring - 3.
rim__28 RIM: Find de to der lyder ens - 15. - Scoring - Test afbrudt
ri_m_1 Mangelfuld besvarelse - Papirskemaet mangler kryds
os_1 OPMÆRKSOMHED PÅ SKRIFT - 1. - Scoring
os_2 OPMÆRKSOMHED PÅ SKRIFT - 2. - Scoring
os_3 OPMÆRKSOMHED PÅ SKRIFT - 3. - Scoring
os_4 OPMÆRKSOMHED PÅ SKRIFT - 4. - Scoring
os_5 OPMÆRKSOMHED PÅ SKRIFT - 5. - Scoring
os_6 OPMÆRKSOMHED PÅ SKRIFT - 6. - Scoring
os_7 OPMÆRKSOMHED PÅ SKRIFT - 7. - Scoring
os_8 OPMÆRKSOMHED PÅ SKRIFT - 8. - Scoring
os_9 OPMÆRKSOMHED PÅ SKRIFT - 9. - Scoring
os_10 OPMÆRKSOMHED PÅ SKRIFT - 10. - Scoring
os_11 OPMÆRKSOMHED PÅ SKRIFT - 11. - Scoring
os_12 OPMÆRKSOMHED PÅ SKRIFT - 12. - Scoring
os_13 OPMÆRKSOMHED PÅ SKRIFT - 13. - Scoring
os_14 OPMÆRKSOMHED PÅ SKRIFT - 14. - Scoring
os_15 OPMÆRKSOMHED PÅ SKRIFT - 15. - Scoring
os_16 OPMÆRKSOMHED PÅ SKRIFT - 16. - Scoring
os_m_1 Mangelfuld besvarelse - Papirskemaet mangler kryds
bk_1 BOGSTAVKENDSKAB - 1. - Scoring
bk_2 BOGSTAVKENDSKAB - 2. - Scoring
bk_3 BOGSTAVKENDSKAB - 3. - Scoring
bk_4 BOGSTAVKENDSKAB - 4. - Scoring
bk_5 BOGSTAVKENDSKAB - 5. - Scoring
bk_6 BOGSTAVKENDSKAB - 6. - Scoring
bk_7 BOGSTAVKENDSKAB - 7. - Scoring
bk_8 BOGSTAVKENDSKAB - 8. - Scoring
bk_9 BOGSTAVKENDSKAB - 9. - Scoring
bk_10 BOGSTAVKENDSKAB - 10. - Scoring
bk_11 BOGSTAVKENDSKAB - 11. - Scoring
bk_12 BOGSTAVKENDSKAB - 12. - Scoring
bk_m1_1 Mangelfuld besvarelse - Papirskemaet mangler kryds
oo_1 OPDELING AF ORD - 1. - Scoring
oo_2 OPDELING AF ORD - 2. - Scoring
oo_3 OPDELING AF ORD - 3. - Scoring
oo_4 OPDELING AF ORD - 4. - Scoring
oo_5 OPDELING AF ORD - 5. - Scoring
oo_6 OPDELING AF ORD - 6. - Scoring
oo_7 OPDELING AF ORD - 7. - Scoring
oo_8 OPDELING AF ORD - 8. - Scoring
oo_9 OPDELING AF ORD - 9. - Scoring
oo_10 OPDELING AF ORD - 10. - Scoring
oo_11 OPDELING AF ORD - 11. - Scoring
oo_12 OPDELING AF ORD - 12. - Scoring
oo_13 OPDELING AF ORD - 13. - Scoring
oo_14 OPDELING AF ORD - 14. - Scoring
oo_15 OPDELING AF ORD - 15. - Scoring
oo_m_1 Mangelfuld besvarelse - Papirskemaet mangler kryds
ks_1 KOMMUNIKATIVE STRATEGIER - 1. - Scoring
ks_2 KOMMUNIKATIVE STRATEGIER - 2. - Scoring
ks_3 KOMMUNIKATIVE STRATEGIER - 3. - Scoring
ks_4 KOMMUNIKATIVE STRATEGIER - 4. - Scoring
ks_5 KOMMUNIKATIVE STRATEGIER - 5. - Scoring
ks_6 KOMMUNIKATIVE STRATEGIER - 6. - Scoring
ks_7 KOMMUNIKATIVE STRATEGIER - 7. - Scoring
ks_8 KOMMUNIKATIVE STRATEGIER - 8. - Scoring
ks_9 KOMMUNIKATIVE STRATEGIER - 9. - Scoring
ks_10 KOMMUNIKATIVE STRATEGIER - 10. - Scoring
ks_11 KOMMUNIKATIVE STRATEGIER - 11. - Scoring
ks_12 KOMMUNIKATIVE STRATEGIER - 12. - Scoring
ks_13 KOMMUNIKATIVE STRATEGIER - 13. - Scoring
ks_14 KOMMUNIKATIVE STRATEGIER - 14. - Scoring
ks_15 KOMMUNIKATIVE STRATEGIER - 15. - Scoring
ks_m_1 Mangelfuld besvarelse - Papirskemaet mangler kryds
ptype2t Project type - Kommune text
measurem The measurements - Angiver hvilken nummer af måling, der er tale om, samt hvornår den er foretaget
stato_1 Samlet status - Ny
stato_3 Samlet status - Nogen svar
stato_4 Samlet status - Gennemført
tsprogsc Samlet score: Talesproglige færdigheder
ssprogsc Samlet score: Før-skriftlige færdigheder
rimsc Samlet score: Rim
ordforsc Samlet score: Ordforråd
sprogfsc Samlet score: Sprogforståelse
opmaersc Samlet score: Opmærksomhed på skrift
bogstasc Samlet score: Bogstavkendskab
opdelisc Samlet score: Opdeling af ord
kommunsc Samlet score: Kommunikative strategier
barn_ald Barnets alder på målingstidspunktet
dato Angiv dato for gennemførsel af sprogvurderingen
foeddag Barnets foedselsdag